Máme štěňátko ovčáka a je menší než by měl být

Německý ovčák
Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
24.11.2019 12:45
Liduska93

XXX.XXX.213.141

Zdravím vás všechny :)
Koupili sme si štěňátko německého ovcaka a když ho partner dovezl tak jsem si říkala je nějaký malý než by měl byl byt. Pan dal do inzerátu jinou fotku než byl pes nevadí jo poslala fotku rodičů ale ukázat je nemohl prej je pustil a už je nechyti. Údajně bylo štěněti 7tydnu ale měl 2.5kila úplně hubený neockovany prej ocerveny tak sme ho hned druhy den vzali k veterináři ten mu dal očkováni ocerveni ale říkal ze je menší ze mu není 7 ale 4 týdny podle nej a tak stejně trenér ke kterému budem chodit řekl ze nás podvedli v tom ze stěně dali dřív aby se sním nemuseli nějak zabývat. Byl hubený a teď po 14 dnech u nás má 4 kila a vypadá už lépe. A včera jsem přišla na to ze mi na jedné části vypadli chlupy tak sme je-li k trenérovi a ten mu dat nějaký olejicek nevím zapomněla jsem jméno. A mělo by ho zbavit všeho. Jenže mě straší ze pokud mu je opravdu jak říkal mělo by mu byt 9tydnu aby neměl nějaké problémy zdravotní a ja teď mám strach mate nějakou zkušenost někdo ale bylo vše vporadku. Je úžasné hrave stěně. Davam fotku když sme ho přivezli a teď :) děkuji za rady

24.11.2019 13:02
Moyda

XXX.XXX.147.89

Tak může být na svůj věk menší a nemusí, záleží kdo jsou jeho rodiče. Minimálně jeden není NO.

24.11.2019 13:04
Liduska93

XXX.XXX.213.141

Nemám fotku má ji partner v telefonu. No uvidíme spis mi jde tak nějak o tom pokecat s někým kdo měl nebo zná někoho kdo měl takové štěňátko.

24.11.2019 13:15
davidka

XXX.XXX.14.251

Hlavně nemáte německého ovčáka, ale křížence kdoví čeho, takže velikostně může být úplně jiný, než NO. S tím jste ale určitě počítali.
Zdravotní problémy řešte s veterinářem, přece jste museli vědět, že dovézt si štěně z množírny, neočkované, správně neošetřené, je riziko a pes si může nést následky na celý život. Tak čemu se divíte? Předpokládám, že máte našetřeno dost peněz, když jste do tohoto rizika šli.
Pejskovi přeji, abyste ho co nejdřív dali do co nejlepšího stavu. Mnozí voříšci mají tuhý kořínek a i přes všelijaké neduhy se dožijí slušného věku.

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.11.2019 13:32
Uživatel s deaktivovaným účtem

To není NO ani náhodou. Je to voříšek a asi bude podstatně menší než NO. Hlavně aby byl zdravý!

24.11.2019 13:39
GAELLE

XXX.XXX.55.67

je to marný je to marný je to marný. NEKUPUJTE PSY BEZ PP. a takových vořechů jsou plné útulky a zadarmo

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.11.2019 13:44
Uživatel s deaktivovaným účtem

Když už musí mít štěně bez PP, tak určitě ne od feny, která se nedá majiteli chytit !
"ukázat je nemohl prej je pustil a už je nechyti".
Tak třeba ho koupili za lahev rumu, max. za 300,-- To by bylo tak asi přiměřené, když už tedy museli mít psa bez PP.

24.11.2019 13:47
Liduska93

XXX.XXX.213.141

Máme fotku rodičů kde naše stěně je snimi vyfocene... bydleli na baráku ve vesnici a nevypadali ani jako spinaci nebo bůh vi co normální lidi a mají děti taky.. hlavně ja nechci nějaké urážky jen jsem chtěla pokecat jestli někdo nemá podobnou zkušenost ani měli sme koupit s papirami a ano není úplně čistý... nevadí je už nás a budem ho mít rádi ať je jaký je :)

Janae1

24.11.2019 13:49
Janae1

XXX.XXX.160.6

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
To není NO ani náhodou. Je to voříšek a asi bude podstatně menší než NO. Hlavně aby byl zdravý!

To je ten menší NO, ty menší jsou zdravější a dravější.

Nevím, co chce zakladatelka slyšet. Zdravotní problémě se řeší s vetem.
Koupila vořecha.
Zrovna NO je jeden z levnějších psů, běžně se seženou za 8tis. By mě zajímalo kolik stojí NO vořech z množírny.

24.11.2019 13:50
Liduska93

XXX.XXX.213.141

Jen pan asi proste lhal ze mu je tolik kolik je... ale bohužel to se teď už nepozná roste žere a bude to nás mazlik.. nechtěla bych z útulku psa protože máme děti takže to bych se bála.

24.11.2019 13:59
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

Liduska93 napsal(a):
Jen pan asi proste lhal ze mu je tolik kolik je... ale bohužel to se teď už nepozná roste žere a bude to nás mazlik.. nechtěla bych z útulku psa protože máme děti takže to bych se bála.

