Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
23.5.2019 19:07
Petriarchát

XXX.XXX.113.2

Ahojte, omlouvám se za spamování dotazů. Co děláte se psy, když je venku hnusně. Hlavně když je moje štěně hrozně hyperaktivní .. dávám jí pamlsky do krabiček, které pak otvírá a hledá nebo si hrajeme s hračkami. Krabičky už ale dochází a hračky omrzely a my jsme bez inspirace. Hlavně na večer bývá jak střelená. Kouše do lidí a je agresivní. Máte nějaké typy? Diky

23.5.2019 19:12
Inspektor Pišišvor

XXX.XXX.197.228

Petriarchát napsal(a):
Ahojte, omlouvám se za spamování dotazů. Co děláte se psy, když je venku hnusně. Hlavně když je moje štěně hrozně hyperaktivní .. dávám jí pamlsky do krabiček, které pak otvírá a hledá nebo si hrajeme s hračkami. Krabičky už ale dochází a hračky omrzely a my jsme bez inspirace. Hlavně na večer bývá jak střelená. Kouše do lidí a je agresivní. Máte nějaké typy? Diky

Jj, vzít si deštník, a jít normálně ven😉

23.5.2019 19:27
janaa

XXX.XXX.38.34

To,co jindy. Psa nezajímá,jak je venku, nebo opačně, u našich labradorů platí,čím víc deště,vody,bahna,tím líp

23.5.2019 19:34
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

janaa napsal(a):
To,co jindy. Psa nezajímá,jak je venku, nebo opačně, u našich labradorů platí,čím víc deště,vody,bahna,tím líp

No jak kterého psa. Naši psi déšť nesnášejí 😁. A pokud prší, tak se sotva jdou ven vyvencit, to je fofr a uz jsou zase u dveří a chtějí domu. Když je vezmu ven na procházku, tak pes celou cestu půjde jako tyranej, otravenej u nohy. A fenu bych musela asi táhnout, protože ta se sekne a nepůjde vůbec 😁.

23.5.2019 19:37
janaa

XXX.XXX.38.34

marcelaamax napsal(a):
No jak kterého psa. Naši psi déšť nesnášejí 😁. A pokud prší, tak se sotva jdou ven vyvencit, to je fofr a uz jsou zase u dveří a chtějí domu. Když je vezmu ven na procházku, tak pes celou cestu půjde jako tyranej, otravenej u nohy. A fenu bych musela asi táhnout, protože ta se sekne a nepůjde vůbec 😁.

Jasný,kdysi jsem měla taky takovou čubu. Ale teda to platilo pro čůrací procházky ještě ve městě,jak se dostala do přírody,bylo jí to fuk. Ale v případě dotazu to vypadá,že pes by ven šel a jít potřeboval

23.5.2019 19:40
lupus4

XXX.XXX.205.61

Mám ještě z dogtrekkové éry "tatanku" od tatonky, stála tenkrát asi litr a funguje už min 15 let bez chyby, když byly průtrže a "nebesa se otevřela" vešli se pod ní ke mně i dvě čubiny SH, takže teď tam jeden ACD má "probíhačku" ...
chodíme taky za každého počasí...a řekl bych, že to docela utužuje "partu"

23.5.2019 19:41
PumaCZ

XXX.XXX.255.67

Naše štěndo tedy za deště venku být nechce :) Vystrčí hlavu ven, a když vidí, že prší, běží se rychle vyčůrat a šup domu :)) Na procházku by ho v tu chvíli vážně nikdo nedostal.

Když je tedy venku hnusně, tak se doma přetahujeme o hračky, házíme míček, hledáme pamlsky (ty se dají dát nejen do krabičky, ale také jdou mlsky zabalit do papírků - některé prázdné, některé s pamlskem, popřípadě poschovat různě po bytě stejně jako oblíbená hračka) nebo pesanovi dám nějakou kost na hlodání, ať od něj mám chvilku klid :))

P.S. Ty krabice všude jsou barikády kolem zdí a dveří, které tak rád hlodá :P

23.5.2019 19:44
lupus4

XXX.XXX.205.61

lupus4 napsal(a):
Mám ještě z dogtrekkové éry "tatanku" od tatonky, stála tenkrát asi litr a funguje už min 15 let bez chyby, když byly průtrže a "nebesa se otevřela" vešli se pod ní ke mně i dvě čubiny SH, takže teď tam jeden ACD má "probíhačku" ...
chodíme taky za každého počasí...a řekl bych, že to docela utužuje "partu"

ježíš, oprava " čuby se vešly , hanba

23.5.2019 19:46
Petriarchát

XXX.XXX.113.2

No já když ji vezmu za deště ven, tak to je porod. Nenávidí vodu, déšť a všechno, co je mokrý. Je úspěch, když se po odnesení na trávník vyčůrá a hned valí zpět do suchého bezpečí. Takže "vzít deštník a jít ven" u nás zatím nefunguje

23.5.2019 19:49
Petriarchát

XXX.XXX.113.2

Inspektor Pišišvor napsal(a):
Jj, vzít si deštník, a jít normálně ven😉

Mně by to nevadilo, ale štěně to prostě nedá. Nenávidí déšť. Teď, když prší furt, tak se opakovaně snažím s tím, že si třeba zvykne. Přijde mi ale, že je to pro ni uzavřený příběh. Když se za deště venku vyčůrá (po dlouhém přemlouvání) je to úspěch!

