Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
5.4.2019 19:26
Dave1001

XXX.XXX.128.22

Dobrý den , co se dá dělat když mám podezdření na množírnu ? Byli jsme před měsícem se podívat na štěňátko a nevypadalo to tam vůbec hezky , a teď na bazosi pán dal stejný inzerát se stejnými fotky . Ty na které jsme se byli koukat se narodili 10.1 a tyhle co znovu nabízí se prý narodili 10.2 a ze má poslední 2 .

Uživatel s deaktivovaným účtem

5.4.2019 22:47
5.4.2019 22:51
fikovnice

XXX.XXX.135.146

Dave1001 napsal(a):
Dobrý den , co se dá dělat když mám podezdření na množírnu ? Byli jsme před měsícem se podívat na štěňátko a nevypadalo to tam vůbec hezky , a teď na bazosi pán dal stejný inzerát se stejnými fotky . Ty na které jsme se byli koukat se narodili 10.1 a tyhle co znovu nabízí se prý narodili 10.2 a ze má poslední 2 .

Pokud máte odvahu, písněte to i sem - o jaké místo/město se jedná. Nemyslím přímo jméno těch lidí... Pokud by tam byla množka, třeba se ozve i víc lidí.

5.4.2019 22:52
fikovnice

XXX.XXX.135.146

Dave1001 napsal(a):
Dobrý den , co se dá dělat když mám podezdření na množírnu ? Byli jsme před měsícem se podívat na štěňátko a nevypadalo to tam vůbec hezky , a teď na bazosi pán dal stejný inzerát se stejnými fotky . Ty na které jsme se byli koukat se narodili 10.1 a tyhle co znovu nabízí se prý narodili 10.2 a ze má poslední 2 .

Jo, a o jaké "plemeno" se jedná? O nějaké malé společenské ("čivava")...?

5.4.2019 23:04
Dave1001

XXX.XXX.128.22

Zlatý retrívr , Havlíčkův brod , volal jsem dnes a ptal se pokolikate fena má stenata, řekl mi že po druhé jako před měsícem . Nevypadá to tam hezky, majitel neřekl ani značku granulí kterými krmil . Měl tam pouze fenku "zlatyho" retrivra dost malá a i otce asi . Štěně donest z takový "boudy" v krabici s pocuranou a pokaděnou slámou , nejspíš mělo i blechy .

5.4.2019 23:07
fikovnice

XXX.XXX.135.146

Dave1001 napsal(a):
Zlatý retrívr , Havlíčkův brod , volal jsem dnes a ptal se pokolikate fena má stenata, řekl mi že po druhé jako před měsícem . Nevypadá to tam hezky, majitel neřekl ani značku granulí kterými krmil . Měl tam pouze fenku "zlatyho" retrivra dost malá a i otce asi . Štěně donest z takový "boudy" v krabici s pocuranou a pokaděnou slámou , nejspíš mělo i blechy .

Já té první větě nerozumím. Jak "štěňata podruhé jako před měsícem." Ale možná si sedím na vedení.

5.4.2019 23:12
Dave1001

XXX.XXX.128.22

Pardon, nejak mi blbne tahle stránka na mobilu , před měsícem jsem jel se podívat na štěně od něj a ptal se ho na místě kolikrát měla fenka štěňata , řekl mi že po druhé ,a dneska jsem volal z jiného čísla že bych měl "zájem" o stěně a řekl mi ze má poslední dvě , a já se zeptal po kolikaté fena má stenata a on opět řekl že po druhé a že se narodila 10.2

5.4.2019 23:42
Dave1001

XXX.XXX.128.22

Nejsem jejich soused , ani nebydlim ve stejným městě jako pán, ani sousedy asi nemají , je to v takovém "statku" kde není živáčka, rozpadlý barák , štěňata od narození venku v krabici jen pod střechou. Jediný důkaz co mám je e-mail kde mě pan poslal fotku posledního štěňátka na které jsme se jeli podívat a datum 5.3.2019 , dnes je 5.4.a na inzerátu jsou ty a samé fotky. Je mi líto že tohle někdo muže dělat, a prochází jim to ., a když jsem to uviděl chtěl jsem to nejak řešit, že by se třeba ozval někdo kdo tam byl také a podtvrdil to, proto jsem napsal jsem kde je to prozatím anonymní

5.4.2019 23:57
b.k

XXX.XXX.210.109

Nic a nikdo Vám nebrání poslat podnět na KVS. Ifauna to fakt nevyřeší.
A hledejte psa s pp.

6.4.2019 00:03
Dave1001

XXX.XXX.128.22

Bohužel nemuzu zaplatit naráz 25tisic za psa s pp:)) tak jsem hledal i křížence třeba jen parťáka abych nebyl sám)

6.4.2019 00:05
GAELLE

XXX.XXX.55.67

Dave1001 napsal(a):
Bohužel nemuzu zaplatit naráz 25tisic za psa s pp:)) tak jsem hledal i křížence třeba jen parťáka abych nebyl sám)

v útulcích je psů hafo a určitě by se pro vás našel vhodný parťák. a nebo vyberte plemeno kde není cena tak vysoká. a nakonec - pořizovací cenu zaručeně převýší náklady na výživu, veterinu a další potřeby pro psa za celý jeho život

6.4.2019 00:11
Dave1001

XXX.XXX.128.22

Ano v utulcich jsou starý psi většinou , štěně které jsem si představoval jsem nakonec našel . Jelikož budu pozbytek života sám , chtěl jsem nejmladšího psa a povahy kde je "závislí" na svém páničku stejně jako já ☺️ Je skvělá ,užasná , a příští měsíc jdeme na kurz na cvičák. A pěkně plavání v bazénku:)

6.4.2019 00:15
ainu

XXX.XXX.234.114

Dave1001 napsal(a):
Bohužel nemuzu zaplatit naráz 25tisic za psa s pp:)) tak jsem hledal i křížence třeba jen parťáka abych nebyl sám)

Odkud máte informaci o ceně 25000? Máte to podloženo od CHS, nebo jenom cucáte z prstu, aby výmluva byla "dokonalá" ?

6.4.2019 00:16
Dave1001

XXX.XXX.128.22

Ano , převýší , ale nebudu muset to zaplatit hned v jeden měsíc , měsíční utrata za ni 2000 mě nezrujnuje tak než kdybych měl zaplatit 25 000 , odkladám si peníze bokem protože nikoho jiného už bohužel nemám, ale tohle tady neřešíme

Uživatel s deaktivovaným účtem

6.4.2019 00:16
Uživatel s deaktivovaným účtem

Ale tady preci nejde o to, ze nekdo hleda ci nehlada "pp".
Tady jde snad o to, ze nekdo nasel spinu a neda mu to spat.
Psa nebrat. Mnozku hlasit.

Hledat jinde a lepe.

