Toulala se Vám venkovní vykastrovaná kočka?

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
13.4.2018 10:24
canka

XXX.XXX.35.234

Máme na zahradě u zvířat venkovní kočičku, rok a půl starou, nalezence..našla jsem jí ve křoví, no a nechte tam opuštěného mrňouska..Ihned po prvním mrouskání jsme kočičku nechali vykastrovat, aby jsme eliminovali to, že by měla koťátka nebo se nám toulala a utíkala za kocourama..kočička měla neomezený pohyb, zvířata na ní jsou zvyklá, takže ji nijak neubližovali, pes v okolí není..nejbližší barák se sousedy docela daleko, k cizím lidem nechodila. Silnice směrem z kopce za hustými křovinami několik set metrů..podotýkám, že kočička má na zahradě vše..bydlí v seníku, má tam několik pelíšků, vodu, misku s granulemi k dispozici po celý den, jednou denně večer dostává kapsičku nebo maso(vždycky na zavolání přišla, protože věděla, že večer bude prostě mňamka)..nyní po roce a půl ji prostě nemůžeme už dva dny najít..nepřijde na zavolání, na večeři, miska s granulemi netknutá..mám o ní strach, doufám, že opravdu nedošla až na silnici a... . Stalo se vám třeba, že by se i takto vykastrovaná kočička, co většinu času trávila u vás na zahradě a ve vaší blízkosti jí bylo očividně dobře, že by najednou zmizela? Že by se prostě jen toulala? A vrátila se? V okolí jsou jen lesíky, remízky a pole...nemá moc kam jít, či někam zapadnout..

13.4.2018 11:28
sisi58

XXX.XXX.191.1

"Naše" toulavá vykastrovaná kočička se vždy dostavila, když jsme přijeli. Měli jsme ji u koní, kde jsme byli tak max 3-5 hod denně. Takže po zbývající dobu si chodila "po svém". Venkovní kočičky jsou svobodné, ale někdy za tu svobodu platí.
Zase na druhou stranu tu bylo v diskuzích dost koček, co se vrátily i po delší době.

13.4.2018 12:03
canka

XXX.XXX.33.52

sisi58 napsal(a):
"Naše" toulavá vykastrovaná kočička se vždy dostavila, když jsme přijeli. Měli jsme ji u koní, kde jsme byli tak max 3-5 hod denně. Takže po zbývající dobu si chodila "po svém". Venkovní kočičky jsou svobodné, ale někdy za tu svobodu platí.
Zase na druhou stranu tu bylo v diskuzích dost koček, co se vrátily i po delší době.

Prave ze nasi pritomnost taky vzdycky vyhledavala, az kdyz jsem sla do prace, nebo domu, tak taky vyrazela na couracku..ale hned, jak jsme prisli, byla u nas...prohledavam to tu vsude, furt volam a nic..uz mi to volani cicici nejde ani pres pusu..byla jsem az dole u silnice, prohledala skarpy a okoli a nic..ach jo..nejvic me proste desi to, ze lezi nekde zranena a potrebuje pomoc a ja nevim kde

13.4.2018 13:30
sisi58

XXX.XXX.191.1

canka napsal(a):
Prave ze nasi pritomnost taky vzdycky vyhledavala, az kdyz jsem sla do prace, nebo domu, tak taky vyrazela na couracku..ale hned, jak jsme prisli, byla u nas...prohledavam to tu vsude, furt volam a nic..uz mi to volani cicici nejde ani pres pusu..byla jsem az dole u silnice, prohledala skarpy a okoli a nic..ach jo..nejvic me proste desi to, ze lezi nekde zranena a potrebuje pomoc a ja nevim kde

Máte pravdu, ta nejistota je hrozná. Pokud zvířátko umře, je člověk smutný. Ale když nevíte, co je s ním, je to zoufalství.