23.5.2019 19:50
Petriarchát

XXX.XXX.113.2

PumaCZ napsal(a):
Naše štěndo tedy za deště venku být nechce :) Vystrčí hlavu ven, a když vidí, že prší, běží se rychle vyčůrat a šup domu :)) Na procházku by ho v tu chvíli vážně nikdo nedostal.

Když je tedy venku hnusně, tak se doma přetahujeme o hračky, házíme míček, hledáme pamlsky (ty se dají dát nejen do krabičky, ale také jdou mlsky zabalit do papírků - některé prázdné, některé s pamlskem, popřípadě poschovat různě po bytě stejně jako oblíbená hračka) nebo pesanovi dám nějakou kost na hlodání, ať od něj mám chvilku klid :))

P.S. Ty krabice všude jsou barikády kolem zdí a dveří, které tak rád hlodá :P

Ty papírky vypadají fajn, děkuji, vyzkoušíme

23.5.2019 20:00
RozaTonda-mopsi

XXX.XXX.32.228

janaa napsal(a):
To,co jindy. Psa nezajímá,jak je venku, nebo opačně, u našich labradorů platí,čím víc deště,vody,bahna,tím líp

Tak naši psi tedy za deště ven ani omylem 😃
Vlečou se u zdi baráku, jelikož tam prší nejmíň. .. vylezou na zahrádku a šup zpět. .. jít se projít do přírody? - ani náhodou

Myslím, že většinu psů tedy dost zajímá jak je venku 😊 i když jim dám přes záda "pláštěnku" tak to stejně studi do ťapek

Takže fakt jen zabavovat doma, pořídit nějakou novou, neokoukanou hračku a vytáhnout jen v těchto případech - az bude větší přijde na to, že za deště se spí nejlíp ☺

23.5.2019 20:11
PumaCZ

XXX.XXX.255.67

Ještě naše štěndo dokázalo zabavit obyčejné celé jablko, se kterým si střídavě hrál a střídavě jej baštil :)
A také bylo vtipné, dát psovi půlku citronu :)) Hrál si s ní určitě tak půl dne.

https://www.youtube.com/watch?v=NuvIHLS_BqE&feature=youtu.be&fbclid=IwAR0fJrBN-RPLcki2GSexhIuH-b6w6POKYfH9cE6sJIcRqz9JF-4IfKdbnPo

Uživatel s deaktivovaným účtem

23.5.2019 20:31
Uživatel s deaktivovaným účtem

Hlavně na večer bývá jak střelená. Kouše do lidí a je agresivní.
známe známe
tohle = bez debat ven

Uživatel s deaktivovaným účtem

23.5.2019 21:27
Uživatel s deaktivovaným účtem

My zábavu za deště neřešíme. Když je hnusně, tak v hrůze, že ho vytáhnu ven, někam zmizí. A klidně na celý den. Spí v jedné ze spousty kukaní a boudiček, i když reálně vlastně vůbec nespí.

Když byl štěně, tak jsem mu strčila do tlamy parůžek a byl klid. Pamlsky v krabičkách byly taky, jen postupem času už jsem se na ně vykašlala. Když potřebuji na chvíli klid, tak nakrájím ten humus humusoidní, rozuměj střívko, na minikousíčky a poschovávám po bytě. Pak ho vypustím a začne až hysterická pátračka. Dávám i na místa zdánlivě bez šance, ten smrad by snad našel i na lustru a nevzdá to.

Uživatel s deaktivovaným účtem

23.5.2019 21:54
Uživatel s deaktivovaným účtem

No já musín říct, že momentálně mám, co se tady toho týče, supr univerzální psy....když prší, tak prostě máme "pelíškovej den" a hajáme...ale kdybych chtěla jít v dešti na procházku, tak by šli, déšť jim nevadí...teda pokud je průtrž a fučí vítr, tak je ven netahám, aby nebyli durch a mě by se do takovýho počasí taky nechtělo.

Chrt to měl jasný...prší..nikam nejdu ani vyčůrat....spím nebo čučím na televizi.

Ovčandě déšť nevadil, procházkovali jsme za každého...alespoň trochu přijatelného počasí....to samý irskej setr.

Takže v tomhle mám velkou kliku...

23.5.2019 21:56
lesnížínka

XXX.XXX.148.5

Psy jsem brala ven za deště od mala a hlavně jsem to dělala s radostí: pršinkááá, bude prochajda móóókrušová Určitě ne s deštníkem(ten je dost omezující) ale v pláštěnce, ve které jsme mohli i běhat, hrát si na honěnou, na schovku. Jasně, že ne zrovna za průtrže mračen, či vydatný liják, jako byl včera, ale jakmile se intenzita snížila na takový zahradnický, hned jsme vyrazili. Nejednou nás chytla venku bouřka, tak to jsem vždycky rozverně: pupyni, to budem mokří jako myšííí Prostě i tohle se musí pes učit od mala a hlavně pokud vy budete z takového počasí otrávený, pes to jistě přebere. Mimochodem, druhý pes byl také berňák A když byl mokrý tak, že z něj voda lila, vypadal spokojený. A já se mu vždycky smála: mimíne, vypadáš jak vodňas

23.5.2019 22:08
janaa

XXX.XXX.38.34

RozaTonda-mopsi napsal(a):
Tak naši psi tedy za deště ven ani omylem 😃
Vlečou se u zdi baráku, jelikož tam prší nejmíň. .. vylezou na zahrádku a šup zpět. .. jít se projít do přírody? - ani náhodou

