Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
12.6.2020 22:05
Míšameggi

XXX.XXX.82.77

Dobrý den chci se zeptat naše fena prvorodicka je v 60 dnů březosti od začátku je klidná už není divoká co mě zaráží je to že v 60 dnů březosti hrabe díry je neklidna ale struky se jí nenalevaji nevím co si mám myslet je to snad falešná březost? 🤔 Děkuji za odpověď když mi někdo odpoví kdo stim má zkušenost. míša.

12.6.2020 22:12
Inspektor Pišišvor

XXX.XXX.197.228

Míšameggi napsal(a):
Dobrý den chci se zeptat naše fena prvorodicka je v 60 dnů březosti od začátku je klidná už není divoká co mě zaráží je to že v 60 dnů březosti hrabe díry je neklidna ale struky se jí nenalevaji nevím co si mám myslet je to snad falešná březost? 🤔 Děkuji za odpověď když mi někdo odpoví kdo stim má zkušenost. míša.

Vy jste nedělali sono, nebo rtg na potvrzení březosti?

12.6.2020 22:35
Míšameggi

XXX.XXX.82.77

Nene nedělali při krytí feny nám pomáhal veterinář a bylo vše v pořádku do jisté doby říkal že březí je. I vše k tomu naznačovalo jak se zklidnila, netočí už na našeho druhého psa jorksira prostě suprova fena celkové i ta povaha se jí zklidnila přibrala i na váze, no a je to týden co knam přijel na návštěvu známý veterinář a říkal že březí není když jsme mu řekli že hrabe díry do země a hlídá si tak odpověď znela: když tak bude mít dvě až tři štěňata ale velké! Tak právě dneska 60 den březosti a dělá jakoby nic ani ty struky se jí nenalevaji tak nevím no 🤔😪

12.6.2020 22:46
Inspektor Pišišvor

XXX.XXX.197.228

Míšameggi napsal(a):
Nene nedělali při krytí feny nám pomáhal veterinář a bylo vše v pořádku do jisté doby říkal že březí je. I vše k tomu naznačovalo jak se zklidnila, netočí už na našeho druhého psa jorksira prostě suprova fena celkové i ta povaha se jí zklidnila přibrala i na váze, no a je to týden co knam přijel na návštěvu známý veterinář a říkal že březí není když jsme mu řekli že hrabe díry do země a hlídá si tak odpověď znela: když tak bude mít dvě až tři štěňata ale velké! Tak právě dneska 60 den březosti a dělá jakoby nic ani ty struky se jí nenalevaji tak nevím no 🤔😪

Tak si asi budete muset z těch "odborných" závěrů, které jste doteď získali vypočítat aritmetický průměr 🤪

A jestli je fena takyjorkšír, tak kolik by jako měla mít štěňat?! Dvě až tři štěňata jsou u těchto plemen normální.


... jinak hezký příklad lidové množitelské tvořivosti v praxi... 🤮

12.6.2020 22:58
Míšameggi

XXX.XXX.82.77

Máme německého ovčáka s papirama to není žádné množení. Chtěla jsem vědět jestli se stím už někdo setkal.

12.6.2020 23:09
Inspektor Pišišvor

XXX.XXX.197.228

Míšameggi napsal(a):
Máme německého ovčáka s papirama to není žádné množení. Chtěla jsem vědět jestli se stím už někdo setkal.

Myslíte, že tady mají lidi krišťálovou kouli, když ani 2 veti, kteří fenu viděli nejsou schopni říct jestli je březí?

Víte, každý normální chovatel tu diagnostiku březosti dělá - už jen z toho důvod, aby věděl jak má v 2. polovině krmit, nebo jestli má čekat nějaké komplikace při porodu (např. pokud je tam jen jeden plod)

Takhle to máte s překvapením, no ...