13.4.2018 15:13
amiš

XXX.XXX.59.90

Mám vykastrovaného kocoura, je mu 9 let. Párkrát na něj přišla toulavá nálada a prostě na pár dnů zmizel. Naposledy nebyl ani daleko, tábořil v obilí za barákem, občas dokonce šel do dvora, když tam nikdo nebyl (viděla ho sousedka), pak ho to omrzelo a už dva roky ho toulání ani nenapadlo.
Ale zmizela nám takhle kastrovaná dospělá kočka, bylo jí přes 4 roky. Tehdy jsme našli vyhozená koťata, dva kocourky a protože jsme je neudali, zůstali u nás. Ačkoli jsem se opravdu snažila kočku chránit, když dorůstali, byli na ní hnusní, kočka párkrát nepřišla ani na žrádlo a pak zmizela. Možná je to váš případ, cizí kocour, který se nechce kamarádit a pokládá vaši zahradu za svůj revír. Zvláště, pokud tam má možnost žrádla.
Ale snad se jen kočička vydala na výlet, držím palce, ať se najde.

13.4.2018 16:29
rapotacka11

XXX.XXX.32.249

Moje zkušenost je, že když má doma dost krmení, netrajdá..
Leze k nám kocour od vedle, pán se netají, že nekrmí... kocour hledá...
Chodila jsem krmit známým o dovolené a lezla tam kočka ze sousedství.
Rvala se s těmi kočkami, ke kterým jsem chodila s krmením.
Patřila chudák devadesátileté paní, která ji krmila všelijak,
spíš ne.
Kočky jsou zvědavé, mohlo se přihodit cokoliv.
Může se vrátit.
Nebo se jí zalíbilo víc u někoho jiného i to se někdy stane.

13.4.2018 23:31
canka

XXX.XXX.35.234

Kocicka se u nas ale mela opravdu dobre, u nas maji vsechny zvirata prvni posledni..opravdu mela dostatek jidla, dostavala stale neco, maso, kapsicky..granule, co mela k dispozici cely den, byli bezobilne s vysokym podilem masa..proste jsem na ni nijak nesetrila, i kdyz je venku a chyta si hodne mysek..chodila se s nimi chlubit..i presto, ze ma nekolik pelisku, miluje spat zavrtana v sene..nikdy se tohle za cely rok a pul nestalo..vzdycky na zavolani prisla..vzdycky..o vikendu zkusime hledat intenzivneji a v sirsim okoli..proste mi to na ni nesedi, ze by takhle zmizela..nikdy k cizim lidem nesla..ja se prave bojim proste toho, ze nekam spadla, nemuze ven, ma hlad a zizen, je zranena..presne jak pise Sisi, kdybych vedela, ze ji nedej boze srazilo auto, budu opravdu smutna a obrecim to..ale kdyz nevim, co s ni je, je to opravdu zoufalstvi..lezim v posteli a hlavou mi bezi miliony myslenek, co s ni muze byt..ach jo..

Uživatel s deaktivovaným účtem

14.4.2018 01:14
Uživatel s deaktivovaným účtem

Jak pise Rapotacka11, staci, aby ji u vas par hodin nahanej cizi kocour (kam mohla ona, mohl i on..). Nebo ji sel do volne polozenych misek.
Kocka uz se u vas neciti v bezpeci.

Podle natury kocky prijde reakce.

Bud vetrelce rychle a nekompromisne vyprovodi a bude sedet na strazi a sve misto hajit, nebo se sama stahne do krovisek, lesu... k sousedum...kam az, je otazka.
A bude hledat "klidnejsi a bezpecnejsi" misto pro zivot.

Zkuste dal hledat a volat.

Kadopadne...jidlo a pelech neni vsechno. Nektere kocky se chteji i mazlit, stoji o kontakt s clovekem. A zrovna nalezenec z krovi... Ten bude chtit urcite lasku a pozornost. Proto behala na zavolani.
Chtela "mit sveho" cloveka a "jistoty"... Mozna uz ho nasla jinde.

Byt kastrovana kocka "na samote ve stodole" bez lidi a psa = tezka disciplina i pro starsi zkuseny kocky...