Myslím, že většinu psů tedy dost zajímá jak je venku 😊 i když jim dám přes záda "pláštěnku" tak to stejně studi do ťapek

Takže fakt jen zabavovat doma, pořídit nějakou novou, neokoukanou hračku a vytáhnout jen v těchto případech - az bude větší přijde na to, že za deště se spí nejlíp ☺

U nás e za deště naučil chodit ven i mops. Když k nám v roce přišel,byl toho názoru,že za deště se venčí doma (to už tedy bylo v době,kdy běžně doma dárečky nenechával,což ze začátku dělal pořád), ale rychle ho to přešlo,páč by mohl přijít o nějakou labradoří srandu. Takže dobrovolně i lítá v dešti po zahradě, o procházkách už vůbec není diskuze. Ale on tak nějak celkově převzal labradoří myšlení. Jen teda při hlídání si myslí,že je bullmastif

23.5.2019 22:18
RozaTonda-mopsi

XXX.XXX.229.104

janaa napsal(a):
U nás e za deště naučil chodit ven i mops. Když k nám v roce přišel,byl toho názoru,že za deště se venčí doma (to už tedy bylo v době,kdy běžně doma dárečky nenechával,což ze začátku dělal pořád), ale rychle ho to přešlo,páč by mohl přijít o nějakou labradoří srandu. Takže dobrovolně i lítá v dešti po zahradě, o procházkách už vůbec není diskuze. Ale on tak nějak celkově převzal labradoří myšlení. Jen teda při hlídání si myslí,že je bullmastif

Me celkově přijde, že se mopsi (aspoň naši) opičí 😁

Náš totiž odkoukal hlídání od sousedů a litá vyštěkavat k plotu jako ďas 😀 ve vedrech je to pro něj skoro smrtící. ... Roza to odkoukala od Tonyho a litaji spolu. ...

To jste hezky napsala - možná si to myslí taky, že je bullmastif 👍 každopádně vypadá drsně 😉

Uživatel s deaktivovaným účtem

23.5.2019 23:32
Uživatel s deaktivovaným účtem

PumaCZ napsal(a):
Naše štěndo tedy za deště venku být nechce :) Vystrčí hlavu ven, a když vidí, že prší, běží se rychle vyčůrat a šup domu :)) Na procházku by ho v tu chvíli vážně nikdo nedostal.

Když je tedy venku hnusně, tak se doma přetahujeme o hračky, házíme míček, hledáme pamlsky (ty se dají dát nejen do krabičky, ale také jdou mlsky zabalit do papírků - některé prázdné, některé s pamlskem, popřípadě poschovat různě po bytě stejně jako oblíbená hračka) nebo pesanovi dám nějakou kost na hlodání, ať od něj mám chvilku klid :))

P.S. Ty krabice všude jsou barikády kolem zdí a dveří, které tak rád hlodá :P

Koukám, že máte pěkný bytový kotec. To ležení vzadu je vaše ?

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.5.2019 00:09
Uživatel s deaktivovaným účtem

lesnížínka napsal(a):
Psy jsem brala ven za deště od mala a hlavně jsem to dělala s radostí: pršinkááá, bude prochajda móóókrušová Určitě ne s deštníkem(ten je dost omezující) ale v pláštěnce, ve které jsme mohli i běhat, hrát si na honěnou, na schovku. Jasně, že ne zrovna za průtrže mračen, či vydatný liják, jako byl včera, ale jakmile se intenzita snížila na takový zahradnický, hned jsme vyrazili. Nejednou nás chytla venku bouřka, tak to jsem vždycky rozverně: pupyni, to budem mokří jako myšííí Prostě i tohle se musí pes učit od mala a hlavně pokud vy budete z takového počasí otrávený, pes to jistě přebere. Mimochodem, druhý pes byl také berňák A když byl mokrý tak, že z něj voda lila, vypadal spokojený. A já se mu vždycky smála: mimíne, vypadáš jak vodňas

Jo....tak tohle si živě dovedu představit s chrtem.......prostě prší, tak já ven nepůjdu, já žvatlání u svých současných psů praktikuju, skoro na ně ani jinak nemluvím.....resp. na žádného svého psa jsem takhle "žvatlat" kvůli počasí nemusela, nemusela jsem vlastně ani nikdy nic echt říkat, stačí sáhnout na věšáku na obojek, minule jsem potřebovala vyběhnout ven a vzala jsem si tepláky, co nosím na prochajdy a už se mohli zbláznit....ale žvatlat na mého chrta?? to už by u něj hraničilo minimálně s výrazem "panebože, to je trapný, ještěže jí u toho nikdo nevidí...proč to na mě dělá??....no nic, třeba když jí budu totálně ignorovat a koukat jinam, tak toho nechá"......
Pes se tohle možná musí učit odmala...nevím, nikdy jsem to u "normálních" psů nepotřebovala.......chrta, bytostně nesnášejícího vodu, který obejde nebo přeskočí pokud má možnost každou louži, který se venku nenapije z rybníka nebo potůčku jen proto, že by si musel do vody stoupnout a to i třeba v období sucha kdy je tam 10 cenťáků vody a já musím nabrat do dlaní, aby se napil......kterého za deštíku vytáhnete pomalu násilím z baráku v půl druhý odpoledne, aby se alespoň vyčůral (od rána prší, takže nevystrčil ještě ani nos), ten počůrá první keříček cca metr od dveří a tradá zpátky dom s výrazem "doufám, že už jsi spokojená"....takovýho psa to prostě nenaučíte.......a když naučíte, tak půjde ven s nechutí a bude na vás pěkně naštvanej

