Krmivo pro štěně NO - DC puppy maxi (Delikan)

Německý ovčák
Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
23.8.2018 12:41
loluciss

XXX.XXX.141.119

Dobrý den, jaké máte, prosím zkušenosti s granulemi od Delkanu zn. CD Puppy Maxi? Krmila jsem těmito granulemi, ale už je to cca 10 let zpátky. Složení se mi zamlouvá, ale pro jistotu se ptám na zkušenosti. Ani už jsem nevěděla, že se stále vyrábí. Líbí se mi, že pak i řada navazuje několika typy pro dospělé psy.
A jak je to s pribináčky, tvarohem? Já svoje předešlé feny ovčáků jako štěňata "cpala" tvarohem a "bobíky", kvůli prošlapům atd. a všechny byly krásné v kostře, silné, prošlapy nikde...Jen, že spousta lidí je proti tvarohu kvůli velkému množství bílkovin...
Děkuji a přeji hezký den.

23.8.2018 12:45
keissa

XXX.XXX.155.174

loluciss napsal(a):
Dobrý den, jaké máte, prosím zkušenosti s granulemi od Delkanu zn. CD Puppy Maxi? Krmila jsem těmito granulemi, ale už je to cca 10 let zpátky. Složení se mi zamlouvá, ale pro jistotu se ptám na zkušenosti. Ani už jsem nevěděla, že se stále vyrábí. Líbí se mi, že pak i řada navazuje několika typy pro dospělé psy.
A jak je to s pribináčky, tvarohem? Já svoje předešlé feny ovčáků jako štěňata "cpala" tvarohem a "bobíky", kvůli prošlapům atd. a všechny byly krásné v kostře, silné, prošlapy nikde...Jen, že spousta lidí je proti tvarohu kvůli velkému množství bílkovin...
Děkuji a přeji hezký den.

CD krmím maxi adult a krmím tím vše i štěnata a super.

23.8.2018 12:52
loluciss

XXX.XXX.141.119

keissa napsal(a):
CD krmím maxi adult a krmím tím vše i štěnata a super.

Děkuji Vám za informaci.

Uživatel s deaktivovaným účtem

23.8.2018 12:53
Uživatel s deaktivovaným účtem

Pokud je to tohle https://www.happypet.cz/delikan-cd-puppy-maxi/?v=298, tak to bych nekrmila nikdy, tolik chemie a kukuřice. Fuj.

23.8.2018 12:56
loluciss

XXX.XXX.141.119

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Pokud je to tohle https://www.happypet.cz/delikan-cd-puppy-maxi/?v=298, tak to bych nekrmila nikdy, tolik chemie a kukuřice. Fuj.

Ano, přesně to. Děkuji za reakci!

Uživatel s deaktivovaným účtem

23.8.2018 13:05
Uživatel s deaktivovaným účtem

loluciss napsal(a):
Ano, přesně to. Děkuji za reakci!

Pokud chcete krmit v podobné cenové hladině, tak nejlépe vycházejí Petkult, cca 1000, - https://krmeni.cz/petkult-granule-pro-psy.

23.8.2018 13:12
loluciss

XXX.XXX.141.119

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Pokud chcete krmit v podobné cenové hladině, tak nejlépe vycházejí Petkult, cca 1000, - https://krmeni.cz/petkult-granule-pro-psy.

Ráda si nechám poradit, děkuji za typ. Jdu na to mrknout.

Uživatel s deaktivovaným účtem

23.8.2018 13:16
Uživatel s deaktivovaným účtem

loluciss napsal(a):
Ráda si nechám poradit, děkuji za typ. Jdu na to mrknout.

Za málo, granulí je dnes tolik, že člověk ani neví kam koukat smajlík Ten Petkult je prosím bez chemie a neobsahuje ani lahůdky jako drůbeží tuk a hlavně obsahuje maso a ne živočišné produkty.

23.8.2018 13:31
loluciss

XXX.XXX.141.119

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Za málo, granulí je dnes tolik, že člověk ani neví kam koukat smajlík Ten Petkult je prosím bez chemie a neobsahuje ani lahůdky jako drůbeží tuk a hlavně obsahuje maso a ne živočišné produkty.

