Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
25.4.2019 11:55
B.

XXX.XXX.140.184

Dobrý den, chystám se s pejskem na první výstavu (oblastní výstava) ve třídě dospívající. Máme natrénovaný běh v kruhu a postoj, když se zadaří, tak i ukázku zubů a prohlídku varlat :-D. Poradíte mi, prosím, na co dalšího bych se ještě měla připravit? V kruhu běží nejlíp, když běží prostě u nohy a nikdo na něj nekřičí ani ho neláká, to asi není problém? Když ho postavím do postoje, tak ho můžu přidržet, nebo od něj musím poodstoupit? Krom toho, že ho pořádně učešu, tak jsou nutné nějaké kosmetické procedury? :-D Na foto je po koupání v řece, šamponem jsme ho ještě nikdy nemyli.

Děkuji :-)

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.4.2019 12:39
Uživatel s deaktivovaným účtem

Vše se naučíte pozorováním od ostatních .Jsou věci které prostě musíte odkoukat.Chtělo by to ale tzv vodiče on vodí psa Vy za kruhem psa jemně zavoláním povzbuzujete.Na první výstavě vše poznáte.pokud nedopadnete podle Vaších představ poučte se ze svých chyb a jedte na další výstavu.

2.5.2019 09:40
B.

XXX.XXX.140.184

Jo, to zní rozumně, děkuji :-)

2.5.2019 09:55
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

Tak jsme shlédla nějaká videa z výstav NO, teda docela jsem se pobavila, to je opravdu komedie .

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.5.2019 10:09
Uživatel s deaktivovaným účtem

marcelaamax napsal(a):
Tak jsme shlédla nějaká videa z výstav NO, teda docela jsem se pobavila, to je opravdu komedie .

Hrozné. Moji rodiče vždy měli NO, chtěla jsem si vždycky toto plemeno pořídit, až vypiplám děti. Nakonec jsem se rozhodla pro jiný plemeno, když vidím, kam se NO řítí. Já celkově výstavy moc nemusím, ale s tím goldenem to na nějaké venkovní hravě a v tichosti zvládnu.

2.5.2019 10:10
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Hrozné. Moji rodiče vždy měli NO, chtěla jsem si vždycky toto plemeno pořídit, až vypiplám děti. Nakonec jsem se rozhodla pro jiný plemeno, když vidím, kam se NO řítí. Já celkově výstavy moc nemusím, ale s tím goldenem to na nějaké venkovní hravě a v tichosti zvládnu.

Jo, mě taky výstavy nelákají a u těch NO je to teda vůbec extrém.

2.5.2019 11:07
Inspektor Pišišvor

XXX.XXX.197.228

marcelaamax napsal(a):
Tak jsme shlédla nějaká videa z výstav NO, teda docela jsem se pobavila, to je opravdu komedie .

To už není ani komedie - to je spíš tragédie 🤮

2.5.2019 11:15
B.

XXX.XXX.140.184

Jako mi přijdou všechny psí výstavy komediální, v čem Vám připadá u NO jiná/horší? :-D

2.5.2019 11:23
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

B. napsal(a):
Jako mi přijdou všechny psí výstavy komediální, v čem Vám připadá u NO jiná/horší? :-D

Hlavně v tom, jak tam všichni pobíhají kolem kruhu a řvou 😃. Na některém videu běhali přímo i v kruhu.


https://www.youtube.com/watch?v=OVa84rca8Mc&t=612s

2.5.2019 11:29
B.

XXX.XXX.140.184

Už tak tam bude spoustu podnětů a ještě když by na psa někdo křičel, tak by byl úplně u vytržení, to si dokážu představit. Pojedu na výstavu pěkně sama a když se jim pes nebude líbit, tak smůla a už nikam nejedu.

2.5.2019 11:33
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

No celkově mi i to předvedení těch NO přijde takové zvláštní - oni vyloženě musí, nebo mají tahat?