13.6.2020 00:55
b.k

XXX.XXX.210.63

Míšameggi napsal(a):
Dobrý den chci se zeptat naše fena prvorodicka je v 60 dnů březosti od začátku je klidná už není divoká co mě zaráží je to že v 60 dnů březosti hrabe díry je neklidna ale struky se jí nenalevaji nevím co si mám myslet je to snad falešná březost? 🤔 Děkuji za odpověď když mi někdo odpoví kdo stim má zkušenost. míša.

Jinak to ,že hrabe díry je naprosto normální.
Dopřejte ji klidné místo ,nejlépe tam kde o ní budete vědět 24-h . a budete mít kontrolu.
Mléko se spustí po porodu. Fena se chová normálně.
Trochu mě spíš mrzíte vy.

13.6.2020 02:47
Míšameggi

XXX.XXX.82.77

Proč?

13.6.2020 19:08
ainu

XXX.XXX.53.99

To je smutný případ tohle... chudák fena, koho to vyfasovala...

Pavljuska

13.6.2020 19:41
Pavljuska

XXX.XXX.9.27

Mně také nikdo neporadil. Tady už o radu nikdy více.... Ale nebojte, za 1.co nejdříve na rentgen. Za 2.pohmatem byste již měla cítit pohyby plodů a za 3.fenka se připravuje, před porodem je nervózní, hrabe, kňourá atd. To zvládnete. Já to taky zvládla nakonec i bez rad tady.Držím pěsti, ať je v še v poho.

13.6.2020 20:03
Míšameggi

XXX.XXX.82.77

Děkuji za radu😊.

13.6.2020 20:12
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

Pavljuska napsal(a):
Mně také nikdo neporadil. Tady už o radu nikdy více.... Ale nebojte, za 1.co nejdříve na rentgen. Za 2.pohmatem byste již měla cítit pohyby plodů a za 3.fenka se připravuje, před porodem je nervózní, hrabe, kňourá atd. To zvládnete. Já to taky zvládla nakonec i bez rad tady.Držím pěsti, ať je v še v poho.

S březí fenou na rentgen? To se běžně dělá?

13.6.2020 20:16
Míšameggi

XXX.XXX.82.77

Koukala jsem a dělá se to ale je to jen na uvazeni majitele. A mě se moc nechce už teď je dost nesva. 🤔

13.6.2020 20:19
Míšameggi

XXX.XXX.82.77

Když jsem pohmatem sahala a zkoušela nějaké štěňátko najít tak jsem nenašla nevydrží chvilku ležet ani stát.

13.6.2020 20:21
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

Nejsem ani chovatel, ani odborník, ale zašla bych s fenou na sono.

Uživatel s deaktivovaným účtem

13.6.2020 20:22
Uživatel s deaktivovaným účtem

marcelaamax napsal(a):
Nejsem ani chovatel, ani odborník, ale zašla bych s fenou na sono.

Já taky.

13.6.2020 20:30
Míšameggi

XXX.XXX.82.77

Zítra ráno budu volat na veterinu tak jsme zvědavé. Kéž by to ta falešná březost nebyla😔

Pavljuska

13.6.2020 20:31
Pavljuska

XXX.XXX.9.27

Až bude ležet třeba při mazlení na zádech, zkuste jí v klidu hladit břicho. Většinou jsou cítit kus pod žebry, nebo až bude chrnět tak jí položit ruku na bok, k bříšku a měla byste cítit chvění, malé jakoby kroucení či takový ťukot. Samozřejmě může mít falešku, a to i jako rodí. Normálně tlačí a berou si do pelechu hračky. Ale to mají opravdu většinou cecky nateklé. Takže klid, nebo zajeďte na ultrazvuk, sice se tam moc nepozná kolik je štěňat, ale budete mít jistotu. A s tou falešku, kdyžtak jí sebrat hračky, dávat míň žrát, víc chodit ven a víc se jí věnovat. Ono to pak přestane. Ale jsou fenky, co ji mají skoro po každém hárání a pak je lepší kastrace. Jo a pokud je březí, tak mlíčko se může objevit až s porodem.

