Štěňátko má průjem a odmítá jíst

Labradorský retrívr
Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
19.10.2020 21:41
mia3333

XXX.XXX.61.125

Zdravím, mám dotaz ohledně krmení štěněte.

Přivezli jsme si totiž domů 7týdenní štěňátko labradora. Je celá taková drobná, váží pouhé dva kila, ale není vychrtlá, netrčí ji žebra ani kosti. Vet říkal, ze k její velikosti to není nějaké hrozné.

První den vše v pohodě, radost, malá běhala k miskám s granulemi pokazde, co se probudila. Sice toho nesnědla hodně, ale něco ano. Granule jsme změnili, ale byly naředěné s jejími, na které byla prý zvyklá.
Na druhý den už moc jist nechtěla, jen vodu. Potom přišlo zvracení 2x a pak to přešlo v průjmy, které zůstaly až do dneska (4. Den).
3.den jsme zkoušeli co se dalo, ale nechtěla nic. Za cely den snedla dobrovolně v součtu 8 granulí, 3 piškoty a odpoledne jsme koupili štěněčí sušené mléko ze strachu, že nejí. Toho vypila 50ml s radostí. Průjem byl za ten den asi 3x.

Dnes, 4.den nesnědla vůbec nic, ale vůbec. Byli jsme u vet, ten ji raději ještě odcervil, dal probiotika, píchl antb. a dal nám konzervy, která by ji měla chutnat. Nechtěla ji. Ani vařenou ryzí, ani vývar s kuřecím masem. Průjem zezacatku úplně voda, pak hlenovity, vždycky takové “střiky”. Vody taky dneska moc nechce pít. (Může to být antb, které dostala?)

Jen se chci tímto zeptat, zdali tohle někdo prožil, ujistit se, že to bude v pořádku a ze tahle nechuť k jídlu přejde. Hlavně jestli do ní jídlo cpát, což ona se opravdu brání, zkoušeli jsme... nebo nechat tak a dva dny hladu sice asi “uškodí”, ale ona se tak vyčistí a bude fit? :( štěňátko máme poprvé a hrozně se bojíme tedkom.

Uživatel s deaktivovaným účtem

19.10.2020 21:49
Uživatel s deaktivovaným účtem

dvoukilové štěně v sedmi týdnech nebude labrador. to zaprvé.

za druhé, pokud nechce jíst a pít a trpí průjmem a zvracením, tak bude potřeba u toho veterináře přitlačit. léky proti zvracení, kapačka a tak. podle stavu.

za dva dny neléčby může být taky placatá.

19.10.2020 21:49
ainu

XXX.XXX.164.99

Prozilo to dost jedincu. Vetsinou ti, kteri podporili mnozitele, koupili krizence bezPP, vydavaneho za plemeno.

Uživatel s deaktivovaným účtem

19.10.2020 22:07
Uživatel s deaktivovaným účtem

no nazdar

asi teda zbytecna otazka -ale co na to rika chovatel?

19.10.2020 22:22
mia3333

XXX.XXX.61.125

Děkuji za reakci. Vypadá hodně jako labrador, ale ikdyby teda nebyla, nám už to je jedno, urychlili jsme kup, moc jsme si přáli štěňátko, víme až teď, ze to byla možná chyba. Ale hned jsme si ji zamilovali, postaráme se, co to půjde.
Ještě jsem asi zapomněla zmínit, ze je mooc přítulná a hned když se probudí, tak si hraje, nekňučí, nekňourá, je veselá, hravá. I veterinář tohle říkal. Bez teploty, očka kontroloval, v poradku, bříško neboli ani po když zatlačil. Prikladam její foto, ať mate představu.

19.10.2020 22:33
GAELLE

XXX.XXX.66.235

7 týdenní štěně mělo být ještě u mámy.
Podpořila jste množitele a labrador to není když nemáte PP.
A veterinář ho léčí jak?
Tak malé štěně musí jíst nejméně 4x za den.

19.10.2020 22:35
ainu

XXX.XXX.164.99

mia3333 napsal(a):
Děkuji za reakci. Vypadá hodně jako labrador, ale ikdyby teda nebyla, nám už to je jedno, urychlili jsme kup, moc jsme si přáli štěňátko, víme až teď, ze to byla možná chyba. Ale hned jsme si ji zamilovali, postaráme se, co to půjde.
Ještě jsem asi zapomněla zmínit, ze je mooc přítulná a hned když se probudí, tak si hraje, nekňučí, nekňourá, je veselá, hravá. I veterinář tohle říkal. Bez teploty, očka kontroloval, v poradku, bříško neboli ani po když zatlačil. Prikladam její foto, ať mate představu.

Jaka byla diagnoza? Pokud bylo stene nemocne, uz kdyz jste jej porizovali, tak je chyba na strane chovatele a mel by z toho nest nasledky (dle smlouvy), pripadne veterinarni naklady (spolupodilet) on.

Oh, wait...ono to vlastne neni plemeno z CHS, ale krizenec bezPP od mnozitele. Tak jste se snad poucili a nebudete na veterine v dalsi dobe casteji.

19.10.2020 22:40
mia3333

XXX.XXX.61.125

Ano, nejspíš jsem tedy podpořila množitele, určitě jsme se poučili dostatečně. Jak se říká, kdo je připraven, není překvapen. My jsme udělali opak.
Ale teď jde spíše o to, jak ji pomoct. Když byla u nás první den, tak jak píšu, byla cely den krom par hodin spanku veselá, hravá, jedla z misky granulky s chutí.
Veterinář říkal, ze muže mít stresy z nového prostředí (ikdyz se tedy chová stále vesele, přítulně a hravě), k tomu změna granulí. Ze to tak muže být. Pokud se nezlepší ve stredu jedeme znovu na antibiotika popřípadě kapačky.

