Westík

Prodám West highland white teriéra - Prodám štěňata s PP. Jen do dobrých ru...
Dohodou
Zdravím,
fence právě končí hárání a začala se divně chovat. Pořád za mnou chodí, kňučí (tak zlehka, spíš tak "rozmazleně") a kouká mi do očí. Když si sednu, tak mě pořád škrábe do ruky, nohy. Prostě jakoby si vyžadovala pozornost. Když ji začnu škrábat, tak zvedne zadní nohu (to dělá i když je s naší druhou fenkou).
Má to souvislost nějak s tím háráním? Faleška to asi nebude, ne? Někde jsem četla, že se objevuje až po několika týdnech po hárání.
Pořád jsem mezi pejsky nováček, tak se učím, kde můžu
Děkuji
AnnaZ
napsal(a):
Zdravím,
fence právě končí hárání a začala se divně chovat. Pořád za mnou chodí, kňučí (tak zlehka, spíš tak "rozmazleně") a kouká mi do očí. Když si sednu, tak mě pořád škrábe do ruky, nohy. Prostě jakoby si vyžadovala pozornost. Když ji začnu škrábat, tak zvedne zadní nohu (to dělá i když je s naší druhou fenkou).
Má to souvislost nějak s tím háráním? Faleška to asi nebude, ne? Někde jsem četla, že se objevuje až po několika týdnech po hárání.
Pořád jsem mezi pejsky nováček, tak se učím, kde můžu
Děkuji
Máme to úplně stejně. Jsme cca 22 dní od začátku hárání. Je to normální, ale faleška ještě může být. U nás je to tak, že cca měsíc pře háráním je fenka naopak jinak divná, není mazlivá, vyhledává spíš samotu, občas někam zaleze, až jsem si poprvé myslela, že je nemocná. To trvá pár dní a pak dost dlouho nic, až potom začne hárat.
Ulcka
XXX.XXX.182.179
Dobrý den máme asi měsíc a půl po hárání fenka je smutná pořád spí nechce jíst když si s ní s ní chci hrát tak odjde nechá se hladit adrbat u veterináře jsme byli a je v pořádku prý se to může stát máte někdo takovou skušenost s fenkou jak dlouho to může trvat nebo jak jí pomoct já už jsem s toho docela neštastná
Uživatel s deaktivovaným účtem
Ulcka
napsal(a):