Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků

T.S

31.8.2016 12:27
T.S

XXX.XXX.67.131

Chtěl bych se zeptat jakého psa si pořídit do bytu. Chtěl bych šeltii, ale nemám se psy zkušenosti tak se ptám jestli je šeltie vhodná pro začínající chovatele.
Děkuji za odpověď a přeji hezký den.
T.S.

31.8.2016 12:29
marcelaamax

XXX.XXX.140.201

T.S napsal(a):
Chtěl bych se zeptat jakého psa si pořídit do bytu. Chtěl bych šeltii, ale nemám se psy zkušenosti tak se ptám jestli je šeltie vhodná pro začínající chovatele.
Děkuji za odpověď a přeji hezký den.
T.S.

Myslím, že šeltie je vhodná i pro začínajícího pejskaře. Ale chtělo by to trochu se rozepsat, co od psa očekáváš a co mu můžeš nabídnout

T.S

31.8.2016 12:33
T.S

XXX.XXX.67.131

Chtěl bych aby mne poslouchal, máme za domem cvičák. Byl by to můj nejlepší kamarád.
Ale četl jsem že šeltie štěkají je to pravda.

T.S

31.8.2016 12:35
T.S

XXX.XXX.67.131

Ovšem jsem mu ochoten dát cokoliv co bude potřeba.

Uživatel s deaktivovaným účtem

31.8.2016 12:36
Uživatel s deaktivovaným účtem

Šeltie štěkají poměrně hodně, a taky mají dlouhou srst dost náročnou na údržbu.Jinak si taky myslím že pro začátečníka by mohla být vhodná. Jinak nevím kolik je to let ale pokud chceš pejska na cvičák co třeba malý nebo střední knírač, nelíbil by se ti ?

T.S

31.8.2016 12:39
T.S

XXX.XXX.67.131

No nelíbil spíše miluji kolie ale border kolie se do bytu moc nehodí tak sháním náhradu.

31.8.2016 12:39
marcelaamax

XXX.XXX.140.201

Je fakt, že šeltie jsou uštěkanější. A s tou údržbou pokud bude v bytě to asi také bude náročnější, když bude venku blátivo tak bude muset hned do vany a to třeba po každém venčení.

T.S

31.8.2016 12:42
T.S

XXX.XXX.67.131

Pak mne také zaujala dlouhosrstá kolie.

31.8.2016 12:43
marcelaamax

XXX.XXX.140.201

T.S napsal(a):
Pak mne také zaujala dlouhosrstá kolie.

To je do bytu úplně to samé jako šeltie, s tou údržbou.

T.S

31.8.2016 12:46
T.S

XXX.XXX.67.131

Teta má australského ovčáka ale prý s ním často jezdí na pasení a je to dost náročné na čas a peníze.

T.S

31.8.2016 12:47
T.S

XXX.XXX.67.131

Nejradši bych byl za border kolii.

T.S

31.8.2016 12:48
T.S

XXX.XXX.67.131

Ale nemám až tak moc času na venčení.

31.8.2016 12:50
marcelaamax

XXX.XXX.140.201

Tak border kolii bych vynechala rovnou. A teď tedy - kolik času denně na psa máte? A co všechno s ním chcete dělat?

T.S

31.8.2016 12:56
T.S

XXX.XXX.67.131

No chodím na gymnázium a mám pár koníčku přesněji 2 ale bratr by jste o psa dokázal postarat tak a teď co od něj očekávám :
Chodil by s námi na túry (jsme spíše sportovní rodina)
Občas bychom chodili aportovat
A hlavně by mně musel poslouchat.

31.8.2016 13:04
marcelaamax

XXX.XXX.140.201

T.S napsal(a):
No chodím na gymnázium a mám pár koníčku přesněji 2 ale bratr by jste o psa dokázal postarat tak a teď co od něj očekávám :
Chodil by s námi na túry (jsme spíše sportovní rodina)
Občas bychom chodili aportovat
A hlavně by mně musel poslouchat.

Jenže ten pes tě nebude poslouchat sám od sebe. To se mu musíš věnovat, musíš s ním cvičit, vybudovat si s ním vztah a pes tě musí respektovat. Ještě pořád si nenapsal, kolik času denně se psovi můžeš věnovat a jak. To že třeba o víkendu jdeme na tůru je sice hezké, ale to opravdu nestačí.