19.10.2020 22:47
GAELLE

XXX.XXX.66.235

mia3333 napsal(a):
Ano, nejspíš jsem tedy podpořila množitele, určitě jsme se poučili dostatečně. Jak se říká, kdo je připraven, není překvapen. My jsme udělali opak.
Ale teď jde spíše o to, jak ji pomoct. Když byla u nás první den, tak jak píšu, byla cely den krom par hodin spanku veselá, hravá, jedla z misky granulky s chutí.
Veterinář říkal, ze muže mít stresy z nového prostředí (ikdyz se tedy chová stále vesele, přítulně a hravě), k tomu změna granulí. Ze to tak muže být. Pokud se nezlepší ve stredu jedeme znovu na antibiotika popřípadě kapačky.

ve středu ???? zítra je kur-va úterý.
Granule nemůžete měnit po prvním dnu u vás.
Zkuste do ní dostat aspoň něco k jídlu !!! Jaké granule jí vůbec dáváte ??

Uživatel s deaktivovaným účtem

19.10.2020 22:48
Uživatel s deaktivovaným účtem

ainu napsal(a):
Prozilo to dost jedincu. Vetsinou ti, kteri podporili mnozitele, koupili krizence bezPP, vydavaneho za plemeno.

... a vydávaného za starší štěně, než ve skutečnosti je.

19.10.2020 22:52
mia3333

XXX.XXX.61.125

Jak píšu v prvním příspěvku na začátku diskuze, kde vše rozepisuju, co jsme se do ni pokoušeli dostat. Vývar z kureciho, ryzí, psí piškoty, granule, namocene nenamocene, konzervu od vet pro stenata, která mají problém s přechodem na pevnou stravu, pro nemocná stenata atd. Nic... ani strikackou, odmítá vše. Ale opravdu jinak je veselá a hraje si.
Opravdu vím, ze jsme udělali chybu, ale když to zas vezmu strany, co by tam měla umřít? Tak je aspoň u nás. Další chyba naše byla změna granuli. Nevěděli jsme to, víme, ze to je naše chyba. Snažíme se to napravit, proto jsem prisla i sem o radu nebo o zkušenosti někoho, kdo něco takového zažil. Dekuju.

Uživatel s deaktivovaným účtem

19.10.2020 22:53
Uživatel s deaktivovaným účtem

ainu napsal(a):
Jaka byla diagnoza? Pokud bylo stene nemocne, uz kdyz jste jej porizovali, tak je chyba na strane chovatele a mel by z toho nest nasledky (dle smlouvy), pripadne veterinarni naklady (spolupodilet) on.

Oh, wait...ono to vlastne neni plemeno z CHS, ale krizenec bezPP od mnozitele. Tak jste se snad poucili a nebudete na veterine v dalsi dobe casteji.

Jo, když ona štěňata nejsou...dokonce dnes v televizi říkali, že je málo psů i v útulcích a tak si myslím, že při té zvýšené poptávce už se prodá prakticky cokoliv, protože přesně...lidi moc chtějí štěňátko.
A táhne se to delší dobu...jsem ráda, že na naší Ginušu zrušili rezervačku, protože bych asi neměla štěně dodnes a to jsem měla vytipováno 4-6 plemen.....

Přivezli jsme si totiž domů 7týdenní štěňátko labradora. Je celá taková drobná, váží pouhé dva kila,

Já teda musím říct, že i když nebudu vůbec brát v potaz, že čistokrevné štěně člověk tak nějak pozná podle toho, že má PP, tak ale nechápu....chci labradora, tak mám něco nastudováno, protože se o plemeno zajímám a pokud přijedu pro štěndo a to má 2 kila, tak je jasný, že tady něco nehraje........

19.10.2020 22:53
Inspektor Pišišvor

XXX.XXX.197.228

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
... a vydávaného za starší štěně, než ve skutečnosti je.

Asi tak - 7 týdenní labrador má cca 6 kg

19.10.2020 22:54
GAELLE

XXX.XXX.66.235

Taková osvěta všude a já fakt nepochopím proč ty lidi jsou tak zabedněný.
Koupí štěně bez papírů a pak se na netu dotazují a diví proč pes není plemeno a proč je nemocný.
Že se sakra nikdo neptá PŘED NÁKUPEM ?!?!
Mobil určitě dokonale vybírají a srovnávají na Heurece ....a ten je na pár let a pes na celý život.

19.10.2020 23:02
ainu

XXX.XXX.164.99

GAELLE napsal(a):
Taková osvěta všude a já fakt nepochopím proč ty lidi jsou tak zabedněný.
Koupí štěně bez papírů a pak se na netu dotazují a diví proč pes není plemeno a proč je nemocný.
Že se sakra nikdo neptá PŘED NÁKUPEM ?!?!
Mobil určitě dokonale vybírají a srovnávají na Heurece ....a ten je na pár let a pes na celý život.

K mobilu chteji doklad a papiry vyrobce, k autu taky, k baraku, ke vsemu moznemu, rodny list maji, ale u psa to lidem nedochazi....hmmm

19.10.2020 23:04
mia3333

XXX.XXX.61.125

Achjo, děkuji za reakce. Ať tak či tak -UŽ JI ZPĚT NEVRÁTÍM A ANI JI NENECHÁM UMŘÍT!!!
Jediné na co se zde ptám je, JAK JI POMOCT! Pomiňte už tedy, ze píšu, ze je to labrador, dobre tak je to podle vás krizenec, cokoliv. Je to živý tvor, zamilovali jsme si ji a CHCEME JI POMOCT. Děkuji!

19.10.2020 23:05
GAELLE

XXX.XXX.66.235

mia3333 napsal(a):
Achjo, děkuji za reakce. Ať tak či tak -UŽ JI ZPĚT NEVRÁTÍM A ANI JI NENECHÁM UMŘÍT!!!
Jediné na co se zde ptám je, JAK JI POMOCT! Pomiňte už tedy, ze píšu, ze je to labrador, dobre tak je to podle vás krizenec, cokoliv. Je to živý tvor, zamilovali jsme si ji a CHCEME JI POMOCT. Děkuji!

