Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
11.11.2018 20:17
NatyPanko

XXX.XXX.224.6

Dobrý den,
máme 4 měsíční fenku křížence staforda a zlatého retrívra. Je moc hodná, dá se říct, že i chytrá. Ale problém je v tom, že někdy jí v hlavě přecvakne a bezdůvodně mě začne kousat. Ne jen tak hravě, ale fakt "naostro". Jsem už celá pokousaná, až do krve. Snažím se jí vždycky dát před hubu nějakou hračku, ale stejně jde na mě. Na nikoho jinýho v rodině nejde, jenom na mě. Když nemá tenhle "záchvat", tak mě hledá a chce být furt u mě. Chtěla bych jít už na cvičák, ale ještě nemáme všechna očkování. Někde jsem i četla, že je toto normální chování v tomto věku. Už má nějakých 13kg, takže má sakra sílu. Prosím, poraďte mi co dělat. Děkuji za odpovědi :)

Uživatel s deaktivovaným účtem

11.11.2018 20:31
Uživatel s deaktivovaným účtem

bezdůvodně né
asi je to zábava :-) a přehazuje zuby
cvičák máme na louce a na zahradě a ve vlaku a na náměstí ;-)

Neregistrovaný uživatel

12.11.2018 03:35
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.150.97

Tohle je strašně nešťastná kombinace plemen!
Těžko vám tady někdo opravdu dobře poradí, protože to nevidí. Nejde takhle poznat, jestli je to jen naprosto nevychované štěně, které si hraje, anebo zdědilo po goldenovi labilitu a sklon k náhlé kousavosti, která se pořád v něktrých liniích vyskytuje a po stafordovi bojovnost a temperament.
Nevím, kde jste to mohla číst, ale být od svého psa pravidelně pokousaná do krve není normální v žádném věku.
Ale třeba je vaše štěně docela normální a jen vy jste velmi nezkušená a neumíte psa "přečíst" a usměrnit. Na dobrém cvičáku by vám snad mohli pomoct.
Jinak ve čtyřech měsících musí být štěně už plně naočkované a v plné imunitě!

Uživatel s deaktivovaným účtem

12.11.2018 06:17
Uživatel s deaktivovaným účtem

jsem nechtěla říkat, nešťastná kombinace, ale je to pravda.. jsou takoví zvláštní :-)
schyzofrenní :-)
očkování nemusí mít hotové jednoduše - koupili psa s jedním očkováním a další termín prošvihli, tak se muselo od začátku znovu.. nebo úplně neočkované štěně
je to u celkem hodně štěňat
nelegrační.. ale tak bydlí někde v zahradě..

Uživatel s deaktivovaným účtem

12.11.2018 09:53
Uživatel s deaktivovaným účtem

Nejsem schopná posoudit, jaký vliv má na toto chování kombinace plemen, jen chci napsat, že moje fena byla "agresivní štěně", podnikala útoky a ne tím roztomiloučkým štěněcím způsobem, ale tvářila se u toho smrtelně vážně, nepomáhalo nic, co jsem vyzkoušela.....nakonec jsme jí "umazlili" nebo možná ani to ne, možná z toho prostě jen vyrostla.....už si nepamatuju přesně, ale myslím, že tohle období měla kolem 3-4 měsíce, ale naštěstí měla "jenom" kolem 8-10 kil.....no i tak 10 kilo živého rozzuřeného štěněte s hodně ostrýma zubama a s odhodláním není fakty nic příjemnýho, ale dneska je to ta nejvíc mazlivá holka pod sluncem a když si hrajeme na pranici, tak je hodně opatrná a dává pozor, aby mě omylem nepřikousla.........na rozdíl od psa, který jako malý nekousal snad vůbec a dneska je z něj buldozer, kterého při bojovce musím pořád napomínat, aby byl opatrný, protože když se rozjede tak nezná míru....

Uživatel s deaktivovaným účtem

12.11.2018 10:19
Uživatel s deaktivovaným účtem

když ale oni jsou kluci takoví zabržděnější.. :-)

12.11.2018 10:58
rennie111

XXX.XXX.43.146

Ja teda neviem či som divná, ale ja som bola pokúsaná od každého nášho šteňaťa a napriek tomu zo všetkých vyrástli normálne nekúsavé psy :)
V 4m je to úplne normálne, chce sa hrať, vyžaduje si pozornosť. Treba jej ponúknuť miesto vašej ruky či nohavice najakú hračku, ideálne takú s ktorou sa s ním môžete preťahovať, kľudne aj starý uterák, niečo čo môže nosiť a trhať. A čím skôr nájsť psích kamarátov s ktorými by sa mohla vyhrať miesto vás. A vydržať kým prezubí potom to kúsanie pomaly prejde.

