Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků

Martafonek

11.12.2020 17:03
Martafonek

XXX.XXX.66.246

Dobrý den,
koupila jsem si buldocka bez pp je to fenka má bezovou barvicku a stala mne 16 tisíc, tak to mi přijde právě moc a nevím kolik tak fenka stojí, stará 4 měsíce.
Děkuji moc.

Uživatel s deaktivovaným účtem

11.12.2020 17:04
Uživatel s deaktivovaným účtem

no už si koupila, tak co řešíš?

11.12.2020 17:08
RozaTonda-mopsi

XXX.XXX.58.59

Samozřejmě je to šílena částka 👎

Tuto otázku jste mela podat před tím, než jste zaplatila 😕

11.12.2020 17:41
ainu

XXX.XXX.246.113

Buldoček na 4 měsíce za 16k, to se vyplatí 😃

11.12.2020 18:08
Fiona.Praha

XXX.XXX.237.32

ainu napsal(a):
Buldoček na 4 měsíce za 16k, to se vyplatí 😃

Krátkodobý pronájem

11.12.2020 19:48
Mousinka

XXX.XXX.133.213

a proc jste se nezajímala před pořízením psa, jak se ceny pohybují?
máte super drahého vořecha, snad bude aspoň zdravý ....

11.12.2020 19:59
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

Ceny buldočků jsou docela masakr, na bez PP 16 000 dobrý . Samozřejmě to berte s nadhledem....

Kamarád už delší dobu pokukuje po buldočkovi. No a minule říkal, že do toho asi nepůjdou, kvůli ceně, že to je šílený. Když začal o 25 000, tak jsem si říkala, že jako normálka, že tak nějak jsem si myslela... No jo, jenže on to dopověděl, že těch 25 je za psa bez PP, to oni nechtějí, už vůbec ne za takový prachy. No a za psa s PP, že je to prý kolem 40 000...

Uživatel s deaktivovaným účtem

11.12.2020 20:14
Uživatel s deaktivovaným účtem

marcelaamax napsal(a):
Ceny buldočků jsou docela masakr, na bez PP 16 000 dobrý . Samozřejmě to berte s nadhledem....

Kamarád už delší dobu pokukuje po buldočkovi. No a minule říkal, že do toho asi nepůjdou, kvůli ceně, že to je šílený. Když začal o 25 000, tak jsem si říkala, že jako normálka, že tak nějak jsem si myslela... No jo, jenže on to dopověděl, že těch 25 je za psa bez PP, to oni nechtějí, už vůbec ne za takový prachy. No a za psa s PP, že je to prý kolem 40 000...

Mě teda zadavatelka přijde jako trolík, tak na to ani reagovat nebudu....ale...

omlouvám se všem majitelům buldočků, pro které je to nej plemeno na světě, ale 40 papírů za zrovna tohle plemeno?? Co je na nich tak úžasného a jedinečného, že jsou tak v módě

11.12.2020 20:18
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Mě teda zadavatelka přijde jako trolík, tak na to ani reagovat nebudu....ale...

omlouvám se všem majitelům buldočků, pro které je to nej plemeno na světě, ale 40 papírů za zrovna tohle plemeno?? Co je na nich tak úžasného a jedinečného, že jsou tak v módě

Tak jako upřímně mě se buldoček taky líbí . Mám ráda ty drštičky a pokud bych chtěla jednoho "normálního" (ber jako klidnějšího) společníka, tak by se mi buldoček hrozně líbil. Ale nepořídila bych si ho no, kvůli zdraví.

Dělají se vůbec v PP chovu nějaká vyšetření, jsou povinná? Tak jako tak je to se zdravím ale asi hrůza...

Ale bylo to tak vždycky? Když jsem byla malá, tak nejlepší kamarádka měli CHS a chovali i buldočky, měli jich hodně a byli zdraví, docela i aktivní. Nepamatuji si na nějaké velké problémy.

Uživatel s deaktivovaným účtem

11.12.2020 20:20
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Mě teda zadavatelka přijde jako trolík, tak na to ani reagovat nebudu....ale...

omlouvám se všem majitelům buldočků, pro které je to nej plemeno na světě, ale 40 papírů za zrovna tohle plemeno?? Co je na nich tak úžasného a jedinečného, že jsou tak v módě

40 nákup a 200 v záloze na veterinu :-)
Znám hrozně moc lidí, co si buldočka pořídí jako dítě. Jakože zkouška na dítě. Ne čivavu, ne yorka, ale buldočka. A přitom nemocný pes, týraný chovem, ocas to nemá, nos to nemá, 40 za polovinu psa?

Uživatel s deaktivovaným účtem

11.12.2020 20:32
Uživatel s deaktivovaným účtem

marcelaamax napsal(a):
Tak jako upřímně mě se buldoček taky líbí . Mám ráda ty drštičky a pokud bych chtěla jednoho "normálního" (ber jako klidnějšího) společníka, tak by se mi buldoček hrozně líbil. Ale nepořídila bych si ho no, kvůli zdraví.

Dělají se vůbec v PP chovu nějaká vyšetření, jsou povinná? Tak jako tak je to se zdravím ale asi hrůza...

Ale bylo to tak vždycky? Když jsem byla malá, tak nejlepší kamarádka měli CHS a chovali i buldočky, měli jich hodně a byli zdraví, docela i aktivní. Nepamatuji si na nějaké velké problémy.

Jestli se v chovu dělají nějaká povinná vyšetření nevím...nechce se mi to hledat.
Já jako holka znala jen jednoho buldočka u nás v baráku a asi díky jeho nesympatický paničce jsem ho teda v oblibě moc neměla.....jestli měl nějaký zdravotní problémy, jak je tomu dnes netuším.

Já teda znám osobně jenom tři buldočky...2 s PP a jeden bez (jestli ho můžu zahrnot do kategorie buldoček) a bez rozdílu ty zdravotní komplikace tam jsou....

Uživatel s deaktivovaným účtem

11.12.2020 20:33
Uživatel s deaktivovaným účtem

Mýmu muži se buldočci taky moc líbí, i s tím chrochtáním!
Ale to je asi tak všechno :)
Taky se mu líbí ČVS a shiba.
Nejlepší by podle něj byli plyšoví. Takže se shodneme

Uživatel s deaktivovaným účtem

11.12.2020 20:49
Uživatel s deaktivovaným účtem

Martafonek napsal(a):
Dobrý den,
koupila jsem si buldocka bez pp je to fenka má bezovou barvicku a stala mne 16 tisíc, tak to mi přijde právě moc a nevím kolik tak fenka stojí, stará 4 měsíce.
Děkuji moc.