T.S

31.8.2016 13:06
T.S

XXX.XXX.67.131

Chceme si ho pořídit příští prázdniny takže času bude dost.

31.8.2016 13:08
Andrýsek3

XXX.XXX.44.20

Noo..pes potřebuje hooodně aktivit a času s vámi stráveným. Takže než půjdeš do skoly, tak vyvenčit třeba na hodinu. Teď záleží, jak dlouho tam budeš, co tak vím, tak na Gymplu se musí hodně šprtat a škola často do 3-4. A koníčky? Když už máš takhle nabytou školu, pes by měl být tím největším koníčkem, protože jinak na něj fakt moc času nezbyde. Nechceš si ještě počkat? Jinak, pes tě bude poslouchat, když ho tomu vlídně naučíš a budeš pro něj opora a autorita. Většinou se stává, že pak pes poslouchá třeba otce. Jinak mít štěně je náročné, hlavně první rok. Loužičky po bytě, rozbité věci, je na to váš byt připraveny? Aby ho rodiče po týdnu nevypakovali, neboť zničil koberec. Protože toho zničí hodně. A abys ho správně vycvičil, je třeba se mu fakt hodně věnovat. Ne jen občas aport. S sheltiemi se dělá často agikity a dog dancing a podobně, ale ze začátku chodit na cvičák nebude vůbec na škodu.

31.8.2016 13:08
marcelaamax

XXX.XXX.140.201

T.S napsal(a):
Chceme si ho pořídit příští prázdniny takže času bude dost.

Dobře, tak ty dva měsíce bude času dost, ale co potom?

T.S

31.8.2016 13:10
T.S

XXX.XXX.67.131

Jak jsem psal bratr nebo já se postaráme.

31.8.2016 13:12
marcelaamax

XXX.XXX.140.201

T.S napsal(a):
Jak jsem psal bratr nebo já se postaráme.

Ale kolik času denně budete mít?

Pes je závazek třeba na 15 let a je potřeba si jeho pořízení opravdu dobře rozmyslet. Co na to rodiče, jsou i oni případně ochotni se o psa postarat? Počítají s tím, že štěně doma něco zničí, bude dělat loužičky? Nepíšete sice jaké máte ty končíky, ale pokud jste na gymplu, školu máte někdy třeba do 3 hodin a pak ještě máte dva nějaké koníčky, tak si nedokážu moc představit, kolik času vám zbývá na psa?

T.S

31.8.2016 13:16
T.S

XXX.XXX.67.131

Školu mám 200 m od baráku a na kroužky chodím do školy.

T.S

31.8.2016 13:19
T.S

XXX.XXX.67.131

Jo a s rodiči to je tak že tento rok jim ukážeme jak by jsme psa zvládli)( procházky, vstavani finance) a pak se ukáže.

31.8.2016 13:19
marcelaamax

XXX.XXX.140.201

T.S napsal(a):
Školu mám 200 m od baráku a na kroužky chodím do školy.

To je snad úplně jedno jestli chodíte na kroužky do školy nebo jinam, ale prostě ten čas co jste na kroužku nemůžete věnovat psovi. Dokolika hodin máte kroužky? Kolik času se psovi můžete věnovat ráno? Kolik odpoledne? Je taky třeba si uvědomit, že v zimě je dost brzy tma, pokud přijdete ze školy ve 4 hodiny, zachvíli se setmí, bude se vám chtít v té tmě vzít psa a jít na tři hodiny ven?

31.8.2016 13:20
Andrýsek3

XXX.XXX.1.18

Tak nám popis jak si to představuješ. Zatím mi přijde, že za celý den psa vyvečíš tak jednou s aportem a konec. Fakt je to důležité, budeš se psem lítat cca 4x denně ven dalších 10-15 let v každém počasí. A ne jen vyčůrat a domů, ale dát mu aktivity. Takže je dobré vědět, kolik času tomu psovi denně věnuješ. Jak dlouho jsi ve škole atd..

