Protištěkací obojek - zkušenosti, názory

Německý ovčák
Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků

Anicka755765

16.7.2020 21:32
Anicka755765

XXX.XXX.215.13

Dobrý den, chtěla bych se zeptat na protištěkací obojek. Ano nebo ne?
Máme ročního pejska německého ovčáka, máme s ním docela dost velký problém ohledně štěkání, když nejsme doma.
Štěká, vyje, kňučí - naštěstí sousedy máme známé tak zatím žádné stížnosti, že by na nás poslali policii nebo podali stížnost .
Když je ve vedlejší místnosti sám v pelíšku a my vedle tak je v klidu odpočívá a nic se neděje, ale jakmile odejdeme třeba jen ven na zahradu, štěká a vše co může roztrhá a to není vše - vyčůrá se a vykadí i přesto , že jsme s ním byli před odchodem venku abychom ho unavili a vyvenčili.
Samozřejmě,že jsme se ho snažili odnaučit to štěkání, ale bohužel marně. Na 100% že naše chyba to není protože už od štěňátka jsme se mu věnovali ohledně výcviku a stále věnujeme.
Trápí nás jen tahle věc jinak je to hodný pejsek, hlavně to je náš člen rodiny . Až se k nám do bytovky nastěhuje další soused, tohle nám trpět jen tak nebude, proto přemýšlíme nad protištěkacím obojkem, četla jsem kladné recenze, ale i tak bych chtěla vědět vaše názory .

Uživatel s deaktivovaným účtem

16.7.2020 21:43
Uživatel s deaktivovaným účtem

S elektrickým výbojem přestane i čůrat, že jo :-)

miskkka

16.7.2020 22:02
miskkka

XXX.XXX.241.29

Nejspíš separační úzkost, protištěkacím obojkem naděláte víc škody než užitku.

16.7.2020 22:04
eli22

XXX.XXX.58.41

Anicka755765 napsal(a):
Dobrý den, chtěla bych se zeptat na protištěkací obojek. Ano nebo ne?
Máme ročního pejska německého ovčáka, máme s ním docela dost velký problém ohledně štěkání, když nejsme doma.
Štěká, vyje, kňučí - naštěstí sousedy máme známé tak zatím žádné stížnosti, že by na nás poslali policii nebo podali stížnost .
Když je ve vedlejší místnosti sám v pelíšku a my vedle tak je v klidu odpočívá a nic se neděje, ale jakmile odejdeme třeba jen ven na zahradu, štěká a vše co může roztrhá a to není vše - vyčůrá se a vykadí i přesto , že jsme s ním byli před odchodem venku abychom ho unavili a vyvenčili.
Samozřejmě,že jsme se ho snažili odnaučit to štěkání, ale bohužel marně. Na 100% že naše chyba to není protože už od štěňátka jsme se mu věnovali ohledně výcviku a stále věnujeme.
Trápí nás jen tahle věc jinak je to hodný pejsek, hlavně to je náš člen rodiny . Až se k nám do bytovky nastěhuje další soused, tohle nám trpět jen tak nebude, proto přemýšlíme nad protištěkacím obojkem, četla jsem kladné recenze, ale i tak bych chtěla vědět vaše názory .

Za mě NIKDY!

16.7.2020 22:07
Katka12345

XXX.XXX.32.40

Ne vždy ASI ty obojky budou úplné zlo, třeba s tím někdo umí pracovat dobře (nevím, nemám osobní zkušenost), ale v tomto případě to psovi jenom uškodí.
Měli jsme psa, který dost blbnul, když jsme nebyli doma a představa, že ho budu ještě trápit něčím takovým, když už tak má obrovský stres... Ani náhodou. 😉

