Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků

Uživatel s deaktivovaným účtem

18.8.2017 15:16
Uživatel s deaktivovaným účtem

hlozi napsal(a):
To ho pak musíte oběhnout a vyfotit z druhý strany

Máte moc pěkné fotky !

Uživatel s deaktivovaným účtem

18.8.2017 15:19
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
1. čekej
2. lusknu prsty nebo zarachotím hračkou

ale koukám, že otočit planetu bude jednodušší smajlík

Tím jste mi připomněla jeden zážitek z výstavy ( pardon, není to o fotkách ) :
Paní předváděla dogu, když se měla postavit krásně do střehu, za kruhem "čumilů" pán luskl prsty, doga vyrazila, přetrhla vodítko, paní ležela na zemi, jak ten brouček...
Moc hezká situace smajlík

Uživatel s deaktivovaným účtem

18.8.2017 15:21
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Zase menší týrání psa, páč jsem byla na kurzu focení psů a chtěla jsem hned nový dovednosti vyzkoušet. Jenže by to chtělo ještě kurz pro psa, jak pózovat na fotky :D.

Tak ta poslední s míčkem snad nemá chybu !

Uživatel s deaktivovaným účtem

18.8.2017 15:24
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Tak ta poslední s míčkem snad nemá chybu !

Díky!

18.8.2017 15:28
hlozi

XXX.XXX.97.26

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Máte moc pěkné fotky !

Moc děkuji, snažím se

18.8.2017 15:30
hlozi

XXX.XXX.97.26

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
To by sice šlo, ale já tam měla nějakej záměr, co má být na tý fotce za psem, takže tím by se to celý pokazilo :) A stejně by se určitě honem ohlíd zase úplně jinam, než bych doběhla :D.

Jasně, to bylo myšlený jako sranda
U koho jste byla na kurzu?

Uživatel s deaktivovaným účtem

18.8.2017 18:19
Uživatel s deaktivovaným účtem

hlozi napsal(a):
Jasně, to bylo myšlený jako sranda
U koho jste byla na kurzu?

U Anety Jungerový, doporučuju :) www.aneta-foto.com.

18.8.2017 20:05
hlozi

XXX.XXX.55.11

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
U Anety Jungerový, doporučuju :) www.aneta-foto.com.

S Anetou se kamaradim pres deset let, super volba ;-) kurzy u ni jsou parada, taky mam nejaky za sebou smajlík

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.8.2017 21:18

Uživatel s deaktivovaným účtem

31.8.2017 05:33
Uživatel s deaktivovaným účtem

Bez týdne čtyřměsíční hyperaktivka od přátel. Ale na to, jak bláznivá je, už obdivuhodně zvládá základy odložení, takže jde i vyfotit portrét :).

Accuracy

31.8.2017 08:59
Accuracy

XXX.XXX.1.226

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ze včerejší koupačky.

Ty Vaše fotky... Já vždycky tak nějak zapomenu, že žijete v Mexiku, ty fotky to vždycky připomenou. :).

31.8.2017 20:33
Poutník07

XXX.XXX.168.124

Koupil jsem Nikon P510 a tak zkouším. Jack Nikon, Bastík Iphone.

1.9.2017 12:13
Tedysek

XXX.XXX.49.14

Z jedné rádoby letní procházky. :).

1.9.2017 13:26
Mat

XXX.XXX.7.35

Já všechno fotím svým mobilem a myslím si, že to zase tak špatně nedopadá.

Nejhorší je vyrovnání světla a nejsou-li dokonalé světelné podmínky.

2.9.2017 14:48
Sar211

XXX.XXX.68.101

Naše malá krasavice měsíc a kousek u nás

2.9.2017 21:05
bbejliskáček

XXX.XXX.128.38

Tak teda taky přidám
Canon eos 500d+18-55mm.

2.9.2017 21:06
bbejliskáček

XXX.XXX.128.38

2.9.2017 21:06
bbejliskáček

XXX.XXX.128.38

2.9.2017 21:07
bbejliskáček

XXX.XXX.128.38

Tak nic nejde mi vložit foto

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.9.2017 06:37
Uživatel s deaktivovaným účtem

Accuracy napsal(a):
Ty Vaše fotky... Já vždycky tak nějak zapomenu, že žijete v Mexiku, ty fotky to vždycky připomenou. :).

No vidíte, a mě zrovna tyhle připadaly, že tak "exotický" nebudou.

přidávám štěněčí dovádění venku, dnes konečně bez deště - pršelo od pondělí prakticky pořád, z jedný strany Harvey, z druhý Lidia, mám zatopenou cestu k rybníčku aspoň na dva týdny.

27.9.2017 09:39
Andrýsek3

XXX.XXX.212.56

Umělecká teda není, ale musím.

27.9.2017 09:44
Tedysek

XXX.XXX.56.238

Bratři v triku
To abych je viděla ve tmě s baterkou. smajlík).

27.9.2017 09:45
lu80

XXX.XXX.254.221

Panička si pořídila starou zrcadlovku...a máme před sebou ještě dlooouhou cestu, než budou fotky k něčemu

Uživatel s deaktivovaným účtem

13.10.2017 21:02
Uživatel s deaktivovaným účtem

Tak co, jak užíváte barev podzimu? Já obvykle takhle: "jé to je hezky, mohla bych vzít foťák na procházku". A pak si vzpomenu, jak moc to pes nemá rád, a radši to nechám být :D
Ale stejně se tomu nevyhnul.

13.10.2017 21:08
Andrýsek3

XXX.XXX.212.56

Takhle krásné fotky my teda nemáme, fotím jen mobilem. Ale dneska taky jedna podzimní.

13.10.2017 21:37
asurwic

XXX.XXX.37.20

Na tréninkové bedýnky nám spadalo listí.

14.10.2017 19:09
Huskyjanina

XXX.XXX.255.6

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Tak co, jak užíváte barev podzimu? Já obvykle takhle: "jé to je hezky, mohla bych vzít foťák na procházku". A pak si vzpomenu, jak moc to pes nemá rád, a radši to nechám být :D
Ale stejně se tomu nevyhnul.

To je vyloženě týrání psa má skvělý výrazy, jak trpí

Uživatel s deaktivovaným účtem

14.10.2017 20:42
Uživatel s deaktivovaným účtem

Huskyjanina napsal(a):
To je vyloženě týrání psa má skvělý výrazy, jak trpí

Díky :D.

15.10.2017 18:25
Thorey

XXX.XXX.149.3

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Tak co, jak užíváte barev podzimu? Já obvykle takhle: "jé to je hezky, mohla bych vzít foťák na procházku". A pak si vzpomenu, jak moc to pes nemá rád, a radši to nechám být :D
Ale stejně se tomu nevyhnul.

Ten náš zase miluje, když to listí padá a on ho může lovit přímo ve vzduchu

Uživatel s deaktivovaným účtem

17.10.2017 21:06
Uživatel s deaktivovaným účtem

Abych tu nedávala furt jen mýho psa s týraným výrazem, tady je 5,5měsíční ohařka od přátel :D.

17.10.2017 21:20
Terven

XXX.XXX.60.157

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Abych tu nedávala furt jen mýho psa s týraným výrazem, tady je 5,5měsíční ohařka od přátel :D.

Ta vypadá o dost týranější

17.10.2017 22:40
dadu

XXX.XXX.61.94

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Abych tu nedávala furt jen mýho psa s týraným výrazem, tady je 5,5měsíční ohařka od přátel :D.

Choudě malý, týraný...

18.10.2017 14:33
marcelaamax

XXX.XXX.141.102

Taky nemám žádnou uměleckou, ale jen jsem blejskla jednu podzimní

Uživatel s deaktivovaným účtem

18.10.2017 16:24
Uživatel s deaktivovaným účtem

bbejliskáček napsal(a):
Podzim je nejlepší!

Moc krááásné.

19.10.2017 07:46
Atheira

XXX.XXX.240.44

Všichni takové skvělé podzimní fotky a já jen závidím, protože jsem čistě psí ještě nefotila, a to jsem se na to letos tak těšila! :D Ale i tak, nějaké jsou, jen je tam člověčí rušivý element.

edit: Achjo, ona mi to ta fauna nějak ukousla, je to možný? :D.

19.10.2017 10:51
marcelaamax

XXX.XXX.141.102

Jdu si pro radu, přemýšlím, že bych si pořídila nějaký lepší foťák a naučila se fotit . Ale vůbec se ve foťácích nevyznám, doteď jsem fotila jen mobilem a nebo Olympusem - nevím co je to přesně za typ, ale prostě takový ten úplně obyč foťák. Poradil by mi někdo lepší foťák pro začátečníka? Po pravdě ani nevím, jak se pohybují ceny, ale nechci foťák za několik desítek tisíc, to zase ne, chci to jen pro sebe, protože mě baví fotit a chtěla bych trošku lepší fotky . Díky za rady.

Uživatel s deaktivovaným účtem

19.10.2017 10:58
Uživatel s deaktivovaným účtem

Marcelaamax - mohu vřele doporučit následující postup:
- dejte si cenovou hranici
- jděte sem https://www.megapixel.cz/digitalni-kompakty a vlevo si nastavte zvolenou cenu
- projděte si pár produktů v dané ceně
- přitom můžete přemýšlet, jestli je pro vás důležitější, aby to dobře fotilo večer v místnosti (dobrá světelnost objektivu) nebo radši chcete velkej zoom, a podobně
- vyjdou vám 2-3 produkty
- pak se mrkněte do komentářů, kde radí profíci, který z produktů zvolit, často porovnávají dva nebo tři, lidé se často ptají, jestli se to hodí právě na ten jejich účel, atd

Takhle jsem kdysi koupila foťáček za 6 000, - a byl úplně skvělej, bohatě jsem si s ním vystačila a kdyby mi cestu nezkřížila zrcadlovka, možná bych s ním fotila dodnes. Po dvou-třech letech jsem ho prodala úplně pohodlně za 3 500, - :).


Alternativní varianta - napište sem cenovou představu, a co hlavně chcete fotit, a nějaký nadšenec si třeba udělá čas a najde vám, co by tak šlo :) :)

19.10.2017 11:06
marcelaamax

XXX.XXX.141.102

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Marcelaamax - mohu vřele doporučit následující postup:
- dejte si cenovou hranici
- jděte sem https://www.megapixel.cz/digitalni-kompakty a vlevo si nastavte zvolenou cenu
- projděte si pár produktů v dané ceně
- přitom můžete přemýšlet, jestli je pro vás důležitější, aby to dobře fotilo večer v místnosti (dobrá světelnost objektivu) nebo radši chcete velkej zoom, a podobně
- vyjdou vám 2-3 produkty
- pak se mrkněte do komentářů, kde radí profíci, který z produktů zvolit, často porovnávají dva nebo tři, lidé se často ptají, jestli se to hodí právě na ten jejich účel, atd

Takhle jsem kdysi koupila foťáček za 6 000, - a byl úplně skvělej, bohatě jsem si s ním vystačila a kdyby mi cestu nezkřížila zrcadlovka, možná bych s ním fotila dodnes. Po dvou-třech letech jsem ho prodala úplně pohodlně za 3 500, - :).


Alternativní varianta - napište sem cenovou představu, a co hlavně chcete fotit, a nějaký nadšenec si třeba udělá čas a najde vám, co by tak šlo :) :)

Díky. No viděla bych to cenově také okolo těch 6000. No na otázku co bych chtěla nejvíc fotit sama neznám odpověď . Nee chci to hlavně na psa, na focení v přírodě a taky v pohybu. Aby to dobře fotilo večer v místnosti tak to nepotřebuji.

19.10.2017 12:04
Atheira

XXX.XXX.240.43

marcelaamax napsal(a):
Díky. No viděla bych to cenově také okolo těch 6000. No na otázku co bych chtěla nejvíc fotit sama neznám odpověď . Nee chci to hlavně na psa, na focení v přírodě a taky v pohybu. Aby to dobře fotilo večer v místnosti tak to nepotřebuji.

Kolem této částky seženete i zrcadlovku. Starší, použitou, ale když nenatrefíte na blba, co prodává šunty, zafotíte si s ní pořádně. Já bych na vašem místě za kompakt neutrácela.
Kdysi jsem si kupovala zrcadlovku od pána, co prodává použité foťáky a opravdu tomu rozumí, je schopný vám poradit. Kontakt je hobbyfoto@email.cz
Měl nabídky tuším na sbazaru nebo tak nějak, ale teď je nemůžu najít. Kamarádka si od něj před nedávnem kupovala taky zrcadlovku a je spokojená. Zkusím se jí kdyžtak poptat, jestli někde objevila jednotlivé inzeráty, kdybyste chtěla.

Uživatel s deaktivovaným účtem

19.10.2017 12:17
Uživatel s deaktivovaným účtem

Koukla jsem letmo na nabídku kompaktů a trochu mě zarazilo, že se dneska dělají hlavně ultrazoomy. Ale asi si to trh žádá no... Kolem těch šesti tisíc tam pár kousků je.
Z nabídky mi přišlo dobrý tohle: https://www.megapixel.cz/sony-cybershot-dsc-hx60?backlink=pkuhe
Nebo o tisícovku levnější: https://www.megapixel.cz/sony-cybershot-dsc-wx350-cerny

Jít do zrcadlovky za 6000 Kč? Bych to viděla asi takhle:
+ lepší fotky
+ možnost značnýho rozvoje
+ možnost fotit do RAW a fotky hezky upravovat v PC

- Brzy začnete mlsně koukat po lepších objektivech a lepším tělu a pokud budete mít na účtu pár korun navíc, budete mít problém ubránit se a nepořídit si lepší techniku (za rok nebo za dva můžou být výdaje někde úplně jinde než na původních 6000, -).
- Budete-li mít víc než jeden objektiv, nastává časté řešení, kdy jaký použít, na jakou příležitost který vzít, atd. Pokud chcete zůstat u jednoho objektivu, je to zase hodně omezující - digitální kompakt je sám o sobě tak nějak všestranný.
- Je velká, už si celkem rozmyslíte, jestli to na procházku potáhnete. S láskou vzpomínám na malej foťáček, kterej se připnul do brašničky kolem pasu a chodil se mnou prakticky všude :D
- "Nutnost" upravovat fotky v PC - pořídit si zrcadlovku, fotit s ní do jpg a neupravovat fotky vůbec, považuju za promarnění peněz a toho stroje :) Ale znám i takový lidi.