Probíhá to tak ještě u nějakého plemene, nebo jen u NO?

https://www.youtube.com/watch?v=_K181WLKOSA

2.5.2019 11:36
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

nemůžu si pomoct - ale vidím tam hrozný zmatek, jak všichni pobíhají a řvou. Mě to připadá spíš jako parodie na výstavu .

https://www.youtube.com/watch?v=fL62kOJOm7c

2.5.2019 11:38
B.

XXX.XXX.140.184

Jako asi by měli tahat, ale mi taky přijde důležité, aby pěkně klusal, necválal, ani nevyskakoval. Takže na úkor extrémního tahu budeme pěkně klusat a když před námi poběží cizí pes, tak myslím, že to i bude v tahu :-D Myslím, že to tak je jen u NO.

2.5.2019 11:40
PumaCZ

XXX.XXX.255.5

Jo, výstavy NO jsou vážně síla.. Možná ještě dobře, že Hachimu ta jedna kulka chybí :D Připadala bych si tam určitě jako úplný d.e.b.i.l..

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.5.2019 11:43
Uživatel s deaktivovaným účtem

Jo, vypadá to spíš jak nějaké společné venčení:D

přece když to má být výstava, tak ti psi by měli být ohodnotitelní, tzn. chodit jeden za druhým a ne v chumlu jak to zrovna komu vyjde, neskákat u toho jak kozy... je pak už fuk, jestli ten pes má jít u nohy klusem nebo před psovodem klusem v tahu, ale ti NO u toho prostě dělají bordel

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.5.2019 11:59
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Jo, vypadá to spíš jak nějaké společné venčení:D

přece když to má být výstava, tak ti psi by měli být ohodnotitelní, tzn. chodit jeden za druhým a ne v chumlu jak to zrovna komu vyjde, neskákat u toho jak kozy... je pak už fuk, jestli ten pes má jít u nohy klusem nebo před psovodem klusem v tahu, ale ti NO u toho prostě dělají bordel

No přesně, zmatek nad zmatek. Navíc ti psi teda vypadají strašně, si nemůžu pomoct. Já si takhle hrbatýho psa - goldena přivezla před 2 měsíci, neměl žádnej pohyb, žádný svaly. Teď už je to daleko lepší, jen bych teda potřebovala fígl, jak ho dostat do vody, protože nejlepší na kondičku by bylo to plavání a on mně potvora do tý vody furt nechce.

2.5.2019 12:05
B.

XXX.XXX.140.184

Ani když tam hodíte oblíbenou hračku?

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.5.2019 12:07
Uživatel s deaktivovaným účtem

B. napsal(a):
Ani když tam hodíte oblíbenou hračku?

Ne, počká, až ji někdo přinese blíž, kam dosáhne nohama, je vyčůranej
Až bude teplo, tak vlezu do přehrady já a zkusím, jestli poplave za mnou. Už teď mám hrůzu z té špíny

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.5.2019 12:19
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ne, počká, až ji někdo přinese blíž, kam dosáhne nohama, je vyčůranej
Až bude teplo, tak vlezu do přehrady já a zkusím, jestli poplave za mnou. Už teď mám hrůzu z té špíny

Snad vás nezklamu ale byť máme přivolání prakticky stoprocentni, do vody max metr od břehu řeky 😄, radši bude tajtrlikovat na břehu než aby si namocil kožíšek 😄

2.5.2019 12:25
B.

XXX.XXX.140.184

To my, když jdeme poblíž vody, tak musíme udržovat minimální vzdálenost aspoň 100 metrů od břehu, jinak je tam hned, i kdyby mrzlo třeba :-D

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.5.2019 12:43
Uživatel s deaktivovaným účtem

B. napsal(a):
To my, když jdeme poblíž vody, tak musíme udržovat minimální vzdálenost aspoň 100 metrů od břehu, jinak je tam hned, i kdyby mrzlo třeba :-D

U fenky to mám stejně, akorát u nás není ta vzdálenost 100 metrů, ale kde to zná, tak i 2 kilometry.

