Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků

Davča15

16.3.2021 17:39
Davča15

XXX.XXX.70.133

Dobrý den, máme doma 10ti týdenní fenku NO. Přes den s ní někdo vždy je (nikdy není sama) problém začíná v noci. Dva dny spí se mnou v pelisku u postele, ale kdy jí nechat na noc samotnou? Má to být venkovní pes, takže s ní trávím polovinu dne venku, jenže jsem student a čas dopoledne moc není, tak ji hlídá táta nebo ségra, podotýkám zatím nebyla sama.

16.3.2021 18:26
rapotacka11

XXX.XXX.232.32

- kdy jí nechat na noc samotnou?
- není kam spěchat

Ven bych štěně pomalu dávala
až po zmrzlých.
Bude větší, bude tepleji, pravděpodobně
si vybere samo, že bude venku.
U nás to tak bylo.

16.3.2021 18:52
Štefan1

XXX.XXX.208.238

Taky se mi přestěhovala spontánně - po 3 měsících v bytě, za teplých červnových nocí to bylo venku na dvoře zajímavější.

Davča15

16.3.2021 19:46
Davča15

XXX.XXX.70.133

24/7 s ní být prostě nejde. Dva dny jsme s ni nonstop ale nemůžeme s ni být nonstop i na dále. Jak to řešite? Je mi jasné ze nastane pláč a narikani, když ji nechám chvíli bez někoho.

16.3.2021 19:54
Štefan1

XXX.XXX.208.238

Davča15 napsal(a):
24/7 s ní být prostě nejde. Dva dny jsme s ni nonstop ale nemůžeme s ni být nonstop i na dále. Jak to řešite? Je mi jasné ze nastane pláč a narikani, když ji nechám chvíli bez někoho.

No my jsme byli - mohl jsem si jí brát do práce a pak byla doma se studující dcerou, takže sama přes den začala být až po prázdninách a to měla už skoro 8 měsíců. Celkem si neumím představit, že bych 2-3 měsíční štěně nechal samé doma v bytě na 9-10 hodin.

Uživatel s deaktivovaným účtem

16.3.2021 20:06
Uživatel s deaktivovaným účtem

Moje zkušenost je nespěchat....a začala bych dávat ven, až za prvé bude vhodné počasí a za druhé až se štěně začne tzv. pouštět máminy sukně.
A to je různé, některá štěňata už jsou takové suverénní jednotky dříve, některým to trvá.