Jak se chovat, když mi napadnou psa

Mops
Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků

Lakaj

1.4.2021 19:00
Lakaj

XXX.XXX.252.195

Dobrý den,

asi před měsícem se nám stal nepříjemný incident. Máme u domu park, kde můžou pobíhat psi navolno. Při jednom venčení mi psa napadl zlaťák křížený s bullem (já mám 10-ti měsíčního mopse), začal ho tam cupovat a lomcovat s ním. Majitelka nehnula ani brvou, já se vrhla mezi ně a snažila si odtáhnout psa (kterýho měl v puse druhej pes), přítel začal odtahovat bulla. Naštěstí to dopadlo dobře, pes skončil jen s několika oděrkama a strupama.

Já se ale od té doby samozřejmě hystericky bojím každého psa navolno, i když samozřejmě chápu, že tohle asi zažil každý majitel malého psa. Co mě ale napadá je - je nějaký doporučený postup, jak se v tomto případě chovat? Např. slyšela jsem, že hlavně nemám brát svého psa do náruče, protože to druhého psa ještě více rozzuřit. Je ale něco, co se naopak doporučuje?

Moc děkuji za rady.

Lakaj

1.4.2021 19:15
Lakaj

XXX.XXX.252.195

Ještě teda - dozvěděla jsem se, že ten pes je známý případ, napadnul už několik psů. Takže se obávám, že na něj ještě někdy narazíme. I když teda jakmile ho příště uvidím, utíkám z parku okamžitě pryč.

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.4.2021 20:21
Uživatel s deaktivovaným účtem

No, každý má nějaké zkušenosti, přidám svoje.

Svůj strach, ať hysterický nebo ne, je potřeba vyřešit. Dokud ho budete mít, váš pes si bude muset poradit sám (a to asi nikdo nechceme). Nejlépe se strach řeší tak, že si "napravíte" chuť setkáváním s hodnými pejsky, nejlépe velkými, nejlépe vzhledově podobnými tomu útočníkovi. A zadruhé tak, že se naučíte řešit situace mezi-psího setkání a začnete si v tom víc věřit.

No a to řešení situací začíná tím, že si vybíráte, kterýho psa ke svýmu pustíte a kterýho ne. Ty druhé máte za úkol udržet dál od svýho psa. Souhlasím, že brát psa do náruče není to ono, to obvykle i můj pes zbystří a šel by "lovit veverku". Mně vždycky nejlíp fungovalo stoupnout si mezi svýho psa a příchozího a udělat tam bariéru buď tělem, nohou, rukou, nebo třeba smotanou stopovačkou. A za žádnou cenu nedovolit, aby došlo ke kontaktu. No a když si tohle vyzkoušíte na "neškodných" psech, kteří se třeba jen přišli zvědavě podívat, začnete věřit tomu, že to zvládnete i v horší situaci.
Já jsem pro, aby se psi kontaktovali, když jsou přátelští nebo pod kontrolou páníčka. Pokud je pes evidentně mimo kontrolu svýho člověka, prostě kontakt nedovolím.

1.4.2021 20:32
Atheira

XXX.XXX.209.8

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
No, každý má nějaké zkušenosti, přidám svoje.

Svůj strach, ať hysterický nebo ne, je potřeba vyřešit. Dokud ho budete mít, váš pes si bude muset poradit sám (a to asi nikdo nechceme). Nejlépe se strach řeší tak, že si "napravíte" chuť setkáváním s hodnými pejsky, nejlépe velkými, nejlépe vzhledově podobnými tomu útočníkovi. A zadruhé tak, že se naučíte řešit situace mezi-psího setkání a začnete si v tom víc věřit.

No a to řešení situací začíná tím, že si vybíráte, kterýho psa ke svýmu pustíte a kterýho ne. Ty druhé máte za úkol udržet dál od svýho psa. Souhlasím, že brát psa do náruče není to ono, to obvykle i můj pes zbystří a šel by "lovit veverku". Mně vždycky nejlíp fungovalo stoupnout si mezi svýho psa a příchozího a udělat tam bariéru buď tělem, nohou, rukou, nebo třeba smotanou stopovačkou. A za žádnou cenu nedovolit, aby došlo ke kontaktu. No a když si tohle vyzkoušíte na "neškodných" psech, kteří se třeba jen přišli zvědavě podívat, začnete věřit tomu, že to zvládnete i v horší situaci.
Já jsem pro, aby se psi kontaktovali, když jsou přátelští nebo pod kontrolou páníčka. Pokud je pes evidentně mimo kontrolu svýho člověka, prostě kontakt nedovolím.

