Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
14.4.2020 19:56
ScarlettCrimson

XXX.XXX.239.164

Zdravím, už asi týden máme problémy s hlenem ve stolici. Ve středu jsme byli u veta, protože nám začala zvracet a měla průjem (nakonec se zjistilo, že to bylo způsobeno tabletou na odčervení). Dostala injekci proti zvracení a nějaké léky na podporu toho odčervovacího prášku. Jenže hlen přetrvával, tak jsem v pátek byla u veta zase. Nasadil ji atb Entizol 250mg a Dia dog n cat, dostala i atb injekčně. V neděli jsme měli mít kontrolu, ale nedorazila jsem že zdravotních důvodů a pejska neměl, kdo vzít. V pondělí bylo zavřeno, tak jsme šli až dneska. Řekl že opět začne léčbu atb injekčně. Plus ji mám dávat ještě ten entizol. Není to trošku hodně? Nedělal žádný rozbor krve ani stolice. A nasadil dvojitou dávku atb. Entizol dávám 2x denně, čtvrt tablety. A injekce má být obden.
Jedna se o 12 týdenní štěně WHWT.
Při dnešní návštěvě jsem se celkem naštvala a tak jsem vyhledala druhého veta. Řekla mi, že mám přijít ve čtvrtek a donést stolici. Jenže jsem slyšela, že atb můžou výsledek zkreslit. Tak jsem si říkala, jestli léčbu nemám přerušit, když stejně nepomáhá? Co myslíte? Mě to totiž na malé štěně přijde fakt hodně. Tolik antibiotik... Ještě když ani neví, co jí je... Chtěla jsem se pak zeptat té nové veterinářky, jenže mi už nebrala telefon. Tak to zkouším tady. Co byste dělali vy? Děkuji

14.4.2020 20:55
impact

XXX.XXX.195.92

To je hrozně smutný, když si člověk pořídí nemocný štěně od množitele a nemá se pak s ním jak poradit.

14.4.2020 20:59
ScarlettCrimson

XXX.XXX.239.164

impact napsal(a):
To je hrozně smutný, když si člověk pořídí nemocný štěně od množitele a nemá se pak s ním jak poradit.

Vy ste nehorázná p*ča. Paní "mnozitelce" jsem volala. Poradila mi. už pomoc nepotřebuju. Díky.
Akorát chudák váš chlap. Protože s vama se asi nenudí. Taková stíhačka je fakt za všechny prachy.
Navíc nemocne bylo asi až tři týdny potom, co jsme si ho přivezli.

14.4.2020 21:06
ScarlettCrimson

XXX.XXX.239.164

impact napsal(a):
To je hrozně smutný, když si člověk pořídí nemocný štěně od množitele a nemá se pak s ním jak poradit.

Pardon ale... Vaši práci obdivuji. Máte můj odbiv. Ale povahově nic moc.. Štěně od mnozitele fakt nemám... Jak jsem říkala, sama jsem proti tomu. A nikdy bych už psa bez PP nedala množit se dál. Proto hned po prvním hárání volím kastraci...
Ale prosím vás... Tyhle řeči si fakt nechte... Vím od koho psa mám. S paní se znám dost dobře. Konzultovaly jsme to. Atb podávat nemám, mám dát stolici na rozbor a poté něco řešit. Popřípadě Synolux prý taky pomáhá. Tak se zeptat na to. A ano, vím, že to jsou antibiotika. Než si zase rýpnete

14.4.2020 21:15
lupus4

XXX.XXX.205.61

hned po prvním hárání volím kastraci...

to ste fakt "odbornice", asi tak, jako na žrádlo, co ?

to ji fakt moooc "prospěje"

Uživatel s deaktivovaným účtem

14.4.2020 21:17
Uživatel s deaktivovaným účtem

ScarlettCrimson napsal(a):
Pardon ale... Vaši práci obdivuji. Máte můj odbiv. Ale povahově nic moc.. Štěně od mnozitele fakt nemám... Jak jsem říkala, sama jsem proti tomu. A nikdy bych už psa bez PP nedala množit se dál. Proto hned po prvním hárání volím kastraci...
Ale prosím vás... Tyhle řeči si fakt nechte... Vím od koho psa mám. S paní se znám dost dobře. Konzultovaly jsme to. Atb podávat nemám, mám dát stolici na rozbor a poté něco řešit. Popřípadě Synolux prý taky pomáhá. Tak se zeptat na to. A ano, vím, že to jsou antibiotika. Než si zase rýpnete

já si myslím, že byste si měla zvolit veterináře, kterému věříte a kterého budete poslouchat, protože není horšího klienta a horší léčby když panička nechodí na kontroly, oblézá padesát vetů najednou a léčí si to po svém po "konzultaci" na netu a u známých v parku.