2.5.2019 12:45
Inspektor Pišišvor

XXX.XXX.197.228

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Jo, vypadá to spíš jak nějaké společné venčení:D

přece když to má být výstava, tak ti psi by měli být ohodnotitelní, tzn. chodit jeden za druhým a ne v chumlu jak to zrovna komu vyjde, neskákat u toho jak kozy... je pak už fuk, jestli ten pes má jít u nohy klusem nebo před psovodem klusem v tahu, ale ti NO u toho prostě dělají bordel

Néé, to není společné venčení - to jsou závody v canicrossu spojené s výstavou

2.5.2019 13:07
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

Inspektor Pišišvor napsal(a):
Néé, to není společné venčení - to jsou závody v canicrossu spojené s výstavou

Přesně, mají dokonce i "diváky" co povzbuzují a fandí 😃

2.5.2019 13:19
Inspektor Pišišvor

XXX.XXX.197.228

marcelaamax napsal(a):
Přesně, mají dokonce i "diváky" co povzbuzují a fandí 😃

No, úplně přesně jsou to závody v paracanicrossu, protože ti hrbatí chudáci vypadají jak postižení ...

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.5.2019 13:56
Uživatel s deaktivovaným účtem

To tahání je fakt normální? Oni neumí chodit u nohy? Navíc koukám, že chodí střídavě u levé i u pravé.....

2.5.2019 14:02
Inspektor Pišišvor

XXX.XXX.197.228

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
To tahání je fakt normální? Oni neumí chodit u nohy? Navíc koukám, že chodí střídavě u levé i u pravé.....

Oni když nejsou v tahu, tak těma šmatlavýma nohama pletou vánočku, a vypadá to, že každou chvíli upadnou - ten tah jim dává stabilitu ...

... ale chovatel exteriérových NO vám bude tvrdit, že takto je to správně 🤫

2.5.2019 14:05
Terven

XXX.XXX.110.147

Inspektor Pišišvor napsal(a):
Oni když nejsou v tahu, tak těma šmatlavýma nohama pletou vánočku, a vypadá to, že každou chvíli upadnou - ten tah jim dává stabilitu ...

... ale chovatel exteriérových NO vám bude tvrdit, že takto je to správně 🤫

Ale vypadá to jako nějaká hromadná rehabilitace psů po výhřezu plotýnky

2.5.2019 14:40
GAELLE

XXX.XXX.55.67

ježíš to je strašný. Já jsem tak ráda že jsme od pořízení ovčáka upustili ...........................

2.5.2019 14:54
Lexaurin

XXX.XXX.159.12

Si děláte srandu a mě slečna Hamouzova ze skupiny Výcvik a ..... na fb vyhodila😁😁😁, když jsem vyjádřila svůj negativní názor ohledně srazeneho zadku.

2.5.2019 16:33
Huskyjanina

XXX.XXX.255.12

Lexaurin napsal(a):
Si děláte srandu a mě slečna Hamouzova ze skupiny Výcvik a ..... na fb vyhodila😁😁😁, když jsem vyjádřila svůj negativní názor ohledně srazeneho zadku.

Vás taky?

2.5.2019 16:59
Inspektor Pišišvor

XXX.XXX.197.228

Huskyjanina napsal(a):
Vás taky?

Tak na vás!!!👻

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.5.2019 18:40
Uživatel s deaktivovaným účtem

Výstavy N.O. byly vždycky, už i dříve šokující podívaná a zážitek. Ovčouny mám od mládí na výstavě s N.O. jsem byla celkem 2x. To se fakt nedá. Sama mám exterieračku na výstavy( po matce šampionce) a ještě když byla mladší, mi chovatelka nabízela, že mi ji předvede a pomůže v kruhu. Už při odběru štěnda jsem jí řekla, že na výstavy ani chov ji nechci. Na výstavy jsem hodně jezdívala s barzojkou, to bylo úplně o něčem jiném, než je to u N.O. Vždycky jsme se setkali s chovatelkou, pokecali i s lidma, kteří měli barzoje s té stejné chovky i s jinými barzojkáři. Bylo to moc fajn, takové setkání s těmi lidmi. V kruhu to probíhalo v pohodě a bez komedie. Hezké časy. Nevím, jak je to teď u barzojků, budu se muset taky někam podívat. Pokud půjdete na výstavu s N.O. bude rozhodně lepší,když bude pes v tahu. Motání se okolo nohy,vpravo, vlevo vám sníží hodnocení. Lidé, kteří chodí s N.O. na výstavy, už připravují od štěňete.
https://www.youtube.com/watch?v=UtxE8MyJ3iA

2.5.2019 19:56
TyVed

XXX.XXX.48.204

Inspektor Pišišvor napsal(a):
No, úplně přesně jsou to závody v paracanicrossu, protože ti hrbatí chudáci vypadají jak postižení ...

