Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků

Uživatel s deaktivovaným účtem

14.4.2020 13:31
Uživatel s deaktivovaným účtem

potřebuju radu, moje fenka už asi 1,5 žere víkaly a já nevím jak jí to odnaučit, vet nepomohl sypala jsem na to i pepř,dostávala vitamíny od veta,taky nic.Nežere svoje, ale našich dvou psů, uklízím po nich pravidelně, nejlépe hned, ale nemůžu být doma celý den abych uklízela po psech

14.4.2020 14:28
lesnížínka

XXX.XXX.148.5

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
potřebuju radu, moje fenka už asi 1,5 žere víkaly a já nevím jak jí to odnaučit, vet nepomohl sypala jsem na to i pepř,dostávala vitamíny od veta,taky nic.Nežere svoje, ale našich dvou psů, uklízím po nich pravidelně, nejlépe hned, ale nemůžu být doma celý den abych uklízela po psech

Říká se, že pomáhá, když se do stravy zařadí třeba tvarůžky, ale co je na tom pravdy, jestli to není kec nevím, neměla jsem takový problém. Vlastně jo, psi žrali jednu dobu kočičí, ale myslím, že od toho nám pomohlo jen to, že začali dostávat maso.

14.4.2020 14:30
rapotacka11

XXX.XXX.212.202

Uživatel s deaktivovaným účtem

14.4.2020 14:48
Uživatel s deaktivovaným účtem

rapotacka11 napsal(a):

něco vtipného?

14.4.2020 15:52
rapotacka11

XXX.XXX.212.202

Spíš zoufalého.

Uživatel s deaktivovaným účtem

14.4.2020 15:55
Uživatel s deaktivovaným účtem

rapotacka11 napsal(a):
Spíš zoufalého.

pořád vás nějak nechápu

Uživatel s deaktivovaným účtem

14.4.2020 15:59
Uživatel s deaktivovaným účtem

takže není zatím žádný "lék"? chápu správně?

14.4.2020 18:19
lupus4

XXX.XXX.205.61

konečně admin ten nadpis opravil díky

dostal se ke mě 3 letý SH, co "recykloval" svoje (granulář), po té, co u mne dostal syrové maso s tím přestal....zkuste

14.4.2020 18:20
rapotacka11

XXX.XXX.212.202

Kdosi odpověděl: syrečky a maso
- reakce?
Žádná.
Má pestrou stravu?

Uživatel s deaktivovaným účtem

14.4.2020 18:23
Uživatel s deaktivovaným účtem

Jaká hovna žere? Je rozdíl mezi vlastní nebo cizí, nebo jestli žere kočičince nebo králičí bobky.

Jo, Nora žere i syrové maso, syreček už tak často ne, vždyť je to i pro člověka drahá dobrota, ale výkaly teda klidně žere taky.

Nejradši má lidský. To by jeden blil.

14.4.2020 19:22
conie

XXX.XXX.206.202

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Jaká hovna žere? Je rozdíl mezi vlastní nebo cizí, nebo jestli žere kočičince nebo králičí bobky.

Jo, Nora žere i syrové maso, syreček už tak často ne, vždyť je to i pro člověka drahá dobrota, ale výkaly teda klidně žere taky.

Nejradši má lidský. To by jeden blil.

U nás na 1. místě kočičáky a na 2. slepičáky .

Uživatel s deaktivovaným účtem

14.4.2020 19:49
Uživatel s deaktivovaným účtem

Přesně, dokaď nežere psí, je to "ok". Pokud by mi pes žral psí, přidám mu kvalitní krmení (ideálně maso), protože má asi fakt hlad anebo mu něco chybí.

Uživatel s deaktivovaným účtem

14.4.2020 20:18
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Jaká hovna žere? Je rozdíl mezi vlastní nebo cizí, nebo jestli žere kočičince nebo králičí bobky.

Jo, Nora žere i syrové maso, syreček už tak často ne, vždyť je to i pro člověka drahá dobrota, ale výkaly teda klidně žere taky.

Nejradši má lidský. To by jeden blil.

Žere hov.a svých dvou kámošů psů

Uživatel s deaktivovaným účtem

14.4.2020 20:19
Uživatel s deaktivovaným účtem

lupus4 napsal(a):
konečně admin ten nadpis opravil díky

dostal se ke mě 3 letý SH, co "recykloval" svoje (granulář), po té, co u mne dostal syrové maso s tím přestal....zkuste

Dobře, vyzkouším, díky.
Máte přesný druh, nebo je to jedno?

Uživatel s deaktivovaným účtem

14.4.2020 20:24
Uživatel s deaktivovaným účtem

taky je možný takový návyk z nudy.

znám třeba psa, maliňáka, co žere svoje vlastní.

protože hnije na dvoře jako "vlčák" a nic jinýho kromě těch výkalů tam vlastně zajímavého není.

QQQWWWEEE

14.4.2020 21:09
QQQWWWEEE

XXX.XXX.37.77

no ja mel podobny problem :-) ale konzumovala jen svoje :-) Kamarad mi na to rekl ,, no tak bud stastny ze si po sobe uklizi" U nas pomohlo ze jsem se ji zacal hodne venovat a byli jsme spolu 24hod. Zacal jsem ji hlidat a pri naznaku ,,uklizeni" jsem zakrocil. Dneska uz ,,neuklizi" a musim to delat sam

Uživatel s deaktivovaným účtem

14.4.2020 22:39
Uživatel s deaktivovaným účtem

Pokud pes po sobě uklízí vlastní ho*na, dělá, že tam vlasně ani nikdy nebyl....

