Přetrvávající průjem

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
15.11.2020 23:43
Lolllas

XXX.XXX.209.17

Dobrý den,
jdu poprosit zde o nejake rady ci povzbuzeni. Zachranene kote melo 14 dni,kdyz se mi dostalo do rukou. Ted ma dva mesice,bylo krmeno od mala kotecim susenym mlekem+pozdeji kapsicky.ted tyden pretrvavajici prujem,reseno od zacatku s vet.,nasazeny atb,v pulce tydne i infuze,nicmene prujem trva.
Tyden je na gastro diete,uz je kost a kuze,ma nehoraznou chut k jidlu,porad place je velmi hladove.Odcervnen 2x,podruhe zacatkem tydne.Ve stolici zatim nic nenalezeno,krve bylo malo pro laborku,udajne olizlo neco co nemelo a ma ted problem s jatry.
Nema nekdo prosim podobne zkusenosti? Jsem bezradna,je mi ho lito,a desi me ten ubytek vahy a predstava,ze odejde😞
Prosiiim 🙏🏻

16.11.2020 07:38
lesnížínka

XXX.XXX.148.5

Je to jen pokus, zkušenost s takovým nemocným koťátkem nemám, jen uvažuju, že když nebylo u mamči, nemá správnou mikrofloru, ani imunitu. Místo všemožných kapsiček bych začala krmit masem, respektive škrábaným syrovým hovězím, klidně do toho přimíchat i trošku syrového vajíčka a sypla bych na to na špičku nože drcených vaječných skořápek, kvůli vápníku a staví to ten průjem. V syrovém mase, vajíčku jsou právě ty trávící enzymy, které mu asi drobkovi chybí..

Uživatel s deaktivovaným účtem

16.11.2020 08:02
Uživatel s deaktivovaným účtem

lesnížínka napsal(a):
Je to jen pokus, zkušenost s takovým nemocným koťátkem nemám, jen uvažuju, že když nebylo u mamči, nemá správnou mikrofloru, ani imunitu. Místo všemožných kapsiček bych začala krmit masem, respektive škrábaným syrovým hovězím, klidně do toho přimíchat i trošku syrového vajíčka a sypla bych na to na špičku nože drcených vaječných skořápek, kvůli vápníku a staví to ten průjem. V syrovém mase, vajíčku jsou právě ty trávící enzymy, které mu asi drobkovi chybí..

No nevím, trávicí emzymy vyrábí sliznice zařívacího aparátu a slinivka. V mase ani ve vajíčku nejsou. Ale přivedla jste mě na myšlenku - zkusit probiotika do krmení, mohlo by to pomoct na střevní mikroflóru. Na průjem je lepší živočišné uhlí. A možná zkusit i jinou veterinu - víc hlav víc ví.

Uživatel s deaktivovaným účtem

16.11.2020 08:15
Uživatel s deaktivovaným účtem

když nebylo dost krve pro laborku, tak ta diagnóza s játry je stanovena jen tak od stolu?
neboli je na základě něčeho stanovena nějaká diagnóza? nebo se zatím zkouší naslepo?

"uz je kost a kuze,ma nehoraznou chut k jidlu,porad place je velmi hladove."
však ho krm, co mu hrdlo ráčí

bych taky zavrhla prefa stravu a najela na normální, maso, ať už syrové či vařené, s přílohama bych se rozmýšlela, jestli dávat
jestli má chuť k jídlu a žere, tak ať žere!

jinak, na podporu jater je ostropestřec, např. tady :
https://www.dromy.cz/doplnky-pro-barf/silymarin-barf-600-g/

16.11.2020 11:09
lesnížínka

XXX.XXX.148.5

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
No nevím, trávicí emzymy vyrábí sliznice zařívacího aparátu a slinivka. V mase ani ve vajíčku nejsou. Ale přivedla jste mě na myšlenku - zkusit probiotika do krmení, mohlo by to pomoct na střevní mikroflóru. Na průjem je lepší živočišné uhlí. A možná zkusit i jinou veterinu - víc hlav víc ví.

Máte pravdu, teď koukám, že jsem přemýšlela o trávení a napsala trávící enzymy. Myslela jsem enzymy jako takové, někde jsem četla, že ty v mase právě u masožravců přispívají k dobrému trávení, osazení trávícího traktu tím, co tam má šelma mít a proto hlavně psi se špatným trávením, by měli dostávat maso syrové. Mým pomohlo i ovařené, ale pro kočku tuplem syrové. Bohužel ani jen netuším, kde jsem to četla.
Ta probiotika nejspíš byla v tom kotěcím mléce, ale třeba naše koťata ho nikdy nechtěla. Super by bylo čerstvé kozí mléko...v malém množství samozřejmě. Psům jsem z něho dělala domácí jogurty, tak to by bylo úplně nej.