Uživatel s deaktivovaným účtem

13.6.2020 21:06
Uživatel s deaktivovaným účtem

Konečně se našel někdo, kdo poradí !

Uživatel s deaktivovaným účtem

13.6.2020 21:12
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Konečně se našel někdo, kdo poradí !

Teď nevím - je to ironie nebo ne? Když radí Pavljuska, která ve vedlejším vláknu řeší březost fenky jezevčíka, která má jeden a půl roku.

13.6.2020 21:30
Míšameggi

XXX.XXX.82.77

Jee strašně moc děkuji je to poprvé co by měla moje fena mit štěňátka tak jsem ráda za jakoukoliv radu na internetu se toho píše moc takže jsem ráda že poradí aspoň někdo tady i když pominu ty negativní komentáře jako třeba (hodně štěstí ve množení) atd.

Pavljuska

13.6.2020 21:30
Pavljuska

XXX.XXX.9.27

Ehm, ehm... Neřešila jsem brezost, ale porod.. Zase chytrá jako vydra... Ale poradit neumí, rádoby chovatelská... Se tady musíme s manželem fakt smát.

13.6.2020 21:31
Míšameggi

XXX.XXX.82.77

Takových lidí je málo. Ostatní ať si trhnou.

Uživatel s deaktivovaným účtem

13.6.2020 21:35
Uživatel s deaktivovaným účtem

Míšameggi napsal(a):
Takových lidí je málo. Ostatní ať si trhnou.

Uživatel s deaktivovaným účtem

13.6.2020 22:54
Uživatel s deaktivovaným účtem

Pavljuska napsal(a):
Ehm, ehm... Neřešila jsem brezost, ale porod.. Zase chytrá jako vydra... Ale poradit neumí, rádoby chovatelská... Se tady musíme s manželem fakt smát.

Jasně. Píšete, že jeden a půl roku (=18 měsíců) stará fena je těsně před porodem. Takže jste ji nakryli v 16 měsících. A to se do chovatelské dospělosti nevejdete. Já se bohužel nesměju.

Uživatel s deaktivovaným účtem

13.6.2020 23:01
Uživatel s deaktivovaným účtem

Míšameggi napsal(a):
Jee strašně moc děkuji je to poprvé co by měla moje fena mit štěňátka tak jsem ráda za jakoukoliv radu na internetu se toho píše moc takže jsem ráda že poradí aspoň někdo tady i když pominu ty negativní komentáře jako třeba (hodně štěstí ve množení) atd.

Nedivte se, že jsou negativní komentáře. Takové věci chovatel na internetu neřeší.

Pavljuska

13.6.2020 23:21
Pavljuska

XXX.XXX.9.27

Přesně Míšo, mně rodila fenka včera, nikdo neporadil. Jen do mě hustili jak je mladá a že to mám na prachy atd... Hele tady s nima se radši neraď.. Jen tě dokážou víc znervóznět.Ta naše měla nějaký problém v bříšku, tak nám bylo řečeno, že pokuď chceme štěňata tak co nejdřív.. Pač po porodu až teď dokojí musí na kastraci.. A my chtěli od ní mimi.. Jedno si necháme a další dvě si vezme rodina... Mám jezevčíka standart, hladko bez pp a oni pořád řeší pp a píc....!!! Teď už ti poradit můžu, ale do nedávná jsem byla jen laik.. takže máš pravdu, ať si trhnou

13.6.2020 23:37
Moyda

XXX.XXX.147.89

Jo jo, jeden porod a už odbornik . Ja už třeba odrodila víc jak dvacet hříbat a pořád si nepřipadam jistá v kramflecích protože vím že vždy se může něco pos..t.

13.6.2020 23:44
Inspektor Pišišvor

XXX.XXX.197.228

Moyda napsal(a):
Jo jo, jeden porod a už odbornik . Ja už třeba odrodila víc jak dvacet hříbat a pořád si nepřipadam jistá v kramflecích protože vím že vždy se může něco pos..t.

