Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
28.9.2020 15:10
Ginagrace

XXX.XXX.120.139

Dobrý den,
může mi někdo říct, zda se dle foto jedná o štěně zlaťáka?
Mám ho doma... A teď si tak nějak nejsem jistá, jestli jsem nekoupila náhodou něco šmrnclýho.... :)

28.9.2020 15:13
lesnížínka

XXX.XXX.148.5

A další No nic. Jestli je to zlatý retrívr, má to napsáno v průkaze původu. Jinak je to voříšek, zlatému rerívru se podobající...zatím.

Uživatel s deaktivovaným účtem

28.9.2020 15:14
Uživatel s deaktivovaným účtem

Nejsem teda odborník, ale jako GR mi to nepřijde ani trochu. Hlavně ta srst je úplně jinačí, než mají malí zlaťáci.

Kolik jste za něj zaplatila, jestli se smím zeptat? :O

Pokud chcete nějaké určité plemeno, tak vždycky jen s PP, jinak je to sázka do loterie...rodiče jste viděla?

Uživatel s deaktivovaným účtem

28.9.2020 15:15
Uživatel s deaktivovaným účtem

Ach jo, neverending story. Máte PP?

28.9.2020 15:23
Ginagrace

XXX.XXX.120.139

Dobrý den, není s PP... A cena byla osm tisíc. Tak mám doma teda hodně drahého něco tomu podobného teda :( :) Super. Mám chuť napsat majitelce, ale za blbost se platí no . Děkuji.

28.9.2020 15:24
Ginagrace

XXX.XXX.120.139

Tak budem holt čekat,co z toho vyroste no.

Uživatel s deaktivovaným účtem

28.9.2020 15:25
Uživatel s deaktivovaným účtem

Proč je tam ten smajlíček, se smějete vlastní blbosti, která třeba vyústí v epilepsii psa?
Mně je úplně ukradené, kdo si jaké papíry kde tiskne, ale že kupec (to není majitel psa, to je kupec, který jediné, na co myslí, jsou peníze a kterak že náramně vydělal)
naprosto nemyslí na toho psa, co si s sebou asi z takového chovu nese.
Prostě hlavně JÁ, JÁ, jen já.
Tohle bude hubený nohatý Ťapka se špičatou hubou, s tím rozdílem, že praví vesničtí ťapkové bývají zdraví.

28.9.2020 15:28
GAELLE

XXX.XXX.66.235

pokud nemáte pp máte vořecha
proč jste se neptala PŘED nákupem?

28.9.2020 15:29
Ginagrace

XXX.XXX.120.139

Jestli to bude ťapka se asi holt uvidí časem co z toho vyroste no... Majitelka to prodávala jako retrívra a já to jako retrívra koupila.

28.9.2020 15:31
GAELLE

XXX.XXX.66.235

Ginagrace napsal(a):
Jestli to bude ťapka se asi holt uvidí časem co z toho vyroste no... Majitelka to prodávala jako retrívra a já to jako retrívra koupila.

Pokud nemá průkaz původu není to retrívr ale vořech. Proč jsou lidi tak blbí a podporují množitele??? jo máte "jakoretrívra"

Uživatel s deaktivovaným účtem

28.9.2020 15:31
Uživatel s deaktivovaným účtem

Ginagrace napsal(a):
Jestli to bude ťapka se asi holt uvidí časem co z toho vyroste no... Majitelka to prodávala jako retrívra a já to jako retrívra koupila.

S retrívrem "to" moc společného nemá...

Uživatel s deaktivovaným účtem

28.9.2020 15:32
Uživatel s deaktivovaným účtem

zlaťák možná barvou, jinak to má jiný tvar hlavy, úplně jinou srst - tohle vypadá, že bude krátkosrsté - a je to nějaké malé.

vořech zlaté barvy, gratuluju k nákupu.

Uživatel s deaktivovaným účtem

28.9.2020 15:33
Uživatel s deaktivovaným účtem

a ty bílý paciny... no nic, beru zpět i ten komentář o barvě. ani barvou to není GR.

Uživatel s deaktivovaným účtem

28.9.2020 15:33
Uživatel s deaktivovaným účtem

Ginagrace napsal(a):
Dobrý den,
může mi někdo říct, zda se dle foto jedná o štěně zlaťáka?
Mám ho doma... A teď si tak nějak nejsem jistá, jestli jsem nekoupila náhodou něco šmrnclýho.... :)

Už jsem viděla na FB hodně podobných dotazů a teda ta štěňata na fotkách se podobala zlaťákovi víc než to vaše štěndo. Tohleto mi připadá, jestli je to vůbec křížený s retrívrem, tak spíš s labradorem než se zlaťákem. Pokud jste chtěla určité plemeno, měla jste si koupit s PP. Myslím, že stejně už tu "chovatelku" nedohledáte. Hlavně ať je prcek zdravý, když už jste naletěla. Horší by bylo, kdybyste si donesla domů štěně nemocné a ještě x tisíc utratila na veterině. Prcek vypadá roztomile.