Jako rada dobrá, jenže v situaci, kdy to přijde jak blesk z čistýho nebe, je vám nějaký "toho si ke psovi pustím a tamtoho ne" docela na houby.
Taky už jsem potyček zažila dost. A ano, i z toho důvodu se velkých cizích psů na volno prostě bojím a pochybuju, že se toho někdy úplně zbavím (to ovšem neznamená, že v tom nechám svýho psa vykoupat, spíš jsem tak nějak pořád připravená na to, že se taková věc může stát).
A všechny ty potyčky byly vždycky o tom, že se monstrum přiřítilo odnikud a na dovolení kontaktu se neptalo, ale rovnou ho realizovalo, a to rozhodně ne přátelským poplácáním po ramenou.

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.4.2021 20:51
Uživatel s deaktivovaným účtem

Atheira napsal(a):
Jako rada dobrá, jenže v situaci, kdy to přijde jak blesk z čistýho nebe, je vám nějaký "toho si ke psovi pustím a tamtoho ne" docela na houby.
Taky už jsem potyček zažila dost. A ano, i z toho důvodu se velkých cizích psů na volno prostě bojím a pochybuju, že se toho někdy úplně zbavím (to ovšem neznamená, že v tom nechám svýho psa vykoupat, spíš jsem tak nějak pořád připravená na to, že se taková věc může stát).
A všechny ty potyčky byly vždycky o tom, že se monstrum přiřítilo odnikud a na dovolení kontaktu se neptalo, ale rovnou ho realizovalo, a to rozhodně ne přátelským poplácáním po ramenou.

Ale jo, já to chápu, že někdy to nejde.
A samozřejmě, pokud pejsek chodí na volno vepředu, potká se s příchozím dřív, než by člověk chtěl. Pak je to otázka na odhad, kde se pohybujeme a co tam hrozí, jestli je bezpečný pouštět pejska dál od sebe.

Spíš ale často vidím, že lidi nechají dojít k setkání neznámých psů, drží se vodítka metr za svým psem a nic neudělají a čekají, že co... co se jako asi stane ...
Já se taky bála, dokud jsem si nevyzkoušela naostro, že to zvládnu. Samozřejmě, mít v okolí agresivního bull-psa, taky bych to prožívala jinak.

A určitě se shodneme na tom, že to je deb*ilní situace a neměla by se stávat. Ale stává se a na nás je se s tím naučit co nejlíp fungovat...

1.4.2021 21:06
Atheira

XXX.XXX.209.8

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ale jo, já to chápu, že někdy to nejde.
A samozřejmě, pokud pejsek chodí na volno vepředu, potká se s příchozím dřív, než by člověk chtěl. Pak je to otázka na odhad, kde se pohybujeme a co tam hrozí, jestli je bezpečný pouštět pejska dál od sebe.

Spíš ale často vidím, že lidi nechají dojít k setkání neznámých psů, drží se vodítka metr za svým psem a nic neudělají a čekají, že co... co se jako asi stane ...
Já se taky bála, dokud jsem si nevyzkoušela naostro, že to zvládnu. Samozřejmě, mít v okolí agresivního bull-psa, taky bych to prožívala jinak.

A určitě se shodneme na tom, že to je deb*ilní situace a neměla by se stávat. Ale stává se a na nás je se s tím naučit co nejlíp fungovat...

Bych teda ještě upřesnila, že všechno, co jsem zažila já, tak napadený pes byl vždycky na vodítku. Nebylo to tak, že by odběhl dopředu. Agresor vždycky přiletěl jak velká voda a šel rovnou do psa. Jednou se moje teta dokonce válela v přikopě, kde psa schovávala pod sebou, zatímco jí na zádech rajtoval RTW.