ČÍM ji krmíte?
čím krmila "chovatelka" ???

Uživatel s deaktivovaným účtem

19.10.2020 23:05
Uživatel s deaktivovaným účtem

GAELLE napsal(a):
Taková osvěta všude a já fakt nepochopím proč ty lidi jsou tak zabedněný.
Koupí štěně bez papírů a pak se na netu dotazují a diví proč pes není plemeno a proč je nemocný.
Že se sakra nikdo neptá PŘED NÁKUPEM ?!?!
Mobil určitě dokonale vybírají a srovnávají na Heurece ....a ten je na pár let a pes na celý život.

Ale to vše už je teď asi jedno, štěně mají doma, nežere, nepije... Situace je vážná a je třeba ji řešit urgentně.
Zadavatelko - na tu veterinu vyražte už zítra a na nic nečekejte, štěně bude dehydrované, může mít hypoglykemii a zkolabuje. Beze srandy!!!

Představte si třeba, že nemáte štěňátko, ale miminko. Taky byste čekala do středy???

Uživatel s deaktivovaným účtem

19.10.2020 23:06
Uživatel s deaktivovaným účtem

mia3333 napsal(a):
Achjo, děkuji za reakce. Ať tak či tak -UŽ JI ZPĚT NEVRÁTÍM A ANI JI NENECHÁM UMŘÍT!!!
Jediné na co se zde ptám je, JAK JI POMOCT! Pomiňte už tedy, ze píšu, ze je to labrador, dobre tak je to podle vás krizenec, cokoliv. Je to živý tvor, zamilovali jsme si ji a CHCEME JI POMOCT. Děkuji!

Viz výše

19.10.2020 23:12
GAELLE

XXX.XXX.66.235

Možná i jiný veterinář. a rozhodně hned ZÍTRA

19.10.2020 23:12
mia3333

XXX.XXX.61.125

Ano, pokud do sebe nic ani ráno nedostane, určitě na veterinu vyrazíme znovu již zítra. Vím, ze to není normální, ze by jist měla a vy věřte mě, ze jsme dělali první poslední, aby něco snedla. Ještě jsem zapomněla dodat, ikdyz zase dostanu určitě mnoho hejtů, dnes ráno u mě ucítila šunku a šla po ni jako urvaná, dala jsem ji kousek a klidně by mi ji snedla celou (to jsem nedovolila. Jen poukazuji na to, ze když se ji něco pod nos dostane co by ji chutnalo, asi sní, ale zatím vše co by pro ni bylo dobré, nejedlá.
K těm granulím, nejsem teď doma (žije u rodičů, kde jsem byla celý víkend), ty granule snedla jich max 20 za ten první den co u nás byla, jsou to nějaké premiovky 200kc/kg (asi to není podstatně), ale na název si teď vůbec nevzpomenu. Stejně je do pusy vůbec nedala krom prvního dne.
Chovatelka, ani ji tak nebudu nazývat, mi řekla, ze je zvykla na Purina Beyond hovězí. Až posléze, druhy den, jsme zjistili, na internetu, když jsme je chteli objednat, ze to jsou granule pro dospělé psy, což je z její strany další lež, protože mi při předání štěňátka dala sáček s granulkama (obyč sáček) a byly to malé steneci granulky (takže asi taky nějaké obyč) fakt nevím.... jsme úplně nešťastní. :(

19.10.2020 23:15
mia3333

XXX.XXX.61.125

Abych tomu dala tečku na závěr, zrovna mi poslala mamka inzerát na bazošu, kdy stejna paní, sprominutim hyena, se stejným tel číslem, prodává se stejnou fotkou i popiskem stěně., přitom mi bylo řečeno, ze naše mala je poslední z 5 štěňat, které zbylo.... :( jak můžou takoví lidé vůbec existovat?

19.10.2020 23:16
GAELLE

XXX.XXX.66.235

mia3333 napsal(a):
Abych tomu dala tečku na závěr, zrovna mi poslala mamka inzerát na bazošu, kdy stejna paní, sprominutim hyena, se stejným tel číslem, prodává se stejnou fotkou i popiskem stěně., přitom mi bylo řečeno, ze naše mala je poslední z 5 štěňat, které zbylo.... :( jak můžou takoví lidé vůbec existovat?

škoda že se takto ptáte až po svém nákupu.
Takoví lidé přesně spoléhají na to že jim psa nevrátíte.
Zítra hned mazejte na tu veteru pokud nebude pozdě.
Dejte klidně piškot, šunku prostě cokoliv pozře.

Uživatel s deaktivovaným účtem

19.10.2020 23:40
Uživatel s deaktivovaným účtem

mia3333 napsal(a):
Abych tomu dala tečku na závěr, zrovna mi poslala mamka inzerát na bazošu, kdy stejna paní, sprominutim hyena, se stejným tel číslem, prodává se stejnou fotkou i popiskem stěně., přitom mi bylo řečeno, ze naše mala je poslední z 5 štěňat, které zbylo.... :( jak můžou takoví lidé vůbec existovat?

to je on?
https://zvirata.bazos.cz/inzerat/126737605/labradorsky-retrivr-retriever.php

19.10.2020 23:42
MajkaP

XXX.XXX.10.114

mia3333 napsal(a):
Ano, pokud do sebe nic ani ráno nedostane, určitě na veterinu vyrazíme znovu již zítra. Vím, ze to není normální, ze by jist měla a vy věřte mě, ze jsme dělali první poslední, aby něco snedla. Ještě jsem zapomněla dodat, ikdyz zase dostanu určitě mnoho hejtů, dnes ráno u mě ucítila šunku a šla po ni jako urvaná, dala jsem ji kousek a klidně by mi ji snedla celou (to jsem nedovolila. Jen poukazuji na to, ze když se ji něco pod nos dostane co by ji chutnalo, asi sní, ale zatím vše co by pro ni bylo dobré, nejedlá.
K těm granulím, nejsem teď doma (žije u rodičů, kde jsem byla celý víkend), ty granule snedla jich max 20 za ten první den co u nás byla, jsou to nějaké premiovky 200kc/kg (asi to není podstatně), ale na název si teď vůbec nevzpomenu. Stejně je do pusy vůbec nedala krom prvního dne.
Chovatelka, ani ji tak nebudu nazývat, mi řekla, ze je zvykla na Purina Beyond hovězí. Až posléze, druhy den, jsme zjistili, na internetu, když jsme je chteli objednat, ze to jsou granule pro dospělé psy, což je z její strany další lež, protože mi při předání štěňátka dala sáček s granulkama (obyč sáček) a byly to malé steneci granulky (takže asi taky nějaké obyč) fakt nevím.... jsme úplně nešťastní. :(