28.9.2020 15:35
lesnížínka

XXX.XXX.148.5

Ginagrace napsal(a):
Jestli to bude ťapka se asi holt uvidí časem co z toho vyroste no... Majitelka to prodávala jako retrívra a já to jako retrívra koupila.

A to jste si o plemeni nezjistila absolutně nic, kromě názvu teda?! Co ta bílá tlapka? Už jste někdy viděla retrívra s bílýma tlapkama? Přečtěte si standard plemene..

28.9.2020 15:37
GAELLE

XXX.XXX.66.235

já se už fakt nestačím divit. Proč všichni koupí psa, nezjistí si předem nic a AŽ PAK se tady furt ptají a chtěji ujištění že jejich pes je čistokrevný když k němu žádný PP nemají. To musí být iq tyqve. Tak snad bude štěně zdravé a v pořádku a budou ho mít rádi i s bílýma ťapkama a bez PP.

Uživatel s deaktivovaným účtem

28.9.2020 15:39
Uživatel s deaktivovaným účtem

Ginagrace napsal(a):
Jestli to bude ťapka se asi holt uvidí časem co z toho vyroste no... Majitelka to prodávala jako retrívra a já to jako retrívra koupila.

Dyť má bílé tlapky. Vidíte ten rozdíl? Přitom za 24 pěkný zdravý pes.
https://www.olx.pl/oferta/golden-retriever-szczenieta-zkwp-fci-suczki-i-pieski-CID103-IDAuNso.html#297a7ba491
https://www.olx.pl/oferta/szczenieta-golden-retriever-fci-2021-CID103-IDnj2M0.html#297a7ba491
no a to jsem se s tím hledáním moc nesnažila..

28.9.2020 15:47
Fiona.Praha

XXX.XXX.237.179

Máte ho z Olomouce za 8000,-?
Tady je další "zlaťák" s bílými pacičkami

https://zvirata.bazos.cz/inzerat/125460271/zlaty-retrivr.php

Uživatel s deaktivovaným účtem

28.9.2020 15:50
Uživatel s deaktivovaným účtem

Fiona.Praha napsal(a):
Máte ho z Olomouce za 8000,-?
Tady je další "zlaťák" s bílými pacičkami

https://zvirata.bazos.cz/inzerat/125460271/zlaty-retrivr.php

Uživatel s deaktivovaným účtem

28.9.2020 15:51
Uživatel s deaktivovaným účtem

Fiona.Praha napsal(a):
Máte ho z Olomouce za 8000,-?
Tady je další "zlaťák" s bílými pacičkami

https://zvirata.bazos.cz/inzerat/125460271/zlaty-retrivr.php

a to se vyplatí

připomíná mi to jednoho voříška, co byl kupovanej jako čivava, vypadal dost podobně

teda dobře, byl trochu menší

28.9.2020 15:52
GAELLE

XXX.XXX.66.235

je to marný je to marný je to marný

28.9.2020 15:52
Ginagrace

XXX.XXX.120.139

Tak mě nevadí jak vypadá,jen jsem chtěla názory... Myslela jsem,že ještě ji nejsou ani dva měsíce, ale nějaké flíčky bílé atd má ještě čas třeba na vybarvení, ale podle názoru, už asi ne. Děkuji ale všem. Určitě bych mnozku nepodpořila, prodávající byla hodná, milá, prodavala takhle čtyři na inzerátu po osmi tisících, tak jsem holt tupá no.

Uživatel s deaktivovaným účtem

28.9.2020 15:52
Uživatel s deaktivovaným účtem

Fiona.Praha napsal(a):
Máte ho z Olomouce za 8000,-?
Tady je další "zlaťák" s bílými pacičkami

https://zvirata.bazos.cz/inzerat/125460271/zlaty-retrivr.php

Tam přímo i píše, že kříženec GR a labradora a 8 litrů ...ačkoliv mi teda přijde, že kolem toho štěněte zlaťák ani labrador neprošli ani omylem ...a taky mi přijde mladší, než 8 týdnů, ale to jen hádám.

28.9.2020 15:54
Ginagrace

XXX.XXX.120.139

Není z Olomouce, je z Plzně....