14.4.2020 22:46
eni

XXX.XXX.88.61

Náš labrador žral svoje hoví.ka jen jako štěňátko...bylo to v létě, spal v zahradním domečku a ráno jsem si musela vždy přivstat, abych stačila bobky uklidit..neměl přístup dolu na zahradu z bezpečnostních důvodů, tak možná taky po sobě uklízel, aby neměl na zahrádce nepořádek:-). Později, když už bydlel s námi v domě, měl přístup na celou velkou zahradu už toto nedělal.
Ale lidské hov.no na vycházce, to byla vždycky pro něj nečekaná pochoutka! :-(((, cítil ho již na dálku, v nestřeženém okamžiku se odebral do lesa, do houští a když vylézal, už se jen olizoval:-(((, dostal samozřejmě vyhubováno, že je prase...a musel do vody si jít zaplavat, aby alespoň trochu si vypláchnul tlamičku...později, když už byl starší ( asi tak od 10 let ) tohle asi ani už nedělal, nevím, už si to moc nepamatuji. Také nám lidé radili syrečky, ale nezdálo se, že by to nějak pomáhalo...
A samozřejmě kočičí taky hledal v záhonech, to taky byla pochoutka...:-(((

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.4.2020 05:23
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
taky je možný takový návyk z nudy.

znám třeba psa, maliňáka, co žere svoje vlastní.

protože hnije na dvoře jako "vlčák" a nic jinýho kromě těch výkalů tam vlastně zajímavého není.

Každý den s ní chodím na procházku nebo s ní skáču přes překážky

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.4.2020 05:26
Uživatel s deaktivovaným účtem

QQQWWWEEE napsal(a):
no ja mel podobny problem :-) ale konzumovala jen svoje :-) Kamarad mi na to rekl ,, no tak bud stastny ze si po sobe uklizi" U nas pomohlo ze jsem se ji zacal hodne venovat a byli jsme spolu 24hod. Zacal jsem ji hlidat a pri naznaku ,,uklizeni" jsem zakrocil. Dneska uz ,,neuklizi" a musim to delat sam

No ono není příjemný když za váma přijde s hubou od hoven😂 a chce se třeba mazlit, mě stačí to uklízet.
Věnuji se ji každý den takže se určitě nenudi

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.4.2020 05:28
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Přesně, dokaď nežere psí, je to "ok". Pokud by mi pes žral psí, přidám mu kvalitní krmení (ideálně maso), protože má asi fakt hlad anebo mu něco chybí.

Granule má celý den, nedostává že supermarketu to bych ji v životě nedala, dostává za 1000,- a výš, a je tam minimálně 50% masa i konzervu dostává se 100%

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.4.2020 05:31
Uživatel s deaktivovaným účtem

rapotacka11 napsal(a):
Kdosi odpověděl: syrečky a maso
- reakce?
Žádná.
Má pestrou stravu?

Já jsem na to odpovídala, ale asi se to neposlalo.
Dostává granule,konzervu, ovesne vločky, krmné těstoviny, občas dostane do žrádla pangamin nebo pivovarské kvasnice

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.4.2020 05:33
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Jaká hovna žere? Je rozdíl mezi vlastní nebo cizí, nebo jestli žere kočičince nebo králičí bobky.

Jo, Nora žere i syrové maso, syreček už tak často ne, vždyť je to i pro člověka drahá dobrota, ale výkaly teda klidně žere taky.

Nejradši má lidský. To by jeden blil.

Jo to u nás je normální, máme tady takový odpočívadlo, je tam doslova hoven jak nasráno 😂
Já je mám vždycky na volno takže se musím hodně aby tam nešli, ještě když beru všechny tři najednou

15.4.2020 05:55
rapotacka11

XXX.XXX.212.202

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Já jsem na to odpovídala, ale asi se to neposlalo.
Dostává granule,konzervu, ovesne vločky, krmné těstoviny, občas dostane do žrádla pangamin nebo pivovarské kvasnice

Ta se má.
Maso nevidím.
Neva, můžem tu probírat nechutnosti.

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.4.2020 06:03
Uživatel s deaktivovaným účtem

rapotacka11 napsal(a):
Ta se má.
Maso nevidím.
Neva, můžem tu probírat nechutnosti.

Masové konzervy ?
A jaké nechutnosti? Jestli myslíte to co dostává, to je proto aby přibrala a nechápu co je na tom nechutného 😑

15.4.2020 06:48
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

Když byla moje čubina štěně, dělala to taky - byla jsem na to upozorněna už od chovatelky. Nemyslím si, že by to dělala z hladu a ani z toho důvodu, že by ji něco chybělo. Podle mě prostě "uklízela" - dělala to totiž jen doma - když byla nehoda, venku ne. Naštěstí těch nehod nebylo tolik, a když už, tak jsem to musela prostě ihned fofrem uklidit, dřív než fena. Postupem času ty nehody vymizely úplně a s tím zmizel i ten problém...

Chovatelka mě právě upozorňovala na to, ať ji nedám příležitost to žrát, protože znala fenu, která to dělala od štěnda a měla z toho "skvělý" zlozvyk až do dospělosti..

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.4.2020 07:00
Uživatel s deaktivovaným účtem

marcelaamax napsal(a):
Když byla moje čubina štěně, dělala to taky - byla jsem na to upozorněna už od chovatelky. Nemyslím si, že by to dělala z hladu a ani z toho důvodu, že by ji něco chybělo. Podle mě prostě "uklízela" - dělala to totiž jen doma - když byla nehoda, venku ne. Naštěstí těch nehod nebylo tolik, a když už, tak jsem to musela prostě ihned fofrem uklidit, dřív než fena. Postupem času ty nehody vymizely úplně a s tím zmizel i ten problém...

Chovatelka mě právě upozorňovala na to, ať ji nedám příležitost to žrát, protože znala fenu, která to dělala od štěnda a měla z toho "skvělý" zlozvyk až do dospělosti..

No ta moje bude štěně asi napořád, je stejně střelená ve 3 letech jako před 2 roky. Já se snažím je uklízet co nejčastěji, ale když nejsem doma tak je to těžký.
A ona je jen venku, domů ji neberu.

15.4.2020 07:38
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
No ta moje bude štěně asi napořád, je stejně střelená ve 3 letech jako před 2 roky. Já se snažím je uklízet co nejčastěji, ale když nejsem doma tak je to těžký.
A ona je jen venku, domů ji neberu.

