Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků

Neregistrovaný uživatel

5.8.2013 12:52
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.231.72

Projíždím tak googlem, hledám informace o křížencích labradora a bordery a narazila jsem na anglickou stránku s přehledem kříženců všelijakých plemen.
Vyberu pár nejzajímavějších smajlík
čivava x bostonek
http://www.dogbreedinfo.com/images25/BostonHuahuaBoChiChiBoBostonTerrierChihuahuaHybridDogsDaemon2YearsOld.jpg

bostonek x jork
http://www.dogbreedinfo.com/images23/BostonYorkieYorkshireTerrierHybridDogBiff1Year.jpg

Bordera x boxer
http://www.dogbreedinfo.com/images25/BoxollieBoxerCollieHybridDogsHurley2YearsOld1.jpg

Bígl x čivava
http://www.dogbreedinfo.com/images24/CheagleChihuahuaBeagleHybridDogGidget.jpg

čínský naháč x čiviava (říkají tomu Chi-Chi)
http://www.dogbreedinfo.com/images24/ChiChiQuinnChineseCrestedChihuahuaMixPuppy.jpg

čivava x pittbull
http://www.dogbreedinfo.com/images24/ChiChiQuinnChineseCrestedChihuahuaMixPuppy.jpg

Dobrman x NO (vypadá vážně skvěle)
http://www.dogbreedinfo.com/images24/DobermanShepherdCairoHybridDogGermanPinscherCairo1.jpg

čivava x francouzský buldoček
http://www.dogbreedinfo.com/images23/FrenchBullhuahuaHermanChihuahuFrenchBulldogHybridDogPuppy1year.JPG

Mops x Husky
http://www.dogbreedinfo.com/images23/HugSiberianHuskyPugHybridDog.jpg

Leopard x labrador
http://nuenaphotography.com/wp-content/uploads/2012/04/sunny.jpg

,,miniaturní boxer" - snažení o mini boxera, Boston x boxer
http://www.dogbreedinfo.com/images24/MiniatureBoxerValLSCRanch.jpg

Bernardýn x pudl
http://www.dogbreedinfo.com/images24/SaintBerdoodleStBernardPoodleHybridDogsHarley5YearsOld5.jpg

Neregistrovaný uživatel

5.8.2013 12:58
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.106.11

Upřímně, u větší části z těchto kříženců nikdo netuší, kdo byli skuteční rodiče, a ta plemena jsou jen odhad. A zbytek jsou "designoví kříženci", protože čivava už není dost nóóóbl, teď frčí čivočíňani. Ach jo...

Koho proboha napadlo křížit huskyho s mopsem??? Ani si nedokážu představit, co z toho mohlo vylízt za povahu, ale vypadá to jako vepř. Ruce sekat, opravdu smajlík

Neregistrovaný uživatel

5.8.2013 13:30
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.231.72

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Upřímně, u větší části z těchto kříženců nikdo netuší, kdo byli skuteční rodiče, a ta plemena jsou jen odhad. A zbytek jsou "designoví kříženci", protože čivava už není dost nóóóbl, teď frčí čivočíňani. Ach jo...

Koho proboha napadlo křížit huskyho s mopsem??? Ani si nedokážu představit, co z toho mohlo vylízt za povahu, ale vypadá to jako vepř. Ruce sekat, opravdu smajlík

co jsme tam tak četla, tak většina byla záměrně křížená... smajlík Ten husky s mopsem vypadá opravdu strašně

Neregistrovaný uživatel

5.8.2013 13:56
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.238.64

Víc jak polovina těch psů vypadá příšerně (za to nemůžou, můžou za to lidé). Na co taková zbytečná křížení? Aby nám vznikala nová plemena, s novými povahovými vlastnostmi, které si pořídí zase několik blbců a nebudou vědět co s nimi, nebo aby nám snad vznikala další plemena, u kterých budeme řešit další zdravotní problémy atd.?!

Plemen je více než dost, nemyslím, že je potřeba tvořit další. Je více než velký výběr. A i u nich je dost co na řešení, ať už zdraví, či povahy.

Jenže lidé si nikdy nedají pokoj, nestačí jim problémy, které máme, potřebují další a další, stejně jako se snad nikdy nezbavíme mýtů o štěňátkách jednou za život smajlík smajlík smajlík

Neregistrovaný uživatel

5.8.2013 14:06
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.231.72

Zadavatelka : příspěvek tu byl dán hlavně jako odstrašující příklad a pro lidi, kteří si třeba říkají, jak by zrovna třeba ten jejich bíglík vypadal se sousedovic kníračem. Tímhle jsem jim chtěla demonstrovat, že většinou hrozně.

Neregistrovaný uživatel

5.8.2013 14:10
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.19.70

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Zadavatelka : příspěvek tu byl dán hlavně jako odstrašující příklad a pro lidi, kteří si třeba říkají, jak by zrovna třeba ten jejich bíglík vypadal se sousedovic kníračem. Tímhle jsem jim chtěla demonstrovat, že většinou hrozně.

Tak nevím, asi mám ke psům zcela jiný vztah, ale mě se zdají všichni krásní.
Ale kdo potřebuje ke psu PP, aby se mu líbil, ten asi nedokáže ocenit výjimečnost kříženců.

Neregistrovaný uživatel

5.8.2013 14:15
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.231.72

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Tak nevím, asi mám ke psům zcela jiný vztah, ale mě se zdají všichni krásní.
Ale kdo potřebuje ke psu PP, aby se mu líbil, ten asi nedokáže ocenit výjimečnost kříženců.

Zadavatelka: Křížence mám ráda, ale dávám přednost náhodným křižovatkám alá voříšek, mamka v kotci a ten hbitý podvraťák od sousedů vyšplhal po pletivu nebo se podhrabal. Záměrné krytí dvou různých plemen bez jakéhokoli rozmýšlení, jen aby věděli jak to vypadá odsuzuju.

Neregistrovaný uživatel

5.8.2013 14:19
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.106.11

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Tak nevím, asi mám ke psům zcela jiný vztah, ale mě se zdají všichni krásní.
Ale kdo potřebuje ke psu PP, aby se mu líbil, ten asi nedokáže ocenit výjimečnost kříženců.

Já rozhodně nepotřebuju ke psu PP, abych dokázala zhodnotit, jestli je hezký. Upřímně, mnozí výstavní šampioni mi připadají naprosto oškliví, a to i u mého srdečního plemene - labradora. Naopak sousedi mají bezpapírovou labrošku a to je úplně nádhernej pes.

Ale z těch kříženců, co sem dávala zadavatelka, se mi líbí jeden jedinej - ten dobrman s ovčounem. Zbytek jsou prostě šeredky, a ani radši nechci vědět, co z těch kombinací vylezlo za povahy. Nic proti voříškům jako takovým, ale prsknout na sebe huskyho s mopsem nebo čivavu s pitbulem je úchylný a nezodpovědný.

Neregistrovaný uživatel

5.8.2013 14:24
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.231.72

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Já rozhodně nepotřebuju ke psu PP, abych dokázala zhodnotit, jestli je hezký. Upřímně, mnozí výstavní šampioni mi připadají naprosto oškliví, a to i u mého srdečního plemene - labradora. Naopak sousedi mají bezpapírovou labrošku a to je úplně nádhernej pes.