6.4.2019 00:17
GAELLE

XXX.XXX.55.67

Dave1001 napsal(a):
Ano v utulcich jsou starý psi většinou , štěně které jsem si představoval jsem nakonec našel . Jelikož budu pozbytek života sám , chtěl jsem nejmladšího psa a povahy kde je "závislí" na svém páničku stejně jako já ☺️ Je skvělá ,užasná , a příští měsíc jdeme na kurz na cvičák. A pěkně plavání v bazénku:)

tak to je fajn. no zrovna my měli psa z útulku který se tam jako štěně narodil a nedávno jsem taky narazila na inzerci štěňat narozených v útulku ale bylo to velké plemeno. my teď naopak hledáme psa s pp a vybrané plemeno máme problém štěně sehnat. Tak ať jste s psicí spokojený a přeju jí krásný šťastný a dlouhý psí život

6.4.2019 00:19
Dave1001

XXX.XXX.128.22

Ano mám to doložené od CHS:) sice jsem psal jen na jednu ale ceny furt budou od 15-25 tisíc :) a nevím proč se do mě teď navážíte

6.4.2019 00:19
GAELLE

XXX.XXX.55.67

Dave1001 napsal(a):
Ano mám to doložené od CHS:) sice jsem psal jen na jednu ale ceny furt budou od 15-25 tisíc :) a nevím proč se do mě teď navážíte

jaké to bylo plemeno smím-li se zeptat?

6.4.2019 00:22
Dave1001

XXX.XXX.128.22

"Zachránila" mi život . ❤️

6.4.2019 00:26
Dave1001

XXX.XXX.128.22

Ano já jsem si vědom že útulky jsou plné , ze bez pp nikdy a tak podobně , ale nevíte o tom co se mě stalo , a potřeboval jsem právě ji k životu abych mohl dále fungovat , byl jsem se podívat na 3 místech , její otec má PP .. ona jediná byla tak dokonalá

6.4.2019 00:30
b.k

XXX.XXX.210.109

Dave1001 napsal(a):
Bohužel nemuzu zaplatit naráz 25tisic za psa s pp:)) tak jsem hledal i křížence třeba jen parťáka abych nebyl sám)

Rozumím. Ale mám dotaz .
Máte jinak finanční rezervu? Pro případ,že pes onemocní? A ano týká se to všech i těch s pp i bez.. To lidi jaksi vypouští a já dost dobře nechápu proč...

6.4.2019 00:39
Dave1001

XXX.XXX.128.22

Ano , šetřim si na ní bokem. Ona mě po smrti jedné osoby. vyhrabala nahoru. Jen si chvilu nemohu dovolit větší finanční utratu, protože nebudu lhát všechny úspory jsem propil a byl na tom vážně špatně , až když jsem sedel v parku a přibehl ke mně pes zlatyho retrivra a položil mi hlavu na koleno..to mě dalo důvod se postavit na nohy a dalo mi to důvod žít ... vím jak se starat o psy i o to kolik to stojí ,o to strach nemějte.... jenom proste "zamiloval" jsem se do tohodle plemene a když jsem viděl další inzerát sotva po měsíci že má ten "pán" další štěňata bylo mě to líto , nechci aby se takhle zacházelo se psy.

6.4.2019 00:52
b.k

XXX.XXX.210.109

Dave1001 napsal(a):
Ano , šetřim si na ní bokem. Ona mě po smrti jedné osoby. vyhrabala nahoru. Jen si chvilu nemohu dovolit větší finanční utratu, protože nebudu lhát všechny úspory jsem propil a byl na tom vážně špatně , až když jsem sedel v parku a přibehl ke mně pes zlatyho retrivra a položil mi hlavu na koleno..to mě dalo důvod se postavit na nohy a dalo mi to důvod žít ... vím jak se starat o psy i o to kolik to stojí ,o to strach nemějte.... jenom proste "zamiloval" jsem se do tohodle plemene a když jsem viděl další inzerát sotva po měsíci že má ten "pán" další štěňata bylo mě to líto , nechci aby se takhle zacházelo se psy.

OK.
K původnímu dotazu - pokud máte pochybnosti,nebrat ani z lítosti.
Hledejte dál. Víc k tomu asi nemám co říct.

6.4.2019 01:06
Dave1001

XXX.XXX.128.22

Nechápu teď?:/ já další psy nechci a už vůbec ne od toho množitele. Já už našel Taru posílal jsem i fotku, rodiče má s pp , je dobře socializovaná, byla v suprovych podmínek . Jenom jsem sotva před měsícem jel jako k prvnímu majiteli štěnatek" pánovi" z H.brodu, a dnes jsem viděl inzerát ze má další štěňátka na té samé fence:(( to každý měsíc má štěňata a prodává je za 9000..

6.4.2019 01:31
GAELLE

XXX.XXX.55.67

Dave1001 napsal(a):
Nechápu teď?:/ já další psy nechci a už vůbec ne od toho množitele. Já už našel Taru posílal jsem i fotku, rodiče má s pp , je dobře socializovaná, byla v suprovych podmínek . Jenom jsem sotva před měsícem jel jako k prvnímu majiteli štěnatek" pánovi" z H.brodu, a dnes jsem viděl inzerát ze má další štěňátka na té samé fence:(( to každý měsíc má štěňata a prodává je za 9000..

nahlašte na policii a na veterinární správu

6.4.2019 01:49
ainu

XXX.XXX.234.114

Dave1001 napsal(a):
Ano mám to doložené od CHS:) sice jsem psal jen na jednu ale ceny furt budou od 15-25 tisíc :) a nevím proč se do mě teď navážíte

aha, takže z 25000 je najednou 15000...a těch 25000 podle infa jedné (kupodivu) nejmenované CHS .... mne vždycky baví, jak najednou začnou ty výmluvy na ceny haprovat jinak to je běžná cena při náročnosti odchovu takového plemene.

6.4.2019 06:03
Dave1001

XXX.XXX.128.22

Co se do mě navažite?! V tu dobu co jsem ji sháněl žádná chs volnou fenku neměla ! Jste pěkná kráva tak akorát a vůbec pod můj příspěvek nepište když to nesouvisí s tématem .

6.4.2019 06:23
Dave1001

XXX.XXX.128.22

A je úplně jedno jestli to bylo 15, 19 nebo 25 tisíc stejně bych si to nemohl dovolit , všichni nemají miliony jaký vy paní milá , někdo se zhroutil tak že ho zachránil pes za 5000 no bez PP, ale jak tak vidím u všech příspěvku neumíte nic jinyho bez každyho osocovat. Nepište vůbec děkuji , přeji vám krásný a nudný život jako máte teď nadále , naschle

Uživatel s deaktivovaným účtem

6.4.2019 07:09
Uživatel s deaktivovaným účtem

Dave1001 napsal(a):
Nechápu teď?:/ já další psy nechci a už vůbec ne od toho množitele. Já už našel Taru posílal jsem i fotku, rodiče má s pp , je dobře socializovaná, byla v suprovych podmínek . Jenom jsem sotva před měsícem jel jako k prvnímu majiteli štěnatek" pánovi" z H.brodu, a dnes jsem viděl inzerát ze má další štěňátka na té samé fence:(( to každý měsíc má štěňata a prodává je za 9000..

Vy si myslíte, že jedna fena může mít šťěňata každý měsíc? Tak to fakt není. Přečtěte si něco o rozmnožování psů. Máte fenu, tyto znalosti se vám budou hodit.

A nenadávejte zde lidem, jejichž názor se vám nelíbí.

6.4.2019 08:41
ainu

XXX.XXX.234.114

Dave1001 napsal(a):
A je úplně jedno jestli to bylo 15, 19 nebo 25 tisíc stejně bych si to nemohl dovolit , všichni nemají miliony jaký vy paní milá , někdo se zhroutil tak že ho zachránil pes za 5000 no bez PP, ale jak tak vidím u všech příspěvku neumíte nic jinyho bez každyho osocovat. Nepište vůbec děkuji , přeji vám krásný a nudný život jako máte teď nadále , naschle

Klasika... dojdou argumenty, tak se vytahnou urazky. Na tohle jsem u mnozaku, a jejich klientu - jedincu s nizsi mozkovou kapacitou - zvykla.