A co chodit venčit psy hned po ránu mimo zahradu? Odpoledne a navečer znovu? Prostě je naučit, že bobek se na zahradě nedělá, ale dělá se venku 😀

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.4.2020 08:04
Uživatel s deaktivovaným účtem

marcelaamax napsal(a):
A co chodit venčit psy hned po ránu mimo zahradu? Odpoledne a navečer znovu? Prostě je naučit, že bobek se na zahradě nedělá, ale dělá se venku 😀

No můžu to zkusit, ale asi se uchodim k smrti😁 9 procházek denně.
Ještě tu je problém že víc a má teď mladý,takže teď na hov.a nemá čas, takže do konce května asi bude klid a jestli budou školy zavřený do září, tak budu mít času že budu chodit každou hodinu😀 a to moje stvoření bude rádo že žije natož aby něco požírala

15.4.2020 08:18
tetrivek

XXX.XXX.211.31

Znala jsem jednu dobrmanku a malionse. Žili spolu chudáci v kotci s minimem vycházek a zájmu majitelů. Dostávali nějaké granule z marketu. A fenka žrala bobky své i po psovi.... Já to nikdy u našich psů nemusela řešit, možná je to tím že krmíme masem. Jen feny, které uklízeli po štěňatech. Jedna jezevčice mi pak uklízela i po synovi. Ze začátku se mu nechtělo na nočník. Ťapal po zahradě a kouká jak Ája dělá bobek. Povídám mu ta je šikovná udělej to jako ona. Na to stáhl kalhoty.... A já než stihla utřít, pochválit a doběhnout pro lopatu. Tak to fenka uklidnila. Asi ho brala jako štěně.

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.4.2020 08:26
Uživatel s deaktivovaným účtem

"No můžu to zkusit, ale asi se uchodim k smrti😁 9 procházek denně."
to má jako dospělý pes tuhou potřebu 9x denně?!
jestli jo + požírá výkaly = zcela špatná strava

"Granule má celý den, nedostává že supermarketu to bych ji v životě nedala, dostává za 1000,- a výš, a je tam minimálně 50% masa i konzervu dostává se 100%"
50% masa? (no jako když vezmeš, že v mase je cca 70% vody, tak to jo....... )
a 1000,-Kč za 12 kg?
prosím, čti složení na pytli ......
jaké to jsou granule?

15.4.2020 08:30
Šarina

XXX.XXX.243.72

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Granule má celý den, nedostává že supermarketu to bych ji v životě nedala, dostává za 1000,- a výš, a je tam minimálně 50% masa i konzervu dostává se 100%

Pokud chcete dát kompletní info, tak tady napište, jakou značkou krmíte. Granule s 50% a a konzervy se 100% masa mě zajímají.

A dva dotázky k celkovému popisu problému:

1/ nechávat ležet žrádlo celý den v misce se nedoporučuje. Šelma to v přírodě takhle nastavené nemá a určitě to není nijak přínosné pro trávení. Což spolu s tím, že má v té misce žrádlo více či méně chemicky upravené, by mohla být (třeba) příčina toho, že se "dožírá jinde". Píšete, že máte i další psy- to mají všichni ty granule takhle? Jak pak poznáte, kolik kdo sežere?

2/ Píšete: "uklízím po nich pravidelně, nejlépe hned, ale nemůžu být doma celý den abych uklízela po psech"... máte ty psy doma, nebo na zahradě? Protože jestli doma, tak oni se doma venčí? A jestli na zahradě, tak jak poznáte. co pes kde oblízne nebo sežere kromě těch granulí?

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.4.2020 08:31
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
"No můžu to zkusit, ale asi se uchodim k smrti😁 9 procházek denně."
to má jako dospělý pes tuhou potřebu 9x denně?!
jestli jo + požírá výkaly = zcela špatná strava

"Granule má celý den, nedostává že supermarketu to bych ji v životě nedala, dostává za 1000,- a výš, a je tam minimálně 50% masa i konzervu dostává se 100%"
50% masa? (no jako když vezmeš, že v mase je cca 70% vody, tak to jo....... )
a 1000,-Kč za 12 kg?
prosím, čti složení na pytli ......
jaké to jsou granule?

Ale ne psala jsem že máme 3 psy.
Nepsala jsem 1000,- za 12kg ? Kupujeme 18kg. A omlouvám se ale ne každý je milionář jakoby aby koupil psovi 10kg granulí za 2000,- s 99%, nebo abych je oživila jen masem, myslím že jim stačí granule.

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.4.2020 08:33
Uživatel s deaktivovaným účtem

ta značka granulí?
1000 za 18 kg, to zní jako pytel kukuřice........

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.4.2020 08:36
Uživatel s deaktivovaným účtem

Šarina napsal(a):
Pokud chcete dát kompletní info, tak tady napište, jakou značkou krmíte. Granule s 50% a a konzervy se 100% masa mě zajímají.

A dva dotázky k celkovému popisu problému:

1/ nechávat ležet žrádlo celý den v misce se nedoporučuje. Šelma to v přírodě takhle nastavené nemá a určitě to není nijak přínosné pro trávení. Což spolu s tím, že má v té misce žrádlo více či méně chemicky upravené, by mohla být (třeba) příčina toho, že se "dožírá jinde". Píšete, že máte i další psy- to mají všichni ty granule takhle? Jak pak poznáte, kolik kdo sežere?

2/ Píšete: "uklízím po nich pravidelně, nejlépe hned, ale nemůžu být doma celý den abych uklízela po psech"... máte ty psy doma, nebo na zahradě? Protože jestli doma, tak oni se doma venčí? A jestli na zahradě, tak jak poznáte. co pes kde oblízne nebo sežere kromě těch granulí?

1/ To jsem napsala jen proto aby jste mi neřekli že ji mučim hlady, dostává žrát 3× denně, i ty zbylí 2.
2/ jsou na zahradě, a třeba vykouknu z okna a vidím jak se tam pase na hov.ě, které jsem nestihla doběhnout uklidit, většinou ona běží uklízet hned po tom co potřebu vykonají, takže než já stihnu vylízt z domů, tak už je to fuč.

K těm granulím, musím se dojít podívat

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.4.2020 08:37
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ale ne psala jsem že máme 3 psy.
Nepsala jsem 1000,- za 12kg ? Kupujeme 18kg. A omlouvám se ale ne každý je milionář jakoby aby koupil psovi 10kg granulí za 2000,- s 99%, nebo abych je oživila jen masem, myslím že jim stačí granule.

