Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
9.2.2020 11:09
Jackousek

XXX.XXX.32.131

Dobrý den, chtěla bych se zeptat zkušených zda se jedna o hru či nikoliv. Pár z Vas ví, že jsem si pořídila kotě k dospelemu kocourovi. Velkému jsou skoro 3 roky, vykastrovany, domácí i venkovní. Malemu jsou 4 měsíce, nevykastrovany, zatím domácí. Trvalo jim cca týden než si na sebe doma zvykly (po 4 dnech už byly u sebe) ze začátku syceli, ale žádná rvačka, pak už bez syceni. Ted se ale jejich hry začínají stupňovat. Malej provokuje velkého a pořád na nej skáče, tak se packujou a pak malej dá uši dozadu a vyskočí na něj a začne ho kousat a škrábat a kopat nožičkami, takhle se zaklesnou do klubíčka a rvou se. Velkej i začne bolesti brečet. Pak je naštvaný, prepere ho a honi se po celém byte. Malý se začne schovávat a syčí na něj, chlupy letaji. Perou se čím dál častěji a dokonce mi přijde, že více rvaček je v přítomnosti mě..(Já je neodtrhuji od sebe)...myslíte, že je to pouze kocouři hra a vymezují si sva postavení? Mám docela strach aby si neublizili. ..Pokud se neperou, tak spí každý zvlášť, ale když luxuji, tak leží vedle sebe, jedí spolecne z jedné misky a občas si dají čumáček. ...doufám, že až malej bude starší to nebude ještě horsi Děkuji za zkušenosti

9.2.2020 12:40
lesnížínka

XXX.XXX.148.5

Těžko říct, popravdě moc zkušeností s tím nemám, měla jsem k sobě vždy opačné pohlaví. První dvě koťátka stejně stará. Ti spolu vyrůstali, kocour v dospělosti občas na kočku vystartoval, ale spíš taky jen aby věděla, kdo to tu vede Kočička v 11letech umřela a pořídila jsem mladou. Na kotě kocour nestartoval, jen zasyčel, ať k němu neleze a pak, když malá vyrostla, vyráželi spolu na lovy. Prát jsem je neviděla. Kocour nám před Vánoci umřel, od té doby máme nové koťátko, také 4 měsíčního. Kočka má dva roky. Ta ho zprvu nemusela, vyhýbala se mu, teď jsou ve stejné fázi jako u vás, melou se jak žito. Mladého to děsně baví, Gucci už tak moc ne, chvíli se s ním pere, pak mu dá nějak(nezachytila jsem, zasyčením, posunky?) že stačilo a uklidí se někam ležet. Zatím jejich ,,rvačky" s řevem nebyly, tak doufám, že jim to vydrží. Byla bych ráda, kdyby ho naučila chytat myši a spolupracovali tak, jak se starým kocourem.

Uživatel s deaktivovaným účtem

9.2.2020 13:25
Uživatel s deaktivovaným účtem

"myslíte, že je to pouze kocouři hra a vymezují si sva postavení? "

no, v podstatě je odpověď v tomto
hra a rvačka splývají v jedno
ale jestli to povede k nepřátelství záleží na povahách obou
já bych hlídala, jestli to nepřechází vyloženě v šikanu jednoho, ono by to pak mohlo nepříjemně gradovat
samozřejmě se situace v rámci dospívání kotěte může vyostřit

(mám sušený kořen kozlíku lékařského, a když je doma situace napjatá, tak jin trošku toho fetu nasypu a je klid )

9.2.2020 14:23
Jackousek

XXX.XXX.32.131

Děkuji za reakce. Také doufám, že malého vezme velký kocour ven a naučí ho chytat myšičky. Myslím si, že malej bude daleko větší než dospelej kocour, takže bude pánem on, ale zase si myslím, že to dospělý kocour přijme, protože je to takový klidas a kdyby ho malej neprovokoval, tak si ho velkej ani nevšimne. Prozatím kocourci neřvou a neteče krev, ale přijde mi, že se perou moc často

9.2.2020 14:29
Jackousek

XXX.XXX.32.131

A ještě se chci zeptat, myslíte že můžu maleho 4mes. kocourka převést na "dospelacke" žrádlo? Granule jsem musela na radu veta odstranit, protože dospelej je žral a bylo mu špatně, tak mi malej žere granule pro dospělé a konzervu pro koťata, stejně ale si vezme pár soust a běží k velkému k misce a žere s ním konzervu pro dospěláky. Přijde mi tedy zbytečné to dělit, ale nechci o ochudit o nějaké potřebné vitamíny pro vývoj a růst....Jak krmite koťata společně s koťaty?

9.2.2020 14:32
Jackousek

XXX.XXX.32.131

*Jak krmíte koťata společně s dospěláky

9.2.2020 15:48
lesnížínka

XXX.XXX.148.5

Za 14dní co byl Viktor u nás, začal chodit ven, tam objevil na stole Gučinky royalky a kotěcích, už ani nevím, co to měl, si od té doby ani nevšimne. Kapsičky dostává ještě kotěcí, ale taky, když Gucci svou náhodou nechce, tak jí ji sežere. No a maso se stejně nerozlišuje Pro koťata a dospěláky, je to stejně jen takový trik výrobců krmiv. Pokud je kvalitní s dostatkem masa, tak není co řešit. U levných zase maso není ani v jedněch tak je to taky jedno.

10.2.2020 20:28
sharingan

XXX.XXX.182.138

Asi jak píše lesnížínka. V přírodních podmínkách, potom co koťata kočkovitých šelem už nejedou na mléko, se jejich strava neliší od stravy dospělých zvířat.
A jen poznámka, co píšete výše, že malý kocourek bude v dospělosti větší a proto bude šéfovat...na velikosti tolik nemusí záležet, obecně čím rozvinutější sociální chování u dané skupiny zvířat (potažmo lidí:D), tím více je "šéf" definován jinými vlastnosti, než je tělesná velikost .
Kocourci ať se perou/hrajou, obecně dokad neteče krev, a není to pouze tyranie ze strany jednoho a utrápená bázlivost ze strany druhého, je to cca v cajku.