Takze 1) diskuze je od slova diskutovat, vime? Pokud mas problem se srovnat s pravdou, tak nikam verejne nepis

2) ono 15000 jsou miliony? :D tady nekdo neumi zakladni matematiku. Zrejme proto neni schopen z vyplaty odlozit cca 1400 mesicne, coz za 1 rok tech 15000 krasne da... nehlede na to, ze porizovaci cena je jen prvni vydaj, ktery u psa nastava. Kvalitni strava, dalsi potreby, cvicak/cvicitel, atd atd... to mnohonasobne porizovaci cenu prevysi.

3) k zachrane nepotrebujete psa za 5000. Ani za 20000. Ani za milion. Kazdy pes je ten nejlepsi na svete. Staci si k nemu najit cestu a vnimat jej, dat mu co potrebuje, zodpovedne jej vest. Proste partaci, co si rozumi. Nepotrebujete radobyplemeno, u nejz podporujete byznys se psim utrpenim. Kdyz uz plemeno, tak prislusnika rasy s PP a dobre vybirat CHS. Anebo to muze byt treba opelichany maly vorech z ulice s mohutnym podkusem, jako muj prvni pes Idefix, to byl panecku PAN PES. Uzasny ke vsem, nepotreboval vubec voditko, temer nestekal, nikdy neutekl, nic neznicil, milionovy. Ted mam zase vorecha pres utulek a vsichni dalsi psi budou nejake adoptovane vorechoidni obludy, mne naplnuje s nimi pracovat, fungovat, jsou to proste osobnosti. At ziji voresi

6.4.2019 08:52
Šarina

XXX.XXX.231.146

"dnes jsem viděl inzerát ze má další štěňátka na té samé fence:(( to každý měsíc má štěňata a prodává je za 9000..."

Vy máte podezření, že pán na feně seká štěňata každý měsíc?
Jste troll?
(Ta druhá možnost by byla horší... tedy myslím pro vašeho pejska)

6.4.2019 09:43
Dave1001

XXX.XXX.128.22

No tak když jeden vrh se mu narodil 10.1 a teď nabízí další stenata ktera se narodila údajně 10.2 , má tam ty samé fotky , jinou fenku když jsem tam přijel jsem neviděl , tak jich má třeba víc co já vím ? .. a ne nedošli mi žádné argumenty jen nechápu proč mě nedávate za to ze jsem proste před měsícem neměl 25 000 které jsem mohl dát pryč:.potreboval jsem parťáka k sobě co nejdříve , jelikož jsem vdovec,přišel jsem i o své nenarozené dítě .... nevím jak by bylo vám . Ona je moje spása a je nám teď skvěle .

Uživatel s deaktivovaným účtem

6.4.2019 09:49
Uživatel s deaktivovaným účtem

Hele inzerát snese všechno a ty fotky můžou být stažený z netu, nebo používá stejný leta.

No, parťáka zlaťák bez PP, radši si odkládejte, až vás bude stát 25 tisíc operace loktů...

6.4.2019 09:56
Dave1001

XXX.XXX.128.22

Na moji fence naplanuji žádný rozmnožovaní , je to jen parťák do života , nechtěl jsem jiné plemeno než je zlaty retrívr , děkuji ..dále se už nebudu vyjadřovat , jen jsem myslel ze by se tu našel někdo kdo má štěně od toho pána nebo ho zná a řekl mi k tomu svý ...
Rodiče má s pp oba DKK negativní , a i kdyby ji pak něco v budoucnu bylo tak to peníze už budu mít..

Uživatel s deaktivovaným účtem

6.4.2019 09:59
Uživatel s deaktivovaným účtem

Dave1001 napsal(a):
Na moji fence naplanuji žádný rozmnožovaní , je to jen parťák do života , nechtěl jsem jiné plemeno než je zlaty retrívr , děkuji ..dále se už nebudu vyjadřovat , jen jsem myslel ze by se tu našel někdo kdo má štěně od toho pána nebo ho zná a řekl mi k tomu svý ...
Rodiče má s pp oba DKK negativní , a i kdyby ji pak něco v budoucnu bylo tak to peníze už budu mít..

No, nemluvím o DKK. To u zlaťáků není problém, respektive může to být problém ve stáří, ale ty jejich lokty a ramena, to jsou kulhači už od mladého či mladého dospělého věku.

Uživatel s deaktivovaným účtem

6.4.2019 10:00
Uživatel s deaktivovaným účtem

Dave1001 napsal(a):
No tak když jeden vrh se mu narodil 10.1 a teď nabízí další stenata ktera se narodila údajně 10.2 , má tam ty samé fotky , jinou fenku když jsem tam přijel jsem neviděl , tak jich má třeba víc co já vím ? .. a ne nedošli mi žádné argumenty jen nechápu proč mě nedávate za to ze jsem proste před měsícem neměl 25 000 které jsem mohl dát pryč:.potreboval jsem parťáka k sobě co nejdříve , jelikož jsem vdovec,přišel jsem i o své nenarozené dítě .... nevím jak by bylo vám . Ona je moje spása a je nám teď skvěle .

Nejste první ani poslední člověk, kterému se zbortil svět po odchodu nejbližšího člověka. Vaše touha po psím parťákovi je pochopitelná. Ale už není moc pochopitelné, že - když nemáte peníze na psa s PP - jste ochoten investovat do psa bez PP. Pes z útulku by vám udělal stejnou službu, zadarmo nebo za symbolickou částku, a ještě byste udělal dobrý skutek. V útulcích je fůra psů různého stáří a vzhledu, a tak by asi nebyl problém najít mladého jedince vzhledu zlatého retrívra.

6.4.2019 10:08
Dave1001

XXX.XXX.128.22

Ale takové a malé bych v útulku určitě nenašel...

6.4.2019 10:17
GAELLE

XXX.XXX.55.67

Dave1001 napsal(a):
Ale takové a malé bych v útulku určitě nenašel...

ale našel. ale musí se hledat a nebylo by to hned. a moje pravidlo zní "nekupujte levné věci" ...............a psy bez pp

6.4.2019 10:19
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

Dave1001 napsal(a):
Na moji fence naplanuji žádný rozmnožovaní , je to jen parťák do života , nechtěl jsem jiné plemeno než je zlaty retrívr , děkuji ..dále se už nebudu vyjadřovat , jen jsem myslel ze by se tu našel někdo kdo má štěně od toho pána nebo ho zná a řekl mi k tomu svý ...
Rodiče má s pp oba DKK negativní , a i kdyby ji pak něco v budoucnu bylo tak to peníze už budu mít..

Přeji vám ať je štěně zdravé a ať je povahově opravdu jako zlatý retrívr. Teď už štěně máte tak nezbývá nic jiného, než doufat.

A jen se zeptám - když jsou oba rodiče s PP a oba mají DKK negativní - proč tedy nebyli uchovnění? Na mě to působí divně, trošku jako podvod. Když už si dám práci s tím, že psa nechám zrentgenovat tak proč ho i neuchovním? Nevím, jaké jsou podmínky zrovna u retrívrů, ale asi to nebude nic "hrozného". Působí to na mě tak, že je to jen "kec", že buď psi mají PP, ale nemají zdravotní vyšetření, nebo nemají ani PP. A nebo tedy mají obojí, ale mají jiný zdravotní problém, nebo nějakou "nestandardní" povahu?

