Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
1.5.2020 11:39
sessi007007

XXX.XXX.168.17

Zdravím všechny :)

Před nedávnem mi odešla moje fenečka německého boxera. Byla opravdu úžasná ve všech směrech a jsem si jistá, že tohle plemeno i ona bude mít v mém srdci vždy místo. Mám doma sice ještě kočku, ale pejsek to není . Nyní přemýšlím o pořízení dalšího pejska. Ale nějakého menšího, z několika důvodů. Původně jsem chtěla fr. buldočka, ale jelikož jsem celkem aktivní člověk, nebyla by to správná volba. Charakterem mě zaujal grifonek/brabantík a italský chrtík. S těmito plemeny jsem se i osobně setkala a velmi mi sedly.
Nyní, ale samozřejmě přichází otázka peněz. Narovinu řeknu, že 20 000 + se mi dávat nechce (jsem studentka), proto bych se ráda zeptala. V jaké cenové relaci se tito pejsci zhruba nacházejí. Fenečku bych chtěla z chovatelské stanice, ale protože mi jde o charakter a na výstavy chodit nebudu (hledám parťáka) vím, že se dají koupit za nižší cenu netypoví pejsci (takhle jsme to měli u naší boxerky). Zajímala by mě tedy i cena netypových pejsků.

Moc děkuji za odpovědi i za případné zkušenosti s těmito plemeny.

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.5.2020 11:57

To je asi otázka na konkrétní chovatelský stanice... Přátelé mají grifonka za 20k + a je to super fenka, pohodová, společenská, mazlí se, nemá problém s delšími výlety i případným lenošivým dnem. Jen v horku je třeba dávat pozor na přehřátí.

1.5.2020 12:01
Markéta80

XXX.XXX.176.252

u grifonka ta cena je kolem 20 000, pejsi jsou cca o 3000 levnější . Celkově u těch společenských plemen ta cena je kolem 20 000 . Vzhledem k tomu jak se kolikrát na grifonka čeká dlouho se málokdy sežene levnější. Brabantička byla ještě dražší,ale chtěla jsme celočernou a otec je import. Ale povaha super,mne toto plemeno hodně vyhovuje. Zrovna fr, buldoček je teda ještě dražší

1.5.2020 12:21
sessi007007

XXX.XXX.168.17

Popřípadě bych byla vděčná i za tipy na chovatelské stanice :)

1.5.2020 12:37
sessi007007