Rhodesky ridgeback vs maďarský ohař

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
13.3.2021 22:25
Anonym user

XXX.XXX.44.140

Dobrý den, plánuji koupit psa a rozhoduji se mezi plemeny rhodesky ridgeback a maďarský ohař. Jsem spíše začátečník (měl jsem jednoho psa) a proto by mě zajímalo které z těchto plemen je pro mě vhodnější. Plánuji ho koupit do rodinného domu se zahradou. Nejsem myslivec ani nic takového a proto mě zajímá, který pes je lépe vycvičitelný a celkově vhodnější pro začátečníky. Za případnou odpověď děkuji.

Uživatel s deaktivovaným účtem

13.3.2021 23:02

A co s tím psem máte v plánu dělat? Jak si představujete scénář běžného dne?

13.3.2021 23:20
Anonym user

XXX.XXX.44.140

Pohybu bude mít dost času na něj budu mít také hodně. Spíš co je vhodnější z hlediska povahy a cvičitelnosti.

Mikinamoti

13.3.2021 23:24
Mikinamoti

XXX.XXX.93.195

Madarsky ohar je velmi temperamentni pes se silnym loveckym pudem, ovsem vycvicit se samozrejme da dobre, ridgebacki ktere znam, byvaji klidnejsi psi, zase ale tvrdohlavejsi. Madar se urcite nespokoji s hodinovou prochazkou na voditku, pro nej je spis nekolik hodin behani jak blazen, jsou to rakety, jako ostatne vsichni ohari. Je to pes delany na loveckou praci a celodenni behani a aportovani na honu, ovsem pokud byste mel zajem o treba canicross atp, to by madara bavit mohlo (rikam bavit-nikoliv uspokojovat) madar je nejspokojenejsi pri lovu, pri tom na co byl vyslechten.

13.3.2021 23:53
rapotacka11

XXX.XXX.232.32

Anonym user napsal(a):
Pohybu bude mít dost času na něj budu mít také hodně. Spíš co je vhodnější z hlediska povahy a cvičitelnosti.

Nač loveckého psa?
Neodpověděl jste na dotaz:
co s ním budete dělat.

14.3.2021 00:07

Anonym user napsal(a):

Pro každého je vhodné jiné plemeno. Pokud se nechcete rozepsat, je těžké Vám dát relevantní radu - vždy to bude jen takové plácnutí do vody.