24.5.2019 06:37
Terven

XXX.XXX.110.147

Moje fena, když zjistí, že prší, udělá otočku a chce zpátky domů, je celkem problém ji donutit aspoň k minimálnímu vyprázdnění.
Zajímavý ale je, že když se rozprší až během našeho pobytu venku, už to neřeší a jsem to naopak já, kdo táhne domů

24.5.2019 06:48
Inspektor Pišišvor

XXX.XXX.197.228

Tak to ta naše partička miluje vodu ve všech podobách, a když prší, tak pro jistotu vymetou ještě vsechny kaluže, a vezmou to 6x přes potok, aby nedejbože nepřišli domů s nějakým zapomenutým suchým chlupem ... 😲

24.5.2019 06:54
lesnížínka

XXX.XXX.148.5

janaa napsal(a):
U nás e za deště naučil chodit ven i mops. Když k nám v roce přišel,byl toho názoru,že za deště se venčí doma (to už tedy bylo v době,kdy běžně doma dárečky nenechával,což ze začátku dělal pořád), ale rychle ho to přešlo,páč by mohl přijít o nějakou labradoří srandu. Takže dobrovolně i lítá v dešti po zahradě, o procházkách už vůbec není diskuze. Ale on tak nějak celkově převzal labradoří myšlení. Jen teda při hlídání si myslí,že je bullmastif

24.5.2019 07:13
domi.t

XXX.XXX.131.130

janaa napsal(a):
To,co jindy. Psa nezajímá,jak je venku, nebo opačně, u našich labradorů platí,čím víc deště,vody,bahna,tím líp

Naše štendo GR je tiež ako utrhnuté,ked vidí vodu,bahno...to je preňho raj,môže kopať a byť ako malé prasiatko.Vtedy sa pretvorí na čierneho labradora

24.5.2019 07:17
domi.t

XXX.XXX.131.130

Petriarchát napsal(a):
Ahojte, omlouvám se za spamování dotazů. Co děláte se psy, když je venku hnusně. Hlavně když je moje štěně hrozně hyperaktivní .. dávám jí pamlsky do krabiček, které pak otvírá a hledá nebo si hrajeme s hračkami. Krabičky už ale dochází a hračky omrzely a my jsme bez inspirace. Hlavně na večer bývá jak střelená. Kouše do lidí a je agresivní. Máte nějaké typy? Diky

U nás to isté-navečer medzi 16:00 -18:00 je s ním k nevydržaniu, len hryzie,skáče,vrčí...Vtedy vymýšlame všetko možné aj nemožné,aby sme ho zabavili,lebo inak hrozí,že náš zožerie Ale našťastie naše štendo vodu miluje(typický retriever),čiže ono je smutné, ked nemôže vonku zmoknúť

Samuel3

24.5.2019 08:32
Samuel3

XXX.XXX.228.51

Jo, tak to my jsme na tom stejne.. Jakmile prší, nehne se ze dveří, na zahradu jí doneseme, na místě kde byla položená se vyčůrá, a už pádí domů, a nedejbože když jdeme na procházku.. Celou cestu jí musím táhnout a dělá jak kdyby jsme ji týrali 😅.

24.5.2019 08:47
RozaTonda-mopsi

XXX.XXX.229.104

Nejhezčí na tom ale je, že všichni tady ty své pesany milujeme ohromnou láskou - a to je fakt úžasné ❤❤❤

Ať už máme názory velmi různé a strhávaji se tu ruzne šarvátky - kdyz pak čtu příběhy a láskyplné vyjadřování o psech. .. vím, že jsou tu dobří lidé a zase se sem vratim👍

24.5.2019 09:15
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

Pes se tohle možná musí učit odmala...nevím, nikdy jsem to u "normálních" psů nepotřebovala

Já si myslím, že to není o tom to psa naučit, některýmu psovi to prostě vadí a neuděláte s tím nic. Třeba předchozí pes ten klidně v dešti ležel uprostřed zahrady a pohoda. Současný pes - když byl štěně tak jsme chodili i za deště, ale to opravdu vypadalo tak, že prvních pár kiláků šel se sklopenýma ušima otráveně u nohy a tvářil se, jako že ho týrám, po pár km to bylo o něco lepší, ale nadšený z toho nebyl. Tak jsme za deště chodit přestali. Jinak ale miluje vodu - rybníky, hadici, bazén atd.... ale ten déšť ne. Jo něco jiného je když nám prší třeba na coursingu, to mu až tak nevadí , nebo kdybych vytáhla udičku nebo peška, tak do toho deště taky půjde. Pokud prší a pustím psy vyvenčit na zahradu, tak to vypadá tak, že pes jde kouuuuusíček za zámkovku na trávu a tradá rychle ke dveřím a fenu kolikrát na tu trávu musím donést, protože ta by se nejradši vyčůrala na zámkovce pod střechou .

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.5.2019 09:23
Uživatel s deaktivovaným účtem

tak pyreneják coby dospělec funguje tak, že déšť = spánek doma....a to hned člověk zjistí, jak velký má močák

hovík déšť ignoroval, ten fungoval za jakýchkoliv podmínek
jeho nejveselejší poslušnost na zkoušce byla za trvalého mrholení a 10ti st.C., kmital bujaře jak stěně...