No právě, na jednu stranu jsem ráda za velký výběr a neskutečné množství informací, ale pak se člověk nemůže rozhodnout. Zemřela mi stará fenka NO, takže už to je dost let, co jsem měla štěně velkého plemene, tak se po letech rozkoukávám...Nechci nic pokazit.

Uživatel s deaktivovaným účtem

23.8.2018 13:46
Uživatel s deaktivovaným účtem

loluciss napsal(a):
No právě, na jednu stranu jsem ráda za velký výběr a neskutečné množství informací, ale pak se člověk nemůže rozhodnout. Zemřela mi stará fenka NO, takže už to je dost let, co jsem měla štěně velkého plemene, tak se po letech rozkoukávám...Nechci nic pokazit.

Je mi to jasný Když si tady v diskuzích počtete v tématu granule, tak byste se měla trochu zorientovat. Tady je malý návod https://www.granule.cz/Clanky/Zajimave-clanky/Jake-granule-jsou-nejlepsi.

23.8.2018 14:41
lupus4

XXX.XXX.9.25

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Je mi to jasný Když si tady v diskuzích počtete v tématu granule, tak byste se měla trochu zorientovat. Tady je malý návod https://www.granule.cz/Clanky/Zajimave-clanky/Jake-granule-jsou-nejlepsi.

tak zrovna tenhle článek prodejce rozhodně nelze brát jako "objektivní"

na milionté opakování stejných dotazů už jen kopíruji staré odpovědi


Určitě chcete pro svého psa to nejlepší, že ? Tak přestaňte řešit % mouček a jinejch srágor a zde máte námět k zamyšlení
citace Saola

pro štěně je nejdůležitější pestrá a kvalitní strava, založená na základních a pokud možno neupravovaných komponentech. Tedy syrové či vařené maso, vnitřnosti, kosti na žvýkání, vejce, tvaroh, syrová či dušená zelenina, ovoce, dobře stravitelné přílohy (těstoviny, rýže, brambory, pohanka apod.). Na granule zapomeňte, pokud žijete v normální civilizované domácnosti, tj. máte k dispozici ledničku a mrazák. Pak žádné granule nepotřebujete, a rozhodně je nepotřebuje ani vaše štěně. Granule jsou jen balast, jen doplněk ke krmné dávce, ale její základ by měl být u psa vždy postaven na mase.
a citace já


dopátrat se (každý jinak) tomu, že granule ve skutečnosti nestačí pro žádného psa, že si tak odbývat nezaslouží, a už vůbec nejsou lék, ...

krmte maso
https://www.radaveterinare.cz/pes/clanky/barfovani-a-krmeni-psa-je-o-zdravem-selskem-rozumu-rika-veterinar-milan-stourac-94.

a citace rajka
info zde http://manwe.eu celý pravý sloupec.
tak použijte hlavu a "problém" jaké granule můžete v klidu zapomenout, protože platí, že nejlepší granule jsou ŽÁDNÉ granule

Uživatel s deaktivovaným účtem

23.8.2018 15:10
Uživatel s deaktivovaným účtem

lupus4 napsal(a):
tak zrovna tenhle článek prodejce rozhodně nelze brát jako "objektivní"

na milionté opakování stejných dotazů už jen kopíruji staré odpovědi


Určitě chcete pro svého psa to nejlepší, že ? Tak přestaňte řešit % mouček a jinejch srágor a zde máte námět k zamyšlení
citace Saola

pro štěně je nejdůležitější pestrá a kvalitní strava, založená na základních a pokud možno neupravovaných komponentech. Tedy syrové či vařené maso, vnitřnosti, kosti na žvýkání, vejce, tvaroh, syrová či dušená zelenina, ovoce, dobře stravitelné přílohy (těstoviny, rýže, brambory, pohanka apod.). Na granule zapomeňte, pokud žijete v normální civilizované domácnosti, tj. máte k dispozici ledničku a mrazák. Pak žádné granule nepotřebujete, a rozhodně je nepotřebuje ani vaše štěně. Granule jsou jen balast, jen doplněk ke krmné dávce, ale její základ by měl být u psa vždy postaven na mase.
a citace já


dopátrat se (každý jinak) tomu, že granule ve skutečnosti nestačí pro žádného psa, že si tak odbývat nezaslouží, a už vůbec nejsou lék, ...