..a to se vyplatí.....

Uživatel s deaktivovaným účtem

11.12.2020 20:49
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Mýmu muži se buldočci taky moc líbí, i s tím chrochtáním!
Ale to je asi tak všechno :)
Taky se mu líbí ČVS a shiba.
Nejlepší by podle něj byli plyšoví. Takže se shodneme

Mýmu muži se teda nelíbí a má teda mimo chrochtání ještě jeden problém...náš známý buldočka má, občas ho bral sebou, když jsme se sešli na kafe a nevím jestli to tak mají všichni buldočci nebo jestli je to stravou, ale tenhle dost prděl...vždycky...

11.12.2020 20:56
Terven

XXX.XXX.110.191

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Mýmu muži se teda nelíbí a má teda mimo chrochtání ještě jeden problém...náš známý buldočka má, občas ho bral sebou, když jsme se sešli na kafe a nevím jestli to tak mají všichni buldočci nebo jestli je to stravou, ale tenhle dost prděl...vždycky...

Je to plemenem.

11.12.2020 21:52
Markéta80

XXX.XXX.237.2

Martafonek napsal(a):
Dobrý den,
koupila jsem si buldocka bez pp je to fenka má bezovou barvicku a stala mne 16 tisíc, tak to mi přijde právě moc a nevím kolik tak fenka stojí, stará 4 měsíce.
Děkuji moc.

Tak proč jste jí koupila když je to hodně . Podpořil jste množku, chudák fena těch štěnat

11.12.2020 21:55
Markéta80

XXX.XXX.237.2

marcelaamax napsal(a):
Tak jako upřímně mě se buldoček taky líbí . Mám ráda ty drštičky a pokud bych chtěla jednoho "normálního" (ber jako klidnějšího) společníka, tak by se mi buldoček hrozně líbil. Ale nepořídila bych si ho no, kvůli zdraví.

Dělají se vůbec v PP chovu nějaká vyšetření, jsou povinná? Tak jako tak je to se zdravím ale asi hrůza...

Ale bylo to tak vždycky? Když jsem byla malá, tak nejlepší kamarádka měli CHS a chovali i buldočky, měli jich hodně a byli zdraví, docela i aktivní. Nepamatuji si na nějaké velké problémy.

fakt tolik? To mají zjištěno z víc chs? Počítala bych kolem 30 000. T společenská plemena jsou od 20 000. 40 000 už je fakt hodně. I když už jsme četla víc inzerátů na frbula za 30 000.

11.12.2020 22:24
GAELLE

XXX.XXX.66.235

Tak buldoček i s pp je zadarmo drahý. kamarádka jich už pochovala 5. Všechny měly zdravotní problémy.
za ty prachy jste si pořídila vořecha. Jen doufám že je to troll.

Uživatel s deaktivovaným účtem

11.12.2020 23:34
Uživatel s deaktivovaným účtem

Mně se z malých plemen líbí právě ti buldočci a mopsi. Mám z nich dojem, že jsou to malí velcí psi. Minimolosové. Ale neuvažuji o pořízení, přece jen, když psa, tak velkého.

12.12.2020 07:15
Inspektor Pišišvor

XXX.XXX.197.228

Markéta80 napsal(a):
Tak proč jste jí koupila když je to hodně . Podpořil jste množku, chudák fena těch štěnat

Tak buldočci většinou po 3. císaři v množírnách končí - pak už je to nerentabilní🤫

Prachy vem čert, ale to svědomí 🤮

Uživatel s deaktivovaným účtem

12.12.2020 07:29
Uživatel s deaktivovaným účtem

Inspektor Pišišvor napsal(a):
Tak buldočci většinou po 3. císaři v množírnách končí - pak už je to nerentabilní🤫

Prachy vem čert, ale to svědomí 🤮

..mně se libí, jak tady kazdy nakonec řekne, ze zachranil chudaka štěňátko z toho pekla a jaky z toho ma vyborný pocit, ale to peklo, ktere podstupuje matka toho stěněte a mnoha dalších už jaksi odmítaji vidět...

Uživatel s deaktivovaným účtem

12.12.2020 07:44
Uživatel s deaktivovaným účtem

zdravotní vyšetření v chovu buldočků je naprosto zbytečná věc, to zvíře je prostě nemocné už proto, že vypadá jako buldoček.

to se prostě nedá přeskočit. nemůžete šlechtit zvíře s deformovanou lebkou a páteří a čekat, že výsledek bude funkční.

12.12.2020 07:44
impact

XXX.XXX.59.252

Já včera v jedné diskuzi zahlídla chlapa, co chtěl koupit merlatou fenu american bully, tuším z Maďarska nebo Rumunska.

Chlap se děsně divil ceně. Prej 15.000.

Euro.

Uživatel s deaktivovaným účtem

12.12.2020 07:52
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Mně se z malých plemen líbí právě ti buldočci a mopsi. Mám z nich dojem, že jsou to malí velcí psi. Minimolosové. Ale neuvažuji o pořízení, přece jen, když psa, tak velkého.

buldoček a mops je přehlídka psích nemocí a brachycefalického syndromu. plus k tomu anglický buldok. zdravotní katastrofa.

pokud takového podobného, pak bostonka.

12.12.2020 09:43
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
buldoček a mops je přehlídka psích nemocí a brachycefalického syndromu. plus k tomu anglický buldok. zdravotní katastrofa.

pokud takového podobného, pak bostonka.

Jenže bostonek je zase povahou úplně jinde...Podobá se pouze vzhledem.

Jak jsem psala, buldočka si npeořídím kvůli zdraví, ale líbí se mi. Když bych si měla vybrat z menších a klidných psů, tak by byl buldoček asi jediný, který by připadal v úvahu (vzhledem), ale stejně bych si ho nekoupila, protože by mě odradilo zdraví.

Bostonek se mi líbí taky. Ale ne jako klidný společník, protože to on není. Je to teriér a všichni zástupci plemene, co znám, jsou prostě akční tryskomyši. Hooodně daleko od buldočka.

Uživatel s deaktivovaným účtem

12.12.2020 09:46
Uživatel s deaktivovaným účtem

no jo, když on ten buldoček by byl rád taky akční tryskomyší, ale neudejchá to.

je dost smutný dělat klidný psy s nízkými nároky na pohyb tak, že se jim to zdravotně znemožní.

12.12.2020 09:51
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

Jo, tak to souhlasím.

A zeptám se teda vás, bylo to tak vždycky? Jak už jsem psala, kamarádka je chovali, a měli k ním ještě lovecká plemena a ti psi stačili těm loveckým, při lítání venku. Nikdy jsem si nevšimla , že by měly problémy..