A tak dále :)
Já bych zrcadlovku doporučila tak leda někomu, kdo má pro začátek třeba 15 000, focení ho děsně baví, rád si s tím hraje v PC, a tak.

19.10.2017 12:34
Atheira

XXX.XXX.240.43

Keriton: Já to vidím tak, že s tou zrcadlovkou je aspoň možnost se něco přiučit a přičuchnout si k tomu, jaký to opravdu je "fotit"... Ne jenom frkat všechno na automat a ono to nějak vyjde. (Ale i takoví jsou)
Mám obojí, kompakt, co fotí normální a použitelný fotky, ale prostě to není úplně ono... a zrcadlovku, která není úplně k zahození. Člověk nemusí mít profesionální ambice, aby si pořizoval zrcadlovku. Třeba chce mít jenom hezký fotky a zároveň se trochu naučit něčemu novému. smajlík

Uživatel s deaktivovaným účtem

19.10.2017 12:55
Uživatel s deaktivovaným účtem

Atheira, chápu. Já jsem taky jenom hobíčkář a jsem za zrcadlovku fakt hodně ráda. Ale ta finanční náročnost mi přijde dost nepříjemná, stejně jako toužení po lepší a přitom finančně nedostupný technice :)
Já fotila na manuál i s malým digitálem a dalo se to s tím docela dobře. Taky jsou lidi, co mají zrcadlovku a jedou s ní na automat, žejo :).

19.10.2017 12:59
marcelaamax

XXX.XXX.141.102

No jako pokud bych věděla, že se to vyplatí tak bych dala třeba i 8000. Ale jak píšete třeba zrcadlovku za 15 000, tak to už ne. Chci hlavně aby to nebylo moc velké, abych to prostě mohla brát na procházky, na koloběžku atd... A měnit ještě objektivy - no za prvé tomu nerozumím a za druhé na to jsem moc pohodlná . Chci prostě na procházce vzít foťák a fotit a ne řešit jaký zvolit objektiv a tak. smajlík

19.10.2017 13:01
Atheira

XXX.XXX.240.42

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Atheira, chápu. Já jsem taky jenom hobíčkář a jsem za zrcadlovku fakt hodně ráda. Ale ta finanční náročnost mi přijde dost nepříjemná, stejně jako toužení po lepší a přitom finančně nedostupný technice :)
Já fotila na manuál i s malým digitálem a dalo se to s tím docela dobře. Taky jsou lidi, co mají zrcadlovku a jedou s ní na automat, žejo :).

Já si zatím vystačím, ale taky občas přemýšlím o lepším, i když ne nijak přehnaně, vážně jsem takhle celkem spokojená. Moje sestra focení hodně žere a má zrcadlovky asi 4 + různé objektivy... Ale taky tomu propadla jen díky tomu, že si to jednou zkusila.

Tak můj digitální mrňous na manuál snad ani nejde nastavit, všechny režimy má automatické. Na druhou stranu mám známou, která si pořídila zrcadlovku, k ní pevnou padesátku objektiv a jede na automat jak drak. Těžko vysvětlovat, že s takovým objektivem tu fotku bude mít ostrou snad i šimpanz, co to fotí na mikrovlnku.. a ještě absolutní nesnaha zkusit si s tou fotkou pohrát. To mi přijde jako drahá zbytečnost. Ale když se prostě cejtí jak paní fotografka...

19.10.2017 13:46
Corrabell

XXX.XXX.243.241

Naši australáčci, foceni Nikonem D3300, objektiv 18-105. Teprve se učím, tak snad postupně budou fotky lepší a lepší :).

Uživatel s deaktivovaným účtem

20.10.2017 07:25
Uživatel s deaktivovaným účtem

marcelaamax napsal(a):
No jako pokud bych věděla, že se to vyplatí tak bych dala třeba i 8000. Ale jak píšete třeba zrcadlovku za 15 000, tak to už ne. Chci hlavně aby to nebylo moc velké, abych to prostě mohla brát na procházky, na koloběžku atd... A měnit ještě objektivy - no za prvé tomu nerozumím a za druhé na to jsem moc pohodlná . Chci prostě na procházce vzít foťák a fotit a ne řešit jaký zvolit objektiv a tak. smajlík

Myslím, že když mrknete na megapixel, v každý cenový hladině jsou tak max. dva tři kousky, který mi přijdou smysluplný.
Např. z toho, co bych brala já z těch kolem 8-10 tisíc:
https://www.megapixel.cz/sony-cybershot-dsc-hx60v
https://www.megapixel.cz/canon-powershot-sx720-hs
https://www.megapixel.cz/sony-cybershot-dsc-rx100.

20.10.2017 09:19
marcelaamax

XXX.XXX.141.102

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Myslím, že když mrknete na megapixel, v každý cenový hladině jsou tak max. dva tři kousky, který mi přijdou smysluplný.
Např. z toho, co bych brala já z těch kolem 8-10 tisíc:
https://www.megapixel.cz/sony-cybershot-dsc-hx60v
https://www.megapixel.cz/canon-powershot-sx720-hs
https://www.megapixel.cz/sony-cybershot-dsc-rx100.

Děkuji, já se v těch popisech nějak moc neorientuji . Ale chci, abych měla pěkné ostré fotky i za pohybu, občas abych mohla vyfotit nějaký detail. A na to si myslím, že by nějaký z těchto foťáků stačit měl smajlík

Uživatel s deaktivovaným účtem

20.10.2017 09:57
Uživatel s deaktivovaným účtem

A pak nastane doba, kdy hlavním kriteriem je velikost a váha smajlík(.

25.10.2017 21:29
Shagyas

XXX.XXX.177.194

Moc děkuji za stránky megapixel, takový obchod jsem hledala, super

26.10.2017 15:12
Thorey

XXX.XXX.151.10

Dobrý den, rozhodla jsem se, že si taky koupím nějaký ten foťák a našla jsem na bazoši tento inzerát. :
https://foto.bazos.cz/inzerat/81124814/Nikon-D3100-Objektiv-Nikon-18-105mm-f35-56-AF-S-DX-Gh-ED.php
a zajímalo by mě, si o tom myslíte?
Kvalita, objektivy, stativ apod. (moc se v tom nevyznám, ale fotit mě strašně baví, tak bych chtěla něco pořádného) - fotit chci hlavně psa v pohybu na výstavách, soutěžích apod., takže potřebuji fotky především v pohybu a aby se to dalo dobře zaostřit.
Děkuji za odpovědi.

26.10.2017 15:44
Evv

XXX.XXX.116.3

Dobrý den, nejsem fotograf takže nevím jestli jsme úplně vhodná na to abych posuzovala. Osobně bych asi měla problém investovat větší peníze za objektiv, fotak z bazaru který bych neměla možnost si zkusit a zkontrolovat. Ten objektiv v kombinaci s fotakem mi moc na pohyb a výstavy nesedí na výstavách bývá špatné světlo a budete muset zvýšit dost ISO aby jste mohla fotit na dobrý čas a fotka nebyla rozmazaná. A pak bude na fotkách šum. Objektiv jsem měla včera pujčený ve škole a docela mi seděl ostření a tak ale na výstavy a i pohyb bych přemýšlela nad něčím s lepší světelností. Ale beru to podle sebe tak je možné že se pletu.

Uživatel s deaktivovaným účtem

26.10.2017 16:37
Uživatel s deaktivovaným účtem

Thorey napsal(a):
Dobrý den, rozhodla jsem se, že si taky koupím nějaký ten foťák a našla jsem na bazoši tento inzerát. :
https://foto.bazos.cz/inzerat/81124814/Nikon-D3100-Objektiv-Nikon-18-105mm-f35-56-AF-S-DX-Gh-ED.php
a zajímalo by mě, si o tom myslíte?
Kvalita, objektivy, stativ apod. (moc se v tom nevyznám, ale fotit mě strašně baví, tak bych chtěla něco pořádného) - fotit chci hlavně psa v pohybu na výstavách, soutěžích apod., takže potřebuji fotky především v pohybu a aby se to dalo dobře zaostřit.
Děkuji za odpovědi.

"fotit chci hlavně psa v pohybu na výstavách, soutěžích"
Myslím, že pokud se bavíme o zrcadlovkách, tohle by mělo smysl s objektivem 70-200mm/f2,8, takže pokud máte po ruce 60-80 tisíc... :)
Objektiv z inzerátu mi přijde na pohyb trochu krátký, určitě taky poslouží, ale něco, co má do 200, by bylo asi lepší. A na pohyb v hale bude objektiv s pohyblivou clonou 3,5-5,6 opravdu nouzovka. Venku už se to dá, ale v hale bych to osobně snad ani nezkoušela :)

Příklad - fotka v podvečer, objektiv seťák 55-200mm/f4-5,6... světla ještě celkem dost, ISO muselo jít na 1250, čas 1/1600, clona 5,3, ohnisková vzdálenost 165. Šum už začíná být patrný (i když s trochou umění by to ještě šlo nafotit líp, furt se učím). Kam až by muselo vyšplhat ISO v hale, netuším...

26.10.2017 19:37
Thorey

XXX.XXX.149.3

Dobře, děkuji všem za odpovědi.60 - 80 tisíc za koníček tedy nedám, takže se budu muset spokojit s nějakým normálnějším, jen abych s tím mohla fotit pohyb, zaostřit a klasické rodinné oslavy apod.
A můžu se tedy ještě zeptat jaký by jste doporučili? Případně i jaký objektiv? Cenově třeba něco do 15-ti tisíc prosím.
Ještě jednou děkuji za odpovědi.

Uživatel s deaktivovaným účtem

26.10.2017 20:00
Uživatel s deaktivovaným účtem

Thorey napsal(a):
Dobře, děkuji všem za odpovědi.60 - 80 tisíc za koníček tedy nedám, takže se budu muset spokojit s nějakým normálnějším, jen abych s tím mohla fotit pohyb, zaostřit a klasické rodinné oslavy apod.
A můžu se tedy ještě zeptat jaký by jste doporučili? Případně i jaký objektiv? Cenově třeba něco do 15-ti tisíc prosím.
Ještě jednou děkuji za odpovědi.

Taky těch 60-80 tisíc nedám, jen o tom sním, možná jednou v nějakým jiným světě....:p
Pokud jde o objektivy, já mám na pohyb seťák 55-200 a na portréty pevnou padesátku. I tím dlouhým seťákem se v nejhorším dají dělat portréty.
Nehodí se ovšem na krajinky nebo focení větších skupin lidí.

Pokud jde o tělo, tam holt záleží, kolik peněz na to chcete dát. Já mám Nikon D5200 z megapixelovýho bazaru (půlroku záruka) za téměř poloviční cenu než by stálo nový. Měla jsme v ruce Nikon 3300 a fotilo to taky dobře.

27.10.2017 17:12
tapina

XXX.XXX.211.118

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
A pak nastane doba, kdy hlavním kriteriem je velikost a váha smajlík(.

No, přesně... Hlavně dneska ty i střední třídy zrcadlovek jsou s bezzrcadlovkami zcela srovnatelné. Možná i ty bezzrcadlovky co do kvality výsledného obrazu vs. cenová hladina i trochu lepší. Bezzrcadlovky jsou takové uživatelsky nenáročné. Snímky mají jednu kvalitu v celé ploše, víc zaostřovacích bodů atd. "Režimy" mohou být plusem pro toho, kdo má třeba dobré nápady, dobrý postřeh, cit, ale zas už tolik třeba není technický typ. Objektivy můžou být taky různé, je jich mraky. Možná dneska už jich je i víc než pro ty zrcadlovky. No ta váha je fakt hodně důležitá. A s tím taky souvisí stabilizace obrazu - zrcadlovky nic moc, to je rovnou objektiv se stabilizací, možná stativ a vláčet s sebou další krám. A co zaostřování, rychlost...

Ale tak jako jo, zrcadlovka je taková "profi". O tom žádná.
Koukejte, kam se směřuje Canon. Jestli někdo strašně nutně potřebujete zrcadlovku, teď je asi ta nejlepší doba.

Momentálně potřebuju koupit nějaký foťák do práce, mám tam požadavky na blesky, objektivy a teď co to tělo. Jo jako do práce, statické objekty, hodně světla plus ten příslušný blesk, střední třída dobrý (zas kvůli tomu příslušenství, a tomu, co potřebuju fotit, aspoň střední). Ale když s tím budu chtít fotit něco venku, nebo psy, je to o ničem a navíc je to strašně velký. Když budu chtít fotit "všechno" bude to ještě větší a nebude se mi s tím chtít jít ven. Blbě se to drží... Fakt mě to nebaví. Mám to tu půjčené a jsem z toho akorát otrávená.
Na co potřebuju zrcadlovku, když se stejnak nechci koukat přes hledáček?
Když si nekoupím zrcadlovku, budu out smajlík
Ne prostě zatím furt i u těch našich profesních fotek se furt řeší, čím to bylo foceno a přes leccos furt nejede vlak.
Ale vlastně jo, nejlepší je si tu do práce koupit zrcadlovku, asi úplně tu nejvíc nejlepší, protože prachové filtry, jinak bude zachvilku po ní. A platit a platit smajlík

Bezesporu velká výhoda zrcadlovek je kompatibilita těch objektivů, variabilita, dlouhodobě, a tradice. X objektivů které zas váží dalších 250kilo smajlík

Prý jde jen o zvyk smajlík

Nikon D3100 za mě fakt ne... Zastoupení, díly, podpora... Levnou zrcadlovku ne, protože k tomu budete muset koupit hromadu drahých věcí okolo a pokud to nebudete umět, každý druhý udělá lepší fotky mobilem.