Achjo, jenže kdybyste si vzala štěně z útulku, tak to vyjde úplně na stejno (z mého pohledu mnohem lépe) jako tohle štěně. Tady nemáte taky záruku vůbec niceho. Pokud se matka štěňat nedá chytit, tak štěně po ni úplně vyrovnané asi taky nebude. Pan "jen" lhal - pes je parťák na cca 10-15 let, nechtěla bych ho od někoho, kdo mi o něm lze, navíc on nejspíš nelhal jen v tom, kolik štěněti je, ale taky v tom, jaké má rodiče, tohle prostě No není.

Můžu se zeptat, kolik pejsek stal?

Jinak samozřejmě přeji, aby byl pes zdravý a aby dělal jen radost.

24.11.2019 14:30
GAELLE

XXX.XXX.55.67

Liduska93 napsal(a):
Jen pan asi proste lhal ze mu je tolik kolik je... ale bohužel to se teď už nepozná roste žere a bude to nás mazlik.. nechtěla bych z útulku psa protože máme děti takže to bych se bála.

i v útulku se rodí štěnata. zrovna jedno takové jsme měli. byl to kříženec NO a byl zadarmo ................

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.11.2019 14:44
Uživatel s deaktivovaným účtem

To je zase materiál!

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.11.2019 15:06
Uživatel s deaktivovaným účtem

Liduska93 napsal(a):
Jen pan asi proste lhal ze mu je tolik kolik je... ale bohužel to se teď už nepozná roste žere a bude to nás mazlik.. nechtěla bych z útulku psa protože máme děti takže to bych se bála.

...jenomže štěně z útulku bude alespoň naočkované, odčervené a se základní péčí, a alespoň by vás hřál pocit dobrého skutku........to co jste udělala vy, není fér vůči matce vašeho štěněte - uvolnila jste místo pro výrobu dalších chudáků jako je vaše štěně.........

24.11.2019 16:08
Mousinka

XXX.XXX.160.94

V čem je problém vzit si štěně z útulku, kdyz máte malé děti? Copak u tohohle víte, že jeho rodiče nejsou agresivni? Proč je asi chovatel neukázal ? Nemá ani obojek a vodítko pro své psy?
Chudák malé štěndo. Je to tady furt, nepodporujte ty zatracene mnozírny!!!

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.11.2019 17:02
Uživatel s deaktivovaným účtem

Liduska93 napsal(a):
Máme fotku rodičů kde naše stěně je snimi vyfocene... bydleli na baráku ve vesnici a nevypadali ani jako spinaci nebo bůh vi co normální lidi a mají děti taky.. hlavně ja nechci nějaké urážky jen jsem chtěla pokecat jestli někdo nemá podobnou zkušenost ani měli sme koupit s papirami a ano není úplně čistý... nevadí je už nás a budem ho mít rádi ať je jaký je :)

Já jsem vás nechtěla urazit ani náhodou. Důležité je, že ho budete mít rádi takového jaký je. A hlavně, aby byl zdravý.
Ale určitě bych váhala nad výchovou, či spíš nevýchovou matky. Ale co už teď. Mějte ho rádi, věnujte se mu a dobře si ho vychovejte.

24.11.2019 17:39
impact

XXX.XXX.44.225

Mousinka napsal(a):
V čem je problém vzit si štěně z útulku, kdyz máte malé děti? Copak u tohohle víte, že jeho rodiče nejsou agresivni? Proč je asi chovatel neukázal ? Nemá ani obojek a vodítko pro své psy?
Chudák malé štěndo. Je to tady furt, nepodporujte ty zatracene mnozírny!!!

Taky nad tim premyslim.. Z utulku nechce, ale tady o tom steneti vi uplne stejny kulovy.

24.11.2019 18:31
lesnížínka

XXX.XXX.148.5

Šmarjá, to se vám zdá normální, že vám majitel řekne, že psy pustil a už je nechytí? To bych mohla říct tak o venkovní kočce, ale o psu? To byla fakt naprosto normální rodina...

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.11.2019 18:49
Uživatel s deaktivovaným účtem

ale ukázat je nemohl prej je pustil a už je nechyti.

No síla, tak to bych se rovnou otočila a odfrčela bez štěněte.

Tak nevím, když jedu pro štěně...jakékoliv, tak vizuelně alespoň prohlídnu na co jako laik stačím, oči, uši, prdelku...podívám se jak se štěně chová, protože zatím, ať už jsem brala štěně bez PP, s PP, křížence, tak mi ho nikdo nedal mezi dveřma, ale proběhlo kafíčko...k tomu hlavně povídáníčko, už jen proto, abych byla jako budoucí majitel štěňátka prolustrována, jestli se u mě bude mít dobře a aby se mi naopak dostalo informací, které třeba nemám možnost z jedné nebo ze dvou návštěv vůbec zjistit, jak se třeba štěňátko chová, jestli je živější nebo rozvážnější, raubíř, protože zrovna jak na potvoru můžou při mé návštěvě být štěňata utahaná a vypadají všichni (i ten největší ďáblík) jako ta hodná štěňátka z reklam a možnost si svého vybraného andílka prohlédnout v akci se sourozenci i bez nich, pokud měl chovatel oba rodiče, tak jsem viděla oba, v případě chrťáka teda jenom maminu plus několik dalších psů z CHS a hlavně, i když kupuju vořecha, tak je štěně očkované a odčervené a má to uvedeno v očkovacím průkazu...myslím, že to je minimum, co slušný odchovatel štěňat asi považuje za standard a samozřejmost.