*živila

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.4.2020 08:40
Uživatel s deaktivovaným účtem

tetrivek napsal(a):
Znala jsem jednu dobrmanku a malionse. Žili spolu chudáci v kotci s minimem vycházek a zájmu majitelů. Dostávali nějaké granule z marketu. A fenka žrala bobky své i po psovi.... Já to nikdy u našich psů nemusela řešit, možná je to tím že krmíme masem. Jen feny, které uklízeli po štěňatech. Jedna jezevčice mi pak uklízela i po synovi. Ze začátku se mu nechtělo na nočník. Ťapal po zahradě a kouká jak Ája dělá bobek. Povídám mu ta je šikovná udělej to jako ona. Na to stáhl kalhoty.... A já než stihla utřít, pochválit a doběhnout pro lopatu. Tak to fenka uklidnila. Asi ho brala jako štěně.

Jo to když jsme byly malí tak ségra se učila na nocniku, běhala nahá po zahradě a najednou bum, hov.o jako tram, letěla jsem pro lopatu, ale kdo byl rychlejší? Náš nejstarší pejsek 😂, takže jsem se ji asi týden snažila nedotýkat. Starala se o ní mamča

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.4.2020 08:42
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
ta značka granulí?
1000 za 18 kg, to zní jako pytel kukuřice........

Většinou kupuju ty co mají už jen krátkou trvanlivost, tady to během 1-2 týdnů zkrmíme úplně v pohodě.

A nedáváme jim jen jedny granule protože v jedněch chybí to, v druhých to, takže se snažíme to nějak doplnit

15.4.2020 08:48
saola

XXX.XXX.30.170

Dočkáme se nějakých fotek zviřátek od eldy?
Psů-hovnožroutů, ponice extrémně dopředné (možná spíš extrémně bolavé) fotka pod sedlem při práci by byla fajn, ne jen hemelka rozvalená na pastvě?

Nebo prostě jen není škola a pachanti se nudí?

Jen podotek: máte skutečně psy? Ta krmná dávka, popsaná v příspěvku 05:31, je pro prase domácí, nikoliv pro psa domácího.

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.4.2020 09:26
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ale ne psala jsem že máme 3 psy.
Nepsala jsem 1000,- za 12kg ? Kupujeme 18kg. A omlouvám se ale ne každý je milionář jakoby aby koupil psovi 10kg granulí za 2000,- s 99%, nebo abych je oživila jen masem, myslím že jim stačí granule.

No já taky nejsem milionář, ale pokud nemám na to, abych psa krmila kvalitně, tak si žádného nepořídím a nebo pořídím pidi psa, kde ty náklady na krmení nejsou tak veliké.

Dost mě prudí, když tady někteří lidé omdlívají třeba s pořizovací ceny štěněte s PP a tak raději za pár tisícovek koupí psa bez PP zaručeně čistokrevného a dále se snaží ušetřit i na žrádle. S tím, že na to prostě nemají.....doprčic, tak ať si to nepořizují.

Já mám křížence, takže žádná závratná pořizovací cena se nekonala, ale třeba teď, mě prášky pro nemocnou fenu a jídlo a mňamky pro dva psy...zvýšila jsem podíl masa v krmné dávce...vychází na 2000,- týdně. Což už teda do rozpočtu zasahuje, ale zvládnout se to musí.
Za normálních okolností mě 2 padesátikiloví psi vycházejí cca na 2000,- - 2500,- měsíčně. Nevím jak velkého psa máte, ale člověk opravdu nemusí být milionář, aby krmil psa masem.

A k tomu žraní exkrementů....moje fena to dělala, když byla krmena právě těmi granulemi (dodnes lituju, že jsem se nechala zblbnout masírkou o tom, že jen granule zajistí vyváženou krmnou dávku)....no a když jsem začala krmit masem, tak světe div se, už to nedělá.

Zyky

15.4.2020 10:04
Zyky

XXX.XXX.253.224

Když jsem sledovala pořad "kočka není pes", tak tam R.D. říkal, že je to hladem. Nevím co je na tom pravdy. Bylo tam štěně které to dělalo. A údajně po zvýšení krmné dávky s tím přestalo.
Mně to feňule dělala taky a to krmím barfem. Tak jsem take zvýšila krmnou dávku a úspěch.

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.4.2020 10:17
Uživatel s deaktivovaným účtem

Zyky napsal(a):
Když jsem sledovala pořad "kočka není pes", tak tam R.D. říkal, že je to hladem. Nevím co je na tom pravdy. Bylo tam štěně které to dělalo. A údajně po zvýšení krmné dávky s tím přestalo.
Mně to feňule dělala taky a to krmím barfem. Tak jsem take zvýšila krmnou dávku a úspěch.

může, i to spadá pod nedostatečnou výživu (kvantitativně, jako špatná výživa kvalitativně, respektive kombinace obého)
u dospělce bych pomyslela na začervení (teda u štěněte taky)

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.4.2020 10:30
Uživatel s deaktivovaným účtem

saola napsal(a):
Dočkáme se nějakých fotek zviřátek od eldy?
Psů-hovnožroutů, ponice extrémně dopředné (možná spíš extrémně bolavé) fotka pod sedlem při práci by byla fajn, ne jen hemelka rozvalená na pastvě?

Nebo prostě jen není škola a pachanti se nudí?

Jen podotek: máte skutečně psy? Ta krmná dávka, popsaná v příspěvku 05:31, je pro prase domácí, nikoliv pro psa domácího.

Nevím proč by to mělo být pro prase je to normální krmení přímo pro psy a jestli s tím máte problém tak si jdete stěžovat jinam, fotku psa nikdo nechtěl, není ani potreba, k cemu?
A už asi po 5 říkám že fotku pod sedlem nemám, že se zeptám kamarádky

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.4.2020 10:32
Uživatel s deaktivovaným účtem

saola napsal(a):
Dočkáme se nějakých fotek zviřátek od eldy?
Psů-hovnožroutů, ponice extrémně dopředné (možná spíš extrémně bolavé) fotka pod sedlem při práci by byla fajn, ne jen hemelka rozvalená na pastvě?

