Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
31.7.2018 18:01
fleymin

XXX.XXX.9.135

Dobrý den, chtěla bych se zeptat na názor ohledně krmiv Brit a Forfity. Které by jste spíše doporučili? Nebo nějaké jiné? Veterinářka nám dává vzorky Forfity, ale četla jsem, že nejsou moc vhodná, jinak krmíme Britem. Máme fenku labrador x NO- 9 týdnů. Děkuji za odpovědi.

31.7.2018 22:55
lupus4

XXX.XXX.30.67

na milionté opakování stejných dotazů už jen kopíruji staré odpovědi

Určitě chcete pro svého psa to nejlepší, že ? Tak přestaňte řešit % mouček a jinejch srágor a zde máte námět k zamyšlení
citace Saola

pro štěně je nejdůležitější pestrá a kvalitní strava, založená na základních a pokud možno neupravovaných komponentech. Tedy syrové či vařené maso, vnitřnosti, kosti na žvýkání, vejce, tvaroh, syrová či dušená zelenina, ovoce, dobře stravitelné přílohy (těstoviny, rýže, brambory, pohanka apod.). Na granule zapomeňte, pokud žijete v normální civilizované domácnosti, tj. máte k dispozici ledničku a mrazák. Pak žádné granule nepotřebujete, a rozhodně je nepotřebuje ani vaše štěně. Granule jsou jen balast, jen doplněk ke krmné dávce, ale její základ by měl být u psa vždy postaven na mase.
a citace já


dopátrat se (každý jinak) tomu, že granule ve skutečnosti nestačí pro žádného psa, že si tak odbývat nezaslouží, a už vůbec nejsou lék, ...

krmte maso
https://www.radaveterinare.cz/pes/clanky/barfovani-a-krmeni-psa-je-o-zdravem-selskem-rozumu-rika-veterinar-milan-stourac-94.

a citace rajka
info zde http://manwe.eu celý pravý sloupec.

2.8.2018 15:08
Beatriks

XXX.XXX.200.83

Jestli krmíte granulemi, tak bych vybírala mezi Britem, Royl Canin a Pro plan purina. Jedná se o nejlepší značky s tím nejkvalitnějším krmivem. Dobře nakoupíte na www.zoohit.cz, kde máte všechny tyhle značky a za rozumné a možná i nejnižší ceny. U každého krmiva je popisek, takže se nebojte, že by jste koupila špatně.
Osobně bych doporučila Brit ten bílý pro PUPPY RICE and LAMB, psy po krmivu s obsahem brambor smrdí moč a některým lidem to vadí.
PS: Ano barf je lepší, ale kdo na to má peníze a čas to připravovat. Navíc pes kousáním tvrdých granulí si odstraňuje zubní plak. Ať se fence daří a vydrží stejně jako náš Doníček 14,5 let

2.8.2018 15:19
lupus4

XXX.XXX.25.91

Beatriks napsal(a):
Jestli krmíte granulemi, tak bych vybírala mezi Britem, Royl Canin a Pro plan purina. Jedná se o nejlepší značky s tím nejkvalitnějším krmivem. Dobře nakoupíte na www.zoohit.cz, kde máte všechny tyhle značky a za rozumné a možná i nejnižší ceny. U každého krmiva je popisek, takže se nebojte, že by jste koupila špatně.
Osobně bych doporučila Brit ten bílý pro PUPPY RICE and LAMB, psy po krmivu s obsahem brambor smrdí moč a některým lidem to vadí.
PS: Ano barf je lepší, ale kdo na to má peníze a čas to připravovat. Navíc pes kousáním tvrdých granulí si odstraňuje zubní plak. Ať se fence daří a vydrží stejně jako náš Doníček 14,5 let

Jestli krmíte granulemi, tak bych vybírala mezi Britem, Royl Canin a Pro plan purina. Jedná se o nejlepší značky s tím nejkvalitnějším krmivem.

to myslíte vážně ?

Ano barf je lepší, ale kdo na to má peníze a čas to připravovat. Navíc pes kousáním tvrdých granulí si odstraňuje zubní plak.

finančně vyjde daleko lépe syrové, časově je to asi o 4min/denně opravdu delší a pokud chcete pro svého psa OPRAVDU to nej, tak ty 4min denně navíc za to stojí

kousáním tvrdých granulí si odstraňuje zubní plak.

taková pěkná hov. kost udělá lepší službu a navíc bez chemie

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.8.2018 16:12
Uživatel s deaktivovaným účtem