Jo a mimo jiné znám pár buldočků, co běhají coursing . A taky bez problémů.

Takže je to teda individuální a občas se vyskytne jedinec, který problém nemá?

Ale i tak, i ti u kterých jsem nepozorovala problém, tak byli prostě klidnější a úplně jiní, než bostonek. Ale zas bych neřekla, že měli zdravotně znemožněný pohyb. Takže vlastně úplně nesouhlasím, protože si nemyslím, že buldoček by chtěl být taková tryskomyš jako boston, ale nešlo by m uto jen kvůli zdraví . Myslím si, že bez ohledu na zdraví, je povahově prostě jinde.

Uživatel s deaktivovaným účtem

12.12.2020 09:56
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
no jo, když on ten buldoček by byl rád taky akční tryskomyší, ale neudejchá to.

je dost smutný dělat klidný psy s nízkými nároky na pohyb tak, že se jim to zdravotně znemožní.

Souhlasím s Marcelou. Mám to tak stejně. Myslím, že buldoček má prostě jinou povahu než boston. Potkávám buldočky, kteří nechrčí a dýchají normálně. Kdybych si ho fakt chtěla pořídit, pečlivě bych vybírala. Možná z CHS Action Alet? Paní Tvrzová je dlouholetá chovatelka, dříve chovala anglické bulteriery a ve své době byla její chovka pojem.

12.12.2020 10:02
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

https://zvirata.bazos.cz/inzerat/129279673/francouzsky-buldocek-modry-a-merle.php

Třeba tohle je hrozný . To v sobě má snad čivavu, ne? A ty prachy...

Uživatel s deaktivovaným účtem

12.12.2020 11:38
Uživatel s deaktivovaným účtem

"Takže je to teda individuální a občas se vyskytne jedinec, který problém nemá?"

co jsem videla ja - mezi buldocky a buldoky jsou pohyblivy jedinci a neni jich uplne malo. Neni to tak, ze na jednoho pohybliveho pripada 20 nemocnych.

vetsi problem je, ze vetsinou tihle konkretni jedinci - nevyhravaji vystavy.

a jeste vetsi problem je -ze, kdyz se vystavni buldok nedusi v kruhu, tak protoze je nafetovany a po 3 operacich

12.12.2020 14:31
RozaTonda-mopsi

XXX.XXX.211.64

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Souhlasím s Marcelou. Mám to tak stejně. Myslím, že buldoček má prostě jinou povahu než boston. Potkávám buldočky, kteří nechrčí a dýchají normálně. Kdybych si ho fakt chtěla pořídit, pečlivě bych vybírala. Možná z CHS Action Alet? Paní Tvrzová je dlouholetá chovatelka, dříve chovala anglické bulteriery a ve své době byla její chovka pojem.

Souhlas .
Já když si vybírala před těmi 8 lety pejska - chtěla jsem něco klidného a hodného, malého , společenského , do rodiny s dětmi .
mám slabost pro boxery , byl ve výběru buldoček a mops.

Nakonec vyhrál mops a teď mam dva :-)

Jsou to úžasni pejskové, přesně dle mych představ , co se povahy týče , hodni, milí , kamarádi a společníci , úžasni ❤
Klepu na vše co můžu - staršímu bude tahnout za chvili na 8 let a je zdravý . Mladší budou 3.
sousedi mají 13 let starou mopsičku , taky tak nějak zdravou, s ohledem na stáří..

Ze by se teda pretrhli a chtěli byt tryskomyší se mi nezdá. Od podzimu do jara jsou dechově bez problémů. Jdou v pohodě 4/5 km a vidím, že jim to staci , hodně rádi lenoší na gauciku . Já myslím , že je to o povaze těchto pejsků , oni ten pohyb extra nevyhledávaji. A pro neakcni lidi či hůř pohyblivé důchodce , budou 100% společníci...

Ale v Lete , když je nad kolem 30 C, tak to je fakt katastrofa 😕 je mi jich lito a je to jediny důvod , proč bych do mopse už nešla.

Vím , že jednou budu mít zase boxera (doufám, že to nebude dřív jak za 10 let :-) a diky temto stránkám prvně v životě s PP 😊

Uživatel s deaktivovaným účtem

12.12.2020 14:46
Uživatel s deaktivovaným účtem

RozaTonda-mopsi napsal(a):
Souhlas .
Já když si vybírala před těmi 8 lety pejska - chtěla jsem něco klidného a hodného, malého , společenského , do rodiny s dětmi .
mám slabost pro boxery , byl ve výběru buldoček a mops.

Nakonec vyhrál mops a teď mam dva :-)

Jsou to úžasni pejskové, přesně dle mych představ , co se povahy týče , hodni, milí , kamarádi a společníci , úžasni ❤
Klepu na vše co můžu - staršímu bude tahnout za chvili na 8 let a je zdravý . Mladší budou 3.
sousedi mají 13 let starou mopsičku , taky tak nějak zdravou, s ohledem na stáří..

Ze by se teda pretrhli a chtěli byt tryskomyší se mi nezdá. Od podzimu do jara jsou dechově bez problémů. Jdou v pohodě 4/5 km a vidím, že jim to staci , hodně rádi lenoší na gauciku . Já myslím , že je to o povaze těchto pejsků , oni ten pohyb extra nevyhledávaji. A pro neakcni lidi či hůř pohyblivé důchodce , budou 100% společníci...

Ale v Lete , když je nad kolem 30 C, tak to je fakt katastrofa 😕 je mi jich lito a je to jediny důvod , proč bych do mopse už nešla.

Vím , že jednou budu mít zase boxera (doufám, že to nebude dřív jak za 10 let :-) a diky temto stránkám prvně v životě s PP 😊

To snad ani není možný....jak ten čas letí..

Já když si je představím, když o pejsech píšete v nějakým příspěvku, tak mlaďas a odrostlé štěně.....a ono odrostlému štěněti už jsou tři roky ...a "mlaďas" je skoro 8 let

12.12.2020 14:48
GAELLE

XXX.XXX.66.235

RozaTonda-mopsi napsal(a):
Souhlas .
Já když si vybírala před těmi 8 lety pejska - chtěla jsem něco klidného a hodného, malého , společenského , do rodiny s dětmi .
mám slabost pro boxery , byl ve výběru buldoček a mops.

Nakonec vyhrál mops a teď mam dva :-)

Jsou to úžasni pejskové, přesně dle mych představ , co se povahy týče , hodni, milí , kamarádi a společníci , úžasni ❤
Klepu na vše co můžu - staršímu bude tahnout za chvili na 8 let a je zdravý . Mladší budou 3.
sousedi mají 13 let starou mopsičku , taky tak nějak zdravou, s ohledem na stáří..