No přeju zadavatelce, aby jí štěndo dělalo radost a aby bylo zdravé.
Voříšek to samozřejmě bude, jestli jste chtěli opravdického NO, tak to bylo šlápnutí vedle.

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.11.2019 18:56
Uživatel s deaktivovaným účtem

"Voříšek to samozřejmě bude, jestli jste chtěli opravdického NO, tak to bylo šlápnutí vedle."

Šlápnutí hodně vedle to bylo, ať už chtěli jakéhokoliv psa. Takhle se parťák na nějakých 10 - 15 let opravdu nepořizuje :( ...

24.11.2019 19:06
rapotacka11

XXX.XXX.212.233

Je fakt rozumné donést domů k malým dětem
čtyřtýdenní štěně . . .

24.11.2019 19:13
Liduska93

XXX.XXX.213.141

Děkuji všem za rady a názory... bylo to tak ze pánovi sme volali všechno sme si řekli po telefonu a poslal fotky kde je pes fena a stěně tak sme je-li bylo už večer a pan řekl ze mužem přijet klidně zítra a partner psa přivezl pokecal s panem v jeho baráku a psi pustil tak říkal ať prijedem jindy se podívat no ale nebudem jezdit sem tam ze.. stěně je super není zle ani agresivní docela poslouchá na své jméno a začínáme se základy a budem pokračovat dal... jen mě zarazil veterinář i trenér ze proste řekli ze nám ho dali dřív než měli protože je na něm vidět ze je o dost menší než by měl bejt... z větší části to vlčák je protože snad ani veterinář ani trenér co to dela několik let nejsou blby... chtěla jsem spis jestli někdo měl takové stěně a jak rostlo jak pribiralo na váze a tak nechtěla jsem urážky nebo komentáře k ničemu někdo odpověděl normálně někdo ne ale děkuji vám všem

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.11.2019 19:23
Uživatel s deaktivovaným účtem

chtěla jsem spis jestli někdo měl takové stěně a jak rostlo jak pribiralo na váze

když na tohle vam nejde odpovědět.
je to mix plemen -a ten je nezopakovatelny. nemate s cim porovnávat.

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.11.2019 19:47
Uživatel s deaktivovaným účtem

Napíšu Vám, jak se správně vybírá štěně, tedy kámoš na 15 let. Abyste věděla pro příště.

Chci štěně nějakého plemene s průkazem původu FCI.
Najdu si daný klub plemene, např Český klub německých ovčáků http://www.ceskyklub-no.cz/ , informuji se na počet narozených štěňat http://www.ceskyklub-no.cz/kontakt_27
a obvolávám chovatele a ptám se po volném štěněti, pokud nemám štěstí, můžu se podívat do inzerce, tam bývají i ceny.
S chovatelem se domluvím na návštěvě štěněte, ještě před tím si na plemenné knize,kam se zapisují nrozená štěňata a která vydává později rodokmen, ověřím, jestli daný vrh tento chovatel poslal všechny dokumenty a štěňata dostanou rodokmen.
minimálně jednou se na štěně jedu podívat, popovídám si s chovatelem, pozorně poslouchám, co mi říká, zeptám se na výsledky všech testů, která mají rodiče štěňat, zeptám se na otce štěňat, sleduji štěňata jak se chovají, nejsou li bojácná!, jak reagují na zvuky, pohraju si s nimi, zeptám se chovatele jaké štěně mi doporučí dle mých preferencí, a když mám vybráno, pochovám si štěně, kouknu, jestli má čistá ouška, zadeček, kouknu na stav srsti, poté se s chovatelem domluvim na odběru. Bylo by dobré se na štěně pak jet podívat ještě jednou. Domluvím se s chovatelem, aby mi poslal navrženou kupní smlouvu.
Při odběru štěněte bych měla dostat na štěně kupní smlouvu, pro štěně petpass (štěně bude čipované) nebo očkovací průkaz (štěně bude tetované v právem uchu), zkontroluji všechna ockovani a odcerveni, dále rodokmen, pokud ho plemenná kniha už vydala a nebo mi ho chovatel pošle poštou. V ceně chovatelské servisu mohu dostat ke štěněti trochu krmení na které je zvyklé, manuál na štěně, pamlsky, atd nebo taky nedostanu nic.
V den odběru zkontroluji štěně, opět fyzickou i psychickou stránku.
Chovatele informuji, jak štěně roste, jak nám to jde na cvicaku, chystám li se na první výstavu, atd.

Snad je tam všechno. Kdyby ne, ostatní doplní.