Když nic nejí, tak jste ji tu šunku měla dát. Takhle malé štěně prostě jíst musí. Lepší samozřejmě je, když jí to co je pro něj vhodné, ale když to nechce, tak cokoli!!
( Samozřejmě nemyslím horkou čokoládu, makadamiové ořechy a jed na krysy...)
Šunku, tvaroh, vejce, kapsičky pro kočky ( to zabíralo na mojí, když byla malinká a bylo jí špatně), krupicovou kaši.....
Takže jestli něco chce, tak ji to dejte!

20.10.2020 00:04
GAELLE

XXX.XXX.66.235

Napište jak jste dopadli. držím štěnátku pěsti

20.10.2020 06:50
Inspektor Pišišvor

XXX.XXX.197.228

mia3333 napsal(a):
Abych tomu dala tečku na závěr, zrovna mi poslala mamka inzerát na bazošu, kdy stejna paní, sprominutim hyena, se stejným tel číslem, prodává se stejnou fotkou i popiskem stěně., přitom mi bylo řečeno, ze naše mala je poslední z 5 štěňat, které zbylo.... :( jak můžou takoví lidé vůbec existovat?

Takoví lidé existují díky lidem, jako jste Vy - bohužel🙄

20.10.2020 06:56
mia3333

XXX.XXX.61.125

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
to je on?
https://zvirata.bazos.cz/inzerat/126737605/labradorsky-retrivr-retriever.php

Ano, to je on.

Uživatel s deaktivovaným účtem

20.10.2020 07:13
Uživatel s deaktivovaným účtem

Napříč internetem koluje varování, že na Olomoucku od pochybných lidí štěňata jakože labíků nebo goldenů nekupovat. Jsou to podvodníci, prodávají nemocná štěňata. Předali vám ho na parkovišti, že?

20.10.2020 07:25
mia3333

XXX.XXX.228.36

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Napříč internetem koluje varování, že na Olomoucku od pochybných lidí štěňata jakože labíků nebo goldenů nekupovat. Jsou to podvodníci, prodávají nemocná štěňata. Předali vám ho na parkovišti, že?

Ano... na parkovišti. Prisla paní se synem, stěně se k nim moc tulilo, hrozně se omlouvala, ze neuvidim fenu, protože bydlí u babičky a ta kvůli covidu nechce nikoho cizího doma... pak mi ji dala do ruk a mala hned pritulna, veselá, neslo ji dat zpět ani mě nenapadlo, ze takoví lidé mohou být...

Uživatel s deaktivovaným účtem

20.10.2020 07:37
Uživatel s deaktivovaným účtem

mia3333 napsal(a):
Ano... na parkovišti. Prisla paní se synem, stěně se k nim moc tulilo, hrozně se omlouvala, ze neuvidim fenu, protože bydlí u babičky a ta kvůli covidu nechce nikoho cizího doma... pak mi ji dala do ruk a mala hned pritulna, veselá, neslo ji dat zpět ani mě nenapadlo, ze takoví lidé mohou být...

no jo, tak si pogratulujte za podporu té nejhorší sorty množitelů.

jako by všude už roky nelítalo varování, že na parkovišti a u pump se psi nekupují. nikdy.

Uživatel s deaktivovaným účtem

20.10.2020 07:51
Uživatel s deaktivovaným účtem

mia3333 napsal(a):
Ano... na parkovišti. Prisla paní se synem, stěně se k nim moc tulilo, hrozně se omlouvala, ze neuvidim fenu, protože bydlí u babičky a ta kvůli covidu nechce nikoho cizího doma... pak mi ji dala do ruk a mala hned pritulna, veselá, neslo ji dat zpět ani mě nenapadlo, ze takoví lidé mohou být...

Jo, naprosto stejný scénář u několika lidí. Vás nenapadlo? Zrovna teď mají tito lidi největší zisky. Ji možná zachráníte, ale co ti ostatní, ani nevíte, kolik jich je a hlavně, co její matka, té vám není líto?
Nezlobte se, ale mě by fakt zajímalo, co lidi jako jste vy vede k tomu, že si koupí štěně na parkovišti od pochybných lidí? Fakt mně to není jasný. Pes má být kámoš na nejmíň 15 let. Mobil tak dlouho ani nemáte a taky ho kupujete na parkovišti?
A jak jste dopadli na té veterině?

Uživatel s deaktivovaným účtem

20.10.2020 08:03
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
to je on?
https://zvirata.bazos.cz/inzerat/126737605/labradorsky-retrivr-retriever.php

Vypadá jak vytažený ze sklepa, to si fakt někdo koupí? Ani zadarmo bych to nechtěla.
Neřeknu, kdyby na foto pěkné buclaté čisté štěně s veselým pohledem, ale tohle je chudák pes utřený hadrem těsně před prodejem.
Neskutečný trotl, co vůbec inzerát otevře, natož aby to jel koupit.
Copak lidé neví, jak vypadá normální zdravé štěně?