Já mám za sebou určitě přes 500 porodů (nejvíc teda koně, skot, ovce, pak až psi), ale taková hrdinka jako tady ta paní zdaleka nejsem...

Pavljuska

13.6.2020 23:47
Pavljuska

XXX.XXX.9.27

Ne vy jste už veterinářka... Tleskám

13.6.2020 23:51
Moyda

XXX.XXX.147.89

Pavljuska napsal(a):
Ne vy jste už veterinářka... Tleskám

Tak zrovna na vašem případě je hned jasné, že než kdejaký vet je zkušený chovatel většinou člověk s hlavou na správném místě.

13.6.2020 23:54
b.k

XXX.XXX.210.234

marcelaamax napsal(a):
S březí fenou na rentgen? To se běžně dělá?

Běžně se dělá sono.(potvrzení březosti a "odhad"kolik asi štěnat)
Rtg se dělá pokud chcete vědět přesný počet

Uživatel s deaktivovaným účtem

14.6.2020 07:45
Uživatel s deaktivovaným účtem

Inspektor Pišišvor napsal(a):
Já mám za sebou určitě přes 500 porodů (nejvíc teda koně, skot, ovce, pak až psi), ale taková hrdinka jako tady ta paní zdaleka nejsem...

Za mě

14.6.2020 08:03
Inspektor Pišišvor

XXX.XXX.197.228

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Za mě

Porody "velkých" mi přijdou takové vic pod kontrolou - přecejen si tam člověk může sáhnout, vrátit děcko zpět, porovnat nohy, hlavu..., i ta poporodní péče je v případě komplikací jaksi jednodušší (buď oddojím, a dám napít z flašky, nebo vytáhnu mlezivo z mražáku atd.)

... ale u psů mám z porodů pořád respekt, protože se tam toho může pokazit dost, a někdy je těžké odhadnout tu hranici, jestli je to ještě v normě, nebo už jsme v průšvihu...

Uživatel s deaktivovaným účtem

14.6.2020 08:06
Uživatel s deaktivovaným účtem

Inspektor Pišišvor napsal(a):
Porody "velkých" mi přijdou takové vic pod kontrolou - přecejen si tam člověk může sáhnout, vrátit děcko zpět, porovnat nohy, hlavu..., i ta poporodní péče je v případě komplikací jaksi jednodušší (buď oddojím, a dám napít z flašky, nebo vytáhnu mlezivo z mražáku atd.)

... ale u psů mám z porodů pořád respekt, protože se tam toho může pokazit dost, a někdy je těžké odhadnout tu hranici, jestli je to ještě v normě, nebo už jsme v průšvihu...

Smím vědět vaši profesi? Nebo koníčka? Postřehy lidí z praxe jsou pro mě přínosem.

14.6.2020 08:11
Inspektor Pišišvor

XXX.XXX.197.228

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Smím vědět vaši profesi? Nebo koníčka? Postřehy lidí z praxe jsou pro mě přínosem.

Vzdělánim zootechnik a trenér/jezdec dostihových koní (po škole jsem byla na velkokapacitním kravíně a v hřebčíně)

Uživatel s deaktivovaným účtem

14.6.2020 11:00
Uživatel s deaktivovaným účtem

Inspektor Pišišvor napsal(a):
Vzdělánim zootechnik a trenér/jezdec dostihových koní (po škole jsem byla na velkokapacitním kravíně a v hřebčíně)

Tak to jo. Děkuji.

14.6.2020 11:09
Inspektor Pišišvor

XXX.XXX.197.228

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Tak to jo. Děkuji.