krmte maso
https://www.radaveterinare.cz/pes/clanky/barfovani-a-krmeni-psa-je-o-zdravem-selskem-rozumu-rika-veterinar-milan-stourac-94.

a citace rajka
info zde http://manwe.eu celý pravý sloupec.
tak použijte hlavu a "problém" jaké granule můžete v klidu zapomenout, protože platí, že nejlepší granule jsou ŽÁDNÉ granule

Achjo Nejde o to, aby si zakladatelka koupila ony granule z odkazu na článek, ale aby se zorientovala ve výběru granulí, resp toho, co mají a nemají obsahovat.
Samozřejmě maso je maso, ale pochopte, že ne každý je ochoten nebo může nebo umí psa masem krmit, proto není nutné do každého, kdo tady založí diskuze s tématem "jaké granule koupit" hustit, jak má začít krmit masem.

23.8.2018 16:15
lupus4

XXX.XXX.9.25

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Achjo Nejde o to, aby si zakladatelka koupila ony granule z odkazu na článek, ale aby se zorientovala ve výběru granulí, resp toho, co mají a nemají obsahovat.
Samozřejmě maso je maso, ale pochopte, že ne každý je ochoten nebo může nebo umí psa masem krmit, proto není nutné do každého, kdo tady založí diskuze s tématem "jaké granule koupit" hustit, jak má začít krmit masem.

ale aby se zorientovala ve výběru granulí, resp toho, co mají a nemají obsahovat.

a v rámci "orientace" se snad může dozvědět, že lze krmit i správně, ne ?

Uživatel s deaktivovaným účtem

23.8.2018 16:45
Uživatel s deaktivovaným účtem

lupus4 napsal(a):
ale aby se zorientovala ve výběru granulí, resp toho, co mají a nemají obsahovat.

a v rámci "orientace" se snad může dozvědět, že lze krmit i správně, ne ?

Dozvědět se to může, ale nemusí to být takovým naléhavým stylem. Mmch, správně, to pro někoho nemusí být jen krmení masem.

23.8.2018 17:03
lupus4

XXX.XXX.9.25

správně, to pro někoho nemusí být jen krmení masem.

no nejde o" někoho" a jeho pohodlí, ale snad o psa, ne ?

Uživatel s deaktivovaným účtem

23.8.2018 17:09
Uživatel s deaktivovaným účtem

lupus4 napsal(a):
správně, to pro někoho nemusí být jen krmení masem.

no nejde o" někoho" a jeho pohodlí, ale snad o psa, ne ?

Nechytejte mě za slovo
Holt, ne každý je do těch psů tak zažraný jako nás pár tady na fauně. ;-).

23.8.2018 17:22
Andrýsek3

XXX.XXX.212.56

Ach jo..fanatici..
Taky krmím masem, ale je fakt nutný to coat do každého vlákna o granulích? Zakladatelka se na to neptala.

23.8.2018 18:05
lupus4

XXX.XXX.9.25

Andrýsek3 napsal(a):
Ach jo..fanatici..
Taky krmím masem, ale je fakt nutný to coat do každého vlákna o granulích? Zakladatelka se na to neptala.

Zakladatelka se na to neptala.

dle jejího dotazu lze usoudit, že ji to ani nenapadlo

23.8.2018 19:56
loluciss

XXX.XXX.240.87

Dobrý večer, všem děkuji za reakce k zamyšlení. Mamka má sedmiletého ovčáka, kterého krmí masem s přílohami, má špatnou slinivku a čistá svalovina s dodávanými doplňky (kreon) jsou potravou, která ho drží při životě a udržuje ji ve výborné kondici. Při jeho zdravotním stavu. Takže o krmení masem pojem mám. Já ale preferuji granule, vzhledem k tomu, že mi na nich moji psi prospívali, spolu samozřejmě s výhodami skladování, lehčí přípravy atd...Jen jsem měla štěně velkého plemene před devíti lety, tak se informuji "co je nového". Věřím, že mi poradí chovatelka, ale zajímají mne i zkušenosti zde přispívajících pejskařů. Hezký večer a hodně radosti s Vašimi pesany.

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.8.2018 09:37
Uživatel s deaktivovaným účtem

Huskyjanina napsal(a):
Rájko a tahle Acana je v poho?
https://www.spokojenypes.cz/acana-dog-cobb-chicken-amp-greens-17-kg-heritage/.