10.2.2020 21:29
Jackousek

XXX.XXX.43.128

Děkuji za rady

Uživatel s deaktivovaným účtem

11.2.2020 10:43
Uživatel s deaktivovaným účtem

Ty kočičí hry jsou někdy fakt docela drsný...viděla jsem to i u menších koťat, jak se mydlí hlava nehlava a největší zábava bylo honit se a zakousávat do sebe ...U nás to je podobně...vždycky je ráno chytne amok a lítají tam a zpátky i po nábytku, chvíli honí kočka kocoura, potom si role prohodí a taky se "zakousávají". Mladší kocour je urputnější, takže když toho má kočka dost, tak ho jakoby zmlátí doopravdy a kocour dá pokoj, dokud si zase nezačne hrát kočka.

Nejedná se o nic vážnýho, protože potom klidně leží vedle sebe a vzájemně se myjí. Ale jsou spolu déle - už od května.

Ohledně granulí a stravy - my máme granule pro všechny věkové fáze - ty kvalitnější značky to mívají, ale obecně, pokud je dobré a vyvážené složení, tak prckovi neuškodí ani ty dospělácké, i když se doporučuje kotěcí nechat zhruba do jednoho roku. U konzerv bych to neřešila vůbec, pokud jsou kompletní. Pokud je z kotěcího žrádla staršímu špatně a mladší to dospělácké baští bez problémů, tak bych to nechala tak, jak to vyhovuje oběma...pokud tedy nechcete investovat do drahých misek na čip, kde bude mít každý svoje.

11.2.2020 15:42
Jackousek

XXX.XXX.19.149

Tak snad to budou jen kocouří hry. Jinak to vypadá, že se tolerují. Jinak dospělého kocoura krmím konzervami a granulemi Wild freedom a prcka konzervami wild freedom a granulemi Purizon pro koťata. Mam dojem, že se jedna o kvalitní žrádlo, tak snad to prckovi neublíží. Sám čeká u misky u dospělého kocoura až se nají a dojí to po něm, svého si skoro ani nevšimne

12.2.2020 07:34
Bobča

XXX.XXX.105.52

Jackousek napsal(a):
Tak snad to budou jen kocouří hry. Jinak to vypadá, že se tolerují. Jinak dospělého kocoura krmím konzervami a granulemi Wild freedom a prcka konzervami wild freedom a granulemi Purizon pro koťata. Mam dojem, že se jedna o kvalitní žrádlo, tak snad to prckovi neublíží. Sám čeká u misky u dospělého kocoura až se nají a dojí to po něm, svého si skoro ani nevšimne

"Jackousek"-nejsou to ti 2,co se špatně seznamovali ?někde na jiném vlákně si je pamatuju Malý nějaký čas nevylézal.....Tak vidím,že to dobře dopadlo Tak ať se mají rádi

12.2.2020 19:42
Jackousek

XXX.XXX.20.136

Ano, zvykli si na sebe. Doufám, že se budou mít rádi a dospělej malého vše naučí, ale zatím to vypadá, že se jen tolerují a co vy "Bobčo" jak jste na tom s kocourem?

13.2.2020 08:40
Bobča

XXX.XXX.105.52

"jackousek",najeďte prosím na "kočka v domě a dítě s alergií"...tam je jak jsem Maxe dala ke koním a jak to dopadlo..nemůžu už o tom psát

13.2.2020 12:02
fikovnice

XXX.XXX.134.203

Bobča napsal(a):
"jackousek",najeďte prosím na "kočka v domě a dítě s alergií"...tam je jak jsem Maxe dala ke koním a jak to dopadlo..nemůžu už o tom psát

"Bobčo", máte tam moji nabídku.

14.2.2020 07:00
Jackousek

XXX.XXX.219.4

Dobré ráno, to vlákno je tááááák dlouhé, že jsem to včera četla asi hodinu a přestalo mě to bavit mezi řádky jsem snad správně pochopila, že jste Maxe odvezla na farmu, kde se po nějaké době ztratil a Vy ho chcete najít a odvést zpět domů, je to tak?

14.2.2020 07:11
Jackousek

XXX.XXX.219.4

Pokud ano, koukala jsem, že je tam spousta názorů, který se dost liší. Za mě, (nechci se Vás nijak dotknout, ani to nemyslím nijak zle)....ale, Vy i kocourek jste měli trápení, nebylo Vám spolu dobře, tak jste pro něj našla svobodu....dále bych se o kocourka nezajímala, hlavně z toho důvodu, že se může (mohlo) cokoliv stát a pro srdíčko je to daleko jednodušší, když nevíte co se s ním děje. Vy jste ho tam dávala s rizikem (snad jste si ho v tu chvíli uvědomovala), že se mu může cokoliv stát. Žijte s vědomím, že kocourek se má nejlépe jak může, někde si běhá po venku a loví myšičky, chodí za holkami a nebo si našel nějakou skvělou rodinu, která si ho nechala a hezky se o něho stará...Určitě bych si nevyčítala něco, že jste ho tam odvezla a on se ztratil a teď ho jít hledat a odvézt zpátky domů....Třeba šel prostě jen uhánět holky (i vykastrovaný kocour se může muchlovat)...Maxík je zdatný a temperamentní kocourek, který se o sebe určitě postará a Vy z toho nebuďte smutná...Jinak já kočičky moooc miluju...na prvním 1. jsou kočky, pak moje rodina...dlooouho dlooouho nic, pak jsou ostatní zvířata...dlooouho dloouho nic a pak jsou teprve lidé (aby jste si nemyslela, že nemám kočky ráda)