24.11.2019 22:35
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

Liduska93 napsal(a):
Děkuji všem za rady a názory... bylo to tak ze pánovi sme volali všechno sme si řekli po telefonu a poslal fotky kde je pes fena a stěně tak sme je-li bylo už večer a pan řekl ze mužem přijet klidně zítra a partner psa přivezl pokecal s panem v jeho baráku a psi pustil tak říkal ať prijedem jindy se podívat no ale nebudem jezdit sem tam ze.. stěně je super není zle ani agresivní docela poslouchá na své jméno a začínáme se základy a budem pokračovat dal... jen mě zarazil veterinář i trenér ze proste řekli ze nám ho dali dřív než měli protože je na něm vidět ze je o dost menší než by měl bejt... z větší části to vlčák je protože snad ani veterinář ani trenér co to dela několik let nejsou blby... chtěla jsem spis jestli někdo měl takové stěně a jak rostlo jak pribiralo na váze a tak nechtěla jsem urážky nebo komentáře k ničemu někdo odpověděl normálně někdo ne ale děkuji vám všem

Můžete sem dát tu fotku, kde je pes, fena a štěně? Tedy pokud je to štěně s "rodiči" na jedné fotce (ale ani to není záruka toho, že jsou to opravdu rodiče a navíc pokud nemají PP, tak to čistokrevní NO prostě nejsou) a není to fotka stažená někde z internetu.

pokecal s panem v jeho baráku a psi pustil
Tomuhle pořád nerozumím - jako jak je pustil? Kam?


z větší části to vlčák je protože snad ani veterinář ani trenér co to dela několik let nejsou blby...

za prvé - německý ovčák není vlčák
za druhé - vet a trenér, kteří z vás mají peníze vám pravděpodobně neřeknou do očí, že jste naletěli a máto pěkného voříška....
a za třetí - vet nemusí být žádný specialista na rozeznávání plemen

protože je na něm vidět ze je o dost menší než by měl bejt

A jak mohou vědět, že je o dost menší, když se vůbec neví, jak velký by měl být? Navíc stáří štěněte se poznává třeba podle zubů a rozhodně ne podle toho, jak je štěně velké.

25.11.2019 10:22
LájošM

XXX.XXX.14.251

Fena klidně mohla být "vesnický vlčák" (= pes, který je potomkem psů podobných NO, kteří se množí bez PP běžně na vesnicích - "hele, Franto, máš hezkýho psa, nakryjem tu mou čubu" - takto se to dělalo vždy a dělat ještě dlouho bude).
Ale klidně tu háravku mohl nakrýt nebo překrýt jiný vořech z dědiny, co podlezl plot.
Štěně tedy může být nafoceno se psem, který vůbec není rodič vašeho štěněte. To vám skutečně ještě nedošlo??

Nic si z toho nedělejte, každému není shůry dáno, aspoň že máte psa rádi a nějak se o něj postaráte. Nedělám si tedy iluze... :-(

Uživatel s deaktivovaným účtem

25.11.2019 10:32
Uživatel s deaktivovaným účtem

..."aspoň že máte psa rádi a nějak se o něj postaráte. Nedělám si tedy iluze... :-("....
Tohle je docela zásadní. S tím by měl počítat každý, kdo si psa bez PP kupuje. Nejhorší je, když vyroste "obludka", tedy ne krasavec odpovídající zvolenému plemeni...Ten putuje pryč ( vždycky si najdou důvod : alergie, stěhování, práce v cizině)....a majitelé to zkouší dál. Chudáci psi.

25.11.2019 11:16
lesnížínka

XXX.XXX.148.5

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
..."aspoň že máte psa rádi a nějak se o něj postaráte. Nedělám si tedy iluze... :-("....
Tohle je docela zásadní. S tím by měl počítat každý, kdo si psa bez PP kupuje. Nejhorší je, když vyroste "obludka", tedy ne krasavec odpovídající zvolenému plemeni...Ten putuje pryč ( vždycky si najdou důvod : alergie, stěhování, práce v cizině)....a majitelé to zkouší dál. Chudáci psi.

Přesně tak, takových případů znám z okolí několik. Úplná rarita je pán, co si bral prý akitu Černou Vyrostl z toho obří černý pes, takový hranatý černý labrador s hlavou tak dvakrát větší, než labrador. Když řekl, že je to akita, nevěděla jsem, jestli se mám smát či brečet nad něčí blbo.tí, ale zmohla jsem se jen na protočení panenek Pán je starší, takový dost vychrtlý a psa nemá šanci udržet. Už s ním doufám přestal ven chodit, protože potkat je, smrdělo velkým průšvihem. Zatím se ho nezbavil, ale čekám to každou chvíli...

25.11.2019 11:29
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

lesnížínka napsal(a):
Přesně tak, takových případů znám z okolí několik. Úplná rarita je pán, co si bral prý akitu Černou Vyrostl z toho obří černý pes, takový hranatý černý labrador s hlavou tak dvakrát větší, než labrador. Když řekl, že je to akita, nevěděla jsem, jestli se mám smát či brečet nad něčí blbo.tí, ale zmohla jsem se jen na protočení panenek Pán je starší, takový dost vychrtlý a psa nemá šanci udržet. Už s ním doufám přestal ven chodit, protože potkat je, smrdělo velkým průšvihem. Zatím se ho nezbavil, ale čekám to každou chvíli...

Ted to nemyslím zle, ale myslíte, že kdyby si pořídil opravdu akitu, s PP, tak by to dopadlo líp?

Tady nebude důvodem zbavení se psa to, že vypadá jinak, než pan chtěl.

Uživatel s deaktivovaným účtem

25.11.2019 15:50
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Napíšu Vám, jak se správně vybírá štěně, tedy kámoš na 15 let. Abyste věděla pro příště.