14.4.2018 07:18
sisi58

XXX.XXX.191.1

Kočičky jsou jiné než psi. Jsou své a nikdo neví, co se jim v hlavičkách honí. I opečovávaná zvířátka mohou odejít. Kočky to tak mají. Není to špatnou péčí, jsou svobodné a tak se i chovají.
To by byla ta lepší volba.
Budu držet pěsti, abyste našli a našli v pořádku.

14.4.2018 11:41
canka

XXX.XXX.35.234

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Jak pise Rapotacka11, staci, aby ji u vas par hodin nahanej cizi kocour (kam mohla ona, mohl i on..). Nebo ji sel do volne polozenych misek.
Kocka uz se u vas neciti v bezpeci.

Podle natury kocky prijde reakce.

Bud vetrelce rychle a nekompromisne vyprovodi a bude sedet na strazi a sve misto hajit, nebo se sama stahne do krovisek, lesu... k sousedum...kam az, je otazka.
A bude hledat "klidnejsi a bezpecnejsi" misto pro zivot.

Zkuste dal hledat a volat.

Kadopadne...jidlo a pelech neni vsechno. Nektere kocky se chteji i mazlit, stoji o kontakt s clovekem. A zrovna nalezenec z krovi... Ten bude chtit urcite lasku a pozornost. Proto behala na zavolani.
Chtela "mit sveho" cloveka a "jistoty"... Mozna uz ho nasla jinde.

Byt kastrovana kocka "na samote ve stodole" bez lidi a psa = tezka disciplina i pro starsi zkuseny kocky...

Nikdy jsem neviděla jinou kočku, že by procházela naším pozemkem...ale samozřejmě možné to je,..
Co se týče té pozornosti...ona není na samotě ve stodole...právě tím, že mám ty zvířata, trávím u nich většinu dne..takže čičina měla vždycky spoustu pozornosti..až jí někdy měla plný zuby a šla se zavrtat do sena a chrnět . Ano, když jsem v práci na 8 hodin denně, tak jsem tam nebyla, ani samozřejmě přes noc, ale tak to má snad každý pracující člověk, s tím nic neudělám...
Zatím je pátrání bezúspěšné..najím se a jdu pokračovat..

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.4.2018 13:42
Uživatel s deaktivovaným účtem

Párkrát už se nám stalo, že kastrovaná kočka nebyla několik dnů doma.Jednou se vrátila po 4 měsících.Nevíme kde byla, ale nebyla hubená, dokonce vypadala, že ji někdo krmil.Vloni se nám ztratil vykastrovaný kocour.Asi za měsíc jsme našli ve stodole rozkládajícího černého kocoura a zakopali ho, že to je ten náš.Za další dva měsíce ten náš přišel živej a zdravej.

15.4.2018 18:45
canka

XXX.XXX.35.234

Nám se to stalo jen jednou, že nebyla 2 dny doma, a to když ještě nebyla kastrovaná a poprvé se mrouskala..hned potom jsme jeli kastrovat..od té doby byl klid, čičina vypadala spokojeně, navíc má velmi blízký vztah s naším kozlíkem..je to takový netradiční kamarád, ale ona ho zbožňovala a on ji..chodila k němu spinkat do domečku, slunili se spolu na sluníčku bok po boku, kočka se s ním vždycky mazlila a vrněla...takže nechybí jen mě, ale už i kozlík smutní..je takový přešlý..
Kéž bych věděla, že je jen někde na špacíru, nebo že se jí třeba někde opravdu zalíbilo více, s tím se dokážu smířit..ale s tím, že je někde zraněná ne..už mám prošlé široké okolí a nic..hledala jsem včera celý den, dnes...a nic..holt to už nechám osudu a budu doufat, že se snad třeba objeví..

16.4.2018 19:36
lunin

XXX.XXX.109.199

Nám se ztratila kastrovaná kočička včera večer. Dnes když jsem přišla z práce našla jsem jí sraženou v trávě .Nikdy na silnici nešla a teď se jí to stalo osudným. .Snad budete mít větší štěstí než já.