Ale z těch kříženců, co sem dávala zadavatelka, se mi líbí jeden jedinej - ten dobrman s ovčounem. Zbytek jsou prostě šeredky, a ani radši nechci vědět, co z těch kombinací vylezlo za povahy. Nic proti voříškům jako takovým, ale prsknout na sebe huskyho s mopsem nebo čivavu s pitbulem je úchylný a nezodpovědný.

zadavatelka: Taky se mi z těch psů líbí pouze ten dobrovčák, myslím, že chovatelé dobroušků se možná měli vydat spíš tímhle směrem a nemuseli by tak krásné psy kupírovat a v nekupírované verzi by vypadali ostřeji. Pak se mi z nich líbí ještě ten leopard s labíkem, ale to ej tím, že vypadá jako čistokrevný leopardík smajlík

Neregistrovaný uživatel

5.8.2013 14:29
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.238.64

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
zadavatelka: Taky se mi z těch psů líbí pouze ten dobrovčák, myslím, že chovatelé dobroušků se možná měli vydat spíš tímhle směrem a nemuseli by tak krásné psy kupírovat a v nekupírované verzi by vypadali ostřeji. Pak se mi z nich líbí ještě ten leopard s labíkem, ale to ej tím, že vypadá jako čistokrevný leopardík smajlík

smajlíkviděla jste někdy OPRAVDU čistokrevnou catahoulu?! smajlík

Asi vážně ne, protože i z té hlavy jsou patrné značné rozdíly, nemluvě o srsti a díky bohu, že není vidět celé tělo, společnou má tak možná barvu, na kterou trpí nejen leopardi.

Neregistrovaný uživatel

5.8.2013 14:32
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.238.64

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Já rozhodně nepotřebuju ke psu PP, abych dokázala zhodnotit, jestli je hezký. Upřímně, mnozí výstavní šampioni mi připadají naprosto oškliví, a to i u mého srdečního plemene - labradora. Naopak sousedi mají bezpapírovou labrošku a to je úplně nádhernej pes.

Ale z těch kříženců, co sem dávala zadavatelka, se mi líbí jeden jedinej - ten dobrman s ovčounem. Zbytek jsou prostě šeredky, a ani radši nechci vědět, co z těch kombinací vylezlo za povahy. Nic proti voříškům jako takovým, ale prsknout na sebe huskyho s mopsem nebo čivavu s pitbulem je úchylný a nezodpovědný.

Přesně tak, dát dohromady dvě tak atypické povahy, jakou má husky a mops, je padlé na hlavu a poukazuje to maximálně tak na debilitu člověka, který takové spojení vytvořil. smajlík

Neregistrovaný uživatel

5.8.2013 14:34
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.238.64

Ne, není to žádnou novinkou, běžně používáno u policie, u záchranářských psů, ale musí se to dělat s použitím mozku a logického chápání.

Což se o většině zde uvedených spojeních říct nedá smajlík

Neregistrovaný uživatel

5.8.2013 14:38
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.238.64

Mmch sama mám křížence F1 (z neplánovaného spojení, oba rodiče uchovnění, sportující, pracující jedinci).
Nemůžu si ho vynachválit, jsem s ním nadmíru spokojená, ale jedná se o spojení dvou plemen, která byla a jsou využívána prakticky ke stejným účelům. smajlík

Neregistrovaný uživatel

5.8.2013 16:39
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.19.70

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Já rozhodně nepotřebuju ke psu PP, abych dokázala zhodnotit, jestli je hezký. Upřímně, mnozí výstavní šampioni mi připadají naprosto oškliví, a to i u mého srdečního plemene - labradora. Naopak sousedi mají bezpapírovou labrošku a to je úplně nádhernej pes.

Ale z těch kříženců, co sem dávala zadavatelka, se mi líbí jeden jedinej - ten dobrman s ovčounem. Zbytek jsou prostě šeredky, a ani radši nechci vědět, co z těch kombinací vylezlo za povahy. Nic proti voříškům jako takovým, ale prsknout na sebe huskyho s mopsem nebo čivavu s pitbulem je úchylný a nezodpovědný.

Tak zrovna ta čivava s pitbullem je ve skutečnosti zřejmý kříženec čínského chocholatého, takže kdoví jak je to s ostatními.
Jak říkám, naštěstí mám ke psům jiný vztah a ošklivý mi fakt nepřipadá žádný pes. Ani z těch plemen, která netoužím vlastnit, ani žádný kříženec, všichni jsou krásní.

Neregistrovaný uživatel

5.8.2013 17:08
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.70.158

Tedy u nás běhá dost rotovčáků,dobrovčáků,rotobulů,ovčobulů/kteří tady byli původně zakoupeni jako "čistokrevní b PP"/u rotovč.byl důsledně kupírovaný ocásek ,asi kvůli věrohodnosti,nebo množka zaspala dobu.Zatím tedy nemáme čiči/ten číňan s čívou/,ale čiwesti by se našli Jak by se dali nazvat ti křížení HUsky s MOpsem,nebo PI tbul s ČÍvou ?smajlík

Neregistrovaný uživatel

5.8.2013 17:17
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.106.11

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Tedy u nás běhá dost rotovčáků,dobrovčáků,rotobulů,ovčobulů/kteří tady byli původně zakoupeni jako "čistokrevní b PP"/u rotovč.byl důsledně kupírovaný ocásek ,asi kvůli věrohodnosti,nebo množka zaspala dobu.Zatím tedy nemáme čiči/ten číňan s čívou/,ale čiwesti by se našli Jak by se dali nazvat ti křížení HUsky s MOpsem,nebo PI tbul s ČÍvou ?smajlík

U nás běhá "čistokrevná labradorka bez PP", podle vzhledu je rozhodně křížená, možná s něčím typu bull (jen odhaduju). Se sebevědomými psy bez ohledu na pohlaví je v pohodě, na submisivních psech či fenách a malinkých štěňatech si dost tvrdě honí triko (řev, zarolování pod sebe atd. - vše až potom, co se ten druhý pes podřídil, lehnul si, ukázal břicho). A panička je taková kráva, že si myslí, že nasazení elektriky a preventivní dávání šoků při spatření jakéhokoliv psa to vyřeší.
Tolik ke křížencům a jejich povahám. Se skutečně čistokrevnou labradorkou by ani takhle blbá panička neměla větší problém, a čistokrevnou pitbulku nebo stafordku by si nekoupila, natolik je soudná. A přesně tohle je ten důvod, proč jsem proti množení kříženců s nejistou povahou, stejně jako proti množení "čistokrevných psů bez PP". Protože normální neznalý člověk si chce pořídit labradora, páč to jsou ti snadno vychovatelní a nekonfliktní, a pak se diví... smajlík

Neregistrovaný uživatel

5.8.2013 17:49
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.188.108

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
co jsme tam tak četla, tak většina byla záměrně křížená... smajlík Ten husky s mopsem vypadá opravdu strašně

No vidíte a mě se zrovna líbí. Vypadá jak plyšová hračka.

Neregistrovaný uživatel

5.8.2013 17:55
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.106.11

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
No vidíte a mě se zrovna líbí. Vypadá jak plyšová hračka.

Jo, no, když se vám líbí tlustý psi... smajlík A až si ho někdo pořídí, protože vypadá jak plyšová hračka, tak bude asi hodně překvapenej, až mu ten pes bude nekontrolovatelně lovit všechno, co se hne smajlík

Neregistrovaný uživatel

5.8.2013 18:02
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.106.11

Ano, máte rozhodně pravdu, že labradoři jako plemeno utrpěli svou popularitou, a že i mezi chovkami s PP je potřeba vybírat. Ale pořád je i pro zcela neznalého člověka mnohem větší šance, že bude mít pohodového psa, když si vezme labradora s PP, než když si vezme bezpapíráka - potomka psů vyřazených z chovu či křižovatku třeba s rotvajlerem.