No vypadá to trošku pohybově jako útok zombie Ale jako že dělají bugr, tak dělají no. Myslím že rozhodčí by měl být schopen poznat kvality a chyby i když ten pes zlobí, ne?

2.5.2019 20:05
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

TyVed napsal(a):
No vypadá to trošku pohybově jako útok zombie Ale jako že dělají bugr, tak dělají no. Myslím že rozhodčí by měl být schopen poznat kvality a chyby i když ten pes zlobí, ne?

To asi jo, ale mě to nepřijde jako dobré předvedení psa. A to bych to ještě chápala u nějakého "přírodního" primitivního plemene - ale u NO? U toho přece musí být snadné ho to naučit.

Ale jako přiznám se, že výstavy nejsou nic pro mě a loni jsem vystavovala fenu (štěně) poprvé. Nijak extra jsem ji teda na to nepřipravovala, ale tak na vodítku umí, na jméno slyší, pozornost mi věnuje a to nám stačilo. K mému překvapení se rozhodčímu to předvedení opravdu líbilo, na poprvé a bez tréninku jsem to nečekala . Takže nevím jak je to u NO, ale u našeho plemene se hodnotilo i předvedení, nebo prostě jakýsi celkový dojem.

Edit.: ale zase na druhou stranu - neměl by se na nejvyšších místech umístit dokonale předvedený "hrbáč" a na spodních krásný představitel plemene, který nebyl tak dobře předveden...

2.5.2019 20:08
Lexaurin

XXX.XXX.113.140

Huskyjanina napsal(a):
Vás taky?

Vas taky? 😄😄😄Joooo?😅

2.5.2019 20:08
Terven

XXX.XXX.110.147

TyVed napsal(a):
No vypadá to trošku pohybově jako útok zombie Ale jako že dělají bugr, tak dělají no. Myslím že rozhodčí by měl být schopen poznat kvality a chyby i když ten pes zlobí, ne?

No jo, no, ale je to trošku ostuda...snadno cvičitelné, léty prověřené služební plemeno s tradicí a není schopné kultivovaného předvedení

2.5.2019 20:18
Lexaurin

XXX.XXX.113.140

marcelaamax napsal(a):
nemůžu si pomoct - ale vidím tam hrozný zmatek, jak všichni pobíhají a řvou. Mě to připadá spíš jako parodie na výstavu .

https://www.youtube.com/watch?v=fL62kOJOm7c

Tak toto, jsou fakt karikatury NO, smutny pohled , jakoby je pretahli po zadku lopatou😢😢😢

2.5.2019 20:24
Terven

XXX.XXX.110.147

Terven napsal(a):
No jo, no, ale je to trošku ostuda...snadno cvičitelné, léty prověřené služební plemeno s tradicí a není schopné kultivovaného předvedení

A k tomu ještě dodávám, že zdejší oblíbené doporučení těm, kteří vybírají plemeno -"zajeďte se podívat na výstavy", je ve světle tohoto celkem vtipné

2.5.2019 20:34
Lexaurin

XXX.XXX.113.140

Terven napsal(a):
No jo, no, ale je to trošku ostuda...snadno cvičitelné, léty prověřené služební plemeno s tradicí a není schopné kultivovaného předvedení

Ten bordel se pry dela kvuli povaze, na klubovkach se i strili, jsem se dozvedela

2.5.2019 20:42
PumaCZ

XXX.XXX.255.5

Lexaurin napsal(a):
Ten bordel se pry dela kvuli povaze, na klubovkach se i strili, jsem se dozvedela

Tak to vám někdo řekl pěknou blbost. Tento povyk se dělá proto, aby se pes "lépe předvedl" - koukal hezky dopředu a pěkně v tahu šlapal. Povahu v kruhu nikdo neřeší.