16.11.2020 11:13
Lolllas

XXX.XXX.209.17

Z moce se zjistilo,ze ma neco co tam byt nema. Uz varim kureci,zatim zkusim bez prilohy. Ostropestrec ma v injekci,pote se bude pridavat v prasku.probiotika jsem koupila. Moc dekuji ❤️ Drzte pesti,at to zvladnem🍀

Uživatel s deaktivovaným účtem

16.11.2020 11:36
Uživatel s deaktivovaným účtem

Lolllas napsal(a):
Z moce se zjistilo,ze ma neco co tam byt nema. Uz varim kureci,zatim zkusim bez prilohy. Ostropestrec ma v injekci,pote se bude pridavat v prasku.probiotika jsem koupila. Moc dekuji ❤️ Drzte pesti,at to zvladnem🍀

V moči něco, co tam být nemá...nepamatujete si přesněji? Maso je lepší hovězí - ideálně srdce.

16.11.2020 11:49
Lolllas

XXX.XXX.209.17

A pokud ma nekdo vice zkusenosti rada uvitam ci mel nekdo podobny problem.

16.11.2020 11:49
lesnížínka

XXX.XXX.148.5

Jak to slušně napsat...kuřecí je hnus. Mám už čtvrtou kočku a ani jedna z nich kuřecí maso nesežrala v žádné podobě.

16.11.2020 11:54
Lolllas

XXX.XXX.209.17

@kometa Bilirubin

16.11.2020 12:00
lesnížínka

XXX.XXX.148.5

Lolllas napsal(a):
@kometa Bilirubin

To je složité, to může mít hodně příčin Ostropestřcem nic nezkazíte, opravdu má skvělé výsledky, vyzkoušeno na sobě, na psu i na příbuzných. To už je i v injekcích?

16.11.2020 12:02
Lolllas

XXX.XXX.209.17

lesnížínka napsal(a):
To je složité, to může mít hodně příčin Ostropestřcem nic nezkazíte, opravdu má skvělé výsledky, vyzkoušeno na sobě, na psu i na příbuzných. To už je i v injekcích?

Vet rikal,ze ho ma v te injekci a ze pak dame ten prach.

16.11.2020 12:05
Lolllas

XXX.XXX.209.17

Lolllas napsal(a):
Vet rikal,ze ho ma v te injekci a ze pak dame ten prach.

Ano uz vycitam,ze to muze mit vice pricin😢

16.11.2020 12:10
lesnížínka

XXX.XXX.148.5

Ještě dodám, že nevím, jestli vám to kočka v jídle pozře, protože on má ostropestřec hodně intenzivní vůni(chuť) Já jsem si rovnou koupila kapsle a i pes je tak žral(v kousku šunky) Teta si koupila olej a říkala, že ke konci se jí chtělo zvracet, jen ho otevřela Ale výsledek skvělý, doktor na kontrole nevěřil svým očím

16.11.2020 12:13
lesnížínka

XXX.XXX.148.5

Lolllas napsal(a):
Ano uz vycitam,ze to muze mit vice pricin😢

Ono někdy i hodně špatná prognóza dopadne nakonec úplně jinak(a naopak) Zkuste s kočíkem zabojovat, třeba se dá dokupy.

16.11.2020 12:23
Lolllas

XXX.XXX.197.66

lesnížínka napsal(a):
Ono někdy i hodně špatná prognóza dopadne nakonec úplně jinak(a naopak) Zkuste s kočíkem zabojovat, třeba se dá dokupy.

Moc dekuji , bojujeme urcite, udelam cokoliv dokud to pujde a bude to mozne. Ac jsme spolu zatim kratce,tak ta laska je neskutecna🍀❤️

Uživatel s deaktivovaným účtem

16.11.2020 16:34
Uživatel s deaktivovaným účtem

Lolllas napsal(a):
@kometa Bilirubin

To vypadá na játra. Když nestíhají, vylučuje se bilirubin močí.

17.11.2020 08:18
Lolllas

XXX.XXX.209.17

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
To vypadá na játra. Když nestíhají, vylučuje se bilirubin močí.