Neregistrovaný uživatel

5.8.2013 18:20
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.70.158

Byla jsem poučena majitelkou zlaťáka,který "žere plot" když jde někdo kolem a vydává takové zvuky,-něco mezi chrčením a vzteklým štěkotem, že to je "ten pes ,co se cvičí pro slepce" -takže vlastně nepotřebuje žádnou zvláštní výchovu,neboť vše má v r o z e n é ééé!smajlík

Neregistrovaný uživatel

5.8.2013 20:21
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.16.250

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Tak zrovna ta čivava s pitbullem je ve skutečnosti zřejmý kříženec čínského chocholatého, takže kdoví jak je to s ostatními.
Jak říkám, naštěstí mám ke psům jiný vztah a ošklivý mi fakt nepřipadá žádný pes. Ani z těch plemen, která netoužím vlastnit, ani žádný kříženec, všichni jsou krásní.

čivava s pitbulem JE čivava s číňanem! ten odkaz je špatně, je tam daný dvakrát stejný u dvou různých kříženců.

Neregistrovaný uživatel

6.8.2013 00:31
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.181.112

Já takhle kdysi našla obrázek prý čaua s NO... A taky vypadá hrozně. Oni ti F1 kříženci v americe asi frčí nebo co....
Co se mi ale líbilo, byl prý NO s kolií, to byl krásný pes

Neregistrovaný uživatel

6.8.2013 01:54
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.228.182

Ne, nepotřebuji nabízet svůj mozek, já žádná mláďata na svět nepřivádím, naopak, mám tu slušnou sbírku z útulků, z odebraných (až pak část koupených), co někdo namnožil a nedokázal jim zajistit bezpečný domov. Až nebudete mít jen smečku čau čau, ale smečku podobných nebožáků, které jste léčila na vše možné i nemožné, nasypala do nich statisíce (ne, to skutečně nepřeháním a ani se tím nechci vytahovat), nadále jim budete poskytovat maximum a ještě pomáhat dalším a dalším, tak možná pochopíte můj postoj k tomu!

Vážně si totiž nemyslím, že je doba, kdy by bylo třeba šlechtit další a další nesmyslná plemena, je jich více než dost a ani na problémy v jejich chovu nestačíme, tak na co další?! Aby jsme zase zdokonalovali jejich vzhled, ovšem k obrazu svému a pro ně bohužel k jejich nefunkčnosti pro normální žití?! Nebo aby si je opět pořídilo další stovky idiotů, co nejen nevědí nic o základní péči, ale ani na ně nestačí?! Nestačí to, co se děje s dnešními plemeny?!

Opravdu nechápu Váš postoj, pitty by jste div nevymítila, ale nové vořechy a další vskutku zbytečné vrhy podporujete? Ono je opravdu tak málo psů v těch útulcích, že je třeba podporovat porod každé feny křížence?
Jasně, všichni jsou krásní, nějakých 95% se narodí s normální povahou, ale o co míň jsou hezcí ti v útulcích, dočaskách apod? Že tu div netleskáte nad každým porodem, který se tu řeší. Furt narážíte na ty velké množitele, ale víte nakolik podporují tyto lidi právě ti, co chtějí jeden vrh po své feně? Co chtějí alespoň jednou za život štěňátka? Nebo opravdu chodíte jen provokovat, jak tvrdí většina lidí zde?


Nejsem ortodoxně proti Vaší IP adrese, ale zde se neshodneme.

Neregistrovaný uživatel

6.8.2013 10:55
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.19.70

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Ne, nepotřebuji nabízet svůj mozek, já žádná mláďata na svět nepřivádím, naopak, mám tu slušnou sbírku z útulků, z odebraných (až pak část koupených), co někdo namnožil a nedokázal jim zajistit bezpečný domov. Až nebudete mít jen smečku čau čau, ale smečku podobných nebožáků, které jste léčila na vše možné i nemožné, nasypala do nich statisíce (ne, to skutečně nepřeháním a ani se tím nechci vytahovat), nadále jim budete poskytovat maximum a ještě pomáhat dalším a dalším, tak možná pochopíte můj postoj k tomu!

Vážně si totiž nemyslím, že je doba, kdy by bylo třeba šlechtit další a další nesmyslná plemena, je jich více než dost a ani na problémy v jejich chovu nestačíme, tak na co další?! Aby jsme zase zdokonalovali jejich vzhled, ovšem k obrazu svému a pro ně bohužel k jejich nefunkčnosti pro normální žití?! Nebo aby si je opět pořídilo další stovky idiotů, co nejen nevědí nic o základní péči, ale ani na ně nestačí?! Nestačí to, co se děje s dnešními plemeny?!

Opravdu nechápu Váš postoj, pitty by jste div nevymítila, ale nové vořechy a další vskutku zbytečné vrhy podporujete? Ono je opravdu tak málo psů v těch útulcích, že je třeba podporovat porod každé feny křížence?
Jasně, všichni jsou krásní, nějakých 95% se narodí s normální povahou, ale o co míň jsou hezcí ti v útulcích, dočaskách apod? Že tu div netleskáte nad každým porodem, který se tu řeší. Furt narážíte na ty velké množitele, ale víte nakolik podporují tyto lidi právě ti, co chtějí jeden vrh po své feně? Co chtějí alespoň jednou za život štěňátka? Nebo opravdu chodíte jen provokovat, jak tvrdí většina lidí zde?


Nejsem ortodoxně proti Vaší IP adrese, ale zde se neshodneme.

Ale vždyť tím, že se nám ti kříženci líbí nepodporujeme jejich chov, ani množení bezpapíráků. Oni už jsou na světě a jsou krásní. Nevíte, jestli bylo křížení záměrné, nebo náhodné. Nebudu tvrdit, že jsou to příšery jen proto, aby snad nikoho nenapadlo zkusit odchovat stejné křížence.
A pokud to někoho napadne, je to jeho věc, stejně jako je jeho povinnost obstarat všem štěňatům která jejich zásluhou přišla na svět nové domovy, a pokud se to nepodaří tak se o ně starat celý jejich život. S tím by každý kdo množí jakákoliv zvířata měl vždy počítat.

Neregistrovaný uživatel

6.8.2013 11:02
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.73.135

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Já takhle kdysi našla obrázek prý čaua s NO... A taky vypadá hrozně. Oni ti F1 kříženci v americe asi frčí nebo co....
Co se mi ale líbilo, byl prý NO s kolií, to byl krásný pes

Viděla jsem NO s kolií (skotskou) -
Před hotelem jsem viděla další krásu - čau s NO

- oba ti kříženci byli nádherní

- nechci tím říct nic jiného . . . .

Neregistrovaný uživatel

6.8.2013 13:42
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.224.9

Jenže ten krok nemůže přijít jen od úředníků a zákonodárců, stejně jako s kupírováním, tak i v tomto by se nacházelo dost lidí, co to dodržovat nebude, řekla bych, že ještě více, než s tou kupírací.

A že by nepomohlo, kdyby bylo méně kříženců, to si nemyslím - za 1. nekončili by tam pak za 3, 4, 10 let také v útulku, aby vystřídali ty předchozí.. za 2. když by někdo chtěl psa, nezbylo by mu nic jiného, než si koupit s PP, nebo zajít do útulku, či projet bazoš se zadáním "daruji"...