24.5.2019 09:28
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
tak pyreneják coby dospělec funguje tak, že déšť = spánek doma....a to hned člověk zjistí, jak velký má močák

hovík déšť ignoroval, ten fungoval za jakýchkoliv podmínek
jeho nejveselejší poslušnost na zkoušce byla za trvalého mrholení a 10ti st.C., kmital bujaře jak stěně...

Tak u nás je poslušnost za deště spíše dost komická . Já už to vzdala a pokud prší, tak na cvičák nejezdím. Pes se tváří utrápeně, uši dolů, stažený ocas.... A co potom teprve když si má lehnout - to je rychlost šneka a ve výsledku to vypadá tak, že zadek má dole a přední nohy natažené jen tak, aby si náhodou nenamočil bříško. A u sedni zase tak, aby nestudily kulky . Vrchol bylo když jsem psovi dala "volno" a on okamžitě bez rozmýšlení běžel ke klubovně pod střechu. A fena je na tom ještě o něco hůř .

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.5.2019 10:00
Uživatel s deaktivovaným účtem

Drátěnkové erdele bylo počasí jedno, buli řeší horko i deštíček, ale prostě má někdy smolíka a musí,ono jí to totiž nezabije a z cukru také není a usušit a ohřát se pak má kde (pokud má doma "roupy " nebo na mě kňourá ) jak píše nade mnou, stačí půl hoďka rychlejších aktivit(máme to kousek, kde jí můžu pustit na volno, hodit klacek, potahat se o větev, pozlobit jí rákosím )...i válendo grando na gauči umíme....

PS. s erdelou jsem trénovala sedni/ lehni i v potoce, taková zkouška jak poslouchá, na jedničku .

24.5.2019 10:10
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Drátěnkové erdele bylo počasí jedno, buli řeší horko i deštíček, ale prostě má někdy smolíka a musí,ono jí to totiž nezabije a z cukru také není a usušit a ohřát se pak má kde (pokud má doma "roupy " nebo na mě kňourá ) jak píše nade mnou, stačí půl hoďka rychlejších aktivit(máme to kousek, kde jí můžu pustit na volno, hodit klacek, potahat se o větev, pozlobit jí rákosím )...i válendo grando na gauči umíme....

PS. s erdelou jsem trénovala sedni/ lehni i v potoce, taková zkouška jak poslouchá, na jedničku .

Jo tak to mě si pes v rybníce taky sedne, lehne. Když je teplo a čvachtáme se, s tím nemá problém. Celkově s vodou jako takovou nemá problém, skáče do ní šipky, potápí celou hlavu atd... Ale déšť je pro něj něco jiného .

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.5.2019 10:36
Uživatel s deaktivovaným účtem

marcelaamax napsal(a):
Jo tak to mě si pes v rybníce taky sedne, lehne. Když je teplo a čvachtáme se, s tím nemá problém. Celkově s vodou jako takovou nemá problém, skáče do ní šipky, potápí celou hlavu atd... Ale déšť je pro něj něco jiného .

Potok je studený...proto potok.některý umí být i ledový.

24.5.2019 10:39
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Potok je studený...proto potok.některý umí být i ledový.

Jo máme za barákem řeku (taky ledovou) a i v té se pes máchá a potápí. Ono pokud je teplo a blbne se u vody tak udělá snad cokoli . Ale pokud je takové to zatažené "pršavé" počasí tak to je úplně něco jiného, pro něj . Pokud bude pršet a bude hnusně, tak mi ani do toho rybníka nevleze...

24.5.2019 11:11
PumaCZ

XXX.XXX.255.67

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Koukám, že máte pěkný bytový kotec. To ležení vzadu je vaše ?

Jo, přítel říká, že s příchodem štěněte se náš byt změnil ve "war zone" :)) Všude máme zátarasy, jelikož ten náš blboun kouše kabely, zdi a dveře. A jelikož za pár týdnů byt předáváme, bylo by fajn, kdyby nebyl od psa úplně zdemolovaný :)

Pokud narážíte na klec, tak ano, naše štěně má klec, ve které je v případě, že potřebuji v rychlosti na chvilku odejít či uklidit. Též jsem byla velký odpůrce klecí, ale teď si ji nemohu vynachválit.
S Hachim jsem doma, takže sám bývá opravdu minimálně, třeba jen, když jdu do sklepa, přeparkovat auto apod. Ale na tu chvilku vím, že jednak nic nezničí, ale hlavně, že si neublíží, jelikož moc rád kouše zmiňované kabely a také šplhá do výšek.
Pokud má být sám déle (například, když se chceme s přítelem podívat jednou za čas na film, což s ním vážně nelze), stavíme mu ohrádku a pozorujeme ho celou dobu přes kameru. Vždy dostane nějakou smradlavou dobrotu a je tam vyloženě spokojený :)) Hlavně klec je jeho místo, kam chodí vyloženě rád a sám od sebe, protože ho tam čekají jen samé příjemné věci - pamlsky, oblíbené hračky.
Ale v kleci se zavřenými dvířky je opravdu minimálně, leč byly asi dva dny, kdy tam byl i v mé přítomnosti, protože doma šíleně jančil i po 5 km procházce a hraní si se psy - rostly mu první dva zuby a asi nevěděl, co si s tím počít.
Podle mě je klec skvělá věc, ale nesmí se zneužívat jako odkladiště psa, kdykoli se mi nechce psem zabývat.
Co je vtipné je fakt, že v baráku má svůj vlastní pokoj oddělený jen psími dvířky, a tam hystericky štěká a je tam vyloženě nespokojený. Zato v kleci spí či odpočívá a je v klidu :)