Nebo prostě jen není škola a pachanti se nudí?

Jen podotek: máte skutečně psy? Ta krmná dávka, popsaná v příspěvku 05:31, je pro prase domácí, nikoliv pro psa domácího.

A nebo mi poraďte po čem přijede když jste tak strašně zkušená, nejspíš krmíte prasata když máte takové znalosti??

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.4.2020 10:35
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
No já taky nejsem milionář, ale pokud nemám na to, abych psa krmila kvalitně, tak si žádného nepořídím a nebo pořídím pidi psa, kde ty náklady na krmení nejsou tak veliké.

Dost mě prudí, když tady někteří lidé omdlívají třeba s pořizovací ceny štěněte s PP a tak raději za pár tisícovek koupí psa bez PP zaručeně čistokrevného a dále se snaží ušetřit i na žrádle. S tím, že na to prostě nemají.....doprčic, tak ať si to nepořizují.

Já mám křížence, takže žádná závratná pořizovací cena se nekonala, ale třeba teď, mě prášky pro nemocnou fenu a jídlo a mňamky pro dva psy...zvýšila jsem podíl masa v krmné dávce...vychází na 2000,- týdně. Což už teda do rozpočtu zasahuje, ale zvládnout se to musí.
Za normálních okolností mě 2 padesátikiloví psi vycházejí cca na 2000,- - 2500,- měsíčně. Nevím jak velkého psa máte, ale člověk opravdu nemusí být milionář, aby krmil psa masem.

A k tomu žraní exkrementů....moje fena to dělala, když byla krmena právě těmi granulemi (dodnes lituju, že jsem se nechala zblbnout masírkou o tom, že jen granule zajistí vyváženou krmnou dávku)....no a když jsem začala krmit masem, tak světe div se, už to nedělá.

Počítali jsme kolik by vyšlo barf za měsíc 12 000kc a to jsme počítali že sežerou 6kg masa denně

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.4.2020 10:38
Uživatel s deaktivovaným účtem

Zyky napsal(a):
Když jsem sledovala pořad "kočka není pes", tak tam R.D. říkal, že je to hladem. Nevím co je na tom pravdy. Bylo tam štěně které to dělalo. A údajně po zvýšení krmné dávky s tím přestalo.
Mně to feňule dělala taky a to krmím barfem. Tak jsem take zvýšila krmnou dávku a úspěch.

Krmíme 3× denně a skoro vždy něco nechá, protože už nemůže, dostává velkou mísu žrádla, takže bych se divila kdyby to bylo hlady. Kdyby to dožirala a nenechávala zbytky, tak zkusím dávat víc jídla, ale zbytečně by se to vyhodilo

15.4.2020 11:24
lesnížínka

XXX.XXX.148.5

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Krmíme 3× denně a skoro vždy něco nechá, protože už nemůže, dostává velkou mísu žrádla, takže bych se divila kdyby to bylo hlady. Kdyby to dožirala a nenechávala zbytky, tak zkusím dávat víc jídla, ale zbytečně by se to vyhodilo

Dostává levné granule=šrot a do toho jí na přilepšenou dáte vločky? To už je samý šrot. Nebo jsem to špatně pochopila? Když jí (jim) koupíte maso pro psy, které se kupuje ve velkých baleních a vyjde levněji, nemůžete se dostat na tak vysokou částku. 6kg masa pro tři psy? To máte tygra ne? Mám 30kg psa a sní denně cca kilo masa s kostma.

15.4.2020 11:28
GAELLE

XXX.XXX.55.67

značka těch "granulí" prosím??? on si někdo "nepamatuje" čím psa krmí ????

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.4.2020 11:37
Uživatel s deaktivovaným účtem

lesnížínka napsal(a):
Dostává levné granule=šrot a do toho jí na přilepšenou dáte vločky? To už je samý šrot. Nebo jsem to špatně pochopila? Když jí (jim) koupíte maso pro psy, které se kupuje ve velkých baleních a vyjde levněji, nemůžete se dostat na tak vysokou částku. 6kg masa pro tři psy? To máte tygra ne? Mám 30kg psa a sní denně cca kilo masa s kostma.

Jo tak taky mě to napadlo s tím tygrem.....já ani nekupuju levné mletiny, vnitřnostem taky moc nedáme, takže většina toho je svalovina, žaludky, srdce....6 kg masa?? Taky by mě zajímalo, jak velcí jsou ti psi.

Za těch 12000,- to vychází cca 66,- Kč za kilo, jestli dobře počítám....maso pro psy se dá opravdu koupit levněji. A když granule, tak bych se přimlouvala za nějaké kvalitnější.

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.4.2020 11:41
Uživatel s deaktivovaným účtem

lesnížínka napsal(a):
Dostává levné granule=šrot a do toho jí na přilepšenou dáte vločky? To už je samý šrot. Nebo jsem to špatně pochopila? Když jí (jim) koupíte maso pro psy, které se kupuje ve velkých baleních a vyjde levněji, nemůžete se dostat na tak vysokou částku. 6kg masa pro tři psy? To máte tygra ne? Mám 30kg psa a sní denně cca kilo masa s kostma.

Oni ti naši toho sežerou hodně. Ano špatně jste to pochopila, bavíme se o tom že jim kupujeme poměrně drahý granule

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.4.2020 11:43
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Jo tak taky mě to napadlo s tím tygrem.....já ani nekupuju levné mletiny, vnitřnostem taky moc nedáme, takže většina toho je svalovina, žaludky, srdce....6 kg masa?? Taky by mě zajímalo, jak velcí jsou ti psi.

Za těch 12000,- to vychází cca 66,- Kč za kilo, jestli dobře počítám....maso pro psy se dá opravdu koupit levněji. A když granule, tak bych se přimlouvala za nějaké kvalitnější.

Jsou to Berňáci.

15.4.2020 11:48
GAELLE

XXX.XXX.55.67

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Oni ti naši toho sežerou hodně. Ano špatně jste to pochopila, bavíme se o tom že jim kupujeme poměrně drahý granule

tu ZNAČKU TĚCH GRANULÍ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.4.2020 11:50
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Oni ti naši toho sežerou hodně. Ano špatně jste to pochopila, bavíme se o tom že jim kupujeme poměrně drahý granule

1000,-Kč za 18 kg je levný šrot.
a 2 kg MASA denně pro 1 BSP?

