Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
10.11.2018 13:43
bedre

XXX.XXX.7.170

Dobrý den, koupila jsem si štěně, fenku, s PP a nyní v jejích 9 měsících se zjistilo, že má vrozenou vadu, sníženou funkci štítné žlázy, počítala jsem s ní do chovu, což teď asi padá a chtěla bych se zeptat, jestli mám nárok na nějakou náhradu, vrácení určité části z ceny štěněte od chovatele. Děkuji za odpovědi a rady

Neregistrovaný uživatel

10.11.2018 13:57
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.150.97

Nejsem právník, ale mýslím, že pokud nemáte vysloveně ve smlouvě uvedeno, že fenku kupujete za účelem chovu, tak žádný národk na vrácení čehokoliv nemáte.
Já mám třeba fenku dovezenou ze zahraničí a vysloveně mám smlouvu, že jí kupuji za účelem chovu. Pokud by to nevyšlo, tak můžu chovateli fenku vrátit a mám nárok na jinou fenku, nebo vrácení peněz.
Ve světě je to dost časté, tedy že kupujete buď "pet kvalitu", tedy na mazlíka, nebo show kvalitu a do chovu. Ceny se naprosto razantně liší.

Uživatel s deaktivovaným účtem

10.11.2018 17:50

k reklamaci zvířete :

http://www.cmku.cz/data/dokumenty/1004_priloha_c._2_k_zapisu_z_p_cmku_ze_dne_19.11.2013_(obcansky_zakonik).pdf

edit -odkaz nefunguje, zadej do vyhledávače :

Nový občanský zákoník – reklamační doba živých zvířat

11.11.2018 10:35
bedre

XXX.XXX.21.250

Děkuji moc za odpověd.

11.11.2018 10:52
lupus4

XXX.XXX.205.61

bedre napsal(a):
Dobrý den, koupila jsem si štěně, fenku, s PP a nyní v jejích 9 měsících se zjistilo, že má vrozenou vadu, sníženou funkci štítné žlázy, počítala jsem s ní do chovu, což teď asi padá a chtěla bych se zeptat, jestli mám nárok na nějakou náhradu, vrácení určité části z ceny štěněte od chovatele. Děkuji za odpovědi a rady