Uživatel s deaktivovaným účtem

16.4.2018 22:47
Uživatel s deaktivovaným účtem

canka napsal(a):
Nikdy jsem neviděla jinou kočku, že by procházela naším pozemkem...ale samozřejmě možné to je,..
Co se týče té pozornosti...ona není na samotě ve stodole...právě tím, že mám ty zvířata, trávím u nich většinu dne..takže čičina měla vždycky spoustu pozornosti..až jí někdy měla plný zuby a šla se zavrtat do sena a chrnět . Ano, když jsem v práci na 8 hodin denně, tak jsem tam nebyla, ani samozřejmě přes noc, ale tak to má snad každý pracující člověk, s tím nic neudělám...
Zatím je pátrání bezúspěšné..najím se a jdu pokračovat..

Preju stastny konec.

Pro rozptyleni zkuste tohle:
http://simpsonovi.nikee.net/index.php?video=351
8:20–9:10,12:56–13:48 a 15:40–16:00.
Kdyz se nektera kocka dlouho nevracela, dodavalo mi to nadeji.
Sla jsem spat s tim, ze se ma urcite lip, jak hur...

Chaba naplast, ale trebas to trosicku pomuze...

17.4.2018 00:12
canka

XXX.XXX.35.234

lunin napsal(a):
Nám se ztratila kastrovaná kočička včera večer. Dnes když jsem přišla z práce našla jsem jí sraženou v trávě .Nikdy na silnici nešla a teď se jí to stalo osudným. .Snad budete mít větší štěstí než já.

To je mi strasne lito . Me tohle uprimne napadlo jako prvni, ze i kdyz se daleko nevzdalovala, mohla si dat delsi spacir a dojit k silnici, kde by se ji stalo to, co bohuzel Vasi kocicce...ale jedina silnice v okoli pozemku je pod pozemkem, vsude jsem prosla, az k dalsi vesnici skarpy i okoli silnice a nic...proto stale doufam, protoze stale nic..dnes u nas prselo cely den..tajne jsem doufala, ze treba pocasi ji donuti vratit se domu do sucha a pohodli..bohuzel nic..jeste jsem navecir obchazela pozemek a volala..ale nic..kazdopadne ji v seniku stale nechavam misku s jidlem a vodou, kdyby nahodou..

17.4.2018 00:14
canka

XXX.XXX.35.234

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Preju stastny konec.

Pro rozptyleni zkuste tohle:
http://simpsonovi.nikee.net/index.php?video=351
8:20–9:10,12:56–13:48 a 15:40–16:00.
Kdyz se nektera kocka dlouho nevracela, dodavalo mi to nadeji.
Sla jsem spat s tim, ze se ma urcite lip, jak hur...

Chaba naplast, ale trebas to trosicku pomuze...

Dekuji, jste hodna

Uživatel s deaktivovaným účtem

18.4.2018 23:07
Uživatel s deaktivovaným účtem

Je zpatky?

19.4.2018 09:43
canka

XXX.XXX.35.234

Bohužel není ...a čím dál tím víc je mi jasné, že už se nevrátí vůbec

19.4.2018 11:19
peggi16

XXX.XXX.41.2

Podle fotek mi přijde, že bydlíte u lesa, mohla ji klidně sežrat liška, případně i myslivci střílí v lese kočky...Pokud by ji liška chytla, nejspíš byste kočičku už nenašla.
Mám taky kastrované kočky, netoulají se, maximálně chodí na myši a na zavolání vždy přijdou. Jedna sice byla schopná být 3 dny z baráku, ale byla v blízkém okolí.