Ze by se teda pretrhli a chtěli byt tryskomyší se mi nezdá. Od podzimu do jara jsou dechově bez problémů. Jdou v pohodě 4/5 km a vidím, že jim to staci , hodně rádi lenoší na gauciku . Já myslím , že je to o povaze těchto pejsků , oni ten pohyb extra nevyhledávaji. A pro neakcni lidi či hůř pohyblivé důchodce , budou 100% společníci...

Ale v Lete , když je nad kolem 30 C, tak to je fakt katastrofa 😕 je mi jich lito a je to jediny důvod , proč bych do mopse už nešla.

Vím , že jednou budu mít zase boxera (doufám, že to nebude dřív jak za 10 let :-) a diky temto stránkám prvně v životě s PP 😊

Schvaluji volbu s PP.
Kamarádka si pořídila boxera bez PP a má problémy s páteří. Stejné jako mělo 5 buldočků její mámy. Ti ale PP měli a stejně to nebylo nic platné.

Uživatel s deaktivovaným účtem

12.12.2020 14:57
Uživatel s deaktivovaným účtem

No, za tu dobu, co já mám jednoho psa (na jaře mu bude 14), má moje známá aktuálně třetí frbulku. Zatím fenka - asi roční - vypadá, až na nějaké dermatologické eskapády, celkem ok, dusí se “jen trochu”, tak snad jí to zdravotně vydrží... 😔 Její sousedka má mopsičku, a ta je samá operace, také mladé zvíře. No, snad to obě holky ustojí, já bych si tato plemena nepořídila. Bez PP za 16 talířů už vůbec. Z obdobných důvodů (zdravotních) si asi nikdy nepořídím dobrmana. 🤷‍♀️

12.12.2020 17:28
RozaTonda-mopsi

XXX.XXX.58.59

A ti buldočci se dusi třeba i v chladném počasí, v klidu?
Nebo při zátěži?

Ono se říka , že mopsi strašně chrapou , ale u nás je to spíš takové chrupkani (někteří lidi to zvládaji teda nepopsatelně více 😉)

U nás to neni zátěži, ale horkem . mladší Černá je na tom podstatne hůř než o 5 let starší světlej 😕

Znám jen jednoho fr.buldocka a přijde mi celkem v pohodě... Chrcet jsem ho i když neslyšela

12.12.2020 17:29
RozaTonda-mopsi

XXX.XXX.58.59

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
To snad ani není možný....jak ten čas letí..

Já když si je představím, když o pejsech píšete v nějakým příspěvku, tak mlaďas a odrostlé štěně.....a ono odrostlému štěněti už jsou tři roky ...a "mlaďas" je skoro 8 let

Jooo, ten "mlaďas " už má pěkné šediny kolem papulky 😊

12.12.2020 17:55
RozaTonda-mopsi

XXX.XXX.58.59

GAELLE napsal(a):
Schvaluji volbu s PP.
Kamarádka si pořídila boxera bez PP a má problémy s páteří. Stejné jako mělo 5 buldočků její mámy. Ti ale PP měli a stejně to nebylo nic platné.

Rozhodne :-)
U nás jsou boxeři - Měla je babicka , mamka i bracha. Prvni mohl byt tak z roku 1965 ? Poslední zemřel v roce 2006 ..
Vsichni teda bez PP...

Kdy vůbec v ČR vznikaly první chovne stanice ? Nekdy kolem toho roku 1960 ?

A v podstatě jsou to všichni gaučáci 😊

Uživatel s deaktivovaným účtem

12.12.2020 20:27
Uživatel s deaktivovaným účtem

RozaTonda-mopsi napsal(a):
Rozhodne :-)
U nás jsou boxeři - Měla je babicka , mamka i bracha. Prvni mohl byt tak z roku 1965 ? Poslední zemřel v roce 2006 ..
Vsichni teda bez PP...

Kdy vůbec v ČR vznikaly první chovne stanice ? Nekdy kolem toho roku 1960 ?

A v podstatě jsou to všichni gaučáci 😊

Kdy vznikaly v ČR CHS jakého plemene? Německého boxera? Ti se v našich zemích chovali už ve dvacátých letech, klub byl založen v roce 1926. Jedny z prvních CHS byly "de la Palette" a "van Donald". Ty byly založeny ve dvacátých letech. Ve třicátých letech to byly CHS "z Baldova", z Burgundska", "z Chebského hradu", "z Otavy", "z Vinných hradů", a co je zajímavé "z Černého jezera", která je aktivní dodnes (asi s nějakým přerušením, ale to přesně nevím). A samozřejmě existovaly i další.

12.12.2020 21:47
fikovnice

XXX.XXX.135.65

Martafonek napsal(a):
Dobrý den,
koupila jsem si buldocka bez pp je to fenka má bezovou barvicku a stala mne 16 tisíc, tak to mi přijde právě moc a nevím kolik tak fenka stojí, stará 4 měsíce.
Děkuji moc.

"Má béžovou barvičku..."
...a Vy jste vysolila 16 tisícoveček (možná za kříženečka)...

Nezlobte se, ale to se nabízelo!

Na druhou stranu, bude-li mít v sobě přimícháno i něco jiného, třeba bude zdravější!

Uživatel s deaktivovaným účtem

14.12.2020 22:22
Uživatel s deaktivovaným účtem

Nanismus, dwarfismus, brachycefalie... Vy všichni milovníci těchto plemen, kde se tahle genetická postižení proměnila v hlavní znaky plemene se všemi souvisejícími zdravotními problémy, dokážete si představit, že se vám narodí stejně postižené dítě? Taky byste jásali? A nechci vidět komentáře, že pes je něco jiného, je to taky živočich a my nemáme právo cíleně množit postižené jedince. V přírodě by nepřežili a kolikrát ani v reálu při veškeré snaze. Kamarádka mého psa, kterou dával i přes chrochtání, ačkoliv jako relativně zdravý primitiv, na kterém se žádní Mengelové nevyřádili, tyhle projevy úplně nechápe, před pár dny ve 4 letech odešla. Při operaci téměř neprůchodných dýchacích cest počínaje nozdrami, kdy už to bylo na hraně žití, hlavu měla do výšky pomalu jak lebkoun s nosem vraženým do lebky, to se souvisejícími zdravotními problémy nedala. Mazlík, úžasná povaha, kterou jsme jako bezohlední ignoranti bez špetky empatie narvali do neživotaschopného těla. Je mi z toho špatně.

