Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků

Iwa

18.6.2022 13:06
Iwa

XXX.XXX.156.32

Dobrý den,
chtěla bych poprosit o radu s výběrem kočky. S manželem budeme zařizovat vlastní byt a já si konečně budu moci pořídit vlastní číču. Jenže mi jde trošku hlava kolem z výběru. Nejsem sice žádný začátečník - kočky jsme měli vždy, co se pamatuji -, jenže dosud nám nikdy příliš nemuselo jít o povahu, měli jsme vždy obyčejnou kočku domácí a když měla divokou, pustila se vydovádět ven.
Nicméně s novým domovem přichází nové nároky. S manželem chodíme samozřejmě oba do práce, takže bude potřeba, aby bylo zvíře schopno strávit nějaký čas o samotě (já jsem každý den večer doma, takže jde pouze o čas délky mé pracovní doby) a netrpělo. Čili sháním kočku nezávislou, která ale nezačne z nudy vymýšlet hlouposti a ničit inventář domácnosti. Spíše klidnou a pokud možno ne zrovna zpěváčka - to by nám sousedi asi moc nepoděkovali.
Poradíte s výběrem, prosím?
Zatím nás zaujala třeba Ruská modrá.

18.6.2022 15:47
Bobča

XXX.XXX.20.192

Čili sháním kočku nezávislou, která ale nezačne z nudy vymýšlet hlouposti a ničit inventář domácnosti. Spíše klidnou a pokud možno ne zrovna zpěváčka - to by nám sousedi asi moc nepoděkovali.

Tak to nevím...do kočky nevidíte...Nikdo vám asi nezaručí, že to,či ono plemeno je klidnější..je to na jednotlivci...Někdo má obyčejnou kočku klidnou a někdo divočáka A "zpívat" může i jakákoli,když se bude mrouskat...Můj obyčejný vykastrovaný "vesničan" tu pusu nezavřel,když měl své dny...chodil,a vyřvával,,

Ale možná vám tu někdo poradí i ohledně té "Ruské modré"

18.6.2022 15:49
Bobča

XXX.XXX.20.192

Ale "canka" tu má Briťáka,který se dá přirovnat k ozdobnému plyšákovi...ten snad ani nemňouká

Ester810

18.6.2022 23:46
Ester810

XXX.XXX.62.7