Vrčíčí štěně bulteriéra

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
12.1.2018 15:05
smutná/zklamání

XXX.XXX.41.118

Mám štěndo od 7. týdne nyní 6. měsíce bulík. Cena bez PP 15.000, - Kč! Pes neměl ani základní očkování, odčervení. Nejsem si jistá jak dál pokračovat s výchovou. Psíky miluji, provází mě celý život. Jako náctiletá s NO několik zkoušek a prvních míst v závodech. Dále RR, trochu bázlivý, ale hodný, dále silný NO+ Alj.malamut. Nesnášenlivý ke psům ale šlo to s ním. Poslední Velký švýcar, neskutečně laskavý k dětem dcera s ním chodila od sedmi let sama, na procházky kolem bloku, byl jí v té době k pasu. Nyní Praha, chtěla jsem menšího, sportovního pejska, k dětem, což se všude píše, že OK.
Od začátku štěndo odmítalo jakékoli hry. Nechávali jsme ho, ať si zvyká, má svůj klid, své místo, nikdo štěndo neobtěžuje, k ničemu nenutí. V 3. měsícíh začal vrčet na nejmenší dítě 3roky. Malý se rád dívá na pračku, jak pere a štendo byl stále s ním. Pak chtěl syn blíže k pračce a štěndo jej s hlubokým zavčením kouslo do tváře, dítě mělo týden modřinu na tváři! Byla jsem od nich metr, tak jsem štendo odstrčila, chytla zle za tlamu a hluboce, fuj.
v 3. měs si začínal pomalu hrát, ale jen se mnou, děti 3 a 11 ignoruje i nadále. Nevítá starší, když se vrátí ze školy, naprosto ji ignoruje. Začal vrčet a poštěkávat na zvuky venku. Ze společných her (aportíček, přetahování, plyš. hračky, klacíky) odchází, nebaví jej. Prostě od vás odejde a nechá tam.
Od začátku k večeru vrčí na děti, když jdou z koupelny. (Mé hluboké fuj, poslání na místo, když nevrčel, velká pochvala) Spojování dětí s pamlsky... když se choval správně říkám, "hooodný, jde Petřík a šup pamlsek"
Poslední dva týdny už zle vrčí na všechny členy rodiny i manžela. Mám pocit, že je ve střehu. Přestává mě to bavit.
Včera při procházce se lehce sŕazil s 3 letým synkem a se zlým zavrčením se po něm ohnal a hurá, chňapl naprázdno.
Venku jsme každý den, krátké a časté procházky mezi kopci. Vyběhá se. Doma naše snaha o hry, které ho nebaví. Rád kouše, tedy má své na kousání, to má rád. Od začátku si honí a kouše ocásek. Stupňuje se to. Snažím se odvádět pozornost hrou, nabízím mu jiné kousání, ale teď už to dělá skoro celý den. Nerozumím tomu, nesetkala jsem se s tím u žádného mého pejska... Prosím o radu, co s tím, jak postupovat dál. Když vrčel a to je parádní vlčí vrčení na manžela. ten se nad ním postavil a štěndo umlklo. Majitelé bulíků mi říkají, že je to špatně, že je to u psíka zlé, že ho mám po ohnání na dítě zbít, pořádně, že u těch bulíků je to potřeba. Nevzala jsem si štěndo, abych ho trestala. Na mě je to úžasné psí miminko. Ne na ostatní. Je možné nějak tohle změnit? Děkuju.

12.1.2018 15:17
rapotacka11

XXX.XXX.32.5

Výcvik neprovozujete ?
Není miminko.
Je to klacek.
Chce zábavu, akci.
https://www.ifauna.cz/psi/clanky/r/detail/7238/bulterier/.