2.5.2019 20:45
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

Ja myslela, ze povaha se řeší jen u pracovní třídy. Jinak teda na těch videích je zřetelné, že ten bordel se dělá proto, aby pes koukal po tom, kdo běží vedle kruhu a tahnul.

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.5.2019 20:54
Uživatel s deaktivovaným účtem

zkouška reakce na střelbu je součástí výstavy

2.5.2019 21:03
mouse

XXX.XXX.187.39

Takže na výstavách NO není zakázaný double handling, jo?

2.5.2019 21:10
Inspektor Pišišvor

XXX.XXX.197.228

mouse napsal(a):
Takže na výstavách NO není zakázaný double handling, jo?

On celý chov NO se tak trochu vymyká všem pravidlům, a ČKNO je takový stát ve státě - to je prostě jiná galaxie

2.5.2019 21:13
mouse

XXX.XXX.187.39

Inspektor Pišišvor napsal(a):
On celý chov NO se tak trochu vymyká všem pravidlům, a ČKNO je takový stát ve státě - to je prostě jiná galaxie

No, to první video z tý parodie na výstavu je šílený. Už chápu, proč maj NO výstavy svoje. :-) Nedovedu si představit, že takovejhle rachot by byl u všech kruhů na výstavě.

2.5.2019 21:16
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

Inspektor Pišišvor napsal(a):
On celý chov NO se tak trochu vymyká všem pravidlům, a ČKNO je takový stát ve státě - to je prostě jiná galaxie

Jen pro zajímavost - pokud to tedy není klubovka, ale výstava, kde jsou i jiná plemena a kde jeden a ten samý rozhodčí hodnotí více plemen - v případně jiného plemene je tedy double handling zakázaný a handler může být diskvalifikován a potom v případě NO je to v pořádku a rozhodčí to neřeší? A oficiálně je to jak? Může to být, nebo by nemělo?

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.5.2019 21:30
Uživatel s deaktivovaným účtem

marcelaamax napsal(a):
Ja myslela, ze povaha se řeší jen u pracovní třídy. Jinak teda na těch videích je zřetelné, že ten bordel se dělá proto, aby pes koukal po tom, kdo běží vedle kruhu a tahnul.

OT -ale vybornou u NO nedostanete bez zkousky z vykonu a bez reakce na strelbu - to k tomu, ze se povaha na výstavách neresi

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.5.2019 21:31
Uživatel s deaktivovaným účtem

marcelaamax napsal(a):
Jen pro zajímavost - pokud to tedy není klubovka, ale výstava, kde jsou i jiná plemena a kde jeden a ten samý rozhodčí hodnotí více plemen - v případně jiného plemene je tedy double handling zakázaný a handler může být diskvalifikován a potom v případě NO je to v pořádku a rozhodčí to neřeší? A oficiálně je to jak? Může to být, nebo by nemělo?

nemelo by.
ale NO na FCI kasle...

2.5.2019 21:34
Inspektor Pišišvor

XXX.XXX.197.228

marcelaamax napsal(a):
Jen pro zajímavost - pokud to tedy není klubovka, ale výstava, kde jsou i jiná plemena a kde jeden a ten samý rozhodčí hodnotí více plemen - v případně jiného plemene je tedy double handling zakázaný a handler může být diskvalifikován a potom v případě NO je to v pořádku a rozhodčí to neřeší? A oficiálně je to jak? Může to být, nebo by nemělo?

Podle výstavního řadu FCI je double handling zakázaný, ale praxe je taková, ze i na mezinarodkách se dá kruh s NO někam bokem, aby to nebylo na očích, a double handling se tam dělá (i když ve výrazně mírnější formě)

... když předseda ČMKU chová exteriérové NO, tak se na nějaký řády nehledí 🤫

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.5.2019 21:48
Uživatel s deaktivovaným účtem

když předseda ČMKU

ne CKS ??