Zootechniku dělám "rekreačně" pořád, ale ty první roky v hřebčíně a na VKčku byly největší škola - byla jsem ještě z té poslední várky, která měla ještě přístup ke kvalitní praxi. Těm generacím po nás už to moc nezávidím🙁

Uživatel s deaktivovaným účtem

14.6.2020 15:56
Uživatel s deaktivovaným účtem

Pavljuska napsal(a):
Přesně Míšo, mně rodila fenka včera, nikdo neporadil. Jen do mě hustili jak je mladá a že to mám na prachy atd... Hele tady s nima se radši neraď.. Jen tě dokážou víc znervóznět.Ta naše měla nějaký problém v bříšku, tak nám bylo řečeno, že pokuď chceme štěňata tak co nejdřív.. Pač po porodu až teď dokojí musí na kastraci.. A my chtěli od ní mimi.. Jedno si necháme a další dvě si vezme rodina... Mám jezevčíka standart, hladko bez pp a oni pořád řeší pp a píc....!!! Teď už ti poradit můžu, ale do nedávná jsem byla jen laik.. takže máš pravdu, ať si trhnou

A to vás nenapadlo, že ten "problém v bříšku" může být dědičný?

14.6.2020 16:06
Inspektor Pišišvor

XXX.XXX.41.108

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
A to vás nenapadlo, že ten "problém v bříšku" může být dědičný?

To nee - dyť dedičný problémy mají přece jenom ti psi s PP 🤫

14.6.2020 16:48
Míšameggi

XXX.XXX.82.77

Nenapadlo rodiče od feny byli v pořádku oba.

14.6.2020 17:15
Fiona.Praha

XXX.XXX.236.114

Míšameggi napsal(a):
Nenapadlo rodiče od feny byli v pořádku oba.

Ona snad i Vaše fena má problém v bříšku? Stejně jako ta Pavljušky?

Uživatel s deaktivovaným účtem

14.6.2020 17:19
Uživatel s deaktivovaným účtem

Fiona.Praha napsal(a):
Ona snad i Vaše fena má problém v bříšku? Stejně jako ta Pavljušky?

Tak teď to vypadá, že P. i M. jedno jsou :-))

14.6.2020 17:22
Inspektor Pišišvor

XXX.XXX.197.228

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Tak teď to vypadá, že P. i M. jedno jsou :-))

🤭🤪😂👍

14.6.2020 17:24
Fiona.Praha

XXX.XXX.236.114

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Tak teď to vypadá, že P. i M. jedno jsou :-))

To už bylo jasné včera - jak si hezky notovali

14.6.2020 17:54
fikovnice

XXX.XXX.135.35

Inspektor Pišišvor napsal(a):
Porody "velkých" mi přijdou takové vic pod kontrolou - přecejen si tam člověk může sáhnout, vrátit děcko zpět, porovnat nohy, hlavu..., i ta poporodní péče je v případě komplikací jaksi jednodušší (buď oddojím, a dám napít z flašky, nebo vytáhnu mlezivo z mražáku atd.)

... ale u psů mám z porodů pořád respekt, protože se tam toho může pokazit dost, a někdy je těžké odhadnout tu hranici, jestli je to ještě v normě, nebo už jsme v průšvihu...

Uf, ale, když se "zasekne" tele, nechtěla bych to zažít! A já myslela, že jste jen přes psy!

14.6.2020 17:55
fikovnice

XXX.XXX.135.35

Inspektor Pišišvor napsal(a):
Vzdělánim zootechnik a trenér/jezdec dostihových koní (po škole jsem byla na velkokapacitním kravíně a v hřebčíně)

14.6.2020 18:14
Míšameggi

XXX.XXX.82.77

Ne to nemá

15.6.2020 22:09
GAELLE

XXX.XXX.55.67

Bože můj Míša a Pavljuska to je teda"materiál"

15.6.2020 22:23
Míšameggi

XXX.XXX.82.77

Hahaha

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.6.2020 22:25
Uživatel s deaktivovaným účtem

Míšameggi napsal(a):
Nenapadlo rodiče od feny byli v pořádku oba.

Jestli produkujete štěňátka, víte něco o dědičnosti? Je ve svých typech pěkná mrcha, objektivně "zdraví" rodiče můžou mít klidně celý vrh fatálně nemocných psů. Zvlášť v případě "čistokrevných" psů bez PP.