12.1.2018 15:30
Dasvo

XXX.XXX.83.28

To točení je neurologická porucha, jmenuje se to OCD - obsedantně kompulzivní porucha. Trochu se obávám, že budoucnost Vašeho psa není vůbec dobrá. Obzvlášť v kombinaci s malými dětmi je to na veliký průs.. švih. Bití (nebo vůbec agrese) naprosto nic neřeší a do budoucna bude situaci spíš zhoršovat. Výcvik, bohužel, taky není stoprocentní východisko.
Je to tvrdé a zdánlivě surové, ale já na Vašem místě bych dal psa pryč. To zvíře je nemocné a nechtěl bych riskovat zdraví svých dětí.

12.1.2018 15:31
smutná/zklamání

XXX.XXX.41.118

Budeme, tak doufám, že nás nebudou nutit do drilu, protože předsedkyně říkala, že je jedno, že je to bulík, je to pes jako pes.) stř a so.

12.1.2018 15:49
smutná/zklamání

XXX.XXX.41.118

Děkuju Dasvo, tohle mi říkají všichni majitelé bulíků. Že byla chyba koupit bez PP. Že je nemocný, sama bojuji s tím, co bych ještě mohla pro štěndo udělat a s tím, že miluji své dítě. Děkuju.

Uživatel s deaktivovaným účtem

12.1.2018 15:50
Uživatel s deaktivovaným účtem

To zní jako hodně špatný vtip. Bezpapírovýho bulíka k malým dětem?
Pes se vám po tříletém dítěti už několikrát ohnal? To čekáte, až ho pokouše doopravdy?
Na vašem místě bych mu urychleně hledala nový domov, protože tohle si říká o pořádnej průšvih. Samozřejmě pro takovýho nervíka se domov hledá hodně špatně.

Takže pokud se psa nezbavíte, okamžitě s ním navštivte odborníka, a to ideálně i s dětmi. Eva Štemberová v Praze. Cvičáky vám s tímhle málokdy poradí, spíše riskujete, že se pes zkazí ještě více.

Psa bych mnohem více izolovala od dětí. Neexistuje, že se po nich ještě někdy ožene. To je přece strašné riskování...

12.1.2018 16:05
scylla

XXX.XXX.150.32

smutná/zklamání napsal(a):
Mám štěndo od 7. týdne nyní 6. měsíce bulík. Cena bez PP 15.000, - Kč! Pes neměl ani základní očkování, odčervení. Nejsem si jistá jak dál pokračovat s výchovou. Psíky miluji, provází mě celý život. Jako náctiletá s NO několik zkoušek a prvních míst v závodech. Dále RR, trochu bázlivý, ale hodný, dále silný NO+ Alj.malamut. Nesnášenlivý ke psům ale šlo to s ním. Poslední Velký švýcar, neskutečně laskavý k dětem dcera s ním chodila od sedmi let sama, na procházky kolem bloku, byl jí v té době k pasu. Nyní Praha, chtěla jsem menšího, sportovního pejska, k dětem, což se všude píše, že OK.
Od začátku štěndo odmítalo jakékoli hry. Nechávali jsme ho, ať si zvyká, má svůj klid, své místo, nikdo štěndo neobtěžuje, k ničemu nenutí. V 3. měsícíh začal vrčet na nejmenší dítě 3roky. Malý se rád dívá na pračku, jak pere a štendo byl stále s ním. Pak chtěl syn blíže k pračce a štěndo jej s hlubokým zavčením kouslo do tváře, dítě mělo týden modřinu na tváři! Byla jsem od nich metr, tak jsem štendo odstrčila, chytla zle za tlamu a hluboce, fuj.
v 3. měs si začínal pomalu hrát, ale jen se mnou, děti 3 a 11 ignoruje i nadále. Nevítá starší, když se vrátí ze školy, naprosto ji ignoruje. Začal vrčet a poštěkávat na zvuky venku. Ze společných her (aportíček, přetahování, plyš. hračky, klacíky) odchází, nebaví jej. Prostě od vás odejde a nechá tam.
Od začátku k večeru vrčí na děti, když jdou z koupelny. (Mé hluboké fuj, poslání na místo, když nevrčel, velká pochvala) Spojování dětí s pamlsky... když se choval správně říkám, "hooodný, jde Petřík a šup pamlsek"
Poslední dva týdny už zle vrčí na všechny členy rodiny i manžela. Mám pocit, že je ve střehu. Přestává mě to bavit.
Včera při procházce se lehce sŕazil s 3 letým synkem a se zlým zavrčením se po něm ohnal a hurá, chňapl naprázdno.
Venku jsme každý den, krátké a časté procházky mezi kopci. Vyběhá se. Doma naše snaha o hry, které ho nebaví. Rád kouše, tedy má své na kousání, to má rád. Od začátku si honí a kouše ocásek. Stupňuje se to. Snažím se odvádět pozornost hrou, nabízím mu jiné kousání, ale teď už to dělá skoro celý den. Nerozumím tomu, nesetkala jsem se s tím u žádného mého pejska... Prosím o radu, co s tím, jak postupovat dál. Když vrčel a to je parádní vlčí vrčení na manžela. ten se nad ním postavil a štěndo umlklo. Majitelé bulíků mi říkají, že je to špatně, že je to u psíka zlé, že ho mám po ohnání na dítě zbít, pořádně, že u těch bulíků je to potřeba. Nevzala jsem si štěndo, abych ho trestala. Na mě je to úžasné psí miminko. Ne na ostatní. Je možné nějak tohle změnit? Děkuju.