Beatriks napsal(a):
Jestli krmíte granulemi, tak bych vybírala mezi Britem, Royl Canin a Pro plan purina. Jedná se o nejlepší značky s tím nejkvalitnějším krmivem. Dobře nakoupíte na www.zoohit.cz, kde máte všechny tyhle značky a za rozumné a možná i nejnižší ceny. U každého krmiva je popisek, takže se nebojte, že by jste koupila špatně.
Osobně bych doporučila Brit ten bílý pro PUPPY RICE and LAMB, psy po krmivu s obsahem brambor smrdí moč a některým lidem to vadí.
PS: Ano barf je lepší, ale kdo na to má peníze a čas to připravovat. Navíc pes kousáním tvrdých granulí si odstraňuje zubní plak. Ať se fence daří a vydrží stejně jako náš Doníček 14,5 let

V žádném případě nevybírejte mezi těmito značkami, to jsou ty nejhorší, zvlášť RC a Proplan, rakovinotvorné humusy
Za sebe doporučuji Petkult, Annamaet, Now grain free, Akela, Wolfsblut.

3.8.2018 06:25
scylla

XXX.XXX.150.32

Beatriks napsal(a):
Jestli krmíte granulemi, tak bych vybírala mezi Britem, Royl Canin a Pro plan purina. Jedná se o nejlepší značky s tím nejkvalitnějším krmivem. Dobře nakoupíte na www.zoohit.cz, kde máte všechny tyhle značky a za rozumné a možná i nejnižší ceny. U každého krmiva je popisek, takže se nebojte, že by jste koupila špatně.
Osobně bych doporučila Brit ten bílý pro PUPPY RICE and LAMB, psy po krmivu s obsahem brambor smrdí moč a některým lidem to vadí.
PS: Ano barf je lepší, ale kdo na to má peníze a čas to připravovat. Navíc pes kousáním tvrdých granulí si odstraňuje zubní plak. Ať se fence daří a vydrží stejně jako náš Doníček 14,5 let

Nedoporučujte takové svinstvo, to nikdo rozumný psoví přece nemže dát.


Pro zadavatele - krmte štěně normálním jídlem a ne granulemi a uděláte pro něj to nejlepší.

3.8.2018 08:15
Beatriks

XXX.XXX.247.130

Zajímalo by mne, jak jste přisli na to ze super premium granule jsou svinstvo? To krmivo obsahuje vše co ten pes potřebuje viz. zadní strana pytle. Jsem človek co s tím dělal a orientoval se v tom. Že je barf levnější? To jste zase vzali kde? Ano pokud máte čivavu pak souhlasím. V případě dotazu tady paní určitě nesouhlasím. Pokud máte pejskovi dodat vše co potřebuje, tak jste si asi nikdy nespočítali cenu krmné dávky super prémiového krmiva a barfu. Chtěl bych videt jak za tu sumu naplníte žaludek jednou dávkou u labradora a bude to obsahovat vše potřebné. Ostatně i některe prémiove krmiva dosahují podobných kvalit a zase jste v tom levněji a rozhodně pejsek nestrádá. To že mu hodíte kost aby neměl zubní plak a ten netvrdl na zubní kámen je krasný...Máte šikovného psa pokud si kostí umí vyčistit mezizuby...opravdu bych chtěl vidět. Teda pokud tu kost neprokousne skrz což opět není případ tady dotazující se paní.

Super premiove granule jsou plnohodnotná náhrada na kterém žije miliony psů a žijí krásný dlouhý život. Není se tam čeho bát. Pokud vám nesejde na nějakých těch penězích navíc (ovšem spočítejte si krmnou dávku a vynásobte životem pejska) pak krmíte barfem, ale rozhodně si najděte co vše musí obsahovat.
No a vám co házíte špínu na kvalitní granulová krmiva, tak pokud je nevyrábíte, tak nevím kde na ty pomluvy chodite. Jinak by jste takovou špínu na granule neházeli.

3.8.2018 08:26
Tedysek

XXX.XXX.49.14

Beatriks napsal(a):
Zajímalo by mne, jak jste přisli na to ze super premium granule jsou svinstvo? To krmivo obsahuje vše co ten pes potřebuje viz. zadní strana pytle. Jsem človek co s tím dělal a orientoval se v tom. Že je barf levnější? To jste zase vzali kde? Ano pokud máte čivavu pak souhlasím. V případě dotazu tady paní určitě nesouhlasím. Pokud máte pejskovi dodat vše co potřebuje, tak jste si asi nikdy nespočítali cenu krmné dávky super prémiového krmiva a barfu. Chtěl bych videt jak za tu sumu naplníte žaludek jednou dávkou u labradora a bude to obsahovat vše potřebné. Ostatně i některe prémiove krmiva dosahují podobných kvalit a zase jste v tom levněji a rozhodně pejsek nestrádá. To že mu hodíte kost aby neměl zubní plak a ten netvrdl na zubní kámen je krasný...Máte šikovného psa pokud si kostí umí vyčistit mezizuby...opravdu bych chtěl vidět. Teda pokud tu kost neprokousne skrz což opět není případ tady dotazující se paní.