Ano,ale jak dal😔 prujem trva... To musi byt strasne vysilujici,uz si nechce ani hrat,polehava,naji se,vykaka a dokola😞 stravu ani netravi😢😫

17.11.2020 08:56
Fernando

XXX.XXX.105.175

Dobrý den. Již navrhované rady zkoušíte? Zkoušela ste více vetrinářů?
Něco je na ang.fóru. Zajímavé, koukněte na to.
https://www.catchat.org/felineforum/viewtopic.php?t=4302&__cf_chl_captcha_tk__=27dc4d35e44db88a3d19a124eb3353615b4cc63a-1605599501-0-AdlhdMGUCWuoM2A-ADOCMjQN1ljiL3y1R0-adaczfKN3ByrT4Ja4mwL_-pYByCrYM_FDTJTMnqvZunvJSnsCYoY7nSHhx9mM3V6bnIxUvkCNwIl3fQedExLRyTTv6bb16ZeJS5SHikvYaRfrO5n4njZUHUinxIafOeWl0XAS97UHyZgsxsC8Cu_1mTFSdOS_W6LqG0GNNVADkxiqFD04vhTDVEDa0XWePOih7ta9E-Pq1-jqvuQ_kjWfQCxAKkq9AJeCjcGEFwGHDYk96LD5Q5KCR3p4bFy2v_1j8-QaSu7aw7WUDc53oBNDQReZsiuelVZ24MbkO7PzBfdoFV2OOPGZSGF7SqKWW3PQCzMuErKa-gOwn12upqPKY_qzlfgw-v1txAWJTjPdLfOoUeXlJi_aem2l-MBDKP2ultKZUATdjlwFsDFu-oyDY2UK9dzdrE19aNIf2mlWXlmbQIKYysIaZxzg-MG7EWhvUmMr08rS537TTVrg3vsomxhdmkdrFjiyREcyjhstF1vIcfvpeXNCXS-2Pxu1RCMHKMJYGwujSL2saqrZD0WXpV4D-PfVBg

Zajímavé z tohoto fóra o léčení průjmu: Nakonec veterinář v zoufalství navrhl, že mohou být citliví na konkrétní bílkoviny v potravinách, které bylo obtížné izolovat, a proto navrhl stravu s bílkovinami, s nimiž se dříve nesetkali, tj. Mletou čerstvou zvěřinu (vařenou vařením voda) hromadně s trochou bramborové kaše. Okamžitý úspěch!

Uživatel s deaktivovaným účtem

17.11.2020 09:11
Uživatel s deaktivovaným účtem

Lolllas napsal(a):
Ano,ale jak dal😔 prujem trva... To musi byt strasne vysilujici,uz si nechce ani hrat,polehava,naji se,vykaka a dokola😞 stravu ani netravi😢😫

Znovu veterinář, třeba jiný. Kapačky - i když u vyhublého kotěte problém, tak aspoň podkožně - fyziologický roztok, glukóza, vitamín B. Jestli do toho půjdete - nikdo vám výsledek nezaručí. Možná už je pozdě. A nemusí to být vaše vina. Prostě špatný start do života.

17.11.2020 10:25
lesnížínka

XXX.XXX.148.5

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Znovu veterinář, třeba jiný. Kapačky - i když u vyhublého kotěte problém, tak aspoň podkožně - fyziologický roztok, glukóza, vitamín B. Jestli do toho půjdete - nikdo vám výsledek nezaručí. Možná už je pozdě. A nemusí to být vaše vina. Prostě špatný start do života.

Ano, zkusit všechno možné a pokud to nepůjde...asi se koťátko narodilo už s nějakým problémem a v přírodě by to prostě nedalo.

17.11.2020 23:14
Lolllas

XXX.XXX.209.17

lesnížínka napsal(a):
Ano, zkusit všechno možné a pokud to nepůjde...asi se koťátko narodilo už s nějakým problémem a v přírodě by to prostě nedalo.

Uz se trapi tyden vse co sni v zapeti vykali,ma dietu gastroint.. ale dle meho nazoru nemelo by mit po brouzdani na internetu dietu hepatic? Primo jatra? A ne zazivani?

Uživatel s deaktivovaným účtem

18.11.2020 08:13
Uživatel s deaktivovaným účtem

Lolllas napsal(a):
Uz se trapi tyden vse co sni v zapeti vykali,ma dietu gastroint.. ale dle meho nazoru nemelo by mit po brouzdani na internetu dietu hepatic? Primo jatra? A ne zazivani?

Játra a zažívání velmi úzce souvisí. Jinak viz můj příspěvek včera 9 11.