31.8.2016 13:20
marcelaamax

XXX.XXX.140.201

Andrýsek3 napsal(a):
Tak nám popis jak si to představuješ. Zatím mi přijde, že za celý den psa vyvečíš tak jednou s aportem a konec. Fakt je to důležité, budeš se psem lítat cca 4x denně ven dalších 10-15 let v každém počasí. A ne jen vyčůrat a domů, ale dát mu aktivity. Takže je dobré vědět, kolik času tomu psovi denně věnuješ. Jak dlouho jsi ve škole atd..

Jo, přesně to s snažím celou dobu zjistit Nejlepší by bylo, kdyby zadavatel přesně časově popsal jeho den.

31.8.2016 13:22
Andrýsek3

XXX.XXX.1.18

marcelaamax napsal(a):
Jo, přesně to s snažím celou dobu zjistit Nejlepší by bylo, kdyby zadavatel přesně časově popsal jeho den.

Přesně tak. Já vám rozumím.

T.S

31.8.2016 13:25
T.S

XXX.XXX.67.131

Ráno jsem mu ochoten dát 1 hodinu odpoledne i 3 a večer asi 2 jeden kroužek do 18:30 ale bratr je od školy doma a druhý jsem ochoten kvůli psa obětovat.

31.8.2016 14:09
marcelaamax

XXX.XXX.140.201

T.S napsal(a):
Ráno jsem mu ochoten dát 1 hodinu odpoledne i 3 a večer asi 2 jeden kroužek do 18:30 ale bratr je od školy doma a druhý jsem ochoten kvůli psa obětovat.

Dobře, takže ráno vstaneš dřív, půjdeš na hodinu se psem. Pokud nebudeš mít kroužek tak přijdeš domů v kolik? Ve 2? Než se najíš přestrojíš a podobně jsou třeba tři hodiny. Půjdeš se psem na tři hodiny ven - tj. do 18:00. Přijdeš domů, hoďku si odpočineš a pak půjdeš od 19:00 do 21:00 znovu ven? A učit s nepotřebuješ? Žádné povinnosti doma nemáš? Nepřijde mi to moc reálné. Ono ta velká tří hodinová procházka by denně stačila, pokud mu budeš pak třeba ještě zaměstnávat hlavu, cvičit a podobně tak to ani nemusí být denně tolik u psa jako je šeltie. Ale jde o to, aby si byl opravdu schopný se o toho psa postarat každý den, za každého počasí.

Kolik je ti let?

31.8.2016 15:06
hunter

XXX.XXX.168.162

marcelaamax napsal(a):
Dobře, takže ráno vstaneš dřív, půjdeš na hodinu se psem. Pokud nebudeš mít kroužek tak přijdeš domů v kolik? Ve 2? Než se najíš přestrojíš a podobně jsou třeba tři hodiny. Půjdeš se psem na tři hodiny ven - tj. do 18:00. Přijdeš domů, hoďku si odpočineš a pak půjdeš od 19:00 do 21:00 znovu ven? A učit s nepotřebuješ? Žádné povinnosti doma nemáš? Nepřijde mi to moc reálné. Ono ta velká tří hodinová procházka by denně stačila, pokud mu budeš pak třeba ještě zaměstnávat hlavu, cvičit a podobně tak to ani nemusí být denně tolik u psa jako je šeltie. Ale jde o to, aby si byl opravdu schopný se o toho psa postarat každý den, za každého počasí.

Kolik je ti let?

Já tohle občas nechápu.
Středoškoláci a zejména vysokoškoláci mají neuvěřitelně mnoho volného času. Vždyť i škola od 8-16 je spíše výjimka. Naopak většina pracujících je z domova déle než 8 hodin, spíše i kolem 9-10 hodin s cestou do/z práce, plus nákupy a vaření. A i dospělí snad mají různé koníčky, ne ? Přesto pracující jsou pro psi vhodnější, dle většiny. Z finančního hlediska určitě ano, ale z časového si už nejsem tak jistý.
Už vůbec nedává smysl argument, ale co až půjdeš na vš ? Co až někde začneš pracovat ? Prostě se člověk i pes přizpůsobí. Nikdo také neví, jestli mu za 3 roky nepadne podnikání, nevyhodí ho z práce nebo nedostane nabídku ze zahraničí.
Jediný smysl dává otázka, jestli jsou i rodiče stejného názoru i co se týče plemene. Z většiny vše budou platit, pes s nimi bude sdílet domácnost a určitě se o něj také budou i starat.

