Bišonek s PP

Prodám Bišonka - Štěňátka bišonků narozená 22.3.2025, k zadání dvě holčičky...
DohodouCreed
XXX.XXX.232.10
Dobrý den, chtěla bych poradit. našla jsem včera večer štěně v lese byl v tašce tak jsem ji ho vzala domu . dávala jsem mu papat mličko. tak ho vypil,šla jsem do obchodů a jak jsem přišla ták měl průjem koupila jsem mu dneska granule pro 2-18 měsíční štenata ale ňejak to nepapal ma maličké zubečky hodně špičate jsem tepr začátečník.
Creed
XXX.XXX.232.10
Očem tu teď píšete? Psala to ma dcera řekla mi ze našla nějakou stranku kde se píšou o štenatech tak jsem ji řekla ať tam napíše ale napsala to špatně tak jsem to napsala, co je nadtim? Když vam to tak vadi ten članek tak tu raději ani nepišté děkuji.
Creed
napsal(a):
Dobrý den, chtěla bych poradit. našla jsem včera večer štěně v lese byl v tašce tak jsem ji ho vzala domu . dávala jsem mu papat mličko. tak ho vypil,šla jsem do obchodů a jak jsem přišla ták měl průjem koupila jsem mu dneska granule pro 2-18 měsíční štenata ale ňejak to nepapal ma maličké zubečky hodně špičate jsem tepr začátečník.
Opravdu máte štěně?
Uvařila bych mu kousek kuřecího s rozvařenou rýží.
Posypala trochu živočišným uhlím.
Obyčejné mléko mu nesedí, jak vidíte.
Dejte mu kondenzovanou
neslazenou Tatru.
Až nebude mít průjem,
zkuste konzervičku, pro
štěňata, (koťata).
Uživatel s deaktivovaným účtem
Creed
napsal(a):
Očem tu teď píšete? Psala to ma dcera řekla mi ze našla nějakou stranku kde se píšou o štenatech tak jsem ji řekla ať tam napíše ale napsala to špatně tak jsem to napsala, co je nadtim? Když vam to tak vadi ten članek tak tu raději ani nepišté děkuji.
Určitě dcera? A najednou jsou štěněti dva měsíce a našli jste ho v tašce v lese, zatímco "dcera" psala, že je štěněti měsíc a koupili jste ho. Tak buď je dcera nějak mimo, nebo jste mimo vy...
Jestli nejste troll a štěně opravdu existuje a má zdravotní problémy, tak mazejte na veterinu.
Bartos
XXX.XXX.181.79
Tak si skočte na psychynu obě.
Creed
napsal(a):