Ne to není pravda přece. Že ne. Že si mám koupit zrcadlovku? (Čím dýl ji tu mám, tím větší k ní mám odpor.)

Potřebovala bych nějak namotivovat. Hoďte sem nějaká hezká fota. smajlík

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.11.2017 17:48
Uživatel s deaktivovaným účtem

Tentokrát bez týrání ubohého psa :).

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.11.2017 19:01
Uživatel s deaktivovaným účtem

Podzimní les je vděčný objekt :.

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.11.2017 19:10
Uživatel s deaktivovaným účtem

A jeden autoportrét a jeden týraný pes :.

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.11.2017 20:22
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
A jeden autoportrét a jeden týraný pes :.

Já věděla, že jsem Vás někde viděla smajlík

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.11.2017 20:46
Uživatel s deaktivovaným účtem

Není to sice se psy. Na dvojce běží docela zajímavý seriál Jak fotografovat se Šibíkem. Byla Paříž, Londýn, Florencie, dnes ve 21,30 je Budapešt.

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.11.2017 20:57
Uživatel s deaktivovaným účtem

Taky autoportrét?
Škoda, že na druhé fotce nemá psík svěšenější ocas - mohla byste dávat hádanku :
"Kde je strana kousací ? " smajlík

15.11.2017 21:00
Terven

XXX.XXX.110.147

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Taky autoportrét?
Škoda, že na druhé fotce nemá psík svěšenější ocas - mohla byste dávat hádanku :
"Kde je strana kousací ? " smajlík

Já nevím, co všichni furt mají...asi tam, kde jsou kšíry, ne...

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.11.2017 21:03
Uživatel s deaktivovaným účtem

Jasně (tluču se do hlavy), proto nosí červené.

15.11.2017 21:09
Terven

XXX.XXX.110.147

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Jasně (tluču se do hlavy), proto nosí červené.


jinak jj, autoportrét...je to ještě před ranní kávou, tak prostě vypadám blbě, no...

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.11.2017 21:26
Uživatel s deaktivovaným účtem

Terven napsal(a):

jinak jj, autoportrét...je to ještě před ranní kávou, tak prostě vypadám blbě, no...

17.11.2017 00:17
Ebra

XXX.XXX.191.130

Andrýsek3 napsal(a):
Já bych snad byla schopná se s vámi pohádat, že je to kříženec labradora. kdybych samozřejmě tohle plemeno neznala, tady z ifauny. A stejně bych to nakonec nepoznala.

A ono to je nějaké plemeno? Mně to připadá na fotkách jako jasný vořech typický zástupce žádného plemene co znám to tedy není, pes sympatický to ano ale to je fakt nějaké plemeno nebo to pséko má dokonce PP ? Ptám se vážně co by to tak proboha mohlo být?

17.11.2017 00:31
Mat

XXX.XXX.3.124

Ebra napsal(a):
A ono to je nějaké plemeno? Mně to připadá na fotkách jako jasný vořech typický zástupce žádného plemene co znám to tedy není, pes sympatický to ano ale to je fakt nějaké plemeno nebo to pséko má dokonce PP ? Ptám se vážně co by to tak proboha mohlo být?

Je to karolínský pes.

Uživatel s deaktivovaným účtem

19.11.2017 22:07
Uživatel s deaktivovaným účtem

Vím, že tady fandíte zrcadlovkám, ale já jsem objevila malý sen :
https://www.megapixel.cz/sony-cybershot-dsc-rx100-iii
Znáte někdo ?

Uživatel s deaktivovaným účtem

20.11.2017 05:32
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Vím, že tady fandíte zrcadlovkám, ale já jsem objevila malý sen :
https://www.megapixel.cz/sony-cybershot-dsc-rx100-iii
Znáte někdo ?

Za tuhle cenu už by mělo smysl kouknout po zrcadlovce.

Uživatel s deaktivovaným účtem

20.11.2017 05:49
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Za tuhle cenu už by mělo smysl kouknout po zrcadlovce.

Když ta zrcadlovka se tak blbě skládá do kapsy. Já mám vyhlídnutý tenhle: https://www.megapixel.cz/canon-powershot-g7-x-mark-ii.

Uživatel s deaktivovaným účtem

20.11.2017 07:03
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Když ta zrcadlovka se tak blbě skládá do kapsy. Já mám vyhlídnutý tenhle: https://www.megapixel.cz/canon-powershot-g7-x-mark-ii.

Ajo! To je platnej argument, no.
Doby, kdy jsem nosila foťáček na každou procházku, byly docela fajn. Na druhou stranu - když jdeme někam na výlet, tak si tu zrcadlovku do batohu prostě dám. A když si ji nevezmu, tak zase o to víc koukám kolem sebe a vtiskávám si ty obrazy do paměti, prostě není to přece jen o tom všechno vyfotit.
Na běžný procházky ji nosím spíš výjimečně. O to víc o tom ale přemýšlím, všímám si, na kterých místech je v kterým ročním období dobrý světlo, kde se dá dobře vyfotit pes, atd. A pak už ji beru cíleně kvůli tomu konkrétnímu místu nebo počasí. A taky to funguje.

V práci máme nějakej takovej kompakt v týhle cenový kategorii (koupenej už před pár lety) a jako dobrý. Za tu cenu to prostě bude tak nějak "co nejlepší" žejo.

Myslím, že nejvíc se dozvíte v komentářích u produktu.

24.11.2017 13:27
Pírek

XXX.XXX.30.154

Snad to nebude vypadat, že jako nováček to zde chci zcela zahltit, ale většinou mám s sebou jen mobil - Samsung Galaxy SIII, a z něj leze toto:.

24.11.2017 13:29
Pírek

XXX.XXX.30.154

Ale máme taky nějaký kompaktní Nikon, ten bráváme na delší výlety či dovolené, jeho produkty jsou o něco lepší. A to je také náš vrchol, nejsme příliš fotograficky zdatní, aby se nám vyplatil lepší aparát.

24.11.2017 13:49
Varaxi

XXX.XXX.1.226

Pírek napsal(a):
Snad to nebude vypadat, že jako nováček to zde chci zcela zahltit, ale většinou mám s sebou jen mobil - Samsung Galaxy SIII, a z něj leze toto:.

Ha, speciální nový raritní barevný typ dobrmana - bez pálení. :)
Fešák!

24.11.2017 14:13
Beica

XXX.XXX.205.74

Varaxi napsal(a):
Ha, speciální nový raritní barevný typ dobrmana - bez pálení. :)
Fešák!

Přiznám se, že mě napadlo totéž

24.11.2017 14:28
Pírek

XXX.XXX.30.154

Varaxi napsal(a):
Ha, speciální nový raritní barevný typ dobrmana - bez pálení. :)
Fešák!

Pche, prej dobrman! To už spíš "miniESP" F skutečnosťy vořech ohařovitý.

24.11.2017 19:49
ketlin

XXX.XXX.204.32

Myslím, že pěkné fotky se dají udělat i s levnějšími objektivy..Sama mám doma Tamron 70-300 a pak pevnou 50 :) S trochou cviku a znalostí nějakého postprocesu můžete fotit pěkné fotky :).

24.11.2017 19:50
ketlin

XXX.XXX.204.32

30.11.2017 10:52
Ebra

XXX.XXX.191.130

Mat napsal(a):
Je to karolínský pes.

Díky, to plemeno fakt neznám, jdu si o něm něco našíst, člověk se učí celý život. Pokud je pan pes s PP tak se mu tímto omlouvám za toho vořecha. Doufám že mi to odpustí hafan i majitel. Poučena slibuji, že už to nikdy neudělám.

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.12.2017 05:08
Uživatel s deaktivovaným účtem

Takhle nějak si představuji, že kolemjdoucí vnímají mého psa když nás obchází obloukem či přecházejí na druhý chodník.

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.12.2017 05:25
1.12.2017 13:02
hlozi

XXX.XXX.211.85

Tak jsme fotili útulkáče na vánoční přáníčka smajlík

4.12.2017 18:58
Rpsen

XXX.XXX.98.219

hlozi napsal(a):
Tak jsme fotili útulkáče na vánoční přáníčka smajlík

Krásní pejsci, škoda, že musí být v útulku, hned by sem si nějakého vzal kdybych mohl.

4.12.2017 20:21
Enter

XXX.XXX.158.148

hlozi napsal(a):
Tak jsme fotili útulkáče na vánoční přáníčka smajlík

Jsou nádherní, jen promluvit. Obzvlášť ten ležící s čapkou..

4.12.2017 20:46
Mat

XXX.XXX.3.124

Odkud jsou? :).

5.12.2017 12:49
hlozi

XXX.XXX.211.85

Enter napsal(a):
Jsou nádherní, jen promluvit. Obzvlášť ten ležící s čapkou..

Ano, ČIkitka umí ksichty bezkonkurenční smajlík

5.12.2017 12:50
hlozi

XXX.XXX.211.85

Mat napsal(a):
Odkud jsou? :).

ForDogs z.s., www.facebook.com/pomocpsumvnouzi smajlík

5.12.2017 13:22
Enter

XXX.XXX.244.82

hlozi napsal(a):
Ano, ČIkitka umí ksichty bezkonkurenční smajlík

Moc mi připomíná mého zemřelého pejska . Byl také z útulku, směs pudlokníračofouska apod. Tak ať Čikitka brzy najde nový domov

5.12.2017 15:29
hlozi

XXX.XXX.211.85

Enter napsal(a):
Moc mi připomíná mého zemřelého pejska . Byl také z útulku, směs pudlokníračofouska apod. Tak ať Čikitka brzy najde nový domov

No, obávám se, že už domov našla u mě jen o tom doma nesmím mluvit a musím dělat, že je u nás jen dočasně...
Ona pochází z kauzy Mazelov, jestli vám to něco říká, desítky psů žijících bez kontaktu s člověkem, dva roky se odsud psi odebírali a rozváželi kam se dalo...ona tam zůstala mezi sedmi nejhoršími, těmi, které nebylo možno polapit a dát do adopcí...nakonec jsme ji vzali k nám, nesocializovanou, agresivní ze strachu...několik týdnů nevylezla z kotce, musela být nakošíkovaná nonstop a s vodítkem, minimální manipulace v ní vyvolávala hysterii...těžko se to popisuje...nakonec jsem si jí nastěhovala domů, kde začala dělat pokroky rychleji, po pěti měsících jsem jí pohladila, ale bohužel je schopná fungovat jen se mnou a jakž takž s přítelem...
takže, ačkoli bych jí moc přála domov s milujícím páníčkem, obávám se, že ona už se rozhodla, že ho ma u nás smajlík

5.12.2017 15:45
hlozi

XXX.XXX.211.85

Ještě Čikitka v celé své kráse smajlík
A naše dvě potrhla smajlík
A mrňous útulkovej, co zatim taky bydlí u nás smajlík
A ptáčkové u krmítka smajlík

Jsem se nějak rozjela

5.12.2017 17:04
Enter

XXX.XXX.158.148

hlozi napsal(a):
No, obávám se, že už domov našla u mě jen o tom doma nesmím mluvit a musím dělat, že je u nás jen dočasně...
Ona pochází z kauzy Mazelov, jestli vám to něco říká, desítky psů žijících bez kontaktu s člověkem, dva roky se odsud psi odebírali a rozváželi kam se dalo...ona tam zůstala mezi sedmi nejhoršími, těmi, které nebylo možno polapit a dát do adopcí...nakonec jsme ji vzali k nám, nesocializovanou, agresivní ze strachu...několik týdnů nevylezla z kotce, musela být nakošíkovaná nonstop a s vodítkem, minimální manipulace v ní vyvolávala hysterii...těžko se to popisuje...nakonec jsem si jí nastěhovala domů, kde začala dělat pokroky rychleji, po pěti měsících jsem jí pohladila, ale bohužel je schopná fungovat jen se mnou a jakž takž s přítelem...
takže, ačkoli bych jí moc přála domov s milujícím páníčkem, obávám se, že ona už se rozhodla, že ho ma u nás smajlík

Jste úžasná , moc díky za lidi, jako jste Vy. Pejsci Vám vaši lásku určitě vrací...Přeji mnoho úspěchů.

Uživatel s deaktivovaným účtem

5.12.2017 18:23
Uživatel s deaktivovaným účtem

Kromě všeho ostatního, máte krásné fotky! A ten prcek ve svetru je božííí.

5.12.2017 20:22
Hafana.cz

XXX.XXX.54.177

Jestli můžu doporučit tak výborné fotky pejsků všech plemen fotí Aneta.

http://www.aneta-foto.com/

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.1.2018 07:04
Uživatel s deaktivovaným účtem

Už jsem dlouho nenutila psa pózovat, tak jen momentka z procházky :)

Hele, kdo máte Adobe Lightroom, máte to měsíční předplatný? Nebo jste si koupili program jednorázově bez průběžných aktualizací? Zvažuju do budoucna, jestli má cenu šetřit na jednorázovým, nebo se vyplatí předplatný...