6.4.2019 10:23
Moyda

XXX.XXX.74.8

Já nevím proč zase řešíte že si pán nevzal psa z útulku, když chtěl jen poradit co dělat při podezření na množírnu. Pán si odtamtud štěně nevzal tak se vlastně zachoval správně, a teď chce radu na koho se obrátit a vy tu probiráte jeho soukromý život a finanční situaci, opravdu bezva. Některé příspěvky nahoře byly k věci, uvědomit KVS a policii.

6.4.2019 10:29
Moyda

XXX.XXX.74.8

marcelaamax napsal(a):
Přeji vám ať je štěně zdravé a ať je povahově opravdu jako zlatý retrívr. Teď už štěně máte tak nezbývá nic jiného, než doufat.

A jen se zeptám - když jsou oba rodiče s PP a oba mají DKK negativní - proč tedy nebyli uchovnění? Na mě to působí divně, trošku jako podvod. Když už si dám práci s tím, že psa nechám zrentgenovat tak proč ho i neuchovním? Nevím, jaké jsou podmínky zrovna u retrívrů, ale asi to nebude nic "hrozného". Působí to na mě tak, že je to jen "kec", že buď psi mají PP, ale nemají zdravotní vyšetření, nebo nemají ani PP. A nebo tedy mají obojí, ale mají jiný zdravotní problém, nebo nějakou "nestandardní" povahu?

Co je na tom divného, taky mám fenu s pp ma udělané rtg negativní a není uchovněna. Ale je pravda že na ní nechávám, neuchovnila jsem z důvodu své lenosti, je to NO.

6.4.2019 10:34
Dave1001

XXX.XXX.128.22

Moyda napsal(a):
Já nevím proč zase řešíte že si pán nevzal psa z útulku, když chtěl jen poradit co dělat při podezření na množírnu. Pán si odtamtud štěně nevzal tak se vlastně zachoval správně, a teď chce radu na koho se obrátit a vy tu probiráte jeho soukromý život a finanční situaci, opravdu bezva. Některé příspěvky nahoře byly k věci, uvědomit KVS a policii.

Děkuji, také to nechápu , ale u většiny v dotazu se vše dostane jinam . V pondělí budu to nejspíš řešit , protože je divny aby pan prodával štěňata narozené v lednu a teď prodává další narozené v únoru .

6.4.2019 10:34
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

Moyda napsal(a):
Co je na tom divného, taky mám fenu s pp ma udělané rtg negativní a není uchovněna. Ale je pravda že na ní nechávám, neuchovnila jsem z důvodu své lenosti, je to NO.

Jo ale nechováte. Pokud někdo chce chovat a ma k tomu vse potřebné, tak je trochu divné, ze neuchovni ne?

6.4.2019 10:35
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

Dave1001 napsal(a):
Děkuji, také to nechápu , ale u většiny v dotazu se vše dostane jinam . V pondělí budu to nejspíš řešit , protože je divny aby pan prodával štěňata narozené v lednu a teď prodává další narozené v únoru .

No ono to klidně můžou byt porad ta sama štěňata. Jen starší se budou hůře prodávat a tak si pan vymysli "nový" datum narození.

6.4.2019 10:37
RozaTonda-mopsi

XXX.XXX.229.104

Ježíš a proc tady řešite věci na které se zadavatel neptal?
Já si jdu prečíst info o tom co dělat v tomto případě. .
A abych tu strávila hodinu hledáním mezi příspěvky, které s tím vůbec nesouvisí. 👎
Mezi x příspěvky ve finále 2-3 odovědi k tématu, jinak spekulace o ničem co by kdyby.... 😣

Pán je svéprávný, svého pejska už má - tak není třeba mu radit ať si vezme psa s PP nebo z utulku.a jak si má šetřit penize 😨 Asi má k tomu své důvody proc to udělal, jak udělal...
A teda ať jsem proti vulgarismům, ani se nedivím, že jej použil 😉 trollem bych nazvala někoho jiného ☺ pokud pan seká štěňata bude mít asi víc fen (nedávno zrovna jste tu mluvili o stodolach plných fen a štěňat 😃 - opět k úplne jinému tématu 👍)

ZADAVATELI přeji Vam i pejsičce už jen šťastné chvíle - špatne máte vybrané - a sklánim velkou poklonu, že jste vše zlé zvládl překonat ❤
udělal jste dobře, že jste si vybral pejska svého srdce.

Řešit bych to zkusila přes policii nebo se poptat na veterině. Jste dobrý člověk,snažíte se něco zkusit 👍

,zatím co tady se jen planě plká svoje "pravda" a rada od VĚTŠINY žádná 👎

6.4.2019 10:40
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

RozaTonda-mopsi napsal(a):
Ježíš a proc tady řešite věci na které se zadavatel neptal?
Já si jdu prečíst info o tom co dělat v tomto případě. .
A abych tu strávila hodinu hledáním mezi příspěvky, které s tím vůbec nesouvisí. 👎
Mezi x příspěvky ve finále 2-3 odovědi k tématu, jinak spekulace o ničem co by kdyby.... 😣

Pán je svéprávný, svého pejska už má - tak není třeba mu radit ať si vezme psa s PP nebo z utulku.a jak si má šetřit penize 😨 Asi má k tomu své důvody proc to udělal, jak udělal...
A teda ať jsem proti vulgarismům, ani se nedivím, že jej použil 😉 trollem bych nazvala někoho jiného ☺ pokud pan seká štěňata bude mít asi víc fen (nedávno zrovna jste tu mluvili o stodolach plných fen a štěňat 😃 - opět k úplne jinému tématu 👍)

ZADAVATELI přeji Vam i pejsičce už jen šťastné chvíle - špatne máte vybrané - a sklánim velkou poklonu, že jste vše zlé zvládl překonat ❤
udělal jste dobře, že jste si vybral pejska svého srdce.

Řešit bych to zkusila přes policii nebo se poptat na veterině. Jste dobrý člověk,snažíte se něco zkusit 👍

,zatím co tady se jen planě plká svoje "pravda" a rada od VĚTŠINY žádná 👎

Samozřejmě to pan může zkusit řešit. Ale myslím si, ze to, ze ma nekdo dva odchovy měsíc po sobě asi nikomu vadit nebude. Pokud vůbec jde o dva odchovy a není to jeden a ten samý. Ale samozřejmě pokusit se o něco může.

6.4.2019 10:41
Dave1001

XXX.XXX.128.22

marcelaamax napsal(a):
No ono to klidně můžou byt porad ta sama štěňata. Jen starší se budou hůře prodávat a tak si pan vymysli "nový" datum narození.

To mě taky napadlo , ale když jsme tam jel se podívat na štěně bylo údajně poslední , a pak inzerát smazal a včera přidal další .