2.5.2019 22:06
Inspektor Pišišvor

XXX.XXX.197.228

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
když předseda ČMKU

ne CKS ??

Pardon, máte samosebou pravdu!👍

2.5.2019 22:34
Huskyjanina

XXX.XXX.255.12

marcelaamax napsal(a):
To asi jo, ale mě to nepřijde jako dobré předvedení psa. A to bych to ještě chápala u nějakého "přírodního" primitivního plemene - ale u NO? U toho přece musí být snadné ho to naučit.

Ale jako přiznám se, že výstavy nejsou nic pro mě a loni jsem vystavovala fenu (štěně) poprvé. Nijak extra jsem ji teda na to nepřipravovala, ale tak na vodítku umí, na jméno slyší, pozornost mi věnuje a to nám stačilo. K mému překvapení se rozhodčímu to předvedení opravdu líbilo, na poprvé a bez tréninku jsem to nečekala . Takže nevím jak je to u NO, ale u našeho plemene se hodnotilo i předvedení, nebo prostě jakýsi celkový dojem.

Edit.: ale zase na druhou stranu - neměl by se na nejvyšších místech umístit dokonale předvedený "hrbáč" a na spodních krásný představitel plemene, který nebyl tak dobře předveden...

náhodou haskouni choděj vedle nohy na šňůrce vedený jedním prstem

2.5.2019 22:43
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

Huskyjanina napsal(a):
náhodou haskouni choděj vedle nohy na šňůrce vedený jedním prstem

No právě, i u těchto plemen to nějak vypadá, jde to naučit. Tak o to víc mě zaráží, jak to vypadá u NO .

2.5.2019 22:47
Huskyjanina

XXX.XXX.255.12

marcelaamax napsal(a):
No právě, i u těchto plemen to nějak vypadá, jde to naučit. Tak o to víc mě zaráží, jak to vypadá u NO .

no mě známá řikala, že v tahu vynikne ten zkosenej hřbet a úhlení. Proto maj psi běžet v tahu. A moje domněnka, proč tam všichni vyřvávaj je, že většinou pes v tahu hodí uši nazad, aby věděl co za ním páníček no a to zas vypadá, jak de.il, takže všichni hulákaj, aby ten jejich pes byl našpicovanej i za běhu a táhnul

2.5.2019 22:54
Inspektor Pišišvor

XXX.XXX.197.228

Huskyjanina napsal(a):
no mě známá řikala, že v tahu vynikne ten zkosenej hřbet a úhlení. Proto maj psi běžet v tahu. A moje domněnka, proč tam všichni vyřvávaj je, že většinou pes v tahu hodí uši nazad, aby věděl co za ním páníček no a to zas vypadá, jak de.il, takže všichni hulákaj, aby ten jejich pes byl našpicovanej i za běhu a táhnul

Jenže oni se tam motají jak ožralí, a ječí jak v Rumunsku na aukci dobytka - to je prostě pro nepostiženého touto "výstavní kulturou" dost těžko uchopitelné ... 😀

2.5.2019 22:58
TyVed

XXX.XXX.48.204

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
zkouška reakce na střelbu je součástí výstavy

A nemá být reakce na střelbu klidná a pozorná? Nebo u NO je to jinak?

2.5.2019 23:00
Inspektor Pišišvor

XXX.XXX.197.228

TyVed napsal(a):
A nemá být reakce na střelbu klidná a pozorná? Nebo u NO je to jinak?

Pes na střelbu nemá reagovat vůbec - má ji ignorovat.

3.5.2019 13:07
juhaj

XXX.XXX.11.219

Huskyjanina napsal(a):
to je rozdíl https://www.youtube.com/watch?v=WCKTMozbMaE

Tak po shlédnutí tohoto videa naprosto chápu, když si někdo vybere haskouna místo NO, zvláště pokud shlédne videa výše. Krásní psi, krásně oblečení lidé, kultivované předvedení...fakt chápu

Uživatel s deaktivovaným účtem

3.5.2019 14:58
Uživatel s deaktivovaným účtem

juhaj napsal(a):
Tak po shlédnutí tohoto videa naprosto chápu, když si někdo vybere haskouna místo NO, zvláště pokud shlédne videa výše. Krásní psi, krásně oblečení lidé, kultivované předvedení...fakt chápu

Jenže ani jedno neobráží skutečný každodenní život. Takže pokud by se někdo rozhodl jen na základě těchto videí, bude nešťastný.