31.8.2016 15:14
Andrýsek3

XXX.XXX.1.18

hunter napsal(a):
Já tohle občas nechápu.
Středoškoláci a zejména vysokoškoláci mají neuvěřitelně mnoho volného času. Vždyť i škola od 8-16 je spíše výjimka. Naopak většina pracujících je z domova déle než 8 hodin, spíše i kolem 9-10 hodin s cestou do/z práce, plus nákupy a vaření. A i dospělí snad mají různé koníčky, ne ? Přesto pracující jsou pro psi vhodnější, dle většiny. Z finančního hlediska určitě ano, ale z časového si už nejsem tak jistý.
Už vůbec nedává smysl argument, ale co až půjdeš na vš ? Co až někde začneš pracovat ? Prostě se člověk i pes přizpůsobí. Nikdo také neví, jestli mu za 3 roky nepadne podnikání, nevyhodí ho z práce nebo nedostane nabídku ze zahraničí.
Jediný smysl dává otázka, jestli jsou i rodiče stejného názoru i co se týče plemene. Z většiny vše budou platit, pes s nimi bude sdílet domácnost a určitě se o něj také budou i starat.

Nesouhlasím, kdBych si pořídila psa na střední, tak bych na něj neměla čas stopro. ne výjimečně jsem byla ve škole do 4 a každý den jsem se musela učit. Psa bych určitě nezvládla + mít kroužky? Teď jsem na VŠ a to je oproti tomu opravdu pohoda, do školy chodím 2-3x týdně a stíhám.praci i psa. Ale na střední, ještě k tomu na Gymplu, fakt ne.

Uživatel s deaktivovaným účtem

31.8.2016 15:18
Uživatel s deaktivovaným účtem

hunter napsal(a):
Já tohle občas nechápu.
Středoškoláci a zejména vysokoškoláci mají neuvěřitelně mnoho volného času. Vždyť i škola od 8-16 je spíše výjimka. Naopak většina pracujících je z domova déle než 8 hodin, spíše i kolem 9-10 hodin s cestou do/z práce, plus nákupy a vaření. A i dospělí snad mají různé koníčky, ne ? Přesto pracující jsou pro psi vhodnější, dle většiny. Z finančního hlediska určitě ano, ale z časového si už nejsem tak jistý.
Už vůbec nedává smysl argument, ale co až půjdeš na vš ? Co až někde začneš pracovat ? Prostě se člověk i pes přizpůsobí. Nikdo také neví, jestli mu za 3 roky nepadne podnikání, nevyhodí ho z práce nebo nedostane nabídku ze zahraničí.
Jediný smysl dává otázka, jestli jsou i rodiče stejného názoru i co se týče plemene. Z většiny vše budou platit, pes s nimi bude sdílet domácnost a určitě se o něj také budou i starat.

Ja som na strednej nemal skoro žiadny voľný čas. Bol som od 7-16 v škole. Na výške som mal dosť času venovať sa psovi, okrem skúškového a prípravy na štátnice. Vtedy mi s tým pomáhala rodina.

Uživatel s deaktivovaným účtem

31.8.2016 15:32
Uživatel s deaktivovaným účtem

Tolik času, jako na střední škole, jsem psovi pak už v životě nemohla věnovat. Ale protože byl pro mě pes na prvním místě, stranou šly aktivity, kterými se bavili spolužáci - diskošky, povalování po různých kavárnách ve městě, kino, a tak. Nevadilo mi to, měla jsem psa se kterým jsem denně cvičila, jiné kamarády, tzv. psí, jezdila jsem o víkendech na vandry se psem, a vůbec, žila jsem jinak. Protože jsem to tak chtěla, a měla jsem to srovnané od první chvíle, kdy naši povolili a já mohla mít psa.Měla jsem tolik času, protože jsem neměla vlastní domácnost, rodinu, děti.

Zadavatel sice psa jako že chce, ale zas tak moc neví. A okouzlila ho, jak jinak, když ne labrador - bordera. Počet hodin, co se může psovi věnovat, je nereálný. To možná ze začátku, dlouhodobě ne.

Připadá mi, že se tu opakují stále stejné dotazy na téma
- chci psa - zvládnu ho?
- chci psa - jaké plemeno mi doporučíte? (doprčic, to si lidi nemohou vzít atlas psů, projít internet, zajít na výstavu a hlavně přemýšlet sami?)
A tak dál, ani nemám chuť psát víc.