Uživatel s deaktivovaným účtem

28.9.2020 15:54
Uživatel s deaktivovaným účtem

Ginagrace napsal(a):
Tak mě nevadí jak vypadá,jen jsem chtěla názory... Myslela jsem,že ještě ji nejsou ani dva měsíce, ale nějaké flíčky bílé atd má ještě čas třeba na vybarvení, ale podle názoru, už asi ne. Děkuji ale všem. Určitě bych mnozku nepodpořila, prodávající byla hodná, milá, prodavala takhle čtyři na inzerátu po osmi tisících, tak jsem holt tupá no.

bude to pěknej vořech, být to zadarmo, nebo za cenu očkování, žádnej problém.

jo jo, takhle se to dělá, jen já blbec jsem dávala přiznaný křížence za dvojku. jak víte, že jste nepodpořila množku? koneckonců že je prodávající hodná a milá nic neznamená.

viděla jste aspoň rodiče? to by mě zajímalo, co okolo čeho prošlo.

Uživatel s deaktivovaným účtem

28.9.2020 15:55
Uživatel s deaktivovaným účtem

Ginagrace napsal(a):
Není z Olomouce, je z Plzně....

jo a v jednu chvíli se narodí na dvou místech v republice stejný vořeši a jsou prodávaní jako stejné "plemeno" za stejnou cenu?


nevěřím

28.9.2020 15:55
Fiona.Praha

XXX.XXX.237.179

Ginagrace napsal(a):
Dobrý den, není s PP... A cena byla osm tisíc. Tak mám doma teda hodně drahého něco tomu podobného teda :( :) Super. Mám chuť napsat majitelce, ale za blbost se platí no . Děkuji.

Majitelce sice napsat můžete, co chcete, ale dost bych se divila, že by se s Vámi o tom nějak bavila.

Máte štěndo a tak skočte k veterináři, jestli je zdravé a mějte ho mějte ráda takové, jak je a vychovejte si z něj prima psa. Poučte se z toho pro příště.

Uživatel s deaktivovaným účtem

28.9.2020 15:55
Uživatel s deaktivovaným účtem

Ginagrace napsal(a):
Tak mě nevadí jak vypadá,jen jsem chtěla názory... Myslela jsem,že ještě ji nejsou ani dva měsíce, ale nějaké flíčky bílé atd má ještě čas třeba na vybarvení, ale podle názoru, už asi ne. Děkuji ale všem. Určitě bych mnozku nepodpořila, prodávající byla hodná, milá, prodavala takhle čtyři na inzerátu po osmi tisících, tak jsem holt tupá no.

Pokud vám lhala o tom, co je to za psa, proč by nelhala o tom, kdo je...množky v tom umí chodit. Často i mění jména, telefon, adresy a většinou v tom jede víc, než jeden, jen si "dělí práci", aby lidi lépe naletěli. Předpokládám, že nemáte ani žádnou smlouvu? Snad bude prcek aspoň zdravej.

28.9.2020 16:01
MajkaP

XXX.XXX.84.93

Fiona.Praha napsal(a):
Máte ho z Olomouce za 8000,-?
Tady je další "zlaťák" s bílými pacičkami

https://zvirata.bazos.cz/inzerat/125460271/zlaty-retrivr.php

Krásný retrívří exemplář 🤣. Líbí se mi ten ocásek. Myslíte, že půjde zalepit jako JRT ucho?

28.9.2020 16:14
Fiona.Praha

XXX.XXX.237.179

MajkaP napsal(a):
Krásný retrívří exemplář 🤣. Líbí se mi ten ocásek. Myslíte, že půjde zalepit jako JRT ucho?

Jako "JRT" vedle z diskuse?

https://www.ifauna.cz/psi/diskuse/detail/3726111/jack-russell-usi?from-list=1#a3726348

Jako ho přilepit na břicho nebo mezi uši, že by se narovnal?

28.9.2020 16:21
MajkaP

XXX.XXX.84.93

Fiona.Praha napsal(a):
Jako "JRT" vedle z diskuse?

https://www.ifauna.cz/psi/diskuse/detail/3726111/jack-russell-usi?from-list=1#a3726348

Jako ho přilepit na břicho nebo mezi uši, že by se narovnal?

Jo, jako "JRT"... Hele možná je to dobrej obchodní nápad. Stačí pořídit spoustu barev na vlasy, izopely a dlah..... A začít podnikat. Člověk přinese svoje štěně a jen řekne co by si přál za plemeno 🤣😉

28.9.2020 16:26
Ginagrace

XXX.XXX.120.139

Zítra skočím k veterináři a pokud tu někdo budete, napíši co se dozvím :)

28.9.2020 16:28
GAELLE

XXX.XXX.66.235

Ginagrace napsal(a):
Zítra skočím k veterináři a pokud tu někdo budete, napíši co se dozvím :)

jako s čím tam budete skákat? s průkazem původu? nebo s vašimi papíry na blbost?
Pokud k psovi nemáte průkaz původu a není z chovné stanice je to prostě VOŘECH přes to nejede vlak
žádný veterinář vám z něj papírového psa neudělá

Uživatel s deaktivovaným účtem

28.9.2020 16:36
Uživatel s deaktivovaným účtem

Ginagrace napsal(a):
Zítra skočím k veterináři a pokud tu někdo budete, napíši co se dozvím :)

Pochybuji, že vam vet řekne víc než ženy tady.

