Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
1.2.2019 13:05
lesnížínka

XXX.XXX.148.5

Vím, že to sem nepatří, ale by mne to zajímalo, když čtu teď na NETu: budete koukat, co s váma udělá měsíc bez alkoholu. Jsem si to přečetla a zjistila jsem, jak já se vlastně mám Alkohol nepiju, nikdy, takže mám celý život bez alkoholu A vy? Přiznejte se, budete někdo na sobě zkoušet měsíc bez alkoholu? Či jste zkoušeli třeba vloni? Pozorovali jste na sobě i něco pozitivního, nebo jen absťák

1.2.2019 13:09
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

lesnížínka napsal(a):
Vím, že to sem nepatří, ale by mne to zajímalo, když čtu teď na NETu: budete koukat, co s váma udělá měsíc bez alkoholu. Jsem si to přečetla a zjistila jsem, jak já se vlastně mám Alkohol nepiju, nikdy, takže mám celý život bez alkoholu A vy? Přiznejte se, budete někdo na sobě zkoušet měsíc bez alkoholu? Či jste zkoušeli třeba vloni? Pozorovali jste na sobě i něco pozitivního, nebo jen absťák

Tak já to budu zkoušet zrovna teď . V dubnu jdu na operaci a do té doby budu nadopovaná dvěma druhy antibiotik, prý nějaký "agresivnější". Ale vzhledem k tomu, kolik mají ty léky vedlejších účinků tak vlastně nepoznám jestli je mi nějak hůř nebo líp bez alkoholu...

1.2.2019 13:10
balu

XXX.XXX.205.74

No, vzhledem k tomu, že piju jen zcela výjimečně, a když piju tak velmi málo, mám v podstatě bez alkoholu téměř celý život.

1.2.2019 13:11
GAELLE

XXX.XXX.55.67

tak já mám ráda plzínku a od ledvinového záchvatu mám doporučeno primářem požívat. Samozřejmě s Mírou. Takže pivo ano. Víno jen mimořádně s kamarádkou, tvrdý mi nechutná, jen s vyjímkou míchaných nápojů. Pivo je zdravé, je to iontový nápoj a dříve jsme každou 7-10 km dlouhou procházku končili se psem na dve v hospodě. Takže abstinence není nic pro mne. Hezký den všem

1.2.2019 13:29
eli22

XXX.XXX.181.79

To já zkoušet nebudu, to bych mohla taky ochořet. Plznička je lék, takže měsíc bez nedám ani náhodou.

1.2.2019 13:30
Inspektor Pišišvor

XXX.XXX.197.228

lesnížínka napsal(a):
Vím, že to sem nepatří, ale by mne to zajímalo, když čtu teď na NETu: budete koukat, co s váma udělá měsíc bez alkoholu. Jsem si to přečetla a zjistila jsem, jak já se vlastně mám Alkohol nepiju, nikdy, takže mám celý život bez alkoholu A vy? Přiznejte se, budete někdo na sobě zkoušet měsíc bez alkoholu? Či jste zkoušeli třeba vloni? Pozorovali jste na sobě i něco pozitivního, nebo jen absťák

Nikdy jsem nepila (semtam si v zimě když neřídím dám svařák, nebo malý rum do čaje), takže absence alkoholu mne ničím nepoznamená.

A cože to má s člověkem vlastně udělat?

1.2.2019 13:32
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

Že zrovna všichni Plzeň . Pivo mám ráda, občas si dám, ale zrovna Plzeň mi fakt nechutná

1.2.2019 13:41
Andrýsek3

XXX.XXX.158.187

Bez vína ani ránu.. Zkoušet to ani nebudu s nadcházejícím těžkým obdobím v práci a stěhováním do nového města to vidím jako vcelku nemožné.

1.2.2019 13:50
lupus4

XXX.XXX.205.61

Oběd, večeře bez zapití alespoň malým pivkem není úplný. Navíc 2 piva denně doporučuje 11 z 9 lékařů

PS. Jak říkal Felix H. : " znal jsem dva bratry, jeden flámoval, kouřil, pil a dožil se 80ti let, ten druhej vůbec nepil a nekouřil a umřel, když mu byly 2 roky

1.2.2019 13:52
GAELLE

XXX.XXX.55.67

marcelaamax napsal(a):
Že zrovna všichni Plzeň . Pivo mám ráda, občas si dám, ale zrovna Plzeň mi fakt nechutná

Plzeň je právě zdravá. Všechna piva jsou kyselá, Plzeň je zásaditá. Mají pro Plzeň speciální studnu, jiná voda než třeba Gambrinus. Byli jsme několikrát na exkurzi v pivovaru. Plzeň doporučili i ex tchyni po operaci žlučníku. samozřejmě 3dcl k jídlu a ne 10 piv večer v hospodě

1.2.2019 13:55
verun

XXX.XXX.116.186

Asi jsem alkoholik, víno(na krvinky ), pivo- iontový nápoj (budvar, kozel ) alespoň jednou týdně, v létě je člověk večer fakt vyprahlej a "fanouši pojď to spláchnout" provozujem častěji. Jinak chlazené frisco a jakýkoliv sajdr.....domácí bezinkový likér(rum, kafe, zralé bezinky)

1.2.2019 14:05
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

GAELLE napsal(a):
Plzeň je právě zdravá. Všechna piva jsou kyselá, Plzeň je zásaditá. Mají pro Plzeň speciální studnu, jiná voda než třeba Gambrinus. Byli jsme několikrát na exkurzi v pivovaru. Plzeň doporučili i ex tchyni po operaci žlučníku. samozřejmě 3dcl k jídlu a ne 10 piv večer v hospodě

Tak Gambrinus mi taky nechutná. Mám ráda hodně třeba Kozla a nebo pak takové ty méně známá piva - Bernard, Pernštejn a další . No a u nás v rodné vesnici se čepuje Krakonoš - a na to člověk musí být zvyklý

1.2.2019 14:28
Andrýsek3

XXX.XXX.158.187

marcelaamax napsal(a):
Tak Gambrinus mi taky nechutná. Mám ráda hodně třeba Kozla a nebo pak takové ty méně známá piva - Bernard, Pernštejn a další . No a u nás v rodné vesnici se čepuje Krakonoš - a na to člověk musí být zvyklý

Krakonoš je od nás!
A to je teda fakt, to buď miluješ nebo nenávidíš a stejně se po tom pos..
Já teda pivo nepiju..

1.2.2019 14:30
lesnížínka

XXX.XXX.148.5

GAELLE napsal(a):
tak já mám ráda plzínku a od ledvinového záchvatu mám doporučeno primářem požívat. Samozřejmě s Mírou. Takže pivo ano. Víno jen mimořádně s kamarádkou, tvrdý mi nechutná, jen s vyjímkou míchaných nápojů. Pivo je zdravé, je to iontový nápoj a dříve jsme každou 7-10 km dlouhou procházku končili se psem na dve v hospodě. Takže abstinence není nic pro mne. Hezký den všem

Jo, jo, o Plzni jsem to slyšela hodněkrát, na ledvinovou koliku to měl doporučeno i taťka...popravdě...moc mu to nepomáhalo Mě alkohol prostě nechutná žádný, asi dvakrát za život se mi v létě stalo, že jsem dostala šílenou chuť na pivo, právě zahnat žízeň po senoseči. Ale to mi stačily tři deci a byla jsem na několik let ,,vyléčená" Víno je pro mne blééé, asi 5x jsem měla nějaký míchaný drink. A letos o Vánocích štamprlku domácího vaječňáku. Víc nebylo a ten byl dobrý, toho bych si víc klidně dala

1.2.2019 14:31
marcelaamax

XXX.XXX.225.155

Andrýsek3 napsal(a):
Krakonoš je od nás!
A to je teda fakt, to buď miluješ nebo nenávidíš a stejně se po tom pos..
Já teda pivo nepiju..

Jo to je úplně přesný popis 😂

1.2.2019 14:45
Andrýsek3

XXX.XXX.158.187

lesnížínka napsal(a):
Jo, jo, o Plzni jsem to slyšela hodněkrát, na ledvinovou koliku to měl doporučeno i taťka...popravdě...moc mu to nepomáhalo Mě alkohol prostě nechutná žádný, asi dvakrát za život se mi v létě stalo, že jsem dostala šílenou chuť na pivo, právě zahnat žízeň po senoseči. Ale to mi stačily tři deci a byla jsem na několik let ,,vyléčená" Víno je pro mne blééé, asi 5x jsem měla nějaký míchaný drink. A letos o Vánocích štamprlku domácího vaječňáku. Víc nebylo a ten byl dobrý, toho bych si víc klidně dala

Polosuchý Irsai Oliver, polosladké Chardonnay a nejlépe stáčené z Moravy. škoda, že jsem právě v práci.

1.2.2019 14:47
GAELLE

XXX.XXX.55.67

marcelaamax napsal(a):
Tak Gambrinus mi taky nechutná. Mám ráda hodně třeba Kozla a nebo pak takové ty méně známá piva - Bernard, Pernštejn a další . No a u nás v rodné vesnici se čepuje Krakonoš - a na to člověk musí být zvyklý

Krakonoš pamatuji když jsem pracovala na hotelu ve Špindlu. to byl fakt takový samoser

1.2.2019 14:53
Malkina

XXX.XXX.50.199

Já jsem takovej nárazovej píč,několik měsíců nic a pak mám období kdy piju víno i na žízeň

1.2.2019 15:36
bodlinka

XXX.XXX.237.163

naposledy jsem měla něco o silvestra, takže můj měsíc bez alkoholu už uběhl. a pokračuje druhým měsícem bez alkoholu.

ale přes léto si občas dám točený pivo.

1.2.2019 15:58
lesnížínka

XXX.XXX.148.5

K alkoholu už se většina vyjádřila, tak ještě jedno: co říkáte na kauzu polské hovězí? Je to hnus velebnosti, záběry z jatek jsem přepla po prvním záběru a už nikdy nechci nic takového vidět, ale dotaz na místní doktorky a vetky: opravdu si myslíte, že hrozí lidem všechny ty jmenované nemoci? Pokud tedy vyloučím, že to lidi žerete i syrové A co pes? Ten to úplně syrové sic nežere, ale ten var tam dostatečný není. Teď má údajně dánské, ale v dnešní době už člověk houby ví...