11.2.2018 19:20
Atheira

XXX.XXX.50.119

Taky už u vás hřeje sluníčko a zpívají ptáci nebo opravdu ještě existuje místo, kde je v únoru sníh?

Uživatel s deaktivovaným účtem

12.2.2018 10:41
12.2.2018 12:37
Terven

XXX.XXX.110.147

Atheira napsal(a):
Taky už u vás hřeje sluníčko a zpívají ptáci nebo opravdu ještě existuje místo, kde je v únoru sníh?

Krásná...za mě prototyp ideálního psa

Uživatel s deaktivovaným účtem

12.2.2018 12:41
Uživatel s deaktivovaným účtem

Atheira napsal(a):
Taky už u vás hřeje sluníčko a zpívají ptáci nebo opravdu ještě existuje místo, kde je v únoru sníh?

Tak u nás aktuálně jenom sníh...a teda led.

12.2.2018 16:29
Andrýsek3

XXX.XXX.212.56

Atheira napsal(a):
Taky už u vás hřeje sluníčko a zpívají ptáci nebo opravdu ještě existuje místo, kde je v únoru sníh?

Jo, právě teď.

Uživatel s deaktivovaným účtem

12.2.2018 16:33
Uživatel s deaktivovaným účtem

Andrýsek3 napsal(a):
Jo, právě teď.

U nás stejně. Taky už sněžilo několikrát. Ale trvání to mít nebude. Ten mráz v minulých dnech byl milejší, chodily jsme z polí a pastvin čisté - i kravince byly zmrzlé.

12.2.2018 16:45
Andrýsek3

XXX.XXX.212.56

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
U nás stejně. Taky už sněžilo několikrát. Ale trvání to mít nebude. Ten mráz v minulých dnech byl milejší, chodily jsme z polí a pastvin čisté - i kravince byly zmrzlé.

Přesně tak, zrovna jsem si říkala, že už by mohlo zůstat sucho..zase z toho bude akorát mokrej pupek.
A odkud vy jste? Taky máte sníh často jako my.

12.2.2018 16:47
Andrýsek3

XXX.XXX.212.56

Tak ještě jedno sněžné foto, za asi 15 minut sněžení.

Uživatel s deaktivovaným účtem

12.2.2018 16:50
Uživatel s deaktivovaným účtem

Podještědí - kousek nad námi se ještě lyžuje.

Uživatel s deaktivovaným účtem

12.2.2018 23:05
Uživatel s deaktivovaným účtem

Atheira napsal(a):
Taky už u vás hřeje sluníčko a zpívají ptáci nebo opravdu ještě existuje místo, kde je v únoru sníh?

Jo, asi ještě existuje... (předpokládám že na Šumavě).

Uživatel s deaktivovaným účtem

12.2.2018 23:11
Uživatel s deaktivovaným účtem

Za to u nás takhle:
(jezero Cajititlan).


Edit: blbá fotka, to mělo být i s lidma v plavkách, no prostě hnusný vedro. smajlík

21.2.2018 13:54
hlozi

XXX.XXX.35.254

21.2.2018 14:35
Rpsen

XXX.XXX.98.219

Atheira napsal(a):
Taky už u vás hřeje sluníčko a zpívají ptáci nebo opravdu ještě existuje místo, kde je v únoru sníh?

V Beskydách sněhu dost, měla byste k nám poslat jaro.

21.2.2018 20:45
Huskyjanina

XXX.XXX.252.46

Na Vysočině taky máme sníh...

Uživatel s deaktivovaným účtem

21.2.2018 21:14
Uživatel s deaktivovaným účtem

Huskyjanina napsal(a):
Na Vysočině taky máme sníh...

Heeej to není fér...

Uživatel s deaktivovaným účtem

21.2.2018 21:19
Uživatel s deaktivovaným účtem

Vy mě chcete skoro všichni nastvat...
(Ve zprávách bylo že někde v Krkonoších bylo až -31°C a 2 m sněhu, už vím kam se prestehuji).

22.2.2018 10:32
Rpsen

XXX.XXX.98.219

Huskyjanina napsal(a):
Na Vysočině taky máme sníh...

Krasavci oba dva.

22.2.2018 11:03
Andrýsek3

XXX.XXX.171.68

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Vy mě chcete skoro všichni nastvat...
(Ve zprávách bylo že někde v Krkonoších bylo až -31°C a 2 m sněhu, už vím kam se prestehuji).

To ale rovnou na Sněžku, bydlím 20 minut autem od Sněžky, ale máme tu už uplně zeleno, z okna to vypadá jak jaro. Ale pak vyjdete ven a je tam -7 teď. Ale už by to chtěla jaro.

22.2.2018 11:11
Atheira

XXX.XXX.146.253

Já už se nějak naladila na jaro, nejradši už bych se vrtala v hlíně a kytkách a oni už zase straší se zimou. Ach jo. Tak pěkně tu máme. I to sluníčko už hřeje tak akorát příjemně...

22.2.2018 20:01
Broukvhlave

XXX.XXX.57.57

Krásný večer,

musím se také pochlubit fotečkou našeho buldočka.

foto je oříznuté, protože dole je náš prcek a toho nechci ukazovat.

focení prováděl v rámci soutěže na stránkách www.mujmazel.cz fotograf Petr Joura. Přidávám i jedno video z focení pejsků, které jsem našel. Třeba se bude líbit

https://www.youtube.com/watch?v=SdGCCIu1Zqo

přeji fajn večer.

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.2.2018 20:28
Uživatel s deaktivovaným účtem

My máme zbytky sněhů v lese. Za mě zima klidně taky může skončit :P.

23.2.2018 20:40
Tedysek

XXX.XXX.49.14

Díky Inspektorovi pišišvorovi jsem vybrala ten dokonalý rukáv na domácí "pseudo obrany". Jsou vzácné chvilky kdy si naši psi hrají. a trvají krátce. Venku jen při vybuzení ovčouna jiným psem (důsledkem byly roztrhané rukávy přítelovi bundy) a doma fakt výjimka.
A rukáv se zdá být pro psy senzací. Bígl netuší co s druhým koncem má dělat, tak do něj trpělivě skáče, hrabe a vrčí, ale do huby se mu nevejde. Ten dostal privilegium poutka. Ovčoun touží po poutku, protože má jinou barvu a vznilka z toho "šarvátka o získání poutka".
(foceno mobilem, tak pardon za kvalitu fotek).

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.5.2018 17:24
30.10.2019 17:01
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

Dlouho tu nebyly žádné fotky, tak já začnu - přidávám. A připojte se taky, ať si to tu trochu oživíme a připomene si, kdo má jaké mazlíčky .

Aybee, Cooper, Amy , Čenda

30.10.2019 18:13
florindela

XXX.XXX.44.8

fikovnice napsal(a):
Děvčata, perlíte!
Jste si ale jistá tou bedlou?

Napadlo mě, jestli to není hnojník (Coprinus). Svádí mě k tomu zejména tvar houby zamlada. Po čase se mu rozpadnou lupeny na černou nechutnou břečku, ale mladý je jedlý (důrazně radím nekombinovat s alkoholem, to má prý antabusový účinek). Rostou i mimo les. V rajónu mám loučku, na které roste hodně hnojníků, ale nedají se sbírat, neboť je soukromá a za plotem. Škoda, tam je neoznačují psi, tak bych nějaké nasbírala, pro mě by byly i hnojníky jedlé, jelikož chlast mi nic neříká. Ale bedla má lupeny bílé, na té fotce mi přijdou lupeny tmavší, mladý žampion má úplně jiný tvar, tak hned při pohledu na tu houbu mě napadlo - hnojník.

30.10.2019 18:20
florindela

XXX.XXX.44.8

fikovnice napsal(a):
Děvčata, perlíte!
Jste si ale jistá tou bedlou?

Tato citace patří nad můj příspěvek o hnojníku, tak snad se mi napodruhé vloží.

30.10.2019 18:22
florindela

XXX.XXX.44.8

fikovnice
Napsat zprávu
24.12.2016 04:09
fikovnice

XXX.XXX.30.49

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
smajlík
Prý kočka. Vždyť je to bedla ! Ty jsi ale popleta.

Děvčata, perlíte!
Jste si ale jistá tou bedlou?
0 hlasů
Počet hlasů
Kvalitní příspěvek
Nahlásit Citovat

Citace se mi opět někde ztratila, tak kopíruji ručně.

1.11.2019 13:05
fikovnice

XXX.XXX.135.179

florindela napsal(a):
fikovnice
Napsat zprávu
24.12.2016 04:09
fikovnice

XXX.XXX.30.49

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
smajlík
Prý kočka. Vždyť je to bedla ! Ty jsi ale popleta.

Děvčata, perlíte!
Jste si ale jistá tou bedlou?
0 hlasů
Počet hlasů
Kvalitní příspěvek
Nahlásit Citovat

Citace se mi opět někde ztratila, tak kopíruji ručně.

Jééé, tak tuto diskuzi si už ani nepamatuji. Tři roky utekly jako voda...

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.11.2019 21:47
Uživatel s deaktivovaným účtem

marcelaamax napsal(a):
Dlouho tu nebyly žádné fotky, tak já začnu - přidávám. A připojte se taky, ať si to tu trochu oživíme a připomene si, kdo má jaké mazlíčky .

Aybee, Cooper, Amy , Čenda

Primo americky usmev :)

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.11.2019 22:24

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.11.2019 22:34
Uživatel s deaktivovaným účtem

Neviděli jste někdo Ronju? (ta ludra se zastlala v nestřeženém okamžiku do vnučky postýlky a bylo jí úplně fuk, že nad ní stojím a fotím)

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.11.2019 23:46
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
....náš Kilián...

Chudacek... umejt... zachranit.

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.11.2019 06:50
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Chudacek... umejt... zachranit.

...a jen co by byl umyt, opět by se proces přerodu na chuně zopakoval.....to se takhle pěkně vykoupal, poté na břehu vyválel v trávě a shnilém jablku a korunoval to vyválením se v ohništi plném popela....zhádali jsme se a vsázeli o to kdo tu ostudu poveze na kole domů.....no nakonec jsem si toho černého Petra vytáhla já.....

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.11.2019 06:56
Uživatel s deaktivovaným účtem

.....aportovat z vody dovede dlouhé chvíle....šišky, kroužek a tak různě....ty šišky si i vytahoval zpoza hladiny, na chvíly tedy od něj byl pokoj.....

3.11.2019 21:03
fikovnice

XXX.XXX.135.227

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
....náš Kilián...

Motýl je, snad mi promineš, extrémně srandovní zvíře! Kouknu na něj, třeba jak tam sedí s kocourem, a už se směju!

Uživatel s deaktivovaným účtem

3.11.2019 22:29
Uživatel s deaktivovaným účtem

fikovnice napsal(a):
Motýl je, snad mi promineš, extrémně srandovní zvíře! Kouknu na něj, třeba jak tam sedí s kocourem, a už se směju!

.....no jo, je to takový sranda pes no......stydím se to napsat, ale je to asi nejlepší pes mého života, ať mi mí pesani odpustí.....

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.11.2019 12:27
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
...a jen co by byl umyt, opět by se proces přerodu na chuně zopakoval.....to se takhle pěkně vykoupal, poté na břehu vyválel v trávě a shnilém jablku a korunoval to vyválením se v ohništi plném popela....zhádali jsme se a vsázeli o to kdo tu ostudu poveze na kole domů.....no nakonec jsem si toho černého Petra vytáhla já.....

Nějak jsem zmatená, kde se k tomu nachomýtla ropná skvrna a číňani ?

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.11.2019 13:09
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Nějak jsem zmatená, kde se k tomu nachomýtla ropná skvrna a číňani ?

..toť fotomontáž od Victorie....

4.1.2020 09:14
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

Zdravím, mám dotaz na vás, co fotíte a následně fotky i upravujete.

Joo a ještě teď k foťáku - měli jste někdy problém s foťákem v mrazu? Minule jsem brala foťák na procházku, když mrzlo, nakonec se mi fotit vůbec nechtělo, takže jsem ho ani nezapla , doma zase uložila. Za pár dní jsem ho zase vzala, když jsem ho venku zapnula, tak jsem vyfotila asi dvě fotky, přes displej proběhla jakási čára a foťák se vypnul. Ještě párkrát jsem ho znovu zapnula a pár fotek udělala, ale vždy to samé a vypínal. Pak jsem někde vyčetla, že by to mohlo být mrazem - respektive tím, jak ho ze zimy přenesu rovnou do tepla - že by se měl nechávat chvíli třeba v chodbě. No foťák jsem pak měla chvíli doma a včera šla zase fotit a problém už není. Nechala jsem ho pak chvíli na chodbě, vzala domů, vyzkoušela a dobrý. Myslíte, že to opravdu mohlo být jen tím přechodem z tepla do zimy? Jo a ještě - měla jsem tam úplně nové baterky, které se po pár fotkách vybily - a to jinak vydrží opravdu spoustu fotek - ale to prý taky může být mrazem? Foťák je v záruce a pojištěný, takže přemýšlím, jestli to nějak řešit, nebo jestli za to může opravdu ta zima.

A teď k těm úpravám - potřebovala bych poradit, jak upravit tmavé oči? Nebo spíš tedy zvýraznit tmavé oči, případně co na psovi s tmavým okem upravovat Pes nemá tak tmavé oči a jdou mi krásně na fotce zvýraznit (a celkově to dost zlepší tu fotku), jenže fena má oči hodně tmavé a tam s tím mám trochu problém. Celkově mi tedy přijde, že tmavý pes se mi upravuje líp, než bílá fena a ještě do toho ty oči . Joo a upravuji v Zoner photo studio X.