14.4.2020 21:33
ScarlettCrimson

XXX.XXX.239.164

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
já si myslím, že byste si měla zvolit veterináře, kterému věříte a kterého budete poslouchat, protože není horšího klienta a horší léčby když panička nechodí na kontroly, oblézá padesát vetů najednou a léčí si to po svém po "konzultaci" na netu a u známých v parku.

Samozrejme, že to teď neléčím nijak. Ve čtvrtek jsem objednaná na ten rozbor. Teprve pak se bude řešit léčba

14.4.2020 21:34
ScarlettCrimson

XXX.XXX.239.164

lupus4 napsal(a):
hned po prvním hárání volím kastraci...

to ste fakt "odbornice", asi tak, jako na žrádlo, co ?

to ji fakt moooc "prospěje"

Nevim, co je na tom špatného. Někteří doporučuji kastraci už před prvním háráním

14.4.2020 21:37
ScarlettCrimson

XXX.XXX.239.164

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
já si myslím, že byste si měla zvolit veterináře, kterému věříte a kterého budete poslouchat, protože není horšího klienta a horší léčby když panička nechodí na kontroly, oblézá padesát vetů najednou a léčí si to po svém po "konzultaci" na netu a u známých v parku.

Navíc, jak může proboha vědět, co jí je? Bez jakéhokoliv rozboru? To jako hází léky jen tak z fleku? "Jo, to vypadá na bakterií. Dáme antibiotika." "Jo, to vypadá na rakovinu. Dáme ozářky." "Jo, to vypadá na smrtelnou chorobu, nepomůže už nic." takový přístup fakt nesnesu. Ještě se mi vymlouval na to, že jsou velikonoce, že nikdo žádné rozbory dělat nebude

14.4.2020 22:06
lupus4

XXX.XXX.205.61

ScarlettCrimson napsal(a):
Nevim, co je na tom špatného. Někteří doporučuji kastraci už před prvním háráním

Pediatrické kastrace ukazují, že činí psy náchylnými ke zdravotním rizikům, kterým by se mohlo jinak vyhnout čekáním, až je pes fyzicky vyzrálý, nebo eventuálně v mnoha případech u psů,předcházet tomu úplně pokud není kastrace lékařsky nezbytná.
Negativní stránka kastrace fen
• Pokud je udělána před 1. rokem věku feny, podstatně zvyšuje riziko rakoviny kostí; což je běžná
rakovina u větších plemen se špatnou prognózou.
• Zvyšuje riziko rakoviny sleziny o faktor 2,2 a rakoviny srdečních cév o faktor >5; což je běžná
rakovina a významná příčina smrti některých plemen.
• Ztrojnásobuje riziko hypotyreózy (chorobný stav vyvolaný sníženou nebo zaniklou činností štítné
žlázy s nedostatečnou produkcí tyroidních hormonů).
• Zvyšuje riziko obezity o faktor 1,6-2, což je běžný zdravotní problém u psů s mnoha spojenými
zdravotními problémy.
• Způsobuje inkontinenci moči o 4-20% u fen.
• Zvyšuje riziko trvalých nebo navracejících se infekcí močových cest o faktor 3-4.
• Zvyšuje riziko ustupující pochvy (vulva hypoplasia), vaginálních zánětů, hlavně u fen
kastrovaných před pubertou.
• Zdvojnásobuje malé riziko (<1%) nádorů močových cest.
• Zvyšuje riziko ortopedických poruch.
• Zvyšuje riziko nepříznivé reakce na očkování.
Jedna věc je jasná – mnoho informací o kastraci, které jsou dostupné pro veřejnost, jsou nevyvážené a obsahují tvrzení, která jsou přehnaná nebo nepodložená důkazy.
Všeobecná doporučení nejsou podpořena poznatky veterinární lékařské literatury.
Ale to jistě víte...