19.4.2018 11:55
lesnížínka

XXX.XXX.240.228

Moji kastráti mají k dispozici velkou zahradu a pole kolem, ale chodí maximálně pár desítek metrů od zahrady a ráno se hlásí Už 10let. Když se některý z nich neukázal ráno, byla jsem vynervnutá, za pár hodin přišel. Liška...tou mne taky někteří strašili, ale léta k nám chodí na kompost, nebo má trasu kolem plotu a ťuk, ťuk, kočky žijou. Snad mají uzavřené nějaké příměří(i liška se psem) nebo si se úspěšně vyhýbají...netuším. Bojím se spíše cizích psů a zlích lidí. Myslivci mají avízo, že jsou to mé kočky. Jsou to britky, takže výmluva, že si mysleli, že je toulavá, by neprošla..Ještě dodám: když jsme začali stavět dům, měla jsem v zahradě kocourka a následně kočičku nalezenku. Oba mi zabily myslivcovi jezevčice. Kočičku vím jistě, kocourka jsem nikdy nenašla, ale jelikož vím, že je na kočky záměrně štval, jsem si naprosto jistá. Kocourka jsem hledala dva měsíce, všude kolem v roští, v potoce..Ano, ta nejistota je snad ještě horší, než nalezená mrtvá kočička.

20.4.2018 11:33
canka

XXX.XXX.35.234

Ano, všude kolem dokola je lesík..to je pravda..ale že by si liška troufla na kočku? Lišku jsem tu kdysi vídala, ale to je už pár let zpátky..spíše bych se přikláněla k těm myslivcům, protože to jsou tupý zelený hlavy..na honu mi stříleli ty jelita přímo u ohrady se zvířaty..hrozný..a protože se kočička po lese ráda vydávala, taky mě to už napadlo, že jí střelili..ale zase, to bych jí snad našla, když jsem vše prošla? Včera jsem ucítila zápach mrtvého zvířete..hned jsem vyrazila hledat, bylo divné, že předtím jsem to necítila..ale bylo to rozkládající se tělo srnky nahoře za výběhem..v tom horku to šlo strašně cítit..furt ve mě je malililinkatá naděje, že se snad objeví..stále tu má všechny své věci a jídlo, kdyby se přeci jen objevila..

28.4.2018 18:42
canka

XXX.XXX.35.234

Vzhledem k tomu, ze se nam kocicka nevratila, rozhodli jsme se poridit nove kotatko..chteli bychom pomoci nejakemu nalezenci ci koteti z utulku..spis ted premyslim, kvuli tomu toulani, je lepsi kocka nebo kocour?Samozrejmosti je kastrace..

29.4.2018 20:52
peggi16

XXX.XXX.61.147

Přikláněla bych se spíš ke kočce, ale i tak je to kus od kusu, záleží na jedinci. Mám kočky, co nevytáhnou paty z baráku, další chodí na myši i kousek dál (ale ne tak daleko, aby nepřišly na zavolání).
K té lišce, na kočku si klidně troufne. Je to psovitá šelma.

29.4.2018 22:45
lesnížínka

XXX.XXX.240.228

U nás: oba kastráti, přesto je větší tulák kočka. Ona je vášnivý lovec, takže ji to táhne i dál, kde by něco vyšťourala...

Uživatel s deaktivovaným účtem

3.5.2018 00:18
Uživatel s deaktivovaným účtem

Nehledejte uplne kotatko.
Kouknete klidne po starsi cice. Kastrovane, ale v utulku ne dyl jak par mesicu (mozna i dve segry...).
Ty uz budou vedet jak na svet.

Po aklimatizaci u Vas doma a zdravemu seznameni s novym prostredim, by mely byt ok.
Urcite zkuste naucit na volani k jidlu + nosit obojek.
Pro lisku nic..., ale pro myslivce by to mohl byt signal, ze nekomu bude chybet a tudiz neni vhodna pro nacvik strelby.

8.5.2018 23:07
Milkyway765

XXX.XXX.195.252

Ne nestalo naše dvě kočičky vykastrovaný se držej u baráku na dvorku na zahradě ještě se mi nestalo že by nepřišly vždy o nich vím.

9.5.2018 09:31
canka

XXX.XXX.35.234

Kočička se už nevrátila, hledání jsem už vzdala, nevím, co se s ní prostě stalo...Momentálně už máme zamluvené koťátko, už jen čekáme, až se odstaví od maminky..budu si muset pak vzít dovolenou, aby si prcek hezky zvykl..ještě mě napadá, nebyla by lepší dvě koťátka? Aby si ten venkovní život užívala spolu?