Kolik z těch lidí nese tu zodpovědnost, o které píšete? Kolik lidí je takto zodpovědných? Kolik lidí vůbec na světě je celkově zodpovědných (ne všichni to mají nastavené tak automaticky, jako třeba Vy)?

K těm papírovým psům - projeďte bazoš, kolik jich je s PP na daruji, kolik jich je v těch útulcích? Mám celkem přehled o útulcích a neřekla bych, že celkový stav PP psů je nějak nízký, přesto jich tam je podstatně mnohem, mnohem méně, vyskytují se tam minimálně. Je však nesmysl použít pro opodstatnění vlastního názoru, agrumenty několika lidí zároveň.

A reálným problémem jsou i plné útulky, nejen množírny. Pokud je zde každý útulek plný k prasknutí, je někde něco velmi špatně a nefunguje to! V Německu omezení mají, v Rakousku také a kolik vidíte toulavých psů, víte jaké mají kapacity útulky v těchto zemích? Malé, nepotřebují mít větší

Neregistrovaný uživatel

6.8.2013 15:33

Neregistrovaný uživatel

6.8.2013 15:36
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.216.60

Nepřekrucujte, nikdo neříká, že přijde den, kdy budou jen psi s PP, psi bez PP a kříženci byli, jsou a budou, jde jen o tom, aby jich nebylo tolik, o to redukovat jejich množství na snesitelnou mez, protože to jejich přemnožení dneska je už fakt dost přes čáru a proto by lidi, co je dál rozmnožujou, zasloužili pár facek.

Neregistrovaný uživatel

6.8.2013 15:47
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.224.9

Tak mi prosím ještě ve vší slušnosti vysvětlete, proč jinde určité zákony fungují a není tam tolik přemnoženo?

Proti kastracím obecně nic nemám, hlavně u těchto zvířat, byť ani jednomu ze svých dalších psů bych to už neudělala. Psy mám také registrované rovnou 2x projistotu, ale pokud nepřijde za 1. něco od zákonodárců, za 2. něco od nás - hlavně snaha, přemýšlet nad vlastním jednáním, nezmění se nikdy nic, kolik myslíte, že je těch fakt zodpovědných a milujících majitelů zvířat, kteří tohle všechno udělají právě proto, aby minimalizovali veškerá rizika, která hrozí jejich miláčkům?

Zodpovědnost není vlastnost vrozená a dokud to tak nebude, obávám se, že nic než podobné zásahy nemá smysl, kromě apelování na zlepšení zákonů - což je snad ještě víc nekonečný boj. Takže já sice na jednu stranu chápu, že se najdou lidé, kteří chtějí po svém zvířeti potomka/potomky, ale dokud jim nedojdou všechna rizika (zdravotní stránka, spolehliví a zodpovědní majitelé), tak budu proti.

Neregistrovaný uživatel

6.8.2013 15:49
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.216.60

Potrefená husa kejhá? smajlík Takhle se rozčilujou akorát ti, kteří množí doma na dvorku jak zjednaní.smajlík

Neregistrovaný uživatel

6.8.2013 15:53
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.224.9

A s klidem se přiznám, že nejsem ani proti tomu, co chtěli udělat (nebo už udělali? nevím..) na SK, omezení pro chov určitých plemen, víte proč?
Ve chvíli, kdy se to stane, tak ti, co o danné plemeno mají skutečně zájem, s ním rádi projdou i zkouškou, rádi pro jeho vlastnictví něco udělají, a alespoň z větší části by se vyselektovali pitomci, co pomalu neví, že pes má 4 nohy, ale jako začátečník si hned pořídím pitta, boerboela, filu a budu se spoléhat, že na to s lidskou "inteligencí" vyzraju bez zájmu o další informace, bez zájmu o učení..

Jasně, že to není o psech, ale o lidské inteligenci...

Neregistrovaný uživatel

6.8.2013 15:59
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.216.60

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
A s klidem se přiznám, že nejsem ani proti tomu, co chtěli udělat (nebo už udělali? nevím..) na SK, omezení pro chov určitých plemen, víte proč?
Ve chvíli, kdy se to stane, tak ti, co o danné plemeno mají skutečně zájem, s ním rádi projdou i zkouškou, rádi pro jeho vlastnictví něco udělají, a alespoň z větší části by se vyselektovali pitomci, co pomalu neví, že pes má 4 nohy, ale jako začátečník si hned pořídím pitta, boerboela, filu a budu se spoléhat, že na to s lidskou "inteligencí" vyzraju bez zájmu o další informace, bez zájmu o učení..

Jasně, že to není o psech, ale o lidské inteligenci...

Taky myslím a navíc by těm plemenům to jen prospělo, chovali by je jen skuteční milovníci plemene, pro množiče by nebyly zajímavý.

Neregistrovaný uživatel

6.8.2013 16:03
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.224.9

Přesně tak, ubylo by kříženců apod, otázkou zůstává, jaká kategorie by do takového omezení měla spadat, nelze se spoléhat na úředníky a politiky smajlík

Neregistrovaný uživatel

6.8.2013 16:13
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.216.60

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Přesně tak, ubylo by kříženců apod, otázkou zůstává, jaká kategorie by do takového omezení měla spadat, nelze se spoléhat na úředníky a politiky smajlík

No hlavně by tam měla spadat kategorie kříženců s jejich nepředvídatelnýma povaha, címž jsou potencionálně nejnebezpečnější. smajlík

4.6.2019 05:38
tero

XXX.XXX.237.45

Je to stará diskuse, ale zajímalo by mě jaký názor na to máte dnes? Bez emocí prosím, je to jen debata.Já si myslím, že plemen není a nebude nikdy dost. Na každém plemeni je a bude něco co nevyhovuje a co se budou lidé snažit vylepšit. Mi např. chybí plemeno do bytu, které by bylo hlavně zdravé, malé, nehlučné,krátkosrsté, bez loveckého pudu. Prostě malý pohodový panelákový psík Takže se vůbec nedivím snahám "vyrobit" něco nového, neprofláknutého.

4.6.2019 06:28
sisi58

XXX.XXX.191.1

tero napsal(a):
Je to stará diskuse, ale zajímalo by mě jaký názor na to máte dnes? Bez emocí prosím, je to jen debata.Já si myslím, že plemen není a nebude nikdy dost. Na každém plemeni je a bude něco co nevyhovuje a co se budou lidé snažit vylepšit. Mi např. chybí plemeno do bytu, které by bylo hlavně zdravé, malé, nehlučné,krátkosrsté, bez loveckého pudu. Prostě malý pohodový panelákový psík Takže se vůbec nedivím snahám "vyrobit" něco nového, neprofláknutého.

Co tento? Navíc budete, jako majitel, patriot. https://cs.wikipedia.org/wiki/ Český_strakatý_pes

4.6.2019 06:51
Terven

XXX.XXX.110.147

sisi58 napsal(a):
Co tento? Navíc budete, jako majitel, patriot. https://cs.wikipedia.org/wiki/Český_strakatý_pes

Ten je fajn, ale leckdo už psa kolem 20 kg nepovažuje za malého.