21.11.2020 20:11
Lolllas

XXX.XXX.209.231

Dobrý večer, tak se podarilo vzit krev,vse dobre,jen extra nizke hodnoty bilkovin. Moc tez v poradku. Takze pravdepodobne neumi travit bilkoviny:( Zatim ma enzymy do jidla,varene ryby,hovezi,dietni konzervy. Mate prosim nekdo zkusenosti??? Porad hubne,stolice kasovita😞 Dekuji za jakekoliv rady

21.11.2020 20:26
lesnížínka

XXX.XXX.148.5

Ač bych to sama nezvládnula udělat, jsem přesvědčená, že by mu pomohla syrová, tedy hlavně živá strava. Sehnala bych někde jednodenní kuřata, myší holátka a házela je kočíkovi...jako jídlo. Kupují to teraristé, asi to někde bude. Jak píšu, sama bych to nezvládnula, zdrhám, i když se mi kočka přijde pochlubit s myší, je mi jich strašně líto. Ale tím, že sežere celou živou potravu do sebe dostane ty enzymy tak, jak mají být. Stejně tak se psi, kterým špatně funguje slinivka léčí tak, že se jim podává nějakou dobu čerstvá prasečí slinivka.

21.11.2020 20:32
Lolllas

XXX.XXX.209.231

lesnížínka napsal(a):
Ač bych to sama nezvládnula udělat, jsem přesvědčená, že by mu pomohla syrová, tedy hlavně živá strava. Sehnala bych někde jednodenní kuřata, myší holátka a házela je kočíkovi...jako jídlo. Kupují to teraristé, asi to někde bude. Jak píšu, sama bych to nezvládnula, zdrhám, i když se mi kočka přijde pochlubit s myší, je mi jich strašně líto. Ale tím, že sežere celou živou potravu do sebe dostane ty enzymy tak, jak mají být. Stejně tak se psi, kterým špatně funguje slinivka léčí tak, že se jim podává nějakou dobu čerstvá prasečí slinivka.

😱 tak hlavně budem bojovat,ikdyby se mi na to taky nedivalo zrovna dvakrat dobre🥺 ale on za to stoji,je to milacek. poradit se s vet.nad touto variantou? Moc nedoporucil totiz ani syrove maso🤷🏻‍♀️

21.11.2020 21:40
lesnížínka

XXX.XXX.148.5

To je na vás. Já vetům od jisté doby nevěřím a co se výživy zvířat týče...to už vůbec ne.

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.11.2020 08:29
Uživatel s deaktivovaným účtem

Lolllas napsal(a):
Dobrý večer, tak se podarilo vzit krev,vse dobre,jen extra nizke hodnoty bilkovin. Moc tez v poradku. Takze pravdepodobne neumi travit bilkoviny:( Zatim ma enzymy do jidla,varene ryby,hovezi,dietni konzervy. Mate prosim nekdo zkusenosti??? Porad hubne,stolice kasovita😞 Dekuji za jakekoliv rady

Pancreolan? Kdyby to byla ta slinivka. Znám u psů - stolice vypadá jako malta.

22.11.2020 09:08
Lolllas

XXX.XXX.209.231

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Pancreolan? Kdyby to byla ta slinivka. Znám u psů - stolice vypadá jako malta.

Mame dva v kapsli a po troskach davat do jidla,nebo ten prasek pancreolan rozdrtit, pridavat. Mame vyzkouset co bude lepsi,vcera na prasku a stolice zridla,nevim jestli jsem tam nedavala malo,ma mit pulku na cely den v kazdem jidle🤷🏻‍♀️

22.11.2020 11:40
Tina125

XXX.XXX.193.217

My jsme měli kočku, které z testů vyšlo, že neumí trávit bílkoviny a později, že má nemocnou slinivku. U nás se moc osvědčil lék Almazyme. Ale nevím jak u takhle malého kotěte.

22.11.2020 11:56
Lolllas

XXX.XXX.209.231

Tina125 napsal(a):
My jsme měli kočku, které z testů vyšlo, že neumí trávit bílkoviny a později, že má nemocnou slinivku. U nás se moc osvědčil lék Almazyme. Ale nevím jak u takhle malého kotěte.

A muzu se zeptat,co jste ji davala k jidlu? A zda se podarila lecba ?

22.11.2020 12:06
lesnížínka

XXX.XXX.148.5

Tina125 napsal(a):
My jsme měli kočku, které z testů vyšlo, že neumí trávit bílkoviny a později, že má nemocnou slinivku. U nás se moc osvědčil lék Almazyme. Ale nevím jak u takhle malého kotěte.

Hm, akorát, že je to naprosto totéž jako pancreolan, jen asi 5x dražší

22.11.2020 16:16
Tina125

XXX.XXX.193.217

Dávali jsme jí Trovet Hepatic nejdřív na játra a potom a potom po zhoršení té slinivky jsme jí dávali Trovet Intestinal. Bylo to asi jediný co chtěla dlouhodobě baštit. První problémy s trávením bílkovin se u ní objevily v 9 letech a nakonec odešla ve 14 letech. Slinivka se potvrdila v nějakých 11 letech. Měla k tomu ale ještě "lehce" nemocné ledviny a srdce. A byla starší.