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.4.2020 12:02
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Jsou to Berňáci.

No tak já mám křížence berňáků a bernardýnů...takže velikost velmi podobná....a mě jídlo vyjde na 2500,- tisíce, možná 3 tis. když napočítám nějaká svačinky a vám by 3 psi vyšli na 12 tis??....není to k tématu, tak už se nebudu asi dále vyjadřovat, ale myslím, že svým psům docela dopřávám a dle vašeho klíče by mě strava pro ně musela vyjít na 8 tis., což teda rozhodně nevychází.

Ale každýho věc, čím kdo krmí....jen mě prosím nekrmte nesmysly

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.4.2020 12:14
Uživatel s deaktivovaným účtem

já do toho zase vstoupím

nemyslím si, že je to krmením.

to máte jak s Norou. Granule, ham mňam. Masová konzerva, ham mňam. Maso syrové, ham mňam. Maso vařené, ham mňam. Celé morče, ham mňam. Celá myš, ham mňam. Celý kohout, ham mňam. Chleba, ham mňam. Knedlík s omáčkou, ham mňam. Vařené brambory, ham mňam. Celé vejce, ham mňam. Vařená zelenina, ham mňam. Kost z polívky, ham mňam. Syrová kost, ham mňam. Jogurt, ham mňam. Tvaroh, ham mňam. Mrkev, ham mňam. Jablko, ham mňam. Zbytky ovoce z odštavňovače, ham mňam. Sušený střeva/uši/plíce ham mňam. Prebafrikovaný frolíky, ham mňam

Lidský hovno, ham mňam
Polorozložená srnčí kost, ham mňam
Obal od paštiky ham mňam
Plesnivej chleba ham mňam

Naposledy jsem jí vyhrožovala, že budem ven chodit s košem a bude jako zlej pes

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.4.2020 12:46
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
já do toho zase vstoupím

nemyslím si, že je to krmením.

to máte jak s Norou. Granule, ham mňam. Masová konzerva, ham mňam. Maso syrové, ham mňam. Maso vařené, ham mňam. Celé morče, ham mňam. Celá myš, ham mňam. Celý kohout, ham mňam. Chleba, ham mňam. Knedlík s omáčkou, ham mňam. Vařené brambory, ham mňam. Celé vejce, ham mňam. Vařená zelenina, ham mňam. Kost z polívky, ham mňam. Syrová kost, ham mňam. Jogurt, ham mňam. Tvaroh, ham mňam. Mrkev, ham mňam. Jablko, ham mňam. Zbytky ovoce z odštavňovače, ham mňam. Sušený střeva/uši/plíce ham mňam. Prebafrikovaný frolíky, ham mňam

Lidský hovno, ham mňam
Polorozložená srnčí kost, ham mňam
Obal od paštiky ham mňam
Plesnivej chleba ham mňam

Naposledy jsem jí vyhrožovala, že budem ven chodit s košem a bude jako zlej pes

Jupí konečně někdo kdo tady po mně nastartuje že jim dávám šrot, levný granule atd... chtěla jsem vědět co pomůže,místo toho se tady se mnou každej hádá kvůli masu, který jim stejně dávat nebudu, ať to stojí co to stojí, žerou granule od narození tak už mi s tím dejte pokoj, není to hlady žere dost a nebudu hledat jak se jmenujou nějaký pitomý granule, prostě barf nebude a vy mě třeba utopte.
Tímto bych asi ty vaše "rady" ukončila.
Takže díky těm kteří se snažili pomoct a nechtěli furt barf nebo jméno granulí.
Rady si ráda budu číst ale na dotazy ohledně granulí a dalších věcem k ničemu se vyjadřovat už nebudu.
DÍK

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.4.2020 12:53
Uživatel s deaktivovaným účtem

GAELLE napsal(a):
značka těch "granulí" prosím??? on si někdo "nepamatuje" čím psa krmí ????

K čemu vám to bude

15.4.2020 12:58
lupus4

XXX.XXX.205.61

další zralá na medúzu

hlavně si do ničeho nenechte kecat, děláte to fakt "výborně"
hlavně, dejte bacha, abyste se nedozvěděla něco nového, byť by to psovi mohlo i pomoc

Zyky

15.4.2020 13:06
Zyky

XXX.XXX.253.224

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Krmíme 3× denně a skoro vždy něco nechá, protože už nemůže, dostává velkou mísu žrádla, takže bych se divila kdyby to bylo hlady. Kdyby to dožirala a nenechávala zbytky, tak zkusím dávat víc jídla, ale zbytečně by se to vyhodilo

Já tím samozřejmě nemyslím, že byste jim nedávala dostatečně najíst, jen jsem se snažila poradit.
Moje Triss dostává žrádla dost, ale kouká na mě hladové neustále
A aby mi nechala něco v misce, jako maso? No to bych si myslela, že je nemocná..

15.4.2020 13:11
Šarina

XXX.XXX.243.72

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Jupí konečně někdo kdo tady po mně nastartuje že jim dávám šrot, levný granule atd... chtěla jsem vědět co pomůže,místo toho se tady se mnou každej hádá kvůli masu, který jim stejně dávat nebudu, ať to stojí co to stojí, žerou granule od narození tak už mi s tím dejte pokoj, není to hlady žere dost a nebudu hledat jak se jmenujou nějaký pitomý granule, prostě barf nebude a vy mě třeba utopte.
Tímto bych asi ty vaše "rady" ukončila.
Takže díky těm kteří se snažili pomoct a nechtěli furt barf nebo jméno granulí.
Rady si ráda budu číst ale na dotazy ohledně granulí a dalších věcem k ničemu se vyjadřovat už nebudu.
DÍK

Aaaaha.
tak je to jasné!
napsat jméno granulí a konzerv zkrátka nechcete.
Proč asi?????
Proč tajíte druh granulí a konzerv, přestože to vy se ptáte na řešení vašeho problému a dotaz na druh žrádla tu padl opakovaně, protože to je zásadní.