4.6.2019 06:55
Terven

XXX.XXX.110.147

tero napsal(a):
Je to stará diskuse, ale zajímalo by mě jaký názor na to máte dnes? Bez emocí prosím, je to jen debata.Já si myslím, že plemen není a nebude nikdy dost. Na každém plemeni je a bude něco co nevyhovuje a co se budou lidé snažit vylepšit. Mi např. chybí plemeno do bytu, které by bylo hlavně zdravé, malé, nehlučné,krátkosrsté, bez loveckého pudu. Prostě malý pohodový panelákový psík Takže se vůbec nedivím snahám "vyrobit" něco nového, neprofláknutého.

To mi mluvíte z duše- mám pocit, že tady je tak trochu díra na trhu. Pokud někdo chce malé krátkosrsté společenské plemeno, nenáročné na pohyb a zaměstnání a zároveň neholduje placatým čumákům (mops, buldoček), prakticky nemá na výběr.
Mně se třeba líbí trpasličí pinč, ale to už je trochu hyperaktiv.

4.6.2019 07:16
tero

XXX.XXX.237.45

sisi58 napsal(a):
Co tento? Navíc budete, jako majitel, patriot. https://cs.wikipedia.org/wiki/Český_strakatý_pes

Jsou krásní, ale moc velcí...

4.6.2019 07:17
tero

XXX.XXX.237.45

Terven napsal(a):
Ten je fajn, ale leckdo už psa kolem 20 kg nepovažuje za malého.

No právě, malý pro mně znamená tak nejvýše do 5 kg.Do tašky...

4.6.2019 07:19
Terven

XXX.XXX.110.147

tero napsal(a):
No právě, malý pro mně znamená tak nejvýše do 5 kg.Do tašky...

Já to mám trochu posunuté - moje fena má necelých deset a za malou ji považuju, je to figura jako standardní jezevčík.
Ale 15-20 kg už pro mě malý pes není.

4.6.2019 07:21
tero

XXX.XXX.237.45

Terven napsal(a):
To mi mluvíte z duše- mám pocit, že tady je tak trochu díra na trhu. Pokud někdo chce malé krátkosrsté společenské plemeno, nenáročné na pohyb a zaměstnání a zároveň neholduje placatým čumákům (mops, buldoček), prakticky nemá na výběr.
Mně se třeba líbí trpasličí pinč, ale to už je trochu hyperaktiv.

To je. A hlučný a většina jich nemusí děti. Měli jsme dva. Ale chytří jsou a vše se brzy naučí.Nejsou ale pro každého.

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.6.2019 07:33
Uživatel s deaktivovaným účtem

Schnoodle doodle štrůdl ...jen bych z toho zatím vynechala původní psy jako Mexický naháč
bostonský teriér ještě nemá úplně rozbitou zplacatělou hlavu s nulovým nosem
a různí toy teriéři, pudli, knírač
naháči
čivava

Problém není nedostatek plemen, ale to, jak je chováme. Blbě.
Nehlučný pes bude pes z rodiny, kde jsou psi ještě pořád psi, takže zdědí cca povahu neuštěkaný, nevyklepaný PES.

4.6.2019 11:39
Terven

XXX.XXX.160.10

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Schnoodle doodle štrůdl ...jen bych z toho zatím vynechala původní psy jako Mexický naháč
bostonský teriér ještě nemá úplně rozbitou zplacatělou hlavu s nulovým nosem
a různí toy teriéři, pudli, knírač
naháči
čivava

Problém není nedostatek plemen, ale to, jak je chováme. Blbě.
Nehlučný pes bude pes z rodiny, kde jsou psi ještě pořád psi, takže zdědí cca povahu neuštěkaný, nevyklepaný PES.

Neznám krátkosrstého toy teriéra, pudl to taky nesplňuje, a i ten knírač se musí trimovat.
Bostonek je pro mě taky placatka a k tomu ta závratná cena psů s PP a mizerné zdraví...
Edit. -chybí krátkosrstý pes vzhledu a velikosti zhruba JRT, jen bez toho temperamentu.

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.6.2019 12:20
Uživatel s deaktivovaným účtem

Terven napsal(a):
Neznám krátkosrstého toy teriéra, pudl to taky nesplňuje, a i ten knírač se musí trimovat.
Bostonek je pro mě taky placatka a k tomu ta závratná cena psů s PP a mizerné zdraví...
Edit. -chybí krátkosrstý pes vzhledu a velikosti zhruba JRT, jen bez toho temperamentu.

trimování, ano, ale zas to není tak často...a myslím, že pak nejsou chlupy všude jako u klasicky krátkosrstých - chlupy zapíchané všude, nezničitelné, neodstranitelné
anglický toy teriér a japonský jsou krátkosrstí
ruský toy je taková velká čivava
temperament.. to je těžké.. čím menší pes, tím je "rychlejší"..
třeba ten ruský je vlastně také schválně kříženec, má něco z anglického a ten je zase zmenšený manchester teriér

nakolik všichni tito loví, nevím, ale ruský toy je rozšířené plemeno, bude to podobně jako s yorkem, který už nic neloví?
mexičan existuje i malinký, ale nikdy jsem ho neviděla, může být klidně také mírně potrefený :-) ale je strašně pěkný

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.6.2019 12:42
Uživatel s deaktivovaným účtem

Já myslím, že malého psa nikdy mít nebudu, mám k nim averzi. Bohužel ji hodně podporuje moje okolí a už se jí asi nezbavím

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.6.2019 13:42
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Já myslím, že malého psa nikdy mít nebudu, mám k nim averzi. Bohužel ji hodně podporuje moje okolí a už se jí asi nezbavím

to je přesně ono, v lidech zažité
dál to rozšiřují do dalších generací, protože malý pes je chudáček malinký
ale kdyby se k němu zkusilo chovat jako k psovi
tu je takový malý čivaváček, co tyranizuje 4členou rodinu, to není normální, jak může mít pak normální potomky?
a když těm lidem řeknete, že to normální fakt není, nechat se kousat do noh a značkovat všecky pokoje, ať začnou něco dělat... "no to ne, je malinkej na cvičák, by mu tam někdo ublížil"
jo, malý pes je totiž úplně blbý asi, neumí se vyhnout tlapě a štěkání nejsou slova

velká chyba je, že lidé chcou malého psa proto, aby byl skladný..a to skladný podle nich znamená, že je tichý a bezpečný pro děti a nemusí se venčit jako větší pes a už vůbec ne cvičit

malý pes nebude nikdy "pomalý", ale kdo to kde píše, že jo, do bytu se prý hodí malý pes.....má trochu jinou anatomii než molloser, už z toho důvodu je to nemožné
ale vypadá jako hračka, tak to bude hračka

4.6.2019 13:53
Markéta80

XXX.XXX.176.4

to asi se vždy najde že plemeno by vyhovovalo na 100% kdyby mělo něčeho víc nebo méně . Naštěstí je z čeho vybírat

4.6.2019 19:53
sisi58

XXX.XXX.191.1

tero napsal(a):
No právě, malý pro mně znamená tak nejvýše do 5 kg.Do tašky...

To si tedy moc nevyberete. Opravdu snad jen ti kříženci. Navíc si budete muset opatřit už dospělého, protože u voříšků nikdo dopředu neví, jak budou velcí.

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.6.2019 20:07
Uživatel s deaktivovaným účtem

sisi58 napsal(a):
To si tedy moc nevyberete. Opravdu snad jen ti kříženci. Navíc si budete muset opatřit už dospělého, protože u voříšků nikdo dopředu neví, jak budou velcí.

ruský toy má do 3kg
u nás se chová střapatý, ale kolem dokola i krátkosrstí
střapatí mají dlouhé chlupy jen na uších a ponožky, jako ti pěkní strakatí koně z irska nebo odkud jsou

4.6.2019 20:10
Terven

XXX.XXX.110.147

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
ruský toy má do 3kg
u nás se chová střapatý, ale kolem dokola i krátkosrstí
střapatí mají dlouhé chlupy jen na uších a ponožky, jako ti pěkní strakatí koně z irska nebo odkud jsou

I krátkosrstá čivava má do pěti kil...a ta se hodí i pro méně aktivní důchodce.