Super premiove granule jsou plnohodnotná náhrada na kterém žije miliony psů a žijí krásný dlouhý život. Není se tam čeho bát. Pokud vám nesejde na nějakých těch penězích navíc (ovšem spočítejte si krmnou dávku a vynásobte životem pejska) pak krmíte barfem, ale rozhodně si najděte co vše musí obsahovat.
No a vám co házíte špínu na kvalitní granulová krmiva, tak pokud je nevyrábíte, tak nevím kde na ty pomluvy chodite. Jinak by jste takovou špínu na granule neházeli.

Kdyz uz odkazujes na zadni stranu obalu... kolikpak masa ma RC a PP? Nula nula nic. Vis odkud berou maso? Nevis. Proc by mel nekdo psa krmit obilim/kukurici a podobnym srotem? Proc by granule mely byt nastrikane prichuti, nemely by chutnat sami o sobe?

Co se tyce kosti, tak na te jsou i kousky masa, slach a klouby. To kdyz okusuje pes tak si vpohode vysisti zuby ze vsech stran a dukladne. K tomu si zvladne i masirovat dasne.
Zkus porovnat treba Wolfsblut s RC/PP a uvidis ten rozdil. A to nejsou o tolik drazsi nez RC/PP.

3.8.2018 08:27
Tedysek

XXX.XXX.49.14

Mimochodem da se pes nakrmit masem za par kacek!
A sestavit mu jidelnicek neni nic ultra tezkeho.

Uživatel s deaktivovaným účtem

3.8.2018 09:01
Uživatel s deaktivovaným účtem

Beatriks napsal(a):
Zajímalo by mne, jak jste přisli na to ze super premium granule jsou svinstvo? To krmivo obsahuje vše co ten pes potřebuje viz. zadní strana pytle. Jsem človek co s tím dělal a orientoval se v tom. Že je barf levnější? To jste zase vzali kde? Ano pokud máte čivavu pak souhlasím. V případě dotazu tady paní určitě nesouhlasím. Pokud máte pejskovi dodat vše co potřebuje, tak jste si asi nikdy nespočítali cenu krmné dávky super prémiového krmiva a barfu. Chtěl bych videt jak za tu sumu naplníte žaludek jednou dávkou u labradora a bude to obsahovat vše potřebné. Ostatně i některe prémiove krmiva dosahují podobných kvalit a zase jste v tom levněji a rozhodně pejsek nestrádá. To že mu hodíte kost aby neměl zubní plak a ten netvrdl na zubní kámen je krasný...Máte šikovného psa pokud si kostí umí vyčistit mezizuby...opravdu bych chtěl vidět. Teda pokud tu kost neprokousne skrz což opět není případ tady dotazující se paní.

Super premiove granule jsou plnohodnotná náhrada na kterém žije miliony psů a žijí krásný dlouhý život. Není se tam čeho bát. Pokud vám nesejde na nějakých těch penězích navíc (ovšem spočítejte si krmnou dávku a vynásobte životem pejska) pak krmíte barfem, ale rozhodně si najděte co vše musí obsahovat.
No a vám co házíte špínu na kvalitní granulová krmiva, tak pokud je nevyrábíte, tak nevím kde na ty pomluvy chodite. Jinak by jste takovou špínu na granule neházeli.

Přečtěte si něco o složení a hodnocení granulí třeba na stránkách Rádce krmiva pro psy.
https://www.psikrmivoradce.cz/.

Uživatel s deaktivovaným účtem

3.8.2018 09:03
Uživatel s deaktivovaným účtem

Beatriks napsal(a):
Zajímalo by mne, jak jste přisli na to ze super premium granule jsou svinstvo? To krmivo obsahuje vše co ten pes potřebuje viz. zadní strana pytle. Jsem človek co s tím dělal a orientoval se v tom. Že je barf levnější? To jste zase vzali kde? Ano pokud máte čivavu pak souhlasím. V případě dotazu tady paní určitě nesouhlasím. Pokud máte pejskovi dodat vše co potřebuje, tak jste si asi nikdy nespočítali cenu krmné dávky super prémiového krmiva a barfu. Chtěl bych videt jak za tu sumu naplníte žaludek jednou dávkou u labradora a bude to obsahovat vše potřebné. Ostatně i některe prémiove krmiva dosahují podobných kvalit a zase jste v tom levněji a rozhodně pejsek nestrádá. To že mu hodíte kost aby neměl zubní plak a ten netvrdl na zubní kámen je krasný...Máte šikovného psa pokud si kostí umí vyčistit mezizuby...opravdu bych chtěl vidět. Teda pokud tu kost neprokousne skrz což opět není případ tady dotazující se paní.