No a čemu se divíte? Místo, abyste mu dala najevo, že vrčet není třeba a co má dělat místo toho, ho trestáte a dáváte mu zákazové povely, které ho nenaučí nic. Psa je potřeba naučit, co má dělat, ne co dělat nemá. Pes je podle vašeho popisu hrozně moc nejistý a jeho nejistota a nervozita se stupňuje a ventiluje si to i přes to honění ocásku. Najděte si někoho, kdo rozumí výchově psů, výcvik povelů vám moc nepomůže, takže výcvikáře raději ne. Poradí vám Iveta Soukupová, Eva Štemberová, případně další dobří vychovatelé. Chyba nebude na jeho straně.

Ty rádce, co vám radí bití, neberte vážně.

12.1.2018 16:30
smutná/zklamání

XXX.XXX.41.118

Děkuju Keriton za Váš názor a radu.

12.1.2018 16:32
smutná/zklamání

XXX.XXX.41.118

Děkuju Scylla za Váš názor.

Uživatel s deaktivovaným účtem

12.1.2018 17:15
Uživatel s deaktivovaným účtem

Připojuji se k názoru Dasvo, je to nejspíš neurologický problém, navštivte vererináře neurologa se zkušenostmi s bulíky nebo s tímto onemocněním, i kdyby v jiném městě...psa netrestejte, ani nevím jak to řešit, pes je vlastně nemocný, sám neví co dělat. Propátrejte internet, třeba někoho najdete a získáte info, jak to řešit.
Je to škoda, bulíci jsou strašně milí - děti naše buli má obzvlášť v oblibě, zasněně na ně kouká když je někde venku zaslechne(naše holky jsou dospělé, babička jsem, ale vnučka je půlroční, tak si zatím moc neužívají).

12.1.2018 18:49
smutná/zklamání

XXX.XXX.41.118

Děkuji verun za Váš radu. Je mi to líto. Nebudu ho trestat, nikdy jsem takhle k psu nepřistupovala.
Přeji Vám plno krásných zážitků s vašim pejsek, také jsme je prožívali s velkým švýcarem a to byl hafan a děti se po něm mohly válet a chodil k ním i do pokoje si lehnout... ještě jednou děkuji.

12.1.2018 21:45
smutná/zklamání

XXX.XXX.41.118

Děkuji Prestige za snahu.