31.8.2016 15:39
Andrýsek3

XXX.XXX.1.18

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Tolik času, jako na střední škole, jsem psovi pak už v životě nemohla věnovat. Ale protože byl pro mě pes na prvním místě, stranou šly aktivity, kterými se bavili spolužáci - diskošky, povalování po různých kavárnách ve městě, kino, a tak. Nevadilo mi to, měla jsem psa se kterým jsem denně cvičila, jiné kamarády, tzv. psí, jezdila jsem o víkendech na vandry se psem, a vůbec, žila jsem jinak. Protože jsem to tak chtěla, a měla jsem to srovnané od první chvíle, kdy naši povolili a já mohla mít psa.Měla jsem tolik času, protože jsem neměla vlastní domácnost, rodinu, děti.

Zadavatel sice psa jako že chce, ale zas tak moc neví. A okouzlila ho, jak jinak, když ne labrador - bordera. Počet hodin, co se může psovi věnovat, je nereálný. To možná ze začátku, dlouhodobě ne.

Připadá mi, že se tu opakují stále stejné dotazy na téma
- chci psa - zvládnu ho?
- chci psa - jaké plemeno mi doporučíte? (doprčic, to si lidi nemohou vzít atlas psů, projít internet, zajít na výstavu a hlavně přemýšlet sami?)
A tak dál, ani nemám chuť psát víc.

Na labradora se tu už dávno nikdo neptal, teď už frčí hlavně borderky. Počkejte až dojde na maliny, potkávám je čím dál častěji.

31.8.2016 15:50
Iliena

XXX.XXX.51.16

Andrýsek3 napsal(a):
Na labradora se tu už dávno nikdo neptal, teď už frčí hlavně borderky. Počkejte až dojde na maliny, potkávám je čím dál častěji.

Fakt? Tady asi maliny nefrčí a když pominu bordery tak tu dost přibývá Parson Russellů a uz to vidím, za pár měsíců budou všichni vlát na flexinách

T.S

31.8.2016 15:56
T.S

XXX.XXX.67.131

12 ale psi miluji a udělám pro ně cokoliv.

T.S

31.8.2016 16:04
T.S

XXX.XXX.67.131

Psům se mohu věnovat až 5 hodin denně.

Uživatel s deaktivovaným účtem

31.8.2016 16:07
Uživatel s deaktivovaným účtem

T.S napsal(a):
Psům se mohu věnovat až 5 hodin denně.

Teď ve dvanácti... a co se psem budeš dělat?

T.S

31.8.2016 16:10
T.S

XXX.XXX.67.131

Hrát si s ním.

Uživatel s deaktivovaným účtem

31.8.2016 16:17
Uživatel s deaktivovaným účtem

T.S napsal(a):
Hrát si s ním.

To je všechno?

T.S

31.8.2016 16:19
T.S

XXX.XXX.67.131

Samozřejmě že ne jen mě to tak blesklo hlavou.

31.8.2016 16:20
hunter

XXX.XXX.168.162

Místo toho, aby se řešila jakási naivita dotazů, řeší se jen časová náročnost. Což je většinou to nejmenší. Všechno jde, když se chce. Nebo snad ti mladí lidé na agility soutěžích apod, jsou nějaký druh superteenagerů ?
Pokud někdo tvrdí, jak na střední neměl žádný čas, neměl by radši nikdy rozjíždět vlastní podnikání. Nebo jen být k sobě upřímný a uvědomit si, jak si organizoval čas.
No, doporučování plemen tu je občas úsměvné i z druhé strany. U takových 5-6 nicků víte dopředu, co doporučí za všech okolností.

-ve 12 letech máš právo být naivní. Ale si zcela odkázaný na rodiče, jak finančně tak právně. Takže oni budou mít poslední slovo určitě.
Pro psa je důležité, jak kvalitně spolu budete trávit čas. Pokud budeš 3x týdně na cvičáku trénovat, pak dovednosti aplikovat v praxi, obrníš se trpělivostí a nastuduješ trochu teorie, dá se to zvládnout.
5 hodin her je pro psa zbytečně moc. Pro štěně tuplem. Zajdi si na cvičák, který máš za domem a tam se klidně poptej lidí, co se psy celý dny dělají. uvidíš i jak se chovají. Vždy se zaměř na toho "nejhoršího", určitě tam bude pes, který má všechno na háku a páníček ho moc nezajímá. U něj si představ, že to jsi ty. Zeptej se sama sebe, jestli ti nebude vadit být za blbce, protože pes si dělá co chce. Protože i tak to může dopadnout.

