Veru99

XXX.XXX.55.58
Ahoj, prosím o radu - máme skoro sedmiletou fenku trpasličího špice, kastrovanou letos v lednu, se zaléčenou epilepsií (dáváme pexion). Poslední cca 4 měsíce tuším, že jí něco chybí či přebývá. Začala na procházkách pojídat exkrementy a co jsem stihla vypozorovat, jsou jak slepičí, kočičí tak psí :/ Toto nikdy za celých 7 let svého života nedělala. Hodně jí vypadávají chlupy a má suchou kůži - objevily se i lupy a drbe se. Krmíme značkou Carnilove, granule i konzervy. Už třetí den studuju různé značky a názory, čím krmit a jsem akorát zmatenější - zatím jsem došla k tomu, že může mít přebytek masa? Že granule by neměly obsahovat vysoké procento masa? Dáváme někdy tvaroh, vajíčko, borůvky, ...Prosím o jakýkoli poznatek, abych se více zorientovala.. Moc děkuju a mějte hezký den!
mno z amarounů mít "přebytek" masa bude těžko...když tam žádné není
takhle to vypadá na alergii na daný obsah granulí...nepíšete co údajně obsahují...
u takovéhleho prcka můžete luxusně krmit syrovým a ani nepotřebujete mrazák , popřemýšlejte
https://www.radaveterinare.cz/pes/clanky/barfovani-a-krmeni-psa-je-o-zdravem-selskem-rozumu-rika-veterinar-milan-stourac-94.
jen např. Carnilove složení losos a krůta :
Složení: lososová moučka (25%), krocaní moučka (20%), žlutý hrách (20%), kuřecí tuk (chráněno tokoferoly 10%), kachní mou- čka (5%), lososový protein (5%), kuřecí játra (3%), jablka (3%), lososový olej (2%), mrkev (1%), lněné semínko (1%), cizrna (1%), hydrolyzované skořápky korýšů (zdroj glukosaminu, 0,05%), extrakt z chrupavek (zdroj chondroitinu, 0,03%), pivovarské kvasnice (zdroj mannan-oligosacharidů, 0,015%), kořen z čekanky (zdroj frukto-oligosacharidů, 0,01%), juka schidigera (0,01%), mořská řasa (0,01%), psyllium (0,01%), tymián (0,01%), rozmarýn (0,01%), oregano (0,01%), brusinky (0,0008%), borůvky (0,0008%), maliny (0,0008%).
tohle bych dal psovi, jen kdybych ho chtěl pomalu zabít
nastudujte si , co znamená pojem "masová moučka"
Veru99

XXX.XXX.55.58