14.2.2020 08:54
Bobča

XXX.XXX.105.52

Jackousek napsal(a):
Pokud ano, koukala jsem, že je tam spousta názorů, který se dost liší. Za mě, (nechci se Vás nijak dotknout, ani to nemyslím nijak zle)....ale, Vy i kocourek jste měli trápení, nebylo Vám spolu dobře, tak jste pro něj našla svobodu....dále bych se o kocourka nezajímala, hlavně z toho důvodu, že se může (mohlo) cokoliv stát a pro srdíčko je to daleko jednodušší, když nevíte co se s ním děje. Vy jste ho tam dávala s rizikem (snad jste si ho v tu chvíli uvědomovala), že se mu může cokoliv stát. Žijte s vědomím, že kocourek se má nejlépe jak může, někde si běhá po venku a loví myšičky, chodí za holkami a nebo si našel nějakou skvělou rodinu, která si ho nechala a hezky se o něho stará...Určitě bych si nevyčítala něco, že jste ho tam odvezla a on se ztratil a teď ho jít hledat a odvézt zpátky domů....Třeba šel prostě jen uhánět holky (i vykastrovaný kocour se může muchlovat)...Maxík je zdatný a temperamentní kocourek, který se o sebe určitě postará a Vy z toho nebuďte smutná...Jinak já kočičky moooc miluju...na prvním 1. jsou kočky, pak moje rodina...dlooouho dlooouho nic, pak jsou ostatní zvířata...dlooouho dloouho nic a pak jsou teprve lidé (aby jste si nemyslela, že nemám kočky ráda)

DĚKUJI!!!!! moc hezky jste to napsala...

Dnes jsem nespala do 3 hodin,honilo se mi to všechno hlavou...Už jsem o tom nechtěla psát...a najednou pytel názorů-a teď babo raď..V noci jsem zvažovala spoustu variant-už se nechci moc rozepisovat,je to pořád dokola..,a"není na světě člověk ten,aby se zavděčil lidem všem"..Když ho vemu domů..(mám doma ještě všechno,kromě škrabadla).já budu přešťastná,ale...zamotám mu hlavu ještě víc..a zase bude stát u dveří a mňoukat,že chce ven...Už přičichl k venku....A pak,až se ozve nějaký nový majitel..zase bude mít změnu??

CO JE TEDA PRO NĚHO LEPŠÍ ??

Rozhodla jsem se..Pojedu se tam podívat-zpovzdálí...zjistím,co je to za statek..Uklidnil mě ten hospodský,že mám být v klidu,že je tam fůra koček...Pokud to bude hrůza-rozhodnu se až na místě samém..

K těm koním mě to někdo doporučil,že tam se bude mít dobře...ale neodhadla jsem to...a to,že jsem nevydržela dýl!??kdo nezažil,nepochopí-začla jsem to řešit tady už dost pozdě...Hledala jsem mu domek se zahradou-nikdo ho nechtěl...

14.2.2020 09:01
rapotacka11

XXX.XXX.212.34

Uklidnil mě ten hospodský,že mám být v klidu,že je tam fůra koček...
Kočky si chrání své území.

14.2.2020 09:08
Bobča

XXX.XXX.105.52

rapotacka11 napsal(a):
Uklidnil mě ten hospodský,že mám být v klidu,že je tam fůra koček...
Kočky si chrání své území.

proto se tam pojedu podívat a zjistit víc...

14.2.2020 09:10
Bobča

XXX.XXX.105.52

rapotacka11 napsal(a):
Uklidnil mě ten hospodský,že mám být v klidu,že je tam fůra koček...
Kočky si chrání své území.

když se Maxe bál i ten"kápo" u koní...možná se nedá....

14.2.2020 09:58
Bobča

XXX.XXX.105.52

Zdravím všechny tady...Když fotky,tak fotky Spoustu jich bylo i na jiných vláknech,vím..
Ňák jsem se rozjela Tady jsem shrnula Maxíkův život od prvního dne,kdy ke mě přišel jako 6týdenní koťátko..uzlíček...Takže:
Nechci tu už naříkat,obhajovat se,vysvětlovat...Život jde dál..Já se umím vcítit do druhého člověka-jeho pocitů a stavů-život mě naučil(je mi jak víte "teprve"64),nikoho jsem nikdy neodsoudila za jeho názor nebo stanovisko..Prostě k tomu měl asi důvod...Co člověk-to originál .Děkuji moc všem,za vaše názory,rady a nabídky..Jste tu bezva parta-všimla jsem si,že už dost let Byla jsem tu s vámi moc ráda...Ne,nekončím,budu sem chodit dál..ale prosím,už nebudem rozebírat Maxe..Jitřím si rány a nejsem v pohodě.. Zkuste mě taky pochopit prosím...Člověk je jiný ve 40-50letech-byla jsem neskutečný plašan,zvádala jsem -když jsem přišla do Olmika 4 zaměstnání..Noční a k tomu 3 úklidy,abych se tu uživila..jsem unavená-záda v háji-nebudu si stěžovat,každý máme něco..Myslela jsem,že budu mít mazlíka a dostala jsem tygra se vším všudy...A v kleci ho nehodlám držet...(a zas se obhajuju.)Dám vám vědět,co jsem zjistila-zítra tam zajedu na čumendu...