4.1.2020 12:14
Atheira

XXX.XXX.181.160

marcelaamax napsal(a):
Zdravím, mám dotaz na vás, co fotíte a následně fotky i upravujete.

Joo a ještě teď k foťáku - měli jste někdy problém s foťákem v mrazu? Minule jsem brala foťák na procházku, když mrzlo, nakonec se mi fotit vůbec nechtělo, takže jsem ho ani nezapla , doma zase uložila. Za pár dní jsem ho zase vzala, když jsem ho venku zapnula, tak jsem vyfotila asi dvě fotky, přes displej proběhla jakási čára a foťák se vypnul. Ještě párkrát jsem ho znovu zapnula a pár fotek udělala, ale vždy to samé a vypínal. Pak jsem někde vyčetla, že by to mohlo být mrazem - respektive tím, jak ho ze zimy přenesu rovnou do tepla - že by se měl nechávat chvíli třeba v chodbě. No foťák jsem pak měla chvíli doma a včera šla zase fotit a problém už není. Nechala jsem ho pak chvíli na chodbě, vzala domů, vyzkoušela a dobrý. Myslíte, že to opravdu mohlo být jen tím přechodem z tepla do zimy? Jo a ještě - měla jsem tam úplně nové baterky, které se po pár fotkách vybily - a to jinak vydrží opravdu spoustu fotek - ale to prý taky může být mrazem? Foťák je v záruce a pojištěný, takže přemýšlím, jestli to nějak řešit, nebo jestli za to může opravdu ta zima.

A teď k těm úpravám - potřebovala bych poradit, jak upravit tmavé oči? Nebo spíš tedy zvýraznit tmavé oči, případně co na psovi s tmavým okem upravovat Pes nemá tak tmavé oči a jdou mi krásně na fotce zvýraznit (a celkově to dost zlepší tu fotku), jenže fena má oči hodně tmavé a tam s tím mám trochu problém. Celkově mi tedy přijde, že tmavý pes se mi upravuje líp, než bílá fena a ještě do toho ty oči . Joo a upravuji v Zoner photo studio X.

Může být. Sestra fotí... No, o foťáky se stará asi jako my o psy, včetně vybavení a serepetiček kolem. Ptala jsem se jí na to a říkala, že do mrazu v žádném případě s foťákem jen tak na krku, jestli nejdete na dvacet minutek, ale je potřeba vzít ho do brašny a tak bude v pohodě fungovat a nic se mu nestane, když ho vytáhnete, vyfotíte a pak zas uklidíte. Je nevhodné ho nosit jen tak kolem krku v mlze nebo námraze i kvůli vlhkosti (jsou modely vůči tomu docela odolné, ale to už je někde jinde)... prostě mu to nesvědčí. Takže brašna je nutná nebo batoh, prostě cokoli. U běžnýho focení není potřeba nic víc řešit a foťák to přežije bez úhony.
Kdybyste jó plánovala nechat ho někde na stativu v chumelenici nebo na mrazu, tak to chce ho zaopatřit, ona má na to i takový divný návlek, "obleček", nevím, jak se to jmenuje.

Baterie celkově reagují na rozdíly teplot. Všimněte si, že v létě, když jsou ta vedra na chcípnutí, tak všichni pořád nabíjíme mobily jak prdlí, stejně jako když jsou ultra mrazy. Jak bylo -20, nabíjela jsem mobil fakt denně.

Na takovou úpravu prý většinou úplně bohatě stačí Photoshop lightroom. Prý k tomu existuje i hromada tutoriálů a budete to umět skoro hned.

4.1.2020 12:21
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

Atheira napsal(a):
Může být. Sestra fotí... No, o foťáky se stará asi jako my o psy, včetně vybavení a serepetiček kolem. Ptala jsem se jí na to a říkala, že do mrazu v žádném případě s foťákem jen tak na krku, jestli nejdete na dvacet minutek, ale je potřeba vzít ho do brašny a tak bude v pohodě fungovat a nic se mu nestane, když ho vytáhnete, vyfotíte a pak zas uklidíte. Je nevhodné ho nosit jen tak kolem krku v mlze nebo námraze i kvůli vlhkosti (jsou modely vůči tomu docela odolné, ale to už je někde jinde)... prostě mu to nesvědčí. Takže brašna je nutná nebo batoh, prostě cokoli. U běžnýho focení není potřeba nic víc řešit a foťák to přežije bez úhony.
Kdybyste jó plánovala nechat ho někde na stativu v chumelenici nebo na mrazu, tak to chce ho zaopatřit, ona má na to i takový divný návlek, "obleček", nevím, jak se to jmenuje.

Baterie celkově reagují na rozdíly teplot. Všimněte si, že v létě, když jsou ta vedra na chcípnutí, tak všichni pořád nabíjíme mobily jak prdlí, stejně jako když jsou ultra mrazy. Jak bylo -20, nabíjela jsem mobil fakt denně.

Na takovou úpravu prý většinou úplně bohatě stačí Photoshop lightroom. Prý k tomu existuje i hromada tutoriálů a budete to umět skoro hned.

Díky za odpověď. Já jsem zase právě někde četla, že pro foťák je ještě horší, když je v brašně, ze které se na pár fotek právě vytahuje do mrazu a pak dává zase zpátky, psali tam, že vyloženě je nevhodné dávat také foťák pod bundu, tak já nevím . Já ho měla normálně na krku a byla to tak cca hodinová procházka - ta první, kdy jsem ho ani nepoužila a pak rovnou domů i s foťákem. Ta další byla delší, foťák taky na krku, pak jsem ho nechala chvíli v chodbě a teprve potom vzala do tepla - problém už nebyl.

Baterie celkově reagují na rozdíly teplot. Všimněte si, že v létě, když jsou ta vedra na chcípnutí, tak všichni pořád nabíjíme mobily jak prdlí.

teda tak tohohle jsem si u mobilu nikdy nevšimla, že by to mělo nějaký vliv. Nevšímám si toho ani teď v zimě, když třeba venku něco fotím a pak jdu do tepla. Nevidím, že by se výrazně víc vybíjela baterie. Ani v létě mi nepřijde, že bych víc nabíjela. Ale nikdy jsem to nezkoumala .


Na takovou úpravu prý většinou úplně bohatě stačí Photoshop lightroom. Prý k tomu existuje i hromada tutoriálů a budete to umět skoro hned.


Lightroom mám taky - ale nějak mi nevyhovuje. Mnohem víc mi vyhovuje právě ten Zoner. Ale teď mi nešlo ani tak o program, jako spíš o to, co konkrétně na fotce upravit. Jakože u toho tmavého psa udělá s fotkou hodně už to, že zvýrazním oči. Ale u feny s tmavým okem, které tolik zvýraznit nejde najednou nějak nevím, čím tu fotku vylepšit .

4.1.2020 12:44
Atheira

XXX.XXX.181.160

Já jsem zase právě někde četla, že pro foťák je ještě horší, když je v brašně, ze které se na pár fotek právě vytahuje do mrazu a pak dává zase zpátky, psali tam, že vyloženě je nevhodné dávat také foťák pod bundu

Ona prý vhodná teplota pro běžný foťák, taková ta "uvedená" je od nuly, žádné minusové teploty jako bezpečné uvedené nejsou, ale neznamená to, že by se v zimě fotit nedalo. Je ale důležité nenechat ho vymrznout skrz naskrz. To se stane, když s ním budete hodiny trajdat někde bez foto brašny. Brašnu máte asi těžko vytápěnou, takže to pro foťák bude podobně jako další přechod, jak když jste ho nechala na chodbě v chladnu... Na brašny se dělají i nepromokavé návleky do deště. Není vhodné nechávat ho v nechráněné brašně v chcaváku.
Pod bundu se prý nedoporučuje ho dávat na delší dobu kvůli tomu, že právě nejste brašna ani jiná taška přímo na foťák... jednak hřejete, potíte se a když je ještě k tomu fakt nějak hnusně, dá se vám do něj vlhkost.

Ona má fakt drahý foťáky, na kterých jí záleží, tak nemám důvod nevěřit, že za ta léta nemá dostatečný informace.
S tím programem vám asi nic moc už neporadím. Nevyznám se v tom.

Zyky

5.1.2020 18:40
Zyky

XXX.XXX.253.224

Jen telefonem, ale fotím moc ráda a chystám se na zrcadlovku..

Uživatel s deaktivovaným účtem

6.1.2020 17:40
Uživatel s deaktivovaným účtem

Zyky napsal(a):
Jen telefonem, ale fotím moc ráda a chystám se na zrcadlovku..

Zrcadlovka, nezrcadlovka, ale zdá se mi, že ten pejsek má uřezané uši! Nebo se mi to jen zdá?

Uživatel s deaktivovaným účtem

6.1.2020 17:42
Uživatel s deaktivovaným účtem

Nene, upadly :-)
Ale ty nožičky.

Uživatel s deaktivovaným účtem

6.1.2020 17:47
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Nene, upadly :-)
Ale ty nožičky.

Prošlapy? podobné nohy má moje psice taky. Ale ne od mlada. Co s tím?

Uživatel s deaktivovaným účtem

6.1.2020 18:23
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Prošlapy? podobné nohy má moje psice taky. Ale ne od mlada. Co s tím?

Nemusí to být prošlapy, někdy se tak jen pes postaví na fotografování :-)
Mívají to štěňata, tak do 7 měsíců cca, v tom největším růstu, protože rostou rychle a výživa nestačí, nebo je výživa a špatný pohyb k tomu.
Jsou to volnější vazy. Ale u staršího psa tohle vyrobit špatnou stravou je na hodně dlouho, tak si myslím, jestli není problém jinde. Malý úraz a tohle je následek?
Nebo také problém výš než v nadprstí.

Uživatel s deaktivovaným účtem

6.1.2020 18:42
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Nemusí to být prošlapy, někdy se tak jen pes postaví na fotografování :-)
Mívají to štěňata, tak do 7 měsíců cca, v tom největším růstu, protože rostou rychle a výživa nestačí, nebo je výživa a špatný pohyb k tomu.
Jsou to volnější vazy. Ale u staršího psa tohle vyrobit špatnou stravou je na hodně dlouho, tak si myslím, jestli není problém jinde. Malý úraz a tohle je následek?
Nebo také problém výš než v nadprstí.

A nebo má nohy úplně jiné, jen já to nevidím. Příležitosně najdu fotku.

7.1.2020 10:43
Varaxi

XXX.XXX.1.226

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Nemusí to být prošlapy, někdy se tak jen pes postaví na fotografování :-)
Mívají to štěňata, tak do 7 měsíců cca, v tom největším růstu, protože rostou rychle a výživa nestačí, nebo je výživa a špatný pohyb k tomu.
Jsou to volnější vazy. Ale u staršího psa tohle vyrobit špatnou stravou je na hodně dlouho, tak si myslím, jestli není problém jinde. Malý úraz a tohle je následek?
Nebo také problém výš než v nadprstí.

A nemůže mít jen přerostlé drápy?

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.1.2020 15:21
Uživatel s deaktivovaným účtem

Marcelaamax: ad. úprava těch tmavých očí: jde o to, že fena je světlá a ty tmavé oči jsou ve velkém kontrastu, který dynamický rozsah foťáku už nepobere. Jsou dvě možnosti: buď budete fotit s bodem pro korekci barev a vyvážení bílé barvy na vámi zvolený ostřící bod (pokud to foťák umí), popř. nastavit zvýhodněný střed a mít oči ve středu fotky - tím se ale může stát, že na bílé srsti zas naopak budete mít přepaly. Potom můžete fotit HDR, ale to se u zvířat dělá blbě, protože než vyfotíte tři snímky, tak se zvíře hne. Anebo tedy úpravy v SW - můžete zkusit HDR úpravu; můžete zkusit jen projasnit stíny; můžete zkusit oči vyříznout a zesvětlovat jen samotné oči, popř. přidat do nich falešný odlest světla atd.

8.1.2020 23:13
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Marcelaamax: ad. úprava těch tmavých očí: jde o to, že fena je světlá a ty tmavé oči jsou ve velkém kontrastu, který dynamický rozsah foťáku už nepobere. Jsou dvě možnosti: buď budete fotit s bodem pro korekci barev a vyvážení bílé barvy na vámi zvolený ostřící bod (pokud to foťák umí), popř. nastavit zvýhodněný střed a mít oči ve středu fotky - tím se ale může stát, že na bílé srsti zas naopak budete mít přepaly. Potom můžete fotit HDR, ale to se u zvířat dělá blbě, protože než vyfotíte tři snímky, tak se zvíře hne. Anebo tedy úpravy v SW - můžete zkusit HDR úpravu; můžete zkusit jen projasnit stíny; můžete zkusit oči vyříznout a zesvětlovat jen samotné oči, popř. přidat do nich falešný odlest světla atd.

Děkuji moc.

buď budete fotit s bodem pro korekci barev a vyvážení bílé barvy na vámi zvolený ostřící bod (pokud to foťák umí), popř. nastavit zvýhodněný střed a mít oči ve středu fotky - tím se ale může stát, že na bílé srsti zas naopak budete mít přepaly.