16.12.2020 22:59
molok

XXX.XXX.13.240

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Nanismus, dwarfismus, brachycefalie... Vy všichni milovníci těchto plemen, kde se tahle genetická postižení proměnila v hlavní znaky plemene se všemi souvisejícími zdravotními problémy, dokážete si představit, že se vám narodí stejně postižené dítě? Taky byste jásali? A nechci vidět komentáře, že pes je něco jiného, je to taky živočich a my nemáme právo cíleně množit postižené jedince. V přírodě by nepřežili a kolikrát ani v reálu při veškeré snaze. Kamarádka mého psa, kterou dával i přes chrochtání, ačkoliv jako relativně zdravý primitiv, na kterém se žádní Mengelové nevyřádili, tyhle projevy úplně nechápe, před pár dny ve 4 letech odešla. Při operaci téměř neprůchodných dýchacích cest počínaje nozdrami, kdy už to bylo na hraně žití, hlavu měla do výšky pomalu jak lebkoun s nosem vraženým do lebky, to se souvisejícími zdravotními problémy nedala. Mazlík, úžasná povaha, kterou jsme jako bezohlední ignoranti bez špetky empatie narvali do neživotaschopného těla. Je mi z toho špatně.

Měli jsme anglického buldoka, druhého bych si už nepořídil, ne kvůli jeho konkrétním zdravotním problémům (chodili jsme 11 let k veterináři víceméně jenom na preventivky) ale obecně kvůli tomu, kam se stále to plemeno ubírá, to dýchání v těch úplně nejteplejších měsících byl omezující problém, dalo se tomu podřídit řádění a akce ráno a na večer, ale přece jenom člověk chce i na pořádnou túru atd. Přesto si myslím, že to berete až příliš extrémně, náš pes se dožil stejného věku jako někteří naši jiné psi a neodpustím si tedy pár protiargumentů.

Často se mluví o týrání, ale já sám mám třeba celoroční chronickou rýmu a jsem tak omezen na aerobních aktivitách, rychle se zadýchám, tak dělám holt anaerobní sporty. Že bych se tím někdy trápil nebo na to někdy myslel? Nikoliv, natož tak pes, který si svoje predispozice neuvědomuje. Byl to nejšťastnější a nejpohodovější pes kterého jsme měli. Naopak pes se dokáže opravdově trápit, pokud jeho dispozice nejsou naplňovány. Lovecká, služební a ovčácká plemena na dvou procházkách na vodítku denně kolem paneláku? To je opravdové trápení. Paradox vidět spokojeného buldoka a tolik deprivovaných plemen okolo, které nedostávají to, co mají dostat.

Vzhledové vlastnosti jako hlavní zdroj zdravotních problémů? To se ale také týká 80% současných plemen, něměcké dogy umírají v 5-6 letech, NO se už plazí po zadních nohách atd. atd. ...ano, je to největší nešvar buldoků, že jsou v módě díky vzhledu. Přitom to hlavní co poskytují jsou povahové vlastnosti. Měli jsme voříška, přírodní plemeno i další různá plemena, neznám povahově lepšího psa než anglického buldoka (což je pochopitelně subjektivní). Ostatně my si pořídili angličáka právě a jenom díky vlastnostem, hledali dlouho i chovatelskou stanici s dobrým zdravotním profilem psů, což se nakonec vyplatilo. To jsou takoví parťáci s flegmatickým nadhledem velkých plemen, bulí láskou k lidem a člověčí povahou s mnohem menší dominancí vůči jiným psům typickou pro jiná bull plemena. Pro mne nejlepší možná kombinace dostupných psích vlastností.

Ano, nevidím světlo na konci tunelu protože poptávka je po splasklých čumácích a instagramových fotkách v poškvořících oblečcích, takže nevidím moc prostoru pro ozdravení se zachováním toho hlavního, povahy. Přesto takovou kritiku majitelů těch plemen nesdílím. Ne všichni jsou stejní, ne všichni jdou po vzhledu a ne všem je jedno, kam tata plemena dospěla.

Uživatel s deaktivovaným účtem

16.12.2020 23:15
Uživatel s deaktivovaným účtem

molok napsal(a):
Měli jsme anglického buldoka, druhého bych si už nepořídil, ne kvůli jeho konkrétním zdravotním problémům (chodili jsme 11 let k veterináři víceméně jenom na preventivky) ale obecně kvůli tomu, kam se stále to plemeno ubírá, to dýchání v těch úplně nejteplejších měsících byl omezující problém, dalo se tomu podřídit řádění a akce ráno a na večer, ale přece jenom člověk chce i na pořádnou túru atd. Přesto si myslím, že to berete až příliš extrémně, náš pes se dožil stejného věku jako někteří naši jiné psi a neodpustím si tedy pár protiargumentů.

Často se mluví o týrání, ale já sám mám třeba celoroční chronickou rýmu a jsem tak omezen na aerobních aktivitách, rychle se zadýchám, tak dělám holt anaerobní sporty. Že bych se tím někdy trápil nebo na to někdy myslel? Nikoliv, natož tak pes, který si svoje predispozice neuvědomuje. Byl to nejšťastnější a nejpohodovější pes kterého jsme měli. Naopak pes se dokáže opravdově trápit, pokud jeho dispozice nejsou naplňovány. Lovecká, služební a ovčácká plemena na dvou procházkách na vodítku denně kolem paneláku? To je opravdové trápení. Paradox vidět spokojeného buldoka a tolik deprivovaných plemen okolo, které nedostávají to, co mají dostat.

Vzhledové vlastnosti jako hlavní zdroj zdravotních problémů? To se ale také týká 80% současných plemen, něměcké dogy umírají v 5-6 letech, NO se už plazí po zadních nohách atd. atd. ...ano, je to největší nešvar buldoků, že jsou v módě díky vzhledu. Přitom to hlavní co poskytují jsou povahové vlastnosti. Měli jsme voříška, přírodní plemeno i další různá plemena, neznám povahově lepšího psa než anglického buldoka (což je pochopitelně subjektivní). Ostatně my si pořídili angličáka právě a jenom díky vlastnostem, hledali dlouho i chovatelskou stanici s dobrým zdravotním profilem psů, což se nakonec vyplatilo. To jsou takoví parťáci s flegmatickým nadhledem velkých plemen, bulí láskou k lidem a člověčí povahou s mnohem menší dominancí vůči jiným psům typickou pro jiná bull plemena. Pro mne nejlepší možná kombinace dostupných psích vlastností.

Ano, nevidím světlo na konci tunelu protože poptávka je po splasklých čumácích a instagramových fotkách v poškvořících oblečcích, takže nevidím moc prostoru pro ozdravení se zachováním toho hlavního, povahy. Přesto takovou kritiku majitelů těch plemen nesdílím. Ne všichni jsou stejní, ne všichni jdou po vzhledu a ne všem je jedno, kam tata plemena dospěla.