14.4.2020 22:08
ScarlettCrimson

XXX.XXX.239.164

lupus4 napsal(a):
Pediatrické kastrace ukazují, že činí psy náchylnými ke zdravotním rizikům, kterým by se mohlo jinak vyhnout čekáním, až je pes fyzicky vyzrálý, nebo eventuálně v mnoha případech u psů,předcházet tomu úplně pokud není kastrace lékařsky nezbytná.
Negativní stránka kastrace fen
• Pokud je udělána před 1. rokem věku feny, podstatně zvyšuje riziko rakoviny kostí; což je běžná
rakovina u větších plemen se špatnou prognózou.
• Zvyšuje riziko rakoviny sleziny o faktor 2,2 a rakoviny srdečních cév o faktor >5; což je běžná
rakovina a významná příčina smrti některých plemen.
• Ztrojnásobuje riziko hypotyreózy (chorobný stav vyvolaný sníženou nebo zaniklou činností štítné
žlázy s nedostatečnou produkcí tyroidních hormonů).
• Zvyšuje riziko obezity o faktor 1,6-2, což je běžný zdravotní problém u psů s mnoha spojenými
zdravotními problémy.
• Způsobuje inkontinenci moči o 4-20% u fen.
• Zvyšuje riziko trvalých nebo navracejících se infekcí močových cest o faktor 3-4.
• Zvyšuje riziko ustupující pochvy (vulva hypoplasia), vaginálních zánětů, hlavně u fen
kastrovaných před pubertou.
• Zdvojnásobuje malé riziko (<1%) nádorů močových cest.
• Zvyšuje riziko ortopedických poruch.
• Zvyšuje riziko nepříznivé reakce na očkování.
Jedna věc je jasná – mnoho informací o kastraci, které jsou dostupné pro veřejnost, jsou nevyvážené a obsahují tvrzení, která jsou přehnaná nebo nepodložená důkazy.
Všeobecná doporučení nejsou podpořena poznatky veterinární lékařské literatury.
Ale to jistě víte...

Me právě můj, teď už bývalý, veterinář doporučoval kastraci ještě před prvním háráním. To bych ale neudělala. To je hodně brzy

14.4.2020 22:13
lupus4

XXX.XXX.205.61

Když už "musíte" řezat do zdravého zvířete, tak ji nechte alespoň DOSPĚT.
Ono ohlídat jedináčka je fakt "těžký".

14.4.2020 22:22
ScarlettCrimson

XXX.XXX.239.164

lupus4 napsal(a):
Když už "musíte" řezat do zdravého zvířete, tak ji nechte alespoň DOSPĚT.
Ono ohlídat jedináčka je fakt "těžký".

Všechno má své pro a proti. Vy ste uvedla pouze proti. Nějaké pro by se nenašlo? Určitě našlo.
Připadá mi, že vy a paní "impact" tady tomu "velíte". Každý dokáže mít hloupé kecy. Ale málokdo to dokáže napsat s klidem a vysvětlit to. Ne hned tady štěkat. Absolutně vůbec nevím, kdo ste. Ale dokážu říct, že normální teda nebudete. Radši budu blbcem 5 minut a zeptám se, než abych byla blbec celý život. A když už se ptám, tak asi nevím. A očekávám nějaké rady. Ne stupidní kecy. To umí každý. Lidi jako vy u mě klesáte na úplné dno. To se na mě fakt nezlobte. Ale každý normální člověk poradí tomu, kdo neví. A nedělá z něho úplného kr*pla. To, že to děláte vy značí dost věcí. Například to, že asi nemáte věci ve svém životě srovnané, a tak si to tady "anonymně" vyléváte na ostatních. Jestli máte problémy, tak jděte k psychoušovi. Ne na internet.

Neregistrovaný uživatel

14.4.2020 23:11
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.13.27

ScarlettCrimson napsal(a):
Všechno má své pro a proti. Vy ste uvedla pouze proti. Nějaké pro by se nenašlo? Určitě našlo.
Připadá mi, že vy a paní "impact" tady tomu "velíte". Každý dokáže mít hloupé kecy. Ale málokdo to dokáže napsat s klidem a vysvětlit to. Ne hned tady štěkat. Absolutně vůbec nevím, kdo ste. Ale dokážu říct, že normální teda nebudete. Radši budu blbcem 5 minut a zeptám se, než abych byla blbec celý život. A když už se ptám, tak asi nevím. A očekávám nějaké rady. Ne stupidní kecy. To umí každý. Lidi jako vy u mě klesáte na úplné dno. To se na mě fakt nezlobte. Ale každý normální člověk poradí tomu, kdo neví. A nedělá z něho úplného kr*pla. To, že to děláte vy značí dost věcí. Například to, že asi nemáte věci ve svém životě srovnané, a tak si to tady "anonymně" vyléváte na ostatních. Jestli máte problémy, tak jděte k psychoušovi. Ne na internet.

Zatim se tu jako psychous projevujes akorat ty.

14.4.2020 23:18
ScarlettCrimson

XXX.XXX.239.164

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Zatim se tu jako psychous projevujes akorat ty.

Tohle není poprvé, co mám tady s touhle paní výstup. A už mě začíná dost s*át.

14.4.2020 23:21
Inspektor Pišišvor

XXX.XXX.11.129

ScarlettCrimson napsal(a):
Tohle není poprvé, co mám tady s touhle paní výstup. A už mě začíná dost s*át.

