čivava dlouhosrstá s PP fenka

Prodám Čivavu - Chovatelská stanice nabízí k odběru od 5.4. fenečku čivavy...
22000 Kč
Prosím o radu,
můj čivavák (17 měsíců), už víc jak 2 měsíce sáňkuje. Je odčervený, vet. mu 2x mačkal žlázky ( a to jsem proti zbytečnému vyprazdňování ). A stále tahá zadek. Bobek je pěkně tvrdý, dávám kelpu, žlázky na omak v pořádku, žádné zanícení. Vet mi na to nic neříká, čím mu mám pomoci. A ty jeho oči, když jezdí a žadoní o úlevu.
Díky za radu.
neverend
XXX.XXX.213.247
Osobně bych určitě zkusil jiného veta. Popřípadě nějakou kliniku. Bohužel moc v tom přehled v jiných krajích nemám, ale my s pesanou jezdíme do Brandýsa nad Labem na kliniku.
No doslova nevyloučil, ale už z nich na podruhé skoro nic nedostal a to mu vrazil prst do zadku, né jenom klasické vymáčknutí.Ani já tam na pohmat nic zduřelého necítím, ale jsem laik. A ani on se k dalšímu mačkání nemá. No budu muset trvat na lepším vyšetření. Mě už napadají věci,jako třeba, že když je dýl doma a potřebuje kadit, na plinku už nejde, ikdyž je stále k dispozici. Tak se snaží ten bobek přidržet, nebo zatlačit. Když přijdu z práce, tak místo vítání jezdí 10 min po rohožce. Ale dělá to i když je vyprázdněný. Nedělají to třeba i z nějakého rozrušení? Vím napadají mě už blbosti.
Moriska
napsal(a):
No doslova nevyloučil, ale už z nich na podruhé skoro nic nedostal a to mu vrazil prst do zadku, né jenom klasické vymáčknutí.Ani já tam na pohmat nic zduřelého necítím, ale jsem laik. A ani on se k dalšímu mačkání nemá. No budu muset trvat na lepším vyšetření. Mě už napadají věci,jako třeba, že když je dýl doma a potřebuje kadit, na plinku už nejde, ikdyž je stále k dispozici. Tak se snaží ten bobek přidržet, nebo zatlačit. Když přijdu z práce, tak místo vítání jezdí 10 min po rohožce. Ale dělá to i když je vyprázdněný. Nedělají to třeba i z nějakého rozrušení? Vím napadají mě už blbosti.
A vyrážku kolem řitního otvoru taky nemá?