Na gymplu jsem měla ve výběru povolání mmj chirurg a veterinář. Od 12 let jsem měla nastudováno dost, takže s tímhle sobeckým alibismem ad vzhled nebo povaha u mě nepochodíte.

16.12.2020 23:35
molok

XXX.XXX.13.240

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Na gymplu jsem měla ve výběru povolání mmj chirurg a veterinář. Od 12 let jsem měla nastudováno dost, takže s tímhle sobeckým alibismem ad vzhled nebo povaha u mě nepochodíte.

Moje veterinářka chová mopsy, nevím jestli to měla ve výběru na Gymplu už od 12 let, ale svět není tak černobílý. Alibismus nepotřebuji, jsem kritický k celkovému směru a zdraví psů těchto plemen, přesto obří část z nich prožije naprosto plnohodnotný a šťastný život.

Uživatel s deaktivovaným účtem

17.12.2020 07:54
Uživatel s deaktivovaným účtem

"přesto obří část z nich prožije naprosto plnohodnotný a šťastný život"

s tímhle souhlasím.
jen-pokud nebude žádný tlak na chovatele a jejich "modni trendy" kam smeruji chov - ta mnozina psu, co jsou relativne OK se bude zmensovat. ona uz se zmensuje vlastne.
a za chvili nebude kam sahat. Na sebereflexi chovatelu proste nejde spolehat.

17.12.2020 08:53
janaa

XXX.XXX.2.150

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
"přesto obří část z nich prožije naprosto plnohodnotný a šťastný život"

s tímhle souhlasím.
jen-pokud nebude žádný tlak na chovatele a jejich "modni trendy" kam smeruji chov - ta mnozina psu, co jsou relativne OK se bude zmensovat. ona uz se zmensuje vlastne.
a za chvili nebude kam sahat. Na sebereflexi chovatelu proste nejde spolehat.

Ale tak ten trend něco změnit tu je,ať už na mezinárodní nebo národní úrovni. Moravskoslezský klub chovatelů navrhuje dělat do chovu zdravotní testy zaměřené právě na dýchání, čeká se na členskou schůzi,která by to měla změnit. Snad se podaří

17.12.2020 10:18
Inspektor Pišišvor

XXX.XXX.197.228

janaa napsal(a):
Ale tak ten trend něco změnit tu je,ať už na mezinárodní nebo národní úrovni. Moravskoslezský klub chovatelů navrhuje dělat do chovu zdravotní testy zaměřené právě na dýchání, čeká se na členskou schůzi,která by to měla změnit. Snad se podaří

No já nevím, ale zatím vidím, že jediný trend je o tom mluvit, ale realita z výstavních kruhů je úplně někde jinde - pořád vyhrávají zvířata šlechtěná na extrémní znaky, a dokud se nezmění trend posuzování na výstavách, tak to skončí jako doposud jen u lamentování na internetu. Žádný chovatel plemen, která se vystavují nebude záměrně chovat zvířata, která budou pak špatně hodnocená, a každý mu je akorát promluví - tohle si můžeme dovolit tak leda my od BO a ještě par dalších, protože nemáme výstavu povinnou do chovu, a 90% pracovních psů na výstavě nikdy nebylo a nebude.

Uživatel s deaktivovaným účtem

17.12.2020 10:30
Uživatel s deaktivovaným účtem

Jsem to už nechtěla rozebírat -ale myslím si to samé. Navrhované změny jsou jen na oko.
Nezmění se toho moc. Není vůle a nejsou vlastně ani páky.
Chov psu se tváří jako zájmový spolek -nemá pravidla na regulace, všechno je dobrovolné :-D :-D - ale vážně neexistují vymahatelné sankce.

Jedině když to dojde za hranice a začne se uvažovat o týrání zvířat chovem. A pak nastupuje rovnou zákaz chovu/držení toho kterého plemene.

17.12.2020 10:32
assil

XXX.XXX.122.3

Inspektor Pišišvor napsal(a):
No já nevím, ale zatím vidím, že jediný trend je o tom mluvit, ale realita z výstavních kruhů je úplně někde jinde - pořád vyhrávají zvířata šlechtěná na extrémní znaky, a dokud se nezmění trend posuzování na výstavách, tak to skončí jako doposud jen u lamentování na internetu. Žádný chovatel plemen, která se vystavují nebude záměrně chovat zvířata, která budou pak špatně hodnocená, a každý mu je akorát promluví - tohle si můžeme dovolit tak leda my od BO a ještě par dalších, protože nemáme výstavu povinnou do chovu, a 90% pracovních psů na výstavě nikdy nebylo a nebude.

Ono se to změní, časem, FCI je vždycky pár kroků za Angličanama, ti si ošéfovali výstavy nedávno a holt FCI je zatím ve fázi předtím, začínají řešit chov.

Uživatel s deaktivovaným účtem

17.12.2020 10:37
Uživatel s deaktivovaným účtem

"za Angličanama, ti si ošéfovali výstavy nedávno"

co zmenili anglicani?
ze tam nektere plemena vubec nevystavíte?

17.12.2020 10:39
Inspektor Pišišvor

XXX.XXX.0.133

assil napsal(a):
Ono se to změní, časem, FCI je vždycky pár kroků za Angličanama, ti si ošéfovali výstavy nedávno a holt FCI je zatím ve fázi předtím, začínají řešit chov.

Nevěřím, že se něco změní, protože jak píše Petra - není vůle ani páky na tohle.

Přitom by stačilo jen jediné - DRŽET SE STANDARDU, nic víc!

Uživatel s deaktivovaným účtem

17.12.2020 10:58
Uživatel s deaktivovaným účtem

DRŽET SE STANDARDU

njn. je to zoufale, jak spatne se tohohle jde domoci.
viz. napr. vyrobena sablona pro tvar hlavy RTW...

Neregistrovaný uživatel

17.12.2020 11:13
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.43.177

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
DRŽET SE STANDARDU

njn. je to zoufale, jak spatne se tohohle jde domoci.
viz. napr. vyrobena sablona pro tvar hlavy RTW...

O dnesnich rtw mi nwmluvte. Vypada to jak divnej stafbul. Kde jsou ty casy velkeho mohutného (ne nizkeho ala staf) s krasnou soumernou hlavou a mandlova. Ocima. S klidem rikam ac jinak lobuju za pp psy ze v tomto pripade sahnem po planovanem steneti z bez pp feny. Vypada jak rtw a ne zaba, povaha skvela, rodice taky (momentalne je jim devet a klouby a kycle fajne) takze bohuzel.