Bohužel ta paní, co Vás tady tak se.e projevuje nesrovnatelně víc intelektu, než Vy🤔

14.4.2020 23:26
ScarlettCrimson

XXX.XXX.239.164

Inspektor Pišišvor napsal(a):
Bohužel ta paní, co Vás tady tak se.e projevuje nesrovnatelně víc intelektu, než Vy🤔

Tady možná. V předchozích diskuzích absolutně vůbec. Nesnáším povyšování. A to tady tahle paní dělá strašně moc ráda. Každopádně... Ifauna úplně stránka k ho*nu. Zajímalo by mě, jestli tady někdo fakt našel odpověď na to, na co se ptal. Protože tady akorát vidím bandu lidí s komplexy, kteří strašně moc miluji vyvolávat hádky.
Prosím vás, nedivte se mi, že se tak chovám. Když se na něco ptám, tak očekávám odpověď, jak už jsem psala. A ne, aby tady do mě neustále někdo ryl. Pak vyletím, protože mě to dokáže akorát na*rat. Většina lidí by udělalo to samé. Ono... Já si spíš myslím, že jim jde o to že jsem to psala já. Kdyby to napsala nějaká Anča z Prahy, tak budou odpovědi normální. Tady se ke chovají takhle jen proto, že nemám psa s PP. A tohle je povyšování Nic víc, nic míň. A nechápu, proč by se měli povyšovat. Pes jako pes. To, že je bez PP, neznamená, že je nějaký odpad.

15.4.2020 00:06
GAELLE

XXX.XXX.55.67

ScarlettCrimson napsal(a):
Tady možná. V předchozích diskuzích absolutně vůbec. Nesnáším povyšování. A to tady tahle paní dělá strašně moc ráda. Každopádně... Ifauna úplně stránka k ho*nu. Zajímalo by mě, jestli tady někdo fakt našel odpověď na to, na co se ptal. Protože tady akorát vidím bandu lidí s komplexy, kteří strašně moc miluji vyvolávat hádky.
Prosím vás, nedivte se mi, že se tak chovám. Když se na něco ptám, tak očekávám odpověď, jak už jsem psala. A ne, aby tady do mě neustále někdo ryl. Pak vyletím, protože mě to dokáže akorát na*rat. Většina lidí by udělalo to samé. Ono... Já si spíš myslím, že jim jde o to že jsem to psala já. Kdyby to napsala nějaká Anča z Prahy, tak budou odpovědi normální. Tady se ke chovají takhle jen proto, že nemám psa s PP. A tohle je povyšování Nic víc, nic míň. A nechápu, proč by se měli povyšovat. Pes jako pes. To, že je bez PP, neznamená, že je nějaký odpad.

tak proč sem chodíte když je to tu samý deb*l a proč se na něco ptáte??
zkuste najít dobrého veterináře.
a zdravé zvíře bych určitě nekastrovala.
možná si v mezičase skočte k psychologovi. hezký večer

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.4.2020 07:17
Uživatel s deaktivovaným účtem

Nejlepší je, když sem přijde nějaká noname náctiletá (minimálně projevem) a začne se tu sprostě vytahovat na všechny ostatní, co znarozdíl od ní něco vědí

15.4.2020 08:45
ScarlettCrimson

XXX.XXX.239.164

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Nejlepší je, když sem přijde nějaká noname náctiletá (minimálně projevem) a začne se tu sprostě vytahovat na všechny ostatní, co znarozdíl od ní něco vědí

Každý tu je noname. Proto to tady tak vypadá

15.4.2020 08:46
ScarlettCrimson

XXX.XXX.239.164

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Nejlepší je, když sem přijde nějaká noname náctiletá (minimálně projevem) a začne se tu sprostě vytahovat na všechny ostatní, co znarozdíl od ní něco vědí

A proto se ptám. Protože vím, že něco víte.
Ale to vám asi nedošlo, tak se tady musíme hádat

15.4.2020 08:47
ScarlettCrimson

XXX.XXX.239.164

GAELLE napsal(a):
tak proč sem chodíte když je to tu samý deb*l a proč se na něco ptáte??
zkuste najít dobrého veterináře.
a zdravé zvíře bych určitě nekastrovala.
možná si v mezičase skočte k psychologovi. hezký večer

Pokud vás to potěší, tak jsem k psychiatrovi chodila. Bohužel nezjistil nic neobvyklého

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.4.2020 08:55
Uživatel s deaktivovaným účtem

ScarlettCrimson napsal(a):
A proto se ptám. Protože vím, že něco víte.
Ale to vám asi nedošlo, tak se tady musíme hádat

Ty víš, že něco víme, ale do každýho, kdo ti tu něco konstruktivního napíše, se sprostě navážíš? To si trochu protiřečíš.
Nejsme tu všichni noname, stačí si kliknout na jméno a podívat se, jak kdo přispívá, co píše, co má za sebou (naprostá většina z nás tady má bohatou mnohaletou historii příspěvků). Když si dáš trochu práce, dozvíš se snadno, kdo je tady veterinář, kdo je chovatel, kdo dělá jaký sport, jaké problémy jsou čí obor, atd. Ale to jsi neudělala, hned všechny urážíš. Čekáš, že ti po tom ještě někdo poradí?