Chci štěně nějakého plemene s průkazem původu FCI.
Najdu si daný klub plemene, např Český klub německých ovčáků http://www.ceskyklub-no.cz/ , informuji se na počet narozených štěňat http://www.ceskyklub-no.cz/kontakt_27
a obvolávám chovatele a ptám se po volném štěněti, pokud nemám štěstí, můžu se podívat do inzerce, tam bývají i ceny.
S chovatelem se domluvím na návštěvě štěněte, ještě před tím si na plemenné knize,kam se zapisují nrozená štěňata a která vydává později rodokmen, ověřím, jestli daný vrh tento chovatel poslal všechny dokumenty a štěňata dostanou rodokmen.
minimálně jednou se na štěně jedu podívat, popovídám si s chovatelem, pozorně poslouchám, co mi říká, zeptám se na výsledky všech testů, která mají rodiče štěňat, zeptám se na otce štěňat, sleduji štěňata jak se chovají, nejsou li bojácná!, jak reagují na zvuky, pohraju si s nimi, zeptám se chovatele jaké štěně mi doporučí dle mých preferencí, a když mám vybráno, pochovám si štěně, kouknu, jestli má čistá ouška, zadeček, kouknu na stav srsti, poté se s chovatelem domluvim na odběru. Bylo by dobré se na štěně pak jet podívat ještě jednou. Domluvím se s chovatelem, aby mi poslal navrženou kupní smlouvu.
Při odběru štěněte bych měla dostat na štěně kupní smlouvu, pro štěně petpass (štěně bude čipované) nebo očkovací průkaz (štěně bude tetované v právem uchu), zkontroluji všechna ockovani a odcerveni, dále rodokmen, pokud ho plemenná kniha už vydala a nebo mi ho chovatel pošle poštou. V ceně chovatelské servisu mohu dostat ke štěněti trochu krmení na které je zvyklé, manuál na štěně, pamlsky, atd nebo taky nedostanu nic.
V den odběru zkontroluji štěně, opět fyzickou i psychickou stránku.
Chovatele informuji, jak štěně roste, jak nám to jde na cvicaku, chystám li se na první výstavu, atd.

Snad je tam všechno. Kdyby ne, ostatní doplní.

To, co tu popisujete existuje jen v idealnim svete.
A to chov psu - neni.
Pulku tech doporuceni si nepejskar nedokaze zajistit.

25.11.2019 16:11
lesnížínka

XXX.XXX.148.5

marcelaamax napsal(a):
Ted to nemyslím zle, ale myslíte, že kdyby si pořídil opravdu akitu, s PP, tak by to dopadlo líp?

Tady nebude důvodem zbavení se psa to, že vypadá jinak, než pan chtěl.

No on už když mi vyprávěl, že si přiveze akitu...tak jsem mu řekla, že to není dobrý nápad, když předtím měl jezevčíkovitého vořecha. Proč akitu nevím, nejspíš mu to jen hezky znělo když očividně o tom psu něvěděl zhola nic. To, co vyrostlo, překonalo i tu akitu Pes to není snad vyloženě zlý, ale už bych ho venku potkat nechtěla. Ano, s opravdovou akitou by to dopadlo stejně, protože nejspíš vůbec netušil ani to, jak je i akita velký pes. To byl spíš příklad toho, co se dá koupit jako akita

25.11.2019 16:28
debri

XXX.XXX.249.114


Co na to říct SVATÁ PROSTOTO

Uživatel s deaktivovaným účtem

25.11.2019 17:30
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
To, co tu popisujete existuje jen v idealnim svete.
A to chov psu - neni.
Pulku tech doporuceni si nepejskar nedokaze zajistit.

Co to p.lácáte? Dělám to tak pokaždé a řídí se tímto návodem i moji známí.

Uživatel s deaktivovaným účtem

25.11.2019 18:29
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Co to p.lácáte? Dělám to tak pokaždé a řídí se tímto návodem i moji známí.

Kazdy pejskar ma evidentne patent na rozum a uz zapomel, ze i on nevedel...
Aspon pripuste, ze u kazdeho plemene je to jinak.
Vite treba, ze u NO nevystavuji KL na klubu?

25.11.2019 20:34
Šarina

XXX.XXX.231.146

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
To, co tu popisujete existuje jen v idealnim svete.
A to chov psu - neni.
Pulku tech doporuceni si nepejskar nedokaze zajistit.

Tak tenhle postup jsem vládla u svého prvního psa (v nepejskařské rodině) v mých sedmnácti letech, a to ani eště nebyly tyhlety internety, které by mě varovaly....
tedy informace tehdy nebyly tak komplexní jako dnes, ale co šlo, to jsem měla nastudované a těch dopisů, co jsem si s chovateli vyměnila... a vlakem jela 2x přes celou republiku jenom se podívat.
To fakt není žádná vysoká škola.

Uživatel s deaktivovaným účtem

25.11.2019 20:38
Uživatel s deaktivovaným účtem

Šarina napsal(a):
Tak tenhle postup jsem vládla u svého prvního psa (v nepejskařské rodině) v mých sedmnácti letech, a to ani eště nebyly tyhlety internety, které by mě varovaly....
tedy informace tehdy nebyly tak komplexní jako dnes, ale co šlo, to jsem měla nastudované a těch dopisů, co jsem si s chovateli vyměnila... a vlakem jela 2x přes celou republiku jenom se podívat.
To fakt není žádná vysoká škola.

jako ze jste volala na plemenku, aby vam potvrdili, ze mají zaslane papiry k vrhu?

