Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
28.9.2020 15:10
Ginagrace

XXX.XXX.120.139

Dobrý den,
může mi někdo říct, zda se dle foto jedná o štěně zlaťáka?
Mám ho doma... A teď si tak nějak nejsem jistá, jestli jsem nekoupila náhodou něco šmrnclýho.... :)

28.9.2020 15:13
lesnížínka

XXX.XXX.148.5

A další No nic. Jestli je to zlatý retrívr, má to napsáno v průkaze původu. Jinak je to voříšek, zlatému rerívru se podobající...zatím.

Uživatel s deaktivovaným účtem

28.9.2020 15:14

Nejsem teda odborník, ale jako GR mi to nepřijde ani trochu. Hlavně ta srst je úplně jinačí, než mají malí zlaťáci.

Kolik jste za něj zaplatila, jestli se smím zeptat? :O

Pokud chcete nějaké určité plemeno, tak vždycky jen s PP, jinak je to sázka do loterie...rodiče jste viděla?

28.9.2020 15:15

Ach jo, neverending story. Máte PP?

28.9.2020 15:23
Ginagrace

XXX.XXX.120.139

Dobrý den, není s PP... A cena byla osm tisíc. Tak mám doma teda hodně drahého něco tomu podobného teda :( :) Super. Mám chuť napsat majitelce, ale za blbost se platí no . Děkuji.

28.9.2020 15:24
Ginagrace

XXX.XXX.120.139

Tak budem holt čekat,co z toho vyroste no.

28.9.2020 15:25

Proč je tam ten smajlíček, se smějete vlastní blbosti, která třeba vyústí v epilepsii psa?
Mně je úplně ukradené, kdo si jaké papíry kde tiskne, ale že kupec (to není majitel psa, to je kupec, který jediné, na co myslí, jsou peníze a kterak že náramně vydělal)
naprosto nemyslí na toho psa, co si s sebou asi z takového chovu nese.
Prostě hlavně JÁ, JÁ, jen já.
Tohle bude hubený nohatý Ťapka se špičatou hubou, s tím rozdílem, že praví vesničtí ťapkové bývají zdraví.

28.9.2020 15:28
GAELLE

XXX.XXX.66.235

pokud nemáte pp máte vořecha
proč jste se neptala PŘED nákupem?

28.9.2020 15:29
Ginagrace

XXX.XXX.120.139

Jestli to bude ťapka se asi holt uvidí časem co z toho vyroste no... Majitelka to prodávala jako retrívra a já to jako retrívra koupila.

28.9.2020 15:31
GAELLE

XXX.XXX.66.235

Ginagrace napsal(a):