14.1.2018 18:02
Enter

XXX.XXX.158.148

Těmto psychickým poruchám se v Praze věnuje MVDr. Martina Načeradská. Její klinika má i webovky.

14.1.2018 18:06
scylla

XXX.XXX.150.32

Jo, poradí kastraci a podávání antidepresiv, po jejich vysazení bude problém ještě horší.

Uživatel s deaktivovaným účtem

14.1.2018 18:38
Uživatel s deaktivovaným účtem

Kastraci psa a antidepresiva pro jeho pána?

14.1.2018 20:03
Enter

XXX.XXX.158.148

scylla napsal(a):
Jo, poradí kastraci a podávání antidepresiv, po jejich vysazení bude problém ještě horší.

Promiňte, ale nezávisle na sobě u ní byli dva moji známí s pejsky (o BOC jsem zde psala, byla i přes noc venku a díky mnoha rušivým vjemům nespala a pak neuroticky na vše štěkala a útočila). Paní doktorka se hodně věnovala prostředí, rytmu dne pejsků, hrám, rodině...Oběma pomohla (BOC začala spát vevnitř a do týdne pohodový pejsek), ani u jednoho nepadlo slovo o kastraci, či antidepresivech...

Uživatel s deaktivovaným účtem

14.1.2018 20:11
Uživatel s deaktivovaným účtem

Enter napsal(a):
Promiňte, ale nezávisle na sobě u ní byli dva moji známí s pejsky (o BOC jsem zde psala, byla i přes noc venku a díky mnoha rušivým vjemům nespala a pak neuroticky na vše štěkala a útočila). Paní doktorka se hodně věnovala prostředí, rytmu dne pejsků, hrám, rodině...Oběma pomohla (BOC začala spát vevnitř a do týdne pohodový pejsek), ani u jednoho nepadlo slovo o kastraci, či antidepresivech...

Promiňe, ale to Vaše známé nenapadlo, že psa majívzít na noc domu?

Uživatel s deaktivovaným účtem

14.1.2018 21:50
Uživatel s deaktivovaným účtem

Zadavatelko píšete, že nevítá příchozí, slyší? může slyšet i jen částečně, když poštěkává na zvuky venku (je štěně bílé?).
Nikde nepíšete, zda je štěně socializované mezi psy, může si hrát s jinými psy?a jak se chová?

14.1.2018 22:06
saola

XXX.XXX.44.102

Pro zadavatelku: dejte ho pryč.
Máte malé děti, tohle není zvíře do rodiny s dětmi. Nejedná se o žádnou špatně pojatou či zanedbanou výchovu, kterou lehce odstraníte pozitivním novátorským přístupem, jak se vám snaží podsunout psí sluníčkářka Scylla. Pokud štěně projevuje vážně míněnou agresi již ve třech měsících a vám se to přesto, že máte poměrně dostatečné zkušenosti se psy, nepodařilo do jeho půl roku věku zmírnit či úplně odbourat, tak to není normální (ve smyslu vyrovnané a bezpečné pro děti) zvíře.
Je to hodně peněz za psa, chápu, že rozhodnutí není lehké, ale není to zvíře do rodiny s dětmi.
Pokud chcete menší temperamentní příjemné plemeno do města, zkuste třeba sheltii nebo bearded kolii, středního pudla, flat coat retrívra apod.

Uživatel s deaktivovaným účtem

14.1.2018 22:44
Uživatel s deaktivovaným účtem

scylla napsal(a):
Jo, poradí kastraci a podávání antidepresiv, po jejich vysazení bude problém ještě horší.

Ze zkušeností mých i známých, co k MVDr. Načeradské chodí, udělá maximum testů, řeší chování, stravu, podmínky chovu apod. Každou drobnost. Rozhodně naslepo nerozhazuje léky typu ATB, kortikoidy aj., naopak. Její pohled na kastraci chápu, je lékař. Hormony jsou mrcha a spíš se k ní se souvisejícími problémy (ať už zdravotními nebo s chováním) dostanou psi nekastrovaní než naopak. Jednoho sušného cvoka mám doma, ale nikdo mi nic nevnucoval.