Vzpomněla jsem si, jak jsem si dovezla svoje první štěně s PP a vetka mě zplula, co to mám za paskvil, kdoví jestli je odčervený, a jestli má koule a nemá kylu, připadala jsem si jako idiot 😅
Dneska ten paskvil vyhrává výstavy, no. 😅
Ale chtěla jsem tím říct, že vet kolikrát sám nepozna tu a onu rasu a tohle je prostě Voříšek, něco jako labrador aspoň po babičce. Brácha má podobného, ale černého, povahove úžasný pes, střední velikost, tak přeji ať dělá jen radost

28.9.2020 16:42
janaa

XXX.XXX.169.206

Se zlaťákem nemá společného nic, ono ani moc s tím labradorem. Ono obecně jsou tři typy vořechů - jeden je vestaj, to je klasický vesnický voříšek,pak jsou vořeši s ušima dolů, to jsou jakože labradoři, a pak vořeši s ušima nahoru a to jsou jakože německý ovčáci
Každopádně takové dostane v útulku za očkování. Nicméně teď už je pozdě řešit,co je zač, vzhledem k tomu,odkud pochází bych hlavně pořešila veterináře, odčervení, očkování, a pak se prostě radovala ze štěňátka. Hezký společný život vám oběma
Btw je to marný - jestli je paní milá nebo ne, nemá nic společnýho s tím,jestli je množka nebo není naopak, čím větší množka,tím lepší marketing,aby se prodávalo

28.9.2020 16:52
Huskyjanina

XXX.XXX.252.62

Ginagrace napsal(a):
Dobrý den,
může mi někdo říct, zda se dle foto jedná o štěně zlaťáka?
Mám ho doma... A teď si tak nějak nejsem jistá, jestli jsem nekoupila náhodou něco šmrnclýho.... :)

Tohle rozhodně zlaťák není. Máte za 8 000 pěknýho voříška. Ale je to teda moc hezký štěndo a může z toho vyrůst i pěknej pesan. Sice předraženej, ale co už. Hlavně ať dělá radost....

Uživatel s deaktivovaným účtem

28.9.2020 17:06
Uživatel s deaktivovaným účtem

a mně vůbec nepřijde divný, že chce zítra skočit na veterinu. Ne kvůli tomu, zdali je to zlaťák či nee, ale pokud je původ štěníka opředen tak trochu tajemstvím, tak zkontrolovat zdravotní stav, dohodnout očkování a odčervení, možná upravit věk... prostě přejímka a představení nového klienta
Chodím na veterinu se štěnětem "na přejímku" vždycky, a to máme vždy štěníka z chovky, kde se dá tušit, co vyroste...

28.9.2020 17:23
domi.t

XXX.XXX.149.253

7-8 týždňova Nefret 🙂

Tak skúste porovnať😎

28.9.2020 18:25
Ginagrace

XXX.XXX.120.139

Děkuji všem za názory, nejdu k veterináři s holčičkou pro papíry, ale na její třeba první vyšetření a prohlídku. Neřeknu kdybych tu brečela a chtěla se jí zbavit přece, ne, vybrala jsem si prostě ze čtyř štěňátek tuhle a je mi líto pouze to, že pokud je to štěňátko třeba od možná množky, že jsem to jen podpořila... Holka je to hodná, na svůj malý věk opravdu zakňučí a jde se čůrat, pořád se chová a leze do postele, vyjíždí mi teda po dětech ale to ještě nemůže chápat. Bude dobrá třeba :) Vím,že mi do toho nic není,ale ... Neměla bych třeba na paní nějak upozornit?

28.9.2020 18:26
Ginagrace

XXX.XXX.120.139

Ano,je vidět,že ani podle fotek jiných pejsků se to retrívru tedy nepodobá ... :)

Uživatel s deaktivovaným účtem

28.9.2020 18:30
Uživatel s deaktivovaným účtem

No když opomenu to vše okolo...zdraví, to že mi z toho vyroste voříšek, to že mě někdo pumpnul o takový prachy., tak nej zklamání by bylo, že jsem si chtěla pořídit "velkýho psa" a budu mít asi postavou norníka

Moje teta měla taky takovýho zlaťáka, ale...za prvé si nemyslím, že ona věděla, jak zlaťák vypadá, za druhý určitě za štěně nedali tisíce, asi jim dotyčná řekl, že je to třeba kříženec zlaťáka, což podle toho jak štěndo vypadalo, tak by to bylo možný...ale přesně na první pohled krátký nožky. Ale u tety možná lepší, že jim z toho vyrostl ten špagetkoidní voříšek.