Uživatel s deaktivovaným účtem

25.11.2019 20:42
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
jako ze jste volala na plemenku, aby vam potvrdili, ze mají zaslane papiry k vrhu?

A co je na tom? A nechápu co sem pletete vydávání KL.

Uživatel s deaktivovaným účtem

25.11.2019 21:09
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
A co je na tom? A nechápu co sem pletete vydávání KL.

a jak mají na klubu NO vedet planovane vrhy??

ne, nemá to cenu - informace jsou dohledatelne. to mate pravdu.
jen to, co popisujete konkretne u NO nefunguje.

zrovna u NO bych ja osobne koukala na working dog a ne volala predsedovi klubu.

25.11.2019 21:44
Šarina

XXX.XXX.231.146

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
jako ze jste volala na plemenku, aby vam potvrdili, ze mají zaslane papiry k vrhu?

Nechytejte mě za slovo, však jsem psala, že tehdy nebylo vše tak dohledatelné, jako je dnes. Psal se rok 1977. Tudíž když jsem si našla inzerát - vrh poměrně málopočetného plemene (tehdy) se narodil na Moravě. Já jsem se na chovatele poptala u nás v Praze. Dozvěděla jsem se všechno jak o nich, tak o obou rodičích štěňat, napsala jsem chovatelům sáhodlouhý dopis, proč bych se měla stát majitelem jejich štěněte. Oni odpověděli, po narození štěňat jsem se dvakrát nedočkavě vypravila na dlouhou cestu, přičemž strávila jsem vždy u chovatelů skoro půl dne, ukázali mi veškerou dokumentaci, rodokmeny, fotky rodičů a jejich předků, pohrála jsem si se štěňátky, vybírala (pochopitelně amatérsky, ale nechala jsem si poradit)... atd. Chápu, že ne každý chovatel má tolik času, ale tihle třeba na mě čas měli, a dodnes jsem jim vděčná.
Mimochodem, papíry dorazily, až když bylo našemu broučkovi asi půl roku, to byla tehdy halt taková doba.
---
Jde o to, že jsem udělala vše, co bylo tehdy možné. A to jako začátečník. A nikdy jsem tohoto kroku nelitovala, to samé plemeno mám dodnes. Jo, a ani dneska nemusím volat na plemenku, u našeho plemene se stačí mrknout na stránky klubu a na uskutečněná krytí. Kromě toho mi stačí jméno chovatele, abych věděla, že se mohu spolehnout.

Uživatel s deaktivovaným účtem

25.11.2019 21:56
Uživatel s deaktivovaným účtem

Nechytejte mě za slovo, však jsem psala, že tehdy nebylo vše tak dohledatelné, jako je dnes.

reagovala jsem na jeden konkretni popis, postup, odkazy a plemeno

25.11.2019 22:31
Šarina

XXX.XXX.231.146

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Nechytejte mě za slovo, však jsem psala, že tehdy nebylo vše tak dohledatelné, jako je dnes.

reagovala jsem na jeden konkretni popis, postup, odkazy a plemeno

Já se s vámi nechci zbytečně dohadovat.
Reagovala jsem jenom na vaši prapůvodní pochybnost na to, co napsala -velmi správně - rájka 999.
Já jsem reagovala, že i začátečník může udělat maximum, tedy v reálných podmínkách. Ujišťuju vás, že v roce 1977 jste jenom velmi těžko mohla volat na plemennou knihu a žádat od nich informace, které se vás vlastně vůbec netýkaly. Jaksi by se s vámi nikdo nebavil. Tehdy se informace získávaly jinak. Zrovna tak nevíme, jak se budou informace získávat za 40 let.

Zpátky na šachovnici:

Zadavatelka jednoduše naprosto podcenila závažnost rozhodování ohledně nového člena rodiny a prostoduše nalítla nějakému neserioznímu množiteli. NO určitě nemá. Lze jí jenom přát, aby s pejskem prožila krásný život.

25.11.2019 23:08
Inspektor Pišišvor

XXX.XXX.35.190

Šarina napsal(a):
Já se s vámi nechci zbytečně dohadovat.
Reagovala jsem jenom na vaši prapůvodní pochybnost na to, co napsala -velmi správně - rájka 999.
Já jsem reagovala, že i začátečník může udělat maximum, tedy v reálných podmínkách. Ujišťuju vás, že v roce 1977 jste jenom velmi těžko mohla volat na plemennou knihu a žádat od nich informace, které se vás vlastně vůbec netýkaly. Jaksi by se s vámi nikdo nebavil. Tehdy se informace získávaly jinak. Zrovna tak nevíme, jak se budou informace získávat za 40 let.

Zpátky na šachovnici:

Zadavatelka jednoduše naprosto podcenila závažnost rozhodování ohledně nového člena rodiny a prostoduše nalítla nějakému neserioznímu množiteli. NO určitě nemá. Lze jí jenom přát, aby s pejskem prožila krásný život.