9.5.2018 13:34
lesnížínka

XXX.XXX.240.228

Já to tak měla. Brala jsem si víceméně najednou dva psy a dvě koťata. Ani jedni nebyli sourozenci. Bral se jeden pes s kocourem a za cca měsíc se jelo pro kočičku s druhým pejsou(podle možných odběrů) Všichni se brali do zahrady, ven s tím, že koťata si vyhrajou spolu a pejsové zase spolu. Koťata - rezervované britky a popravdě si zas až tak moc spolu nehrála. V dospělosti kocour sem tam kočičku zmydlil, ale teď, když je nemocná, ji chodí kontrolovat a olizovat.

10.5.2018 10:05
canka

XXX.XXX.35.234

Nakonec jedu v sobotu pro kocourka, křížence domácí kočky s Mainskou..jedná se o tříměsíční kotě, je dost velký, díky tomu, že je křížený s Mainkou...doufám, že si mrňuch u nás zvykne, hlavně na ty zvířata(koně, kozy)..všechno budu zítra připravovat, dneska zajedu pro nové krmení, nějaké hračky..domečky a pelíšky k dispozici má..jen nevím, mám je vyčistit, vyprat, aby necítil pach minulé kočičky? nebo by ho to naopak mohlo uklidnit, že cítí kočičí pach? Jediný problém je, že je to bytový kocourek...snad si zvykne v klidu na venkovní život..

Uživatel s deaktivovaným účtem

10.5.2018 10:14
Uživatel s deaktivovaným účtem

to ho nebudeš mít ani ze začátku doma?

10.5.2018 11:53
ladd

XXX.XXX.34.42

Pokud mě nešálí zrak, tak na fotce vidím, že je tříbarevný (mouratorezavobílý). Takže je to kočička, kocouři tříbarevní nebývají.

Uživatel s deaktivovaným účtem

10.5.2018 11:58
Uživatel s deaktivovaným účtem

si tady, poněkud mimo téma, dovolím pochválit - dneska mé bábušky, tři sestry, slaví plnoletiny. Tak snad jim bude ještě nějakou chvíli sloužit, alespoň přiměřeně, to zdravíčko...

10.5.2018 12:04
sisi58

XXX.XXX.191.1

ladd napsal(a):
Pokud mě nešálí zrak, tak na fotce vidím, že je tříbarevný (mouratorezavobílý). Takže je to kočička, kocouři tříbarevní nebývají.

To je fakt nebo "jedna paní povídala"?

10.5.2018 12:07
canka

XXX.XXX.50.76

ladd napsal(a):
Pokud mě nešálí zrak, tak na fotce vidím, že je tříbarevný (mouratorezavobílý). Takže je to kočička, kocouři tříbarevní nebývají.

To jako opravdu?Pani mi na 100% tvrdila, ze je to kocourek..ale je to hodne stara pani, mohla se splest..me je to ostatne jedno..a byva to opravdu pravidlem s tou tribarevnosti?

10.5.2018 15:21
sisi58

XXX.XXX.191.1

canka napsal(a):
To jako opravdu?Pani mi na 100% tvrdila, ze je to kocourek..ale je to hodne stara pani, mohla se splest..me je to ostatne jedno..a byva to opravdu pravidlem s tou tribarevnosti?

Našla jsem to!
Zdá se, že máte opravdu zamluvenou kočičku.
https://www.ifauna.cz/kocky/nemodforum/r/detail/557281/existuje-tribarevny-kocour.

10.5.2018 23:05
canka

XXX.XXX.35.234

sisi58 napsal(a):
Našla jsem to!
Zdá se, že máte opravdu zamluvenou kočičku.
https://www.ifauna.cz/kocky/nemodforum/r/detail/557281/existuje-tribarevny-kocour.

No tak to hned v sobotu zjistim, jestli mam zamluvenou vyjimku nebo opravdu kocicku

14.5.2018 09:23
Varaxi

XXX.XXX.1.226

canka napsal(a):
No tak to hned v sobotu zjistim, jestli mam zamluvenou vyjimku nebo opravdu kocicku

Tak pochlubte se, co to je, kluk nebo holka?