1.2.2019 16:02
chameleonHugo

XXX.XXX.157.75

lesnížínka napsal(a):
Vím, že to sem nepatří, ale by mne to zajímalo, když čtu teď na NETu: budete koukat, co s váma udělá měsíc bez alkoholu. Jsem si to přečetla a zjistila jsem, jak já se vlastně mám Alkohol nepiju, nikdy, takže mám celý život bez alkoholu A vy? Přiznejte se, budete někdo na sobě zkoušet měsíc bez alkoholu? Či jste zkoušeli třeba vloni? Pozorovali jste na sobě i něco pozitivního, nebo jen absťák

...tak já jsem pravidelným návštěvníkem takové malé vinárničky kousek od našeho vchodu, náš motýl tam má svou židli........a pravidelně - zhruba 3 x týdně, si tam dávám dvojčičku suchého vína proloženou velkým množstvím vody..........no a chodím tam jednak, že jsme tam dobrá sousedská parta - večery s kytarami, promítání filmů, slavení výročí, ochutnávka co kdo upeče, uvaří, vyudí a podobně......no a hlavně tam prochází socializací všechna moje zvířata využívaná na terapie..........takže já nic takového zkoušet nebudu......

1.2.2019 16:10
sardullah

XXX.XXX.189.104

no tak já jsem takovej sváteční "píč"...v létě sem tam mojito, v čase vánočním sem tam frťánka vaječňáku......
Takže měsíc bez alkoholu žádnej problém.

1.2.2019 16:15
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

Je pravda, že někdy třeba měsíc, dva nepiju žádný alkohol a pak je zas třeba měsíc kdy si dáme pivo nebo víno častěji. V létě většinou chodíme na procházky, výlety a cestou si na osvěžení pivo dáváme pravidelně. Ale nepociťuji žádný rozdíl mezi tím jestli jsem v tom měsíci pila alkohol nebo ne

1.2.2019 16:16
megi-the-dog

XXX.XXX.211.161

kauzu ? to je furt dokola, ne :-) a prý do česka se nedostalo...říkali ráno v rádiu.. a teď najednou že u nás též..hehe.. novinka.. tady už se pomalu nedá koupit nic jiného
zkažené maso se odřezává všude, nejen tam... myslíte, že jsou to jediné dvě tuny.. začínají jarní prázdniny, tak ať všici neutečou na hory
chce to řezníka místního, nic jiného, radši budu jíst suchý rohlík než nevědět, kde se to maso vzalo a válelo..
co ty balíčky vepřového kdovíodkud - baleno v německu, poraženo kdekoli, prase se projede po celé evropě, tam to nechcou, tam také ne, tak skončí u nás, no
a my koupíme, hlavně že pohodlně v supermarketu a "levně"
pes většinou zkažené nechce a naopak některý má hnijící rád :-) však si takové chodící mršiny vyrábí sám...má jiné prostředí v žaludku.. no moderní pes už tolik šťastný není..
kde sou ty časy :-)

1.2.2019 16:19
chameleonHugo

XXX.XXX.148.244

sardullah napsal(a):
no tak já jsem takovej sváteční "píč"...v létě sem tam mojito, v čase vánočním sem tam frťánka vaječňáku......
Takže měsíc bez alkoholu žádnej problém.

...s tím vaječňákem, před Vánocemi byla ochutnávka takového rychlého vaječňáku, ale mně moc chutnalo - cca 1/4 kupovaného, doplní se kondenzovaným mlékem, rumem a vanilkovým luskem, vymixuje a hned podává.......zkoušela jsem i doma, a ač mamča s tátou tvořili léta domácí a ona je mimo vaječňáku zarytý abstinent, tahle verze jí moc chutnala......

1.2.2019 16:29
lesnížínka

XXX.XXX.148.5

chameleonHugo napsal(a):
...s tím vaječňákem, před Vánocemi byla ochutnávka takového rychlého vaječňáku, ale mně moc chutnalo - cca 1/4 kupovaného, doplní se kondenzovaným mlékem, rumem a vanilkovým luskem, vymixuje a hned podává.......zkoušela jsem i doma, a ač mamča s tátou tvořili léta domácí a ona je mimo vaječňáku zarytý abstinent, tahle verze jí moc chutnala......

Já právě sem domácí vaječňák pila pravidelně už jako děcko Doma byl na Vánoce, Velikonoce, svatby, křtiny...Na svatbě mé tety jsem se prý zlila jako prase - bylo mi 5let a našla jsem ho v ledničce Prý jsem na něm měla závislost Pak se léta nedělal a kdosi mi někde nalil kupovaný...fuj, to byl hnus. Teď tchýně na Vánoce, že dostali výborný domácí, který se ale prodává v nějaké bio prodejně v Olomouci. Takže jsem ani nechtěla, moc jsem nevěřila, že bude dobrý. Byl výborný jenže ho vyžahnuli do té doby mě zbyla na ochutnání jen větší štamprle Alespoň nespadnu zase do té závislosti

1.2.2019 16:31
lesnížínka

XXX.XXX.148.5

megi-the-dog - chce to místního řezníka....no počkejte, co je to ale místní řezník? Máme tu dva a oba si nechají vozit poloviny prasat a krav, to si bourají a dělají z toho i své výrobky, krom prodeje masa. Ale to zvířectvo na dvorku nemají...

1.2.2019 16:32
bodlinka

XXX.XXX.237.163

lesnížínka napsal(a):
K alkoholu už se většina vyjádřila, tak ještě jedno: co říkáte na kauzu polské hovězí? Je to hnus velebnosti, záběry z jatek jsem přepla po prvním záběru a už nikdy nechci nic takového vidět, ale dotaz na místní doktorky a vetky: opravdu si myslíte, že hrozí lidem všechny ty jmenované nemoci? Pokud tedy vyloučím, že to lidi žerete i syrové A co pes? Ten to úplně syrové sic nežere, ale ten var tam dostatečný není. Teď má údajně dánské, ale v dnešní době už člověk houby ví...

no, na jatkách jsem byla a tak vím co se zpracovává u nás.

respektive rozdíl mezi českou praktikou a polskou praktikou je ten, že v česku se hnus odřeže a zbytek se orazítkuje jako podmíněně poživatelné a jde to do konzerv a hotovek, v polsku odřezaly hnusný a zbytek orazili jako poživatelné bez omezení.

1.2.2019 16:34
lesnížínka

XXX.XXX.148.5

bodlinka napsal(a):
no, na jatkách jsem byla a tak vím co se zpracovává u nás.

respektive rozdíl mezi českou praktikou a polskou praktikou je ten, že v česku se hnus odřeže a zbytek se orazítkuje jako podmíněně poživatelné a jde to do konzerv a hotovek, v polsku odřezaly hnusný a zbytek orazili jako poživatelné bez omezení.

Iluze si nedělám, to ne, ale proč potom posloucháme: to máte z toho, že nekupujete kvalitní české maso...(rozuměj burešovo )

1.2.2019 16:37
chameleonHugo

XXX.XXX.162.155

lesnížínka napsal(a):
Já právě sem domácí vaječňák pila pravidelně už jako děcko Doma byl na Vánoce, Velikonoce, svatby, křtiny...Na svatbě mé tety jsem se prý zlila jako prase - bylo mi 5let a našla jsem ho v ledničce Prý jsem na něm měla závislost Pak se léta nedělal a kdosi mi někde nalil kupovaný...fuj, to byl hnus. Teď tchýně na Vánoce, že dostali výborný domácí, který se ale prodává v nějaké bio prodejně v Olomouci. Takže jsem ani nechtěla, moc jsem nevěřila, že bude dobrý. Byl výborný jenže ho vyžahnuli do té doby mě zbyla na ochutnání jen větší štamprle Alespoň nespadnu zase do té závislosti

.....no já ho pila naposledy před léty u našich a až teď po létech.........ten z bio prodejny věřím, že nemusel být vůbec špatný.....no u nás to byla taková tradice - jakmile naši vyndali mixér a ingredience, začala jsem se moc těšit na Vánoce........

1.2.2019 16:38
bodlinka

XXX.XXX.237.163

lesnížínka napsal(a):
Iluze si nedělám, to ne, ale proč potom posloucháme: to máte z toho, že nekupujete kvalitní české maso...(rozuměj burešovo )

tak jako výsek by měl být v pohodě.

no a kdo žere konzervy, masné výrobky a různý ty už naložený masa, tak může být rád, že je v tom vůbec nějaké maso a detaily ho nemusí zajímat

1.2.2019 16:46
megi-the-dog

XXX.XXX.211.161

no a teď si představte, lesnížínka, že některé ty podniky masové nepatří holdingu (víte, že je to holding, že jo) toho pána, ale polákům :-)
místní řezník je ten, co má zdroj poblíž.. jo, máme to nelehké, masožrouti

konzervy pro psy jsou lepší než pro lidi, tak co tam je v těch psích ?

1.2.2019 16:56
sardullah

XXX.XXX.189.104

chameleonHugo napsal(a):
...s tím vaječňákem, před Vánocemi byla ochutnávka takového rychlého vaječňáku, ale mně moc chutnalo - cca 1/4 kupovaného, doplní se kondenzovaným mlékem, rumem a vanilkovým luskem, vymixuje a hned podává.......zkoušela jsem i doma, a ač mamča s tátou tvořili léta domácí a ona je mimo vaječňáku zarytý abstinent, tahle verze jí moc chutnala......

No tak to určo vyzkouším ...
Mě většinou nosí domácí vaječňáček kamarádka....letos jí to teda nevyšlo, takže to jistil Božkov, ale ten rozdíl byl sakra znát

1.2.2019 17:01
chameleonHugo

XXX.XXX.183.114

sardullah napsal(a):
No tak to určo vyzkouším ...
Mě většinou nosí domácí vaječňáček kamarádka....letos jí to teda nevyšlo, takže to jistil Božkov, ale ten rozdíl byl sakra znát

..zkuste, mně to chutnalo moc.......

1.2.2019 17:35
Sarah01

XXX.XXX.162.253

Co se týká alkoholu, tvrdý mi doktor zakázal, takže nepiju. Pivo si dám většinou o víkendu, ale ne moc. Dnes má syn narozeniny, tak zapít se to musí. Víno bohužel nepiju. Bohužel proto, že pocházím z vinařskýho kraje. Nedělá mi to ale dobře, takže jsem se toho dobrovolně vzdala. Zásadně nepiju vodku, becherovku, fernet, různé sladké likéry a rum, nechutná mi to.
Co se týká masa, jsem prasožrout. Drůbeží mi nechutná, jím to jen, když musím a se sebezapřením. Hovězí vůbec nekupuju, doma to nikdo nechce jíst. Nejradši mám ryby, ty můžu denně.

1.2.2019 17:52
lesnížínka

XXX.XXX.148.5

Prasožrout ten jsem taky. Muž si koupí krůtí a mě přiveze krkovičku. Mělo by to být ovšem naopak, protože on má testy všeho jak 10leté děcko, mě vyběhnul už i ten nízký tlak, jaterní testy bych vidět nechtěla, ty jsem měla naho.no už v 17. No a to co mne občas chytne, přisuzuju žlučníku, ovšem taky to může být slinivka. No v tom případě stejně nic držet nemusím, tam je to setsakra rychlé. Vepřové a hovězí, ale máme z místního bio chovu.