Jinak v Olmiku svítí sluníčko-sem tam mráček

14.2.2020 11:45
Jackousek

XXX.XXX.219.4

Krásný, je to zdatný a velký kocour, mohutný,už jen to jak se choval doma (tygřík), tak ten si určitě sjedná pořádek...Třeba je v partě koček na statku a velí tam všem :) jak psala výše rapotacka, že si kočky chrání svá území...ano souhlasím, ale myslím si, že pokud jsou kočičky i kocourci zvyklý žít na statku ve smečce mezi dalšími vč. psů, koní atd. přijmou mezi sebe i další tzv. predátory. Pokud by si s nějakým kocourem Max nesedl, tak si to spolu vyříkají a buď se sobě budou vyhýbat, ale může tam s nimi žít a nebo se hold sebere a půjde hledat domov jinam...ujde pár metrů, kilometrů a někde se mu určitě zalíbí však kočičkám je přeci jedno jakého budou mít "majitele" a kde budou spát, hlavně, že dostanou najíst ...takže žijme s pocitem, že Maxík se má perfektně a venku mu je fájn. Však z historie jsou kočky venkovní šelmy a určitě i po tolika letech v nich něco z toho zůstalo, to lidé je tzv. zdomácněli.

14.2.2020 11:48
Jackousek

XXX.XXX.219.4

Tady je můj Jack postupem času jak rostl..a na konci s jeho novým kamarádem ...fotek mám tady milion

14.2.2020 11:50
Bobča

XXX.XXX.105.52

já si spletla vlákna a dala jsem fotky sem...ale třeba si to holky tady přečtou

14.2.2020 11:53
Bobča

XXX.XXX.105.52

Jackousek napsal(a):
Tady je můj Jack postupem času jak rostl..a na konci s jeho novým kamarádem ...fotek mám tady milion

taky umí pózovat na té první je jak netopýrek-krásná kukadla...a mezi očima mají podobnou skvrnu

14.2.2020 11:57
Bobča

XXX.XXX.105.52

já jsem popleta!!!já myslela,že ten malý je už ten nový..se znovu dívám...měl úplně jiné oči...

14.2.2020 12:24
Jackousek

XXX.XXX.219.4

černo-bílý je dospělý Jack a celý černý, chlupatý je nový kocourek Bubák (4 měsíce)

14.2.2020 12:33
ladd

XXX.XXX.34.41

Bobčo, hlavně Jackouška moc neposlouchejte, o kočkách toho moc neví. “Kastrovaný kocour se může muchlovat, snadné přijmutí do smečky koček” a podobné kraviny,… ty její příspěvky se ani nedaly dočíst do konce.
Sice jsem se vás, když už jste ho takto hodila do vody a plav, nechtěl moc nervovat, ale ten kocour to nemá ani zdaleka lehké. Teď nejde o to, že by si nebyl schopen ulovit myš, ale teritorium obsazené cizími kočkami, on navíc byl vzatý od mámy velmi brzo, takže nesocializovaný, ani neví, jak se ke kočkám chovat + ještě psi (smečka!), které nejspíš pokud viděl, tak jen z vašeho balkonu. Navíc mu hodně chybí lidský kontakt. Nevím, jestli, se vám ho podaří najít, měla by jste se o to ale pokusit a ne radši nic nevědět, jak je vám raděno. Třeba ho tam najdete a jistíte, že domov a péči má. Možná vás ale potřebuje.

14.2.2020 12:38
Jackousek

XXX.XXX.219.4

ladd běžte si prosím Vaše názory a rady psát k vláknu, kde se celá situace řešila a nepleťte se tu prosím do mé diskuze s Bobčou. Děkuji Vám velice za pochopení

14.2.2020 12:48
ladd

XXX.XXX.34.41

Na tu diskusi nemáte monopol, takže můžu psát kam uznám za vhodné.
Jinak, ti vaši kocouři když jsou schopni být spolu v jednom pelíšku, a hrají si spolu, tak se přátelí, ne pouze tolerují, Když se ale rozdivočí, mohou být ty hry až příliš drsné, že na sebe dostanou vztek, to to zpravidla jedna kočka ukončí a rozchází se celé naježené. Pozor na to, až začne mladý nekastrovaný dospívat, pár hrátek, které překročí mez a mohlo by vzniknou nepřátelství. U mladého bych neotálel s kastrací.
Jestli to tu někdo psal, tak pardon, nečetl jsem celé.

14.2.2020 12:53
Jackousek

XXX.XXX.219.4

Bude naprosto v pořádku a budu velice ráda, když mi sem napíšete Váš názor a Vaše zkušenosti ohledně mých kocourků, za to Vám také děkuji. Ale co se týká kocourka Maxe od Bobči Vás prosím řešit tuto diskuzi v tom druhém vláknu z toho důvodu, že pak se sem seběhnou holky z druhého vlákna a bude to dalších milion názorů a "hádek" a já už tu nenajdu co potřebuji vědět k mému vláknu Stačilo mi včera, že jsem diskuze ohledně Maxe četla cca hodinu a nepřečetla jsem ani polovinu z toho, takže proto bych tu nerada rozjížděla tuto debatu znovu. Jistě mi rozumíte

14.2.2020 12:57
ladd

XXX.XXX.34.41

14.2.2020 12:58
Jackousek

XXX.XXX.219.4

ladd: jak tu píšete "Pozor na to, až začne mladý nekastrovaný dospívat, pár hrátek, které překročí mez a mohlo by vzniknou nepřátelství. U mladého bych neotálel s kastrací."...jak tuto situaci, kdy hrátky překročí mez, poznám? Ráda bych tomuto předešla nebo případně zakročila, aby nepřátelství nevzniklo....Co se týká kastrace, chtěla bych počkat do 1 roku aby neměl zdravotní problémy, takto mi to říkali i veterináři, tak nevím..