17.12.2020 11:21
assil

XXX.XXX.122.3

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
"za Angličanama, ti si ošéfovali výstavy nedávno"

co zmenili anglicani?
ze tam nektere plemena vubec nevystavíte?

Někde nevystavíte, viz Cruft, ale běžně u každé výstavy se zadáváním šampiona musíte s vybranými plemeny absolovat veterinární prohlídku a rozhodčí ke každému psovi musí vyplnit formulář, kterým reportuje zdraví psa. V podstatě pes se zdravotními problémy je bez šance.
Mají plemena rozdělena do třech kategorií a v podstatě OK bez dodatečných kontrol je jen kategorie 1.
Co se považuje za zdravotní problémy je vyjmenováno u každého plemene, viz třeba zde
https://www.thekennelclub.org.uk/events-and-activities/dog-showing/judging-dog-shows/breed-watch/pug-category-3/

17.12.2020 11:44
Inspektor Pišišvor

XXX.XXX.0.133

... a kde není zdraví, tak tam nastupuje medikace, a pejskům se hned lépe dýchá, běhá, a kde nestačí medikace, tam to jistí chirurgie🤫

Moc bych přála aspoň té anglii, aby se to tam povedlo dotáhnout do konce, ale v rámci Evropy vyjma Skandinávských zemí tomu nevěřím ani náhodou.

Uživatel s deaktivovaným účtem

17.12.2020 11:49
Uživatel s deaktivovaným účtem

Já se obávám, že třeba konkrétně u těch mopslí to jinak, než přikřížením něčeho jinýho, řešitelný nebude. Jak jinak prodloužit čenichovou partii? Nepamatuju se, že by na výstavách byly vidět rozdíly v délce čenichové partie (ale už asi deset let nevystavuju, tak nevim, jak teď).

17.12.2020 12:00
assil

XXX.XXX.122.3

Inspektor Pišišvor napsal(a):
... a kde není zdraví, tak tam nastupuje medikace, a pejskům se hned lépe dýchá, běhá, a kde nestačí medikace, tam to jistí chirurgie🤫

Moc bych přála aspoň té anglii, aby se to tam povedlo dotáhnout do konce, ale v rámci Evropy vyjma Skandinávských zemí tomu nevěřím ani náhodou.

A tak jistě se to dá obejít, ale je to komplikace a absolvuje to určitě menšina. Ostatně se zákazem kupírování přišli taky první Angláni a kde jsme teď.
Teď se zatím objevují první vlaštovnky, jako Holandsko, určitě budou brzo další následovat, FCI holt zatím jen pořádá sedánky
https://www.fecava.org/news-and-events/news/in-the-netherlands-brachycephalic-dogs-need-veterinary-approval-for-breeding/
a ono už jenom to znepříjemnění výstav a chovu udělá svoje.

Uživatel s deaktivovaným účtem

17.12.2020 12:07
Uživatel s deaktivovaným účtem

"ale je to komplikace a absolvuje to určitě menšina"

strasne rada bych tomu verila.
ale bohuzel- práve z anglie se nejvice cerpaji rady, jaké leky použít :-(

17.12.2020 12:31
Inspektor Pišišvor

XXX.XXX.0.133

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Já se obávám, že třeba konkrétně u těch mopslí to jinak, než přikřížením něčeho jinýho, řešitelný nebude. Jak jinak prodloužit čenichovou partii? Nepamatuju se, že by na výstavách byly vidět rozdíly v délce čenichové partie (ale už asi deset let nevystavuju, tak nevim, jak teď).

No, a to je právě to - zvíře s delší čenichovou partií na té výstavě nepotkáte, protože nikdo nedá 40 - 50 Euro za to, aby ho vyhodili s VD a D, protože pes nemá "ideální" tvar hlavy.

Uživatel s deaktivovaným účtem

17.12.2020 12:52
Uživatel s deaktivovaným účtem

Inspektor Pišišvor napsal(a):
No, a to je právě to - zvíře s delší čenichovou partií na té výstavě nepotkáte, protože nikdo nedá 40 - 50 Euro za to, aby ho vyhodili s VD a D, protože pes nemá "ideální" tvar hlavy.

Já tím spíš chtěla říct, že mopse s delší čenichovou partií vůbec neznám a že možná ani neexistují. Tudíž výběr do chovu nula nula nic.

17.12.2020 12:59
Melaka

XXX.XXX.32.197

Tak já jsem taky milovník plemene s postižením, jak píše Ollie. V mém připadě jde o dwarfismus. Když se ovšem podíváme, jaká plemena jsou krátkonohá, tak jde především o lovecká plemena, jezevčíky, honiče a teriéry. Krátkonohá plemena tady jsou už dlouho, přinejmenším od středověku. Pokud by byla neživotaschopná, tak už by dávno neexistovala, pokud by nepracovala, taky by neexistovala, alespoň ne ve víceméně stejném vzhledu a pro stejnou práci.

K tomu, že se v rámci FCI na výstavách a v chovu nic nezlepšuje, no alespoň u mého plemene (basset hound) se zlepšilo dost. Nejdřív se tedy muselo dost zhoršit. Někdy kolem roku 2000 vrcholil v Evropě boom extra těžkých a kůžatých bassetů, čím měl pes víc kůže, tím víc byl šampion (žádná souvislost s dwarfismem, honiči mají volnou kůži v souvislosti s čichovými schopnostmi). U nás byl tento trend ještě silnější, než jinde, začalo to to po revoluci dovozem několika importů. Ale ani tenkrát se to netýkalo všech chovatelů a všech rozhodčích. Po roce 2000 se začalo objevovat čím dál tím víc názorů, že tudy cesta nevede a trend se musí změnit. A taky se změnil. Jsou chovatelé, pro které je pořád ten nej basset ten kůžatý obr, jenže těch ubývá a jejich psi už nemají šampionáty. A obrat k lepšímu začal už před veterinárními kontrolami v Anglii, i když ty to urychlily. V Británii už je plemeno přeřazené z původní kategorie 3 do kategorie 2. Takže je tu naděje i pro jiná plemena.

17.12.2020 14:27
Inspektor Pišišvor

XXX.XXX.0.133

Melaka napsal(a):
Tak já jsem taky milovník plemene s postižením, jak píše Ollie. V mém připadě jde o dwarfismus. Když se ovšem podíváme, jaká plemena jsou krátkonohá, tak jde především o lovecká plemena, jezevčíky, honiče a teriéry. Krátkonohá plemena tady jsou už dlouho, přinejmenším od středověku. Pokud by byla neživotaschopná, tak už by dávno neexistovala, pokud by nepracovala, taky by neexistovala, alespoň ne ve víceméně stejném vzhledu a pro stejnou práci.