15.4.2020 08:59
ScarlettCrimson

XXX.XXX.239.164

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ty víš, že něco víme, ale do každýho, kdo ti tu něco konstruktivního napíše, se sprostě navážíš? To si trochu protiřečíš.
Nejsme tu všichni noname, stačí si kliknout na jméno a podívat se, jak kdo přispívá, co píše, co má za sebou (naprostá většina z nás tady má bohatou mnohaletou historii příspěvků). Když si dáš trochu práce, dozvíš se snadno, kdo je tady veterinář, kdo je chovatel, kdo dělá jaký sport, jaké problémy jsou čí obor, atd. Ale to jsi neudělala, hned všechny urážíš. Čekáš, že ti po tom ještě někdo poradí?

Tak to už neřešme... Mám doma starosti se psem a ještě se hádat tady.. Už mě to nebaví.
Už to uzavřeme. Jsem domluvená s novou veterinářkou na rozboru trusu. Pak budeme vědět o co se blíže jedna...
Každopádně. Paní "množitelka" mi zvedla telefon a asi 10 minut jsme se spolu bavily. Říkala, že s tím zkušenost má. A že pokud v tom není krev, tak by to nijak extra neřešila. Že ji to většinou pejsi dělali, když něco špatného snědli.
Byla jsem v kontaktu i s jejím bráškou a majitelka tento problém nemá.

15.4.2020 08:59
Inspektor Pišišvor

XXX.XXX.11.129

ScarlettCrimson napsal(a):
Každý tu je noname. Proto to tady tak vypadá

To se pletete - většina místních zase tak anonymní není, a ví se kdo se pod kterou přezdívkou nachází.

15.4.2020 09:01
ScarlettCrimson

XXX.XXX.239.164

Inspektor Pišišvor napsal(a):
To se pletete - většina místních zase tak anonymní není, a ví se kdo se pod kterou přezdívkou nachází.

Tak promiňte, nevěděla jsem, že se tady znáte. Na ifaunu jsem narazila náhodou

15.4.2020 09:21
ScarlettCrimson

XXX.XXX.239.164

No.. Každopádně rozhodla jsem se ty antibiotika vysadit. Naposled je měla před 25 hodinami. A trus má momentálně v pořádku. Myslíte, že to mohlo být i těmi atb?

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.4.2020 09:36
Uživatel s deaktivovaným účtem

och....
jakože atb dám jednou, dvakrát, třikrát, v lepším případě i ve správných intervalech, pak usoudím, že mu je líp, nebo že je léčba nesprávná, tak mu je den, dva nedám, pak někdy hodím prášek, dva..........
och

15.4.2020 09:38
ScarlettCrimson

XXX.XXX.239.164

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
och....
jakože atb dám jednou, dvakrát, třikrát, v lepším případě i ve správných intervalech, pak usoudím, že mu je líp, nebo že je léčba nesprávná, tak mu je den, dva nedám, pak někdy hodím prášek, dva..........
och

Měla je od pátku.

15.4.2020 09:45
ScarlettCrimson

XXX.XXX.239.164

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
och....
jakože atb dám jednou, dvakrát, třikrát, v lepším případě i ve správných intervalech, pak usoudím, že mu je líp, nebo že je léčba nesprávná, tak mu je den, dva nedám, pak někdy hodím prášek, dva..........
och

Plus kombinovaně s injekcemi. Ale nezabírálo to.
Prášky měla ve správných intervalech. Co 12 hodin. Mela jsem nastavený budík.

15.4.2020 09:51
ScarlettCrimson

XXX.XXX.239.164

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
och....
jakože atb dám jednou, dvakrát, třikrát, v lepším případě i ve správných intervalech, pak usoudím, že mu je líp, nebo že je léčba nesprávná, tak mu je den, dva nedám, pak někdy hodím prášek, dva..........
och

Nebo Teda... Od pátku pravidelně. Ve středu dostala ještě injekci

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.4.2020 09:52
Uživatel s deaktivovaným účtem

A říká ti něco taková základní poučka, že antibiotika se musí vždy dobrat do konce tak, jak určil lékař?