Uživatel s deaktivovaným účtem

20.10.2020 08:12
Uživatel s deaktivovaným účtem

Je taková blbá situace teď, nechala bych to na později.. ale proč sem chodí fňukat lidé s vakuem mezi ušima a nejdou prostě oficiální cestou? Prodali mi nemocného psa, to jsme si nedomluvili, není to plemeno, co mělo být, vznikly mi tyhle náklady, pošlu výzvu, pošlu předžalobní upomínku a tak dále, to je všem těmto lidem jedno, že se nechali obrat a ta matka štěňat chcípne ve sklepě?
Napadlo někoho z těch lidí, že třeba mezi 2,5 milionu psů zavlečou nějakou šílenou nemoc?
Proč už na tom bazoši dávno není hodnocení? Aby si naběhli další? Aby ta fena chcípla dřív?

20.10.2020 08:21
ainu

XXX.XXX.164.99

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Je taková blbá situace teď, nechala bych to na později.. ale proč sem chodí fňukat lidé s vakuem mezi ušima a nejdou prostě oficiální cestou? Prodali mi nemocného psa, to jsme si nedomluvili, není to plemeno, co mělo být, vznikly mi tyhle náklady, pošlu výzvu, pošlu předžalobní upomínku a tak dále, to je všem těmto lidem jedno, že se nechali obrat a ta matka štěňat chcípne ve sklepě?
Napadlo někoho z těch lidí, že třeba mezi 2,5 milionu psů zavlečou nějakou šílenou nemoc?
Proč už na tom bazoši dávno není hodnocení? Aby si naběhli další? Aby ta fena chcípla dřív?

Ja se ten veterinarum nekdy ani nedivim, ze radeji nic nerikaji a jen poznamenaji, ze pes je pekny, pracuji a nechaji si zaplatit. U nekterych entit je to marne, je to marne, je to marne. Hlavne klid a nohy v teple.

Uživatel s deaktivovaným účtem

20.10.2020 08:47
Uživatel s deaktivovaným účtem

mia3333 napsal(a):
Achjo, děkuji za reakce. Ať tak či tak -UŽ JI ZPĚT NEVRÁTÍM A ANI JI NENECHÁM UMŘÍT!!!
Jediné na co se zde ptám je, JAK JI POMOCT! Pomiňte už tedy, ze píšu, ze je to labrador, dobre tak je to podle vás krizenec, cokoliv. Je to živý tvor, zamilovali jsme si ji a CHCEME JI POMOCT. Děkuji!

Bodlinka poradila. Dobrý veterinář! Jinak o štěně můžete přijít - dehydratace je u mláďat fakt rychlá.

Uživatel s deaktivovaným účtem

20.10.2020 08:49
Uživatel s deaktivovaným účtem

mia3333 napsal(a):
Abych tomu dala tečku na závěr, zrovna mi poslala mamka inzerát na bazošu, kdy stejna paní, sprominutim hyena, se stejným tel číslem, prodává se stejnou fotkou i popiskem stěně., přitom mi bylo řečeno, ze naše mala je poslední z 5 štěňat, které zbylo.... :( jak můžou takoví lidé vůbec existovat?

Bez urážky - existují díky vám (a vám podobným). Když je poptávka...

Uživatel s deaktivovaným účtem

20.10.2020 09:19
Uživatel s deaktivovaným účtem

mia3333 napsal(a):
Ano... na parkovišti. Prisla paní se synem, stěně se k nim moc tulilo, hrozně se omlouvala, ze neuvidim fenu, protože bydlí u babičky a ta kvůli covidu nechce nikoho cizího doma... pak mi ji dala do ruk a mala hned pritulna, veselá, neslo ji dat zpět ani mě nenapadlo, ze takoví lidé mohou být...

Veselý výraz nemá ani štěně v inzerátu, ani to na vašich fotkách...

Udělali jste pěknou botu. Už to víte a nemá smysl se tu do vás navážet. Vy se k tomu ale teď postavte čelem a konejte!
S fenkou dneska k veterináři, nashromáždit všechny možné důkazy a podat trestní oznámení. Škoda, že nevíte, od koho jste ji vlastně koupila, adresu nemáte, telefon se dá změnit a nick na Bazoši je anonymní.

20.10.2020 10:00
GAELLE

XXX.XXX.66.235

Jak to se štěnátkem vypadá???

kololol123

20.10.2020 10:03
kololol123

XXX.XXX.96.72

zkuste syrové maso,libové kuřeci,třeba kureci srdíčka nebo prsa,nadrobno nakrájet,

Uživatel s deaktivovaným účtem

20.10.2020 12:40
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Veselý výraz nemá ani štěně v inzerátu, ani to na vašich fotkách...

Udělali jste pěknou botu. Už to víte a nemá smysl se tu do vás navážet. Vy se k tomu ale teď postavte čelem a konejte!
S fenkou dneska k veterináři, nashromáždit všechny možné důkazy a podat trestní oznámení. Škoda, že nevíte, od koho jste ji vlastně koupila, adresu nemáte, telefon se dá změnit a nick na Bazoši je anonymní.

nashromáždit všechny možné důkazy a podat trestní oznámení.

a o jaky trestný čin pujde??

20.10.2020 13:10
GAELLE

XXX.XXX.66.235

Ozve se zadavatelka jak dopadla se štěnátkem na veterině?

Uživatel s deaktivovaným účtem

20.10.2020 14:08
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
nashromáždit všechny možné důkazy a podat trestní oznámení.

a o jaky trestný čin pujde??

Podvod třeba? Nebo týrání zvířete, jestli je to množka s klecema?

Uživatel s deaktivovaným účtem

20.10.2020 14:10
Uživatel s deaktivovaným účtem

GAELLE napsal(a):
Ozve se zadavatelka jak dopadla se štěnátkem na veterině?

Taky na to čekám, ale asi už se bojí, že dostane další várku hejtů.

20.10.2020 14:12
GAELLE

XXX.XXX.66.235

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Taky na to čekám, ale asi už se bojí, že dostane další várku hejtů.