T.S

31.8.2016 16:21
T.S

XXX.XXX.67.131

Chtěl bych se s ním mazlit
Objíždět soutěže
Atd..

T.S

31.8.2016 16:24
T.S

XXX.XXX.67.131

Rodiče to dovolí finančně přijdu o kapesné.

31.8.2016 16:26
rapotacka11

XXX.XXX.32.134

T.S napsal(a):
Jak jsem psal bratr nebo já se postaráme.

A bratr už to ví, že se bude starat ?

T.S

31.8.2016 16:26
T.S

XXX.XXX.67.131

Jo bratr kvůli psa brečel.

31.8.2016 16:32
marcelaamax

XXX.XXX.140.201

Objížděť soutěže je sice krásné, ale je zatím spoust práce a úsilí, což si možná neuvědomuješ. Ano, souhlasím, že na škole ten čas na psa je, ale v tomto případě mi připadá, že zadavatel si neuvědomuje co pes všechno obnáší.

Jinak já měla prvního psa v 11ti letech (za podpory rodičů samozřejmě). Takže pes semnou prošel základní i střední školu. Ale já byla "jiná" než většina dětí. Pro mě procházky a věnování se psovi nebylo povinností ale zábavou. Ostatní spolužačky chodily do kina, nakupovat, po škole posedět, mě to nezajímalo, já letěla domů a šla ven se psem, jela na cvičák a po večerech četla knihy a časopisy o psech, to mě bavilo. Nepředpokládám, že to většina dětí má stejně. Některé to tak určitě mají, ale z dotazů zadavatele mi přijde, že u něho to tak není. Navíc já měla tu výhodu, že pes byl venku, takže i kdybych se zdržela, nic se nestalo.

Ale pokud jsou ochotni zapojit se i rodiče, zadavatel chce se psem chodit na cvičák, kde mu poradí, tak proč ne. Jen bych se obávala toho, aby pes zadavatele neomrzel. Až třeba zjistí, že všechno není tak jednoduché jak to vypadá. Až pes přijde do puberty a přestane poslouchat. Sama vím jak mi jako dítěti byla na cvičáku, kde mě pes v pubertě měl na háku a dělal si co chtěl, jak jsem byla bezradná. Ale skvělí lidi na cvičáku mě pořád podporovali a zvládli jsme to.

T.S

31.8.2016 16:35
T.S

XXX.XXX.67.131

Psa jsme měli půjčeného na 2 týdny a pak jsme ho ještě venčili ještě 2 týdny poté.

T.S

31.8.2016 16:36
T.S

XXX.XXX.67.131

Kvůli psovi udělám cokoli.

31.8.2016 16:48
marcelaamax

XXX.XXX.140.201

T.S napsal(a):
Psa jsme měli půjčeného na 2 týdny a pak jsme ho ještě venčili ještě 2 týdny poté.

A jakého psa jste měli? Předpokládám, že už to byl dospělý vychovaný pes. Se štěnětem a v pubertě to tak jednoduché nebude. Ale jak jsem psala - pokud jsou ochotni se podílet rodiče tak proč ne.

Edit.: A jestli ti ještě můžu poradit - pořiď si nějakou literaturu, za ten rok máš ještě čas něco nastudovat. Pokud jim to nebude na cvičáku vadit, choď tam a koukej se jak cvičí, z toho taky něco pochytíš. Zajeď na nějakou výstavu a ptej se přímo chovatelů na plemena, která se ti líbí.

T.S

31.8.2016 16:51
T.S

XXX.XXX.67.131

Tak jo ale teď už z jiného soudku
Trochu se bojím že mně štěně pokouše ale i tak se pro něj obětuji.

31.8.2016 16:52
marcelaamax

XXX.XXX.140.201

T.S napsal(a):
Tak jo ale teď už z jiného soudku
Trochu se bojím že mně štěně pokouše ale i tak se pro něj obětuji.