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.4.2020 09:56
Uživatel s deaktivovaným účtem

"Naposled je měla před 25 hodinami. A trus má momentálně v pořádku."

"Plus kombinovaně s injekcemi. Ale nezabírálo to"

tak zabralo nebo ne?......

15.4.2020 09:58
Inspektor Pišišvor

XXX.XXX.11.129

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
"Naposled je měla před 25 hodinami. A trus má momentálně v pořádku."

"Plus kombinovaně s injekcemi. Ale nezabírálo to"

tak zabralo nebo ne?......

Já už bych se v tom nešťourala 🤪

... ono je to stejně jedno 😉

15.4.2020 09:59
ScarlettCrimson

XXX.XXX.239.164

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
"Naposled je měla před 25 hodinami. A trus má momentálně v pořádku."

"Plus kombinovaně s injekcemi. Ale nezabírálo to"

tak zabralo nebo ne?......

Ne... Špatně napsané ATB nezabírály, pokud jsem je podávala. Po vysazení měla bobek v pohodě.
Proto se ptám, jestli mohla ten hlen mít i t těch antibiotik. Protože když jsem je vysadila, tak najednou bylo všechno ok

15.4.2020 10:01
ScarlettCrimson

XXX.XXX.239.164

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
A říká ti něco taková základní poučka, že antibiotika se musí vždy dobrat do konce tak, jak určil lékař?

On ji to chtěl cpát ještě dalších 14 dnů...
Já bych jí to klidně dávala. Ale nemám prostě tu jistotu. Přijde mi to na takového prcka hodně. Injekce plus ještě prášky. A kor když nevi, co jí je. Jak už jsem psala... Tuhle diagnózu zjistil podle toho, že se na ni podíval. Prohmatal břicho a to bylo vše. Nebral žádnou krev a ani nedělal žádné rozbory. Jak můžu mít jistotu, že to je bakterie a že na to atb zabere?

15.4.2020 10:04
ScarlettCrimson

XXX.XXX.239.164

Takhle psovi akorát ničím játra už odmala.
Léčení, neléčení..

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.4.2020 10:08
Uživatel s deaktivovaným účtem

Scarlett, ty jsi lékař?
že máš takové povědomí o tom, jak fungují atb?
a že jsi teda nereagovala při vyšetření, nedožadovala se odběru krve, nedonesla trus, nedožadovala se výtěru z konečníku.........ale teda dala atb a po necelém týdnu odborně usoudila, že už není třeba.....?


(hele, nespadá tohle už pod pojem týrání zvířete?)

15.4.2020 10:14
ScarlettCrimson

XXX.XXX.239.164

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Scarlett, ty jsi lékař?
že máš takové povědomí o tom, jak fungují atb?
a že jsi teda nereagovala při vyšetření, nedožadovala se odběru krve, nedonesla trus, nedožadovala se výtěru z konečníku.........ale teda dala atb a po necelém týdnu odborně usoudila, že už není třeba.....?


(hele, nespadá tohle už pod pojem týrání zvířete?)

Já se dozadovala vyšetření. Několikrát. Včera taktéž. Vlastně každou návštěvu. Trus jsem donesla. Poslal mě s nim domů, že přes velikonoce na to nebude mít čas.
A prý, že to bude díky atb zkreslené. Ono je třeba trochu zajímavé, že nová vet mi jako první věc řekla, že mám donést trus. A to o těch atb věděla.
A samozřejmě, že atb fungují na bakterie. U lidí to tak je a u zvířat podle mě nebude výjimka.
V čem to zvíře tyrám? To, že chci aby se konečně vyléčilo a tak sháním dobrého veterináře, kde se dá? Že mi záleží na tom, co do ní dávám? A co je špatného na tom, že nejsem s tímto veterinářem spokojená? To tam mám i přes svou nespokojenost chodit?
(a hele, nespadá tohle náhodou pod vyhrožování?)

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.4.2020 10:23
Uživatel s deaktivovaným účtem

"On ji to chtěl cpát ještě dalších 14 dnů..."

takhle je nakonec bude brat mesic

googlujte - hlen ve stolici, průjem u stenete, giardie, entizol

15.4.2020 10:24
ScarlettCrimson

XXX.XXX.239.164

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
"On ji to chtěl cpát ještě dalších 14 dnů..."

takhle je nakonec bude brat mesic

googlujte - hlen ve stolici, průjem u stenete, giardie, entizol

Tohle už mám všechno prostudované. Giardie to není. A průjem už dávno nemá. Měla jen den a to po podání odčervovací tabletky.

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.4.2020 10:27
Uživatel s deaktivovaným účtem

Giardie to není

jak tohle vite?