No já se spíš bojím jestli to prcek zvládnul. 2 kg štěně pár dní bez jídla

Uživatel s deaktivovaným účtem

20.10.2020 14:15
Uživatel s deaktivovaným účtem

GAELLE napsal(a):
No já se spíš bojím jestli to prcek zvládnul. 2 kg štěně pár dní bez jídla

Já taky
Ale zas pokud měla včera večer ještě energii na hraní, tak by to do rána snad vydržet měla, ne? Doufám.

20.10.2020 14:16
Inspektor Pišišvor

XXX.XXX.197.228

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Podvod třeba? Nebo týrání zvířete, jestli je to množka s klecema?

Jaký podvod? Prodávala psa bez původu, a dodala psa bez původu, navíc nikdo neví jak se jmenuje ani kde bydlí, takže i kdyby mela ve sklepě klece až po strop, tak to nikdo nezjistí (nehledě na do, že kontroly se musí hlásit předem)

20.10.2020 14:21
GAELLE

XXX.XXX.66.235

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Já taky
Ale zas pokud měla včera večer ještě energii na hraní, tak by to do rána snad vydržet měla, ne? Doufám.

Netuším, štěně jsem nikdy neměla. A jestli s tím hraním nekecala. I náš dospělý pes když mu bylo blbě tak jen ležel zkroucený do klubíčka a neměl náladu vůbec na nic. Snad se ozve.

Uživatel s deaktivovaným účtem

20.10.2020 14:45
Uživatel s deaktivovaným účtem

Inspektor Pišišvor napsal(a):
Jaký podvod? Prodávala psa bez původu, a dodala psa bez původu, navíc nikdo neví jak se jmenuje ani kde bydlí, takže i kdyby mela ve sklepě klece až po strop, tak to nikdo nezjistí (nehledě na do, že kontroly se musí hlásit předem)

A zmíněné konkrétní plemeno nevadí? Možná i předčasný odběr od matky? Nepředpokládám, že existuje písemná smlouva, ale i ústní smlouva je právně platná.

Ad TO: on to nemusí být první podnět k vyšetřování, policie už třeba tuší, kdo by to mohl být. Někdo tady psal, že je na internetu i varování, že na Olomoucku podvodníci prodávají nemocná štěňata labradorů a retrívrů.

Uživatel s deaktivovaným účtem

20.10.2020 14:53
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
A zmíněné konkrétní plemeno nevadí? Možná i předčasný odběr od matky? Nepředpokládám, že existuje písemná smlouva, ale i ústní smlouva je právně platná.

Ad TO: on to nemusí být první podnět k vyšetřování, policie už třeba tuší, kdo by to mohl být. Někdo tady psal, že je na internetu i varování, že na Olomoucku podvodníci prodávají nemocná štěňata labradorů a retrívrů.

To varování bylo na FB, možná bych to ještě našla.

Uživatel s deaktivovaným účtem

20.10.2020 14:54
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
A zmíněné konkrétní plemeno nevadí? Možná i předčasný odběr od matky? Nepředpokládám, že existuje písemná smlouva, ale i ústní smlouva je právně platná.

Ad TO: on to nemusí být první podnět k vyšetřování, policie už třeba tuší, kdo by to mohl být. Někdo tady psal, že je na internetu i varování, že na Olomoucku podvodníci prodávají nemocná štěňata labradorů a retrívrů.

nazev plemene neni chranena znacka...
tady uz bude jen problem prokazat, ze tohle konkretni stene prevzali -neni identifikovatelne

Uživatel s deaktivovaným účtem

20.10.2020 15:10
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
To varování bylo na FB, možná bych to ještě našla.

jsem to asi nasla :-(

jako proc si lidi tohle koupi???

20.10.2020 15:12
GAELLE

XXX.XXX.66.235

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
jsem to asi nasla :-(

jako proc si lidi tohle koupi???

protože jsou úplně blbí ???
Chudák štěnátko

20.10.2020 15:33
Moyda

XXX.XXX.147.89

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
jsem to asi nasla :-(

jako proc si lidi tohle koupi???

Za tu cenu? No nekupto .

Uživatel s deaktivovaným účtem

20.10.2020 16:31
Uživatel s deaktivovaným účtem

mia3333 napsal(a):
Ano... na parkovišti. Prisla paní se synem, stěně se k nim moc tulilo, hrozně se omlouvala, ze neuvidim fenu, protože bydlí u babičky a ta kvůli covidu nechce nikoho cizího doma... pak mi ji dala do ruk a mala hned pritulna, veselá, neslo ji dat zpět ani mě nenapadlo, ze takoví lidé mohou být...

Jasně, babička. Hlavně "chovatelka" nepotřebovala, abyste věděla, kde bydlí.

Uživatel s deaktivovaným účtem

20.10.2020 16:34
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
jsem to asi nasla :-(

jako proc si lidi tohle koupi???

No protože...My si tu můžeme vypsat klávesnici, ale u některých jedinců je to marný, je to marný, je to marný....

Uživatel s deaktivovaným účtem

20.10.2020 16:35
Uživatel s deaktivovaným účtem

Moyda napsal(a):
Za tu cenu? No nekupto .

Pořád dokola. 10 000 za (nejspíš) podraženého voříška.

20.10.2020 17:04
lupus4

XXX.XXX.205.61

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Pořád dokola. 10 000 za (nejspíš) podraženého voříška.

a 5ti týdenního

Uživatel s deaktivovaným účtem

20.10.2020 17:04
Uživatel s deaktivovaným účtem

Teda já nevím, ale na inzerát bych ani neodpověděla a to ani kdybych chtěla koupit labradora bez PP...štěně na fotce evidentně ani náhodou nevypadá, že je to štěně labouše a to se v nich moc nevyznám.......

Ale to už je jedno.....snad se z toho štěně vylíže....

Uživatel s deaktivovaným účtem

20.10.2020 17:15
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
jsem to asi nasla :-(

jako proc si lidi tohle koupi???