Neřekla bych, že zadavatelka nalítla - ona jen dostala tolik, kolik do toho investovala energie (a pravděpodobně i financí při pořízení)

Uživatel s deaktivovaným účtem

25.11.2019 23:20
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
a jak mají na klubu NO vedet planovane vrhy??

ne, nemá to cenu - informace jsou dohledatelne. to mate pravdu.
jen to, co popisujete konkretne u NO nefunguje.

zrovna u NO bych ja osobne koukala na working dog a ne volala predsedovi klubu.

Stejně jako nebudu zadavatelku mást druhy organizací, které vydávají rodokmeny, tak stejně jí nebudu valit do hlavy info o working dog, jelikož všichni víme, že NO jsou výjimeční, tak ale můj popis byl všeobecný.

25.11.2019 23:42
fikovnice

XXX.XXX.135.59

Liduska93 napsal(a):
Zdravím vás všechny :)
Koupili sme si štěňátko německého ovcaka a když ho partner dovezl tak jsem si říkala je nějaký malý než by měl byl byt. Pan dal do inzerátu jinou fotku než byl pes nevadí jo poslala fotku rodičů ale ukázat je nemohl prej je pustil a už je nechyti. Údajně bylo štěněti 7tydnu ale měl 2.5kila úplně hubený neockovany prej ocerveny tak sme ho hned druhy den vzali k veterináři ten mu dal očkováni ocerveni ale říkal ze je menší ze mu není 7 ale 4 týdny podle nej a tak stejně trenér ke kterému budem chodit řekl ze nás podvedli v tom ze stěně dali dřív aby se sním nemuseli nějak zabývat. Byl hubený a teď po 14 dnech u nás má 4 kila a vypadá už lépe. A včera jsem přišla na to ze mi na jedné části vypadli chlupy tak sme je-li k trenérovi a ten mu dat nějaký olejicek nevím zapomněla jsem jméno. A mělo by ho zbavit všeho. Jenže mě straší ze pokud mu je opravdu jak říkal mělo by mu byt 9tydnu aby neměl nějaké problémy zdravotní a ja teď mám strach mate nějakou zkušenost někdo ale bylo vše vporadku. Je úžasné hrave stěně. Davam fotku když sme ho přivezli a teď :) děkuji za rady

Jéé, Vy máte kopii Drahanského vestaje!

25.11.2019 23:47
fikovnice

XXX.XXX.135.59

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
To je zase materiál!


Omlouvám se, ale já už se tomu jen směju...
Ale tak co, vypadá to, že bude v rodině milovaný a to je pro to štěndo to nejlepší.

Uživatel s deaktivovaným účtem

26.11.2019 06:08
Uživatel s deaktivovaným účtem

fikovnice napsal(a):

Omlouvám se, ale já už se tomu jen směju...
Ale tak co, vypadá to, že bude v rodině milovaný a to je pro to štěndo to nejlepší.

. .no jen aby za chvíli nepřišla druhá vlna, tedy že kouše co se dá a vyměšuje kde se dá....

27.11.2019 13:20
fikovnice

XXX.XXX.135.11

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
. .no jen aby za chvíli nepřišla druhá vlna, tedy že kouše co se dá a vyměšuje kde se dá....

No, kousat bude stoprocentně! Vyměšování - to už záleží na páníčcích, ale jako malé štěndo bude též vyměšovat občas doma, respektive budou nehody. Nechápu, že jsou lidi, kteří jsou tímto pořád a pořád překvapeni...

27.11.2019 14:28
xD4nik

XXX.XXX.180.211

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Napíšu Vám, jak se správně vybírá štěně, tedy kámoš na 15 let. Abyste věděla pro příště.

Chci štěně nějakého plemene s průkazem původu FCI.
Najdu si daný klub plemene, např Český klub německých ovčáků http://www.ceskyklub-no.cz/ , informuji se na počet narozených štěňat http://www.ceskyklub-no.cz/kontakt_27
a obvolávám chovatele a ptám se po volném štěněti, pokud nemám štěstí, můžu se podívat do inzerce, tam bývají i ceny.
S chovatelem se domluvím na návštěvě štěněte, ještě před tím si na plemenné knize,kam se zapisují nrozená štěňata a která vydává později rodokmen, ověřím, jestli daný vrh tento chovatel poslal všechny dokumenty a štěňata dostanou rodokmen.
minimálně jednou se na štěně jedu podívat, popovídám si s chovatelem, pozorně poslouchám, co mi říká, zeptám se na výsledky všech testů, která mají rodiče štěňat, zeptám se na otce štěňat, sleduji štěňata jak se chovají, nejsou li bojácná!, jak reagují na zvuky, pohraju si s nimi, zeptám se chovatele jaké štěně mi doporučí dle mých preferencí, a když mám vybráno, pochovám si štěně, kouknu, jestli má čistá ouška, zadeček, kouknu na stav srsti, poté se s chovatelem domluvim na odběru. Bylo by dobré se na štěně pak jet podívat ještě jednou. Domluvím se s chovatelem, aby mi poslal navrženou kupní smlouvu.
Při odběru štěněte bych měla dostat na štěně kupní smlouvu, pro štěně petpass (štěně bude čipované) nebo očkovací průkaz (štěně bude tetované v právem uchu), zkontroluji všechna ockovani a odcerveni, dále rodokmen, pokud ho plemenná kniha už vydala a nebo mi ho chovatel pošle poštou. V ceně chovatelské servisu mohu dostat ke štěněti trochu krmení na které je zvyklé, manuál na štěně, pamlsky, atd nebo taky nedostanu nic.
V den odběru zkontroluji štěně, opět fyzickou i psychickou stránku.
Chovatele informuji, jak štěně roste, jak nám to jde na cvicaku, chystám li se na první výstavu, atd.