K tomu, že se v rámci FCI na výstavách a v chovu nic nezlepšuje, no alespoň u mého plemene (basset hound) se zlepšilo dost. Nejdřív se tedy muselo dost zhoršit. Někdy kolem roku 2000 vrcholil v Evropě boom extra těžkých a kůžatých bassetů, čím měl pes víc kůže, tím víc byl šampion (žádná souvislost s dwarfismem, honiči mají volnou kůži v souvislosti s čichovými schopnostmi). U nás byl tento trend ještě silnější, než jinde, začalo to to po revoluci dovozem několika importů. Ale ani tenkrát se to netýkalo všech chovatelů a všech rozhodčích. Po roce 2000 se začalo objevovat čím dál tím víc názorů, že tudy cesta nevede a trend se musí změnit. A taky se změnil. Jsou chovatelé, pro které je pořád ten nej basset ten kůžatý obr, jenže těch ubývá a jejich psi už nemají šampionáty. A obrat k lepšímu začal už před veterinárními kontrolami v Anglii, i když ty to urychlily. V Británii už je plemeno přeřazené z původní kategorie 3 do kategorie 2. Takže je tu naděje i pro jiná plemena.

Ony se tyhle změny k lepšímu obecně lépe prosazují u plemen, která nejsou v kurzu, a netočí se na nich byznys a prestiž - chovají je totiž většinou lidi z opravdové lásky k plemeni.
Zkuste ale říct velkochovatelům modních plemen (a často funkcionářům), že odteď mají na tituly z výstav zapomenout, a odteď mají nárok tak max. na VD..., a vyhrávat teď budou ti, které považovali za odpad! Tohle nikdy nedopustí, stejně jako v chovu NO opakovaně už mnoho let nepochází návrhy na zařazení spondylozy páteře mezi povinná vyšetření - oni ví moc dobře proč tohle nechtějí dopustit🙄

17.12.2020 14:29
Varaxi

XXX.XXX.1.226

To není dwarfismus, to je chondrodisplazie.
Ne že by to na věci něco měnilo; jednou jsem si zapamatovala cizí slovo, tak se tím musím pochlubit. :)

17.12.2020 14:42
Melaka

XXX.XXX.32.197

Inspektor Pišišvor napsal(a):
Ony se tyhle změny k lepšímu obecně lépe prosazují u plemen, která nejsou v kurzu, a netočí se na nich byznys a prestiž - chovají je totiž většinou lidi z opravdové lásky k plemeni.
Zkuste ale říct velkochovatelům modních plemen (a často funkcionářům), že odteď mají na tituly z výstav zapomenout, a odteď mají nárok tak max. na VD..., a vyhrávat teď budou ti, které považovali za odpad! Tohle nikdy nedopustí, stejně jako v chovu NO opakovaně už mnoho let nepochází návrhy na zařazení spondylozy páteře mezi povinná vyšetření - oni ví moc dobře proč tohle nechtějí dopustit🙄

Něco na tom bude, protože u našeho plemene preferování lehčího typu vyšlo od chovatelů. Ale zase, ony ty težké a kůžaté feny špatně zabřezávají a taky často špatně rodí, takže se tak nějak eliminují z chovu samy. Taky existuje teorie o souvislosti volné kůže, a tedy i volných vazů s výskytem torze žaludku a sleziny. Faktem je, že u mého plemene se torze vyskytovala v určitých liniích, takže ta souvislost tam může být.
Ale hlavně je basset hound lovecké plemeno, takže i rozhodčí se na ně tak často dívají.

Varaxi díky :-)

Uživatel s deaktivovaným účtem

17.12.2020 22:14
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Jsem to už nechtěla rozebírat -ale myslím si to samé. Navrhované změny jsou jen na oko.
Nezmění se toho moc. Není vůle a nejsou vlastně ani páky.
Chov psu se tváří jako zájmový spolek -nemá pravidla na regulace, všechno je dobrovolné :-D :-D - ale vážně neexistují vymahatelné sankce.

Jedině když to dojde za hranice a začne se uvažovat o týrání zvířat chovem. A pak nastupuje rovnou zákaz chovu/držení toho kterého plemene.

No ono teoreticky za týrání chovem může být z pohledu zákona považován i chov na zvířatech z obyčejnou kýlou, protože dědičnost je prokázaná a je šance, že postižení potomci skončí pod kudlou. Oproti plemenům, jejichž standard vychází z těžkých defektů, čajíček...

marionetta

12.2.2021 12:47
marionetta

XXX.XXX.42.152

Ano, tihle pejsci prdí, ovšem velmi selektivně Můj buldoček prdí nejvíc u zeťáka, protože ten ho nemá moc rád, a ten můj pesan jakoby tomu rozuměl, tak mu to aspoň takhle vrací
Protože u toho, kdo se s ním mazlí, to prostě nedělá....

Uživatel s deaktivovaným účtem

12.2.2021 12:51
Uživatel s deaktivovaným účtem

marionetta napsal(a):
Ano, tihle pejsci prdí, ovšem velmi selektivně Můj buldoček prdí nejvíc u zeťáka, protože ten ho nemá moc rád, a ten můj pesan jakoby tomu rozuměl, tak mu to aspoň takhle vrací
Protože u toho, kdo se s ním mazlí, to prostě nedělá....

Jasně, přesně takhle totiž pes funguje...

Uživatel s deaktivovaným účtem

13.2.2021 10:48
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Jasně, přesně takhle totiž pes funguje...

Skoro jako já. Jak mě někdo naštve tak na něj prdím !

13.2.2021 13:49
sisi58

XXX.XXX.191.1

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Jasně, přesně takhle totiž pes funguje...

Asi ten pes prdí ve stresu, u zeťáka. Mě se zase chce na záchod, ve stresu. A že může být pes ve stresu, je všeobecně známé. Tak v čem je problém?

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.2.2021 15:35
Uživatel s deaktivovaným účtem

sisi58 napsal(a):
Asi ten pes prdí ve stresu, u zeťáka. Mě se zase chce na záchod, ve stresu. A že může být pes ve stresu, je všeobecně známé. Tak v čem je problém?

V tom, že: "...tak mu to aspoň takhle vrací"

15.2.2021 15:49
sisi58

XXX.XXX.191.1

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
V tom, že: "...tak mu to aspoň takhle vrací"

Doslova je to blbost, uznávám. Ovšem nechuť zeťáka se odrazí na pejskovi a pak to tak dopadne.

Přidejte reakci

Přidat smajlík