6.4.2019 10:49
Dave1001

XXX.XXX.128.22

RozaTonda-mopsi napsal(a):
Ježíš a proc tady řešite věci na které se zadavatel neptal?
Já si jdu prečíst info o tom co dělat v tomto případě. .
A abych tu strávila hodinu hledáním mezi příspěvky, které s tím vůbec nesouvisí. 👎
Mezi x příspěvky ve finále 2-3 odovědi k tématu, jinak spekulace o ničem co by kdyby.... 😣

Pán je svéprávný, svého pejska už má - tak není třeba mu radit ať si vezme psa s PP nebo z utulku.a jak si má šetřit penize 😨 Asi má k tomu své důvody proc to udělal, jak udělal...
A teda ať jsem proti vulgarismům, ani se nedivím, že jej použil 😉 trollem bych nazvala někoho jiného ☺ pokud pan seká štěňata bude mít asi víc fen (nedávno zrovna jste tu mluvili o stodolach plných fen a štěňat 😃 - opět k úplne jinému tématu 👍)

ZADAVATELI přeji Vam i pejsičce už jen šťastné chvíle - špatne máte vybrané - a sklánim velkou poklonu, že jste vše zlé zvládl překonat ❤
udělal jste dobře, že jste si vybral pejska svého srdce.

Řešit bych to zkusila přes policii nebo se poptat na veterině. Jste dobrý člověk,snažíte se něco zkusit 👍

,zatím co tady se jen planě plká svoje "pravda" a rada od VĚTŠINY žádná 👎

Děkuji vám moc ❤️ Více takových lidí jako vy ❤️

Sehnal jsem nejspíš člověka co od nej má štěně které prej neustále zvrací?? Nemuzu jít do toho sám jinak by to bylo tvrzení proti tvrzení a nic by se asi nevyřesilo , kdyby jste samy viděli jak to tam vypadá , fakt hrůza , jinak stěně údajně dovezl někam na benzinku , u mě neměl možnost a byl jsem asi jediný kdo viděl kde ty štěňata žijí.

6.4.2019 10:53
GAELLE

XXX.XXX.55.67

jak už jsem psala výše nahlašte na policii a na veterinární správu. Zabývat se tím musí, na správu jsem už jednou psala a přišli psa řešit v doprovodu policie. Nešlo o množírnu ale o týraného psa v bytě. A jedna fena opravdu nemůže mít po měsíci další štěňata, obvykle fena hárá 2x do roka. Vzhledem k tomu že jste si pořídil fenku a ne psa bylo by dobré si o tom něco zjistit.

6.4.2019 10:59
Dave1001

XXX.XXX.128.22

Volal jsem znova pánovi a štěňata mají 8 neděl , na inzerátu má samé fotky jako předtím stou jednou fenkou co jsem viděl . Rikal jsem jestli mě pošle fotku a prý má už poslední ze teď je "odjetej" asi veze štěně na benzinku .

6.4.2019 11:01
Dave1001

XXX.XXX.128.22

GAELLE napsal(a):
jak už jsem psala výše nahlašte na policii a na veterinární správu. Zabývat se tím musí, na správu jsem už jednou psala a přišli psa řešit v doprovodu policie. Nešlo o množírnu ale o týraného psa v bytě. A jedna fena opravdu nemůže mít po měsíci další štěňata, obvykle fena hárá 2x do roka. Vzhledem k tomu že jste si pořídil fenku a ne psa bylo by dobré si o tom něco zjistit.

No tak tam musí mít fenek víc které zavřel předemnou .

6.4.2019 11:03
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

Dave1001 napsal(a):
Volal jsem znova pánovi a štěňata mají 8 neděl , na inzerátu má samé fotky jako předtím stou jednou fenkou co jsem viděl . Rikal jsem jestli mě pošle fotku a prý má už poslední ze teď je "odjetej" asi veze štěně na benzinku .

To, že má poslední štěně může být taky jen nějaký "trik" , nátlak na kupujícího aby se rychleji rozhodnul. Stejne fotky může dávat klidně několik let, vůbec to nemusí být "aktuální" štěňata.

Uživatel s deaktivovaným účtem

6.4.2019 11:23
Uživatel s deaktivovaným účtem

RozaTonda-mopsi napsal(a):
Ježíš a proc tady řešite věci na které se zadavatel neptal?
Já si jdu prečíst info o tom co dělat v tomto případě. .
A abych tu strávila hodinu hledáním mezi příspěvky, které s tím vůbec nesouvisí. 👎
Mezi x příspěvky ve finále 2-3 odovědi k tématu, jinak spekulace o ničem co by kdyby.... 😣

Pán je svéprávný, svého pejska už má - tak není třeba mu radit ať si vezme psa s PP nebo z utulku.a jak si má šetřit penize 😨 Asi má k tomu své důvody proc to udělal, jak udělal...
A teda ať jsem proti vulgarismům, ani se nedivím, že jej použil 😉 trollem bych nazvala někoho jiného ☺ pokud pan seká štěňata bude mít asi víc fen (nedávno zrovna jste tu mluvili o stodolach plných fen a štěňat 😃 - opět k úplne jinému tématu 👍)

ZADAVATELI přeji Vam i pejsičce už jen šťastné chvíle - špatne máte vybrané - a sklánim velkou poklonu, že jste vše zlé zvládl překonat ❤
udělal jste dobře, že jste si vybral pejska svého srdce.

Řešit bych to zkusila přes policii nebo se poptat na veterině. Jste dobrý člověk,snažíte se něco zkusit 👍

,zatím co tady se jen planě plká svoje "pravda" a rada od VĚTŠINY žádná 👎

Toto není poradna, ale diskuze. A tak se stává, že původní téma poněkud sklouzne jinam, stejně jako v rozhovoru naživo.
Pán vyžádanou radu dostal. A taky rady nevyžádané. Ty tazateli nepomůžou, ale třeba někomu, kdo to zde čte, ano.

6.4.2019 11:33
Dave1001

XXX.XXX.128.22

marcelaamax napsal(a):
To, že má poslední štěně může být taky jen nějaký "trik" , nátlak na kupujícího aby se rychleji rozhodnul. Stejne fotky může dávat klidně několik let, vůbec to nemusí být "aktuální" štěňata.

Ano , určitě ty fotky používá několik let , ale je normální aby každý měsíc prodával štěňata ? Je to snad dovolené ? Štěňata v hrozném stavu, celé to tam bylo otřesné , ukázal mi fenku z fotky co tam má i teď ale přece není možný aby na jedný fence měl další měsíc další štěňata , nebo ano ? Mám tedy to nechat být , a hledět si svýho nebo někam napsat a oni to "třeba" prošetří když nemám žádný materiální důkaz než jen jeden e-mail z 5.3. a včerejší screen nového inzerátu s dalšími štěňaty .

6.4.2019 11:50
impact

XXX.XXX.195.92

Podezření na množírnu se píše na příslušnou Krajskou veterinární správu. Můžete se taky obrátit třeba na aktivitu "Blesk tlapky". Docela se množíren chytaj a řešej to. Případně na aktivitu "Hlas zvířat".

Co se týče té koupě štěněte bez PP, tak z těch Vašich argumentů fakt rostu. Vy jste se zamiloval do zlatého retrívra a přitom jdete a koupíte si křížence. Nemáte na vyšší finanční výdaje, ale přitom absolutně nehledíte na zdravotní stránku. Ona taková DKK nebo DLK není zrovna sranda za pětikilo. A jestli si myslíte, že jste to vyhrál se psem někde z rodiny od vymazlených rodičů, tak to jste možná taky na hlubokým omylu. Množírenská mafie má dneska už takový finty, že by Vám lezly oči z důlku..

Ten argument, že jsou v útulcích jen staří psi, tak za ten bych Vás s chutí plácla. V útulcích jsou mraky právě takový ala labradořích nebo ovčouních štěňat. Teď jich bylo v jednom útulku k adopci třináct.

