Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
6.12.2020 18:35
Mína1986

XXX.XXX.23.109

Ahojte, jsem nováček.
Mam 11 měsíční stěndo Kavalirka.Od prvního dne jsme si spolu úžasně sedly.
První noc ani další vůbec neplakala, doma je veselá a hraje si krásně.
Problém nastává, kdyz jdeme ven.
Vždy popojde jen kousek, začne knucet a chce domu. Po tydnu co jsem ji mela doma,jsem.odjela o rodičům, kde je zahrada abych ji proces venčení trosku usnadnila. Ale, na zahradě je to super,posloucha atd. Ale jakmile vyjdeme ven opět stejny scenar. Boji se zvuku atd,ale na lidi reaguje naopak neskutečně přívětive a je smutna kdyz si ji nevšímají. Bezi za nima a nevidi neslysi.
Začala jsem tak ze ji poponesu kus a jdeme zpátky domů
Na pamlsky ani hracky ani jasani venku nereaguje :( doma uz umi privolani,sedni,lehni...
Nedate mi nejake tipy jak to male trosku usnadnit a aby nebyla tak ve stresu ? Nebo možná mne uklidnit, ze je to normální a časem to zvládneme.
A jeste jedna vec, vzala jsem ji k nasim ze je tu zahrada a mnohem vetsi byt..planuji zustat asi 4 tydnu az do Vanoc..trosku se bojim ze ji tim zmatu kde je vlastne doma a ze az se vratime budou ji chybět moji rodiče.Myslite ze jsem udelala chybu ?
Dekuji vsem moc za rada, komentáře atd
A prosim nebudte na mne zli.Mam prvniho pejska,delam pro ni uplne maximum a chtela bych ji ten nas společný začátek co nejvíc zpříjemnit.

Uživatel s deaktivovaným účtem

6.12.2020 18:45

Máte ji odteď nebo ..? 11 měsíců není štěně, to už má být venku zvyklá. Vzala jste si ji až teď?

6.12.2020 18:49
Mína1986

XXX.XXX.23.109

Jee ja se prepsala 11 tydenni jsem chtela napsat a neumim to upravit

6.12.2020 18:59
lesnížínka

XXX.XXX.148.5