Jinak včera jsem si všimla, že když jsem si šla pomazlit dospělého kocoura (vzala si ho do náruče), tak malý začal žárlit...motal se kolem mě, naříkal a začal se po mě sápat a chtěl také pochovat

Uživatel s deaktivovaným účtem

14.2.2020 13:16
Uživatel s deaktivovaným účtem

Jackousek napsal(a):
Pokud ano, koukala jsem, že je tam spousta názorů, který se dost liší. Za mě, (nechci se Vás nijak dotknout, ani to nemyslím nijak zle)....ale, Vy i kocourek jste měli trápení, nebylo Vám spolu dobře, tak jste pro něj našla svobodu....dále bych se o kocourka nezajímala, hlavně z toho důvodu, že se může (mohlo) cokoliv stát a pro srdíčko je to daleko jednodušší, když nevíte co se s ním děje. Vy jste ho tam dávala s rizikem (snad jste si ho v tu chvíli uvědomovala), že se mu může cokoliv stát. Žijte s vědomím, že kocourek se má nejlépe jak může, někde si běhá po venku a loví myšičky, chodí za holkami a nebo si našel nějakou skvělou rodinu, která si ho nechala a hezky se o něho stará...Určitě bych si nevyčítala něco, že jste ho tam odvezla a on se ztratil a teď ho jít hledat a odvézt zpátky domů....Třeba šel prostě jen uhánět holky (i vykastrovaný kocour se může muchlovat)...Maxík je zdatný a temperamentní kocourek, který se o sebe určitě postará a Vy z toho nebuďte smutná...Jinak já kočičky moooc miluju...na prvním 1. jsou kočky, pak moje rodina...dlooouho dlooouho nic, pak jsou ostatní zvířata...dlooouho dloouho nic a pak jsou teprve lidé (aby jste si nemyslela, že nemám kočky ráda)

...můžu se prosím zeptat, jak se může vykastrovaný kocour muchlovat, opravdu by mně to zajímalo.....

14.2.2020 13:24
Jackousek

XXX.XXX.219.4

úplně stejně jako muž bez koulí a žena předělaná na muže. Postaví se, ale neplní svoji funkci tak, že neplodí děti. Četla jsem o kočkách odborné knihy, kde tuto situaci zmiňují. Kocour i po kastraci může mít sex, ale děti nemá...však pindíka mu neuříznou...to, že nemají pak chuť je věc druhá, ale může být kocour, který i po kastraci má sex...dostatečně vysvětleno nebo potřebujete názornou ukázku?

14.2.2020 13:26
Jackousek

XXX.XXX.219.4

Varlata jsou samčí pohlavní žláza obratlovců, tedy i muže. Ve varleti dochází k vývoji mužské pohlavní buňky – spermie. Varlata jsou také důležitá endokrinní žláza, která produkuje pohlavní hormony (např. testosteron), to neznamená ale, že se nepostaví a nelze s ní mít sex.

14.2.2020 13:58
ladd

XXX.XXX.34.41

Vůbec to není o tom, zda Max je nebo není něčeho schopen. Tady jde o to, že i kdyby se o to pokusil, tak každý nekastravovaný kocour ho od říjné kočky vypráská a že tam takových kocourů bude. A to je to, co ve své situaci – bez domova, neznalý života venku, potřebuje nejméně.
Nezlobte se ale vaše utěšování Bobči bylo úplně mimo, proto reagujeme.

14.2.2020 14:03
Jackousek

XXX.XXX.219.4

Ano, i kdyby to utěšování bylo úplně mimo tak si myslím, že Bobča má svojí hlavu a mozek, a to co udělá, jak se zachová a koho poslechne a s kým se ztotožní je jenom a jenom na ní. Já jsem pouze jen napsala svůj názor jen k její osobě a co si z toho vezme, nevezme je jen její věc...dále bych to neřešila a nerozebírala, proto jsem to také nenapsala do toho vlákna kde se celá situace řeší, protože je tam spousta odlišných názorů a rad a každý se na tu situaci kouká jinak ať je zkušený či nezkušený. Pokud bych jí chtěla radit, tak se připojím do té diskuze

14.2.2020 14:11
ladd

XXX.XXX.34.41

Diskuse se o Maxovi mezi vámi a Bobčou přesunula sem …. ale nebudem se přít. Přeju hodně zdaru s kočičákama. Nic ve zlym i když třeba vidíme věci jinak…..

14.2.2020 14:15
Jackousek

XXX.XXX.219.4

ještě jste mi ale neodpověděl na moji otázku mířenou na Vás, mohu Vás tedy ještě poprosit o odpověď? viz dnes 12:58

14.2.2020 16:16
fikovnice

XXX.XXX.131.20

Jackousek napsal(a):
Krásný, je to zdatný a velký kocour, mohutný,už jen to jak se choval doma (tygřík), tak ten si určitě sjedná pořádek...Třeba je v partě koček na statku a velí tam všem :) jak psala výše rapotacka, že si kočky chrání svá území...ano souhlasím, ale myslím si, že pokud jsou kočičky i kocourci zvyklý žít na statku ve smečce mezi dalšími vč. psů, koní atd. přijmou mezi sebe i další tzv. predátory. Pokud by si s nějakým kocourem Max nesedl, tak si to spolu vyříkají a buď se sobě budou vyhýbat, ale může tam s nimi žít a nebo se hold sebere a půjde hledat domov jinam...ujde pár metrů, kilometrů a někde se mu určitě zalíbí však kočičkám je přeci jedno jakého budou mít "majitele" a kde budou spát, hlavně, že dostanou najíst ...takže žijme s pocitem, že Maxík se má perfektně a venku mu je fájn. Však z historie jsou kočky venkovní šelmy a určitě i po tolika letech v nich něco z toho zůstalo, to lidé je tzv. zdomácněli.

"Krásný, je to zdatný a velký kocour, mohutný,už jen to jak se choval doma (tygřík), tak ten si určitě sjedná pořádek...Třeba je v partě koček na statku a velí tam všem :) "

Nemyslím si toto. Max mi přirostl k srdci. Ať si kdokoli říká, že nemá smysl pátrat po tom, co se s ním stalo dál, tak já s tímto hrubě nesouhlasím. Už jsem tu někde psala - byla ta větrná bouře či vichřice....proboha lidi, vzpamatujte se, cožpak jste tak bezcitní??? Ten kocour byl vypuštěn bez sebemenšího zvykání si na venek, bez sebemenšího zvykání si na lidi, na lov, uprostřed zimy - vždyť ještě můžou přijít mrazy!