Super premiove granule jsou plnohodnotná náhrada na kterém žije miliony psů a žijí krásný dlouhý život. Není se tam čeho bát. Pokud vám nesejde na nějakých těch penězích navíc (ovšem spočítejte si krmnou dávku a vynásobte životem pejska) pak krmíte barfem, ale rozhodně si najděte co vše musí obsahovat.
No a vám co házíte špínu na kvalitní granulová krmiva, tak pokud je nevyrábíte, tak nevím kde na ty pomluvy chodite. Jinak by jste takovou špínu na granule neházeli.

Přesně jak píše Tedýsek, asi to nemyslíte špatně, ale jste evidentně laik a bojujete za špatnou stranu, bohužel.

3.8.2018 09:37
scylla

XXX.XXX.150.32

Beatriks napsal(a):
Zajímalo by mne, jak jste přisli na to ze super premium granule jsou svinstvo? To krmivo obsahuje vše co ten pes potřebuje viz. zadní strana pytle. Jsem človek co s tím dělal a orientoval se v tom. Že je barf levnější? To jste zase vzali kde? Ano pokud máte čivavu pak souhlasím. V případě dotazu tady paní určitě nesouhlasím. Pokud máte pejskovi dodat vše co potřebuje, tak jste si asi nikdy nespočítali cenu krmné dávky super prémiového krmiva a barfu. Chtěl bych videt jak za tu sumu naplníte žaludek jednou dávkou u labradora a bude to obsahovat vše potřebné. Ostatně i některe prémiove krmiva dosahují podobných kvalit a zase jste v tom levněji a rozhodně pejsek nestrádá. To že mu hodíte kost aby neměl zubní plak a ten netvrdl na zubní kámen je krasný...Máte šikovného psa pokud si kostí umí vyčistit mezizuby...opravdu bych chtěl vidět. Teda pokud tu kost neprokousne skrz což opět není případ tady dotazující se paní.

Super premiove granule jsou plnohodnotná náhrada na kterém žije miliony psů a žijí krásný dlouhý život. Není se tam čeho bát. Pokud vám nesejde na nějakých těch penězích navíc (ovšem spočítejte si krmnou dávku a vynásobte životem pejska) pak krmíte barfem, ale rozhodně si najděte co vše musí obsahovat.
No a vám co házíte špínu na kvalitní granulová krmiva, tak pokud je nevyrábíte, tak nevím kde na ty pomluvy chodite. Jinak by jste takovou špínu na granule neházeli.

Tak tedy jestli jste s tím dělala, tak jste to už asi zapomněla. To, co jste navrhovala, žádná superprémiová krmiva nejsou, pokud se k nim nějak dostaneme, dáváme to slepicím a ne psovi. Vždy je lepší krmit psa normální pestrou a vyváženou stravou než chemií. Pokud si chcete načíst něco o krmení granulemi, jděte na TOP 10 a nepište hlouposti.

3.8.2018 09:59
pan Brouček

XXX.XXX.79.12

Beatriks napsal(a):
Zajímalo by mne, jak jste přisli na to ze super premium granule jsou svinstvo? To krmivo obsahuje vše co ten pes potřebuje viz. zadní strana pytle. Jsem človek co s tím dělal a orientoval se v tom. Že je barf levnější? To jste zase vzali kde? Ano pokud máte čivavu pak souhlasím. V případě dotazu tady paní určitě nesouhlasím. Pokud máte pejskovi dodat vše co potřebuje, tak jste si asi nikdy nespočítali cenu krmné dávky super prémiového krmiva a barfu. Chtěl bych videt jak za tu sumu naplníte žaludek jednou dávkou u labradora a bude to obsahovat vše potřebné. Ostatně i některe prémiove krmiva dosahují podobných kvalit a zase jste v tom levněji a rozhodně pejsek nestrádá. To že mu hodíte kost aby neměl zubní plak a ten netvrdl na zubní kámen je krasný...Máte šikovného psa pokud si kostí umí vyčistit mezizuby...opravdu bych chtěl vidět. Teda pokud tu kost neprokousne skrz což opět není případ tady dotazující se paní.

Super premiove granule jsou plnohodnotná náhrada na kterém žije miliony psů a žijí krásný dlouhý život. Není se tam čeho bát. Pokud vám nesejde na nějakých těch penězích navíc (ovšem spočítejte si krmnou dávku a vynásobte životem pejska) pak krmíte barfem, ale rozhodně si najděte co vše musí obsahovat.
No a vám co házíte špínu na kvalitní granulová krmiva, tak pokud je nevyrábíte, tak nevím kde na ty pomluvy chodite. Jinak by jste takovou špínu na granule neházeli.