Uživatel s deaktivovaným účtem

16.7.2020 22:32
Uživatel s deaktivovaným účtem

Anicka755765 napsal(a):
Dobrý den, chtěla bych se zeptat na protištěkací obojek. Ano nebo ne?
Máme ročního pejska německého ovčáka, máme s ním docela dost velký problém ohledně štěkání, když nejsme doma.
Štěká, vyje, kňučí - naštěstí sousedy máme známé tak zatím žádné stížnosti, že by na nás poslali policii nebo podali stížnost .
Když je ve vedlejší místnosti sám v pelíšku a my vedle tak je v klidu odpočívá a nic se neděje, ale jakmile odejdeme třeba jen ven na zahradu, štěká a vše co může roztrhá a to není vše - vyčůrá se a vykadí i přesto , že jsme s ním byli před odchodem venku abychom ho unavili a vyvenčili.
Samozřejmě,že jsme se ho snažili odnaučit to štěkání, ale bohužel marně. Na 100% že naše chyba to není protože už od štěňátka jsme se mu věnovali ohledně výcviku a stále věnujeme.
Trápí nás jen tahle věc jinak je to hodný pejsek, hlavně to je náš člen rodiny . Až se k nám do bytovky nastěhuje další soused, tohle nám trpět jen tak nebude, proto přemýšlíme nad protištěkacím obojkem, četla jsem kladné recenze, ale i tak bych chtěla vědět vaše názory .

Na 100% že naše chyba to není protože už od štěňátka jsme se mu věnovali ohledně výcviku a stále věnujeme. 

O tom silně pochybuji,rád bych reagoval jak jednoduchým způsobem reagovat a odnaučit psa štěkat,ale nechám to na jiných uzkostlivých jedincich co jsou líní pochopit svého psa a doporučí EO (protišťekací )na zdejší diskuzi o psech.....odpověď proč pes stěka a ničí věcí hledejte v sobě,je dost podstatne jak ke svému psovi přistupujete ať už při svém odchodu nebo příchodu, ze zaměstnání a odkudkoliv když se vzdálite mimo domov,protože to je normální věc v životě a i podle toho musí být Vaše reakce a přístup .V tom hledejte odpověď,že máte zvládnutý výcvik nic neznamena.....

16.7.2020 22:50
GAELLE

XXX.XXX.55.67

nikdy bych na svého psa nedala eo ani protištěkací obojek !!!

Uživatel s deaktivovaným účtem

16.7.2020 23:19
Uživatel s deaktivovaným účtem

Dobrý den, chtěla bych se zeptat na protištěkací obojek. Ano nebo ne?
NE!

17.7.2020 07:18
eli22

XXX.XXX.58.41

Anicka755765 napsal(a):
Dobrý den, chtěla bych se zeptat na protištěkací obojek. Ano nebo ne?
Máme ročního pejska německého ovčáka, máme s ním docela dost velký problém ohledně štěkání, když nejsme doma.
Štěká, vyje, kňučí - naštěstí sousedy máme známé tak zatím žádné stížnosti, že by na nás poslali policii nebo podali stížnost .
Když je ve vedlejší místnosti sám v pelíšku a my vedle tak je v klidu odpočívá a nic se neděje, ale jakmile odejdeme třeba jen ven na zahradu, štěká a vše co může roztrhá a to není vše - vyčůrá se a vykadí i přesto , že jsme s ním byli před odchodem venku abychom ho unavili a vyvenčili.
Samozřejmě,že jsme se ho snažili odnaučit to štěkání, ale bohužel marně. Na 100% že naše chyba to není protože už od štěňátka jsme se mu věnovali ohledně výcviku a stále věnujeme.
Trápí nás jen tahle věc jinak je to hodný pejsek, hlavně to je náš člen rodiny . Až se k nám do bytovky nastěhuje další soused, tohle nám trpět jen tak nebude, proto přemýšlíme nad protištěkacím obojkem, četla jsem kladné recenze, ale i tak bych chtěla vědět vaše názory .

Napište, jak trénujete snášení samoty. Jak se chováte při odchodu, jak při příchodu.

Uživatel s deaktivovaným účtem

17.7.2020 09:36
Uživatel s deaktivovaným účtem

Místo berliček typu protištěkací obojek bych se zaměřila na nácvik. Když jste ve vedlejší místnosti, zvládá. To je dobrý start, ale je to málo. Vezměte si na 14 dní dovolenou, a psovi udělejte intenzívní trénink. On je nejspíš aktuálně v takovém hrozném stresu, že má zatemněno v hlavě a sotva ví, co dělá. Pouštět do něj v takovém stavu elektriku... To se mi zdá fakt šílené. Je to ve stylu: “Co brečíš?! Já ti ještě přidám, ať máš důvod!” Zkuste být empatická a opravit špatný vzorec, ne toho psa ještě víc vystresovat...