Záleží z jakého pohledu, pokud nemáte alergika nebo mu nevadí luštěniny a vyšší obsah vlákniny, a Vy překousnete kuřecí tuk, tak tahle verze bude v pohodě.

24.8.2018 10:06
Huskyjanina

XXX.XXX.252.46

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Záleží z jakého pohledu, pokud nemáte alergika nebo mu nevadí luštěniny a vyšší obsah vlákniny, a Vy překousnete kuřecí tuk, tak tahle verze bude v pohodě.

ok díky...já teda krmim víceméně masem, ale občas si chtějí schroupnout granule, tak mě zajímal názor

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.8.2018 10:08
Uživatel s deaktivovaným účtem

Huskyjanina napsal(a):
ok díky...já teda krmim víceméně masem, ale občas si chtějí schroupnout granule, tak mě zajímal názor

Nejsou nijak škodlivé, snad sednou

24.8.2018 10:10
keissa

XXX.XXX.155.174

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Pokud je to tohle https://www.happypet.cz/delikan-cd-puppy-maxi/?v=298, tak to bych nekrmila nikdy, tolik chemie a kukuřice. Fuj.

..kvalita a obsah někdy neznamená pro psa to samé.Spousta ovčáčkářu tímhle krmí a maji super výsledky a psi jsou OK.Pro velká plemena je někdy vhodnější takové méně nabušené krmivo.
Já krmím od delikanu CD maxi adult a je to krmení co se mi osvědčilo.psi ho žerou bez problému, nemají po něm prujem a nejsou po něm ani obrovské hromady smrduteho...
U mě je základ krmení maso bez jakýchkoliv příloh, granule používám jako pamlsky a nebo u psu které musím krmit dvakrát denně či při dovolené a cestách.
Jinak cenově zajímavá krmiva co jsem vyzkoušela je ještě Bardog za studena lisované dobrá cena i kvalita, Fitmin junior (řada v černých pytlech) též dobré.

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.8.2018 10:22
Uživatel s deaktivovaným účtem

"..kvalita a obsah někdy neznamená pro psa to samé."

nepochopila jsem tuhle vetu?

jinak -me třeba kukurice az tak v krmivu nevadi - nekrmim jen granclema. ale problém jsou konzervanty.

ale podle me jsou i v tom petkultu teda

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.8.2018 10:26
Uživatel s deaktivovaným účtem

keissa napsal(a):
..kvalita a obsah někdy neznamená pro psa to samé.Spousta ovčáčkářu tímhle krmí a maji super výsledky a psi jsou OK.Pro velká plemena je někdy vhodnější takové méně nabušené krmivo.
Já krmím od delikanu CD maxi adult a je to krmení co se mi osvědčilo.psi ho žerou bez problému, nemají po něm prujem a nejsou po něm ani obrovské hromady smrduteho...
U mě je základ krmení maso bez jakýchkoliv příloh, granule používám jako pamlsky a nebo u psu které musím krmit dvakrát denně či při dovolené a cestách.
Jinak cenově zajímavá krmiva co jsem vyzkoušela je ještě Bardog za studena lisované dobrá cena i kvalita, Fitmin junior (řada v černých pytlech) též dobré.

Tady se ale nebavíme o nabušenosti krmiva. To, že někdo krmí chemickými sragorami a psi na tom vypadají ušlechtile neznamená, že to těm psům prospívá, lze přece krmit nechemicky a kvalitně mimo masa. A o ceně bych se vůbec nezmiňovala, tady opravdu neodpovídá cena kvalitě. Dřív, ale i dnes spoustu ovčáčkářů krmí k9, více méně kvalitativně srovnatelným krmivem a těch psů co má z toho alergie a záněty uší znám fakt hodně, ale lidé tím krmí dál, ptz je nezajímá co do sebe ten pes dostane, ale to, že se nažere a nestojí to tolik. Jak smutné.

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.8.2018 10:35
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
"..kvalita a obsah někdy neznamená pro psa to samé."

nepochopila jsem tuhle vetu?

jinak -me třeba kukurice az tak v krmivu nevadi - nekrmim jen granclema. ale problém jsou konzervanty.

ale podle me jsou i v tom petkultu teda

Řídím se složením, teď jsem koukala na originální stránky výrobce a žádnou chemii tam nevidím.