Super, hyper, ultra, premium... všechno je to jen marketing.
Lidi to chtějí slyšet. Jen vy tady jste "super premium" použila 3x.

Chápejte, že granule byly vymyšlené, a prodávají se, protože vyhovují lidem, ne psům.

Když vezmu jen základ co krmím:
hovězí hrubomleté s droby 27, -
zelené dšťky 41, -
kuřecí krky 31, -
vepřový pajšl se srdcem 30, -
kuřecí směs na polévku 18, -
kuřecí stehna (čtvrtky) 32, -
vepřová játra 41, -

Pravda ale není to "superhyperultrapremium" a nemá krásný barevný obal. Není to ale žádná náhražka - většina je v kvalitě pro lidi.
A za pár kaček.

3.8.2018 11:56
noemi

XXX.XXX.64.236

pan Brouček napsal(a):
Super, hyper, ultra, premium... všechno je to jen marketing.
Lidi to chtějí slyšet. Jen vy tady jste "super premium" použila 3x.

Chápejte, že granule byly vymyšlené, a prodávají se, protože vyhovují lidem, ne psům.

Když vezmu jen základ co krmím:
hovězí hrubomleté s droby 27, -
zelené dšťky 41, -
kuřecí krky 31, -
vepřový pajšl se srdcem 30, -
kuřecí směs na polévku 18, -
kuřecí stehna (čtvrtky) 32, -
vepřová játra 41, -

Pravda ale není to "superhyperultrapremium" a nemá krásný barevný obal. Není to ale žádná náhražka - většina je v kvalitě pro lidi.
A za pár kaček.

U nás totéž, ještě dáváme hodně kachní krky.- 49,90 Kč/kg /Kaufland, Tesco/ - jsou krásně masité a kuřecí srdíčka.
Plus klasika, co je v akci - vepřové plecko, vepřová kýta apod, hovězí srdce, ...

Ráno hrstka granulí -po vyzkoušení snad 100 druhé doporučovaných a vychvalovaných TOP značek jsem rezignovala, že už nebudu zkoušet a granule pak věnovat po okolí - Petkult mini vyhovuje i chutná.

Uživatel s deaktivovaným účtem

3.8.2018 12:03
Uživatel s deaktivovaným účtem

Když si vzpomenu, jak jsme sháněli maso (kdysi) pro ovčandu...lítali s kýblama na jatka atd atd...tak dneska je to naprostá pohodička a parádička...taky jsem nějakou dobu krmila granulema...a když si spočítám cenu za opravdu kvalitní granule a cenu masa, tak mi maso vychází finančně lépe...taky jsem se bála, aby pesani měli v dávce vše co potřebují a zkraje jsem to fakt hodně řešila a počítala...pak se časem člověk uklidní a tak nějak to přestane "hystericky" řešit a vlastně stačí, když použije selskej rozum...co si budem povídat...kolik z nás řeší jestli má absolutně vyváženou stravu (krmnou dávku) sám.

3.8.2018 15:54
Beatriks

XXX.XXX.247.130

Krmíme tím co vyhovuje nám a pejskům, jestli se dodazovatelka ptala na rozdíly granulí, tak jsem ji v klidu odpověděla. Chápu, někteří si horlivě a dost útočně stojí za barfem. Když vám to vyhovuje, já osobně na to nemám čas a druhý mrazák, protože když koupím maso, tak většinou se prodáva po 1 kg no a když do toho dám zbytek, který je potřeba, tak mám víc jak 1 kg a co se zbytkem, když krmím Parson rusell teriéra? V lednici by se mi to zkazilo, tak to zamrazím. Na další mrazák nemám místo ani peníze.
Chápu, že myslíte na naše milíčky, ale vemte v potaz, že někteří lidé krmí pejska celý život Chapim nebo jinými granulemi s cenou 300 Kč za 10 kg a nebo těmi konzervami 1200 g za 19,90 Kč. Kde není už vůbec žádné maso a jenom samé obiloviny, barviva a soli.
Takže když někdo se rozhodne koupit nebo se jenom zeptá na jedny z těch kvalitnějších granulí, tak ho hned neatakujte. Protože jste v tom atakování horší, než vegani, kteří vám vnucují ať se taky stanete vegani, že zabíjíte sebe i planetu.
Takže se vším s mírou a hlavně v klidu.