1.2.2019 17:57
lesnížínka

XXX.XXX.148.5

megi-the-dog napsal(a):
no a teď si představte, lesnížínka, že některé ty podniky masové nepatří holdingu (víte, že je to holding, že jo) toho pána, ale polákům :-)
místní řezník je ten, co má zdroj poblíž.. jo, máme to nelehké, masožrouti

konzervy pro psy jsou lepší než pro lidi, tak co tam je v těch psích ?

Jistě, že vím co je to holding, ovšem netuším, co tím chcete říct. Že něco z těch mastných provozoven, či jatek je i někoho jiného? Hmm, možná tak něco při polských hranicích a i tak se dost divím, že jim to dotyčný pustil. V tom bude někde zakopaný pes (nebo spíš krávy)

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.2.2019 18:56
Uživatel s deaktivovaným účtem

chameleonHugo napsal(a):
...s tím vaječňákem, před Vánocemi byla ochutnávka takového rychlého vaječňáku, ale mně moc chutnalo - cca 1/4 kupovaného, doplní se kondenzovaným mlékem, rumem a vanilkovým luskem, vymixuje a hned podává.......zkoušela jsem i doma, a ač mamča s tátou tvořili léta domácí a ona je mimo vaječňáku zarytý abstinent, tahle verze jí moc chutnala......

Kolik se tam dolije rumu a kondenzáku? :D

1.2.2019 19:01
Sarah01

XXX.XXX.162.253

lesnížínka napsal(a):
Prasožrout ten jsem taky. Muž si koupí krůtí a mě přiveze krkovičku. Mělo by to být ovšem naopak, protože on má testy všeho jak 10leté děcko, mě vyběhnul už i ten nízký tlak, jaterní testy bych vidět nechtěla, ty jsem měla naho.no už v 17. No a to co mne občas chytne, přisuzuju žlučníku, ovšem taky to může být slinivka. No v tom případě stejně nic držet nemusím, tam je to setsakra rychlé. Vepřové a hovězí, ale máme z místního bio chovu.

Nízký tlak je ok, lehnout a nevstávat

1.2.2019 19:56
strnecka

XXX.XXX.15.2

Nevím, mě naopak přijde nenormální, když má někdo problém s tím, být měsíc bez alkoholu. Já piju spíš tak jednou za pár měsíců, teda tento Silvestr jsem to přepískla, ale jinak jsem klidně několik měsíců bez alkoholu a nedělá mi to problém. Ted jsem viděla dokument, jak alkohol likviduje mozek. Žádná sláva teda. No a co se snášenlivosti týče, tak tam říkali, že člověk má schopnost odbourávat alkohol už ve své genové výbavě, každý jinak. Ale i to, že je někdo schopen odbourávat ještě neznamená, že mu dělá dobře. Takže za mne, proč bych se měla ničit? Dost na tom, jak mi mozek sejme stáří. A já bych ráda, aby mi to myslelo co nejdéle. Napít se sem tam, ok, ale nevydržet měsíc? Nejlepší je pro člověka stejně čistá voda nebo nějaký čaj, co si budeme povídat. A pivo jako iontový nápoj? To jsou jen berličky. Cituji: Například o pivu se říká, že nejlepším iontovým nápojem. „Ale to je mýtus. Iontový nápoj by měl obsahovat třeba minerální látky, třeba sodíku nebo draslíku. Na ty je pivo velmi chudé. Pivo je něčím, co může zhoršovat hydrataci. Vitamíny v něm sice jsou, ale v tak malém množství, že není dobré přisuzovat pivu tak dobrou roli.“

1.2.2019 19:59
strnecka

XXX.XXX.15.2

lesnížínka napsal(a):
Prasožrout ten jsem taky. Muž si koupí krůtí a mě přiveze krkovičku. Mělo by to být ovšem naopak, protože on má testy všeho jak 10leté děcko, mě vyběhnul už i ten nízký tlak, jaterní testy bych vidět nechtěla, ty jsem měla naho.no už v 17. No a to co mne občas chytne, přisuzuju žlučníku, ovšem taky to může být slinivka. No v tom případě stejně nic držet nemusím, tam je to setsakra rychlé. Vepřové a hovězí, ale máme z místního bio chovu.

Já mám taky nízký tlak, Doktor mi řekl, at to beru jako výhodu, protože s léty se mi bude stejně zvyšovat a budu na normály, tedy nebudu mít problémy s vysokým tlakem ve stáří. Takže jsem vlastně ráda, že ho mám. Až na to, že je mi pořád zima, no.

1.2.2019 20:10
Terven

XXX.XXX.110.147

strnecka napsal(a):
Nevím, mě naopak přijde nenormální, když má někdo problém s tím, být měsíc bez alkoholu. Já piju spíš tak jednou za pár měsíců, teda tento Silvestr jsem to přepískla, ale jinak jsem klidně několik měsíců bez alkoholu a nedělá mi to problém. Ted jsem viděla dokument, jak alkohol likviduje mozek. Žádná sláva teda. No a co se snášenlivosti týče, tak tam říkali, že člověk má schopnost odbourávat alkohol už ve své genové výbavě, každý jinak. Ale i to, že je někdo schopen odbourávat ještě neznamená, že mu dělá dobře. Takže za mne, proč bych se měla ničit? Dost na tom, jak mi mozek sejme stáří. A já bych ráda, aby mi to myslelo co nejdéle. Napít se sem tam, ok, ale nevydržet měsíc? Nejlepší je pro člověka stejně čistá voda nebo nějaký čaj, co si budeme povídat. A pivo jako iontový nápoj? To jsou jen berličky. Cituji: Například o pivu se říká, že nejlepším iontovým nápojem. „Ale to je mýtus. Iontový nápoj by měl obsahovat třeba minerální látky, třeba sodíku nebo draslíku. Na ty je pivo velmi chudé. Pivo je něčím, co může zhoršovat hydrataci. Vitamíny v něm sice jsou, ale v tak malém množství, že není dobré přisuzovat pivu tak dobrou roli.“

A to já si zas ani nepamatuju, kdy naposled jsem to přepískla, nikdy nepiju tak, že bych ztratila kontrolu nebo by mi bylo blbě. Tvrdej alkohol nepiju vůbec. Víno mám ráda a skleničku kvalitního si dám klidně denně. Pivo piju sporadicky, spíš v létě. V zimě mi studený nedělá dobře.

1.2.2019 20:13
GAELLE

XXX.XXX.55.67

strnecka napsal(a):
Nevím, mě naopak přijde nenormální, když má někdo problém s tím, být měsíc bez alkoholu. Já piju spíš tak jednou za pár měsíců, teda tento Silvestr jsem to přepískla, ale jinak jsem klidně několik měsíců bez alkoholu a nedělá mi to problém. Ted jsem viděla dokument, jak alkohol likviduje mozek. Žádná sláva teda. No a co se snášenlivosti týče, tak tam říkali, že člověk má schopnost odbourávat alkohol už ve své genové výbavě, každý jinak. Ale i to, že je někdo schopen odbourávat ještě neznamená, že mu dělá dobře. Takže za mne, proč bych se měla ničit? Dost na tom, jak mi mozek sejme stáří. A já bych ráda, aby mi to myslelo co nejdéle. Napít se sem tam, ok, ale nevydržet měsíc? Nejlepší je pro člověka stejně čistá voda nebo nějaký čaj, co si budeme povídat. A pivo jako iontový nápoj? To jsou jen berličky. Cituji: Například o pivu se říká, že nejlepším iontovým nápojem. „Ale to je mýtus. Iontový nápoj by měl obsahovat třeba minerální látky, třeba sodíku nebo draslíku. Na ty je pivo velmi chudé. Pivo je něčím, co může zhoršovat hydrataci. Vitamíny v něm sice jsou, ale v tak malém množství, že není dobré přisuzovat pivu tak dobrou roli.“

já s tím rozhodně problém nemám. Krom piva piju samozřejmě čistou vodu z Brita konvice. A jinak stáří už mám a mozek mi funguje docela fajn.

1.2.2019 20:29
Terven

XXX.XXX.110.147

strnecka napsal(a):
Nevím, mě naopak přijde nenormální, když má někdo problém s tím, být měsíc bez alkoholu. Já piju spíš tak jednou za pár měsíců, teda tento Silvestr jsem to přepískla, ale jinak jsem klidně několik měsíců bez alkoholu a nedělá mi to problém. Ted jsem viděla dokument, jak alkohol likviduje mozek. Žádná sláva teda. No a co se snášenlivosti týče, tak tam říkali, že člověk má schopnost odbourávat alkohol už ve své genové výbavě, každý jinak. Ale i to, že je někdo schopen odbourávat ještě neznamená, že mu dělá dobře. Takže za mne, proč bych se měla ničit? Dost na tom, jak mi mozek sejme stáří. A já bych ráda, aby mi to myslelo co nejdéle. Napít se sem tam, ok, ale nevydržet měsíc? Nejlepší je pro člověka stejně čistá voda nebo nějaký čaj, co si budeme povídat. A pivo jako iontový nápoj? To jsou jen berličky. Cituji: Například o pivu se říká, že nejlepším iontovým nápojem. „Ale to je mýtus. Iontový nápoj by měl obsahovat třeba minerální látky, třeba sodíku nebo draslíku. Na ty je pivo velmi chudé. Pivo je něčím, co může zhoršovat hydrataci. Vitamíny v něm sice jsou, ale v tak malém množství, že není dobré přisuzovat pivu tak dobrou roli.“

A jinak...zažila jsem už dost babiček 85+, které si pravidelně dávají šťopičku něčeho ostřejšího a jsou v mentální kondici, kterou by jim mohl kdekdo mladší závidět. Takže té likvidace mozku bych se v případě pravidelných umírněných dávek tak nebála

1.2.2019 21:08
lesnížínka

XXX.XXX.148.5

Terven napsal(a):
A jinak...zažila jsem už dost babiček 85+, které si pravidelně dávají šťopičku něčeho ostřejšího a jsou v mentální kondici, kterou by jim mohl kdekdo mladší závidět. Takže té likvidace mozku bych se v případě pravidelných umírněných dávek tak nebála

To s těma babičkama(a dědečkama) co si dávají denně frťana a dožili se stovky, to mám na talíři celý život. No a pak mám hodně příbuzných, co jim alkohol zničil játra a hlavně rodiny takže tyhle argumenty na mne neplatí. Na podzim jsme pochovali o rok staršího bratránka - notorika. Ne jen mozek. Také rakovina, protože tělo má každý den fůru práce s odbouráním škodlivin z chlastu a už nějak není kapacita řešit ostatní průšvihy - je moje teorie. Stačí všechna ta chemie kolem, kterou ani nemáme možnost ovlivnit, nebudu mu vědomě další nálož přidávat. A druhá věc je, že mi alkohol dělá problémy. Stačí trochu, přípitek cinzana někde na svatbě(už ani ty přípitky nepiju) a okamžitě mě hrozně začnou doslova bolet nohy.
To s tím tlakem jsem asi napsala blbě, když to nikdo nepochopil Celý život jsem měla nízký a najednou si změřím a mám vysoký(ne tedy moc, ale vyšší, než by měl být ) Mojí mámě je 67 a má 70/50. Já budu nakonec po tátovi, umřel v 51 na infarkt Tam teda sehrála svou roli nekompenzovaná cukrovka

1.2.2019 21:11
verun

XXX.XXX.220.12

Taky si myslím, že ta pravidelnost je důležitá......... , hmm, vaječňák, škoda ho nalívat do skleniček, ten se pije z flašky.....