28.9.2020 18:38
Ginagrace

XXX.XXX.120.139

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
No když opomenu to vše okolo...zdraví, to že mi z toho vyroste voříšek, to že mě někdo pumpnul o takový prachy., tak nej zklamání by bylo, že jsem si chtěla pořídit "velkýho psa" a budu mít asi postavou norníka

Moje teta měla taky takovýho zlaťáka, ale...za prvé si nemyslím, že ona věděla, jak zlaťák vypadá, za druhý určitě za štěně nedali tisíce, asi jim dotyčná řekl, že je to třeba kříženec zlaťáka, což podle toho jak štěndo vypadalo, tak by to bylo možný...ale přesně na první pohled krátký nožky. Ale u tety možná lepší, že jim z toho vyrostl ten špagetkoidní voříšek.

Víte,že mi ani o ty peníze nějak nejde ... Ale ano,stydím se.

28.9.2020 18:48
Markéta80

XXX.XXX.239.177

Ginagrace napsal(a):
Dobrý den, není s PP... A cena byla osm tisíc. Tak mám doma teda hodně drahého něco tomu podobného teda :( :) Super. Mám chuť napsat majitelce, ale za blbost se platí no . Děkuji.

Jenže to je vaše blbost, koupili jste si psa bez PP tak je jasné že to může být cokoliv . Nebo Vám snad řekla že je s PP? o by byl extra levný Pokud koupím psa bez PP nemůžu řešit plemeno. nejspíš z toho vyroste něco vzdáleně připomínajícího retrívra A vy jste věřili když ani barva neodpovídá?

28.9.2020 18:53
GAELLE

XXX.XXX.66.235

Ginagrace napsal(a):
Děkuji všem za názory, nejdu k veterináři s holčičkou pro papíry, ale na její třeba první vyšetření a prohlídku. Neřeknu kdybych tu brečela a chtěla se jí zbavit přece, ne, vybrala jsem si prostě ze čtyř štěňátek tuhle a je mi líto pouze to, že pokud je to štěňátko třeba od možná množky, že jsem to jen podpořila... Holka je to hodná, na svůj malý věk opravdu zakňučí a jde se čůrat, pořád se chová a leze do postele, vyjíždí mi teda po dětech ale to ještě nemůže chápat. Bude dobrá třeba :) Vím,že mi do toho nic není,ale ... Neměla bych třeba na paní nějak upozornit?

Škoda že jste se nezeptala dříve, jistě by vám někdo rád poradil. Teď už je asi pozdě bycha honit. Paní bych oslovila o slevu z ceny (pokud tedy vůbec víte kde bydlí a její pravé jméno). Máte vůbec nějakou smlouvu?
A jinak bych to určitě rozmázla všude kde se dá - já ano.
Voříška byste určitě našla i na netu nebo v útulcích, občas i tam se štěnátka vyskytnou.
No za blbost se platí máte poučení pro příště.

28.9.2020 18:53
domi.t

XXX.XXX.149.253

Každopádne silno držím palce,nech je šteniatko zdravé a strávite spolu vela,veľa úžasných rokov!

A zobrať si ponaučenie do budúcna,našetriť si,informovat sa o danom plemene,navštíviť pár chovateľských staníc a kúpiť si šteniatko daného plemena s PP.

Alebo potom dať domov psíkovi z útulku.

28.9.2020 18:56
juhaj

XXX.XXX.164.121

Ginagrace napsal(a):
Víte,že mi ani o ty peníze nějak nejde ... Ale ano,stydím se.

Ale, tak se nestyďte, každý někdy naběhne. Asi jste kupovala zlaťáka, protože má pověst takového ideála do rodiny. Není to pravda, jako každý pes potřebuje výchovu a všechni zlaťáci co znám byla jako štěnda pěkná torpéda. Děti okusuje každé štěně, to se musí pomalu odnaučit, to půjde. Vyroste vám krásný a skvělý parťák, hodně štěstí.

28.9.2020 18:56
Ginagrace

XXX.XXX.120.139

Markéta80 napsal(a):
Jenže to je vaše blbost, koupili jste si psa bez PP tak je jasné že to může být cokoliv . Nebo Vám snad řekla že je s PP? o by byl extra levný Pokud koupím psa bez PP nemůžu řešit plemeno. nejspíš z toho vyroste něco vzdáleně připomínajícího retrívra A vy jste věřili když ani barva neodpovídá?