16.6.2020 08:09
Míšameggi

XXX.XXX.10.225

Máme německého ovčáka s PP. Ještě před krytí jsme byli u veterináře dělal ji veškeré testy a podle výsledků je zdravá.

16.6.2020 08:11
Inspektor Pišišvor

XXX.XXX.41.108

Míšameggi napsal(a):
Máme německého ovčáka s PP. Ještě před krytí jsme byli u veterináře dělal ji veškeré testy a podle výsledků je zdravá.

Co má fenka za zkoušky?

Uživatel s deaktivovaným účtem

16.6.2020 08:19
Uživatel s deaktivovaným účtem

Míšameggi napsal(a):
Máme německého ovčáka s PP. Ještě před krytí jsme byli u veterináře dělal ji veškeré testy a podle výsledků je zdravá.

64. den....

16.6.2020 08:22
Míšameggi

XXX.XXX.10.225

Ano veterinář řekl že do 70 dne máme být v klidu.

Uživatel s deaktivovaným účtem

16.6.2020 08:23
Uživatel s deaktivovaným účtem

Míšameggi napsal(a):
Ano veterinář řekl že do 70 dne máme být v klidu.

no tvl.

16.6.2020 08:29
Míšameggi

XXX.XXX.10.225

To mi povídejte 🙂😔

Uživatel s deaktivovaným účtem

16.6.2020 09:01
Uživatel s deaktivovaným účtem

Míšameggi napsal(a):
To mi povídejte 🙂😔

tak jestli jako v klidu budete az do 70. dne tak Vas obdivuji.
to vas vazne jako nikdo na to sono nedostane?

16.6.2020 09:04
Inspektor Pišišvor

XXX.XXX.41.108

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
tak jestli jako v klidu budete az do 70. dne tak Vas obdivuji.
to vas vazne jako nikdo na to sono nedostane?

Nebuď hysterka🤪

Uživatel s deaktivovaným účtem

16.6.2020 09:09
Uživatel s deaktivovaným účtem

Inspektor Pišišvor napsal(a):
Nebuď hysterka🤪

jj. mam zbytecne obavy o cizi feny, chápu.
jen doufám, že ta fena je jaĺova, protoze tohle si nezaslouzi

16.6.2020 09:17
Míšameggi

XXX.XXX.10.225

Jedeme na to sono. Jsem zvědavá

Uživatel s deaktivovaným účtem

16.6.2020 09:18
Uživatel s deaktivovaným účtem

Míšameggi napsal(a):
Jedeme na to sono. Jsem zvědavá

to není o zvedavosti, tady jde o život - jestli je brezi

16.6.2020 09:18
Míšameggi

XXX.XXX.10.225

Co si nezaslouží? Veškerou péči co má? Ostatní psy by mohli jen závidět.

16.6.2020 09:20
Míšameggi

XXX.XXX.10.225

Buďte v klidu o život opravdu nejde znám lidi a jejich fena rodila 68 den. A fena a štěňata úplně v pohodě. Příroda si řekne sama.

16.6.2020 09:43
Inspektor Pišišvor

XXX.XXX.41.108

Míšameggi napsal(a):
Buďte v klidu o život opravdu nejde znám lidi a jejich fena rodila 68 den. A fena a štěňata úplně v pohodě. Příroda si řekne sama.

Přesně, příroda si řekne sama...

16.6.2020 11:51
Fiona.Praha

XXX.XXX.236.178

Míšameggi napsal(a):
Co si nezaslouží? Veškerou péči co má? Ostatní psy by mohli jen závidět.

Zajímá mne, co by mohla moje čuba závidět té vaší.
Můžete mi to objasnit konkrétně?

Aby nakonec nezáviděla ta Vaše té mojí.