Vy jako fakt nevíte, jaký žrádlo dáváte psům? To vám máme věřit?
DĚLÁTE SI SRANDU ZE SVÝCH PSŮ NEBO Z NÁS?
Anebo se stydíte za to, čím krmíte? Tak se klidně styďte. Mně osobně je to jedno (psů je mi líto), ale relevantní radu nečekejte.

(Vaše propočty masité stravy jsou legrační a vlastně znemožňují další diskuzi. To ale i všeobecně dikce vašich příspěvků. Takže: Good luck)

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.4.2020 13:19
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Jupí konečně někdo kdo tady po mně nastartuje že jim dávám šrot, levný granule atd... chtěla jsem vědět co pomůže,místo toho se tady se mnou každej hádá kvůli masu, který jim stejně dávat nebudu, ať to stojí co to stojí, žerou granule od narození tak už mi s tím dejte pokoj, není to hlady žere dost a nebudu hledat jak se jmenujou nějaký pitomý granule, prostě barf nebude a vy mě třeba utopte.
Tímto bych asi ty vaše "rady" ukončila.
Takže díky těm kteří se snažili pomoct a nechtěli furt barf nebo jméno granulí.
Rady si ráda budu číst ale na dotazy ohledně granulí a dalších věcem k ničemu se vyjadřovat už nebudu.
DÍK

...nezlobte se, ale jaký je problém kouknut a opsat jméno granulí z pytle ze kterého krmíte své psy.....

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.4.2020 13:39
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
1000,-Kč za 18 kg je levný šrot.
a 2 kg MASA denně pro 1 BSP?

vy jste možná tak na šrot už mě to pěkně s.re dejte mi ban je mi to už jedno, ale serte se do granulí někoho jinýho, ano 18kg, ale asi 5kg je jako dárek takže přestante s nějakým šrotem, jděte si urážet lidi co krmí své psy granulemi za 200kč a ne slušný lidi který neutrácí 3000,- za 10kg granulí

15.4.2020 13:48
Huskyjanina

XXX.XXX.252.62

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Jupí konečně někdo kdo tady po mně nastartuje že jim dávám šrot, levný granule atd... chtěla jsem vědět co pomůže,místo toho se tady se mnou každej hádá kvůli masu, který jim stejně dávat nebudu, ať to stojí co to stojí, žerou granule od narození tak už mi s tím dejte pokoj, není to hlady žere dost a nebudu hledat jak se jmenujou nějaký pitomý granule, prostě barf nebude a vy mě třeba utopte.
Tímto bych asi ty vaše "rady" ukončila.
Takže díky těm kteří se snažili pomoct a nechtěli furt barf nebo jméno granulí.
Rady si ráda budu číst ale na dotazy ohledně granulí a dalších věcem k ničemu se vyjadřovat už nebudu.
DÍK

Elda, běžte už do p*dele.! A až možná jednou procitnete a přestanete psy krmit šrotem, tak vám psi přestanou žrát ho*na. Sbohem!

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.4.2020 13:51
Uživatel s deaktivovaným účtem

Huskyjanina napsal(a):
Elda, běžte už do p*dele.! A až možná jednou procitnete a přestanete psy krmit šrotem, tak vám psi přestanou žrát ho*na. Sbohem!

šrot mám takový pocit vypadá úplně jinak, ne jako granulované krmivo
NENASHLEDANOU

15.4.2020 14:04
GAELLE

XXX.XXX.55.67

souhlas běžte do p*dele. člověk který NEVÍ ČÍM své psy krmí a odmítá napsat co je napsáno na pytli si žádnou radu nezaslouží.

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.4.2020 14:11
Uživatel s deaktivovaným účtem

GAELLE napsal(a):
souhlas běžte do p*dele. člověk který NEVÍ ČÍM své psy krmí a odmítá napsat co je napsáno na pytli si žádnou radu nezaslouží.

Vím čím své psy krmím. Granulemi a ne těmi p.čovinami co sem furt cpete, furt nějakej šrot atd.. zajímalo by mě jestli by jste kupovali 15 kg granulí které jim vydrží maximálně 14 dní za třeba 3 tisíce, takže 6 tisíc měsíčně POUZE z granule???! to se docela prodraží ne? ty co máme teď jím nevadí, mají pěknou srst, docela přibírají a nemají po nich sra.čku, tak proč kupovat předražené granule nebo barf kvůli kterému bych si musela pořídit další mrazák nebo ledničku. tak mi přestaňte radit s granulema

15.4.2020 14:28
impact

XXX.XXX.44.71

Tady je to dneska samej de ment. Lidi že na to máte nervy.

15.4.2020 14:45
Šarina

XXX.XXX.243.72

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
vy jste možná tak na šrot už mě to pěkně s.re dejte mi ban je mi to už jedno, ale serte se do granulí někoho jinýho, ano 18kg, ale asi 5kg je jako dárek takže přestante s nějakým šrotem, jděte si urážet lidi co krmí své psy granulemi za 200kč a ne slušný lidi který neutrácí 3000,- za 10kg granulí

vám tady někdo šlápl na vocas?

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.4.2020 14:56
Uživatel s deaktivovaným účtem

Já ještě ohledně toho žraní exkrementů vs. krmení....

Jak už jsem psala, s fenou jsem měla v době granulové podobný problém (samozřejmě příčina může být i jinde), ale myslím, že to krmení je to první, nad čím by se měl člověk zamyslet.
Klidně to napíšu, krmila jsem britem, takže šrotem, o kterém jsem si ale myslela, že to není fujtajblovej hnus, ale že když to jsou tzv. "prémiovky" mělo by to být v poho....exkrementy byly u psů podstatně objemnější, ale jakože o hodně, než když jsem přešla na krmení masem...z toho mi vychází jediné...pokud se mýlím, tak se omlouvám, nějak podrobněji jsem se o to nezajímala....že v granulích je podstatně víc věcí, které pes nevyužije a vyloučí je....napadá mě, jestli ty hovínka nežrala prostě proto, že v nich byly i nedokonale strávené věci...defakto jídlo.
Další věc je, že fena je hodně žravá a že jí granule špatně zasycovaly, ale víc už jí krmit nešlo, už takhle mi přišlo, že je toho hromada....prostě, že měla hlad, i když ty dávky jídla byly docela velké....