4.6.2019 20:21
tero

XXX.XXX.236.20

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
ruský toy má do 3kg
u nás se chová střapatý, ale kolem dokola i krátkosrstí
střapatí mají dlouhé chlupy jen na uších a ponožky, jako ti pěkní strakatí koně z irska nebo odkud jsou

Myslíte irského koba? Taky se mi ten kůň líbí...Co se týká ruského toye, je dost uštěkaný a povaha dost podobná krysaříkovi.No, holt chtělo by to ještě nějaké pidi plemeno vytvořit.

4.6.2019 20:25
Terven

XXX.XXX.110.147

tero napsal(a):
Myslíte irského koba? Taky se mi ten kůň líbí...Co se týká ruského toye, je dost uštěkaný a povaha dost podobná krysaříkovi.No, holt chtělo by to ještě nějaké pidi plemeno vytvořit.

Myslím, že právě krátkosrstá čivava by uštěkaná být neměla....to, že tolik pidi psů je uštěkaných není znakem plemene, ale špatnou socializací.
Znám dost klidných a vyrovnaných čivav.

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.6.2019 20:29
Uživatel s deaktivovaným účtem

tero napsal(a):
Myslíte irského koba? Taky se mi ten kůň líbí...Co se týká ruského toye, je dost uštěkaný a povaha dost podobná krysaříkovi.No, holt chtělo by to ještě nějaké pidi plemeno vytvořit.

všichni malí psi budou uštěkaní, když je to naučíte ;-) mně se líbí čivava krátkosrstá, ale na ty klidné nějak nemám štěstí
když vytvoříme nové plemeno, tak za 10 let bude také křičet, na to my jsme experti :-)
ano, chlupatý strakatý koník, takový buřtík svobodný.. škoda, že o koních nic nevím a že mám moc rozumu, hned bych ho brala

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.6.2019 21:27
Uživatel s deaktivovaným účtem

Mě naopak do bytu přijde lepší velký pes..........o velkém psu doma kolikrát ani nevím, stačí že si lehne někam, kde může pozorovat dění okolo. Naopak jsem byla na prášky, když jsem hlídala švagrové americkýho kokra a co jsem třeba viděla na návštěvách, kde měli malé psy.......tak potěš koště, než JRT, tak to raději vlkodava......samozřejmě záleží na plemeni, asi i na vyžití psa, ale za mě to je spíš děs a běs....alespoň pro mojí náturu.
Nej skladný a hodný pes, nepřekážející, neotravující, nedožadující se neustálé pozornosti a činnosti, do bytu je za mě chrt.......

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.6.2019 21:41
Uživatel s deaktivovaným účtem

Terven napsal(a):
Neznám krátkosrstého toy teriéra, pudl to taky nesplňuje, a i ten knírač se musí trimovat.
Bostonek je pro mě taky placatka a k tomu ta závratná cena psů s PP a mizerné zdraví...
Edit. -chybí krátkosrstý pes vzhledu a velikosti zhruba JRT, jen bez toho temperamentu.

Jen ze zvědavosti - proč to pudl nesplňuje?

4.6.2019 21:43
Terven

XXX.XXX.110.147

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Jen ze zvědavosti - proč to pudl nesplňuje?

Není to krátkosrsté plemeno, je nutná úprava srsti

4.6.2019 21:54
Terven

XXX.XXX.110.147

Opakovaně se tady někteří podivují, proč si lidi pořizují dlouhosrsté psy, když je pak stejně nechají ostříhat. Já na to opakovaně odpovídám, že téměř všichni malí společenští psi jsou dlouhosrstí nebo s nutností úpravy- jork, shih tzu, bolňák, bišon, pekinéz, maltézák, havaňák, tibetský španěl...pokud člověk chce malé společenské plemeno nenáročné na pohyb a zaměstnání a nelíbí se mu placatky, nemá moc na výběr. Takže většinou pořídí dlouhosrsťáka a stříhá.
Anebo si pořídí malého krátkosrstého křížence, ale co tak vidím, většina jich v sobě má jezevčíka, JRT nebo pinče.

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.6.2019 21:58
Uživatel s deaktivovaným účtem

Terven napsal(a):
Není to krátkosrsté plemeno, je nutná úprava srsti

Aha, tohle... Diky za odpověď. Ona zadavatelka psala "kratkosrste", to je fakt... Ja to beru tak, ze jak si ho kdo osmika, takového ho ma... Ale uznavam ze krátkosrstým se asi nazvat neda... Protože jinak myslim splnuje to na co si zadavatelka stěžuje ze neni k sehnání...

5.6.2019 12:36
tero

XXX.XXX.236.134

Terven napsal(a):
Myslím, že právě krátkosrstá čivava by uštěkaná být neměla....to, že tolik pidi psů je uštěkaných není znakem plemene, ale špatnou socializací.
Znám dost klidných a vyrovnaných čivav.

Kolem mě se vyskytuje devět čivav a jen jedna je v pohodě. Nic proti nim, ale sklon ke štěkání mají.

5.6.2019 19:06
Gerhild

XXX.XXX.149.104

Terven napsal(a):
To mi mluvíte z duše- mám pocit, že tady je tak trochu díra na trhu. Pokud někdo chce malé krátkosrsté společenské plemeno, nenáročné na pohyb a zaměstnání a zároveň neholduje placatým čumákům (mops, buldoček), prakticky nemá na výběr.
Mně se třeba líbí trpasličí pinč, ale to už je trochu hyperaktiv.

A co třeba peruánský naháč v osrstěné variantě? Existují u nich tři velikostní rázy, ta malá by měla mít od čtyř do osmi kil. Potkala jsem ty osrstěné větší a byli to nádherní a povahově úžasní psi.
A známí mají italského chrtíka, který by požadavkům "malý, pohodový, bezúdržbový" vyhovoval také.

5.6.2019 19:21
Terven

XXX.XXX.110.147

Gerhild napsal(a):
A co třeba peruánský naháč v osrstěné variantě? Existují u nich tři velikostní rázy, ta malá by měla mít od čtyř do osmi kil. Potkala jsem ty osrstěné větší a byli to nádherní a povahově úžasní psi.
A známí mají italského chrtíka, který by požadavkům "malý, pohodový, bezúdržbový" vyhovoval také.

Máte pravdu, italský chrtík mě nenapadl. Nevím, jak je to u nich s loveckým pudem? Slyšela jsem, že oproti vipetům jsou psychicky labilnější.
A jj, na peruánského naháče už jsem slyšela chválu.

6.6.2019 07:25
tero

XXX.XXX.236.114

Terven napsal(a):
Máte pravdu, italský chrtík mě nenapadl. Nevím, jak je to u nich s loveckým pudem? Slyšela jsem, že oproti vipetům jsou psychicky labilnější.
A jj, na peruánského naháče už jsem slyšela chválu.

Labilní jsou a navíc sklon ke zlomeninám. Ten peruán, je takový trochu jiný pes,trošku pária.... Sice oba hezcí, ale nejsou to psi pro každého.