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.8.2018 10:42
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Řídím se složením, teď jsem koukala na originální stránky výrobce a žádnou chemii tam nevidím.

a cim jsou tedy konzervovany?
mají 2 roky záruku. vitamin E nestaci.

24.8.2018 10:49
Huskyjanina

XXX.XXX.252.46

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Nejsou nijak škodlivé, snad sednou

právěže sednou...už takhle krmím dýl. Složení se mi vcelku zamlouvalo, psům to vyjímečně chutná, tak sem nad jinými nepřemýšlela. Jen, když se tu probírají teď grancle, tak mě zajímal i jiný názor

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.8.2018 10:51
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
a cim jsou tedy konzervovany?
mají 2 roky záruku. vitamin E nestaci.

Obsahuje směs přírodních antioxidantů (rozmarýn-Rosmarinus SP., réva Vinis SP., kurkuma Curcuma SP., citrusy Citrus SP. șicuișoare-Syzygium SP.) 300mg/kg

http://petkult.ro/Starter-p61-ro.htm.

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.8.2018 10:52
Uživatel s deaktivovaným účtem

Huskyjanina napsal(a):
právěže sednou...už takhle krmím dýl. Složení se mi vcelku zamlouvalo, psům to vyjímečně chutná, tak sem nad jinými nepřemýšlela. Jen, když se tu probírají teď grancle, tak mě zajímal i jiný názor

Aha, tak to jo, to je dobře, že sedí

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.8.2018 11:05
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Obsahuje směs přírodních antioxidantů (rozmarýn-Rosmarinus SP., réva Vinis SP., kurkuma Curcuma SP., citrusy Citrus SP. șicuișoare-Syzygium SP.) 300mg/kg

http://petkult.ro/Starter-p61-ro.htm.

njn. jenze na pytli jsem to ale nenasla. To blbe hledam?
Jen ten vit. E je deklarovany.
Proto me to zarazilo. Plus ta vyroba mimo EU.

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.8.2018 11:11
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
njn. jenze na pytli jsem to ale nenasla. To blbe hledam?
Jen ten vit. E je deklarovany.
Proto me to zarazilo. Plus ta vyroba mimo EU.

Tady máte složení, kde to máte vypsané + tedy výroba v Belgii? Teď nemám už čas to na tom rumunském webu hledat, ale klidně můžou vyrábět i v Belgii (pro EU trh)
https://www.krmivo-pes.cz/psi/granule/petkult-dog-starter-lamb-rice-12kg/.

24.8.2018 11:15
inusanka

XXX.XXX.98.58

Proč si myslíte, že dehydratované krmivo - a potažmo i potraviny - by měly být něčím konzervované? Maximálně antioxidanty, aby ty tuky tolik nedegradovaly.

24.8.2018 11:19
keissa

XXX.XXX.155.174

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
"..kvalita a obsah někdy neznamená pro psa to samé."

nepochopila jsem tuhle vetu?

jinak -me třeba kukurice az tak v krmivu nevadi - nekrmim jen granclema. ale problém jsou konzervanty.

ale podle me jsou i v tom petkultu teda

možná jsem to blbě napsala, někdy jsou super kvalitní nabušené granule a psovi prostě nesedí a má po nich problém a paradoxně mu sedí více obilné, a ečkama nacpane granule..
Ono ty konzervanty většinou zabranují kažení a plísním a psovi ve výsledku budou víc sedět, maji sice víc chemie ale nemají plísně a nežluknou...a tudíž ani nemění složení.

24.8.2018 11:25
keissa

XXX.XXX.155.174

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
njn. jenze na pytli jsem to ale nenasla. To blbe hledam?
Jen ten vit. E je deklarovany.
Proto me to zarazilo. Plus ta vyroba mimo EU.

Dost často je na pytli uvedeno česky něco uplně jineho než na originále či přímo na stránkách výrobce...