Řekla bych, že tohle můj foťák umět nebude. Nemám zrcadlovku, mám kompakt Nikon Coolpix B500....

můžete zkusit HDR úpravu; můžete zkusit jen projasnit stíny; můžete zkusit oči vyříznout a zesvětlovat jen samotné oči, popř. přidat do nich falešný odlest světla atd.
Zrušit citaci


HDR úpravu jsem zkoušela, na psovi se mi to docela i líbí, jak to zvýrazní ty detaily. Ale u feny to vypadá hrozně, jak je flekatá, tak to potom působí úplně nepřirozeně, divně. Vyříznout oči atd. - to je na mě zatím moc složité

Ale i tak děkuji za rady. Jsem v tomto začátečník samouk a nemám ještě zvládnuté ani samotné focení, a o úpravách ani nemluvím. Ale budu fotit a fotit a hledat a zkoušet a ono to nějak snad půjde . Zase nechci ty oči vyloženě zesvětlit na úkor toho, že fena pak bude vypadat úplně jinak než ve skutečnosti - protože ona skutečně má tmavé oči a je to u ní tak v pořádku, má je mít tmavé. Jen prostě nějak nemůžu přijít na to, čím tu fotku celkově vylepšit a fenu zvýraznit. Což mi u tmavého psa přijde jako brnkačka - tam si můžu hrát i s barvami, nebo zkoušet nějaké pressety, ale u feny jsou všechny tyhle pokusy katastrofa - protože ta bílá pak není bílou a ty fleky dostávají taky úplně jinou barvu.... No nebude to jednoduché .

Uživatel s deaktivovaným účtem

9.1.2020 10:24
Uživatel s deaktivovaným účtem

marcelaamax napsal(a):
Děkuji moc.

buď budete fotit s bodem pro korekci barev a vyvážení bílé barvy na vámi zvolený ostřící bod (pokud to foťák umí), popř. nastavit zvýhodněný střed a mít oči ve středu fotky - tím se ale může stát, že na bílé srsti zas naopak budete mít přepaly.

Řekla bych, že tohle můj foťák umět nebude. Nemám zrcadlovku, mám kompakt Nikon Coolpix B500....

můžete zkusit HDR úpravu; můžete zkusit jen projasnit stíny; můžete zkusit oči vyříznout a zesvětlovat jen samotné oči, popř. přidat do nich falešný odlest světla atd.
Zrušit citaci


HDR úpravu jsem zkoušela, na psovi se mi to docela i líbí, jak to zvýrazní ty detaily. Ale u feny to vypadá hrozně, jak je flekatá, tak to potom působí úplně nepřirozeně, divně. Vyříznout oči atd. - to je na mě zatím moc složité

Ale i tak děkuji za rady. Jsem v tomto začátečník samouk a nemám ještě zvládnuté ani samotné focení, a o úpravách ani nemluvím. Ale budu fotit a fotit a hledat a zkoušet a ono to nějak snad půjde . Zase nechci ty oči vyloženě zesvětlit na úkor toho, že fena pak bude vypadat úplně jinak než ve skutečnosti - protože ona skutečně má tmavé oči a je to u ní tak v pořádku, má je mít tmavé. Jen prostě nějak nemůžu přijít na to, čím tu fotku celkově vylepšit a fenu zvýraznit. Což mi u tmavého psa přijde jako brnkačka - tam si můžu hrát i s barvami, nebo zkoušet nějaké pressety, ale u feny jsou všechny tyhle pokusy katastrofa - protože ta bílá pak není bílou a ty fleky dostávají taky úplně jinou barvu.... No nebude to jednoduché .

Obecně vytáhnout stíny (v LR snadné).
A pak v lightroomu štětcem (adjustment brush, úplně vpravo) označím, co chci upravit, a pak můžu měnit expozici, světla a stíny, a další detaily toho označenýho místa. Takže si štětcem vymalujte oči a pam můžete zesvětlovat. Chce to s citem, aby to nebylo zase moc.
Při malování štětcem si klávesou "o" můžete zapnout nebo vypnout zobrazení, co malujete (to jen pro snazší vymalování dané plochy).

Obecně hodně pomůže nastudovat si možnosti a funkce programu, kterej používáte. Pokud máte Ligthroom, šla bych do něj. Na youtube bude určitě hromada návodů, případně se dají sehnat různý ebooky.

Uživatel s deaktivovaným účtem

9.1.2020 10:27
9.1.2020 10:39
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Obecně vytáhnout stíny (v LR snadné).
A pak v lightroomu štětcem (adjustment brush, úplně vpravo) označím, co chci upravit, a pak můžu měnit expozici, světla a stíny, a další detaily toho označenýho místa. Takže si štětcem vymalujte oči a pam můžete zesvětlovat. Chce to s citem, aby to nebylo zase moc.
Při malování štětcem si klávesou "o" můžete zapnout nebo vypnout zobrazení, co malujete (to jen pro snazší vymalování dané plochy).

Obecně hodně pomůže nastudovat si možnosti a funkce programu, kterej používáte. Pokud máte Ligthroom, šla bych do něj. Na youtube bude určitě hromada návodů, případně se dají sehnat různý ebooky.

Neupravuji v LR - nevyhovoval mi. Upravuji v Zoneru, nicméně ten štětec je tam taky a přesně tak to dělám - označím oči a měním expozici, světla, stíny atd... Jenže právě když ty oči zesvětlím trochu, tak to není ani znát a když víc, tak už to vypadá nepřirozeně.

Edit.: ještě dodám, že nechci žádné velké úpravy, jen prostě tomu dodat takový šmrnc . Třeba u psa dávám foto pro příklad před a po, takhle mi to stačí. Jenže hodně tam udělají právě ty oči, a u feny takového "šmrncu" nevím jak docílit .

Uživatel s deaktivovaným účtem

9.1.2020 11:49
Uživatel s deaktivovaným účtem

marcelaamax napsal(a):
Neupravuji v LR - nevyhovoval mi. Upravuji v Zoneru, nicméně ten štětec je tam taky a přesně tak to dělám - označím oči a měním expozici, světla, stíny atd... Jenže právě když ty oči zesvětlím trochu, tak to není ani znát a když víc, tak už to vypadá nepřirozeně.

Edit.: ještě dodám, že nechci žádné velké úpravy, jen prostě tomu dodat takový šmrnc . Třeba u psa dávám foto pro příklad před a po, takhle mi to stačí. Jenže hodně tam udělají právě ty oči, a u feny takového "šmrncu" nevím jak docílit .

Pak je to o tom, psa vyfotit v dobrým světle, dát si pozor, odkud jde světlo, a asi taky o celkový úpravě fotky. Každopádně hnědý oči na tmavším psovi se budou vždycky snáz upravovat než černý oči na světlým psovi.

Uživatel s deaktivovaným účtem

9.1.2020 11:50
Uživatel s deaktivovaným účtem

marcelaamax: tak zkuste ještě jeden úplně obyčejný trik - v té fotce, co jste sem dávala, chybí čubině v očích odlesk světla a proto vypadají takové prázdné - vezměte tedy v zoneru štětec, zvětšete si to oko na celou obrazovku a bílou (popř. světle šedou, krémovou apod.) barvou udělejte do toho oka jakoby tečku nebo nějaký malý nepravidelný flíček - pozor, ne do středu oka. To udělá strašně moc, přidá to živost tomu pohledu - viz. příklady (to jsou sice fotky z ateliéru, ale je to na nich hezky vidět).

9.1.2020 12:02
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

Holky díky moc. Vyzkouším. Já jsem zatím ve fázi, kdy teprve zjišťuji, jak vlastně fotit . Nafotím x fotek a z toho se mi líbí třeba jedna, dvě. Ale už zjišťuji trochu jak s tím světlem, z jakého úhlu fotit apod.

A když už jsme u toho, tak ještě jedna věc - zkouším fotit psy v pohybu, na režim "sport", vím, že se všude píše, že je nejlepší nastavovat parametry na foťáku manuálně a moc nepoužívat ty režimy - nicméně ten sport mi vyhovuje, protože udělá několik snímků za sebou a tudíž je větší předpoklad, že nějaký vyjde . Ale k problému - dělám to třeba tak, že hodím psovi hračku a zaostřím si na místo, kudy zhruba pes poběží - a ve výsledku je často pes rozmazaný, ale pozadí, nebo třeba strom, tráva naprosto ostrá. Já to celkem i chápu, že se tam asi ten pes prostě naskytne až jakoby na poslední chvíli před vyofocením? Ale nemáte nějaký trik na tohle? O něco lepší to je, když si psa posadím, jdu od něho dál a pak si ho přivolám - to znamená, že na něho ostřím už od začátku, ale to pak zase pes není úplně v tom pohybu naplno... snad rozumíte. Jinak se chystám pořídit si stativ a věřím, že to pomůže taky - hrozně se mi klepou ruce, takže většinou mám opřené lokty o zem, ale i tak.... Na jaře chci zkusit fotit na závodech vyloženě psy v pohybu - třeba při výskoku na peška - to znamená, že budu ostřit na peška, na místo, kam pes vyskočí, ale mám obavy, že zaostřit psa bude hoodně těžké. A vlastně ani nevím, zda je to s tímto foťákem vůbec možné.

Uživatel s deaktivovaným účtem

9.1.2020 13:04
Uživatel s deaktivovaným účtem

Fotit pohyb ve směru od nebo ke mně, je to nejtěžší a hodně bohužel záleží na technickém vybavení. Já to nedám většinou ani se zrcadlovkou, pouze z hodně velké dálky na velký zoom - tzn. že hloubka ostrosti je celkem velká a tak pohybující se objekt stihnu chytit. Lepší je fotit pohyb, který probíhá kolmo na mojí osu, pro začátečníka daleko jednodušší. Můžete třeba vyzkoušet i panning.

10.1.2020 12:01
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Fotit pohyb ve směru od nebo ke mně, je to nejtěžší a hodně bohužel záleží na technickém vybavení. Já to nedám většinou ani se zrcadlovkou, pouze z hodně velké dálky na velký zoom - tzn. že hloubka ostrosti je celkem velká a tak pohybující se objekt stihnu chytit. Lepší je fotit pohyb, který probíhá kolmo na mojí osu, pro začátečníka daleko jednodušší. Můžete třeba vyzkoušet i panning.

Ono zase takhle - já si fotím jen sama pro sebe, nepotřebuji zas nějakou úplně top kvalitu, jen prostě aby fotky nebyly hodně mázlé - což se mi stává. Pro příklad přidávám fotky, co mi stačí (zatím ) - co se týče ostrosti psa (teď neberu v potaz světlo, kompozici, pozadí atd.... to jsou úplně první zkušební fotky z foťáku, neupravené).... Takhle nějak by mi to stačilo a většinou to vyjde, jenže někdy prostě foťák krásně zaostří třeba na tu trávu, nebo keř, větev na zemi atd... a ne na psa a většinou samozřejmě právě v momentě, kdy by to jinak byla fakt krásná momentka .

Jo a jinak taky to fotím z dálky a na velký zoom. A vlastně na zoom fotím i psa "v klidu", třeba portrét hlavy - protože se mi nějak nedaří bez zoomu, nebo s malým zoomem vyfotit tak, aby bylo rozostřené pozadí. Kdežto třeba v režimu "makro" s velkým zoomem to jde krásně .

Edit.: tak ostrost psů na těchto fotkách mi stačí - u mně v PC jo, ale fauna asi trochu zhoršuje kvalitu, tady to vypadá hůř

Uživatel s deaktivovaným účtem

10.1.2020 12:34
Uživatel s deaktivovaným účtem

Chce to si nastudovat úplné základy (expoziční trojúhelník) a pak taky zjistit, co ten daný foťák zvládne (volba zaostřovacích polí, dynamické zaostřování atd.). A pak zkoušet a zkoušet.

Uživatel s deaktivovaným účtem

11.1.2020 02:15
Uživatel s deaktivovaným účtem

No, tak asi vidim neco jineho..., ale nejsem odbornik...

Ale fotky od marcelaamax mi prijdou uplne v pohode.
Co jineho nez "domaci archiv" by kdo chtel?

Zkusime "reklamu"?
Tema...?


...a pripoji se i nekdo dalsi?

Uživatel s deaktivovaným účtem

11.1.2020 02:58
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
No vidíte, a mě zrovna tyhle připadaly, že tak "exotický" nebudou.

přidávám štěněčí dovádění venku, dnes konečně bez deště - pršelo od pondělí prakticky pořád, z jedný strany Harvey, z druhý Lidia, mám zatopenou cestu k rybníčku aspoň na dva týdny.

Priznavam, hrabu se v tom tady, ale tohle jsem tu necekala...
Moje chyba.

Neuveritelne?

Uživatel s deaktivovaným účtem

11.1.2020 08:28
Uživatel s deaktivovaným účtem

marcelaamax napsal(a):
Ono zase takhle - já si fotím jen sama pro sebe, nepotřebuji zas nějakou úplně top kvalitu, jen prostě aby fotky nebyly hodně mázlé - což se mi stává. Pro příklad přidávám fotky, co mi stačí (zatím ) - co se týče ostrosti psa (teď neberu v potaz světlo, kompozici, pozadí atd.... to jsou úplně první zkušební fotky z foťáku, neupravené).... Takhle nějak by mi to stačilo a většinou to vyjde, jenže někdy prostě foťák krásně zaostří třeba na tu trávu, nebo keř, větev na zemi atd... a ne na psa a většinou samozřejmě právě v momentě, kdy by to jinak byla fakt krásná momentka .

Jo a jinak taky to fotím z dálky a na velký zoom. A vlastně na zoom fotím i psa "v klidu", třeba portrét hlavy - protože se mi nějak nedaří bez zoomu, nebo s malým zoomem vyfotit tak, aby bylo rozostřené pozadí. Kdežto třeba v režimu "makro" s velkým zoomem to jde krásně .