1.2.2019 21:15
Terven

XXX.XXX.110.147

hmn_ napsal(a):
https://www.novinky.cz/domaci/480499-abstinenti-jsou-vice-ohrozeni-demenci-zjistili-vedci.html

Ježíšmarjá, hmn, to je super článek...tak já jsem vlastně za vodou

1.2.2019 21:15
lesnížínka

XXX.XXX.148.5

hmn_ napsal(a):
https://www.novinky.cz/domaci/480499-abstinenti-jsou-vice-ohrozeni-demenci-zjistili-vedci.html

Aha, tak teď jsem to přečetla. Nevěřím už výzkumům ani na jednu stranu, všechno jsou to kraviny, které nám bude někdo léta vykládat a nakonec se zjistí, že je všechno jinak, viz: špenát, vejce, nejnověji sádlo...
Táta pil, nepil málo(jako tady na Moravě všichni) a umřel na infarkt, s cukrovkou, mladý. Pravda, demence se nedožil. Babča s dědou umřeli 85+, oba pili ty šťopičky denně a oba měli cukrovku 30let, ke konci babča i tu demenci...(to byli rodiče mamky)

1.2.2019 21:16
marcelaamax

XXX.XXX.228.82

lesnížínka napsal(a):
To s těma babičkama(a dědečkama) co si dávají denně frťana a dožili se stovky, to mám na talíři celý život. No a pak mám hodně příbuzných, co jim alkohol zničil játra a hlavně rodiny takže tyhle argumenty na mne neplatí. Na podzim jsme pochovali o rok staršího bratránka - notorika. Ne jen mozek. Také rakovina, protože tělo má každý den fůru práce s odbouráním škodlivin z chlastu a už nějak není kapacita řešit ostatní průšvihy - je moje teorie. Stačí všechna ta chemie kolem, kterou ani nemáme možnost ovlivnit, nebudu mu vědomě další nálož přidávat. A druhá věc je, že mi alkohol dělá problémy. Stačí trochu, přípitek cinzana někde na svatbě(už ani ty přípitky nepiju) a okamžitě mě hrozně začnou doslova bolet nohy.
To s tím tlakem jsem asi napsala blbě, když to nikdo nepochopil Celý život jsem měla nízký a najednou si změřím a mám vysoký(ne tedy moc, ale vyšší, než by měl být ) Mojí mámě je 67 a má 70/50. Já budu nakonec po tátovi, umřel v 51 na infarkt Tam teda sehrála svou roli nekompenzovaná cukrovka

Ale tak něco jiného je notorik, co je denně mimo a nebo člověk, co si občas da par piv nebo skleničku vína.

1.2.2019 21:16
Terven

XXX.XXX.110.147

verun napsal(a):
Taky si myslím, že ta pravidelnost je důležitá......... , hmm, vaječňák, škoda ho nalívat do skleniček, ten se pije z flašky.....

Ten já bych ale nedala, slovy Bolka Polívky "je to sladké jak hov.o z nutrie"

1.2.2019 21:17
GAELLE

XXX.XXX.55.67

lesnížínka napsal(a):
To s těma babičkama(a dědečkama) co si dávají denně frťana a dožili se stovky, to mám na talíři celý život. No a pak mám hodně příbuzných, co jim alkohol zničil játra a hlavně rodiny takže tyhle argumenty na mne neplatí. Na podzim jsme pochovali o rok staršího bratránka - notorika. Ne jen mozek. Také rakovina, protože tělo má každý den fůru práce s odbouráním škodlivin z chlastu a už nějak není kapacita řešit ostatní průšvihy - je moje teorie. Stačí všechna ta chemie kolem, kterou ani nemáme možnost ovlivnit, nebudu mu vědomě další nálož přidávat. A druhá věc je, že mi alkohol dělá problémy. Stačí trochu, přípitek cinzana někde na svatbě(už ani ty přípitky nepiju) a okamžitě mě hrozně začnou doslova bolet nohy.
To s tím tlakem jsem asi napsala blbě, když to nikdo nepochopil Celý život jsem měla nízký a najednou si změřím a mám vysoký(ne tedy moc, ale vyšší, než by měl být ) Mojí mámě je 67 a má 70/50. Já budu nakonec po tátovi, umřel v 51 na infarkt Tam teda sehrála svou roli nekompenzovaná cukrovka

jako mladá jsem mívala taky 80/50. Teď jsem se dopracovala k 110/70. Cukr 4, cholesterol 4. Pivo si dávám pravidelně ovšem v rozumné míře. Asi všichni máme někde zakodovano kolika a vjakém stavu se dožijeme. Oba rodiče měli tlak extremně vysoký a zemřeli na infarkt a mrtvici. Já mám naopak problémy s artrozou a to nikdo v rodině nikdy neměl. A cukrovka myslím na infarkt vliv nemá. Spíše ten cholesterol a nezdravá strava. Moje rodiče alkohol nepili zato holdovali uzeninám bůčkům atd.

1.2.2019 21:35
verun

XXX.XXX.220.12

Terven napsal(a):
Ten já bych ale nedala, slovy Bolka Polívky "je to sladké jak hov.o z nutrie"

To já můžu a dezertní vína....já bych chtěla být v příštím životě Francouzs.....

1.2.2019 21:39
Sarah01

XXX.XXX.162.253

GAELLE napsal(a):
jako mladá jsem mívala taky 80/50. Teď jsem se dopracovala k 110/70. Cukr 4, cholesterol 4. Pivo si dávám pravidelně ovšem v rozumné míře. Asi všichni máme někde zakodovano kolika a vjakém stavu se dožijeme. Oba rodiče měli tlak extremně vysoký a zemřeli na infarkt a mrtvici. Já mám naopak problémy s artrozou a to nikdo v rodině nikdy neměl. A cukrovka myslím na infarkt vliv nemá. Spíše ten cholesterol a nezdravá strava. Moje rodiče alkohol nepili zato holdovali uzeninám bůčkům atd.

Ano 80/50, taky tak ještě nedávno, teď se to občas malinko zvyšuje, zaplaťpánbu za to.

1.2.2019 21:42
verun

XXX.XXX.220.12

Sarah01 napsal(a):
Ano 80/50, taky tak ještě nedávno, teď se to občas malinko zvyšuje, zaplaťpánbu za to.

....a kolik pulzů?

1.2.2019 21:47
GAELLE

XXX.XXX.55.67

verun napsal(a):
....a kolik pulzů?

55 max

1.2.2019 22:02
chameleonHugo

XXX.XXX.241.17

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Kolik se tam dolije rumu a kondenzáku? :D

...rumu na kolik se cítíte - jak Vám chutná a jedna plechovka kondenzovaného.........

1.2.2019 22:06
Sarah01

XXX.XXX.162.253

verun napsal(a):
....a kolik pulzů?

To už nevím, radši to nesleduju :-)

2.2.2019 06:09
Dája6

XXX.XXX.40.42

Dorý den.
Tak i já se přidám. Alkohol nemůžu páč v 17letech svojí blbostí otrava alkoholem, tak že jen tak sem tam tři hlty piva.
Tlak celoživotně nízko tlačka +-70/50 a stále zima, závratně až čérno před očima a ticho, po přechodě střídavy tlak (což je blbý)1 naměřeno nejvíce až +-180/100 k tomu neustále horko, pocení a špatně. No tak si vyberte co je lepší, za mě nízky protože v těch horkých létech je vysoký opravdu na prd.
Dája

2.2.2019 07:00
sardullah

XXX.XXX.221.235

hmn_ napsal(a):
https://www.novinky.cz/domaci/480499-abstinenti-jsou-vice-ohrozeni-demenci-zjistili-vedci.html

Pít či nepít.....to je oč tu běží......

2.2.2019 07:10
lesnížínka

XXX.XXX.148.5

sardullah napsal(a):
Pít či nepít.....to je oč tu běží......

2.2.2019 07:20
Inspektor Pišišvor

XXX.XXX.197.228

sardullah napsal(a):
Pít či nepít.....to je oč tu běží......

To mi připomíná hlášku kamaráda:
"Já nemám problém s chlastem ...,
... já mám problém bez něj!"😂

2.2.2019 07:21
rapotacka11

XXX.XXX.79.4

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Kolik se tam dolije rumu a kondenzáku? :D

2 salka
1/2 l rumu Božkov
a stačí

2.2.2019 07:26
lesnížínka

XXX.XXX.148.5

rapotacka11 napsal(a):
2 salka
1/2 l rumu Božkov
a stačí

A kde máte ta vejce...na vaječňák?

2.2.2019 07:32
rapotacka11

XXX.XXX.79.4

Nejsou tam.
Je to bez rizika .

2.2.2019 07:38
verun

XXX.XXX.220.12

rapotacka11 napsal(a):
2 salka
1/2 l rumu Božkov
a stačí

Pane Bože Božkov, ty to vidíš a nic neuděláš.....?

2.2.2019 07:43
bodlinka

XXX.XXX.237.163

rapotacka11 napsal(a):
2 salka
1/2 l rumu Božkov
a stačí

a nebát se tam nalít Republicu, to je pak luxus

2.2.2019 07:51
Inspektor Pišišvor

XXX.XXX.197.228

bodlinka napsal(a):
a nebát se tam nalít Republicu, to je pak luxus

Jj, to pak není potřeba ani to Salko

2.2.2019 07:56
bodlinka

XXX.XXX.237.163

To je pravda, ale jakmile se člověk oprostí od pocitu, že do republiky je salko škoda, tak výsledek je naprosto famózní

2.2.2019 08:11
chameleonHugo

XXX.XXX.136.60

lesnížínka napsal(a):
A kde máte ta vejce...na vaječňák?

..ty jsou tam z toho původního kupovaného + ten vanilkový lusk.........v tom to právě je, že nemusíte dávat ty vajíčka.........

2.2.2019 08:21
balu

XXX.XXX.79.13

chameleonHugo napsal(a):
..ty jsou tam z toho původního kupovaného + ten vanilkový lusk.........v tom to právě je, že nemusíte dávat ty vajíčka.........