NA dotazovatelku:
měli jsme dva labradory (otec + dcera). Oba jsme celý život krmili granulemi. Don se dožil krásných 14,5 let (Což je na labradora fakt hodně, co myslíte barfani?). Bibinka pouze 11 let, protože měla asi po 3 operacích kyčlích (problémy byly vrozeny barfani). Takže jestli budete chtít krmte dále Britem a ať se pejskovi daří.

Uživatel s deaktivovaným účtem

3.8.2018 16:14
Uživatel s deaktivovaným účtem

to Beatrix

Ale vždyť tady vůbec nejde o granule vs. BARF. Jde tady o vaše šílené prohlášení: "Jestli krmíte granulemi, tak bych vybírala mezi Britem, Royl Canin a Pro plan purina. Jedná se o nejlepší značky s tím nejkvalitnějším krmivem." Zjistěte si podrobně složení, tj. co tam je a kolik toho je. A představte si to reálně ve psí misce, ne ve formě keksů.

3.8.2018 18:03
Markéta80

XXX.XXX.176.2

Beatriks napsal(a):
Krmíme tím co vyhovuje nám a pejskům, jestli se dodazovatelka ptala na rozdíly granulí, tak jsem ji v klidu odpověděla. Chápu, někteří si horlivě a dost útočně stojí za barfem. Když vám to vyhovuje, já osobně na to nemám čas a druhý mrazák, protože když koupím maso, tak většinou se prodáva po 1 kg no a když do toho dám zbytek, který je potřeba, tak mám víc jak 1 kg a co se zbytkem, když krmím Parson rusell teriéra? V lednici by se mi to zkazilo, tak to zamrazím. Na další mrazák nemám místo ani peníze.
Chápu, že myslíte na naše milíčky, ale vemte v potaz, že někteří lidé krmí pejska celý život Chapim nebo jinými granulemi s cenou 300 Kč za 10 kg a nebo těmi konzervami 1200 g za 19,90 Kč. Kde není už vůbec žádné maso a jenom samé obiloviny, barviva a soli.
Takže když někdo se rozhodne koupit nebo se jenom zeptá na jedny z těch kvalitnějších granulí, tak ho hned neatakujte. Protože jste v tom atakování horší, než vegani, kteří vám vnucují ať se taky stanete vegani, že zabíjíte sebe i planetu.
Takže se vším s mírou a hlavně v klidu.

NA dotazovatelku:
měli jsme dva labradory (otec + dcera). Oba jsme celý život krmili granulemi. Don se dožil krásných 14,5 let (Což je na labradora fakt hodně, co myslíte barfani?). Bibinka pouze 11 let, protože měla asi po 3 operacích kyčlích (problémy byly vrozeny barfani). Takže jestli budete chtít krmte dále Britem a ať se pejskovi daří.

jestli marketovka Chappi nebo Royal rozdíl tam není. Stačí si přečíst složení. Radit někomu jak je super royal a pod? Vždyt si stačí přečíst složení, ten royal je fakt pěkné složení ale ne pro psy

3.8.2018 19:05
noemi

XXX.XXX.64.236

Beatriks napsal(a):
Jestli krmíte granulemi, tak bych vybírala mezi Britem, Royl Canin a Pro plan purina. Jedná se o nejlepší značky s tím nejkvalitnějším krmivem. Dobře nakoupíte na www.zoohit.cz, kde máte všechny tyhle značky a za rozumné a možná i nejnižší ceny. U každého krmiva je popisek, takže se nebojte, že by jste koupila špatně.
Osobně bych doporučila Brit ten bílý pro PUPPY RICE and LAMB, psy po krmivu s obsahem brambor smrdí moč a některým lidem to vadí.
PS: Ano barf je lepší, ale kdo na to má peníze a čas to připravovat. Navíc pes kousáním tvrdých granulí si odstraňuje zubní plak. Ať se fence daří a vydrží stejně jako náš Doníček 14,5 let

Předpokládám - rada z přehřátí organizmu pisatelky, případně schválně provokace...nebo nedej bože - těžká demence, ale to by byla dotyčná hospitalizována - snad .

3.8.2018 22:38
Sapp

XXX.XXX.70.163

Superprémiové, ultraprémiové, superultraprémiové...na obalu bude napsané přesně to, co chtějí lidé slyšet...napsat se tam dá cokoliv.

Myslím, že se zde hodí přihodit toto video:

https://www.youtube.com/watch?v=T3yRg_rnVwA.

9.8.2018 00:50
prokopova

XXX.XXX.217.30

pan Brouček napsal(a):
Super, hyper, ultra, premium... všechno je to jen marketing.
Lidi to chtějí slyšet. Jen vy tady jste "super premium" použila 3x.

Chápejte, že granule byly vymyšlené, a prodávají se, protože vyhovují lidem, ne psům.