Jasne,nic nepopírám,inzerát zněl jasně, štěňátka zlatého retrívra bez PP,po rodičích s PP. Jsou k vidění. Retrívři to byli,ale ukazovala nám je na mobilu,že jsou to dcery pesani. Říkala jsem si,že barvu to má,tak co se může stát... Že z toho ještě vyroste. Ale bohužel je vidět,že ano,ano jsem blbka a možná mě ta cena zarazit měla... Víc než cokoliv mě ale teď mrzí,že mi majitelka lhala... Beru to jako své osobní selhání.

Uživatel s deaktivovaným účtem

28.9.2020 19:20
Uživatel s deaktivovaným účtem

Ginagrace napsal(a):
Víte,že mi ani o ty peníze nějak nejde ... Ale ano,stydím se.

Víte ani mě o peníze tak nějak nejde....na rozdíl od většiny zdejšího osazenstva bych byla ochotná zaplatit i těch 8 tisíc za křížence....ale za křížence přiznaného, za určitého křížence určitých plemen, kterého bych moc chtěla.
Ale pokud ty peníze dám za čistokrevného psa a on to čistokrevný pes není, tak to bych byla fakt naštvaná.

Tak hlavně ať je to vaše zlatíčko zdravé a milované, no a napříště jste poučená, že když plemeno, tak s PP a ještě i tak ne slepě, ale vybrat si i chovku a nebo si o chovce, odkud beru štěně, něco zjistit

28.9.2020 19:29
Ginagrace

XXX.XXX.120.139

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Víte ani mě o peníze tak nějak nejde....na rozdíl od většiny zdejšího osazenstva bych byla ochotná zaplatit i těch 8 tisíc za křížence....ale za křížence přiznaného, za určitého křížence určitých plemen, kterého bych moc chtěla.
Ale pokud ty peníze dám za čistokrevného psa a on to čistokrevný pes není, tak to bych byla fakt naštvaná.

Tak hlavně ať je to vaše zlatíčko zdravé a milované, no a napříště jste poučená, že když plemeno, tak s PP a ještě i tak ne slepě, ale vybrat si i chovku a nebo si o chovce, odkud beru štěně, něco zjistit

Ano,teď když tak čtu,nejsem naštvaná na pejska ... Ani za ty peníze, jsem spíš naštvaná teď sama na sebe, že jsem si po dvou a půl letech co mi odešla ovcanda, řekla,že si rozmazlim dalšího a vybírala jsem mezi labradorem a zlatým. Ještě den předtím jsem chtěla jet pro labradora také bez PP a za deset tisíc... Možná bych dopadla stejně. To mě mrzí,že jsem naletela. Stydím se, já lidem věřím.

28.9.2020 19:31
Markéta80

XXX.XXX.239.177

Ginagrace napsal(a):
Tak mě nevadí jak vypadá,jen jsem chtěla názory... Myslela jsem,že ještě ji nejsou ani dva měsíce, ale nějaké flíčky bílé atd má ještě čas třeba na vybarvení, ale podle názoru, už asi ne. Děkuji ale všem. Určitě bych mnozku nepodpořila, prodávající byla hodná, milá, prodavala takhle čtyři na inzerátu po osmi tisících, tak jsem holt tupá no.

nepodpořila? A tohle je co? Slušný kšeft ne 8000 za křížence a za půl roku zase

28.9.2020 19:31
Fiona.Praha

XXX.XXX.237.179

Ginagrace napsal(a):
Jasne,nic nepopírám,inzerát zněl jasně, štěňátka zlatého retrívra bez PP,po rodičích s PP. Jsou k vidění. Retrívři to byli,ale ukazovala nám je na mobilu,že jsou to dcery pesani. Říkala jsem si,že barvu to má,tak co se může stát... Že z toho ještě vyroste. Ale bohužel je vidět,že ano,ano jsem blbka a možná mě ta cena zarazit měla... Víc než cokoliv mě ale teď mrzí,že mi majitelka lhala... Beru to jako své osobní selhání.

Přestaňte si sypat popel na hlavu, to už je zbytečné sebemrskačství, které nikam nevede.
Prostě jste naletěla jako tisíce jiných důvěřivých lidí. Nejste ani první ani poslední, kdo se nechal takhle obalamutit. Snad Vás to poučí pro příště.
Měla byste o tom vyprávět ve svém okolí, aby se z toho poučili třeba Vaši sousedé, kolegové nebo kamarádky.

Nechte si fenku prohlédnout veterinářem, naočkovat, asi i načipovat, dobře ji krmte, správně ji vychovávejte a mějte ji rádi. Líbila se Vám, proto jste si ji vybrala, tak snad se Vám bude líbit i dospělá. Bude to holt překvápko, co Vám z ní nakonec vyroste.