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.8.2018 11:28
Uživatel s deaktivovaným účtem

keissa napsal(a):
možná jsem to blbě napsala, někdy jsou super kvalitní nabušené granule a psovi prostě nesedí a má po nich problém a paradoxně mu sedí více obilné, a ečkama nacpane granule..
Ono ty konzervanty většinou zabranují kažení a plísním a psovi ve výsledku budou víc sedět, maji sice víc chemie ale nemají plísně a nežluknou...a tudíž ani nemění složení.

Tohle je prostě hloupost, proč pořád mluvíte o nabušenosti? Kukuřici schovávate za nabušenost?

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.8.2018 11:52
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Tady máte složení, kde to máte vypsané + tedy výroba v Belgii? Teď nemám už čas to na tom rumunském webu hledat, ale klidně můžou vyrábět i v Belgii (pro EU trh)
https://www.krmivo-pes.cz/psi/granule/petkult-dog-starter-lamb-rice-12kg/.

ne, vyroba není v Belgii, je to rumunska společnost.
Vsak znacka Petkult patri pod http://petproduct.ro/

a jedine slozeni na pytli je zavazne, ne to co se uvadi na webech?

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.8.2018 11:56
Uživatel s deaktivovaným účtem

inusanka napsal(a):
Proč si myslíte, že dehydratované krmivo - a potažmo i potraviny - by měly být něčím konzervované? Maximálně antioxidanty, aby ty tuky tolik nedegradovaly.

"Proč si myslíte"

protoze tam ty konzervanty uvadi a aby to vydrželo 2 roky.
k docteni je info, ze prirodni antioxidanty vydrzi max 1 rok konzervovat tuky.

třeba v granclich pro kone a kraliky je bezne BHT a BHA -a kolik je tam tuku proti psimu zradlu? minimum...

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.8.2018 12:01
Uživatel s deaktivovaným účtem

keissa napsal(a):
možná jsem to blbě napsala, někdy jsou super kvalitní nabušené granule a psovi prostě nesedí a má po nich problém a paradoxně mu sedí více obilné, a ečkama nacpane granule..
Ono ty konzervanty většinou zabranují kažení a plísním a psovi ve výsledku budou víc sedět, maji sice víc chemie ale nemají plísně a nežluknou...a tudíž ani nemění složení.

"maji sice víc chemie ale nemají plísně a nežluknou"

jo -taky uz jsme slyšela tenhle názor -ze pes vlastne zije tak kratce, ze ho chemie ani neohrozi. ale ty rakoviny proste z neceho jsou a u tech konzervačních latek nekterych je to prokazane, ne zadne mozna.

a ne, nejsem extremista co si mysli, ze se chemii da vyhnout - však i ty petkulty občas krmim -jen si je zas tak neidealizuju, no...

24.8.2018 12:11
keissa

XXX.XXX.155.174

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Tohle je prostě hloupost, proč pořád mluvíte o nabušenosti? Kukuřici schovávate za nabušenost?

Asi to chcete polopatě granule bez kukuřice, obilí.a bez konzervantu mužou psovi dělat víc problému než granule s obilím, kukuřici a plne konzervantu.
Spoustě psu je složeni v podstatě jedno, alergie jsou spíše na obsažené plísně a roztoče či žluklé tuky v krmivu.

24.8.2018 12:26
keissa

XXX.XXX.155.174

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
"maji sice víc chemie ale nemají plísně a nežluknou"

jo -taky uz jsme slyšela tenhle názor -ze pes vlastne zije tak kratce, ze ho chemie ani neohrozi. ale ty rakoviny proste z neceho jsou a u tech konzervačních latek nekterych je to prokazane, ne zadne mozna.

a ne, nejsem extremista co si mysli, ze se chemii da vyhnout - však i ty petkulty občas krmim -jen si je zas tak neidealizuju, no...

..co je v podstatě horši chemie nebo plísně a roztoče a žluknutím změněné krmivo...a nedělám si iluze že přepravci v těchto vedrech krmení uskladnují nějak extra...

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.8.2018 12:33
Uživatel s deaktivovaným účtem

Tusite někdo, proc se grancle vlastne neprodavaji balene vakuove?

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.8.2018 13:56
Uživatel s deaktivovaným účtem

keissa napsal(a):
Asi to chcete polopatě granule bez kukuřice, obilí.a bez konzervantu mužou psovi dělat víc problému než granule s obilím, kukuřici a plne konzervantu.
Spoustě psu je složeni v podstatě jedno, alergie jsou spíše na obsažené plísně a roztoče či žluklé tuky v krmivu.