15.1.2018 05:14
scylla

XXX.XXX.150.32

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ze zkušeností mých i známých, co k MVDr. Načeradské chodí, udělá maximum testů, řeší chování, stravu, podmínky chovu apod. Každou drobnost. Rozhodně naslepo nerozhazuje léky typu ATB, kortikoidy aj., naopak. Její pohled na kastraci chápu, je lékař. Hormony jsou mrcha a spíš se k ní se souvisejícími problémy (ať už zdravotními nebo s chováním) dostanou psi nekastrovaní než naopak. Jednoho sušného cvoka mám doma, ale nikdo mi nic nevnucoval.

Její pohled na kastraci chápete, je lékař... to je krásné vysvětlení toho, proč tam nechodit.

Prosím, jak se dělá maximum testů na chování?

15.1.2018 05:17
scylla

XXX.XXX.150.32

Enter napsal(a):
Promiňte, ale nezávisle na sobě u ní byli dva moji známí s pejsky (o BOC jsem zde psala, byla i přes noc venku a díky mnoha rušivým vjemům nespala a pak neuroticky na vše štěkala a útočila). Paní doktorka se hodně věnovala prostředí, rytmu dne pejsků, hrám, rodině...Oběma pomohla (BOC začala spát vevnitř a do týdne pohodový pejsek), ani u jednoho nepadlo slovo o kastraci, či antidepresivech...

Jinak řečeno známí vyhodili hromadu peněz za konzultace u veterináře a vyřešil to zdravý rozum - vzít psa domů a nechat ho vyspat? Znamí nemysleli a museli za tak triviální radu vyhodit peníze?

15.1.2018 09:35
Prestige

XXX.XXX.71.69

Ještě bych psa nechala vyšetřit na hluchotu apod., ale jak někdo píše výše, asi bych mu našla nový domov bez dětí a s někým zkušeným.

15.1.2018 12:50
smutná/zklamání

XXX.XXX.41.118

Děkuji Enter za snahu.

15.1.2018 12:54
rapotacka11

XXX.XXX.32.5

Prestige napsal(a):
Ještě bych psa nechala vyšetřit na hluchotu apod., ale jak někdo píše výše, asi bych mu našla nový domov bez dětí a s někým zkušeným.

Je bílý ?

15.1.2018 13:01
smutná/zklamání

XXX.XXX.41.118

Děkuji Verun za reakci. Slyší, tedy na mě a na šustění pytlíku mlsek, slyší výborně. Venku už nepoštěkává, poštěkává když se něco šustne na chodbě, hlídá si smečku. Což mi nijak zásadně nevadí, tam probíhá výchova a štěndo reaguje dobře. Jen to chování k ostatním. Ano, vyrůstal v betonovém kotci bohatých majitelů, byla jsem utvrzována každodenním kontaktem i s dětmi. Chovatelka vyprávěla, jak s nimi spala. Teď zpětně si uvědomuji, že rodiče štěnda jsem neměla jak posoudit, byli v kotci, otec prý "nevychován" Ale vždy když jsem si šla pro štěndo, popadla jsem štěndo, které bylo nějak střed temperamentu.