Určitě je smutný, jestli se Vám stala nějaká nepříjemná životní událost. Ale tak jestli jste chtěl bezpapíráka a všechno okolo Vám bylo jedno, tak to na férkovku napište. Bylo mi to jedno. A neplácejte se tady ve směšných výmluvách...

6.4.2019 11:57
Dave1001

XXX.XXX.128.22

impact napsal(a):
Podezření na množírnu se píše na příslušnou Krajskou veterinární správu. Můžete se taky obrátit třeba na aktivitu "Blesk tlapky". Docela se množíren chytaj a řešej to. Případně na aktivitu "Hlas zvířat".

Co se týče té koupě štěněte bez PP, tak z těch Vašich argumentů fakt rostu. Vy jste se zamiloval do zlatého retrívra a přitom jdete a koupíte si křížence. Nemáte na vyšší finanční výdaje, ale přitom absolutně nehledíte na zdravotní stránku. Ona taková DKK nebo DLK není zrovna sranda za pětikilo. A jestli si myslíte, že jste to vyhrál se psem někde z rodiny od vymazlených rodičů, tak to jste možná taky na hlubokým omylu. Množírenská mafie má dneska už takový finty, že by Vám lezly oči z důlku..

Ten argument, že jsou v útulcích jen staří psi, tak za ten bych Vás s chutí plácla. V útulcích jsou mraky právě takový ala labradořích nebo ovčouních štěňat. Teď jich bylo v jednom útulku k adopci třináct.

Určitě je smutný, jestli se Vám stala nějaká nepříjemná životní událost. Ale tak jestli jste chtěl bezpapíráka a všechno okolo Vám bylo jedno, tak to na férkovku napište. Bylo mi to jedno. A neplácejte se tady ve směšných výmluvách...

Aha:) tak tohle mě je už fakt k smíchu , jo jasný bylo mi to jedno proto teď řeším něco protože mi je to vlastně jedno ?aha dobře . Křiženca?dobře no myslel jsem ze křížení je dvou různých plemen, ale tak asi mám doma vlastně čivavu:) díky moc , mám už dost těhle vašich keců , zprávu jsem poslal a uvidí se jestli se něco vyřeší:) naschle

6.4.2019 11:59
GAELLE

XXX.XXX.55.67

Dave1001 napsal(a):
Ano , určitě ty fotky používá několik let , ale je normální aby každý měsíc prodával štěňata ? Je to snad dovolené ? Štěňata v hrozném stavu, celé to tam bylo otřesné , ukázal mi fenku z fotky co tam má i teď ale přece není možný aby na jedný fence měl další měsíc další štěňata , nebo ano ? Mám tedy to nechat být , a hledět si svýho nebo někam napsat a oni to "třeba" prošetří když nemám žádný materiální důkaz než jen jeden e-mail z 5.3. a včerejší screen nového inzerátu s dalšími štěňaty .

již potřetí vám píši nahlaste to na veterinární správě. jsou povinni to řešit!!! ne "třeba" ............... nevím proč to stále dokola píšete tady. jedna fenka nemůže mít za měsíc další štěńata. a zopakuji - sám jste si pořídil fenku zjistěte si jak to chodí. jistě byste na štěňata ala retrivr narazil i v útulku ale holt by nebyla druhý den.jen jste podpořil jiného množitele to je celé. takže za mne buď prověřené psy s pp a nebo z útulku.

Uživatel s deaktivovaným účtem

6.4.2019 12:06
Uživatel s deaktivovaným účtem

"ale přece není možný aby na jedný fence měl další měsíc další štěňata , nebo ano ?"



https://cs.wikipedia.org/wiki/Pes_dom%C3%A1c%C3%AD#Rozmno%C5%BEov%C3%A1n%C3%AD

se asi někdo baví......

6.4.2019 12:08
Dave1001

XXX.XXX.128.22

GAELLE napsal(a):
již potřetí vám píši nahlaste to na veterinární správě. jsou povinni to řešit!!! ne "třeba" ............... nevím proč to stále dokola píšete tady. jedna fenka nemůže mít za měsíc další štěńata. a zopakuji - sám jste si pořídil fenku zjistěte si jak to chodí. jistě byste na štěňata ala retrivr narazil i v útulku ale holt by nebyla druhý den.jen jste podpořil jiného množitele to je celé. takže za mne buď prověřené psy s pp a nebo z útulku.

Kdyby ta majitelka dala ty štěňata do útulku a já si ji vzal , tak je to to stejné tak mě furt nekamentujte. A nebyli množitele! měli štěňata jednou a naposledy , protože si jedno štěně nechali pro svoji tetu kde ji její čtyřnohý kamarád umřel , fenka teď půjde nespise na kastraci kvůli rakovině . Majitele mě slušně pozvali dál nabídli kafe dali nějaké věci a granulky do začátku pro malou , kupní smlouvu a v pořádku čisté zdravé štěně. S majitelkou jsem pořad v kontaktu

Jo už jsem to nahlásil , nevím jak to chodí když nemám žádný důkaz než jen moje tvrzení a zprávu z e-mailu .

6.4.2019 12:08
impact

XXX.XXX.195.92

Dave1001 napsal(a):
Aha:) tak tohle mě je už fakt k smíchu , jo jasný bylo mi to jedno proto teď řeším něco protože mi je to vlastně jedno ?aha dobře . Křiženca?dobře no myslel jsem ze křížení je dvou různých plemen, ale tak asi mám doma vlastně čivavu:) díky moc , mám už dost těhle vašich keců , zprávu jsem poslal a uvidí se jestli se něco vyřeší:) naschle

Máte doložen původ štěněte? Nemáte. Takže máte křížence.

Janae1

6.4.2019 12:12
Janae1

XXX.XXX.160.6

GAELLE napsal(a):
již potřetí vám píši nahlaste to na veterinární správě. jsou povinni to řešit!!! ne "třeba" ............... nevím proč to stále dokola píšete tady. jedna fenka nemůže mít za měsíc další štěńata. a zopakuji - sám jste si pořídil fenku zjistěte si jak to chodí. jistě byste na štěňata ala retrivr narazil i v útulku ale holt by nebyla druhý den.jen jste podpořil jiného množitele to je celé. takže za mne buď prověřené psy s pp a nebo z útulku.

A ono je někde psáno, že "chovatel" má pouze jednu fenku?

Klidně může prodávat na stejné fotky štěňata od několika fen.

6.4.2019 12:15
Dave1001

XXX.XXX.128.22

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
"ale přece není možný aby na jedný fence měl další měsíc další štěňata , nebo ano ?"



https://cs.wikipedia.org/wiki/Pes_dom%C3%A1c%C3%AD#Rozmno%C5%BEov%C3%A1n%C3%AD

se asi někdo baví......

Samozřejmě ze se nebavím , bylo no psáno ironicky , když majitel si schovává fenky a ukáže mi jen tu udajnou z fotky a pak další měsíc to stejně . Vím ze fena hará 2x do roka a ze nemůže mít každý měsíc štěňata , bylo to psáno ironicky :) jestli jste to nepochopila tak mě to mrzí :)

6.4.2019 12:16
Dave1001

XXX.XXX.128.22

Janae1 napsal(a):
A ono je někde psáno, že "chovatel" má pouze jednu fenku?

Klidně může prodávat na stejné fotky štěňata od několika fen.