"...takže žijme s pocitem, že Maxík se má perfektně a venku mu je fájn."

Neumím žít s tímto pocitem a neumím si jej naordinovat!!!

14.2.2020 16:18
fikovnice

XXX.XXX.131.20

Jackousek napsal(a):
ladd běžte si prosím Vaše názory a rady psát k vláknu, kde se celá situace řešila a nepleťte se tu prosím do mé diskuze s Bobčou. Děkuji Vám velice za pochopení

Tak to pozor! "Ladd" patří k nejzkušenějším kočkařům zde!

14.2.2020 16:24
fikovnice

XXX.XXX.131.20

ladd napsal(a):
Bobčo, hlavně Jackouška moc neposlouchejte, o kočkách toho moc neví. “Kastrovaný kocour se může muchlovat, snadné přijmutí do smečky koček” a podobné kraviny,… ty její příspěvky se ani nedaly dočíst do konce.
Sice jsem se vás, když už jste ho takto hodila do vody a plav, nechtěl moc nervovat, ale ten kocour to nemá ani zdaleka lehké. Teď nejde o to, že by si nebyl schopen ulovit myš, ale teritorium obsazené cizími kočkami, on navíc byl vzatý od mámy velmi brzo, takže nesocializovaný, ani neví, jak se ke kočkám chovat + ještě psi (smečka!), které nejspíš pokud viděl, tak jen z vašeho balkonu. Navíc mu hodně chybí lidský kontakt. Nevím, jestli, se vám ho podaří najít, měla by jste se o to ale pokusit a ne radši nic nevědět, jak je vám raděno. Třeba ho tam najdete a jistíte, že domov a péči má. Možná vás ale potřebuje.

"Nevím, jestli, se vám ho podaří najít, měla by jste se o to ale pokusit a ne radši nic nevědět, jak je vám raděno. Třeba ho tam najdete a jistíte, že domov a péči má. Možná vás ale potřebuje."

14.2.2020 16:30
fikovnice

XXX.XXX.131.20

Jackousek napsal(a):
Dobrý den, chtěla bych se zeptat zkušených zda se jedna o hru či nikoliv. Pár z Vas ví, že jsem si pořídila kotě k dospelemu kocourovi. Velkému jsou skoro 3 roky, vykastrovany, domácí i venkovní. Malemu jsou 4 měsíce, nevykastrovany, zatím domácí. Trvalo jim cca týden než si na sebe doma zvykly (po 4 dnech už byly u sebe) ze začátku syceli, ale žádná rvačka, pak už bez syceni. Ted se ale jejich hry začínají stupňovat. Malej provokuje velkého a pořád na nej skáče, tak se packujou a pak malej dá uši dozadu a vyskočí na něj a začne ho kousat a škrábat a kopat nožičkami, takhle se zaklesnou do klubíčka a rvou se. Velkej i začne bolesti brečet. Pak je naštvaný, prepere ho a honi se po celém byte. Malý se začne schovávat a syčí na něj, chlupy letaji. Perou se čím dál častěji a dokonce mi přijde, že více rvaček je v přítomnosti mě..(Já je neodtrhuji od sebe)...myslíte, že je to pouze kocouři hra a vymezují si sva postavení? Mám docela strach aby si neublizili. ..Pokud se neperou, tak spí každý zvlášť, ale když luxuji, tak leží vedle sebe, jedí spolecne z jedné misky a občas si dají čumáček. ...doufám, že až malej bude starší to nebude ještě horsi Děkuji za zkušenosti

"Pak je naštvaný, prepere ho a honi se po celém byte. Malý se začne schovávat a syčí na něj, chlupy letaji."

Obecně, pokud "lítají chlupy", je rvačka brána jako vážná... Nejde o hru ani muchlování.

14.2.2020 16:30
Bobča

XXX.XXX.105.52

PROSÍM..

napíšu to ještě sem...Už ho prosím neřešte!!!!Jsem na palici...Všude píšu,že tam zítra pojedu!!!!(jsem nemocná)

Nikdo to nečte !!!!

a uvidím,kde je a podle toho se zařídím....Rozpoutaly se tady bouřlivé diskuze....ano,dobře to všechno co píšete vím,ale já tam opravdu pojedu!!!!teď už vím,kde je ten statek..Já už to píšu snad všude..Nespím nad tím vším ..

UŽ NE!!

14.2.2020 17:48
ladd

XXX.XXX.34.41

Jackousek napsal(a):
ještě jste mi ale neodpověděl na moji otázku mířenou na Vás, mohu Vás tedy ještě poprosit o odpověď? viz dnes 12:58

Toto je dost individuální, bude záležet na vaší intuici a na povaze obou kocourů. Zda mladý bude hodně výbojný, případně jak na jeho výpady bude reagovat starý, či zda se situace po kastraci opět zklidní. Každopádně opravdovou rvačku, ne jen přehnanou hru asi poznáte. Pokud by bylo doopravdy zle, tak ten slabší se bude druhému kocourovi vyhýbat, ten silnější bude slabšího zase naopak pronásledovat. Nepřátelství také poznáte, když budou sedět proti sobě, hlavy otočené od sebe a budou skučet. Případně jeden z nich může být v nahrbeném postoji nad tím druhým. Třeba tak daleko ani nedojde vzhledem k povahám kocourů a nebo bude kastrovat dřív v případě, že mladý začne značkovat. Spíš jsem myslel, dát si na to pozor a počítat s tím, že hormony se budou nějakou dobu po kastraci z těla vyplavovat
Toto by vám spíš poradil někdo, kdo má čistě domácí kočky. My máme kočky venkovně domácí. Dva kocourky od koťat jsme neměli nikdy. Vždy kocoura a kočku nebo jenom kočky.