16.6.2020 12:44
GAELLE

XXX.XXX.55.67

Inspektor Pišišvor napsal(a):
Přesně, příroda si řekne sama...

na paní Míše ale příroda pěkně šetřila.........................

16.6.2020 12:51
Míšameggi

XXX.XXX.10.225

Důvod?

Uživatel s deaktivovaným účtem

16.6.2020 13:05
Uživatel s deaktivovaným účtem

Důvod my nevíme, asi jste byla nadpočetná

16.6.2020 13:08
fikovnice

XXX.XXX.135.251

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Důvod my nevíme, asi jste byla nadpočetná

16.6.2020 13:14
Míšameggi

XXX.XXX.10.225

Já jsem sem napsala pouze z důvodu že jde o fenu a ne o mě asi lidi nemají nic na práci tak se navazeji do druhých

16.6.2020 15:04
Fiona.Praha

XXX.XXX.236.228

Míšameggi napsal(a):
Důvod?

To bylo na mne?

Důvodem je, že bych chtěla vědět, co konkrétně by mohla moje čuba závidět té vaší.

Byla to reakce na Váš výkřik dnes v 9.18 hod: Co si nezaslouží? Veškerou péči co má? Ostatní psy by mohli jen závidět.

16.6.2020 16:17
Moyda

XXX.XXX.147.89

Míšameggi napsal(a):
Buďte v klidu o život opravdu nejde znám lidi a jejich fena rodila 68 den. A fena a štěňata úplně v pohodě. Příroda si řekne sama.

Přesně příroda se s tím nes..e. , proto musi někdy feny na císaře protože je tam jedno obří štěně které není schopna porodit. Nebo třeba stěněci mléko se vyrábí jen aby se chovatelé nenudili. Proto třeba spousta domácích porodů končí průšvihem. Příroda je prostě všemocna a mi jsme jí úplně fuk.

17.6.2020 11:30
fikovnice

XXX.XXX.131.20

Moyda napsal(a):
Přesně příroda se s tím nes..e. , proto musi někdy feny na císaře protože je tam jedno obří štěně které není schopna porodit. Nebo třeba stěněci mléko se vyrábí jen aby se chovatelé nenudili. Proto třeba spousta domácích porodů končí průšvihem. Příroda je prostě všemocna a mi jsme jí úplně fuk.

Uživatel s deaktivovaným účtem

17.6.2020 23:00
Uživatel s deaktivovaným účtem

Míšameggi napsal(a):
Máme německého ovčáka s PP. Ještě před krytí jsme byli u veterináře dělal ji veškeré testy a podle výsledků je zdravá.

Takže fena i krycí pes mají minimálně RTG DKK v pohodě? Tak to je prima.

18.6.2020 00:14
b.k

XXX.XXX.210.220

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
no tvl.

Obecně březost trvá 63dní +- 7.
Ani jedno není extrém.
V pozoru bych ovšem byla a veta měla minimálně na drátě.
Ale to mám ostatně vždy.

18.6.2020 06:48
Míšameggi

XXX.XXX.10.225

Ano všechno v pořádku a veterináře mám taky na drátě.

18.6.2020 07:30
lesnížínka

XXX.XXX.148.5

Míšameggi napsal(a):
Ano všechno v pořádku a veterináře mám taky na drátě.

Jak dopadlo to sono?

18.6.2020 07:39
Míšameggi

XXX.XXX.10.225

Čekáme 6 štěňátek v nejbližší době. 😊

18.6.2020 08:11
Inspektor Pišišvor

XXX.XXX.41.108

Míšameggi napsal(a):
Čekáme 6 štěňátek v nejbližší době. 😊

A jak se budou jmenovat?

18.6.2020 08:37
Míšameggi

XXX.XXX.10.225

Jména ještě nemáme

Uživatel s deaktivovaným účtem

18.6.2020 10:53
Uživatel s deaktivovaným účtem

b.k napsal(a):
Obecně březost trvá 63dní +- 7.
Ani jedno není extrém.
V pozoru bych ovšem byla a veta měla minimálně na drátě.
Ale to mám ostatně vždy.