Bylo toho asi víc, ještě jsem našla toto:

Uživatel s deaktivovaným účtem

20.10.2020 17:18
Uživatel s deaktivovaným účtem

A na FB bylo taky několik dotazů od těchto lidí, co si štěně na parkovišti koupili. Jedna se ptala, jestli je to golden, druhá že dala na veterině cca 10 tisíc za vyšetření a léčbu a třetí štěndo umřelo.

Uživatel s deaktivovaným účtem

20.10.2020 18:02
Uživatel s deaktivovaným účtem

lupus4 napsal(a):
a 5ti týdenního

No jo, ta pidi písmenka jsem nepřečetla. Děs!

20.10.2020 20:10
Inspektor Pišišvor

XXX.XXX.197.228

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Jasně, babička. Hlavně "chovatelka" nepotřebovala, abyste věděla, kde bydlí.

... a v jakým bordelu množí mraky psů 😱

20.10.2020 20:22
mia3333

XXX.XXX.167.132

Ano, byli jsme u druhého vet, dal výživu, teď krmime strikackou každou hodinu, malá od dnešní noci zase sama pije pokazde co se vzbudí vodu, cura, dneska teda ani průjem nebyl... dneska tedy 90% spanku, ale parkrat se prošla, jednou i poběhala, musíme ji posilnit. Snad zítra bude ještě lépe!! snažíme se zachránit, věříme, doufáme!!!

Uživatel s deaktivovaným účtem

20.10.2020 20:58
Uživatel s deaktivovaným účtem

mia3333 napsal(a):
Ano, byli jsme u druhého vet, dal výživu, teď krmime strikackou každou hodinu, malá od dnešní noci zase sama pije pokazde co se vzbudí vodu, cura, dneska teda ani průjem nebyl... dneska tedy 90% spanku, ale parkrat se prošla, jednou i poběhala, musíme ji posilnit. Snad zítra bude ještě lépe!! snažíme se zachránit, věříme, doufáme!!!

Držím vám palce, aby to malá zvládla, aby se z toho vykřesala a bylo z ní zdravé a šťastné štěňátko.

A snad si tuhle diskuzi přečtou i další zájemci o štěňata, kteří si řeknou, že PP je k ničemu, když nebudou jezdit na výstavy....ono nejde vždycky o to, že ze štěněte nevyroste dané plemeno, čert to vem, tak holt máte doma drahého voříška, ale místo toho, abyste řešili běžné "starosti" spojené s příchodem štěněte do domácnosti...jako štěně je "agresivní" furt nás kouše, okusuje věci, dělá loužičky, tak bojujete o život toho tvorečka s vědomím, že si paní množitelka namastila kapsu a vyprodukuje na mamince vašeho štěňátka další vrh hned jak to půjde, protože se to prostě vyplatí....a hlavně, že vrh bude produkovat při minimálních nákladech, aby byl zisk, co největší.
Předání na parkovišti a výmluvy, proč není možné vidět matku štěňat jsou snad už klasika a přijde mi, že tomu věří jen ten, kdo chce uvěřit.

Víte co je zajímavé, že já, když jsem si jela pro štěně ...ať už s PP nebo bez nebo křížence...tak jsem vždycky byla pozvána dovnitř, každý odchovatel, ať už má špičkový chov a nebo se prostě stala nehoda, který odchovává svůj vrh s láskou si chce většinou s budoucími majiteli popovídat, dát nějaké rady do začátku a minimálně se zajímá o to, jak se jeho "miminko" v novém domově zabydlelo. Dostanete minimálně očkovací průkaz, protože štěňátko je očkované a odčervené, nějaký krmení do začátku na které je štěndo zvyklé a dokonce i takovou "blbost" jako je kousek deky a nebo hračka, která má v sobě pach "domova"....
Viděla jsem maminku...pokud byl přítomen otec štěňat, tak i jeho a sourozence. Mohla jsem se kouknout, kde jsou štěňata odchovávána, viděla jsem sourozence.

Pokud se mi prostě prodávající snaží strčit štěně někde mezi dveřmi, na parkovišti, z nějakého důvodu nechce ukázat matku štěňat a eventuelně sourozence, tak je to divný i kdyby to štěně bylo s PP a pryč od toho.

20.10.2020 21:12
Atheira

XXX.XXX.209.8

Víte co je zajímavé, že já, když jsem si jela pro štěně ...ať už s PP nebo bez nebo křížence...tak jsem vždycky byla pozvána dovnitř, každý odchovatel, ať už má špičkový chov a nebo se prostě stala nehoda, který odchovává svůj vrh s láskou si chce většinou s budoucími majiteli popovídat, dát nějaké rady do začátku a minimálně se zajímá o to, jak se jeho "miminko" v novém domově zabydlelo.

Já si třeba svoje štěně přebírala jak z množky na parkovišti u vlakovýho nádraží.
Požádala jsem o to ale teda já, protože bych jinak svou aktuální fenu prostě neměla. Paní přijela i se zbývajícím bratrem mojí fenky a domluvily jsme se tak, že jsme se štěňaty na tom nádraží hodinu čekaly spolu a bavily se. (Nemám psa od chovatele, ale ze spolku. Jenom pro upřesnění, kdyby se někdo lekl, kdo to vyprodukoval nebo tak. :D)

Popravdě si nedovedu představit, že bych měla převzít štěně od někoho, kdo mi ho strčí do ruky, ani se nepředstaví a odjede pryč. Přesto jsem to v poslední době už několikrát vyslechla (důkaz toho, že lidi si fakt teď pořizují psi jak zblblí), že předání na parkovišti od no name osoby, co hned odjede, je v podsatě standard a kupujícím to začne připadat divný až po pár dnech a začnou se ptát...

Uživatel s deaktivovaným účtem

20.10.2020 21:33
Uživatel s deaktivovaným účtem

mia3333 napsal(a):
Ano, byli jsme u druhého vet, dal výživu, teď krmime strikackou každou hodinu, malá od dnešní noci zase sama pije pokazde co se vzbudí vodu, cura, dneska teda ani průjem nebyl... dneska tedy 90% spanku, ale parkrat se prošla, jednou i poběhala, musíme ji posilnit. Snad zítra bude ještě lépe!! snažíme se zachránit, věříme, doufáme!!!