No jo, ale v tom kupovaném je buhví co... Snad ani ta vajíčka... Já bych rum a salko kupovaným vaječňákem nekazila. Dala bych salko na tři hodiny vařit do vodní lázně, nechala vychládnout, otevřela a obsah konzerv bych vyšlehala při postupném přilévání rumu. Výsledkem je výborný karamelový koňak. Bez vajec (když má někdo strach ze salmonely) a bez chemie z průmyslové výroby kupovaného vaječňáku...

2.2.2019 08:38
chameleonHugo

XXX.XXX.136.60

balu napsal(a):
No jo, ale v tom kupovaném je buhví co... Snad ani ta vajíčka... Já bych rum a salko kupovaným vaječňákem nekazila. Dala bych salko na tři hodiny vařit do vodní lázně, nechala vychládnout, otevřela a obsah konzerv bych vyšlehala při postupném přilévání rumu. Výsledkem je výborný karamelový koňak. Bez vajec (když má někdo strach ze salmonely) a bez chemie z průmyslové výroby kupovaného vaječňáku...

...tak tohle by mohlo být dobrý jak píšete, možná se toho Vašeho receptu chytí megí - bude asi vdávat dceru, a pak dá vědět jak se jí povedl a jak chutnalo....

2.2.2019 08:43
megi-the-dog

XXX.XXX.211.161

hehe když už se budu 3 hodiny vařit se salkem v papiňáku, tak si udělám medovník a ne něco, bez čeho český národ nemůže vydržet celý jeden měsíc (a ještě k tomu ten nejkratší :-) :-) )

2.2.2019 08:55
balu

XXX.XXX.79.13

chameleonHugo napsal(a):
...tak tohle by mohlo být dobrý jak píšete, možná se toho Vašeho receptu chytí megí - bude asi vdávat dceru, a pak dá vědět jak se jí povedl a jak chutnalo....

Ne že by mohlo - to JE dobrý!!!

2.2.2019 09:08
chameleonHugo

XXX.XXX.148.180

balu napsal(a):
Ne že by mohlo - to JE dobrý!!!

...tak letos o Vánocích určitě vyzkouším........

2.2.2019 09:11
nikuna

XXX.XXX.43.253

Tak já osobně nejsem a nebyla jsem nikdy abstinent ale po již ukončeném vztahu kdy byl alkohol pravidelný z jeho strany se mi tak zprotivil, že se možná tím abstinentem stanu
ale přidávám se že ty domácí lepidla jako je vaječňák a griotka jsou stejně nejlepší a taky víno když pocházím z jižní Moravy

2.2.2019 09:30
Malkina

XXX.XXX.50.199

No když se žloutky zalejou alkoholem tak ani ta salmonela nemá šanci,nebo jo?

2.2.2019 10:37
megi-the-dog

XXX.XXX.211.161

Malkina napsal(a):
No když se žloutky zalejou alkoholem tak ani ta salmonela nemá šanci,nebo jo?

:-) pravda, lidově se to léčí slivovicí

2.2.2019 11:57
fikovnice

XXX.XXX.135.146

marcelaamax napsal(a):
Že zrovna všichni Plzeň . Pivo mám ráda, občas si dám, ale zrovna Plzeň mi fakt nechutná

Jo, souhlasím. Tvrdé - fuj, víno - to by musela být superkvalitka. Ale pivko - zrovna včera jedenáctka Starobrno. Ale preferenčně Gambrinus. Nicméně jestli vypiju tak 4 - 5 piv za měsíc, tak je to hodně. Takže taky spíše "sváteční" pití...

2.2.2019 12:01
fikovnice

XXX.XXX.135.146

Dája6 napsal(a):
Dorý den.
Tak i já se přidám. Alkohol nemůžu páč v 17letech svojí blbostí otrava alkoholem, tak že jen tak sem tam tři hlty piva.
Tlak celoživotně nízko tlačka +-70/50 a stále zima, závratně až čérno před očima a ticho, po přechodě střídavy tlak (což je blbý)1 naměřeno nejvíce až +-180/100 k tomu neustále horko, pocení a špatně. No tak si vyberte co je lepší, za mě nízky protože v těch horkých létech je vysoký opravdu na prd.
Dája

A to jste si v té pubertě odvařila játra? Na nízký tlak se doporučuje frťan, i když ono je to sporné. Alkohol rozšiřuje cévy, v zimě tak ztrácíte teplo. A co se týká mě, tak po pubertálním běsnění :-))) tvrdý fakt nemusím...

2.2.2019 13:24
Dája6

XXX.XXX.40.42

hihi ani ne, byl to jen jeden úlet. Jen màm odpor od té doby k alkoholu, čuchnu a vše mi smrdí na dálku.
Mě kdysi před 40léty bylo doporučeno na nízký tlak káva a pomletá syrová játra. Nepomáhalo nic, tak to ani nikdo nezkoušejte
Dája

2.2.2019 14:51
fikovnice

XXX.XXX.135.146

Dája6 napsal(a):
hihi ani ne, byl to jen jeden úlet. Jen màm odpor od té doby k alkoholu, čuchnu a vše mi smrdí na dálku.
Mě kdysi před 40léty bylo doporučeno na nízký tlak káva a pomletá syrová játra. Nepomáhalo nic, tak to ani nikdo nezkoušejte
Dája

Pomletá syrová játra?? Tak mechanismus vzestupu tlaku si představuji snad jen tak, že by mi bylo z toho tak šoufl a navalovalo by se mi a hnusilo by se mi to, že z toho všeho by se mi snad ten tlak i zvedl.

2.2.2019 16:39
lesnížínka

XXX.XXX.148.5

fikovnice napsal(a):
Pomletá syrová játra?? Tak mechanismus vzestupu tlaku si představuji snad jen tak, že by mi bylo z toho tak šoufl a navalovalo by se mi a hnusilo by se mi to, že z toho všeho by se mi snad ten tlak i zvedl.

Ha, ha, ha přesně To sem v životě neslyšela

2.2.2019 17:03
Malkina

XXX.XXX.50.199

Syrová játra miluju ani nemusí být pomletá V těhotenství jsem ujížděla na syrový játrový zavářce...Velkej kelímek k televizi..

2.2.2019 17:39
balu

XXX.XXX.79.13

Malkina napsal(a):
Syrová játra miluju ani nemusí být pomletá V těhotenství jsem ujížděla na syrový játrový zavářce...Velkej kelímek k televizi..

Taky mám ráda syrová játra, kousky. A syrové maso. Taková syrová krůtí prsa... Nebo hovězí tatarák...

2.2.2019 18:21
Malkina

XXX.XXX.50.199

balu napsal(a):
Taky mám ráda syrová játra, kousky. A syrové maso. Taková syrová krůtí prsa... Nebo hovězí tatarák...

Dost,poslintám si klávesnici

2.2.2019 18:24
Dája6

XXX.XXX.40.42

Dobrý den,
i já se priznám, že pomleté maso předemnou se musí schovávat. Když dělàm mletinu nebo játrove knedličky tak můj volá, že musím zpívat.
O játře pomleté mi doporučila lékařka když zjistila jak màm nízky tlak.
Dája

2.2.2019 18:47
Malkina

XXX.XXX.50.199

Dája6 napsal(a):
Dobrý den,
i já se priznám, že pomleté maso předemnou se musí schovávat. Když dělàm mletinu nebo játrove knedličky tak můj volá, že musím zpívat.
O játře pomleté mi doporučila lékařka když zjistila jak màm nízky tlak.
Dája

Klasika.Proč je v tý polívce tak málo knedlíčků?Máma zas půlku sežrala...

2.2.2019 18:53
rapotacka11

XXX.XXX.79.4

lesnížínka napsal(a):
A kde máte ta vejce...na vaječňák?

Já to nedělám ani nepiji.
Ani kupovaný.
V létě pivo.

2.2.2019 19:23
sardullah

XXX.XXX.221.235

balu napsal(a):
Taky mám ráda syrová játra, kousky. A syrové maso. Taková syrová krůtí prsa... Nebo hovězí tatarák...

No tak hovězí tataráček...mňam mňam, ale játra??? ...velebnosti, jdu blejt a ani ten Pinďa (náš Jackulíneček) to nežere

Ale já nejím játra ani tepelně upravená, vlastně žádné vnitřnosti.

2.2.2019 19:28
GAELLE

XXX.XXX.55.67

sardullah napsal(a):
No tak hovězí tataráček...mňam mňam, ale játra??? ...velebnosti, jdu blejt a ani ten Pinďa (náš Jackulíneček) to nežere

Ale já nejím játra ani tepelně upravená, vlastně žádné vnitřnosti.

tak zde souhlasím naprosto. Tatarák miluju. Játra ani vnitřnosti nejím a náš pes to taky nežral

2.2.2019 19:32
sardullah

XXX.XXX.221.235

Jo a ohledně alkoholu, když se mi třeba povede, že si v létě jdeme sednout s kamarádkou na restaurační zahrádku a zrovna nejsem "koňma" (tím myslím automobilový vůz), tak nějakej kokteilík třeba Sex on the beach ten mi i chutná, dobře se mi pije, nevýhoda je, že jak jsem "nepíč", tak si dám jeden...druhej...a mám jí, jak já říkám, jak z praku, což na sobě poznám bezpečně, protože začnu bejt strašně chytrá...teda to jsem samozřejmě i za střízliva, ale s tou hladinkou alkoholu jsem ještě chytřejší a to je neklamné znamení, že už mám dost.........ale to se mi povede fakty tak max 1x do roka...myslím, že častěji bych ten gejzír inteligence asi nedala

2.2.2019 19:39
sardullah

XXX.XXX.221.235

Jo a ještě bych podotkla, že když se jedná o chlast a žrádlo (lidský), tak se tady ani nepohádáme ...taková hezká a poklidná diskuze, škoda, že se to někdy zvrtne na těch "psích"

2.2.2019 19:46
Malkina

XXX.XXX.50.199

Já se naposled zduněla předloni s myslivcema na poslední leči.Jako okno jsem neměla a ani se nechovám nějak závadně,ale druhej den mi bylo tak zle,že poprvý po sedmi letech jsem vynechala dojení.Dojil manžel a kráva z toho měla tejden zánět-to mi za to nestálo..