Uživatel s deaktivovaným účtem

14.2.2020 18:47
Uživatel s deaktivovaným účtem

ladd dí pravdu, v podstatě
jen mohu ujistit, že kastrace není v žádném případě zárukou sluníčkového vztahu, to ne

Uživatel s deaktivovaným účtem

14.2.2020 19:03
Uživatel s deaktivovaným účtem

Jackousek napsal(a):
úplně stejně jako muž bez koulí a žena předělaná na muže. Postaví se, ale neplní svoji funkci tak, že neplodí děti. Četla jsem o kočkách odborné knihy, kde tuto situaci zmiňují. Kocour i po kastraci může mít sex, ale děti nemá...však pindíka mu neuříznou...to, že nemají pak chuť je věc druhá, ale může být kocour, který i po kastraci má sex...dostatečně vysvětleno nebo potřebujete názornou ukázku?

....jako vy a kocour nebo kočka

14.2.2020 20:47
Jackousek

XXX.XXX.30.76

Ladd děkuji Vám za odpověď. Budu si na to dávat pozor. Doufám, že nic takového nenastane a kamarádi zůstanou. Mějte se s kočičkami hezky

14.2.2020 20:55
Jackousek

XXX.XXX.30.76

Fikovnice, ano může být a ani to nezpochybňuji, pouze jsem se chtěla vyhnout konverzaci ohledně Maxíka,kdy vše řešíte v jiném vlákně. Do Vaší (všech
konverzujicich) konverzace jsem se nechtěla zapojovat,ale bohužel jsem se tomu nevyhnula proto jsem pána požádala aby jeho názor napsal do vlákna, kde se Max řeší...nic víc, nic míň

5.3.2020 10:29
lesnížínka

XXX.XXX.148.5

Jackousek napsal(a):
Takhle se máme rádi

Hezké

5.3.2020 11:45
Bobča

XXX.XXX.105.52

Jackousek napsal(a):
Takhle se máme rádi

to je láska .Max mě teď taky pořád pusinkuje

5.3.2020 13:06
Jackousek

XXX.XXX.21.247

Mám velikou radost, že se takhle oba kocourci spřátelili. Velky kocour toho malého má rád, když se k němu přiblíží, tak ho pořád olizuje a stara se o něj. Nevím jestli to je z kamaradství nebo ho bere jako "mimino". Zato malej ho teda pěkně provokuje, pořád po něm startuje, skáče na něj a kouse ho, pak se perou .... Bobčo, to je super, že Vás má takhle rád, ještě aby Vás přestal "zlobit"

5.3.2020 13:24
Jackousek

XXX.XXX.21.247

Bobčo, jen jsem Vám chtěla říct pár tipů, co mě napadlo ohledne Maxe, hodně jsem o tom všem přemýšlela. Nechci Vás nijak ovlivňovat, jen takový malý nápady. Pokud jsem to dobře pochopila, tak s Maxem žijete v garsonce, tedy jeden pokoj s balkónem. Nejdříve sem se chtěla zeptat kde máte umístěné škrabadlo? Bylo by fajn, kdyby bylo např u okna, předpokládám, že máte jedno,aby mohl Max koukat z okna a dal na chvíli pokoj. Další možnost mě napadla, nemohla byste balkón nechat zadělat ochranou sítí a udělat mu tam takový pokojíček? Mohl by tam mít pelíšek a hračky a může pozorovat pohyb venku i přes noc když potřebuje pohyb. Spíše mu balkón přizpůsobit jen pro něj, s prolejzackami aby se vyblbnul. Pokud máte možnosti, tak do dveří nechat udělat dvířka pro kočky aby si mohl sám chodit kam chce a nemusí Vás při tom budit. Nebo další nápad, který není moc reálný je pořídit Maxovi kámoše tato možnost hodně pomohla nám. Dospělý kocour se hrozne zklidnil a přestal být agresivní (nemyslim tím, že max je) ale ten náš boural celý byt (protože chtěl jít ven) a narážel do dveří div je neprorazil, díky malému je úplně vyměněný a spokojený. Dále jsem četla někde, že Max na kšíry v žádném případě. Zkuste Maxe na kšíry postupně zvykat doma. Nasaďte mu je, třeba ta 10min a pak je sundejte a odměňte ho,takhle to porad prodlužuje a nechce ho v tom třeba celý den, az si na ne zvykne, zkuste pomalu ho zvykat na procházky venku, taky postupně. Myslím si, že by si měl normálně zvyknout. ...to je tak asi vše co mě napadlo, co by mohlo pomoci, co je pro vás prijatelne a relne je na vás

5.3.2020 18:15
Bobča

XXX.XXX.105.52

Jackousek napsal(a):
Bobčo, jen jsem Vám chtěla říct pár tipů, co mě napadlo ohledne Maxe, hodně jsem o tom všem přemýšlela. Nechci Vás nijak ovlivňovat, jen takový malý nápady. Pokud jsem to dobře pochopila, tak s Maxem žijete v garsonce, tedy jeden pokoj s balkónem. Nejdříve sem se chtěla zeptat kde máte umístěné škrabadlo? Bylo by fajn, kdyby bylo např u okna, předpokládám, že máte jedno,aby mohl Max koukat z okna a dal na chvíli pokoj. Další možnost mě napadla, nemohla byste balkón nechat zadělat ochranou sítí a udělat mu tam takový pokojíček? Mohl by tam mít pelíšek a hračky a může pozorovat pohyb venku i přes noc když potřebuje pohyb. Spíše mu balkón přizpůsobit jen pro něj, s prolejzackami aby se vyblbnul. Pokud máte možnosti, tak do dveří nechat udělat dvířka pro kočky aby si mohl sám chodit kam chce a nemusí Vás při tom budit. Nebo další nápad, který není moc reálný je pořídit Maxovi kámoše tato možnost hodně pomohla nám. Dospělý kocour se hrozne zklidnil a přestal být agresivní (nemyslim tím, že max je) ale ten náš boural celý byt (protože chtěl jít ven) a narážel do dveří div je neprorazil, díky malému je úplně vyměněný a spokojený. Dále jsem četla někde, že Max na kšíry v žádném případě. Zkuste Maxe na kšíry postupně zvykat doma. Nasaďte mu je, třeba ta 10min a pak je sundejte a odměňte ho,takhle to porad prodlužuje a nechce ho v tom třeba celý den, az si na ne zvykne, zkuste pomalu ho zvykat na procházky venku, taky postupně. Myslím si, že by si měl normálně zvyknout. ...to je tak asi vše co mě napadlo, co by mohlo pomoci, co je pro vás prijatelne a relne je na vás

