Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
4.12.2022 12:02
VeronikaVD

XXX.XXX.218.107

Dobrý den, obracím se na Vás o pomoc s radou. Mám 5 ti měs. ''teddy králíčka. Králíčka mám prvně v životě, proto se obracím s dotazem jsem. Ač jsem si vše nastudovala a stále studuji vše co se týče zvířátka. Pořád mám ne-uplně jasno v jistých věcech co se týče jeho chování. Tak teď k věci..... mám 5 -ti měs samečka králíčka. mám ho cca 14 dní. Musím uznat že je velmi šikovný, chodí na záchůdek (i když čůrání máme problém, to chodí do druhého rohu a nevím vůbec proč). Po bytě si běhá, potřebu jde udělat vždy do klece. ALE..... to co mě trápí a nevím co to je jak ho to odnaučit (co nejdřív), když mu dám do klece ruku pohladit ho, vyměnit mystičku...vrčí tlapičkama se ohání. Dočetla jsem se že si chrání území, ale myslím si že ne nějaké hranice by měl mít. Proto ho to chci odnaučit. Takže se tedy ptám zda si opravdu brání to své a jen trpělivostí a ukázkou že tohle neplatí a trpělivostí .....PŘESTANE.....
Vím po takové krátké době po něm nemohu chtít zázraky, ale chci to podchytit co nejdřív a pracovat s tím.
PŘEDEM MOC DĚKUJI ZA JAKÉKOLI RADY.

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.12.2022 13:09

Už to tady bylo psáno několikrát.Každý králík má svoji povahu a jen málokdy se daří předělat.Není to pes.U těchto mazlíků je problém,že se šlehtí hlavně na barvy a většinou se nehledí na povahu.Králík je dospělý a tak se tak i chová.Doporučuje se kastrace,ale ani ta nemusí nic vyřešit.

4.12.2022 13:15

VeronikaVD napsal(a):