15.1.2018 13:25
smutná/zklamání

XXX.XXX.41.118

Děkuji Saola za Váš názor. Nebojte ne každý názor zde beru vážně... Už jsem téměř nakloněná k řešení. Pejsek s námi chodí všude, bus, auto, veškeré aktivity, setkávání s pejsky, blbnutí venku, zde je pejskařů až až, nejen kříženečků, ale i bull směsek. Mrzí mě, když vidím bull s hlavou jako fotb. míč, jak je nežný k dětem i cizím, opravdu tato plemena milují děti. Pravdou je, že dost nadšenců vrčení na rodin. příšlušníky neřeší a prostě děti hlídají, prý to přejde.) To já už mám strach odejít jen na toaletu, aby neviděla na děcko či štěndo. Takhle se vztah buduje špatně. Starší (11), té je velmi líto, protože si moc přála dalšího pejska s tak krásným poutem, jako měla s VŠSP, když si s ním ještě pokoušela hrát, tahala lano a vesele, ale on odchází a raději se okusuje. To zas musím řešit já, abych odváděla pozornost od nežádoucího chování.. ani s jedním psem jsem nemusela nijak zásadně do jeho výchovy zasahovat, tak cca do puberty, krom křížence malamuta/NO. Nikdy jediný z mých pejsků na nikoho nazavrčel, později ani na děti, naopak. Vždy měli základ na cvičáku a 100% přivolání! I ten švýcar lítal po překážkách a nosil aportek, samozřejmě jen tak jako hru... přeji hodně super zážitků a děkuji.

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.1.2018 13:28
Uživatel s deaktivovaným účtem

"To já už mám strach odejít jen na toaletu, aby neviděla na děcko či štěndo."
To bych taky měla, teda já mám pomalu strach i takhle na dálku jen z toho, jak to čtu.
Udělala jste velkou chybu, když jste si za velký prachy koupila bezpapíráka.

15.1.2018 13:30
smutná/zklamání

XXX.XXX.41.118

For all: Děkuji za reakce, nu a ať máte hodně radost. zážitků se svými miláčky a nejen čtyřnohými... :)
A kdyby náhodou napsal majitel, či chovatel bulíků, kdo má zkušenosti s tím plemenem, byla bych velmi vděčná.

15.1.2018 13:32
smutná/zklamání

XXX.XXX.41.118

Rapotacka11: Ne je červený s tmavou maskou, tedy možnost hluchoty byla snížena. Děkuju.

15.1.2018 13:36
smutná/zklamání

XXX.XXX.41.118

Keriton: Ano. To byla obrovská chyba a při těch zkušenostech... hmm, No a kterou odnáší kvůli mě všichni a peníze za pejska neřeším. Nyní se snažím o kontakt chovatelky a uvidíme jak se vše dál bude vyvíjet. Mimochodem nejsem jediná, kdo má z tohoto vrhu problém s psíkem... děkuji.

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.1.2018 13:38
Uživatel s deaktivovaným účtem

Vy rozhodně nejste nezkušená majitelka, myslím že dokážete velmi dobře posoudit, jak je na tom pejsek. Máte prostě smůlu a doma nemocného pejska a vy máte především povinost vůči vašim dětem a ty si zaslouží bezpečný domov. Pejskovi je pouhých 6měsíců, myslím že dokážete sehnat zodpovědného a zkušeného nového majitele, který si s ním poradí.

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.1.2018 13:43
Uživatel s deaktivovaným účtem

"Máte prostě smůlu a doma nemocného pejska"
není tohle trošku předčasné?
Ono dle úvodního příspěvku bych tam průser v přístupu zase kategoricky nevylučovala...

Nicméně vyloučení/potvrzení organické příčiny by asi bylo na místě, a to aktuálně.

15.1.2018 14:11
smutná/zklamání

XXX.XXX.41.118

Děkuji mnohokrát Hexa.

15.1.2018 14:17
smutná/zklamání

XXX.XXX.41.118

Děkuji hmn_ ještě se snažím, bohužel už zvažuji, že jej nabídnu zdarma se vším, co mám, dva pelíšky, hromady mlsků, pytel granulí, vodítka, hračky, misky, vše a třeba bude šťastnější bez dětského chaosu a přestane se i okusovat.