Začala bych klidně po minutě, dvou... nejdřív být za dveřmi bytu, až bude ok, tak dole u vstupních dveří do bytovky, pak na zahradě, atd. Musíte “rozšířit” tu zónu Vašeho vzdálení se, kterou považuje za normální a bezpečnou, z vedlejšího pokoje na svoje pracoviště nebo kam potřebujete. Postupujte po velmi malých krůčcích, postupně navyšujte délku doby, kdy je sám, klidně po sekundách, když to nepůjde dobře. On to nakonec nejspíš pochopí, že se přece vrátíte.

V mezičase ho zkuste naučit na nějakou domácí zábavu, něco, co tam může provozovat bez Vás než půjde spát. Hledání předmětů po bytě, kong...

Dejte mu pravidelný režim, rituály. (Je zvyklý v dobu, kdy tam obvykle nejste, bez ohledu na Vás odpočívat?)
Někdo radí vůbec se neloučit, ale tiše zmizet. Já psovi říkám, kam jdu, kdy se zhruba vrátím, a co tam má dělat (“Já musím na nákup, tak tu na mě počkej. Za hodinku budu zpátky, tak zatím spinkej, pak půjdem do lesa.”). Pohladím a jdu. On asi úplně neví, kdy je za hodinu, ale má tenhle rituál spojený s tím, že se brzy vrátím a bude zábava.
Na začátku bych svoje návraty odměňovala, klidně bych si zase udělala rituál ve stylu, že když přijdu, budu si se psem 5 minut hrát s balonkem (nebo co má fakt rád) nebo dostane kousek sušeného masa, atp.

Jestli teď takhle vyvádí, doporučuji něco změnit, aby se přetrhl ten “řetěz”. Jestli se v tom nezacyklil... Potřebuje se od “bojím se, že se nikdy nevrátí” dostat k “těším se, až se vrátí”.

A kromě toho všeho si nastudujte tu separační úzkost, jak zmiňovali ostatní. Když nic, pochopíte, v jakém je stresu, a třeba Vás přejdou nápady s elektrikou. Já chápu, že se snažíte dělat maximum, a že máte pocit, že to pes bojkotuje, když to takhle nevychází, ale on se jenom hrozně bojí, že už se nevrátíte. A Vy musíte najít lepší způsob, jak ho vést k pochopení.

Kdyby to byla taková ta “opravdová” separačka, u které jsou psi schopní se smrtelně zranit, jen aby se dostali za pánem, to by bylo velmi špatné...

17.7.2020 11:14
eli22

XXX.XXX.58.41

Souhlasím s radami výše Jen doplním, že když se vrátíte, je to normální a není třeba se vítat, jako byste se týden neviděli. Mimochodem, já to všechno vím, a stejně to dělám. No ale nemám psa s SÚ. Když se loučím, tak se otočí, a zarputile zírá do zdi, jako bych nebyla. Celou dobu ale pak zřejmě prospí.

20.7.2020 15:04
eli22

XXX.XXX.58.41

Dneska jsem se po delší době začetla do mé oblíbené knihy Trénink je rozhovor. Řeší se tam stejný problém, paní jde do práce, celou dobu pes vyje. Paní jde k sousedce, pes je v klidu po celou dobu, i kdyby tam byla déle než v práci. Takže zjišťovali, proč tomu tak je. Výsledek - když šla do práce, zavírala dveře do ložnice. Když "jen tak odběhla" k sousedce, nechala je otevřené, protože se "za chvilku vrátí". Takže paní pak nechávala dveře otevřené, i když šla do práce a pes v klidu.

Uživatel s deaktivovaným účtem

20.7.2020 16:57
Uživatel s deaktivovaným účtem

"ale jakmile odejdeme třeba jen ven na zahradu, štěká a vše co může roztrhá a to není vše - vyčůrá se a vykadí i přesto"

Nevím tedy, jak daleko je to "jen na zahradu". Jestli je to zahrada u domu......Ne všechno je separační úzkost. Když jsou jen na zahradě ( jestli je tedy u domu), tak o nich pes ví.