Shonem se na tom, že stávat by se to nemělo, ale i tak se to stává... Podle mě je potřeba s tím počítat. Ne sice tak, že se vám to stane na každým rohu, ale že takový věci se dějou a můžou se stát. Jedině pak člověk nezamrzne nebo jen hystericky nekřičí. Vždycky nás nejvíc překvapí neočekávané a podle toho se i chováme. A v případě mopse ze zadání, byť se to nedoporučuje, kdybych viděla, že se ke mně tenhle pes zas blíží, klidně beru psa do jedný ruky a druhou tahám paralyzér.
Nevím, jestli jste někdy měla malého psa. Ne nutně mopse, ale třeba pod dvacet kilo. Ona se taková situace jinak hodnotí se psem, co váží jak vy a jinak s malým.

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.4.2021 07:57
Uživatel s deaktivovaným účtem

Atheira napsal(a):
Bych teda ještě upřesnila, že všechno, co jsem zažila já, tak napadený pes byl vždycky na vodítku. Nebylo to tak, že by odběhl dopředu. Agresor vždycky přiletěl jak velká voda a šel rovnou do psa. Jednou se moje teta dokonce válela v přikopě, kde psa schovávala pod sebou, zatímco jí na zádech rajtoval RTW.

Shonem se na tom, že stávat by se to nemělo, ale i tak se to stává... Podle mě je potřeba s tím počítat. Ne sice tak, že se vám to stane na každým rohu, ale že takový věci se dějou a můžou se stát. Jedině pak člověk nezamrzne nebo jen hystericky nekřičí. Vždycky nás nejvíc překvapí neočekávané a podle toho se i chováme. A v případě mopse ze zadání, byť se to nedoporučuje, kdybych viděla, že se ke mně tenhle pes zas blíží, klidně beru psa do jedný ruky a druhou tahám paralyzér.
Nevím, jestli jste někdy měla malého psa. Ne nutně mopse, ale třeba pod dvacet kilo. Ona se taková situace jinak hodnotí se psem, co váží jak vy a jinak s malým.

Já sdílím to, co funguje mně.
Je jasný, že vzhledem k velikosti psa a k tomu, že se mi v případě příchodu agresora navíc ještě na tom vodítku vzteká, automaticky škrtám možnosti zalehnout nebo vzít do náruče.

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.4.2021 08:39
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Já sdílím to, co funguje mně.
Je jasný, že vzhledem k velikosti psa a k tomu, že se mi v případě příchodu agresora navíc ještě na tom vodítku vzteká, automaticky škrtám možnosti zalehnout nebo vzít do náruče.

Já se jen zeptám : Posadíte psa za sebe ( je to dost častá rada ) a útočník vám bude očuchávat kolena a neoběhne vás?
Mám podobnou zkušenost, ale to za vámi musí být např. plot, křoví, strom, aby váš pes měl zároveň krytá záda. Ve volném prostoru vás útočník oběhne, malý pes kolem vás bude kroužit jako družice ( ale jen malou chvíli ) a stejně bude dostižen. Snad je lepší vzít ho v tom případě do náruče, nacpat ho třeba pod bundu a do ruky pepř nebo paralyzér. A někdy pomůže i zařvat na majitele, že pepřák to jistí - trochu víc se snaží.
Malému psu pod bundou v tom případě zasažení nehrozí.

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.4.2021 08:59
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Já se jen zeptám : Posadíte psa za sebe ( je to dost častá rada ) a útočník vám bude očuchávat kolena a neoběhne vás?
Mám podobnou zkušenost, ale to za vámi musí být např. plot, křoví, strom, aby váš pes měl zároveň krytá záda. Ve volném prostoru vás útočník oběhne, malý pes kolem vás bude kroužit jako družice ( ale jen malou chvíli ) a stejně bude dostižen. Snad je lepší vzít ho v tom případě do náruče, nacpat ho třeba pod bundu a do ruky pepř nebo paralyzér. A někdy pomůže i zařvat na majitele, že pepřák to jistí - trochu víc se snaží.
Malému psu pod bundou v tom případě zasažení nehrozí.

Psa si za sebe neposadím, protože nedokáže sedět a být v klidu, když přichází jiný pes, natož nepřítel.
Takže si ho chytím nakrátko, třeba i za obojek (musí být dobře utažený), a musím ho jednou rukou udržet. Příchozí mě chce samozřejmě obejít, tak se točím tak, aby mezi mým psem a příchozím byla pořád nějaká ta bariéra.
Ale to už je taky o povaze příchozího. Pokud je to jen zvědavec, nechá se odehnat, respektuje tu bariéru. Pokud spíš vypadá, že mi po psovi jde, tak už musím bojovat víc. Už jsem někde psala, že krajní možnost pro mě je svýho psa pustit a chytnout útočníka. Ale to se samozřejmě nedá v různých případech provést, třeba pokud je útočníků víc nebo pokud se útočníka bojím.