Neregistrovaný uživatel

12.11.2018 14:36
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.150.97

Jasně, já soushlasím, že je normální, že takto staré štěně prostě kouše do všeho včetně rukou, nohou, tkaniček, nábytku.....
Ano, může se stát, že těma jehličkama škrábne i do krve.
Ale mě se prostě nezdá normální, že se vlastního štěněte téměř bojím a jsem od něj pravidelně pokousaná do krve a považuji to za útok.
Když pozorujete psy jak komunikují a hrají si mezi sebou, tak se taky nenechají zraňovat od toho druhého a ani od štěněte ne. Prostě ho rázně napomenou a když to nepomůže tak přitvrdí.
A štěně tomu rozumí a je schopné se naučit, že ano, hrát si na bojovou hru může, ale nesmí druhého zraňovat. Proč by se měl chovat jinak člověk vůči štěněti? Nebo to fakt může být někomu příjemný, být věčně pohryzaná a poškrábaná?

Uživatel s deaktivovaným účtem

12.11.2018 14:58
Uživatel s deaktivovaným účtem

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Jasně, já soushlasím, že je normální, že takto staré štěně prostě kouše do všeho včetně rukou, nohou, tkaniček, nábytku.....
Ano, může se stát, že těma jehličkama škrábne i do krve.
Ale mě se prostě nezdá normální, že se vlastního štěněte téměř bojím a jsem od něj pravidelně pokousaná do krve a považuji to za útok.
Když pozorujete psy jak komunikují a hrají si mezi sebou, tak se taky nenechají zraňovat od toho druhého a ani od štěněte ne. Prostě ho rázně napomenou a když to nepomůže tak přitvrdí.
A štěně tomu rozumí a je schopné se naučit, že ano, hrát si na bojovou hru může, ale nesmí druhého zraňovat. Proč by se měl chovat jinak člověk vůči štěněti? Nebo to fakt může být někomu příjemný, být věčně pohryzaná a poškrábaná?

No to opravdu není normální, když se bojíte svého čtyřměsíčního štěněte.....co budete dělat až si na vás třeba "otevře" hubu až bude v pubertě, stáhnete ocas mezi nohy, sklopíte uši a zalezete???......nebo si budete snažit zjednat respekt fyzickou silou??.....no třeba s 30-ti kilovým psem hodně štěstí....
Věčně poškrábaná a pohryzaná nebudete....jak už psal někdo výše, každé štěně (nebo určitěvelká většina) má kousací období...u některých je to období divočejší a těma štěněcíma jehličkama opravdu není problém kousnout do krve nebo škrábnout....

Promiňte, ale to mě udivuje.....svého štěněte jsem se nikdy nebála resp. svých psů se nebojím, protože mám prostě navrch a to, že se občas zadaří mít doma divočejší štěndo, pro které je top ten "útočit", tak věřte, že to útok není, je to opravdu jenom hra......a štěně z toho vyroste......když mám to štěstí pozorovat štěňata ještě u chovatele...u maminky....tak musím říct, že některé jejich hry vypadají dost drsně...ale je to jen hra....
Dospělí psi(pokud vůbec štěně tolerují) se sice ohradí, ale ne protože by je to echt bolelo nebo proto, že by krváceli, ale protože je mrňous už faakt otravnej a oni už nemaj náladu..........a klidně řeknu, že to, že pes štěně "napomene" ještě neznamená, že to nezbedu odradí, kolikrát se otřepe a s "vražedným vrčením skokem zaútočí" znovu

Uživatel s deaktivovaným účtem

12.11.2018 16:16
Uživatel s deaktivovaným účtem

no přesně, zaútočí znovu, potvora jedna bojová :-) :-)
ale vážně, člověk to moc napodobit neumí a pak se povídá o držet tlamičku a když to nepomůže, tak držet víc, odstrčit, odhodit, a .. no ok, ale ono to fakt na některé nefunguje
mám hrozného bojového psa a mívali jsme jich hodně, a hodně pohromadě, a všici šli po vycházce spát, neměli totiž skoro sílu ani mluvit, natož kousat
ale tohle je malé docela, miminům se dává chladící gel z lékárny č. 1 a č. 2 a č. 3 a pes to má vydržet jen tak, protože je pes a způsobně ležet na místečku ?