Třeba moje psice, jak nejde se mnou, tak je přesvědčená, že "už tam zase něco žeru" a ona u toho není. Žádná separační úzkost. Ví moc dobře, kde jsem i jak tam budu dlouho ( cca 15 minut ), ale blafe a kňučí.
Já třeba, kdybych měla dalšího psa, bude žrát jen z misky a šmitec. Maximálně pamlsky za odměnu, ale žádné dělení o palačinky, o chleba s máslem k snídani......Přináší to jen problémy, už jen to, že žebrá, jak někdo klapne pusou.
( Kecám, dalšího psa bych zase rozmazlila a zkazila ) Ale protištěkací obojek bych mu nedala.

20.7.2020 18:36
Olivová kingoška

XXX.XXX.13.182

Anicka755765 napsal(a):
Dobrý den, chtěla bych se zeptat na protištěkací obojek. Ano nebo ne?
Máme ročního pejska německého ovčáka, máme s ním docela dost velký problém ohledně štěkání, když nejsme doma.
Štěká, vyje, kňučí - naštěstí sousedy máme známé tak zatím žádné stížnosti, že by na nás poslali policii nebo podali stížnost .
Když je ve vedlejší místnosti sám v pelíšku a my vedle tak je v klidu odpočívá a nic se neděje, ale jakmile odejdeme třeba jen ven na zahradu, štěká a vše co může roztrhá a to není vše - vyčůrá se a vykadí i přesto , že jsme s ním byli před odchodem venku abychom ho unavili a vyvenčili.
Samozřejmě,že jsme se ho snažili odnaučit to štěkání, ale bohužel marně. Na 100% že naše chyba to není protože už od štěňátka jsme se mu věnovali ohledně výcviku a stále věnujeme.
Trápí nás jen tahle věc jinak je to hodný pejsek, hlavně to je náš člen rodiny . Až se k nám do bytovky nastěhuje další soused, tohle nám trpět jen tak nebude, proto přemýšlíme nad protištěkacím obojkem, četla jsem kladné recenze, ale i tak bych chtěla vědět vaše názory .

Zajděte se zeptat nějakých instruktorů na cvičáky, jak se se psem zachází. Podobné hloupé výmysly jako jsou elektrické obojky atd., pusťte z hlavy. Ostatně, přítel mé kamarádky obojek psovi pořídil a ten se časem šikovně naučil polohu, kde to štěkání přece jen šlo :-) :-).
Druhá věc - máme psy a ještě se nám za ty roky nestalo, že bychom byli v nějakém pokoji a oni v jiném. Zajímavé... Pro psy je přirozené neustálé hlídání a kontrola teritoria. To si ten váš pes ve vedlejším pokoji čte nějakou napínavou knížku nebo...? :-)

Uživatel s deaktivovaným účtem

20.7.2020 18:42
Uživatel s deaktivovaným účtem

Proč by pes nemohl být ve vedlejší místnosti? Kost dostane v kuchyni a já se jdu dívat vedle na televizi. V patře je jí horko, tak leží dole v chodbě. Mám tam snad ležet s ní?
V některých rodinách pes prostě nechodí do ložnice, má pelech v pokoji, v kuchyni. Mám tedy hodně velkého zápr.delníka, ale že by nemohla zůstat vedle.......

Blanka106

3.9.2020 13:34
Blanka106

XXX.XXX.207.146

Dobrý den,
chtěla bych se zeptat na názor, když protištěkací obojek nasadí majitel poprvé 15ti-letému slepému a skoro hluchému psovi (má cukrovku), aby zavřený doma neštěkal, když slyší, že v domě někdo je a nechce už být tedy zavřený.
Děkuji.
PS: To nejsem já, ale moje dcera :-(

Uživatel s deaktivovaným účtem

3.9.2020 14:05
Uživatel s deaktivovaným účtem

Blanka106 napsal(a):
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat na názor, když protištěkací obojek nasadí majitel poprvé 15ti-letému slepému a skoro hluchému psovi (má cukrovku), aby zavřený doma neštěkal, když slyší, že v domě někdo je a nechce už být tedy zavřený.
Děkuji.
PS: To nejsem já, ale moje dcera :-(

No na rovinu 15-ti letý psí důchodce, slepý, skoro hluchý a já mu nasadím obojek, aby neštěkal.....?? Co na tohle říct...

když slyší, že v domě někdo je a nechce už být tedy zavřený.