28.9.2020 19:36
impact

XXX.XXX.120.104

Ginagrace napsal(a):
Jestli to bude ťapka se asi holt uvidí časem co z toho vyroste no... Majitelka to prodávala jako retrívra a já to jako retrívra koupila.


28.9.2020 19:38
impact

XXX.XXX.120.104

Ginagrace napsal(a):
Tak mě nevadí jak vypadá,jen jsem chtěla názory... Myslela jsem,že ještě ji nejsou ani dva měsíce, ale nějaké flíčky bílé atd má ještě čas třeba na vybarvení, ale podle názoru, už asi ne. Děkuji ale všem. Určitě bych mnozku nepodpořila, prodávající byla hodná, milá, prodavala takhle čtyři na inzerátu po osmi tisících, tak jsem holt tupá no.


28.9.2020 19:55
Ginagrace

XXX.XXX.120.139

Markéta80 napsal(a):
nepodpořila? A tohle je co? Slušný kšeft ne 8000 za křížence a za půl roku zase

Za půl roku? Neeee já počítám,že pejsek je přece záležitost i klidně na 14 let,neplánují za půl roku kupovat přeci další.

Uživatel s deaktivovaným účtem

28.9.2020 19:57
Uživatel s deaktivovaným účtem

Ginagrace napsal(a):
Za půl roku? Neeee já počítám,že pejsek je přece záležitost i klidně na 14 let,neplánují za půl roku kupovat přeci další.

Ale ta "chovatelka" bude mít u fenky další štěňata.Tak je to myšleno.

28.9.2020 19:57
MajkaP

XXX.XXX.84.93

Ginagrace napsal(a):
Za půl roku? Neeee já počítám,že pejsek je přece záležitost i klidně na 14 let,neplánují za půl roku kupovat přeci další.

Ta bylo mysl no tak, že za půl roku budou mítit další podobná štěňata, která prodají.....a tak pořád dokola.

28.9.2020 20:00
Ginagrace

XXX.XXX.120.139

Fiona.Praha napsal(a):
Přestaňte si sypat popel na hlavu, to už je zbytečné sebemrskačství, které nikam nevede.
Prostě jste naletěla jako tisíce jiných důvěřivých lidí. Nejste ani první ani poslední, kdo se nechal takhle obalamutit. Snad Vás to poučí pro příště.
Měla byste o tom vyprávět ve svém okolí, aby se z toho poučili třeba Vaši sousedé, kolegové nebo kamarádky.

Nechte si fenku prohlédnout veterinářem, naočkovat, asi i načipovat, dobře ji krmte, správně ji vychovávejte a mějte ji rádi. Líbila se Vám, proto jste si ji vybrala, tak snad se Vám bude líbit i dospělá. Bude to holt překvápko, co Vám z ní nakonec vyroste.

Jj, nemám problém, vždyť to přeci udělá každý kdo si koupí takto pejska. Ale jsem ráda za to,že mi tu všichni potvrdili,že dnes kupovat hafa bez PP,už není asi příjemné,vzpomínám jak si moje mamka kupovala v roce 2001 hnědou dobrmanku bez PP a ono z ní hnědé velke vyrostlo, ale jedno ucho mela posazené trochu divne :))

28.9.2020 20:04
Markéta80

XXX.XXX.239.177

Ginagrace napsal(a):
Jasne,nic nepopírám,inzerát zněl jasně, štěňátka zlatého retrívra bez PP,po rodičích s PP. Jsou k vidění. Retrívři to byli,ale ukazovala nám je na mobilu,že jsou to dcery pesani. Říkala jsem si,že barvu to má,tak co se může stát... Že z toho ještě vyroste. Ale bohužel je vidět,že ano,ano jsem blbka a možná mě ta cena zarazit měla... Víc než cokoliv mě ale teď mrzí,že mi majitelka lhala... Beru to jako své osobní selhání.

ona tam nebyla fena štěnat? To normální přece není. Takhle někde vyfotila dva psi a řekla že jsou to rodiče. Tohle chce vždy dobře promyslet,pro mne hlavní varování že tam není fena štěnat. To sem viděla vždy kromě jednoho případu. Moc složité to paní neměla. Kdo ví kde byla pravá matka štěnat . Pokud jste chtěla určité plemeno tak jedině s PP a to i mezi chovateli jsou rozdíly,ale alespoň jistota že by ze štěněte vyrostlo co má

28.9.2020 20:17
ainu

XXX.XXX.45.21

Ginagrace napsal(a):
Dobrý den,
může mi někdo říct, zda se dle foto jedná o štěně zlaťáka?
Mám ho doma... A teď si tak nějak nejsem jistá, jestli jsem nekoupila náhodou něco šmrnclýho.... :)