Jinak co se týče Almazymu a porovnání s Pancreolanem, tak to nedokážu posoudit. Píšu jen naši zkušenost. Taky měla průjmy a někdy i zvracela. Hodně nám na ty průjmy pomáhal Entero Zoo gel. Ten jí ten průjem vžycky zastavil. S tímhle gelem mám velmi dobré zkušenosti u více koček co se průjmu týče, ale určitě to bude individuální.

22.11.2020 16:22
Lolllas

XXX.XXX.226.73

Tina125 napsal(a):
Dávali jsme jí Trovet Hepatic nejdřív na játra a potom a potom po zhoršení té slinivky jsme jí dávali Trovet Intestinal. Bylo to asi jediný co chtěla dlouhodobě baštit. První problémy s trávením bílkovin se u ní objevily v 9 letech a nakonec odešla ve 14 letech. Slinivka se potvrdila v nějakých 11 letech. Měla k tomu ale ještě "lehce" nemocné ledviny a srdce. A byla starší.

Jinak co se týče Almazymu a porovnání s Pancreolanem, tak to nedokážu posoudit. Píšu jen naši zkušenost. Taky měla průjmy a někdy i zvracela. Hodně nám na ty průjmy pomáhal Entero Zoo gel. Ten jí ten průjem vžycky zastavil. S tímhle gelem mám velmi dobré zkušenosti u více koček co se průjmu týče, ale určitě to bude individuální.

Dekuji:) Krasny vek mela,ikdyz mela problemy❤️ Ten gelik jsme mely,bouzel nezabral😞 u psa zabere vzdy. Granulky nechce jist vubec,zkousely jsme zatim tedy tri druhy.ja zacinam byt zoufala,ztraci se pred ocima😞

22.11.2020 16:51
Tina125

XXX.XXX.193.217

Kupovali jsme jí konzervy a ředili je vodou. Granule měla jenom jako doplněk.

Při zjištění byla asi 15 dní na kapačkách, kde se muselo kompletně všechno vysadit a pak se to postupně nasazovalo zpět. Nebyla na tom vůbec dobře. Ono je u akutního onemocnění slinivky potřeba, aby byla co nejmíň zatížená. Pak nám pomohla kombinace diety, Almazymu a toho Entera.

Ale vy nemáte potvrzenou nemocnou slivinivku, ne? Naší opravdu hodně nebylo dobře a je to prý aji dost bolestivý, což na ní bylo taky vidět....

22.11.2020 17:11
Lolllas

XXX.XXX.226.73

Tina125 napsal(a):
Kupovali jsme jí konzervy a ředili je vodou. Granule měla jenom jako doplněk.

Při zjištění byla asi 15 dní na kapačkách, kde se muselo kompletně všechno vysadit a pak se to postupně nasazovalo zpět. Nebyla na tom vůbec dobře. Ono je u akutního onemocnění slinivky potřeba, aby byla co nejmíň zatížená. Pak nám pomohla kombinace diety, Almazymu a toho Entera.

Ale vy nemáte potvrzenou nemocnou slivinivku, ne? Naší opravdu hodně nebylo dobře a je to prý aji dost bolestivý, což na ní bylo taky vidět....

Slinivka uplne testy neni potvrzena,to by se pry musela poslat do nemecka krev,a kote te krve nema tolik na odebrani. Zjistilo se v krvi pouze extreme nizka hladina bilkovin,coz pry muze zpusobovat spatna fce slinivky,ten prujem,streva,vrozena vada🤷🏻‍♀️

22.11.2020 18:00
Tina125

XXX.XXX.193.217

To se měří hladina amylázy a lipázy a dělali jsme to naprosto běžně. Protože to podezření bylo i u našich koťat, tak se to bralo i jim a naprosto v pohodě. Tak nevím....

22.11.2020 21:48
Lolllas

XXX.XXX.209.231

Tina125 napsal(a):
To se měří hladina amylázy a lipázy a dělali jsme to naprosto běžně. Protože to podezření bylo i u našich koťat, tak se to bralo i jim a naprosto v pohodě. Tak nevím....

Tak to si asi uz asi pletu ja s nejakym jinym vysetrenim🙆🏻‍♀️

23.11.2020 03:25
rapotacka11

XXX.XXX.212.228

Umřít hlady nebo na průjem?

23.11.2020 10:58
Lolllas

XXX.XXX.209.231

rapotacka11 napsal(a):
Umřít hlady nebo na průjem?

Jak je to mysleno? To ho mam nechat uspat bez tohoz,abych se pokusila mu nejdriv pomoci?