13.11.2018 10:37
rennie111

XXX.XXX.43.146

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Jasně, já soushlasím, že je normální, že takto staré štěně prostě kouše do všeho včetně rukou, nohou, tkaniček, nábytku.....
Ano, může se stát, že těma jehličkama škrábne i do krve.
Ale mě se prostě nezdá normální, že se vlastního štěněte téměř bojím a jsem od něj pravidelně pokousaná do krve a považuji to za útok.
Když pozorujete psy jak komunikují a hrají si mezi sebou, tak se taky nenechají zraňovat od toho druhého a ani od štěněte ne. Prostě ho rázně napomenou a když to nepomůže tak přitvrdí.
A štěně tomu rozumí a je schopné se naučit, že ano, hrát si na bojovou hru může, ale nesmí druhého zraňovat. Proč by se měl chovat jinak člověk vůči štěněti? Nebo to fakt může být někomu příjemný, být věčně pohryzaná a poškrábaná?

Súhlasím s tým, že nie je normálne aby ste sa báli svojho 4 mesačného psa. Ak sa to deje treba s tým začať čím skôr niečo robiť lebo to chúďa šteňa nedopadne dobre. Na začiatok by som doporučila s ním viac chodiť von, aby sa viac unavilo potom bude mať menšiu chuť sa s vami hrať. Nájsť mu psích kamarátov a hneď ako to bude možné skúste ten cvičák. Pri hre ako som už písala mu strkať pod nos a do huby veci ktoré kúsať môže, každé šteňa je iné ale niektoré sú naozaj proste trocha temperamentnejšie a potom to môže vyzerať že vás chce zožrať. Ale nechce, ono sa naozaj v tomto veku iba hrá. Najhoršie to býva keď prezubujú tak musíte ešte tak dva mesiace vydržať. Pomáhajú aj veľké kosti na okusovanie nech sa vyriadi tam.

A čo sa týka tej komunikácie medzi sebou a hry napríklad šteniat s matkou a medzi sebou tak matka im toleruje 100x viac ako vy to mi môžete veriť :) niekedy som sa až divila akú neskutočnú má trpezlivosť keď jej napríklad malé krokodíly útočili na chvost Ono tie šteňatá ešte často skrátka nevedia odhadnúť koľko môžu stisnúť zuby. Keď je to už "cez čiaru" tak sa matka maximálne zdvihla a odišla, alebo šteňa odstrčila, niečo podobné môžete spraviť aj vy, ale určite by som ho nijako inak netrestala.

17.11.2018 00:41
fikovnice

XXX.XXX.30.49

rennie111 napsal(a):
Súhlasím s tým, že nie je normálne aby ste sa báli svojho 4 mesačného psa. Ak sa to deje treba s tým začať čím skôr niečo robiť lebo to chúďa šteňa nedopadne dobre. Na začiatok by som doporučila s ním viac chodiť von, aby sa viac unavilo potom bude mať menšiu chuť sa s vami hrať. Nájsť mu psích kamarátov a hneď ako to bude možné skúste ten cvičák. Pri hre ako som už písala mu strkať pod nos a do huby veci ktoré kúsať môže, každé šteňa je iné ale niektoré sú naozaj proste trocha temperamentnejšie a potom to môže vyzerať že vás chce zožrať. Ale nechce, ono sa naozaj v tomto veku iba hrá. Najhoršie to býva keď prezubujú tak musíte ešte tak dva mesiace vydržať. Pomáhajú aj veľké kosti na okusovanie nech sa vyriadi tam.

A čo sa týka tej komunikácie medzi sebou a hry napríklad šteniat s matkou a medzi sebou tak matka im toleruje 100x viac ako vy to mi môžete veriť :) niekedy som sa až divila akú neskutočnú má trpezlivosť keď jej napríklad malé krokodíly útočili na chvost Ono tie šteňatá ešte často skrátka nevedia odhadnúť koľko môžu stisnúť zuby. Keď je to už "cez čiaru" tak sa matka maximálne zdvihla a odišla, alebo šteňa odstrčila, niečo podobné môžete spraviť aj vy, ale určite by som ho nijako inak netrestala.

Jen technická: nereagujete na zadavatelku; Flip jen přispívala do diskuze.

Přidejte reakci

Přidat smajlík