Uživatel s deaktivovaným účtem

14.5.2018 09:28
Uživatel s deaktivovaným účtem

sisi58 napsal(a):
To je fakt nebo "jedna paní povídala"?

..v 99,9% je tříbarevná kočka vždy kočka nikdy ne kocour...

Uživatel s deaktivovaným účtem

14.5.2018 09:32
Uživatel s deaktivovaným účtem

canka napsal(a):
To jako opravdu?Pani mi na 100% tvrdila, ze je to kocourek..ale je to hodne stara pani, mohla se splest..me je to ostatne jedno..a byva to opravdu pravidlem s tou tribarevnosti?

...tříbarevná nebo želvovinová s bílou je v 99,9% vždy kočka ne kocour...

14.5.2018 20:45
canka

XXX.XXX.35.234

Varaxi napsal(a):
Tak pochlubte se, co to je, kluk nebo holka?

Byla to opravdu nakonec kocicka, ale vse nakonec dopadlo jinak a v sobotu jsem si privezla 6-ti tydenniho kocourka - pry nejvetsi rostak z vrhu, coz mohu potvrdit . Je to mala nebojacna kulicka s neskutecnou neutuchajici energii

14.5.2018 21:14
rapotacka11

XXX.XXX.32.249

Předčasný odběr.
Kdyby aspoň byli dva...

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.5.2018 06:26
Uživatel s deaktivovaným účtem

nebojácná neskutečná neutuchající energie klučičího pohlaví je náchylná k putování po světě a dobrodružným dalekým výpravám...

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.5.2018 06:27
Uživatel s deaktivovaným účtem

canka napsal(a):
Byla to opravdu nakonec kocicka, ale vse nakonec dopadlo jinak a v sobotu jsem si privezla 6-ti tydenniho kocourka - pry nejvetsi rostak z vrhu, coz mohu potvrdit . Je to mala nebojacna kulicka s neskutecnou neutuchajici energii

...proč takhle malou...běžně se odebírají na třináctém týdnu, není to škoda ji vzít tahle malou od mámy...

15.5.2018 07:07
sisi58

XXX.XXX.191.1

canka napsal(a):
Byla to opravdu nakonec kocicka, ale vse nakonec dopadlo jinak a v sobotu jsem si privezla 6-ti tydenniho kocourka - pry nejvetsi rostak z vrhu, coz mohu potvrdit . Je to mala nebojacna kulicka s neskutecnou neutuchajici energii

Hezky si koťátko užijte, strašně rychle ta mláďata rostou.

15.5.2018 11:05
lesnížínka

XXX.XXX.240.228

Oj, oj, šestitýdenní se nebere ani štěndo, natož kotě Ale jinak: měla jsem doma divoké koťátko, které se narodilo v hromadě kamení a myslivec mu zabil mámu. Další dvě uhynula, sousedka mi volala, co se stalo, jestli nechci to poslední, které ještě žije. Byla to malá, prskavka", vůbec se nedala chytit, i když byla sotva do dlaně. Měla maximálně tři týdny. Dostala jméno Tazi(tasmánský čert) Trvalo den, než dokázala vylézt z boudičky a vzít si jídlo. Nakonec z ní vyrostla naprosto skvělá želvovinová kočička. Svému osudu stejně neutekla - v roce ji zabila jezevčice, kterou na ni poštval jiný myslivec. U naší novostavby

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.5.2018 12:51
Uživatel s deaktivovaným účtem

lesnížínka napsal(a):
Oj, oj, šestitýdenní se nebere ani štěndo, natož kotě Ale jinak: měla jsem doma divoké koťátko, které se narodilo v hromadě kamení a myslivec mu zabil mámu. Další dvě uhynula, sousedka mi volala, co se stalo, jestli nechci to poslední, které ještě žije. Byla to malá, prskavka", vůbec se nedala chytit, i když byla sotva do dlaně. Měla maximálně tři týdny. Dostala jméno Tazi(tasmánský čert) Trvalo den, než dokázala vylézt z boudičky a vzít si jídlo. Nakonec z ní vyrostla naprosto skvělá želvovinová kočička. Svému osudu stejně neutekla - v roce ji zabila jezevčice, kterou na ni poštval jiný myslivec. U naší novostavby