27.11.2020 11:26
lesnížínka

XXX.XXX.148.5

Bojím se zeptat...

6.12.2020 14:05
fikovnice

XXX.XXX.55.20

Lolllas napsal(a):
Jak je to mysleno? To ho mam nechat uspat bez tohoz,abych se pokusila mu nejdriv pomoci?

Pardon, hlas jsem Vám dala omylem.
Ale pokud kotě ještě žije, projděte si moje trápení s kocourem, který mi onemocněl panleukopenií. Průjmoval strašlivým způsobem...obrovským zázrakem se z toho dostal! A to měl i selhání jater! Najdete tam třeba nějaké užitečné info či rady!

Zde diskuze:
https://www.ifauna.cz/kocky/diskuse/detail/3601718/panleukopenie?from-list=1#a3604494

8.12.2020 17:49
Lolllas

XXX.XXX.209.24

lesnížínka napsal(a):
Bojím se zeptat...

Ceho se bojite zeptat?😲 Dlouho jsem tu nebyla, pokud se ptate,zda zije, tak ano,bojujem😊

8.12.2020 22:45
lesnížínka

XXX.XXX.148.5

Lolllas napsal(a):
Ceho se bojite zeptat?😲 Dlouho jsem tu nebyla, pokud se ptate,zda zije, tak ano,bojujem😊

Opravdu? Tak to se mi fakt ulevilo já se to teď bála otevřít A jak, je to lepší? Jak léčíte, co vlastně tedy léčíte a čím?

16.12.2020 16:50
Lolllas

XXX.XXX.209.152

Hlasim se po dlouhe dobe nemam vubec cas🙆🏻‍♀️ prujem se zlepsil pak zas nanovo. Navsteva u tretiho veterinare😞 Ten si mysli,ze slinivka to neni,videl vysledky krve,nizka hladina bilkovin pry neni zas tak nizka🤷🏻‍♀️Jsme zas na atb.,infuzich,dieta gastro,prasky na odcervneni.Delalo se sono vse v poradku.bral se zas vyter,na vetsi prozkoumani a trva to dele nez budou vysledky,tak stale cekame. Podle toho se uvidi.Dr.si mysli,ze to bude problem ve strevech,tim ze nemel materske mleko a nebyl u maminky,slaba imunita.Ci muze neco vyjit z vysledku vyteru. Stolice je ted takova na houpacce,sem tam ridsi,z toho tuha🤷🏻‍♀️ Tohle uz je posledni sance... Tak drzte pesti na vysledky,snad se uz neco dozvime😞

Uživatel s deaktivovaným účtem

16.12.2020 17:55
Uživatel s deaktivovaným účtem

a takové giardie se řešily?
(jsem se jen inspirovala u psa, má aktuálně¨)

16.12.2020 19:59
Lolllas

XXX.XXX.209.152

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
a takové giardie se řešily?
(jsem se jen inspirovala u psa, má aktuálně¨)

To snad ukaze ten vyter🙆🏻‍♀️🤷🏻‍♀️Taky jsem si rikala,snad tento podrobny vyter ukaze neco😞Ma uz ctvrte atb.,trus kontrolovan snad 4x ,vyter strevnich sten taky a nic nenalezeno🤷🏻‍♀️Jak se na ne prislo u Vas?

Uživatel s deaktivovaným účtem

16.12.2020 21:07
Uživatel s deaktivovaným účtem

ne, to neukáže žádný výtěr ale rozbor trusu 3 dny sbíraného, ne jednorázově.

16.12.2020 21:46
Lolllas

XXX.XXX.209.152

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
ne, to neukáže žádný výtěr ale rozbor trusu 3 dny sbíraného, ne jednorázově.

Trus se kontroloval 4x 😩

16.12.2020 22:10
Lolllas

XXX.XXX.209.152

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
ne, to neukáže žádný výtěr ale rozbor trusu 3 dny sbíraného, ne jednorázově.

Kazdopadne zkusim se zeptat zitra🙆🏻‍♀️

hmn

17.12.2020 09:36
hmn

XXX.XXX.4.31

Lolllas napsal(a):
Trus se kontroloval 4x 😩

lollas, ještě jednou - vzorek trusu byl jednorázový odběr? Nebo jsi sbírala 5 dní (1., 3. a 5. den, nebo každý) hezky do sklenice v ledničce?

17.12.2020 11:11
Lolllas

XXX.XXX.209.152

hmn napsal(a):
lollas, ještě jednou - vzorek trusu byl jednorázový odběr? Nebo jsi sbírala 5 dní (1., 3. a 5. den, nebo každý) hezky do sklenice v ledničce?