Edit.: tak ostrost psů na těchto fotkách mi stačí - u mně v PC jo, ale fauna asi trochu zhoršuje kvalitu, tady to vypadá hůř

Když chcete psa ostrého a pozadí mázlé, aby byl zvýrazněný pohyb, musíte foťákem sledovat psa, ne na něj čekat. Aspoň tak to říkal Šibík ve svém pořadu. Ale určitě to chce hodně cviku.

11.1.2020 10:49
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Když chcete psa ostrého a pozadí mázlé, aby byl zvýrazněný pohyb, musíte foťákem sledovat psa, ne na něj čekat. Aspoň tak to říkal Šibík ve svém pořadu. Ale určitě to chce hodně cviku.

No tak na to asi nemám techniku - když psa foťákem sleduju (u feny to nestíhám, to je tryskomys), tak jsou fotky úplně nepoužitelné, protože tím, jak foťákem hybu, tak jsou rozmazané celé. Ale to rozostřené pozadí není tak důležité, to mi stačí i těch fotek v klidu 😊.

11.1.2020 13:26
Atheira

XXX.XXX.181.160

marcelaamax napsal(a):
No tak na to asi nemám techniku - když psa foťákem sleduju (u feny to nestíhám, to je tryskomys), tak jsou fotky úplně nepoužitelné, protože tím, jak foťákem hybu, tak jsou rozmazané celé. Ale to rozostřené pozadí není tak důležité, to mi stačí i těch fotek v klidu 😊.

Na to nepotřebujete nijak speciální techniku, spíš jen pevnou ruku a hýbat foťákem souběžně se psem a cvik. První fotky budou vypadat asi nějak jako ta moje v příloze, a pak to bude lepší. Tohle je sice fotka fotky, takže ta kvalita tady nic moc, ta hlava, krk i ramena jsou ale jinak opravdu zaostřená.
Ale chtěla jsem vám to dát jako příklad - že i starý foťák na film, co jsem doma vyhrabala, má snahu takovou fotku dát.
Jasně, moje představa byla, aby měla ostrý aspoň i přední nožky, ale nemůžu chtít zázraky, zvlášť, když jsem neměla v ruce tu techniku. :D Troufám si říct, že tyhle fotky zvládne pak s jistotou všechno, kde jde navolit více snímků po sobě.
Jen je potřeba si nacvaknout na zaostření to, co chcete mít ostré a pak to jenom docvaknout už za běhu.

15.1.2020 23:06
Evv

XXX.XXX.63.174

Já mam mizernou zrcadlovku s nic moc objektivem... a tohle bylo foceno že jsem zaostřila kde jsem myslela že pes poběží a "cvakala". Pak je ještě ostrost dotažená v PS protože jinak to (zatím) nezvládám.

Uživatel s deaktivovaným účtem

16.1.2020 00:30
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Priznavam, hrabu se v tom tady, ale tohle jsem tu necekala...
Moje chyba.

Neuveritelne?

Tak to už ani nevím, že jsem to sem dávala. Za dva měsíce jim budou už tři roky.
Nějak mi ta smečka stárne.

Uživatel s deaktivovaným účtem

25.4.2020 20:06
Uživatel s deaktivovaným účtem

Pes to má blbý. Máme novou fototechniku, takže si občas musím vzít na procházku foťák, abych si zvykla. A když už ho mám a je hezky, tak co se dá jinýho dělat než nutit psa pózovat...

Uživatel s deaktivovaným účtem

25.4.2020 20:21
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Pes to má blbý. Máme novou fototechniku, takže si občas musím vzít na procházku foťák, abych si zvykla. A když už ho mám a je hezky, tak co se dá jinýho dělat než nutit psa pózovat...

No tak to my pózujeme do té doby, než se panička rozhodne to vyfotit, když to zmáčknu, tak mám na fotce psa, co kouká jinam nebo odchází ze záběru..

25.4.2020 20:25
GAELLE

XXX.XXX.55.67

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Pes to má blbý. Máme novou fototechniku, takže si občas musím vzít na procházku foťák, abych si zvykla. A když už ho mám a je hezky, tak co se dá jinýho dělat než nutit psa pózovat...

ten váš pes se mi fakt moc líbí

Uživatel s deaktivovaným účtem

25.4.2020 21:00
Uživatel s deaktivovaným účtem

GAELLE napsal(a):
ten váš pes se mi fakt moc líbí

Děkuji - děkuje!
Jednou jsem ho na psí akci někomu na chvíli půjčila a šla se hemžit, a za chvíli si říkám "jéé, tadyto je ale hezkej pes" - a on to byl ten můj

26.4.2020 10:46
Majka1810

XXX.XXX.174.36

Říká se, že fotit děti a psy je to nejtěžší, já občas fotím oboje dohromady, to pak vyjde jedna fotka z 50 😁 Ale baví mě to, tak přikládám pár svých fotek pejsanů pro potěšení (můj byl jen Caník).

26.4.2020 11:03
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

My máme pár nových akčních fotek, ale focené je to kamarádem a jeho technikou, protože tohle bych já nedala a obávám se, že můj obyč foťák taky ne

26.4.2020 11:24
Majka1810

XXX.XXX.174.36

marcelaamax napsal(a):
My máme pár nových akčních fotek, ale focené je to kamarádem a jeho technikou, protože tohle bych já nedala a obávám se, že můj obyč foťák taky ne

Ty "lítací" jsou parádní 😊

26.4.2020 11:48
lupus4

XXX.XXX.205.61

marcelaamax napsal(a):
My máme pár nových akčních fotek, ale focené je to kamarádem a jeho technikou, protože tohle bych já nedala a obávám se, že můj obyč foťák taky ne

je dobře, že opaření nezanechalo žádné následky

26.4.2020 12:21
Huskyjanina

XXX.XXX.252.62

marcelaamax napsal(a):
My máme pár nových akčních fotek, ale focené je to kamarádem a jeho technikou, protože tohle bych já nedala a obávám se, že můj obyč foťák taky ne

Mě se strašně líbí ten váš pes. Nádherný zvíře.

26.4.2020 14:49
lil.rumik

XXX.XXX.143.102

Já mám Canon EOS 4000D se základním objektivem, zde i odkaz
https://www.datart.cz/Canon-EOS-4000D-18-55-SB130-16GB-karta.html
Vyhovuje mi, jsem spokojená. :) Focení mám jako hobby.
Ale krásné fotky se dají pořídit i z mobilu. :)

27.4.2020 10:38
Tuvalu

XXX.XXX.173.3

Já teda přidám jednu mobilovku, ale až si budu jistá tak, bych šla asi do nikonu coolpix b500 co jsem četla tak pro začátečníky je fajn. Tak tady máte mojeho vořecha.

14.8.2020 20:07
Majka1810

XXX.XXX.136.75

Přidávám pár fotek proměny našeho ušáka 🙂 Fotí se dost složitě, jelikož jakmile vytáhnu foťák, jde ho hned očmuchat 😁

15.8.2020 08:28
Katka12345

XXX.XXX.59.198

Zdravím, tak to já tedy z toho našeho vychovávám modelku už od prvního dne příjezdu 😁
Fotím na Huawei P30 lite 😊

15.8.2020 09:32
GAELLE

XXX.XXX.66.235

Katka12345 napsal(a):
Zdravím, tak to já tedy z toho našeho vychovávám modelku už od prvního dne příjezdu 😁
Fotím na Huawei P30 lite 😊

to je fešák to je čuvač?

15.8.2020 09:37
Katka12345

XXX.XXX.59.198

Děkuji ❤️ ano čuvač. Ale jak jsem psala v nějaké jiné diskuzi, hrozně si ho pletou s retrívrem, protože má po mamce jako jediný ze 6 sourozenců delší čumák 😊

15.8.2020 09:41
GAELLE

XXX.XXX.66.235

Katka12345 napsal(a):
Děkuji ❤️ ano čuvač. Ale jak jsem psala v nějaké jiné diskuzi, hrozně si ho pletou s retrívrem, protože má po mamce jako jediný ze 6 sourozenců delší čumák 😊

oni nejsou moc vidět tak možná proto. já váhala zda to není pyrenej
Je fakt moc pěkný.

15.8.2020 09:53
Katka12345

XXX.XXX.59.198

GAELLE napsal(a):
oni nejsou moc vidět tak možná proto. já váhala zda to není pyrenej
Je fakt moc pěkný.

Děkuji ❤️ je to miláček 😊

18.10.2020 11:53
marcelaamax

XXX.XXX.138.252

Uživatel s deaktivovaným účtem

18.10.2020 14:15
Uživatel s deaktivovaným účtem

marcelaamax napsal(a):
"Pár" podzimních fotek, fotil zase kamarád

krásný fotky. Holt je vidět dobré oko a taky dobrá technika...

My portréty nemáme, my máme hodně každodenních - prostě na každou procházku s námi chodí foťák. A podzim u nás umí být krásný. Jen holt letos už je málo akčních fotek - za mlada to bylo jiné

18.10.2020 15:06
GAELLE

XXX.XXX.66.235

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
krásný fotky. Holt je vidět dobré oko a taky dobrá technika...

My portréty nemáme, my máme hodně každodenních - prostě na každou procházku s námi chodí foťák. A podzim u nás umí být krásný. Jen holt letos už je málo akčních fotek - za mlada to bylo jiné

nádhera

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.11.2020 14:17
Uživatel s deaktivovaným účtem

Slunečný pozdrav z východních Čech 🌞

7.11.2020 14:22
GAELLE

XXX.XXX.66.235

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Slunečný pozdrav z východních Čech 🌞

krása. u nás mlha jak mlíko ! hezkou prochajdu

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.11.2020 17:02
Uživatel s deaktivovaným účtem

GAELLE napsal(a):
krása. u nás mlha jak mlíko ! hezkou prochajdu

Jo, užili jsme si to na maximum, před chvílí jsme se vrátili. Třeba se to zítra posune k vám.

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.11.2020 17:07
Uživatel s deaktivovaným účtem

marcelaamax napsal(a):
"Pár" podzimních fotek, fotil zase kamarád

Oko, technika a úžasně fotogenní psi !!! Krásné fotky.

7.11.2020 17:13
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Oko, technika a úžasně fotogenní psi !!! Krásné fotky.

Děkuji, vyřídím .

Ono to takhle na fotkách možná vypadá, ale fena ve skutečnosti fotogenická vůbec není . Řekla bych, že pes docela i jo, ten mi vydrží téměř v jakékoli pozici, tak jak potřebuji, a jak dlouho chci. Dokonce bych řekla, že ho to i baví . Ale fena ta je přesný opak, ta vyloženě uhýbá pohledem od objektivu, nevydrží chvíli tak, jak potřebuji. Na většině fotek má nějaký divný xicht nebo vyplažený jazyk .

A musím říct, že u tohodle focení jsme se i trochu zapotili, ještě to navíc je focené v době, kdy se fena hárala, takže ta spolupráce s ní byla o to horší .

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.11.2020 18:21
Uživatel s deaktivovaným účtem

Taky bych chtěla takový hezký fotky...a ani by třeba nemusely být tak krásné podzimní. Úplně by stačilo, aby se Gina nechala normálně vyfotit

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.11.2020 18:50
Uživatel s deaktivovaným účtem

čtvrteční Jizerky brzy ráno

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.11.2020 18:54
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
čtvrteční Jizerky brzy ráno

Paráda !!! A což teprv dnes - to tam musela být krása.

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.11.2020 19:07
Uživatel s deaktivovaným účtem

dneska bylo krásně - jasně že jsme byli venku - a s foťákem. Přihodím jednu kávičkovou... doga je u stolu prostě důstojný pes skvělého vychování

7.11.2020 19:21
Terven

XXX.XXX.160.10

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
dneska bylo krásně - jasně že jsme byli venku - a s foťákem. Přihodím jednu kávičkovou... doga je u stolu prostě důstojný pes skvělého vychování

Nádhera

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.11.2020 20:41
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
dneska bylo krásně - jasně že jsme byli venku - a s foťákem. Přihodím jednu kávičkovou... doga je u stolu prostě důstojný pes skvělého vychování

Hezké, jak má ty přední nohy způsobně na zemi.

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.11.2020 20:54
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Hezké, jak má ty přední nohy způsobně na zemi.

A proč by neměl, přehled má i tak

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.11.2020 21:04
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
A proč by neměl, přehled má i tak

Ale všimla jste si, že zadek má na měkkém ? :-))

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.11.2020 21:06
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ale všimla jste si, že zadek má na měkkém ? :-))

A jo

Uživatel s deaktivovaným účtem

11.11.2020 16:51
Uživatel s deaktivovaným účtem

Po delší době s námi byl na procházce foťák, a tak jsem neodolala cvaknout i psa, ač to nemá rád :)

Uživatel s deaktivovaným účtem

11.11.2020 18:45
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Po delší době s námi byl na procházce foťák, a tak jsem neodolala cvaknout i psa, ač to nemá rád :)

Hezká fotka. Kde tak pěkně mrzlo a dralo se sluníčko?

Uživatel s deaktivovaným účtem

11.11.2020 21:02
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Hezká fotka. Kde tak pěkně mrzlo a dralo se sluníčko?

Příbramsko v sobotu ráno :)

11.11.2020 21:04
Terven

XXX.XXX.110.191

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Příbramsko v sobotu ráno :)

V sobotu ráno jsem škrábala auto

Uživatel s deaktivovaným účtem

11.11.2020 21:19
Uživatel s deaktivovaným účtem

Terven napsal(a):
V sobotu ráno jsem škrábala auto

Však taky proto jsem vytáhla foťák, bylo jasný, že "stihneme" východ slunce (obvykle máme odprocházkováno před východem slunce), že má pes našetřenou energii na delší procházku do lesa a že bude nádherně :)

Uživatel s deaktivovaným účtem

11.11.2020 21:56
Uživatel s deaktivovaným účtem

Taky jsme se vyfotily, ale už minulý týden, poslední dny se tu válí mlhy a mrholí.