15.4.2020 10:28
ScarlettCrimson

XXX.XXX.239.164

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Giardie to není

jak tohle vite?

Podle příznaků?

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.4.2020 10:33
Uživatel s deaktivovaným účtem

ScarlettCrimson napsal(a):
Podle příznaků?

tak to jo

15.4.2020 10:33
ScarlettCrimson

XXX.XXX.239.164

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Giardie to není

jak tohle vite?

Jediné, co má je hlen ve stolici. Což může mít dalších XY příčin. Krev nemá, zvracet nezvracela, průjem také ne. A nechutenství nebo nějaká celková únava už vůbec ne.

15.4.2020 10:34
ScarlettCrimson

XXX.XXX.239.164

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
tak to jo

... No comment.
Mimochodem... Lékař to může vědět jak? když nemá, krom jednoho, žádný z těchto příznaků? Bez rozboru čehokoliv. Krve, stolice, moči.

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.4.2020 10:39
Uživatel s deaktivovaným účtem

ScarlettCrimson napsal(a):
... No comment.
Mimochodem... Lékař to může vědět jak? když nemá, krom jednoho, žádný z těchto příznaků? Bez rozboru čehokoliv. Krve, stolice, moči.

"už asi týden máme problémy s hlenem ve stolici. Ve středu jsme byli u veta, protože nám začala zvracet a měla průjem"

15.4.2020 10:41
ScarlettCrimson

XXX.XXX.239.164

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
"už asi týden máme problémy s hlenem ve stolici. Ve středu jsme byli u veta, protože nám začala zvracet a měla průjem"

Vždyť říkám, že to bylo z té odčervovací tabletky!🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️ To tam taky píšu, prosím. Kdybyste si přečetla další větu.
Hej, vy ste úplně mimo 😂 to tu je jedna perla vedle druhé. Prostě chybu nepřiznáte, že? Nebo to, že mám pravdu?

15.4.2020 10:42
ScarlettCrimson

XXX.XXX.239.164

Už se musím smát, no 😂 tohle už nemá ani hlavy, ani paty 😂😂😂 pletete si komára s velbloudem

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.4.2020 10:43
Uživatel s deaktivovaným účtem

ScarlettCrimson napsal(a):
Vždyť říkám, že to bylo z té odčervovací tabletky!🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️ To tam taky píšu, prosím. Kdybyste si přečetla další větu.
Hej, vy ste úplně mimo 😂 to tu je jedna perla vedle druhé. Prostě chybu nepřiznáte, že? Nebo to, že mám pravdu?


tak jo. mate pravdu.

15.4.2020 10:43
ScarlettCrimson

XXX.XXX.239.164

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):

tak jo. mate pravdu.

🙃

15.4.2020 10:48
Inspektor Pišišvor

XXX.XXX.11.129

Asi jsem taky úplná p..a (jak by řekla zadavatelka), ale já jsem ani po přečtení těch 50 příspěvků nepochopila smysl této diskuze... 🤔

15.4.2020 10:51
Dasvo

XXX.XXX.101.12

Inspektor Pišišvor napsal(a):
Asi jsem taky úplná p..a (jak by řekla zadavatelka), ale já jsem ani po přečtení těch 50 příspěvků nepochopila smysl této diskuze... 🤔

Jediný smysl vidím v tom, že zadavatelka tady všem sprostě vynadá, vybije si frustraci a sama sebe ubezpečí, že je skvělá a dělá to dobře.

15.4.2020 10:55
ScarlettCrimson

XXX.XXX.239.164

Inspektor Pišišvor napsal(a):
Asi jsem taky úplná p..a (jak by řekla zadavatelka), ale já jsem ani po přečtení těch 50 příspěvků nepochopila smysl této diskuze... 🤔

Smysl byl popsán nahoře. 🤷🏻‍♀️ Otázka taky. To, že tady lidi píšou něco, co s tím skoro vůbec nesouvisí není můj problém

15.4.2020 10:57
Inspektor Pišišvor

XXX.XXX.11.129

Dasvo napsal(a):
Jediný smysl vidím v tom, že zadavatelka tady všem sprostě vynadá, vybije si frustraci a sama sebe ubezpečí, že je skvělá a dělá to dobře.

No to jo, ale já obdivuju tu chuť ostatních k tomu, aby plýtvali svým časem a zkušenostmi pro někoho, kdo jednak ví všechno nejlíp, a druhak se chová jako hovado...

... a podle mě je to stejně troll🤫

15.4.2020 10:58
ScarlettCrimson

XXX.XXX.239.164

Dasvo napsal(a):
Jediný smysl vidím v tom, že zadavatelka tady všem sprostě vynadá, vybije si frustraci a sama sebe ubezpečí, že je skvělá a dělá to dobře.

