andulka Texas žlutolici

Prodám Andulku vlnkovanou - Nabízím texasky žlutohlavé možné složit nepribu...
Dobrý den,
včera večer jsem si od známého dovezla mláďata andulek. Jednoho samečka a jednu samičku. Doma již nějaký čas vlastním dvě samičky.
Samičky se mi zdají všechny v pořádku, ale sameček sedí a jakoby cvaká zobakem a trochu kyva hlavičkou. Může to být známka stresu z nového prostředí? Jsem začátečník, nikdy jsem nic takového neviděla a na internetu nic nenašla. Upřímně ani nevím, jak pořádně to popsat.
Jinak se mi zdá v pořádku. Normálně žere, hraje si, trus má normální.
Nejčastěji to dělá, když se přiblížím ke kleci. Takže si myslím, že by to ten stres mohl být, ale radši se chci ujistit. Je u nás teprve asi 24 hodin.
Děkuji moc všem.
Zdravíčko mimo téma dokáže mi někdo poradit s pohlavím? Samci modré ozobí samice hnědé ale mám Žluťáska s tmavě fialovým a vůbec nevím 🙄 děkuji
Dobrý večer, tak se po nějaké době vracím. Andulák je pořád načepýřený, hodně spí (hlavička schovaná v křídlech) a zdá se mi, že má průjem. Dneska jsem byla bohužel od rána pryč a jak jsem se vrátila, tak v kleci byly žluté fleky. Podobné jako moči. Zadeček se mi ale zdá normální. Viděla jsem ho hrát si, jíst. Ale zdá se mi takový bez života. Když jsem ho chytila, tak se mi ani v ruce moc nebránil, a to většinou hryže.
Tak nevím, pozorovat? Nebo jak můžu pomoct? Dávám teď poslední tři dny jen suché jídlo, žádnou zeleninu nebo ovoce.
Uživatel s deaktivovaným účtem
Andulky2000
napsal(a):
Dobrý večer, tak se po nějaké době vracím. Andulák je pořád načepýřený, hodně spí (hlavička schovaná v křídlech) a zdá se mi, že má průjem. Dneska jsem byla bohužel od rána pryč a jak jsem se vrátila, tak v kleci byly žluté fleky. Podobné jako moči. Zadeček se mi ale zdá normální. Viděla jsem ho hrát si, jíst. Ale zdá se mi takový bez života. Když jsem ho chytila, tak se mi ani v ruce moc nebránil, a to většinou hryže.