BARF - jaké maso? a jak zpracovat??

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků

Uživatel s deaktivovaným účtem

13.7.2019 15:18

Jsem si vědoma toho že je to tu citlivé téma... prosím prosím o věcné příspěvky, protože plivání jedu mi fakt nepomůže...

Budoucí štěndo bude od chovatelů zvyklé jak na granule, tak na maso - vařené maso.

Chtěla bych v tom pokračovat - tedy aby štěndo bylo zvyklé na to i to, aby nebyl problém v době dovolené nebo hlídání psa, kdy by nebylo najednou maso k dispozici...

K tomu masu - je nutné aby bylo syrové??

Raději bych totiž dávala vařené, a pokud by v tom případě byla ztráta živin v nějakém zanedbatelném malém %, tak bych to tak praktikovala.

Samozřejmě, že pokud se maso pro psa vařením nějak výrazně "znehodnotí" a ztratí na výživové hodnotě, tak to nebudu hrotit.

Protože jsem začátečník a netroufnu si zatím míchat sama, budu kupovat z obchodu, kde prodávají už předem namíchané mleté maso s kostmi a přílohami - více druhů.

Čím začít u štěněte?
Dle chovatelů štěndo zatím dostává kuřecí, čím nejlíp pokračovat? Vepřové, hovězí, zvěřina...? Nebo je to úplně jedno a už to moc řeším?

A je dobré měnit často druhy masa, pro zpestření, nebo naopak moc neexperimentovat?

Díky za všechny postřehy, jsem holt v barfu začátečník :-)

13.7.2019 16:06
lupus4

XXX.XXX.205.61

je nutné aby bylo syrové

enzymy se ničí při teplotách nad 40°C. tak co myslíte ?

http://www.manwe.eu/

menu v pravém sloupci

13.7.2019 16:20
lesnížínka

XXX.XXX.148.5