"Jackoušku"....Máte dobré nápady..ale....tohle jsme tu řešili už od listopadu v jiném vlákně...Já mám pokoj 6krát 3metry,minipředsíňku a minikoupenničku....Balkon v létě využívám-věším prádlo vně i vevniř-má ale jen stříšku a je do oblouku...na jedné straně asi 1,2m a na druhé tak 0.5m..na délku asi 3,5m...mám tam sezení.....měl všechno,sloup.škrabadlo-seděl na něm a hleděl ven..Jak jsem ho dala pryč,dala jsem pryč i sloup a škrabadlo,všechno ostatní jsem si zatím nechala...Měl tu všechno ,na co si mohl "vzpomenout"..Nebudu se už rozepisovat,co mě vedlo dát ho pryč...víc mě bral,jak dával...půl roku jsem se nevyspala...Po té 3týdenní řekněme "terapii(prošel si fakt asi nepříjemným odchovem-ale já jsem se taky trápila)Je teď jak vyměněný,přes den mazlivý-nenechal se nikdy pochovat,a teď ho mám pořád pod krkem...Jenže ty noci se dostávají do stejných kolejí...začíná o půl 3....

Jo,a ty kšíry....už jsem to zkoušela od kotěte...dostal vždy amok...dnes taky..napřed se rozplácne..nechala jsem ho,jenže pak se začal svíjet a vyskakovat po pokoji........

Mám právě dilema-chci si ho nechat-asi si něco uvědomil,je fakt jiný,ale nemůžu něčím srážet jeho přirozené"divočení"...začíná se to vracet do starých kolejí...A dva kocoury bych tu na tom malém prostoru..??mám tu všechno!!!Prostě byt 3v1 i pračku atd......a asi bych je taky neuživila... to jsem taky zvažovala..Na fotkách je dnes v těch kšírách...byla jsem s ním víckrát venku,jednou se vyvlíkl a jednou chytil takový amok....Už toho bylo kolem Maxe napsáno tolik,že už beru jen to,jak ho v noci zklidnit....Utahat večer nelze....Kozlík na chvíli...ještě se o něm píše na Max-závěr..

Jo,a dvířka nemůžu udělat-ale má otevřeno nonstop balkonové dveře..i v zimě od těch 4 hod-mám tu jak v ledničce...V 8 zalehne a já vstávám Doslova bydlím u svého kocoura..Dnes jsem mu vyřízla okénko v plachtě na balkoně...

5.3.2020 20:18
Jackousek

XXX.XXX.28.57

Škoda nedá se nic dělat, to jak ho zklidnit v noci, to nevím. U nás pomáhalo, že když Jack v době nočního klidu boural byt, tak ho partner okřikl a byl klid, jenže tohle u Vás asi nepomůže pak už asi jen ta Klára Nevečeřalová jestli náhodou nemá nějakou radu jinak Maxikovi to moc sluší. Takový fešák v ksirkach Já jsem o maxikovi říkala partnerovi, že bychom si ho vzali na chalupu, ale bylo mi to zatrhnuto, prý můžu být vůbec ráda, že mi dovolil teď toho druhého prcka co jsem adoptovala Já vám budu držet pěsti ať vše ve zdraví zvládnete

5.3.2020 21:02
Bobča

XXX.XXX.105.52

Jackousek napsal(a):
Škoda nedá se nic dělat, to jak ho zklidnit v noci, to nevím. U nás pomáhalo, že když Jack v době nočního klidu boural byt, tak ho partner okřikl a byl klid, jenže tohle u Vás asi nepomůže pak už asi jen ta Klára Nevečeřalová jestli náhodou nemá nějakou radu jinak Maxikovi to moc sluší. Takový fešák v ksirkach Já jsem o maxikovi říkala partnerovi, že bychom si ho vzali na chalupu, ale bylo mi to zatrhnuto, prý můžu být vůbec ráda, že mi dovolil teď toho druhého prcka co jsem adoptovala Já vám budu držet pěsti ať vše ve zdraví zvládnete

Děkuji moc fakt bych si ho chtěla nechat....ale vím,že by mu asi bylo líp na svobodě.Teď je na mě dost fixovaný-to bych mu nemohla udělat....užívám si ho..dobře jí,přibral....pořád se tulí

tak to je škoda,že nemůže k vám to bych mu přála...to okřiknutí je už reakce-už ví,že je člověk vzhůru...někdy to na chvilku pomohlo....Když byl sloup,tak po něm divočil-to byl rachot!!!už ho nebudu znovu dělat(den před tím,než jsem Maxe dovezla zpět domů,ho od té popelnice odvezli -3 týdny tam stál...možná si ho někdo vzal....

a tu Kláru jsem konečně našla..Jenže už nedává rady po telefonu,nebo mejlu,už jen osobní návštěva 1000 kč+ 3,50/km...dnes jsem to konečně někde vyštrachala Jak bude tepleji,budu mít otevřeno celou noc a celý den...ale to ho neodradí,aby si něco v noci nevymňoukal... je to zlatíčko...

Přidejte reakci

Přidat smajlík