27.7.2020 22:05
Frenký,Riky

XXX.XXX.154.28

Dobrý den nevíte s čím by tento pejsek mohl být kříženec? Asi je tam možná trochu čivavy nebo moc ne ale no nevím.... Prosím poraďte

27.7.2020 22:07
GAELLE

XXX.XXX.55.67

Frenký,Riky napsal(a):
Dobrý den nevíte s čím by tento pejsek mohl být kříženec? Asi je tam možná trochu čivavy nebo moc ne ale no nevím.... Prosím poraďte

už zas? už jste se ptala v jiném vlákně. jestli jste chtěli čivavu měli jste si koupit čivavu s pp z chovatelské stanice. Toto je "vořech"

Uživatel s deaktivovaným účtem

27.7.2020 22:14
Uživatel s deaktivovaným účtem

Frenký,Riky napsal(a):
Dobrý den nevíte s čím by tento pejsek mohl být kříženec? Asi je tam možná trochu čivavy nebo moc ne ale no nevím.... Prosím poraďte

Tp ví jenom bůh a možná ta rádoby chovatelka od které štěndo máte. Ale ta vám to asi nepoví, když je podlení ní tenhle pes čivavinda.
Neřeště to, máte voříška....

Víte já mám křížence a představte si, že jsem nemusela na diskuzi řešit čehože to kříženec je, prostě jsem přesně věděla křížence čeho si pořizuji a po jakých rodičích....a o tom to je...vědět, co si kupuju...plemeno, křížence, voříška....to je dle mého základ...když už si sa kupuju, že??

Uživatel s deaktivovaným účtem

27.7.2020 22:19
Uživatel s deaktivovaným účtem

GAELLE napsal(a):
už zas? už jste se ptala v jiném vlákně. jestli jste chtěli čivavu měli jste si koupit čivavu s pp z chovatelské stanice. Toto je "vořech"

Počkejte, proč tak zhurta! Slečna už ví, že udělala chybu, teď se snaží dopátrat, co že to má vlastně doma. Já ji chápu. Ale pochybuju, že to dokáže někdo určit, zvlášť ve štěněcím věku...
Však ten náš vořech je od pohledu také téměř neidentifikovatelný, ne?

Jasně, je blbé, že slečna nechtíc podpořila množení. Myslím, že ji to samotnou teď mrzí, ale čas nevrátí, už se prostě stalo. Není jediná, kdo udělal takovou botu, důležité je, co si z toho do života odnese.

Uživatel s deaktivovaným účtem

27.7.2020 22:27
Uživatel s deaktivovaným účtem

Frenký,Riky napsal(a):
Dobrý den nevíte s čím by tento pejsek mohl být kříženec? Asi je tam možná trochu čivavy nebo moc ne ale no nevím.... Prosím poraďte

Vydržte aspoň půl roku, pak teprve budete mít jasnější představu o velikosti, typu postavy, tvaru hlavy... apod. Teď je to fakt věštění.

Navíc genetika je mocná čarodějka, ona klidně matka i otec mohli vypadat jako čivavy, ale sami nebyli čistokrení a ve vašem štěněti se třeba potkaly geny po prarodičích...

Mějte ho/jí rádi a nechte se překvapit!

27.7.2020 22:51
GAELLE

XXX.XXX.55.67

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Počkejte, proč tak zhurta! Slečna už ví, že udělala chybu, teď se snaží dopátrat, co že to má vlastně doma. Já ji chápu. Ale pochybuju, že to dokáže někdo určit, zvlášť ve štěněcím věku...
Však ten náš vořech je od pohledu také téměř neidentifikovatelný, ne?

Jasně, je blbé, že slečna nechtíc podpořila množení. Myslím, že ji to samotnou teď mrzí, ale čas nevrátí, už se prostě stalo. Není jediná, kdo udělal takovou botu, důležité je, co si z toho do života odnese.

mně jen vadí že se ty lidi nezeptají předem než si psa pořídí a pak se ptá ve dvou vláknech cože to doma má.
Voříška mohla mít z útulku nebo od známých za kafe.
A ne si koupit jakočivavu a pak se ptát. Štvou mne hlupáci kteří si nic nezjistí a nacpou peníze množiteli. I já mám bohužel takovou nenapravitelnou kamarádku.
Vy jste ale svého "bígla" vzala ve správném věku a od sousedů kde se nevydával za plemeno že? a pak se udiveně neptala na fauně cože jste si to koupila za plemeno.
Tak snad už bude příště chytřejší a zajde buď do útulku nebo koupí psa z chs s papíry.
Chtěla ušetřit, darmo se neříká "nekupujte levné věci" a možná ta "čivava" ani levná nebyla. Tak hlavně ať je zdravá a mají ji rádi.

Uživatel s deaktivovaným účtem

27.7.2020 23:15
Uživatel s deaktivovaným účtem

To teda nechápu, co se nelíbí na rase Idefix.

27.7.2020 23:16
Terven

XXX.XXX.110.191

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
To teda nechápu, co se nelíbí na rase Idefix.

Může to bejt maltézák x JRT

Uživatel s deaktivovaným účtem

27.7.2020 23:24
Uživatel s deaktivovaným účtem

Terven napsal(a):
Může to bejt maltézák x JRT

Nebo westík ;-) Dogmatix - knírač bílý se mi ale líbí víc. Kdyby to ta prodávající tady četla dřív, mohla být bohatá :-)

Uživatel s deaktivovaným účtem

27.7.2020 23:26
Uživatel s deaktivovaným účtem

Terven napsal(a):
Může to bejt maltézák x JRT

I bišon mohl projít kolem. Každopádně, jestli se to jedno ucho nezvedne, tak to bude pecka. Máme tady podobnou bílou vořešákovou, kratší nohy, stejná hlava. Jen má na jednom uchu hnědý flek. A nevím, jestli na stojícím/ležatém. Kdykoliv byl přítomen můj modelína, tak měl totálního smolíka, madam ho s pozorností veřejnosti vždycky totálně sestřelila.

Uživatel s deaktivovaným účtem

27.7.2020 23:32
Uživatel s deaktivovaným účtem

Jako někdy mi tady přijdete, že nevíte, kdo je Idefix.
https://www.youtube.com/watch?v=cxq3NfLB9L4

28.7.2020 07:08
Terven

XXX.XXX.110.191

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Jako někdy mi tady přijdete, že nevíte, kdo je Idefix.
https://www.youtube.com/watch?v=cxq3NfLB9L4

Víme

28.7.2020 07:21
sisi58

XXX.XXX.191.1

Frenký,Riky napsal(a):
Dobrý den nevíte s čím by tento pejsek mohl být kříženec? Asi je tam možná trochu čivavy nebo moc ne ale no nevím.... Prosím poraďte

Máte malého bílého pejska. Malí bílí pejsci jsou maltézáci, pudli, bišonci, špici, jack russellové.
Dám vám radu, od staré ženské. Pokud máte nějaké problémy s tím, že máte křížence, najděte mu nového majitele, kterému to vadit nebude. A který ho bude mít rád takového, jaký je.
Uvědomte si prosím, že psi malých plemen žijí déle, klidně i 14 let a i víc. Opravdu jste schopná mu nevyčítat,že je voříšek? Nám se tu nemusíte zodpovídat, pokud ho pošlete dál. A navíc je to ještě štěně, rozhodně změnu zvládne lépe, než 10 letý pes, který by šel do dobrých rukou z důvodu stěhování. Jak je teď asi milion psů v inzercích.
Pejskovi najděte milujícího pánečka a sobě kupte čivu s PP.