Tak a teď už mě vážně začíná připadat, že se nudíš a děláš si tady z nás srandu

T.S

31.8.2016 16:54
T.S

XXX.XXX.67.131

Tak jo můžu jezdit s tetou
A knihu už mám.

T.S

31.8.2016 16:55
T.S

XXX.XXX.67.131

No pravda trochu se nudím

31.8.2016 17:07
rapotacka11

XXX.XXX.32.74

A my se tu namáháme...
Skoro jako politici...

T.S

31.8.2016 17:09
T.S

XXX.XXX.67.131

Ne toto myslím naprosto vážně.

31.8.2016 17:12
LájošM

XXX.XXX.14.251

Janě, že si někdo dělá srandu. Vždyť by nemohl na gympl udělat přijímačky, hrubky jak žák 3. třídy před propadnutím z češtiny a názory jako pětileté dítě.
Copak je pes jen na hraní? To už by snad trošku starší dítě vědět mělo.
Krmíte tu trola.

T.S

31.8.2016 17:30
T.S

XXX.XXX.67.131

Nějaký důkaz.

T.S

31.8.2016 17:32
T.S

XXX.XXX.67.131

Jsem tady poprvé a docela pěkný příklad lidí ( všichni jsou trolové).

31.8.2016 22:50
Andrýsek3

XXX.XXX.44.20

Iliena napsal(a):
Fakt? Tady asi maliny nefrčí a když pominu bordery tak tu dost přibývá Parson Russellů a uz to vidím, za pár měsíců budou všichni vlát na flexinách

Ja včera potkala dvě na flexi.
S tou jednou paní se znam, psa nepouští na volno, protože se bojí, aby se můj s jejím neserval, oba se v pohodě snesou. A pak ještě jedna, byli tam spolu, tu jsem ale neznala, byli u vody. A tak jsem se zeptala jestli tam svého můžu pustit, Koukla na mě jak na vraha, přitáhla si psa k sobě, tak jsem ho jen nechala smočit a šli jsme pryč. Oba psi vypadali, že by si klidně prohráli. Asi by jim můj nevychovanec narušil morálku bo co.

Juliaaa

30.1.2021 00:25
Juliaaa

XXX.XXX.168.142

docela by me zajimalo jak to nakonrc dopadlo😂🙏 ted o 5 let pozdeji

Uživatel s deaktivovaným účtem

30.1.2021 09:12
Uživatel s deaktivovaným účtem

T.S napsal(a):
Jsem tady poprvé a docela pěkný příklad lidí ( všichni jsou trolové).

....vy jste sem přišel a dal dotaz....zdejší diskutující jsou dospéli lidé, kteři pejskaří tělem i duši, mají několik psů za sebou, jsou to úspěšní chovatelé, mnozí mají bohatou závodní kariéru v oblasti kynologickych sportů a to na těch nejvyšších úrovních, mnozí pracuji se psy v oblasti canisterapie, aktivně se věnuji myslivosti a dalsím a dalšim aktivitam se psy....pokud nejste ochoten si sam nastudovat kynologickou litetaturu co se týče výchovy a výcviku psů, měl by jste byt vděčný za zdejší přispěvky ktere vychazeji z přebohaté kynologické praxe a roky strávenými se psy..něco jiného je mit půjčeneho hotového psa a něco jiného je mít stěně a z něho toho hotového psa vyrobit....

Uživatel s deaktivovaným účtem

30.1.2021 09:21
Uživatel s deaktivovaným účtem

Juliaaa napsal(a):
docela by me zajimalo jak to nakonrc dopadlo😂🙏 ted o 5 let pozdeji

..á data jsem si nevšimla, ale budiž tato diskuze poučením pro dalši.....sousedi od kamaráda podlehli kručení své nactilete dcery....všechni nepejskaři a hurá do bordery.....fence neni ani rok, už prestavila trochu jejich opečovávanou zahradu, donutila je zvýšit ploty aby u siusedů neryla v kompostu a venku něco nezpůsobila...co se ji nelibi, dava sve rodině dost jasně najevo.....slečna ktera si jí vykrucela s ní sedava na zahradě a míčkuje....pracujici mamí s ni lita rano venku, zatimco slecna pred skolou vyspavá.... tak asi tak....

Přidejte reakci

Přidat smajlík