A to je dovolené ??

6.4.2019 12:17
Dave1001

XXX.XXX.128.22

impact napsal(a):
Máte doložen původ štěněte? Nemáte. Takže máte křížence.

Jo však pišu že mám doma něco jako čivavu)

6.4.2019 12:23
GAELLE

XXX.XXX.55.67

Dave1001 napsal(a):
Jo však pišu že mám doma něco jako čivavu)

nemáte čivavu. máte křížence jakoretrívra bez pp

Uživatel s deaktivovaným účtem

6.4.2019 12:30
Uživatel s deaktivovaným účtem

Dave1001 napsal(a):
Samozřejmě ze se nebavím , bylo no psáno ironicky , když majitel si schovává fenky a ukáže mi jen tu udajnou z fotky a pak další měsíc to stejně . Vím ze fena hará 2x do roka a ze nemůže mít každý měsíc štěňata , bylo to psáno ironicky :) jestli jste to nepochopila tak mě to mrzí :)

tak to mi odlehlo

chovatel může mít x fen = může mít štěňata třeba týden po sobě....
a tohle nemusí být ani chovatel, ale jenom prodejce
u bPP nejsou žádná pravidla, žádný klub, žádné kontroly vrhů, prostě nic nic a nic

"A to je dovolené ??"
mít víc chovných fen je samozřejmě zcela v pořádku i v organizovaném PP chovu
tam ale platí nějaká pravidla (od kdy, jak často může mít fena štěńata, probíhají kontroly vrhů)

6.4.2019 12:36
Dave1001

XXX.XXX.128.22

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
tak to mi odlehlo

chovatel může mít x fen = může mít štěňata třeba týden po sobě....
a tohle nemusí být ani chovatel, ale jenom prodejce
u bPP nejsou žádná pravidla, žádný klub, žádné kontroly vrhů, prostě nic nic a nic

"A to je dovolené ??"
mít víc chovných fen je samozřejmě zcela v pořádku i v organizovaném PP chovu
tam ale platí nějaká pravidla (od kdy, jak často může mít fena štěńata, probíhají kontroly vrhů)

Takže bylo zbytečné to hlásit ? Když jich muže mít kolik chce a pak prodávat kolik jich chce za jakýkoliv podmínek ?

Uživatel s deaktivovaným účtem

6.4.2019 12:37
Uživatel s deaktivovaným účtem

Dave1001 napsal(a):
A to je dovolené ??

Jako si myslíte, že nějaký zákon určuje, jaké fotky můžete použít u svého inzerátu?

Radši nechoďte na drůbež, tam jsou běžně fotky stažený z netu

6.4.2019 13:14
Dave1001

XXX.XXX.128.22

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Jako si myslíte, že nějaký zákon určuje, jaké fotky můžete použít u svého inzerátu?

Radši nechoďte na drůbež, tam jsou běžně fotky stažený z netu

Myslel jsem mít více fen a dělat pořad štěňata

6.4.2019 13:15
saola

XXX.XXX.143.199

Mě by zajímalo, co s tím ta doporučovaná policie jako udělá?
Neexistuje zákon, který by zakazoval rozmnožování psů bez pp, ani který by přikazoval, s jakou obrazovou dokumentací mají být taková zvířata nabízena, tak přemýšlím, jak si s tím příslušníci v rámci pomáhání a chránění poradí.

Přeji na služebně hodně štěstí.

6.4.2019 15:57
Dave1001

XXX.XXX.128.22

Tohle vám přijde hezké ?... tohle je foto aktuálních nabízených štěňat .

6.4.2019 16:36
saola

XXX.XXX.143.199

Zkuste to vzít na služebnu s sebou, třeba to ochránce pořádku dojme, no.
Je pravda, že já bych se za takhle halabala vyskládané dřevo styděla. Ale trestné to asi není.

Uživatel s deaktivovaným účtem

6.4.2019 16:48
Uživatel s deaktivovaným účtem

Dave, odpověď, co můžeš dělat, máš hned v první reakci na úvodní příspěvek.
Nerozumím tomu dalšímu vývoji, pokud to nemá být provokace.

6.4.2019 16:58
Dave1001

XXX.XXX.33.37

Jenže tu někdo psal ze mít více fen je v pořádku , a já neprovokuji :) jen ukazuji jak na tom ty štěňata jsou .

6.4.2019 17:00
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

Dave1001 napsal(a):
Jenže tu někdo psal ze mít více fen je v pořádku , a já neprovokuji :) jen ukazuji jak na tom ty štěňata jsou .

Tak vyloženě to, že někdo chová na více fenach nijak divné není. Pokud je o feny dobře postaráno, tak v tom nevidím problém. V některých chovkach třeba kreji i dvě feny najednou - pokud na to maji podmínky a cas, tak proč ne?

Uživatel s deaktivovaným účtem

6.4.2019 17:11
Uživatel s deaktivovaným účtem

Dave1001 napsal(a):
Jenže tu někdo psal ze mít více fen je v pořádku , a já neprovokuji :) jen ukazuji jak na tom ty štěňata jsou .

počet fen není v žádném případě v přímé úměře k životním podmínkám a možnému týrání zvířat, neboli týrání zvířat není dáno počtem, ale životními podmínkami

pořád dokola a dokola....proto mi to přijde jako provokace

6.4.2019 17:17
Markéta80

XXX.XXX.176.1

Dave1001 napsal(a):
Jenže tu někdo psal ze mít více fen je v pořádku , a já neprovokuji :) jen ukazuji jak na tom ty štěňata jsou .

a přesto jste tam jel Proč? Pokud u mne něčím vadí sepsání inzerátu, fotka tak tam ani nepojedu. Když nebudou kupující nebude ani prodávající. Tak asi má fen víc nebo neprodal tak je bude vydávat za mladší. Já taky hledám štěně, je to složitější ne jsme čekala ale ty chci kolem 8-10 týdne.

6.4.2019 18:17
Dave1001

XXX.XXX.128.22

Markéta80 napsal(a):
a přesto jste tam jel Proč? Pokud u mne něčím vadí sepsání inzerátu, fotka tak tam ani nepojedu. Když nebudou kupující nebude ani prodávající. Tak asi má fen víc nebo neprodal tak je bude vydávat za mladší. Já taky hledám štěně, je to složitější ne jsme čekala ale ty chci kolem 8-10 týdne.

Jel jsem tam 5.3 se podívat na štěně tu první fotky mě poslal dneska z aktuálních štěňat , ale dne 5.3 to znamená před měsícem kdy jsem scháněl štěňátko a měl jsem vybrány 3 majitele a bylo to poblíž byl jsem se podívat všude , dne 5.3 kdy jsem chtěl fotku tak mě pán poslal tuhle , kde štěně nevypadalo hrozně jak nyní ale realita byla jiná, na inzerátu má a měl "hezké fotky , požádal jsem ho dnes aby mi poslal fotku toho posledního štěňata a padl jsem na zadek , a fotku o kterou jsem požádal před měsícem vypadala takhle

6.4.2019 18:26
fikovnice

XXX.XXX.135.146

Dave1001 napsal(a):
Bohužel nemuzu zaplatit naráz 25tisic za psa s pp:)) tak jsem hledal i křížence třeba jen parťáka abych nebyl sám)

25 tis. za zlaťáka?