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.1.2018 14:18
Uživatel s deaktivovaným účtem

Ono, naše buli byla v těch půl roce fak velice hravé štěně, při hře snad ani skoro, až na vyjímky nevrčela- to už musela být hodně rozohněná. Taky by mě to strašně mrzelo, kdybych měla tento problém. Zadavatelky štěně si nehraje a raději se okusuje...
K tomu PP, máme s PP za skorem stejnou cenu, co vás k tomu vedlo, na internetu jste si měla ceny pozjišťovat, nebo si do nějaké chovky zavolat. není to výčitka jen údiv.

15.1.2018 14:51
smutná/zklamání

XXX.XXX.41.118

Verun: To je v pořádku, šla jsem s kůží na trh, děláme chyby. Venku chodí tři bulícy a kříženci bull a pejsci jsou peckovní. Protože sportuji, jsme akční, chtěla jsem i silného psa co vydrží a budí sám od sebe respekt (dcera), aniž by byl zlý k dětem. Opravdu mě to velmi mrzí, beru si to jako osobní selhání... Ale mé rodině by už ani nechyběl, bohužel. Cenu jsem neřešela, líbil se nám, v té době byli dva inzeráty. Poslední Švýcar stál skoro 30.000, - Kč. Vím, jsou to šílené částky. Ano, nehraje si. Jen se mnou, když zapojuji děti, odejdu, odchází za mnou, nebo si jde lehnout. Prostě rád věnuje pozornost sám sobě, hraje si také rád sám, což by asi uvítalo mnoho majitelů divokých štěňat. Vrčení se nebojím, to patří k pejskům. Dám třeba příklad, jak se snažím ukázat nenásilně kde je jeho místo. Sedneme si s dětmi na zem, starší se mi směje, ale udělá to pro mě.) A štěndo se k nám přidá. Rozdávám mňamku a dávám nejstarší, pak prcek a poslední pejsek. Nejdříve urážlivě odešel, teď už čeká až dostane. Když jsem si myslela, že už to máme za sebou, tak se ohnal po malém a už mu nedůvěřuji. Ale nezanevřela jsem. Máte nádherného pejska.

15.1.2018 14:52
smutná/zklamání

XXX.XXX.41.118

... bulíci samozřejmě.

15.1.2018 20:33
Dasvo

XXX.XXX.83.28

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
"Máte prostě smůlu a doma nemocného pejska"
není tohle trošku předčasné?
Ono dle úvodního příspěvku bych tam průser v přístupu zase kategoricky nevylučovala...

Nicméně vyloučení/potvrzení organické příčiny by asi bylo na místě, a to aktuálně.

Zadavatelka píše, že se pes točí. Podle popisu a plemenné zátěže je velmi pravděpodobné, že se jedná o OCD. Takže ano, zadavatelka má vysoce pravděpodobně nemocného psa!

Zadavatelko, oslovte chovatele sama, napište jim, popište problém a zeptejte se na názory. Buď přímo pošlete e-maily chovatelům - někteří komunikují a radí (můžu doporučit třeba Plzeňský Bull, Daidalos, Ecce Bull, Nature of Unique, Solo Magnifica, z Čerchovské zahrady...)
http://bulterierclub.com/index.php/chovatelske-stanice
anebo napište na FB do bulteriéřích skupin - Klabatý svět, Bulterier, Bulterier - přátelská skupina...
Počítejte s tím, že nikdo nebude nadšený z bezpapoše s nejistým původem k dětem, ale jistě někdo poradí. A jen na okraj: Nevěřte tomu, že pořízením barevného štěněte jste se vyhnula problému hluchoty, třeba jednostranné!

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.1.2018 21:26
Uživatel s deaktivovaným účtem

scylla napsal(a):
Její pohled na kastraci chápete, je lékař... to je krásné vysvětlení toho, proč tam nechodit.

Prosím, jak se dělá maximum testů na chování?

...udělá maximum testů, řeší chování...

Formulaci "maximum testů na chování" ve svém textu nevidím a už vůbec neznám odpověď na otázku.

