Barfování - jak začít

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
13.12.2016 15:03
marcelaamax

XXX.XXX.140.201

Tak jdu si zase pro radu. Nemáte někdo ze svých začátků barfování jídelníček pro cca 30 kg psa?

Dokud byl pes štěně, jak jsem se bála krmit masem, abych něco nezvorala. Další problém byl v tom, že sem k nám nezavážel nikdo maso a nebo bych to musela brát po velkém a to zase nemám prostory na mrazák.

Dneska jsem ale byla mile překvapena, že u nás ve zverimexu začali prodávat mražené maso po kilovkách - takže bych si mohla nakoupit vždycky tak řekněme na týden, to bych měla kde skladovat.

Berou maso od Do psí misky - zkušenosti?

Ale ten hlavní problém, vůbec nevím jak začít. Kolik čeho, jaké přílohy? Co přidávat navíc? Musí tam být třeba i vnitřnosti? Paní mi říkala že mají hrubomleté, které obsahuje i vnitřnosti, ale vnitřnosti samostatně jako takové nemají.

Jsem fakt naprostý začátečník a pořád se rozmýšlím, jestli to zkusit a nebo zůstat radši u granulí, kde se nemusím bát, že má něčeho hodně nebo něčeho málo. Ale názor většiny z vás už asi stejně znám

13.12.2016 15:23
asurwic

XXX.XXX.36.3

marcelaamax napsal(a):
Tak jdu si zase pro radu. Nemáte někdo ze svých začátků barfování jídelníček pro cca 30 kg psa?

Dokud byl pes štěně, jak jsem se bála krmit masem, abych něco nezvorala. Další problém byl v tom, že sem k nám nezavážel nikdo maso a nebo bych to musela brát po velkém a to zase nemám prostory na mrazák.

Dneska jsem ale byla mile překvapena, že u nás ve zverimexu začali prodávat mražené maso po kilovkách - takže bych si mohla nakoupit vždycky tak řekněme na týden, to bych měla kde skladovat.

Ale ten hlavní problém, vůbec nevím jak začít. Kolik čeho, jaké přílohy? Co přidávat navíc? Musí tam být třeba i vnitřnosti? Paní mi říkala že mají hrubomleté, které obsahuje i vnitřnosti, ale vnitřnosti samostatně jako takové nemají.