24.5.2019 11:33
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

PumaCZ napsal(a):
Jo, přítel říká, že s příchodem štěněte se náš byt změnil ve "war zone" :)) Všude máme zátarasy, jelikož ten náš blboun kouše kabely, zdi a dveře. A jelikož za pár týdnů byt předáváme, bylo by fajn, kdyby nebyl od psa úplně zdemolovaný :)

Pokud narážíte na klec, tak ano, naše štěně má klec, ve které je v případě, že potřebuji v rychlosti na chvilku odejít či uklidit. Též jsem byla velký odpůrce klecí, ale teď si ji nemohu vynachválit.
S Hachim jsem doma, takže sám bývá opravdu minimálně, třeba jen, když jdu do sklepa, přeparkovat auto apod. Ale na tu chvilku vím, že jednak nic nezničí, ale hlavně, že si neublíží, jelikož moc rád kouše zmiňované kabely a také šplhá do výšek.
Pokud má být sám déle (například, když se chceme s přítelem podívat jednou za čas na film, což s ním vážně nelze), stavíme mu ohrádku a pozorujeme ho celou dobu přes kameru. Vždy dostane nějakou smradlavou dobrotu a je tam vyloženě spokojený :)) Hlavně klec je jeho místo, kam chodí vyloženě rád a sám od sebe, protože ho tam čekají jen samé příjemné věci - pamlsky, oblíbené hračky.
Ale v kleci se zavřenými dvířky je opravdu minimálně, leč byly asi dva dny, kdy tam byl i v mé přítomnosti, protože doma šíleně jančil i po 5 km procházce a hraní si se psy - rostly mu první dva zuby a asi nevěděl, co si s tím počít.
Podle mě je klec skvělá věc, ale nesmí se zneužívat jako odkladiště psa, kdykoli se mi nechce psem zabývat.
Co je vtipné je fakt, že v baráku má svůj vlastní pokoj oddělený jen psími dvířky, a tam hystericky štěká a je tam vyloženě nespokojený. Zato v kleci spí či odpočívá a je v klidu :)

A tu ohrádku ještě nepřeskočí? . Cooper když byl štěně tak jsme měli taky takovou ohrádku, myslela jsem, že bude stačit, ale trvalo to jen pár dní a ohrádku hravě překonal, a to byl menší

24.5.2019 11:56
PumaCZ

XXX.XXX.255.67

marcelaamax napsal(a):
A tu ohrádku ještě nepřeskočí? . Cooper když byl štěně tak jsme měli taky takovou ohrádku, myslela jsem, že bude stačit, ale trvalo to jen pár dní a ohrádku hravě překonal, a to byl menší

No, přítel na mě původně koukal jako na deb*la, že chci pro to "malinkaté" štěňátko metrovou ohrádku a ne menší (60 nebo 80cm). Ale už po prvním použití uznal, že ty by byly úplně k prdu :D
Zatím Hachi dokáže už předníma packama vyskočit na vršek ohrádky, ale většinou už na ní ani neskáče. Prostě pochopil, že když je v klidu, žvýká si kost či spí, tak ho zase rychle vypustíme ven :) Takže už většinou rovnou zalehne a čeká, až přijdeme.
Ale umím si představit, že Cooper se z takové ohrádky dostal ven hned :D

24.5.2019 14:08
L(phi)

XXX.XXX.41.130

Moj pes je najstastnejsie ked prsi. "Namoknu mu kable" a lieta sprintove kolecka okolo mna stastny zo zivota.

Ale ked sa zrovna neda von (napr kvoli chorobe), naucila som ho hladat po byte schovany predmet. Da si tak 3 opakovania a moze chrapat.

24.5.2019 14:45
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

"Namoknu mu kable" a lieta sprintove kolecka okolo mna stastny zo zivota.

Tohle dělají snad všichni psi co znám potom, co vylezou z rybníka. Jako by jim ta voda úplně dodala energii a nebo možná spíš jako by jim v té vodě trochu hráblo

Edit.: a dělají mi to psi vlastně i když je vykoupu ve vaně - mají tendence lítat po celém baráku a řádit , jo a pak taky se vysušovat - do pelechů, do peřin, do gauče a tak .

24.5.2019 16:15
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

Jinak k těm aktivitám - dělám to, co už tu psali ostatní plus ještě máme nějaké "hlavolamy" kam se schovavaji pamlsky. Pak taky jeden, kam pes musí hodit tenisak a vypadne pamlsek, ale to do teď moji psi nepochopili 😃. No a pak doma normálně cvičíme poslušnost, nějaké triky, v poslední době hodně s klikrem. No a u štěňat jsem taky ucila "odpočívat". Učím, že ne vždy když štěně začne řádit a chce něco delat, tak ze bude po jeho a nějaká činnost bude. Nebude vždycky - ale to samozřejmě po tom, co je štěně unavené. A ještě je fajn psa po dobrém naučit nechat se "prohlížet" - nechat vas podívat se do tlamy, na drapky, na packy, do uší. Položit psa a různě ho prohmatavat.