Díky, že jste se ozvala, držíme tady štěňátku všechny palce a je fajn vědět, jak se to vyvíjí.
Zdá se, že je to na dobré cestě, ale kdyby se vám na malé cokoliv nezdálo, mazejte znovu na veterinu. Je to malinký tvoreček, křehký a zranitelný, u takového nemůžete čekat 2 dny, jak se to vyvrbí.

20.10.2020 21:56
GAELLE

XXX.XXX.66.235

mia3333 napsal(a):
Ano, byli jsme u druhého vet, dal výživu, teď krmime strikackou každou hodinu, malá od dnešní noci zase sama pije pokazde co se vzbudí vodu, cura, dneska teda ani průjem nebyl... dneska tedy 90% spanku, ale parkrat se prošla, jednou i poběhala, musíme ji posilnit. Snad zítra bude ještě lépe!! snažíme se zachránit, věříme, doufáme!!!

Jsem moc ráda že jste se ozvala a že je to snad na dobré cestě.

Uživatel s deaktivovaným účtem

20.10.2020 22:10
Uživatel s deaktivovaným účtem

Atheira napsal(a):
Víte co je zajímavé, že já, když jsem si jela pro štěně ...ať už s PP nebo bez nebo křížence...tak jsem vždycky byla pozvána dovnitř, každý odchovatel, ať už má špičkový chov a nebo se prostě stala nehoda, který odchovává svůj vrh s láskou si chce většinou s budoucími majiteli popovídat, dát nějaké rady do začátku a minimálně se zajímá o to, jak se jeho "miminko" v novém domově zabydlelo.

Já si třeba svoje štěně přebírala jak z množky na parkovišti u vlakovýho nádraží.
Požádala jsem o to ale teda já, protože bych jinak svou aktuální fenu prostě neměla. Paní přijela i se zbývajícím bratrem mojí fenky a domluvily jsme se tak, že jsme se štěňaty na tom nádraží hodinu čekaly spolu a bavily se. (Nemám psa od chovatele, ale ze spolku. Jenom pro upřesnění, kdyby se někdo lekl, kdo to vyprodukoval nebo tak. :D)

Popravdě si nedovedu představit, že bych měla převzít štěně od někoho, kdo mi ho strčí do ruky, ani se nepředstaví a odjede pryč. Přesto jsem to v poslední době už několikrát vyslechla (důkaz toho, že lidi si fakt teď pořizují psi jak zblblí), že předání na parkovišti od no name osoby, co hned odjede, je v podsatě standard a kupujícím to začne připadat divný až po pár dnech a začnou se ptát...

A tak jsou i případy, kdy se štěně předává někde třeba na půl cesty nebo chovatel štěně posílá.........tak to většinou nový majitel ví, co a od koho mu bude přivezeno.

Určitě by to nemělo být...zavolám anonymnímu prodejci na inzerát na bazoši a sejdeme se v neděli v poledne na pumpě v Horní Dolní, vemte si sebou deset tisíc a my přivezeme štěně.

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.10.2020 08:43

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.10.2020 10:20
Uživatel s deaktivovaným účtem

mia3333 napsal(a):
Ano, byli jsme u druhého vet, dal výživu, teď krmime strikackou každou hodinu, malá od dnešní noci zase sama pije pokazde co se vzbudí vodu, cura, dneska teda ani průjem nebyl... dneska tedy 90% spanku, ale parkrat se prošla, jednou i poběhala, musíme ji posilnit. Snad zítra bude ještě lépe!! snažíme se zachránit, věříme, doufáme!!!

A jak se to vyvíjí dál? Včera dobrý?

22.10.2020 10:30
mia3333

XXX.XXX.163.57

Ano, štěňátko jsem včera tedy celou noc a ráno krmila injekční strikackou co hodinu, a odpoledne už si začala konzervu od veterináře začala již sama jist z misticky. Už byla úplně živá, spala méně, více si hrála. Přes noc v klidu spala, a dneska už nastavujeme režim 5x krmeni po 50g, už si sama říká o jidlo a jde vidět, ze má chuť a hlad. Jen ještě uvidíme, jestli bude 250g/ den stačit, kdyžtak přidáme. Granule tedy nechce a ani my je radši nenutime, dáváme ryzí s kurecim masem mixovanou a konzervu od veterináře, která je určena pro stenatka při odstavu či přechodu na tuhou stravu. Dneska už opravdu je úplně čilá, veselá, prujmy ani zvracení nebyly. Díky bohu🙏🏻

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.10.2020 10:58
Uživatel s deaktivovaným účtem

Tak to je dobře, jen tak dál.

Zkusili jste něco podniknout proti té množce?

27.10.2020 22:01
GAELLE

XXX.XXX.66.235

Sisisisi napsal(a):
https://zvirata.bazos.cz/inzerat/127097052/nemocny-pejsek.php

Strašný. Nemůžu to ani vidět. Na druhou stranu v jakém stavu si ti lidé štěně přebírali a kde? Co si předem zjistili?

Sisisisi

27.10.2020 22:22
Sisisisi

XXX.XXX.47.177

Mám taky štěně bez pp, ale byla jsem se na ni podívat když ji byli 3 týdny, paní posílala pravidelně foto a jelikož bydlí kousek, byli jsme se za nima i nedávno mrknout a jsme v kontaktu... Brát si štěně někde na parkovišti a nevidět nic, to je pak jasné, že to nejspíš dopadne takhle, je mi těch psů líto, ale dokud od nich budou lidi brát, nikdy to neskončí....

Uživatel s deaktivovaným účtem

27.10.2020 22:34
Uživatel s deaktivovaným účtem

To je zase ten Šternberk, varování všude možně.

Přidejte reakci

Přidat smajlík