2.2.2019 20:27
Dasvo

XXX.XXX.250.72

GAELLE napsal(a):
Plzeň je právě zdravá. Všechna piva jsou kyselá, Plzeň je zásaditá. Mají pro Plzeň speciální studnu, jiná voda než třeba Gambrinus. Byli jsme několikrát na exkurzi v pivovaru. Plzeň doporučili i ex tchyni po operaci žlučníku. samozřejmě 3dcl k jídlu a ne 10 piv večer v hospodě

Hrozně nerad Vám seberu iluze, ale to s údajnou zásaditostí plzně je pověra! Mám bratrance učitele chemie na gymnáziu. V rámci výuky testoval se studenty právě tu údajnou zásaditost některých piv. Není to pravda, bohužel - žádné testované pivo nebylo významně zásaditější než ostatní. (Testovali vždy točené, lahvové a lahvové „vybublinkované“ od zhruba 8 různých výrobců.)
Nicméně točenou plzeň mám taky rád, i když není zásaditá. :-)

2.2.2019 20:50
GAELLE

XXX.XXX.55.67

Dasvo napsal(a):
Hrozně nerad Vám seberu iluze, ale to s údajnou zásaditostí plzně je pověra! Mám bratrance učitele chemie na gymnáziu. V rámci výuky testoval se studenty právě tu údajnou zásaditost některých piv. Není to pravda, bohužel - žádné testované pivo nebylo významně zásaditější než ostatní. (Testovali vždy točené, lahvové a lahvové „vybublinkované“ od zhruba 8 různých výrobců.)
Nicméně točenou plzeň mám taky rád, i když není zásaditá. :-)

tak to mne sice moc mrzí ale od konzumace mne to neodradí

3.2.2019 02:02
verun

XXX.XXX.220.12

Malkina napsal(a):
Klasika.Proč je v tý polívce tak málo knedlíčků?Máma zas půlku sežrala...

Taky tak......kuchařka prostě ochutnávat musí.

3.2.2019 02:07
verun

XXX.XXX.220.12

sardullah napsal(a):
Jo a ohledně alkoholu, když se mi třeba povede, že si v létě jdeme sednout s kamarádkou na restaurační zahrádku a zrovna nejsem "koňma" (tím myslím automobilový vůz), tak nějakej kokteilík třeba Sex on the beach ten mi i chutná, dobře se mi pije, nevýhoda je, že jak jsem "nepíč", tak si dám jeden...druhej...a mám jí, jak já říkám, jak z praku, což na sobě poznám bezpečně, protože začnu bejt strašně chytrá...teda to jsem samozřejmě i za střízliva, ale s tou hladinkou alkoholu jsem ještě chytřejší a to je neklamné znamení, že už mám dost.........ale to se mi povede fakty tak max 1x do roka...myslím, že častěji bych ten gejzír inteligence asi nedala

U nás se doma tomu taky říká: jdu na dvě chytrý (piva) samozřejmě to první a to poslední.

3.2.2019 09:37
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

Když jsme u toho alkoholu - jak jsou na tom vaši psi s alkoholem? Samozřejmě do psů nic neleju, snad to tak někdo nepochopí Ale pes má vyloženě k pivu odpor - když mu nabídnu pivo tak hned odvrací hlavu a fuj je to , a fena naopak, ta olizuje pěnu a byla by schopná to pivo snad celé vylemtat.

3.2.2019 09:44
Inspektor Pišišvor

XXX.XXX.197.228

marcelaamax napsal(a):
Když jsme u toho alkoholu - jak jsou na tom vaši psi s alkoholem? Samozřejmě do psů nic neleju, snad to tak někdo nepochopí Ale pes má vyloženě k pivu odpor - když mu nabídnu pivo tak hned odvrací hlavu a fuj je to , a fena naopak, ta olizuje pěnu a byla by schopná to pivo snad celé vylemtat.

U nás je to 50/50, ale obecně mají k chlastu blíž feny (chodí nám za bar olizovat prázdný flašky od piva 😀)

3.2.2019 09:48
orionka

XXX.XXX.234.108

Jak je u vás? Tady tak na vůz tvrdého ( dřeva ) do kamen a tvrdého ( alkoholu ) do hlavy. A k tomu si pustit film Synové hor!

3.2.2019 09:51
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

orionka napsal(a):
Jak je u vás? Tady tak na vůz tvrdého ( dřeva ) do kamen a tvrdého ( alkoholu ) do hlavy. A k tomu si pustit film Synové hor!

Jo tady podobně. Venčení probíhalo tak, že jsem je musela vyhánět aspoň na trávu, aby se nevenčili už na zámkovce. Po obědě mi měla přijet kamarádka s fenkou a měli jsme jít na procházku, nějakou delší. Ale to asi odložíme.

3.2.2019 09:52
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

Inspektor Pišišvor napsal(a):
U nás je to 50/50, ale obecně mají k chlastu blíž feny (chodí nám za bar olizovat prázdný flašky od piva 😀)

Jo ale pes vlastně v hospodě olizoval vypité panáky, tak možná bude na ten tvrdej

3.2.2019 09:57
balu

XXX.XXX.79.13

orionka napsal(a):
Jak je u vás? Tady tak na vůz tvrdého ( dřeva ) do kamen a tvrdého ( alkoholu ) do hlavy. A k tomu si pustit film Synové hor!

V Brně prší, 7 stupňů nad nulou.

3.2.2019 10:23
Andrýsek3

XXX.XXX.212.44

Pes i kocour vylizovali rozlité panáky tvrdýho ze stolu na Silvestra.

V Trutnově (Krkonoše) na nule, před chvílí ještě pršo-sněžilo. Ani psa by nevyhnal, teď se to uklidnilo, ale hodně fouká...pes už se připravuje na dlouhou prochajdu.. A já bych klidně zůstala zahrabaná v posteli.

3.2.2019 10:27
sardullah

XXX.XXX.189.104

U nás krásně sněží....dle předpovědi počasí jsem včera večer slibovala pejskům, že ráno bude snížeček a nic nebylo, až když jsem jela do práce, tak začalo padat, takže večer to vidím na krásnou zasněženou prochajdu

3.2.2019 10:29
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

Jééé co bych dala za sníh. Tady lilo a všude sra*ky. Ale už přestává pršet, takže se odpoledne s tou kamarádkou nakonec asi vypravíme.

3.2.2019 10:31
lesnížínka

XXX.XXX.148.5

Pátek - sobota 11st, sníh sletěl. Včera začala v potoce kalamita, začal tát i sníh v horách. Mamce jsem zakázala s Mandy vůbec k potoku vyjít, z tohoto už by ji nikdo nevytáhnul. Worick k potoku běžně neleze, ovšem jak je povodeň, tak ho to děsně fascinuje, stojí a čumí tam, že jsem nervní, aby ho nenapadlo byť jen jít blíž. Před pár lety se utopila známých labradorka ...viděla plout nějakou větev. Ony tam teda teď plují i stromy, ne jen větve Není to, jak když teče moc vody ve velké řece, je to jako když otevřete výpusť na přehradě Potřebovali by jsme, aby trochu přituhlo, ovšem u nás nehlásí. Naštěstí ani neprší, šlo to bokem. Tedy pršet by jsme určitě potřebovali, to jo, ale ne v této situaci.
Alkohol ani kafe naši psi ne-e. Starý špic měl rád lógr z kafe.

3.2.2019 10:33
bodlinka

XXX.XXX.237.163

U nás hnus. Tolik sněhu už jsem neviděla let s pořád sněží. Hnusný těžký sníh, už to na zahradě zlomilo cypřišek. Plus kdo to má odhrabávat.

Ale Nora z toho má úplně psotník, prej super.

3.2.2019 10:37
lesnížínka

XXX.XXX.148.5

Zapomněla jsem. Ano všude bláto, včera sem přišla zacákaná až po kolena, teď ráno z obchůzky totální prase, bunda šla rovnou do pračky, neb jsme potkali sousedku s bull křížencem a ten skáče jak gumídek. Zlatý sníh. Pes byl čistý jak lilie..

3.2.2019 10:38
chameleonHugo

XXX.XXX.243.201

..v Praze sněží a sněží a sněží.......motýl vylítnul z baráku a zapadnul se do závěje, nicméně s radostí sobě vlastní lítal jak střelená myš sněhem a domů nechtěl.......psal mi ráno známý, že tramvaje ve městě stojí.........

3.2.2019 10:53
lesnížínka

XXX.XXX.148.5

chameleonHugo napsal(a):
..v Praze sněží a sněží a sněží.......motýl vylítnul z baráku a zapadnul se do závěje, nicméně s radostí sobě vlastní lítal jak střelená myš sněhem a domů nechtěl.......psal mi ráno známý, že tramvaje ve městě stojí.........

Tak si to tam uklidněte k večeru se tam brácha s rodinou vrací z Moravy

3.2.2019 11:01
Andrýsek3

XXX.XXX.249.146

Včera jsem byla na filmu Ženy v běhu. Na český film opravdu super! 82% na ČSFD.
A aniž bych to tušila, tak tam bylo hodně psů - běhali v postrojích.
Vetchý skvělý jako vždy, lámalo se smíchy celé kino skoro celý film.
Cíleno na 3 generace žen.

3.2.2019 11:27
balu

XXX.XXX.79.13

To je krásné, jak napíšete - " u nás" - ale kde je to u vás? Takhle vaše informace o počasí nemá žádnou vypovídající hodnotu.

3.2.2019 11:36
chameleonHugo

XXX.XXX.155.241

lesnížínka napsal(a):
Tak si to tam uklidněte k večeru se tam brácha s rodinou vrací z Moravy

...dosněžilo před chvilkou......

3.2.2019 11:38
megi-the-dog

XXX.XXX.211.161

má, my všici víme, kde bodlinka je :-)
venku je tak krásně, že kocoury jsem musela vyhodit skoro násilím a megí jsem zkazila plán vyčůrat se na třetím schodu
v praze spadne pět vloček a už stojí tramvaje :D

3.2.2019 11:39
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

balu napsal(a):
To je krásné, jak napíšete - " u nás" - ale kde je to u vás? Takhle vaše informace o počasí nemá žádnou vypovídající hodnotu.

Tak u nás je Královehradecký kraj

3.2.2019 11:40
chameleonHugo

XXX.XXX.155.241

Andrýsek3 napsal(a):
Včera jsem byla na filmu Ženy v běhu. Na český film opravdu super! 82% na ČSFD.
A aniž bych to tušila, tak tam bylo hodně psů - běhali v postrojích.
Vetchý skvělý jako vždy, lámalo se smíchy celé kino skoro celý film.
Cíleno na 3 generace žen.

,,,,byla jsem potřetí v kině na Bohemia a dle ukázek to může být dobrý....jinak plně doporučuji Ramir Malek je narosto neskutečný v téhle roli.....chystám se, koho přemluvím na počtvrté....já si tam zaslzela, zatancovala, zazpívala........musí se člověk oprostit od skutečné autobiografie a pak nádhera.........

3.2.2019 11:41
bodlinka

XXX.XXX.237.163

balu napsal(a):
To je krásné, jak napíšete - " u nás" - ale kde je to u vás? Takhle vaše informace o počasí nemá žádnou vypovídající hodnotu.

u mně, kousek od Berouna. Tady jsou vinice, to nemá co sněžit a už vůbec ne na dvojciferné centimetry.