Druhy vet bral 1.3.5. den po sobe,s tim ze tam je pouze nestravena strava. Ale taky treba nebyl ten tvar trusu asi dostatecny🤷🏻‍♀️Tento treti bral ted jen jednou,na to rekl,ze parazity nema a ze je to nestravena strava🤷🏻‍♀️

17.12.2020 17:59
Lolllas

XXX.XXX.209.152

Lolllas napsal(a):
Druhy vet bral 1.3.5. den po sobe,s tim ze tam je pouze nestravena strava. Ale taky treba nebyl ten tvar trusu asi dostatecny🤷🏻‍♀️Tento treti bral ted jen jednou,na to rekl,ze parazity nema a ze je to nestravena strava🤷🏻‍♀️

Ted jsme prisly z vet.,ptala jsem se na to. Kdyby to byly giardie uz jsou zalecene:( stale se ceka na vysledky,budou pristi tyden az. Pak se uvidi. Pravdepodobne to bude ta vrozena vada:(

19.12.2020 10:39
fikovnice

XXX.XXX.55.139

Lolllas napsal(a):
Ted jsme prisly z vet.,ptala jsem se na to. Kdyby to byly giardie uz jsou zalecene:( stale se ceka na vysledky,budou pristi tyden az. Pak se uvidi. Pravdepodobne to bude ta vrozena vada:(

Vrozená vada? Jaká? Nečetla jsem celé vlákno důkladně .

19.12.2020 13:26
Lolllas

XXX.XXX.209.74

fikovnice napsal(a):
Vrozená vada? Jaká? Nečetla jsem celé vlákno důkladně .

Dneska jsme zjistili,ze je to salmonela,zatim cekame do pondeli na to,co to je za salmonelu. Mozna budem muset jit na vyter cela rodina,muj ma obrovskou radost🙊 alespon uz vime,co ho trapi takovou dobu. Snad uz to ted bude jenom lepsi🤦🏻‍♀️ Zmena veta do tretice a nevzdat se.... Jen nevime kde k tomu prisel,pred mesicem a pul byl jen na mleku,tehdy se zkusila jen kapsicka jinak nedostaval zadne syrove maso.🤷🏻‍♀️ Kazdopadne vime uz konecne pricinu🙏🏻

19.12.2020 15:15
lesnížínka

XXX.XXX.148.5

Lolllas napsal(a):
Dneska jsme zjistili,ze je to salmonela,zatim cekame do pondeli na to,co to je za salmonelu. Mozna budem muset jit na vyter cela rodina,muj ma obrovskou radost🙊 alespon uz vime,co ho trapi takovou dobu. Snad uz to ted bude jenom lepsi🤦🏻‍♀️ Zmena veta do tretice a nevzdat se.... Jen nevime kde k tomu prisel,pred mesicem a pul byl jen na mleku,tehdy se zkusila jen kapsicka jinak nedostaval zadne syrove maso.🤷🏻‍♀️ Kazdopadne vime uz konecne pricinu🙏🏻

Popravdě...moc nevěřím. Kočičí a psí organismus nemá se salmou problémy, umí se s tím vypořádat stejně, jako s většinou jiných fujtajblů. Osobně si myslím, že salma je tam napořád, stejně jako giardie, jen se to rozjede při oslabeném organismu. A teda jeho organismus totálně rozhozený je, jestli už měl nějakou mikrofloru vybudovanou, tak tu mu zničily ATB. Když před nedávnem dobral ATB, tak by tu salmu musel chytit až potom, protože jinak jak ATB se nejspíš u koček neléčí, lidi mají endiaron.
Kdyby to byl problém jen v té salmoneloze, bylo by to super, přeléčil by se a dobrý. Jenže on už je přeléčený několikrát..

Uživatel s deaktivovaným účtem

19.12.2020 15:38
Uživatel s deaktivovaným účtem

Lolllas napsal(a):
Ted jsme prisly z vet.,ptala jsem se na to. Kdyby to byly giardie uz jsou zalecene:( stale se ceka na vysledky,budou pristi tyden az. Pak se uvidi. Pravdepodobne to bude ta vrozena vada:(

Giardie přeléčené čím? Salmonela -proč čekat jaká? Nějak jsem se ztratila.

19.12.2020 19:02
Lolllas

XXX.XXX.209.74

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Giardie přeléčené čím? Salmonela -proč čekat jaká? Nějak jsem se ztratila.