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.5.2019 18:14
Uživatel s deaktivovaným účtem

PumaCZ napsal(a):
Jo, přítel říká, že s příchodem štěněte se náš byt změnil ve "war zone" :)) Všude máme zátarasy, jelikož ten náš blboun kouše kabely, zdi a dveře. A jelikož za pár týdnů byt předáváme, bylo by fajn, kdyby nebyl od psa úplně zdemolovaný :)

Pokud narážíte na klec, tak ano, naše štěně má klec, ve které je v případě, že potřebuji v rychlosti na chvilku odejít či uklidit. Též jsem byla velký odpůrce klecí, ale teď si ji nemohu vynachválit.
S Hachim jsem doma, takže sám bývá opravdu minimálně, třeba jen, když jdu do sklepa, přeparkovat auto apod. Ale na tu chvilku vím, že jednak nic nezničí, ale hlavně, že si neublíží, jelikož moc rád kouše zmiňované kabely a také šplhá do výšek.
Pokud má být sám déle (například, když se chceme s přítelem podívat jednou za čas na film, což s ním vážně nelze), stavíme mu ohrádku a pozorujeme ho celou dobu přes kameru. Vždy dostane nějakou smradlavou dobrotu a je tam vyloženě spokojený :)) Hlavně klec je jeho místo, kam chodí vyloženě rád a sám od sebe, protože ho tam čekají jen samé příjemné věci - pamlsky, oblíbené hračky.
Ale v kleci se zavřenými dvířky je opravdu minimálně, leč byly asi dva dny, kdy tam byl i v mé přítomnosti, protože doma šíleně jančil i po 5 km procházce a hraní si se psy - rostly mu první dva zuby a asi nevěděl, co si s tím počít.
Podle mě je klec skvělá věc, ale nesmí se zneužívat jako odkladiště psa, kdykoli se mi nechce psem zabývat.
Co je vtipné je fakt, že v baráku má svůj vlastní pokoj oddělený jen psími dvířky, a tam hystericky štěká a je tam vyloženě nespokojený. Zato v kleci spí či odpočívá a je v klidu :)

5ekla bych, že vlastníme stejnou klec.....když jsme měli chrťáka, tak jí měl jako boudičku, když byl štěndo, přehodili jsme mu přes ní deku a on si tam normálně chodil spinkat, když jsem třeba v kuchyni vařila a viděla jsem, že si zalezl na spinkání, tak jsem ho zavřela, aby za ním náhodou nevlezla moje roční dcera. U mých současných psů jsem klec opět vytáhla v domění, že by se jim to jako boudička mohlo líbit, no nakonec jsme do klece zavíraly boty, aby je štěňata nerozcupovaly.

25.5.2019 09:16
Terven

XXX.XXX.110.147

marcelaamax napsal(a):
"Namoknu mu kable" a lieta sprintove kolecka okolo mna stastny zo zivota.

Tohle dělají snad všichni psi co znám potom, co vylezou z rybníka. Jako by jim ta voda úplně dodala energii a nebo možná spíš jako by jim v té vodě trochu hráblo

Edit.: a dělají mi to psi vlastně i když je vykoupu ve vaně - mají tendence lítat po celém baráku a řádit , jo a pak taky se vysušovat - do pelechů, do peřin, do gauče a tak .

To mně dělají taky, venku i doma a zajímalo by mě, co je opravdu důvodem

Uživatel s deaktivovaným účtem

25.5.2019 10:54
Uživatel s deaktivovaným účtem

Terven napsal(a):
To mně dělají taky, venku i doma a zajímalo by mě, co je opravdu důvodem

a dělají to i psi typu kachna labrador atp.? že by některým kožich úplně nepromokl a ti tolik nebláznili?
čím víc teplá voda, tím méně zuřivý výraz mají, mi přijde.. no a když vyleze z vody, i kdyby horké, tak pak stejně je jako zima, na kůži
jako že "aha studí mokří co teď"

25.5.2019 12:30
RozaTonda-mopsi

XXX.XXX.229.104

Terven napsal(a):
To mně dělají taky, venku i doma a zajímalo by mě, co je opravdu důvodem

I mopsove a boxeři to dělají - když vylezou z vody - je jedno, zda doma z vany, bazénu, rybniku či řeky. ...
Na teplotě vody tedy u nás nezáleží

Litaji jako splašená torpéda 😆

Uživatel s deaktivovaným účtem

25.5.2019 12:32
Uživatel s deaktivovaným účtem

oba mají jednu vrstvu chlupů

25.5.2019 12:57
Terven

XXX.XXX.110.147

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
a dělají to i psi typu kachna labrador atp.? že by některým kožich úplně nepromokl a ti tolik nebláznili?
čím víc teplá voda, tím méně zuřivý výraz mají, mi přijde.. no a když vyleze z vody, i kdyby horké, tak pak stejně je jako zima, na kůži
jako že "aha studí mokří co teď"

Moje fena je prakticky neplavec, dělá to, i když si smočí jenom tlapy a i v horkým létě, kdy bych neřekla, že trpí zimou, když vyleze. Spíš to na mě dělá dojem, že se příjemně zchladí a dostaví se příliv energie
Pokud jí ve vaně vykoupu úplně celou, což je málokdy, tak pak má doslova ámok, jak už tu někdo popisoval - lítá zběsile po bytě, vyskakuje na postele, válí se, kroutí se, suší si záda
Zlaťáci, když vylezou z vody, lítají o dost míň, ale taky mají potřebu se něčím suchým obalit

25.5.2019 20:49
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

Terven napsal(a):
Moje fena je prakticky neplavec, dělá to, i když si smočí jenom tlapy a i v horkým létě, kdy bych neřekla, že trpí zimou, když vyleze. Spíš to na mě dělá dojem, že se příjemně zchladí a dostaví se příliv energie
Pokud jí ve vaně vykoupu úplně celou, což je málokdy, tak pak má doslova ámok, jak už tu někdo popisoval - lítá zběsile po bytě, vyskakuje na postele, válí se, kroutí se, suší si záda
Zlaťáci, když vylezou z vody, lítají o dost míň, ale taky mají potřebu se něčím suchým obalit

Dříve jsme chodili venčit zlaté retrívry, labradory, nemecke dlouhosrsté ohaře a české fousky - dělali to taky 😁.