Už jsem to tady psala 🙂 když něco nevím, tak se ptám. Frustraci si nevybíjím, bohužel.
Čekala jsem odpovědi podané trochu jinak. Když mi taky někdo nadává, že tyrám zvíře a psa mám od "množitelky" tak to dokáže člověka dost nas*at.
Kdybych byla tak skvělá, jak píšete, tak nemám zapotřebí psát do takovýchto diskuzi. Diskuze jsou od toho, že se člověk na něco zeptá a lidi dávají rady. To že tady do mě ryje 30 lidí není můj problém.

15.4.2020 10:59
ScarlettCrimson

XXX.XXX.239.164

Inspektor Pišišvor napsal(a):
No to jo, ale já obdivuju tu chuť ostatních k tomu, aby plýtvali svým časem a zkušenostmi pro někoho, kdo jednak ví všechno nejlíp, a druhak se chová jako hovado...

... a podle mě je to stejně troll🤫

😉

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.4.2020 11:00
Uživatel s deaktivovaným účtem

Inspektor Pišišvor napsal(a):
No to jo, ale já obdivuju tu chuť ostatních k tomu, aby plýtvali svým časem a zkušenostmi pro někoho, kdo jednak ví všechno nejlíp, a druhak se chová jako hovado...

... a podle mě je to stejně troll🤫

a tak cloveku je nekdy trosku lito toho psa a tak se snazi.
ale evidentne nekterym zviratkum pomoci nejde

15.4.2020 11:07
Inspektor Pišišvor

XXX.XXX.11.129

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
a tak cloveku je nekdy trosku lito toho psa a tak se snazi.
ale evidentne nekterym zviratkum pomoci nejde

Podle mě 2 znuděné pubertální sestry leží na betli s notebookem, a baví se tím, jak se tady lidi vzrušují těma jejich smyšlenýma blábolama...

15.4.2020 11:09
ScarlettCrimson

XXX.XXX.239.164

Inspektor Pišišvor napsal(a):
Podle mě 2 znuděné pubertální sestry leží na betli s notebookem, a baví se tím, jak se tady lidi vzrušují těma jejich smyšlenýma blábolama...

😂😂😂

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.4.2020 11:19
Uživatel s deaktivovaným účtem

Inspektor Pišišvor napsal(a):
Já už bych se v tom nešťourala 🤪

... ono je to stejně jedno 😉

da, da da

15.4.2020 11:19
GAELLE

XXX.XXX.55.67

bože můj to je teda síla. pokud ten pes existuje je to chudák. a nejen proto že má průjem a antibiotika ............................

15.4.2020 12:56
ScarlettCrimson

XXX.XXX.249.118

GAELLE napsal(a):
bože můj to je teda síla. pokud ten pes existuje je to chudák. a nejen proto že má průjem a antibiotika ............................

Žádný pes není...

15.4.2020 13:01
Inspektor Pišišvor

XXX.XXX.11.129

ScarlettCrimson napsal(a):
Žádný pes není...

No a ...?!

15.4.2020 14:07
GAELLE

XXX.XXX.55.67

ScarlettCrimson napsal(a):
Žádný pes není...

tak proč tady otravujete a požadujete rady když žádného psa nemáte. opakuji podruhé - nechte si vyšetřit hlavu

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.4.2020 14:23
Uživatel s deaktivovaným účtem

Inspektor Pišišvor napsal(a):
No a ...?!

...Elda1234 a ScarlettCrimson zřejmě stejný oddíl......

15.4.2020 14:28
GAELLE

XXX.XXX.55.67

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
...Elda1234 a ScarlettCrimson zřejmě stejný oddíl......

15.4.2020 15:42
ScarlettCrimson

XXX.XXX.79.65

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
...Elda1234 a ScarlettCrimson zřejmě stejný oddíl......

Tu neznám 🤔😂

16.4.2020 09:09
fikovnice

XXX.XXX.135.107

ScarlettCrimson napsal(a):
Vy ste nehorázná p*ča. Paní "mnozitelce" jsem volala. Poradila mi. už pomoc nepotřebuju. Díky.
Akorát chudák váš chlap. Protože s vama se asi nenudí. Taková stíhačka je fakt za všechny prachy.
Navíc nemocne bylo asi až tři týdny potom, co jsme si ho přivezli.

Fíha, asi tři dny jsem tu nebyla a zde takový flame...?!
Asi takto: ujet to může občas každému, někomu méně, někomu více, někdo zajde až do vulgarismů. Ale když to někomu do toho vulgarismu ujede a projeví se jako Vy v tomto příspěvku, měl by se poté umět omluvit.

Přidejte reakci

Přidat smajlík