3.2.2019 11:44
chameleonHugo

XXX.XXX.155.241

megi-the-dog napsal(a):
má, my všici víme, kde bodlinka je :-)
venku je tak krásně, že kocoury jsem musela vyhodit skoro násilím a megí jsem zkazila plán vyčůrat se na třetím schodu
v praze spadne pět vloček a už stojí tramvaje :D

...tak pět vloček to skutečně není.....

3.2.2019 11:49
megi-the-dog

XXX.XXX.211.161

chameleonHugo napsal(a):
...tak pět vloček to skutečně není.....

to je dobře, budete mít silná pole :-)

3.2.2019 11:55
megi-the-dog

XXX.XXX.211.161

nemá co sněžit :-) si furt stěžujete, na loňské sucho vzpomeňte
jestli se tohle stane dvakrát po sobě, budeme pěstovat akorát ananas a saluky a chlast v padesáti stupních ?

3.2.2019 11:58
GAELLE

XXX.XXX.55.67

marcelaamax napsal(a):
Když jsme u toho alkoholu - jak jsou na tom vaši psi s alkoholem? Samozřejmě do psů nic neleju, snad to tak někdo nepochopí Ale pes má vyloženě k pivu odpor - když mu nabídnu pivo tak hned odvrací hlavu a fuj je to , a fena naopak, ta olizuje pěnu a byla by schopná to pivo snad celé vylemtat.

tak náš pes byl to samé, odvrátil hlavu i jen na prst namočený v pivní pěně. Kamarádka má buldočka, ten se po pivu může utlouct. a sníh u nás v polabí padá ale je nad nulou tak jsou to jen s.....y. Hezkou neděli všem

3.2.2019 12:00
bodlinka

XXX.XXX.237.163

megi-the-dog napsal(a):
nemá co sněžit :-) si furt stěžujete, na loňské sucho vzpomeňte
jestli se tohle stane dvakrát po sobě, budeme pěstovat akorát ananas a saluky a chlast v padesáti stupních ?

super jsou prý opuncie

a je sněžení a sněžení. když během noci napadá tolik, že člověk běží ometat skleník, aby nespad, protože cypřišek už leží zlomenej a ptačí zob taky nevypadá nejlíp, natož aby se třeba někde jelo autem, tak to prostě není "únor bílý, pole sílí", ale "nepřeháníš to trochu?"

3.2.2019 12:03
lupus4

XXX.XXX.205.61

dámy, když tady probíhá to sněhové zpravodajství - tak lehce OT - včera byl odstartován nejtěžší závod na světě

https://www.yukonquest.com/results/2341

za pozornost stojí všichni, ale zejména rodilá pražanda Misha Wiljes a zejména Jim Lanier, který vyrazil na 1600 km dlouhou trať divočinou mlád pouhých 78 let s 9 psíky
Osobně ještě držím palce Isabellce T., s kterou jsem si několikrát zazávodil na ME

3.2.2019 12:04
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

bodlinka napsal(a):
u mně, kousek od Berouna. Tady jsou vinice, to nemá co sněžit a už vůbec ne na dvojciferné centimetry.

OT, v Berouně jsme byli loni na závodech, letos se chystáme taky. V dog academy Beroun, jestli znáte.

3.2.2019 12:05
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

lupus4 napsal(a):
dámy, když tady probíhá to sněhové zpravodajství - tak lehce OT - včera byl odstartován nejtěžší závod na světě

https://www.yukonquest.com/results/2341

za pozornost stojí všichni, ale zejména rodilá pražanda Misha Wiljes a zejména Jim Lanier, který vyrazil na 1600 km dlouhou trať divočinou mlád pouhých 78 let s 9 psíky
Osobně ještě držím palce Isabellce T., s kterou jsem si několikrát zazávodil na ME

A vy už nezávodíte, smím li se zeptat? :-)

3.2.2019 12:14
lupus4

XXX.XXX.205.61

marcelaamax napsal(a):
A vy už nezávodíte, smím li se zeptat? :-)

po 30ti letech už ne

3.2.2019 12:31
lesnížínka

XXX.XXX.148.5

Už je mu asi víc jak těch 78

3.2.2019 12:40
lupus4

XXX.XXX.205.61

lesnížínka napsal(a):
Už je mu asi víc jak těch 78

narozen 28. října 1940

3.2.2019 12:51
Inspektor Pišišvor

XXX.XXX.197.228

lupus4 napsal(a):
narozen 28. října 1940

Tak hodně zdraví do dalších let!!!

3.2.2019 12:55
lupus4

XXX.XXX.205.61

28. října 1940 Jim , ne já

3.2.2019 12:57
Dája6

XXX.XXX.40.42

lupus4 napsal(a):
28. října 1940 Jim , ne já

Já vím tak jemu, je ukázkový
Dája

3.2.2019 12:58
lesnížínka

XXX.XXX.148.5

lupus4 napsal(a):
narozen 28. října 1940

To už budu dávno po smrti, ne lítat se psy po pláních...

3.2.2019 12:58
sardullah

XXX.XXX.189.104

lesnížínka napsal(a):
Zapomněla jsem. Ano všude bláto, včera sem přišla zacákaná až po kolena, teď ráno z obchůzky totální prase, bunda šla rovnou do pračky, neb jsme potkali sousedku s bull křížencem a ten skáče jak gumídek. Zlatý sníh. Pes byl čistý jak lilie..

No právě....snížeček zatím drží, tak budu mít čisťounký pejsky a i já snad z prochajdy přijdu jako člověk a ne jako prase....moji pesani teda neskáčou, ale když polítaj v zabahněným terénu, tak jsou zacákaný až za ušima a fena má sice dojemný, ale v praxi naprosto debilní zvyk, ke mě přijít a otřít se o mě jako kočka....takže když to neuhlídám, tak podle toho i vypadám.....

3.2.2019 13:03
Inspektor Pišišvor

XXX.XXX.197.228

U nás jsou teď takový sra ... 💩, že jsem šla raději venčit psy na druhou stranu, a ne okolo výběhů, abych nemusela vidět, jak vypadá můj kůň ...

3.2.2019 13:04
hmn_

XXX.XXX.35.1

podhůří Beskyd, +3st.C, déšť, mlha
sníh odtekl během včerejšího zcela jarního dne
tak má to jedno plus a sice to, že konečně má člověk na procházkách pevnou půdu pod nohama a nebruslí se staženými hýžděmi po ledu ledu a ledu...miluju asfalt

3.2.2019 13:17
sardullah

XXX.XXX.189.104

hmn_ napsal(a):
podhůří Beskyd, +3st.C, déšť, mlha
sníh odtekl během včerejšího zcela jarního dne
tak má to jedno plus a sice to, že konečně má člověk na procházkách pevnou půdu pod nohama a nebruslí se staženými hýžděmi po ledu ledu a ledu...miluju asfalt

Tak u nás....v Chomutově....když to namrzne, tak ani nechodíme naší běžnou trasu, znamená to z kopce dolů takovou lesní cestou ke garážím, navíc někde uprostřed teče přes cestu taková strouha a klouže to tam jak sviňa....někdy si myslím, že to i půjde a pak je to docela legranda....pesany vedu v tomto úseku ještě na vodítku.....takže psy v jedný ruce, pořád opakuju pomalu, pomalu, aby náhodou trošku nepopotáhli a druhou rukou se chytám každé větvičky doslova každého stébla, i když by mi to bylo plat prtný....

3.2.2019 13:55
lesnížínka

XXX.XXX.148.5

To s tím ledem...to tu byla včera ráno. Nikde po sněhu památky, ale cesty kolem potoka, jak tam namrznul ten uježděný sníh, hezky tam ten led pod vodou držel. Měla jsem spadnout tak 10x A Worick i spadnul, když se chtěl rozeběhnout

3.2.2019 14:01
orionka

XXX.XXX.234.108

Podještědí...-3°C, ale pocitově -10 = vichr, bílá tma. Na lukách do půl kolen.

3.2.2019 14:34
lesnížínka

XXX.XXX.148.5

Andrýsek3 napsal(a):
Včera jsem byla na filmu Ženy v běhu. Na český film opravdu super! 82% na ČSFD.
A aniž bych to tušila, tak tam bylo hodně psů - běhali v postrojích.
Vetchý skvělý jako vždy, lámalo se smíchy celé kino skoro celý film.
Cíleno na 3 generace žen.

Jsem k tomu chtěla...a zakecali jsme to fakt dobré? Jako...co jsem poslední dobou zhlédla x českých filmů (nebo ani nakonec nedokoukla)¨tak přes to, jak to všude vychvalovali, to byly neskutečné kraviny a nějak nechápu, že jim tyhle hračky ještě někdo platí Že by se konečně zadařilo Když jsme u toho: sledujete někdo Most? Skvělá ukázka české tuposti zjednodušeně řečeno.

3.2.2019 15:40
Andrýsek3

XXX.XXX.212.56

lesnížínka napsal(a):
Jsem k tomu chtěla...a zakecali jsme to fakt dobré? Jako...co jsem poslední dobou zhlédla x českých filmů (nebo ani nakonec nedokoukla)¨tak přes to, jak to všude vychvalovali, to byly neskutečné kraviny a nějak nechápu, že jim tyhle hračky ještě někdo platí Že by se konečně zadařilo Když jsme u toho: sledujete někdo Most? Skvělá ukázka české tuposti zjednodušeně řečeno.

Jako takhle, je to opravdu oddechovka směřovaná na ženy. Žádný extra příběh nebo nečekané momenty tam nenajdete. Je to v podstatě film plný klišé s dopředu daným koncem. Ale je to hrozně hezky pojmuté, prvotní myšlenka, herecké výkony a humor super. A když už nic, tak se tam dobře kouká na Vladimíra Polívku. 😻

Uživatel s deaktivovaným účtem

3.2.2019 16:05
Uživatel s deaktivovaným účtem

Dasvo napsal(a):
Hrozně nerad Vám seberu iluze, ale to s údajnou zásaditostí plzně je pověra! Mám bratrance učitele chemie na gymnáziu. V rámci výuky testoval se studenty právě tu údajnou zásaditost některých piv. Není to pravda, bohužel - žádné testované pivo nebylo významně zásaditější než ostatní. (Testovali vždy točené, lahvové a lahvové „vybublinkované“ od zhruba 8 různých výrobců.)
Nicméně točenou plzeň mám taky rád, i když není zásaditá. :-)

Já myslím že se to nebere tak že je ta tekutina sama o sobě zásaditá, ale že je "zásadotvorná". Na přesný princip se mě neptejte

Četla jsem to někde v souvislosti s citronem který se doporučuje - že ač je citron kyselý, tak snižuje překyselení organismu, je zásadotvorný...