A co jsem měla dřív něco jako retrívra tak to taky delal.

Uživatel s deaktivovaným účtem

25.5.2019 21:11
Uživatel s deaktivovaným účtem

Terven napsal(a):
Moje fena je prakticky neplavec, dělá to, i když si smočí jenom tlapy a i v horkým létě, kdy bych neřekla, že trpí zimou, když vyleze. Spíš to na mě dělá dojem, že se příjemně zchladí a dostaví se příliv energie
Pokud jí ve vaně vykoupu úplně celou, což je málokdy, tak pak má doslova ámok, jak už tu někdo popisoval - lítá zběsile po bytě, vyskakuje na postele, válí se, kroutí se, suší si záda
Zlaťáci, když vylezou z vody, lítají o dost míň, ale taky mají potřebu se něčím suchým obalit

No my to máme taky veselý...na zahradě mám plastové dětské pískoviště jako takový bazének na pití pro psy. Feňule tam vleze a namočí si packy a ona když si něco namočí, tak musí jít nutně chodit pod tis, chodí tam pod větvema, ale bohužel je pod tisem hlína, kde se jí ty mokré packy ušpiní a ona když má špinavé packy, tak si je musí jít umýt do "bazénku"...jenže, když má zase mokré packy, tak zas musí jít chodit pod tis, kde se jí ty mokré packy zase obalí hlínou....takže zase do bazénku a pak je má zase mokrý takže..........no nekonečný příběh ...to, že má celý záda pokrytý suchým jehličím to je asi bonus navíc....nakonec jí to teda přestane bavit a přijde...packy mokrý a špinavý, zapadaná tím pichlavým jehličím...moc prima

Uživatel s deaktivovaným účtem

26.5.2019 19:22
Uživatel s deaktivovaným účtem

Terven napsal(a):
To mně dělají taky, venku i doma a zajímalo by mě, co je opravdu důvodem

aby rychleji uschli?
priroda veli, ze není radno mit dlouho mokry kozich??

26.5.2019 19:28
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
aby rychleji uschli?
priroda veli, ze není radno mit dlouho mokry kozich??

Při tom koupání doma ve vaně bych to tak možná viděla, ze se chtějí usušit. Ale venku mi to dělají většinou po tom, co tam vlezou poprvé, pak uz ne. Možná mají fakt z toho jen radost a doda jim to energii? 🤷‍♂️.

Uživatel s deaktivovaným účtem

26.5.2019 19:34
Uživatel s deaktivovaným účtem

a doda jim to energii?

tak jasne - když je jim vedro - a psi to mají docela tezke s termoregulaci- urcite po ochlazeni oziji.

26.5.2019 21:20
Terven

XXX.XXX.110.147

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
aby rychleji uschli?
priroda veli, ze není radno mit dlouho mokry kozich??

Jak píše Marcela- doma to možná tak je, ale venku se po tom zběsilým sušení vzápětí namočí znova, tak mi to s tou velící přírodou až tak nedává smysl

26.5.2019 21:34
Dalmatinek29

XXX.XXX.96.247

janaa napsal(a):
To,co jindy. Psa nezajímá,jak je venku, nebo opačně, u našich labradorů platí,čím víc deště,vody,bahna,tím líp

Můj pes teda do deště nechce. Rychle vykoná, co musí a už peláší ke dveřím. 😄

Uživatel s deaktivovaným účtem

26.5.2019 22:21
Uživatel s deaktivovaným účtem

Mám také teorii o sušících mamévrech , ale mě by spíš ajímalo, proč psi když vylezou z rybníka se jdou oklepat ke mě, když to můzou udělat kdekoliv jinde

Uživatel s deaktivovaným účtem

26.5.2019 22:22
Uživatel s deaktivovaným účtem

Terven napsal(a):
Jak píše Marcela- doma to možná tak je, ale venku se po tom zběsilým sušení vzápětí namočí znova, tak mi to s tou velící přírodou až tak nedává smysl

a termoregulace -to taky nedava smysl?

Uživatel s deaktivovaným účtem

27.5.2019 00:09
Uživatel s deaktivovaným účtem

je to fakt třeba studenou vodou - rozproudí se krev a pes běhá jak praštěný
i někdy štěká jak vzteklý
ale kožich nechce mít mokrý žádný pes
a těm s jednou vrstvou to dochází víc.. když prší, po koupání,...pes se oklepe, ale ne když voda dosedne na chlup, ale až na kůži, protože "aha umrznu"

jak rychle po koupání je lidem zima, i když voda byla horká?
sice energie jako kráva, ale jen tak na hledání ručníku
vlezte do Vltavy v lednu, pak na břehu dělá člověk úplně to samé co pes, ty zvuky a poskakování, akorát u toho vypadá pěkně blbě

Přidejte reakci

Přidat smajlík