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.1.2021 12:25
Uživatel s deaktivovaným účtem

Jsem se rozhodla, že musím mít aktuální zimní fotku psa. V dnešním režimu "starobní selektivní hluchoty" (už se začínám učit stoickému klidu a dokonce mě napadlo v náročných místech začít používat vodítko!) jsem dost váhala, jestli foťák vůbec vytáhnout, ale nakonec jsem to riskla...

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.1.2021 14:31
Uživatel s deaktivovaným účtem

Vypadá jak Baskervil. Vás bych tedy nechtěla potkat v lese :-))

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.1.2021 19:28
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Vypadá jak Baskervil. Vás bych tedy nechtěla potkat v lese :-))

Udělat patřičný dojem je jeho silná stránka, ve skutečnosti dokonce ani neumí vycenit zuby

24.1.2021 20:30
Atheira

XXX.XXX.209.8

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Udělat patřičný dojem je jeho silná stránka, ve skutečnosti dokonce ani neumí vycenit zuby

My taky děláme dojem. Ale přesně obráceně.
Ideálně na takové ty starší paní, co taky mají rády pejsky..."Juzisi, to je ale roztomilý ušatý pejsek" *hrne se, že jde hladit* než stihnu říct, že to není dobrý nápad, fena už není roztomilý ušatý pejsek "ti ukousnu pracky, ty krávo jedna stará, jestli mi ještě sáhneš na uši"

A přitom umí vypadat i docela vyrovnaně.

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.1.2021 20:36
Uživatel s deaktivovaným účtem

Atheira napsal(a):
My taky děláme dojem. Ale přesně obráceně.
Ideálně na takové ty starší paní, co taky mají rády pejsky..."Juzisi, to je ale roztomilý ušatý pejsek" *hrne se, že jde hladit* než stihnu říct, že to není dobrý nápad, fena už není roztomilý ušatý pejsek "ti ukousnu pracky, ty krávo jedna stará, jestli mi ještě sáhneš na uši"

A přitom umí vypadat i docela vyrovnaně.

Já tam teda cosi šíleného vidím
Pes říká, že by potřeboval ty "starší paní, co taky mají rády pejsky", nepůjčíte? Vzhledem k jeho xichtu se k němu zase tolik lidí nehrne. Dnes ale jednu vítací paní ulovil a ještě mě s ní nechal zapovídat, aby si mezitím mohl jít v klidu prohlídnout okolí.

24.1.2021 20:57
Atheira

XXX.XXX.209.8

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Já tam teda cosi šíleného vidím
Pes říká, že by potřeboval ty "starší paní, co taky mají rády pejsky", nepůjčíte? Vzhledem k jeho xichtu se k němu zase tolik lidí nehrne. Dnes ale jednu vítací paní ulovil a ještě mě s ní nechal zapovídat, aby si mezitím mohl jít v klidu prohlídnout okolí.

A sakra... to jsem si říkala, že tady by člověk neřekl, že je to blázen.

Paní jsou vaše. Klidně si je všechny naložte a odvezte do vašeho rajónu.

Uživatel s deaktivovaným účtem

25.1.2021 08:22
Uživatel s deaktivovaným účtem

Atheira napsal(a):
A sakra... to jsem si říkala, že tady by člověk neřekl, že je to blázen.

Paní jsou vaše. Klidně si je všechny naložte a odvezte do vašeho rajónu.

Záleží, kdo se dívá... my majitelé aspoň částečných magorů se nenecháme jen tak snadno oklamat Dnes jsme ulovili další paní!
Vzpomínám si před mnoha a mnoha lety na freečko u Desenskýho na téma bázlivost psů, byli tam lidi s čestvě vzatým pejskem z útulku, neobvykle krásným pejskem ideální velikosti, barvy a délky chlupů, s velmi "zádumčivýma" očičkama. No a ten šel hystericky agresivně po jakýkoliv ruce. A Desenský tehdy říkal - určitě na vás "takhle pěkně koukal" i v tom útulku a proto jste si ho vybrali, žejo ....

25.1.2021 14:07
Atheira

XXX.XXX.209.8

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Záleží, kdo se dívá... my majitelé aspoň částečných magorů se nenecháme jen tak snadno oklamat Dnes jsme ulovili další paní!
Vzpomínám si před mnoha a mnoha lety na freečko u Desenskýho na téma bázlivost psů, byli tam lidi s čestvě vzatým pejskem z útulku, neobvykle krásným pejskem ideální velikosti, barvy a délky chlupů, s velmi "zádumčivýma" očičkama. No a ten šel hystericky agresivně po jakýkoliv ruce. A Desenský tehdy říkal - určitě na vás "takhle pěkně koukal" i v tom útulku a proto jste si ho vybrali, žejo ....

A tak to ona zas v tomhle není až takovej magor. Jenom nemá ráda tohle pohrkaný narušování osobního prostoru od lidí, který si tam rozhodně nezvala, což má jistojistě po mně. Tady v tomhle jasně vidím to jaký pán, takový pes.
Když přijde hladící paní nebo pán, kteří slušně pozdraví, promluví si s náma, něco hezkýho jí řeknou, tak to ona se pohladit nechá. Od některých jen tak ze slušnosti, od někoho s nadšením. Ale tihleti lidi (i psi), co se přiřítí odnikud a myslí si, že je na něj každej zvědavej, nesnáším jak já, tak moje fena. Kdyby se neočekávalo, že jsem civilizovaná osoba, tak je kousnu první, ale už tak jako beru, že jim to rázně řekne právě čuba, u který je to omluvitelný.

Uživatel s deaktivovaným účtem

25.1.2021 14:13
Uživatel s deaktivovaným účtem

Takhle jsme ztropily poprask na Svoboďáku. Uvázala jsem psici nakrátko k lavičce, na lavičku položila batoh a šla si vyfotit kašnu a orloj. No ženská ne moc vábného vzhledu šla psici strkat rohlík. To bylo řevu.....až se kolemjdoucí zastavovali a otáčeli. Chvíli jsem se docela styděla, že mám bestii v rouše beránčím ( to je řece ten pejsek, co tancuje ) a bez náhubku - v Brně na to dcela dbají - a pak mi došlo, že možná ani tak nešlo o ten rohlík, možná spíš o ten batoh.

Uživatel s deaktivovaným účtem

25.1.2021 14:32
Uživatel s deaktivovaným účtem

Že byste jí taky dali rohlík !

Uživatel s deaktivovaným účtem

25.1.2021 14:57
Uživatel s deaktivovaným účtem

Konečně jsem přišla na to, k čemu se ty stolky vyrábí

25.1.2021 15:30
Andrýsek3

XXX.XXX.24.91

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Že byste jí taky dali rohlík !

Ha! Tak teď uz budu po Brně koukat a az uvidim takovouhle čubu s červeným obojkem, tak vim, že to jste vy. 😀

Uživatel s deaktivovaným účtem

25.1.2021 18:11
Uživatel s deaktivovaným účtem

Andrýsek3 napsal(a):
Ha! Tak teď uz budu po Brně koukat a az uvidim takovouhle čubu s červeným obojkem, tak vim, že to jste vy. 😀

Dobrý nápad, ale dost se načekáte, my do Brna jezdíme jen na návštěvu a s psicí vlastně výjimečně. :-))

25.1.2021 18:24
Atheira

XXX.XXX.209.8

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Že byste jí taky dali rohlík !

Já ne. Já cizí psy jenom zdravím. Většině říkám jen ahoj nebo čus, ale když vypadají hodně důležitě (nebo nebezpečně), tak dobrý den a mizím.

6.6.2021 11:01
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

Tak já to opět probudím tady . Zajímalo by mě s jakým mobilem jste spokojení, co se týče focení?

Mě poslední dobou můj telefon tak rozčiluje, že asi brzy budu shánět nový, (no ono to může být klidně za rok ). Když jsem si ho pořizovala, tak jsem koukala hlavně na foťák - kterej všichni chválili, recenze dobré, prostě to vypadalo fajn. Ale poslední dobou mi to přijde jako katastrofa, fotím hlavně psy a dost často jsou nezaostření (bez pohybu), nebo jsou takový jakoby zkreslení... Pak třeba venku vyfotím přírodu když je jasno a vedro a krásně, a doma kouknu na ty fotky a vypadá to, jako by bylo zataženo a hnusně . Přijde mi, že s tím vůbec nejde zastihnout ten okamžik. No a co mě šve taky dost je to, že je tam automaticky nastavený zoom (1x zvětšení), takže když chci fotit něco zblízka, tak se mi to tam prostě nevejde a musím hodně couvat... Pokud si mechanicky přepnu na režim bez zoomu, tak jsou fotky nepochopitelně rozmazané, neostré, nekvalitní....

Je mi jasné, že z mobilu nebudu mít fotky jako ze zrcadlovky, ale chci to jen na takové ty momentky, které si pak můžu dát třeba vyvolat atd.... Prostě aby seděly barvy, fotka nebyla rozmazaná..

6.6.2021 11:26
Katka12345

XXX.XXX.202.158

Já vše fotím na Huawei P30 lite a jsem spokojená. Je teda videa na dálku nejsou úplně perfektní, ale to není můj objekt zájmu. Všechny fotky ode mě s velkým bílým psem jsou focené tímto telefonem.

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.6.2021 10:53
Uživatel s deaktivovaným účtem

Jabko, teď mám 12 mini, umí i portrét (rozostřené pozadí) a hlavně jsou z toho teda super videa (to i ze starých jablek) - tak kvalitní není ani z kamery.

7.6.2021 11:09
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Jabko, teď mám 12 mini, umí i portrét (rozostřené pozadí) a hlavně jsou z toho teda super videa (to i ze starých jablek) - tak kvalitní není ani z kamery.

Jablko prosím ne. Jo to jsem zapomněla dodat, iPhone je jediná značka, kterou vyloženě nechci. Chápu, že má své oblíbence, ale mě vůbec nevyhovuje.. Takže to je tak asi jediné, co opravdu ne 🙂.

Další věc je ta, že se mi za telefon nechce dávat 10 000 a více. Viděla bych to na nějakou zlatou střední cestu okolo 6 000.

Jinak můj telefon taky umí portréty (rozostřené pozadí), často fotím v režimu "pro", což je na nějaké detaily a plánovanou fotku docela i dobrý, problém mám prostě s tím, když chci vytáhnout mobil a udělat momentku. Ale musím teda říct, že když koukám na starší fotky (že stejného mobilu), tak jsou lepší. Možná tam něco nefunguje úplně tak, jak má už.

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.6.2021 11:51
Uživatel s deaktivovaným účtem

Používám samsung loňský model 😀 fotí toho našeho čumáka docela dobře myslím 😉

7.6.2021 11:56
elisak

XXX.XXX.194.232

Co vím tak dobře fotí Huawei a Samsung. Jen s tou cenou bych to spíš viděla kolem těch 10 000, kolem těch 6 000, jsou to spíš nižší modely. V recenzích na mobilmania.cz bývají i reálný fotky za různých světelných podmínek tak bych zkusila zapátrat tam.
Huawei bych si já nepořídila kvůli tomu jak domrvili operační systém. A Samsungy taky moc nemusím, ale já jsem android programátor, takže bych nejradši čistý Android bez jakýchkoliv nadstaveb a o foťák mi zas až tak nejde.

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.6.2021 12:00
Uživatel s deaktivovaným účtem

Mám Xiaomi POCO, fotky jsou z něj pěkný, i videa. Foťák má 64 megapixelů. Kolik stál, ale nevím, dostala jsem ho na Vánoce. Je ale větší než běžný telefon. Každý chce od mobilu a jeho foťáku něco jinýho, nejlepší je asi kouknout na rezence na internetu. Já jsem byla předtím zvyklá na tablet, tak jsem chtěla něco většího. Do ledvinky, kterou nosím na venčení, se vejde akorát.

7.6.2021 12:08
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

Já mám Xiaomi redmi note 8t, foťák má 48 megapixelů. A právě když jsem ho vybírala, tak jsem koukala na recenze a fotky a zdály se mi dobré 😀. No a teď když vytáhnu starý Huawei, který jsem měla předtím , tak bych řekla, že fotí lépe. A to má určitě méně megapixelů a nemá tolik čoček jako Xiaomi. Ale bohužel je zase nefunkční v jiných věcech 😀.

Teď mám vyhlédnuté nějaké Samsungy, tak budu ještě pátrat a koukat na recenze 😁.

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.6.2021 12:50
Uživatel s deaktivovaným účtem

marcelaamax napsal(a):
Já mám Xiaomi redmi note 8t, foťák má 48 megapixelů. A právě když jsem ho vybírala, tak jsem koukala na recenze a fotky a zdály se mi dobré 😀. No a teď když vytáhnu starý Huawei, který jsem měla předtím , tak bych řekla, že fotí lépe. A to má určitě méně megapixelů a nemá tolik čoček jako Xiaomi. Ale bohužel je zase nefunkční v jiných věcech 😀.

Teď mám vyhlédnuté nějaké Samsungy, tak budu ještě pátrat a koukat na recenze 😁.

Já Samsung právě nechtěla. Kluk měl dva, manžel už má třetí, ani z jednoho se mi fotky nelíbily.
Já teda byla vždy zatížená na tradiční klasiku Nokii, která šla bohužel do kopru.

Přidejte reakci

Přidat smajlík