3.2.2019 16:09
orionka

XXX.XXX.234.108

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Já myslím že se to nebere tak že je ta tekutina sama o sobě zásaditá, ale že je "zásadotvorná". Na přesný princip se mě neptejte

Četla jsem to někde v souvislosti s citronem který se doporučuje - že ač je citron kyselý, tak snižuje překyselení organismu, je zásadotvorný...

S tím citronem musím souhlasit. Když jsem měla organismus překyselený větším množstvím bílého vína ( kvalitního ), spravovala jsem ho čajem s citronem :-))

3.2.2019 17:13
lesnížínka

XXX.XXX.148.5

Andrýsek3 napsal(a):
Jako takhle, je to opravdu oddechovka směřovaná na ženy. Žádný extra příběh nebo nečekané momenty tam nenajdete. Je to v podstatě film plný klišé s dopředu daným koncem. Ale je to hrozně hezky pojmuté, prvotní myšlenka, herecké výkony a humor super. A když už nic, tak se tam dobře kouká na Vladimíra Polívku. 😻

Tak to dobrý, vůbec nemám náladu sledovat filmy se silným příběhem ...Od té doby, co se takové věci dějou mě, nemám potřebu se v tom stále ráchat. Sleduju jen komedie, akčňáky, detektivky, sem tam nějakou scifi. Muž vždycky něco najde a volá: pojď, už to jde. Já přijdu: je to komedie? Není? Tak nic

3.2.2019 18:50
Andrýsek3

XXX.XXX.212.44

lesnížínka napsal(a):
Tak to dobrý, vůbec nemám náladu sledovat filmy se silným příběhem ...Od té doby, co se takové věci dějou mě, nemám potřebu se v tom stále ráchat. Sleduju jen komedie, akčňáky, detektivky, sem tam nějakou scifi. Muž vždycky něco najde a volá: pojď, už to jde. Já přijdu: je to komedie? Není? Tak nic

Zrovna jsem na to poslala mamku s babičkou, tak jsem zvědavá. :)

Já mám ráda snad všechny žánry, teď ale víc koukám na seriály než na filmy.

3.2.2019 18:54
lupus4

XXX.XXX.205.61

omlouvám se za OT , ale jen pro představu té dálky

https://www.yukonquest.com/race-central/yukon-quest-trail/yukon-quest-trail-map

JimL. (i ostatní) mají za sebou 160km a po 4hod přestávce mazají dál

3.2.2019 18:56
verun

XXX.XXX.220.12

JIndřichohradecko- v noci pršelo jen se lilo, přes den vlezlá zima i když okolo nuly, já chci sníh snížek..... (vždycky když sněží si vzpomenu na T. Holého z filmu... jak volá: dědo sníh snížek! :-) )

3.2.2019 19:04
Sarah01

XXX.XXX.162.253

orionka napsal(a):
S tím citronem musím souhlasit. Když jsem měla organismus překyselený větším množstvím bílého vína ( kvalitního ), spravovala jsem ho čajem s citronem :-))

Taky můžu potvrdit, je to skvělý na pálení žáhy, lepší jak nějaké léky.

3.2.2019 19:32
sardullah

XXX.XXX.221.235

Tak Chomutov hlásí pořád sněžení......jsem ráda, že jsem se dostala ve zdraví domu, nějakej pitomec přede mě vylít z benzínky...naštěstí jsem jela pomalu, takže jsem plynule přejela do vedlejšího pruhu....no a pašákovi to ustřelilo a v tu ránu zadek jeho auta přede mnou...no bylo to...nebojím se říct o centimetry.....na druhou stranu si říkám škoda, že jsem do něj neťukla...."kiuška" je zepředu hodně bytelná...určitě v tak malé rychlosti a jemu bych pěkně pošramotila bok, třeba by si dal příště víc pozor....

3.2.2019 19:51
bodlinka

XXX.XXX.237.163

sardullah napsal(a):
Tak Chomutov hlásí pořád sněžení......jsem ráda, že jsem se dostala ve zdraví domu, nějakej pitomec přede mě vylít z benzínky...naštěstí jsem jela pomalu, takže jsem plynule přejela do vedlejšího pruhu....no a pašákovi to ustřelilo a v tu ránu zadek jeho auta přede mnou...no bylo to...nebojím se říct o centimetry.....na druhou stranu si říkám škoda, že jsem do něj neťukla...."kiuška" je zepředu hodně bytelná...určitě v tak malé rychlosti a jemu bych pěkně pošramotila bok, třeba by si dal příště víc pozor....

Nebo by vás to jeho ustřelení poslalo do protisměru pod kamion....

3.2.2019 19:59
marcelaamax

XXX.XXX.226.157

Ja mela dneska taky dobrý den. Sla sem vyvencit štěně, uz čmuchala ze bude čůrat. Psa jsem nechala doma a vzala jsem to francouzským oknem na zahradu, v rychlosti jsem na sebe hodila mikinu a do kapsy dala mobil (naštěstí). Jsme venku a pes skočil na dveře - jenže tak blbě, ze dal dolu kliku a zavřel mi. Vchodové dveře zamčené a ještě klíč v zámku 🙄. Uz jsem zjišťovala zamecnika nebo přemýšlela, jake okno rozbíju. No nakonec jsem ještě zavolala otcovi, asi 40 minut zmrzla na kost na neho cekala a ten pak naštěstí dvere vykopnul - nebyli úplně zavřené, naštěstí tu kliku nedal úplně dolu 😁. Ještě, ze jsem si vzala mobil, jinak bych shanela po vesnici nekoho v pantoflich 😂

3.2.2019 20:04
sardullah

XXX.XXX.221.235

bodlinka napsal(a):
Nebo by vás to jeho ustřelení poslalo do protisměru pod kamion....

No do protisměru by mě to nehodilo....ve středu je plotová stěna....ale jasně jsem ráda, že se nic nestalo, spíš mě to štve...kdyby tam jel nějakej začátečník a hamstnul třeba na brzdu, tak by byli určo v sobě.......nebo by si možná ťuknul do toho plotu......

3.2.2019 21:05
GAELLE

XXX.XXX.55.67

Inspektor Pišišvor napsal(a):
Brno v pátek a Brno v neděli 😲

ty maliňáci jsou stejně nádherní. škoda že to není pes pro mne .................

3.2.2019 21:06
lesnížínka

XXX.XXX.148.5

Tak se přidám, už je navalený sníh i u nás Jsou dva stupně nad nulou a už asi 2h sněží. Teda spíš to tlápe mokré na zem. Na trávě a stromech se to drží, na dlažbě kolem baráku ne. Já nikam jezdit nemusím, muž taky ne, takže za mne spokojenost. Ale lituju ty, co v tom musí fakt vyjíždět Brácha z cesty do Prahy se zatím neozývá, ani nevím jestli a kdy vyjeli

3.2.2019 21:09
lesnížínka

XXX.XXX.148.5

Inspektor Pišišvor napsal(a):
Brno v pátek a Brno v neděli 😲

U nás taky tak, jen nemám koně Worick přišel ráno do baráku a všude kam lehnul, zůstala hromádka černého čehosi(vypadá to jako škvára) co měl od večera na celém podvozku.

3.2.2019 21:24
sardullah

XXX.XXX.221.235

sardullah napsal(a):
Tak Chomutov hlásí pořád sněžení......jsem ráda, že jsem se dostala ve zdraví domu, nějakej pitomec přede mě vylít z benzínky...naštěstí jsem jela pomalu, takže jsem plynule přejela do vedlejšího pruhu....no a pašákovi to ustřelilo a v tu ránu zadek jeho auta přede mnou...no bylo to...nebojím se říct o centimetry.....na druhou stranu si říkám škoda, že jsem do něj neťukla...."kiuška" je zepředu hodně bytelná...určitě v tak malé rychlosti a jemu bych pěkně pošramotila bok, třeba by si dal příště víc pozor....

......o 2 hodiny později....

stále sněží, feňuli jsem ani nemohla dostat domu, ona, kterou člověk musí ze dveří vystrkat pomalu násilím a rychle za ní zavřít, byla venku sama cca 30 minut....což je na ní nadlidský (vlastně nadpsí) výkon....

Jen mi trochu dělá vrásky, že je sníh tak mokrej a těžkej, tak asi vynecháme prochajdy v lese, aby na nás nezbuchnul třeba nějakej strom.....

3.2.2019 21:38
Inspektor Pišišvor

XXX.XXX.197.228

lesnížínka napsal(a):
U nás taky tak, jen nemám koně Worick přišel ráno do baráku a všude kam lehnul, zůstala hromádka černého čehosi(vypadá to jako škvára) co měl od večera na celém podvozku.

No, když jsem ho viděla, tak jsem uvažovala o tom, že ho někomu daruju, a taky už nebudu mít koně ...
Jinak psy teď jezdím venčit autem tam, kde není bahno, a nejdřív uschnou v kotci, pak je vykartáčuju, a až pak smí do baráku, protože to bysme měli z domu squat.

4.2.2019 14:54
supik

XXX.XXX.63.204

lesnížínka napsal(a):
K alkoholu už se většina vyjádřila, tak ještě jedno: co říkáte na kauzu polské hovězí? Je to hnus velebnosti, záběry z jatek jsem přepla po prvním záběru a už nikdy nechci nic takového vidět, ale dotaz na místní doktorky a vetky: opravdu si myslíte, že hrozí lidem všechny ty jmenované nemoci? Pokud tedy vyloučím, že to lidi žerete i syrové A co pes? Ten to úplně syrové sic nežere, ale ten var tam dostatečný není. Teď má údajně dánské, ale v dnešní době už člověk houby ví...

Tak jsem se při pročítání diskuze dobře bavil. Poláci jsou kšeftařská banda, ale na druhou stranu si nemyslete, že u nás něco podobného není možné. Za blahých dob té odporné totality fungoval ve Slavkově u Brna nucený výsek. Jezdil jsem tam s jedním kolegou (jinak bývalým hospodským) pro maso pro psy. Když jsme tam jeli poprvé, tak zastavil za rohem a jenom mi ukazoval na zákazníky, že to je kuchař z té a té hospody. A nosili plné igelitové pytle po 50 kg. A že by se v dnešní době neviditelná ruka trhu chovala jinak, tomu nevěřím. Ale přesto si rád občas dám dobrý tataráček, ovšem vlastnoručně doma namíchaný a zapiju to krásně řetízkující slivovičkou z domácích zdrojů. A že bych třeba po tůře na Pálavě si dal ve sklípku v Mikulově vodu nebo někde u cimbálu pocucával minerálku, taková představa mě děsí. Jenom se u toho popíjení musí člověk chovat jako ta kráva. Jak říkávala moje prababička i ta kráva ví, kdy má dost.