Když vezmu jen základ co krmím:
hovězí hrubomleté s droby 27, -
zelené dšťky 41, -
kuřecí krky 31, -
vepřový pajšl se srdcem 30, -
kuřecí směs na polévku 18, -
kuřecí stehna (čtvrtky) 32, -
vepřová játra 41, -

Pravda ale není to "superhyperultrapremium" a nemá krásný barevný obal. Není to ale žádná náhražka - většina je v kvalitě pro lidi.
A za pár kaček.

Ano, finančně Barf není dražší než "nejkvalitnější " granule. Je to jen trochu pracnější, tzn. naplánovat jídlo na den dopředu.
Jenom mám pořád obavy, jestli krmíme správně. Náš belgický ovčák,4 roky, žere jen maso, kosti obalené masem, trochu vnitřnosti, ovesné vločky, obden jednu papriku ze skleníku, (tu mu musím dát, když zalívám), nějakou tu mrkev. Nenávidí vejce, což mě nejvíc štve, protože máme domácí. Rozemleté maso z prodejen pro zvířata vůbec nežere. Jako doplněk dostává denně domácí sušenky z tuňáka.
Granule pro BARF nežere, ani jiné granule.
A to je ten problém, pořád si nejsem jistá, jestli by těma granulema nedostal vyváženější jídlo, než to syrové maso.
Náš předchozí belgičák žil na granulích, ale měl stále průjem. Až na starý kolena jsme našli granule, ve kterých nebylo kuřecí a byl klid. Dožil se sice 15let, ale těch problémů!
A ted babo raď! smajlík

Uživatel s deaktivovaným účtem

9.8.2018 07:35
Uživatel s deaktivovaným účtem

prokopova napsal(a):
Ano, finančně Barf není dražší než "nejkvalitnější " granule. Je to jen trochu pracnější, tzn. naplánovat jídlo na den dopředu.
Jenom mám pořád obavy, jestli krmíme správně. Náš belgický ovčák,4 roky, žere jen maso, kosti obalené masem, trochu vnitřnosti, ovesné vločky, obden jednu papriku ze skleníku, (tu mu musím dát, když zalívám), nějakou tu mrkev. Nenávidí vejce, což mě nejvíc štve, protože máme domácí. Rozemleté maso z prodejen pro zvířata vůbec nežere. Jako doplněk dostává denně domácí sušenky z tuňáka.
Granule pro BARF nežere, ani jiné granule.
A to je ten problém, pořád si nejsem jistá, jestli by těma granulema nedostal vyváženější jídlo, než to syrové maso.
Náš předchozí belgičák žil na granulích, ale měl stále průjem. Až na starý kolena jsme našli granule, ve kterých nebylo kuřecí a byl klid. Dožil se sice 15let, ale těch problémů!
A ted babo raď! smajlík

Když budete dávat doplňky, tak bude mít vše.

15.8.2018 22:27
prokopova

XXX.XXX.217.30

No právě, byla jsem nadšená, když jsem objevila granule pro barf, jmenuje se to barf balancer, název raději neuvádím, aby to nevypadalo jako reklama. Ale pes ty granule samostatně nežere, a když je dám do jídla, tak je vyselektuje tak, že zbydou jen ty super zdravé granule. Takže zase sežere jen to maso a to, na co je zvyklý.
Tak asi budu dávat častěji nějaké kvalitní rybí konzervy.

16.8.2018 07:52
inusanka

XXX.XXX.98.58

Za ta dlouhá léta, co žiju se zvířaty, jsem pochopila, že blbnutí ohledně krmení je asi tak stejné, jako když dítě chvíli nejí mléčné, chvíli maso a podobně. A vyroste z něj kupodivu normální člověk. V začátcích jsem krmila vařeným masem, kostmi, těstovinami. Přišla doba granulová a tak jsem začala krmit děleně, zejména z důvodu toho, aby pes uměl žrát granule. Jasně, že pokud člověk odchovává štěně, zejména obříka, musí si tu krmnou dávku alespoň trochu spočítat, hlavně kvůli růstu kostí. Ale to není taková věda. Pestré krmení s přídavkem minerálů, eventuálně vitaminů v ROZUMNÉ výši opravdu psovi neuškodí.

Uživatel s deaktivovaným účtem

16.8.2018 07:58
Uživatel s deaktivovaným účtem

prokopova napsal(a):
No právě, byla jsem nadšená, když jsem objevila granule pro barf, jmenuje se to barf balancer, název raději neuvádím, aby to nevypadalo jako reklama. Ale pes ty granule samostatně nežere, a když je dám do jídla, tak je vyselektuje tak, že zbydou jen ty super zdravé granule. Takže zase sežere jen to maso a to, na co je zvyklý.
Tak asi budu dávat častěji nějaké kvalitní rybí konzervy.