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.1.2018 22:10
Uživatel s deaktivovaným účtem

smutná/zklamání napsal(a):
Verun: To je v pořádku, šla jsem s kůží na trh, děláme chyby. Venku chodí tři bulícy a kříženci bull a pejsci jsou peckovní. Protože sportuji, jsme akční, chtěla jsem i silného psa co vydrží a budí sám od sebe respekt (dcera), aniž by byl zlý k dětem. Opravdu mě to velmi mrzí, beru si to jako osobní selhání... Ale mé rodině by už ani nechyběl, bohužel. Cenu jsem neřešela, líbil se nám, v té době byli dva inzeráty. Poslední Švýcar stál skoro 30.000, - Kč. Vím, jsou to šílené částky. Ano, nehraje si. Jen se mnou, když zapojuji děti, odejdu, odchází za mnou, nebo si jde lehnout. Prostě rád věnuje pozornost sám sobě, hraje si také rád sám, což by asi uvítalo mnoho majitelů divokých štěňat. Vrčení se nebojím, to patří k pejskům. Dám třeba příklad, jak se snažím ukázat nenásilně kde je jeho místo. Sedneme si s dětmi na zem, starší se mi směje, ale udělá to pro mě.) A štěndo se k nám přidá. Rozdávám mňamku a dávám nejstarší, pak prcek a poslední pejsek. Nejdříve urážlivě odešel, teď už čeká až dostane. Když jsem si myslela, že už to máme za sebou, tak se ohnal po malém a už mu nedůvěřuji. Ale nezanevřela jsem. Máte nádherného pejska.

Nezanevírejte, dojděte k vet.neurologovi- Dasvo vám poradil, kde hledat, já fb nemám , poraďte se. Pokud by byl závěr se špatnou prognozou, darování to neřeší. (snad ještě někomu se zkušeností, existuje organizace bulterier v nouzi, tam by se někdo zkušený našel, ).

16.1.2018 19:08
smutná/zklamání

XXX.XXX.41.118

Pane "Dasvo" a paní "verun"

děkuji vám moc za laskavost a snahu nám pomoci. Velmi si toho vážím. Protože v tom dnešním neosobním světě je té přívětivé lidskosi jako šafránu. Rozhodně rady vyzkouším a sem, až dojdeme k nějakému konci napíšu, jak tahle smutná záležitost dopadla.

Pohodový večer.

21.1.2018 19:36
Enter

XXX.XXX.158.148

Jak to vypadá se štěňátkem?

23.1.2018 22:37
Annabelllle

XXX.XXX.35.160

Doporučuji nejdřív vyloučit zdravotní příčiny. Syndrom zuřivosti, hluchotu, spinning a OCD.

8.4.2018 11:54
Art7

XXX.XXX.232.230

Prosim jak píšete o tom buliku...od kud ho máte...moc prosim o info, dekuji.

8.4.2018 15:49
Forester

XXX.XXX.42.201

Je mi to moc líto, ale opravdu jde o psychyckou poruchu, laicky nutkavé chování(to honění ocasu). Mezi bulíky se pohybuji od roku 2002 a už jsem se s tim osobně setkal. Bohužel tady nepomůže žádný výcvyk a fyzické tresty už vůbec ne. Násilí plodí buďto jen strach nebo zase násilí. Těžko říct, co je horší. Takoví psi mění majitele až nakonec musí být někdy i uspáni. Koledovala jste si o potíže od začátku, štěndo bez PP, bez očkování a za takovou zlodějnu. Ano jsem na Vás tvrdý, ale dokud budou lidé jako Vy podporovat takové pseudochovatele tak na to budou doplácet lidé a i psi.Tolik se o tom už napsalo, varovalo a nedáte si říct. Já to nechápu. A přitom mezi bulíčkáři je tolik úžasných lidiček a chov. stanic co mají a přivádí na svět bulíčky jako z cukrkandlu. Ach jo!

2.5.2018 21:55
Blackketty

XXX.XXX.150.106

Jak to dopadlo?

Přidejte reakci

Přidat smajlík