Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
28.10.2018 21:33
Nelinka2007

XXX.XXX.220.19

Dobrý den, prosím pana Miloše o rozbor krmení Orijen puppy large jestli je vhodné pro štěňě RR? Jsem od něj zrazována kvůli vysokému obsahu bílkovin, mě se ale strašně líbí složení granulí. Potřebuji moc odbornou radu. Moc děkuji

29.10.2018 15:42
Varaxi

XXX.XXX.1.226

Odbornou radu Vám nedám, neboť nejsem odborník. A pan Miloš sem už roky nechodí...
Nicméně pokud mohu soudit a pokud toto složení je aktuální, pak bych si našla jiné granule.

Složení:
Čerstvé kuřecí maso 14 %, čerstvé krůtí maso 7 %, čerstvá celá vejce 7 %, čerstvá kuřecí játra 6 %, čerstvý celý platýs 5 %, čerstvý celý sleď 5 %, čerstvá krůtí játra 5 %, čerstvé kuřecí krky 4 %, čerstvá kuřecí srdce 4 %, čerstvá krůtí srdce 4 %, kuře (dehydrované, 4 %), krůta (dehydrovaná, 4 %), celá makrela(dehydrovaná, 4 %), celá sardinka (dehydrovaná, 4 %), celý sleď (dehydrovaný, 4 %), celá červená čočka, celá zelená čočka, celý zelený hrách, vláknina z čočky, celá cizrna, celý žlutý hrách, celé fazole pinto, celé fazole navy, olej ze sledě (1 %), kuřecí chrupavky (1 %), kuřecí tuk (1 %), na slunci sušená vojtěška, kuřecí játra (mrazem sušená), krůtí játra (mrazem sušená), čerstvá celá dýně, čerstvá celá máslová dýně, čerstvá celá cuketa, čerstvý celý pastinák, čerstvá mrkev, čerstvá celá jablka red delicious, čerstvé celé hrušky bartlett, čerstvá kapusta, čerstvý špenát, čerstvé listy červené řepy, čerstvé listy tuřínu, hnědá mořská řasa, celé brusinky, celé borůvky, celé plody muchovníku, kořen čekanky, kurkuma, ostropestřec, kořen lopuchu, levandule, kořen ibišku, šípky.