Píšete, že šrot vypadá jinak....zkusila jste ty granule zalít vodou a nechat rozmočit??...vypadá to pak podobně jako řidší hovno a řekla bych, že když k tomu čuchnete, tak to taky není žádná hitparáda.......a to opravdu nepíšu jako, že chci na vás machrovat....sama jsem granulemi - šrotem 3 roky v dobré víře krmila a na rovinu, když něco dělám blbě, tak si klidně tady nechám pořádně vynadat, ale tak alespoň se nad tím zamyslím, jestli ti dotyční nemají pravdu.

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.4.2020 16:33
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Já ještě ohledně toho žraní exkrementů vs. krmení....

Jak už jsem psala, s fenou jsem měla v době granulové podobný problém (samozřejmě příčina může být i jinde), ale myslím, že to krmení je to první, nad čím by se měl člověk zamyslet.
Klidně to napíšu, krmila jsem britem, takže šrotem, o kterém jsem si ale myslela, že to není fujtajblovej hnus, ale že když to jsou tzv. "prémiovky" mělo by to být v poho....exkrementy byly u psů podstatně objemnější, ale jakože o hodně, než když jsem přešla na krmení masem...z toho mi vychází jediné...pokud se mýlím, tak se omlouvám, nějak podrobněji jsem se o to nezajímala....že v granulích je podstatně víc věcí, které pes nevyužije a vyloučí je....napadá mě, jestli ty hovínka nežrala prostě proto, že v nich byly i nedokonale strávené věci...defakto jídlo.
Další věc je, že fena je hodně žravá a že jí granule špatně zasycovaly, ale víc už jí krmit nešlo, už takhle mi přišlo, že je toho hromada....prostě, že měla hlad, i když ty dávky jídla byly docela velké....

Píšete, že šrot vypadá jinak....zkusila jste ty granule zalít vodou a nechat rozmočit??...vypadá to pak podobně jako řidší hovno a řekla bych, že když k tomu čuchnete, tak to taky není žádná hitparáda.......a to opravdu nepíšu jako, že chci na vás machrovat....sama jsem granulemi - šrotem 3 roky v dobré víře krmila a na rovinu, když něco dělám blbě, tak si klidně tady nechám pořádně vynadat, ale tak alespoň se nad tím zamyslím, jestli ti dotyční nemají pravdu.

Děkuji že jste to napsala takhle hezky, hned bych krmila masem, ale bohužel finance máme jen na nějaké "lepší" granule a nebudu miláčky dávat pryč jen kvůli tomu že nemám na maso, jak tady pár lidí píše, myslím že granule je nezabijí, chápu min výživy atd.. Ale prostě to nenažraný stvoření by fakt vyšlo na strašně moc peněz

15.4.2020 16:35
GAELLE

XXX.XXX.55.67

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Děkuji že jste to napsala takhle hezky, hned bych krmila masem, ale bohužel finance máme jen na nějaké "lepší" granule a nebudu miláčky dávat pryč jen kvůli tomu že nemám na maso, jak tady pár lidí píše, myslím že granule je nezabijí, chápu min výživy atd.. Ale prostě to nenažraný stvoření by fakt vyšlo na strašně moc peněz

maso vyjde levněji než granule. a když někdo nemá na pořádné žrádlo jak potom může mít na řešení zdravotních problémů zvířete? ale to si má každý rozmyslet a SPOČÍTAT PŘED pořízením ............

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.4.2020 16:43
Uživatel s deaktivovaným účtem

GAELLE napsal(a):
maso vyjde levněji než granule. a když někdo nemá na pořádné žrádlo jak potom může mít na řešení zdravotních problémů zvířete? ale to si má každý rozmyslet a SPOČÍTAT PŘED pořízením ............

Tyhle psy už máme asi 7 rokem a ano máme na úrazy, ale právě proto aby jsme měli na úrazy nemůžeme mít maso.
Teď nás fenka stála asi 15 000 za operace a měli jsme na to

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.4.2020 18:25
Uživatel s deaktivovaným účtem

Krmení masem dietně (tzn. dráž) mi vyšlo pro jednoho 30 kg psa na 1000-1500 Kč měsíčně. Samozřejmě, granule se dají koupit i levnějc, ale je to pak holt především obilí, kukuřice, šrot...

15.4.2020 23:00
fikovnice

XXX.XXX.55.31

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Jaká hovna žere? Je rozdíl mezi vlastní nebo cizí, nebo jestli žere kočičince nebo králičí bobky.

Jo, Nora žere i syrové maso, syreček už tak často ne, vždyť je to i pro člověka drahá dobrota, ale výkaly teda klidně žere taky.

Nejradši má lidský. To by jeden blil.

Toto je super příspěvek!

Uživatel s deaktivovaným účtem

16.4.2020 05:22
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Krmení masem dietně (tzn. dráž) mi vyšlo pro jednoho 30 kg psa na 1000-1500 Kč měsíčně. Samozřejmě, granule se dají koupit i levnějc, ale je to pak holt především obilí, kukuřice, šrot...

A můžu se zeptat na nějaký stranky kde jste toto našla ? A jaké maso jim dávate? Děkuji

Uživatel s deaktivovaným účtem

16.4.2020 07:56
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
A můžu se zeptat na nějaký stranky kde jste toto našla ? A jaké maso jim dávate? Děkuji

Jaký stránky? O krmení masem je toho na internetu a v knihách napsáno kvanta, na to není jedna stránka. Bohužel ani neexistuje žádný tlačítko, který stačí zmáknout a blik, krmíš masem. Pokud chceš krmit masem, není těžký si to nastudovat, dokonce i nejčastější zdravotní diety jsou dobře popsaný ve více zdrojích. Těžký to mohlo být před 15-20 lety, když zdroje nebyly dostupný online na jedno kliknutí (jenže to zase lidi víc používali normální rozum, takže to tak neřešili).
I obchodů s krmným masem je celá řada, třeba vetamix, do psí misky, krmím masem, tutani, a spousta dalších.

Přidejte reakci

Přidat smajlík