Kupte mu multivitamíny v sypké formě a rybí olej a oboje míchejte 3x týdně do masa.

19.8.2018 21:36
prokopova

XXX.XXX.217.30

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Kupte mu multivitamíny v sypké formě a rybí olej a oboje míchejte 3x týdně do masa.

Rajko 999 díky za rady. Já z toho žrádla až takovou vědu nedělám, ale znáte to, červík pochybnosti tam vždycky je.

Uživatel s deaktivovaným účtem

19.8.2018 21:46
Uživatel s deaktivovaným účtem

prokopova napsal(a):
Rajko 999 díky za rady. Já z toho žrádla až takovou vědu nedělám, ale znáte to, červík pochybnosti tam vždycky je.

Je mi to jasný

Uživatel s deaktivovaným účtem

20.8.2018 09:55
Uživatel s deaktivovaným účtem

Jak psala sard...nade mnou - granule nebyly, krmilo se masem z jatek - většího psa na mase od řezníka i v minulých dobách uživil málokdo. Ve Zverimexu prodávali tak leda rybičky - do akvária.
Byla s tím práce, a proto neměl psa kdekdo. Když jsme jeli na dovolenou, vezli jsme kufr masa zavařeného ve sklenicích smajlík.

12.9.2018 10:47
hankakrejci

XXX.XXX.126.118

Zkus granule Ontario. :) mají krmiva přímo zaměřena na štěňata a taky to dělí i podle velikosti plemena. My jsme tím začali krmit našeho Sigiho, protože jsme zkoušeli změnit značku, potom co dost trpěl průjmy. Tak jsem přešla na to jejich hypoalergenní a je klid (a hlavně čisto a voňavo ) kdyžtak omrkni jejich webovky www.ontario.pet

14.9.2018 21:56
lupus4

XXX.XXX.2.236

hankakrejci napsal(a):
Zkus granule Ontario. :) mají krmiva přímo zaměřena na štěňata a taky to dělí i podle velikosti plemena. My jsme tím začali krmit našeho Sigiho, protože jsme zkoušeli změnit značku, potom co dost trpěl průjmy. Tak jsem přešla na to jejich hypoalergenní a je klid (a hlavně čisto a voňavo ) kdyžtak omrkni jejich webovky www.ontario.pet

další mimoňka, co podlehla masivnímu marketingu a lenosti

14.9.2018 22:05
lupus4

XXX.XXX.2.236

lupus4 napsal(a):
další mimoňka, co podlehla masivnímu marketingu a lenosti

kdepak mimoňka, ale prodejce
zkouší to i na kočkách
takže slečno /paní dejte si je...

Uživatel s deaktivovaným účtem

14.9.2018 22:44
Uživatel s deaktivovaným účtem

lupus4 napsal(a):
kdepak mimoňka, ale prodejce
zkouší to i na kočkách
takže slečno /paní dejte si je...

Tihle líní týpci jsou kontraproduktivní, když se nedokážou nenápadně infiltrovat do diskuze. Docela by mě zajímalo, jestli je někdo monitoruje...

20.9.2018 22:49
tichustka

XXX.XXX.90.197


Řeším
něco podobného. Naši psi teď dojídají balení Royalcaninu, koupila jsem ho na
doporučení znamých ale moc pejskům nejel. Nevím čím to je, možná jen špatná
příchuť. Rozhoduju se teď mezi eukanuba, taste of wild a Britem. Nevím si moc
rady, každý říká něco jiného, někdo doporučuje, někdo ne, obecně mi přijde
ale nejvíc oblíbený a chválený Brit,
co myslíte... máte někdo zkušenost?

Uživatel s deaktivovaným účtem

20.9.2018 22:55
Uživatel s deaktivovaným účtem

tichustka napsal(a):

Řeším
něco podobného. Naši psi teď dojídají balení Royalcaninu, koupila jsem ho na
doporučení znamých ale moc pejskům nejel. Nevím čím to je, možná jen špatná
příchuť. Rozhoduju se teď mezi eukanuba, taste of wild a Britem. Nevím si moc
rady, každý říká něco jiného, někdo doporučuje, někdo ne, obecně mi přijde
ale nejvíc oblíbený a chválený Brit,
co myslíte... máte někdo zkušenost?

Jaký máte rozpočet? Tohle je průměr, je spousta kvalitnějších granulí.

23.9.2018 14:29
hojka1

XXX.XXX.143.31

My krmíme britem už cca 3 roky oba naše psy a nemám co vytknout,
prospívají jim skvěle - žádný problémy se zažíváním, chutnají jim a mají
krásnou srst… spokojenost.


Přidejte reakci

Přidat smajlík