Uživatel s deaktivovaným účtem

3.5.2019 15:29
Uživatel s deaktivovaným účtem

Prosím uvědomte si že to co se stalo s německým ovčákem je věcí Německa! Je to jejich plemeno oni určují jak vypadá a má vypadat!!! Nám taky nikdo nekecá do standardu Českého fouska!

3.5.2019 15:38
juhaj

XXX.XXX.11.219

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Jenže ani jedno neobráží skutečný každodenní život. Takže pokud by se někdo rozhodl jen na základě těchto videí, bude nešťastný.

Tak určitě, ale stále se tu řeší vhodnost i nevhodnost toho kterého psa. A pořád je vidět, že hodně lidí dá na první dojem z elegantního, krásného a dobře se chovajícího psa, který je samozřejmě naprosto nevhodný pro, troufnu si, 90% populace, než universální NO.

Uživatel s deaktivovaným účtem

3.5.2019 15:38
Uživatel s deaktivovaným účtem

a však můžu ale říct, že se mi nelíbí, ne? je celkem jedno, čí je to věc. von Stephanitz musí rotovat jak turbína.

3.5.2019 20:29
Lexaurin

XXX.XXX.113.140

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
a však můžu ale říct, že se mi nelíbí, ne? je celkem jedno, čí je to věc. von Stephanitz musí rotovat jak turbína.

Jak kde, na fb se za to dostavaji letenky😄😄😄

Uživatel s deaktivovaným účtem

3.5.2019 20:42
Uživatel s deaktivovaným účtem

Lexaurin napsal(a):
Jak kde, na fb se za to dostavaji letenky😄😄😄

Na fb se dějou věci.. tento reklamní portál jsem definitivně opustila poté, co jsem dostala 30 dní ban za tvrzení, že člověk je pohlaví samčího a pohlaví samičího, k reprodukci je potřeba jeden samec a jedna samice a že přeoperovaní se do toho nepočítají.

Proti tomu je nějakej hrbatej NO úplně čajíček.

Uživatel s deaktivovaným účtem

3.5.2019 20:53
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Na fb se dějou věci.. tento reklamní portál jsem definitivně opustila poté, co jsem dostala 30 dní ban za tvrzení, že člověk je pohlaví samčího a pohlaví samičího, k reprodukci je potřeba jeden samec a jedna samice a že přeoperovaní se do toho nepočítají.

Proti tomu je nějakej hrbatej NO úplně čajíček.

To jste tam napsala? No to jste si dovolila moc!
Svět je naruby!

Uživatel s deaktivovaným účtem

3.5.2019 21:07
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
To jste tam napsala? No to jste si dovolila moc!
Svět je naruby!

To je prosím nenávistný projev. Transfobie, kdybyste nevěděla.

Uživatel s deaktivovaným účtem

3.5.2019 21:17
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
To je prosím nenávistný projev. Transfobie, kdybyste nevěděla.

Díky za osvětu. Trpím jí též.

3.5.2019 21:30
GAELLE

XXX.XXX.55.67

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Díky za osvětu. Trpím jí též.

i já !

Uživatel s deaktivovaným účtem

5.5.2019 12:48
Uživatel s deaktivovaným účtem

Jo jo takový je svět!Pravda se nesmí říkat! Je to nekorektní!!! A nenávistný projev..

5.5.2019 13:05
fikovnice

XXX.XXX.135.179

marcelaamax napsal(a):
No celkově mi i to předvedení těch NO přijde takové zvláštní - oni vyloženě musí, nebo mají tahat?

Probíhá to tak ještě u nějakého plemene, nebo jen u NO?

https://www.youtube.com/watch?v=_K181WLKOSA

Ten koment kolem 1:30...

Přidejte reakci

Přidat smajlík