V domě je myšleno v rodinném domě...jako, že dorazí někdo z rodiny?? Nebo jako, že slyší někoho na chodbě v činžáku??
A když byl ještě zdravý, tak to nedělal??.....pak to třeba nemusí být tím, že "už nechce být zavřený doma"....
Mám starého psa, není slepý, ani hluchý, ani nemá cukrovku, ale co odešla jeho sestra, tak se změnil...je úzkostlivější, když odchází všichni lidi, tak chvíli brečí...přestože dřív to bylo v poho....když potřebuju zavřít psy...nyní jeho a pětiměsíční štěndo, tak je problém...brečí, přestože dřív to bylo v poho....
prostě chci říct, že třeba slepý pejsek se cítí jistiji, když je ve společnosti svých lidí a proto štěká....

Blanka106

3.9.2020 16:16
Blanka106

XXX.XXX.207.146

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
No na rovinu 15-ti letý psí důchodce, slepý, skoro hluchý a já mu nasadím obojek, aby neštěkal.....?? Co na tohle říct...

když slyší, že v domě někdo je a nechce už být tedy zavřený.

V domě je myšleno v rodinném domě...jako, že dorazí někdo z rodiny?? Nebo jako, že slyší někoho na chodbě v činžáku??
A když byl ještě zdravý, tak to nedělal??.....pak to třeba nemusí být tím, že "už nechce být zavřený doma"....
Mám starého psa, není slepý, ani hluchý, ani nemá cukrovku, ale co odešla jeho sestra, tak se změnil...je úzkostlivější, když odchází všichni lidi, tak chvíli brečí...přestože dřív to bylo v poho....když potřebuju zavřít psy...nyní jeho a pětiměsíční štěndo, tak je problém...brečí, přestože dřív to bylo v poho....
prostě chci říct, že třeba slepý pejsek se cítí jistiji, když je ve společnosti svých lidí a proto štěká....

Ano, je to v rodinném domě a na vesnici, kde si rozhodně nikdo nestěžuje.

Uživatel s deaktivovaným účtem

3.9.2020 16:49
Uživatel s deaktivovaným účtem

Blanka106 napsal(a):
Ano, je to v rodinném domě a na vesnici, kde si rozhodně nikdo nestěžuje.

No tak pak nevidím jediný problém v tom, když někdo přijde domů dřív, tak aby si vzal prostě psa k sobě....resp. do místnosti, kde bude pes ve společnosti...
Nejde o to, že si nikdo nestěžuje, ale spíš o to prostě uzpůsobit trochu režim tomu psímu důchodci.....a starouška prostě víc opečovávat a rozmazlovat, bůh ví, jak dlouho tady ještě bude.

3.9.2020 18:48
GAELLE

XXX.XXX.66.235

Nedala bych takový obojek nikdy ani mladému a zdravému psovi.................žádnému psovi. Pes je nemocný nejspíš štěká z nejistoty. Když nemáte problém ani vy ani okolí tak proč ho trátpit?

Uživatel s deaktivovaným účtem

3.9.2020 19:20
Uživatel s deaktivovaným účtem

Blanka106 napsal(a):
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat na názor, když protištěkací obojek nasadí majitel poprvé 15ti-letému slepému a skoro hluchému psovi (má cukrovku), aby zavřený doma neštěkal, když slyší, že v domě někdo je a nechce už být tedy zavřený.
Děkuji.
PS: To nejsem já, ale moje dcera :-(

Prasárna, prasárna, prasárna!!!

3.9.2020 19:47
ainu

XXX.XXX.244.212

Blanka106 napsal(a):
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat na názor, když protištěkací obojek nasadí majitel poprvé 15ti-letému slepému a skoro hluchému psovi (má cukrovku), aby zavřený doma neštěkal, když slyší, že v domě někdo je a nechce už být tedy zavřený.
Děkuji.
PS: To nejsem já, ale moje dcera :-(

Úplně to samé, jakoby starý člověk měl bolesti a místo řešení byste mu zalepili pusu izolepou.

4.9.2020 09:33
Inspektor Pišišvor

XXX.XXX.197.228

ainu napsal(a):
Úplně to samé, jakoby starý člověk měl bolesti a místo řešení byste mu zalepili pusu izolepou.

Nebo ho smahli proudem... 🙄

Přidejte reakci

Přidat smajlík