Tak tohle je ještě větší blbost.

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.8.2018 17:27
Uživatel s deaktivovaným účtem

keissa napsal(a):
..co je v podstatě horši chemie nebo plísně a roztoče a žluknutím změněné krmivo...a nedělám si iluze že přepravci v těchto vedrech krmení uskladnují nějak extra...

plisne, roztoce nebo zlukly tuk tam byt muze, uznavam.
ale ta chemije tam je
a to je pro me rozdil docela podstatny.

24.8.2018 20:07
saola

XXX.XXX.143.176

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Tusite někdo, proc se grancle vlastne neprodavaji balene vakuove?

A k čemu by to bylo?
Jakmile otevřete pytel, umožníte přístup vzduchu a veškeré výhody vakua jsou pryč. Nestojí o to ani prodejci, ještě stále se prodávají granule rozvažované, pytel stojí na prodejně otevřený třeba měsíc, tak k čemu vakuum?

Vaše poznámka k chemii je úsměvná, zvlášť když se bavíme o produktu, který je výsledkem nemilosrdného tepelného zpracování původně jakžtakž přirozených surovin do stavu inertní, divně páchnoucí tvrdé hroudy, zbavené jakékoliv přidané výživové hodnoty pro zvíře vyjma jakžtakž záchovné dávky tuků, bílkovin a balastu.

Přesto se tady diskuze na téma granule stále opakují ve smyslu, která ta dehydrovaná umělá hrouda obsahuje exotičtější výchozí suroviny nebo alespoň náznak svaloviny, aby se dalo říct, že je to z masa.

To je jak drbat se levou rukou přes hlavu na pravém uchu - není lepší těm psům dát prostě to maso?

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.8.2018 20:33
Uživatel s deaktivovaným účtem

saola napsal(a):
A k čemu by to bylo?
Jakmile otevřete pytel, umožníte přístup vzduchu a veškeré výhody vakua jsou pryč. Nestojí o to ani prodejci, ještě stále se prodávají granule rozvažované, pytel stojí na prodejně otevřený třeba měsíc, tak k čemu vakuum?

Vaše poznámka k chemii je úsměvná, zvlášť když se bavíme o produktu, který je výsledkem nemilosrdného tepelného zpracování původně jakžtakž přirozených surovin do stavu inertní, divně páchnoucí tvrdé hroudy, zbavené jakékoliv přidané výživové hodnoty pro zvíře vyjma jakžtakž záchovné dávky tuků, bílkovin a balastu.

Přesto se tady diskuze na téma granule stále opakují ve smyslu, která ta dehydrovaná umělá hrouda obsahuje exotičtější výchozí suroviny nebo alespoň náznak svaloviny, aby se dalo říct, že je to z masa.

To je jak drbat se levou rukou přes hlavu na pravém uchu - není lepší těm psům dát prostě to maso?

Maso, to už tady dlouho nebylo

Uživatel s deaktivovaným účtem

25.8.2018 10:39
Uživatel s deaktivovaným účtem

Chemické konzervaci je vhodné se vyhýbat. Už to tady zaznělo. Zvíře se neotráví, ale každodenní příjem v potravě pomalu, ale jistě poškozuje zdraví - nádory, selhávání ledvin, jater...
1) vákuování a stříbrná vnitřní vrstva obalu je jedna z účinných opatření ochrany granulí do doby než si je kupující rozbalí.
O zbytek se postarají:
2) brusinky, rozmarýn, kurkuma, citrusy, hřebíčkovec, granátové jablko, dobromysl a jiné
3) vitaminy A, E, C

A ideálně pořizovat menší balení, uchovávat v původním pytli či neprůhledném barelu v suchu, chladu a odsypat si např. týdenní dávku, abychom pytel či barel neotvírali dennodenně.

Uživatel s deaktivovaným účtem

25.8.2018 10:42
Uživatel s deaktivovaným účtem

A k čemu by to bylo?

mene te nutne konzervace?

ale chapu, ze pokud je pro vas jedina spravna odpověď na uplne kazdou otázku tady: není lepsi dat tem psum proste maso? -k diskuzi dal to nebude

Přidejte reakci

Přidat smajlík