Uživatel s deaktivovaným účtem

28.7.2020 07:25
Uživatel s deaktivovaným účtem

sisi58 napsal(a):
Máte malého bílého pejska. Malí bílí pejsci jsou maltézáci, pudli, bišonci, špici, jack russellové.
Dám vám radu, od staré ženské. Pokud máte nějaké problémy s tím, že máte křížence, najděte mu nového majitele, kterému to vadit nebude. A který ho bude mít rád takového, jaký je.
Uvědomte si prosím, že psi malých plemen žijí déle, klidně i 14 let a i víc. Opravdu jste schopná mu nevyčítat,že je voříšek? Nám se tu nemusíte zodpovídat, pokud ho pošlete dál. A navíc je to ještě štěně, rozhodně změnu zvládne lépe, než 10 letý pes, který by šel do dobrých rukou z důvodu stěhování. Jak je teď asi milion psů v inzercích.
Pejskovi najděte milujícího pánečka a sobě kupte čivu s PP.

A příště jí poradíte uvázat ho v lese? Když tedy chce čivavu?
Kdybych nevěděla, že to není pravda, myslela bych si, že máte ch.st. čivav. Proč by nutně musela mít čivavu? Když má hezké, bílé štěňátko?
Já chci Aminu a taky ji nemám !!! I když balkon mám. Nemám ani prase - i když mám vanu!

Uživatel s deaktivovaným účtem

28.7.2020 07:38
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
A příště jí poradíte uvázat ho v lese? Když tedy chce čivavu?
Kdybych nevěděla, že to není pravda, myslela bych si, že máte ch.st. čivav. Proč by nutně musela mít čivavu? Když má hezké, bílé štěňátko?
Já chci Aminu a taky ji nemám !!! I když balkon mám. Nemám ani prase - i když mám vanu!

Ale ona ho koupila jako čivavu. Proto ty reakce.

Uživatel s deaktivovaným účtem

28.7.2020 07:51
Uživatel s deaktivovaným účtem

GAELLE napsal(a):
mně jen vadí že se ty lidi nezeptají předem než si psa pořídí a pak se ptá ve dvou vláknech cože to doma má.
Voříška mohla mít z útulku nebo od známých za kafe.
A ne si koupit jakočivavu a pak se ptát. Štvou mne hlupáci kteří si nic nezjistí a nacpou peníze množiteli. I já mám bohužel takovou nenapravitelnou kamarádku.
Vy jste ale svého "bígla" vzala ve správném věku a od sousedů kde se nevydával za plemeno že? a pak se udiveně neptala na fauně cože jste si to koupila za plemeno.
Tak snad už bude příště chytřejší a zajde buď do útulku nebo koupí psa z chs s papíry.
Chtěla ušetřit, darmo se neříká "nekupujte levné věci" a možná ta "čivava" ani levná nebyla. Tak hlavně ať je zdravá a mají ji rádi.

Já vás chápu, ale slečnu taky. Je mladičká, neorientuje se, nečekala podfuk.
A sodu už tady jednou dostala, tak ji snad nebudeme pranýřovat za každý příspěvek.

Uživatel s deaktivovaným účtem

28.7.2020 07:52
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ale ona ho koupila jako čivavu. Proto ty reakce.

To jsem pochopila. Ale ať je ráda, že nemá čivavu, ale psa ( i když mrňavého ) a má ho ráda. Ono je jedno, jestli máte za kámoše bílého pejska, nebo bílou čivavu. Nebo by ta čivava měla nějaké specifické vlastnosti, které ten bílý pejsek mít nebude?
Jestli se musí nutně vytahovat, že má něco extra, tak má, čivavu už má kdekdo!
At to nazve třeba španělský minihasil, dovezený přímo z Malagy, kde je jediná ch.st. v Evropě - a má absolutní raritu. Hlavně ať je ten drobek zdravý, milovaný a má se dobře.

28.7.2020 07:57
sisi58

XXX.XXX.191.1

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
A příště jí poradíte uvázat ho v lese? Když tedy chce čivavu?
Kdybych nevěděla, že to není pravda, myslela bych si, že máte ch.st. čivav. Proč by nutně musela mít čivavu? Když má hezké, bílé štěňátko?
Já chci Aminu a taky ji nemám !!! I když balkon mám. Nemám ani prase - i když mám vanu!

Čekala jsem, kdo se ozve.
Pokud je někdo takový, že se neinformuje,koupí první,co mu přijde pod ruku a už ve štěněcím věku psa, má k němu výhrady, tak se nejspíš s tím, že nemá čivu, nesmíří.
A ano, pejsek, který nesplní očekávání může skončit uvázaný v lese. Nebo vyhozený z auta. A nebo,když už si ho lidi nechají, tak se ho zbaví, jak začne být starý či nemocný.
To bude lepší? Nebo je k tomu kříženci slušnější, když si ho vezme někdo, kdo ho bude milovat a bude mu jedno, že to není plemeno,ale malý bílí psík? Já bych ho brala hned.A milovala bych ho určitě.
A ne, nemám žádnou chovku a můj současný pes je z útulku. A jeho předchozí majitel byl určitě pěkné hovado, podle toho, jaký Jack je a jak se chová.
Vy budete "Frenký,Riky" psát, že má být ráda a zodpovědná, ale vy nebudete mít doma psa, kterého jste nechtěla. O tom to je.
Má rada není dobrá, ale pro to štěně ta nejlepší, jaká mě napadla.

28.7.2020 08:13
Moyda

XXX.XXX.147.89

Bože slečně je 13. Nikde nepsala že štěně nechce protože není čivava, psíka jí donesla maminka. Myslíte, že je lepší tady na ní plivat než ji zapojit do diskuse a dobrými radami z ní udělat slušného pejskaře i když s křízencem? Buďte rádi se se holčina zajímá, vždyť i starší se tu ptají s čím že je ten jejich míchaný.

28.7.2020 08:22
Markéta80

XXX.XXX.224.55

Frenký,Riky napsal(a):
Dobrý den nevíte s čím by tento pejsek mohl být kříženec? Asi je tam možná trochu čivavy nebo moc ne ale no nevím.... Prosím poraďte

čivavu tatm teda nevidím vůbec, spíš JRT Viděla jste alespoň rodiče? i když ani ti nemuseli být rodiči Pokud jste chtěla čivavu tak jedině s PP, tam je jasné co z ní vyroste

Uživatel s deaktivovaným účtem

28.7.2020 08:52
Uživatel s deaktivovaným účtem

Když už jsme u tipovačky kříženců, troufl by si někdo odhadnout, která plemena se mohla podílet na našem psím dědkovi z útulku?
Já předpokládám podíl jezevčíka, ale jinak absolutně netuším

28.7.2020 09:06
Fiona.Praha

XXX.XXX.236.133

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Jako někdy mi tady přijdete, že nevíte, kdo je Idefix.
https://www.youtube.com/watch?v=cxq3NfLB9L4

Víme
V některém díle bílý knírač a v některém westík, oba mají domalované černé uši.

28.7.2020 11:10
Huskyjanina

XXX.XXX.252.62

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Když už jsme u tipovačky kříženců, troufl by si někdo odhadnout, která plemena se mohla podílet na našem psím dědkovi z útulku?
Já předpokládám podíl jezevčíka, ale jinak absolutně netuším

jezevčík s pinčem :)

Přidejte reakci

Přidat smajlík