Snad je tam všechno. Kdyby ne, ostatní doplní.

Konečně někdo, kdo dokáže danou problematiku vysvětlit a ne pouze zesměšňovat.

Uživatel s deaktivovaným účtem

27.11.2019 14:39
Uživatel s deaktivovaným účtem

xD4nik napsal(a):
Konečně někdo, kdo dokáže danou problematiku vysvětlit a ne pouze zesměšňovat.

Zapomněla jsem ještě na zaplacení zálohy a poté doplacení celkové ceny za štěně,

20.12.2019 11:33
Liduska93

XXX.XXX.213.98

Zdravím všechny kdo si semnou tady tenkrát psal když jsem měla starost jestli vůbec někdy doženeme to vcem staradal.. a už máme 9 kiloveho miláčka co roste a je spokojený.. měl v sobě hodně parazitů když ho trenér natřel pipetou tak z něho do 5 dni lezli fuj ani jsem to moc nezkoumala... jsem rada ze to pomalu ale jistě dohání... děkuji všem za různé rady 😉

Uživatel s deaktivovaným účtem

20.12.2019 12:55
Uživatel s deaktivovaným účtem

Ať Vám roste do krásy a ať je hlavně zdráv.

Uživatel s deaktivovaným účtem

20.12.2019 13:10
Uživatel s deaktivovaným účtem

Liduska93 napsal(a):
Zdravím všechny kdo si semnou tady tenkrát psal když jsem měla starost jestli vůbec někdy doženeme to vcem staradal.. a už máme 9 kiloveho miláčka co roste a je spokojený.. měl v sobě hodně parazitů když ho trenér natřel pipetou tak z něho do 5 dni lezli fuj ani jsem to moc nezkoumala... jsem rada ze to pomalu ale jistě dohání... děkuji všem za různé rady 😉

...je krásnej....

20.12.2019 15:00
Liduska93

XXX.XXX.167.182

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
...je krásnej....

Děkuji moc

20.12.2019 20:27
Huskyjanina

XXX.XXX.255.12

Liduska93 napsal(a):
Zdravím všechny kdo si semnou tady tenkrát psal když jsem měla starost jestli vůbec někdy doženeme to vcem staradal.. a už máme 9 kiloveho miláčka co roste a je spokojený.. měl v sobě hodně parazitů když ho trenér natřel pipetou tak z něho do 5 dni lezli fuj ani jsem to moc nezkoumala... jsem rada ze to pomalu ale jistě dohání... děkuji všem za různé rady 😉

To je ale sympatický zvířátko :)

20.12.2019 20:48
Liduska93

XXX.XXX.213.98

Huskyjanina napsal(a):
To je ale sympatický zvířátko :)

Je to naše zlaticko.. není výstavní ani dokonalý ale je nás 😃 zlatý pejsek... bála jsem se ze je moc malý aby to dohnal protože měl 2,5 když sme si ho vzali a to bylo 10.11 a teď má 9 kilo mám moc velkou radost

MushrumFairy

30.6.2022 16:13
MushrumFairy

XXX.XXX.23.101

Ahojky, chtěla bych vidět/vědět jak se s pejskem máte nyní po dvou Letech? Mě to připomnělo, jak jsem prvně pořídila v 15 pejska - byla to moje osudová fenka. U koní kam jsem chodila byla úžasná zlatíčková kříženka kolie a vlčáka, kterou,,nakryl " sousedovic labrador. Jednou mi řekli (i tehdá mě to přišlo brzo ale byla sem pitomá a mladá a chtěla jsem ji už mít u sebe),že už papaj granule takže jakože rdy. Dala jsem,, majiteli " pětikilo a odjela se štěňátkem busem domu ob dvě vesnice. No a za pár dní už tam štěňátko nebylo ani jedno.. doufám že je neutopili..no nicméně teď zpětně, podle fotek vím že jí taky mohli bejt tak 4max 5 týdnů. Byla úžasná. Byla na mě neskutečně fixována, ničeho se nebála, absolutně bezkonfliktní, neustále veselá a hravá až do posledních dní. Zemřela však v 9,5letech na rakovinu jater. Takže možná, protože to byl vořech le total,nebo protože se nemohla dovivinout z mamincinyho mlíka do těch 8/9tydnu.
Netuším ale toto mě napadá. Krmilaa jsem tehdy britcarem občas britem. Přilepšovali jsem ji každý den něčím. Vejce, pár kousků syrového od vaření,milovala tvrdý pečiva, jablíčka,okurku..Teď vím že už pro jistotu nikdy křížence nechci. Ale byla to moje láska. Ještě teď půl roku po jejím odchodu dokážu hodinu bulet krokodýlý slzy. Přeju vám hodně zdaru a HLAVNĚ ať je chlapák zdravý a dlouho si s vámi užívá krásný život.

Přidejte reakci

Přidat smajlík