..jenže obrovský rozdíl je zachraňovat takové mrně z průšvihu a vzít si záměrně kotě, které může být v pohodě mezi "svými"...Vaší kočindy je mi moc líto

15.5.2018 13:56
lesnížínka

XXX.XXX.240.228

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
..jenže obrovský rozdíl je zachraňovat takové mrně z průšvihu a vzít si záměrně kotě, které může být v pohodě mezi "svými"...Vaší kočindy je mi moc líto

Tak samozřejmě, ale u canky už se stalo. Vracet ho jistě nebude. Ano, bylo by lepší se informovat, kdy se odebírají koťata a trvat na tom, ale chtěla jsem tím říct, že naši kočičku to nepoznamenalo.

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.5.2018 16:09
Uživatel s deaktivovaným účtem

lesnížínka napsal(a):
Tak samozřejmě, ale u canky už se stalo. Vracet ho jistě nebude. Ano, bylo by lepší se informovat, kdy se odebírají koťata a trvat na tom, ale chtěla jsem tím říct, že naši kočičku to nepoznamenalo.

...ale ano, ne vždy to kočku poznamená, ale je lepší tomu předcházet pokud to možné je...

15.5.2018 17:07
sisi58

XXX.XXX.191.1

Zase si myslím, že opečovávané mrně je stále lepší, než utopené dvouměsíční kotě.

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.5.2018 17:27
Uživatel s deaktivovaným účtem

sisi58 napsal(a):
Zase si myslím, že opečovávané mrně je stále lepší, než utopené dvouměsíční kotě.

...tak to bezesporu...

16.5.2018 00:03
canka

XXX.XXX.35.234

Ano, je to jeste mrnousek, s tim naprosto souhlasim...ale byl uz posledni u mamy, ostatni kotatka byla jiz rozdana..snazim se s nim travit co nejvice casu, jak jen prace dovoli..basti nekolikrat denne, je plny energie, a na to jak je malicky, je opravdu odvazny..hodne si hrajeme, uz splha po parezu, ktery ma na brouseni drapku, vsude ma hracky, mysky na hrani..oblibil si jeden domecek, kde zasadne spi a v druhem si zase jen hraje a taha tam hracky..je hrozna sranda ho cely den pozorovat..takze ano, je to brzo, kdy byl vzat od maminky, ale kdybych si ho nevzala ja, stejne by si ho vzal nekdo jiny..u nas se ma opravdu dobre..

16.5.2018 00:06
canka

XXX.XXX.35.234

Tady s celym spunavym cumackem po papani..jeste to papani nema uplne vychytane, strka do toho celou hlavicku..

16.5.2018 07:21
sisi58

XXX.XXX.191.1

canka napsal(a):
Tady s celym spunavym cumackem po papani..jeste to papani nema uplne vychytane, strka do toho celou hlavicku..

To je šikovný klučík a nevypadá jako "podtržený".

Uživatel s deaktivovaným účtem

16.5.2018 21:42
Uživatel s deaktivovaným účtem

canka napsal(a):
Tady s celym spunavym cumackem po papani..jeste to papani nema uplne vychytane, strka do toho celou hlavicku..

...to je krásní mimi...

17.5.2018 11:30
canka

XXX.XXX.249.201

Dekuji devcata, je to opravdu krasavec a opravdu to neni nejaka hubena zizalka..ba naopak se spis divim, ze tolik ji, kdyz brisko ma furt nacpane..kdy muzu mrnouska odcervit?Mohu uz nyni?

Uživatel s deaktivovaným účtem

17.5.2018 11:36
Uživatel s deaktivovaným účtem

odčervi, koťata se odčervují už ve 14ti dnech

http://www.vetcentrum.cz/stodulky/lekar/776/odcerveni-kotat-a-dospelych-kocek.

Přidejte reakci

Přidat smajlík