Preleceno Metronidazol,panacur.... to co pripadne zabira primo na giardie... Salmonela kvuli typu 🤷🏻‍♀️

19.12.2020 19:08
Lolllas

XXX.XXX.209.74

lesnížínka napsal(a):
Popravdě...moc nevěřím. Kočičí a psí organismus nemá se salmou problémy, umí se s tím vypořádat stejně, jako s většinou jiných fujtajblů. Osobně si myslím, že salma je tam napořád, stejně jako giardie, jen se to rozjede při oslabeném organismu. A teda jeho organismus totálně rozhozený je, jestli už měl nějakou mikrofloru vybudovanou, tak tu mu zničily ATB. Když před nedávnem dobral ATB, tak by tu salmu musel chytit až potom, protože jinak jak ATB se nejspíš u koček neléčí, lidi mají endiaron.
Kdyby to byl problém jen v té salmoneloze, bylo by to super, přeléčil by se a dobrý. Jenže on už je přeléčený několikrát..

Na salmonelu nereaguji atb,tak aspon rikal vet.proto doted nic nezabralo nejspis.😞

Uživatel s deaktivovaným účtem

19.12.2020 20:03
Uživatel s deaktivovaným účtem

kopíruju ze stránek mvdr. bodlinky:

"Salmonely jsou často rezistentní proti mnoha druhům antibiotik a proto je potřeba nejprve laboratorně zjistit citlivost, není možné podat antibiotika naslepo.

Bohužel antibiotika nejsou schopná zničit salmonely ve střevě a jejich podávání může nosičství v případě psů či koček i prodloužit prostě tím, že likviduje přirozenou mikroflóru, která salmonelám ve střevě konkuruje. Podání antibiotik z jiných příčin je dokonce na tomto principu schopné i vyvolat klinickou salmonelózu u před tím zjevně zdravého zvířete."


do kotěte už bylo atb narváno asi dost.....

ono, tohle : "Stolice je ted takova na houpacce,sem tam ridsi,z toho tuha" je typické pro giardie + nestrávená strava také
kotě má střeva vybombardovaná opakovanými atb, odčervením a bůhvíčím ještě
takže v každém případě by to chtělo probiotika, probiotika a probiotika

a kam jsme se dostali od nemocných jater......

19.12.2020 20:20
Lolllas

XXX.XXX.209.74

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
kopíruju ze stránek mvdr. bodlinky:

"Salmonely jsou často rezistentní proti mnoha druhům antibiotik a proto je potřeba nejprve laboratorně zjistit citlivost, není možné podat antibiotika naslepo.

Bohužel antibiotika nejsou schopná zničit salmonely ve střevě a jejich podávání může nosičství v případě psů či koček i prodloužit prostě tím, že likviduje přirozenou mikroflóru, která salmonelám ve střevě konkuruje. Podání antibiotik z jiných příčin je dokonce na tomto principu schopné i vyvolat klinickou salmonelózu u před tím zjevně zdravého zvířete."


do kotěte už bylo atb narváno asi dost.....

ono, tohle : "Stolice je ted takova na houpacce,sem tam ridsi,z toho tuha" je typické pro giardie + nestrávená strava také
kotě má střeva vybombardovaná opakovanými atb, odčervením a bůhvíčím ještě
takže v každém případě by to chtělo probiotika, probiotika a probiotika

a kam jsme se dostali od nemocných jater......

Po probiotikach se zacal nafukovat,tak ted nemame davat. Pravda,ze toho na nej bylo dost,ted toho dost ubude,mozna to nebylo ani tema probiotikama.Vyzkousime jine,meli jsme probican.Proberu to s vetem.ted mame Aptus Attapectin,a uvidi se v po odpo.🤷🏻‍♀️

HonzaF

20.12.2020 09:39
HonzaF

XXX.XXX.9.219

Nemáte zkušenost s průjmem po granulích? Kocourkovi je 8 měsíců. U doktora už jsme byli několikrát. A po poslední návštěvě s odčervením to  nejhorší přestalo. Ale po přechodu z diety na normální stravu (kvalitní, bez obilovin, a živočišného odpadu), vždy hovínka zase zřídnou. Teď jsem si všiml, že to má vždy když mu nasypu čerstvé granule. Jak jsou v miskách déle, je to třeba dva dny v pohodě. Přitom dávám konzervičky, a přidávám do nich probiotika protexin. Ale pak se misky s granulema vyprázdní, nasypu z pytle nové, a má to zase. Řídká hovínka, a prdí. 

Nesetkali jste se s tím někdy někdo? Pomůže nechat je třeba 24 hodin odstát? Kocour, kterého jsem měl předtím je těch 24 hodin po nasypání ani nejedl. Jedl je až když trochu vyčichli. 

Mě už jinak nic nenapadá. Už jsem zkusil snad všechno.

20.12.2020 10:53
Fernando

XXX.XXX.105.175

Čerstvé maso jste taky zkoušel? Konzultoval jste problém s více Veter.?

Přidejte reakci

Přidat smajlík