6.4.2019 19:25
jahodapavel

XXX.XXX.168.150

Nestarejte se o cizí lidi . Když se vám něco nelíbí, štěně si nebere. Ono by bylo po problémech, kdyby se majitel žádného štěněte nezbavil.

7.4.2019 08:50
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

fikovnice napsal(a):
25 tis. za zlaťáka?

Já myslím, že se ty ceny tak nějak pohybují. Před pár měsíci jsem se o zlaťáky zajímala a ceny štěňat byly okolo 18 - 22 000, takže si myslím, že zlaťák za 25 není žádná výjimka.

Co si pamatuji dříve - ale to už bude minimálně 15 let, tak v tu dobu byl zlaťák (s PP) za 8 000 - po zdravých a úspěšných rodičích. Za 8 000 dnes možná stěží seženu zlaťáka bez PP.

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.4.2019 09:29
Uživatel s deaktivovaným účtem

marcelaamax napsal(a):
Já myslím, že se ty ceny tak nějak pohybují. Před pár měsíci jsem se o zlaťáky zajímala a ceny štěňat byly okolo 18 - 22 000, takže si myslím, že zlaťák za 25 není žádná výjimka.

Co si pamatuji dříve - ale to už bude minimálně 15 let, tak v tu dobu byl zlaťák (s PP) za 8 000 - po zdravých a úspěšných rodičích. Za 8 000 dnes možná stěží seženu zlaťáka bez PP.

Asi tak, letos golden i za 35 tisíc, případně do zpráv.

7.4.2019 09:51
Phyllobatesvittatus12

XXX.XXX.6.136

Nečetla jsem úplně všechny příspěvky, ale vyplívá mi z toho, že pán byl psychicky špatně a potřeboval zvířecího kamaráda, aby se nezhroutil..
Pokud dobře vím, tak nikde nebylo psáno, že je v nějaké příšerně špatné finanční situaci. Jen potřeboval pejska co nejdřív. Už nemohl rok šetřit na psa s PP.
Tak proč tady řešíte, že si měl koupit psa s PP nebo si psa adoptovat?
Vždyť už štěně má. Tady je hlavním tématem množírna. Né to, kde si měl koupit štěně.

Teď se mnou bude asi hodně nesouhlasit, ale tohle je názor můj.
Já bych být pánem koupila psa klidně i bez PP. Hlavně štěně, které se mi líbí.
Teď v útulku se Vám bude hledat štěně, které je vhodné na adopci asi hodně špatně.

Štěňátko máte roztomilé a přeji krásné chvilky Vám i pejskovi .

7.4.2019 12:18
RozaTonda-mopsi

XXX.XXX.229.104

Phyllobatesvittatus12 napsal(a):
Nečetla jsem úplně všechny příspěvky, ale vyplívá mi z toho, že pán byl psychicky špatně a potřeboval zvířecího kamaráda, aby se nezhroutil..
Pokud dobře vím, tak nikde nebylo psáno, že je v nějaké příšerně špatné finanční situaci. Jen potřeboval pejska co nejdřív. Už nemohl rok šetřit na psa s PP.
Tak proč tady řešíte, že si měl koupit psa s PP nebo si psa adoptovat?
Vždyť už štěně má. Tady je hlavním tématem množírna. Né to, kde si měl koupit štěně.

Teď se mnou bude asi hodně nesouhlasit, ale tohle je názor můj.
Já bych být pánem koupila psa klidně i bez PP. Hlavně štěně, které se mi líbí.
Teď v útulku se Vám bude hledat štěně, které je vhodné na adopci asi hodně špatně.

Štěňátko máte roztomilé a přeji krásné chvilky Vám i pejskovi .

Naprostý souhlas 😊

7.4.2019 12:33
jahodapavel

XXX.XXX.168.150

Dave1001 napsal(a):
Ano , šetřim si na ní bokem. Ona mě po smrti jedné osoby. vyhrabala nahoru. Jen si chvilu nemohu dovolit větší finanční utratu, protože nebudu lhát všechny úspory jsem propil a byl na tom vážně špatně , až když jsem sedel v parku a přibehl ke mně pes zlatyho retrivra a položil mi hlavu na koleno..to mě dalo důvod se postavit na nohy a dalo mi to důvod žít ... vím jak se starat o psy i o to kolik to stojí ,o to strach nemějte.... jenom proste "zamiloval" jsem se do tohodle plemene a když jsem viděl další inzerát sotva po měsíci že má ten "pán" další štěňata bylo mě to líto , nechci aby se takhle zacházelo se psy.

Doporučuji urychleně vyhledat psychiatrickou pomoc a ne se starat o to, kolik má kdo inzerátů.

7.4.2019 22:41
fikovnice

XXX.XXX.135.170

jahodapavel napsal(a):
Doporučuji urychleně vyhledat psychiatrickou pomoc a ne se starat o to, kolik má kdo inzerátů.

A tak pán tady napsal o sobě celkem diskrétní věci a myslím, že se ze dna již hrabe, netřeba jej posílat do cvokhausu.

8.4.2019 22:09
Šarina

XXX.XXX.231.146

fikovnice napsal(a):
A tak pán tady napsal o sobě celkem diskrétní věci a myslím, že se ze dna již hrabe, netřeba jej posílat do cvokhausu.

Pomoc psychiatra se přece nerovná "cvokhaus". Psychiatr je doktor jako každej jinej. Léčit se se zlomenou nohou taky není žádná ostuda. Proč by měla být ostuda léčit se se zlomenou duší?
Tyhle předsudky jsou fakt nebezpečný.
Pán tady o sobě opravdu prozradil mnohé, taky některé jeho reakce byly dost ... zjitřené. Myslím, že konzultace s odborníkem by byla užitečná. To štěně mu asi taky pomůže, ale i štěně si zaslouží vyrovnaného páníčka.

8.4.2019 23:32
fikovnice

XXX.XXX.135.146

Šarina napsal(a):
Pomoc psychiatra se přece nerovná "cvokhaus". Psychiatr je doktor jako každej jinej. Léčit se se zlomenou nohou taky není žádná ostuda. Proč by měla být ostuda léčit se se zlomenou duší?
Tyhle předsudky jsou fakt nebezpečný.
Pán tady o sobě opravdu prozradil mnohé, taky některé jeho reakce byly dost ... zjitřené. Myslím, že konzultace s odborníkem by byla užitečná. To štěně mu asi taky pomůže, ale i štěně si zaslouží vyrovnaného páníčka.

Tak to pozor, já nemám žádné předsudky a termín "cvokhaus" jsem psala s nadsázkou.
Vadí mi, že pán se ptal na konkrétní dotaz a dostane se mu rady, aby navštívil psychiatra. To, zda jej navštívil nebo navštíví, beru za jeho ryze soukromou věc. Do té mi nic není. To, nač se ptal na kynologickém fóru, sem naopak patří. A odpovědii se mu dostalo, jen třeba "Gaelle" odpovídala několikrát.

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.4.2019 12:51
Uživatel s deaktivovaným účtem

Vážený pane pokud budete brát štěňata od takových lidí jako uvádíte Pak se nedivte.Kde není poptávka není nabídka!!!Pokud nemáte na štěně s PP z řádné chovné stanice vemte si pejska z útulku. Ty jsou přeplněné

Michelle3455

5.10.2022 16:16
Michelle3455

XXX.XXX.29.142

Našel by jste jen by jste nemohl koukat na bazos ale na záchranné organizace

Přidejte reakci

Přidat smajlík