Jj. Po sonu bych klidna byla

Uživatel s deaktivovaným účtem

18.6.2020 13:12
Uživatel s deaktivovaným účtem

Inspektor Pišišvor napsal(a):
A jak se budou jmenovat?

Je vůbec možné nepoznat na ovčákovi 66 den březost? Když jde o 6 štěňat ?

18.6.2020 13:18
Inspektor Pišišvor

XXX.XXX.197.228

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Je vůbec možné nepoznat na ovčákovi 66 den březost? Když jde o 6 štěňat ?

Co na to říct... 😂

Uživatel s deaktivovaným účtem

18.6.2020 13:19
Uživatel s deaktivovaným účtem

Inspektor Pišišvor napsal(a):
Co na to říct... 😂

No to jsem chtěla slyšet od vás !
Fakt je, že na ženské ( když si vezme šikovné oblečení ) taky "březost" v 7. měsíci nemusí být vidět. Ale feny NO se většinou do šatů nestrojí.
Právě proto se ptám vás, abych zadavatelce nekřivdila. Třeba napíšete, že někdy je má fena tak dobře schované.....

18.6.2020 13:29
Inspektor Pišišvor

XXX.XXX.197.228

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
No to jsem chtěla slyšet od vás !
Fakt je, že na ženské ( když si vezme šikovné oblečení ) taky "březost" v 7. měsíci nemusí být vidět. Ale feny NO se většinou do šatů nestrojí.
Právě proto se ptám vás, abych zadavatelce nekřivdila. Třeba napíšete, že někdy je má fena tak dobře schované.....

Pokud má fena NO 6 štěňat, a předchozí vet to pohmatem v této fazi březosti nepoznal, tak musel být buď nějak indisponován... 🥃🥃🥃🥃

... nebo má falešný diplom🤫

18.6.2020 13:30
Míšameggi

XXX.XXX.10.225

Když jsme šli na veterinu tak si myslel veterinář že není březí ale sono ukázalo že je ze prý na prvnickach je to špatně poznat

18.6.2020 13:35
Inspektor Pišišvor

XXX.XXX.197.228

Míšameggi napsal(a):
Když jsme šli na veterinu tak si myslel veterinář že není březí ale sono ukázalo že je ze prý na prvnickach je to špatně poznat

Jedno štěně NO má včetně plodových obalů přibližně 0,5 kg x 6 = 3 kg

Jako sorry, ale jestli tohle v břiše vet pohmatem nepozná, tak amen s jeho pacienty... ⚰️🕯️

18.6.2020 14:18
Inspektor Pišišvor

XXX.XXX.197.228

To je vlastně karton plechovek Plzní 😂😂😂

18.6.2020 14:21
GAELLE

XXX.XXX.55.67

Inspektor Pišišvor napsal(a):
To je vlastně karton plechovek Plzní 😂😂😂

hezký !!!

Uživatel s deaktivovaným účtem

18.6.2020 15:11
Uživatel s deaktivovaným účtem

Inspektor Pišišvor napsal(a):
To je vlastně karton plechovek Plzní 😂😂😂

kdyz nenajde 6 plzni, myslis, ze uslysi srdicka a spocita tepy?

18.6.2020 15:47
Inspektor Pišišvor

XXX.XXX.197.228

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
kdyz nenajde 6 plzni, myslis, ze uslysi srdicka a spocita tepy?

Ten neuslyší a nespočítá vůbec nic - toho bych fakt chtěla mít na drátě "kdyby něco" 🤪

Uživatel s deaktivovaným účtem

18.6.2020 16:16
Uživatel s deaktivovaným účtem

Jen jestli není virtuální, ten veterinář i ta fena. Jen míša je asi skutečná :-((

Jako ta Plzeň :-))

18.6.2020 16:19
Míšameggi

XXX.XXX.10.225

Hahaha

Přidejte reakci

Přidat smajlík