Jen dodám obligátní text:


Pokud pes nemá PP, je to kříženec, který se může přikříženému plemeni podobat. Rodokmen, tzn. příslušnost k plemeni (= čistokrevnost) se dokládá PP, viz stanovy Českomoravské kynologické unie (zastupitele FCI, která definuje a zaštiťuje plemena psů, tzn. i golden retriever)
https://www.cmku.cz/cz/rady-a-predpisy-cmku-152

Vořeši jsou podle mne takoví ti "vesničtí" univerzálové, kde může být cokoliv. I krokodýl :D

28.9.2020 20:41
Fiona.Praha

XXX.XXX.237.179

Ginagrace napsal(a):
Jj, nemám problém, vždyť to přeci udělá každý kdo si koupí takto pejska. Ale jsem ráda za to,že mi tu všichni potvrdili,že dnes kupovat hafa bez PP,už není asi příjemné,vzpomínám jak si moje mamka kupovala v roce 2001 hnědou dobrmanku bez PP a ono z ní hnědé velke vyrostlo, ale jedno ucho mela posazené trochu divne :))

Taky jsem měla bez PP, ale to už je pár let, v době, kdy to nebyl takový kšeft.

V dnešní době bych si údajného čistokrevného psa bez PP od cizích lidí nekoupila ani náhodou. Viděla už jsem dost takových zaručených čistokrevných psů, kteří se velmi vzdáleně podobají původnímu plemenu. Některá štěňata byla za pár korun, jiná za pár tisíc. Jsem poučená, i když jen cizí zkušeností, že když chci, aby pes vypadal podle standardu, pořídím si s PP.
Třeba i Vás a Vaše okolí koupě fenky "zlaťáka" s bílými ponožkami poučí do budoucna.

Uživatel s deaktivovaným účtem

28.9.2020 21:29
Uživatel s deaktivovaným účtem

Ginagrace napsal(a):
Ano,teď když tak čtu,nejsem naštvaná na pejska ... Ani za ty peníze, jsem spíš naštvaná teď sama na sebe, že jsem si po dvou a půl letech co mi odešla ovcanda, řekla,že si rozmazlim dalšího a vybírala jsem mezi labradorem a zlatým. Ještě den předtím jsem chtěla jet pro labradora také bez PP a za deset tisíc... Možná bych dopadla stejně. To mě mrzí,že jsem naletela. Stydím se, já lidem věřím.

řekla,že si rozmazlim dalšího

tak v tom případě není nic ztraceno...akorát ten rozmazlenec nebude ani labrador ani retrívr, ale nějakej kříženeček

28.9.2020 21:40
Ginagrace

XXX.XXX.120.139

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
řekla,že si rozmazlim dalšího

tak v tom případě není nic ztraceno...akorát ten rozmazlenec nebude ani labrador ani retrívr, ale nějakej kříženeček

Asi jo... Hlavní pro mě je,aby byla hodná. Co víc chtit. Nemůže za nic, nemůže za to, komu a jak se narodila :))))) Jako dítě.

28.9.2020 21:42
Ginagrace

XXX.XXX.120.139

Ginagrace napsal(a):
Asi jo... Hlavní pro mě je,aby byla hodná. Co víc chtit. Nemůže za nic, nemůže za to, komu a jak se narodila :))))) Jako dítě.

A ještě zdravá samozřejmě :)

28.9.2020 22:58
arosek

XXX.XXX.60.11

Ginagrace napsal(a):
Jestli to bude ťapka se asi holt uvidí časem co z toho vyroste no... Majitelka to prodávala jako retrívra a já to jako retrívra koupila.

Tohle stene ma do GR asi stejne blizko, jako ja do Jeniffer Aniston. Obe mame cca stejnou barvu vlasu ...

29.9.2020 08:23
Ginagrace

XXX.XXX.120.139

arosek napsal(a):
Tohle stene ma do GR asi stejne blizko, jako ja do Jeniffer Aniston. Obe mame cca stejnou barvu vlasu ...

Tak teď jste mě pobavila ... :-D Děkuji.

29.9.2020 08:55
Fiona.Praha

XXX.XXX.237.179

Ginagrace napsal(a):
https://www.blesk.cz/galerie/zpravy-blesk-tlapky/875487/z-retrivra-vyrostl-jezevcik-mnozitelka-ze-svetnova-ma-na-krku-i-podvod?foto=0


Tohle asi bude můj případ ,,zlaťáka" ... :)

Tak hlavně, že to berete s humorem

Kolik fenka (Gina nebo Grace?) v těch 2 měsících váží?

Přidejte reakci

Přidat smajlík