Já nevím, jaké máte s malými psy a braním do náruče zkušenosti, třeba vám to funguje...

2.4.2021 09:14
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

. Mně vždycky nejlíp fungovalo stoupnout si mezi svýho psa a příchozího a udělat tam bariéru buď tělem, nohou, rukou, nebo třeba smotanou stopovačkou. A za žádnou cenu nedovolit, aby došlo ke kontaktu. No a když si tohle vyzkoušíte na "neškodných" psech, kteří se třeba jen přišli zvědavě podívat, začnete věřit tomu, že to zvládnete i v horší situaci.

Myslím, že tohle ale nebude fungovat v případě bulla, kterej to fakt myslí vážně a jde se rvát, ten se k tomu psovi prostě dostane... Na druhou stranu si ale myslím, že to není případ zadavatelky, protože kdyby to ten pes myslel vážně, tak je asi po mopsíkovi. Ale tím to nechci nijak omlouvat, samozřejmě je to špatně a stávat by se to nemělo. Teď bych hlavně vyhledala pohodové psy a zapracovala na tom, aby pes mopsík psů nebál.


Já nevím, jaké máte s malými psy a braním do náruče zkušenosti, třeba vám to funguje...

Když ono to je těžký. Já vím, že se psi nemají zvedat, a taky vidím reakce, když se pes zvedne, jak to okamžitě zaujme ostatní psy.. Ale na druhou stranu já ty majitele malých psů chápu, že pokud vyhodnotí, že je jejich pes v ohrožení, tak ho proste intuitivně zvednou. A přiznám se, že když byla fena štěně (cca 4 kg), tak jsem ji zvedla taky, když se k nám blížil na volno pastevec, bez pána - prostě jsem pomalu štěně zvedla, otočila se ke psovi zády a šla pryč a příjemné mi to teda vůbec nebylo...

Spíš nechápu zvedání v případě, že se míjíme se psy na vodítku - to jsem docela hojně vídala loni na dovolené - měli jsme celkem 3 psy, všechno teda bullové, ale všichni na vodítku, jeden s košem. A i na široké cestě lidi malé psy zvedali do náruče aby prošli a pak je zase dali na zem. Přitom naši psi byli úplně v klidu, a u nohy. Většinou toho malého psa ani nezaregistrovali a nebo ho viděli, ale ignorovali. Jakmile ho páníček vzal do ruky, tak to začalo být zajímavé a sledovali. Jeden ze psů měl pak i tendence se na psa jít podívat a kňoural, jakože "ukažte mi co to tam máte " .

2.4.2021 09:34
Štefan1

XXX.XXX.208.238

"Spíš nechápu zvedání v případě, že se míjíme se psy na vodítku - to jsem docela hojně vídala loni na dovolené - měli jsme celkem 3 psy, všechno teda bullové, ale všichni na vodítku, jeden s košem. A i na široké cestě lidi malé psy zvedali do náruče aby prošli a pak je zase dali na zem. Přitom naši psi byli úplně v klidu, a u nohy. Většinou toho malého psa ani nezaregistrovali a nebo ho viděli, ale ignorovali. Jakmile ho páníček vzal do ruky, tak to začalo být zajímavé a sledovali. Jeden ze psů měl pak i tendence se na psa jít podívat a kňoural, jakože "ukažte mi co to tam máte " .

To je celkem jednoduché - vidí tři psi potenciálně nebezpečného plemene a jednoduše nechtějí zjišťovat, jestli jsou zrovna Ti Vaši hodní ...

2.4.2021 09:38
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

Štefan1 napsal(a):
"Spíš nechápu zvedání v případě, že se míjíme se psy na vodítku - to jsem docela hojně vídala loni na dovolené - měli jsme celkem 3 psy, všechno teda bullové, ale všichni na vodítku, jeden s košem. A i na široké cestě lidi malé psy zvedali do náruče aby prošli a pak je zase dali na zem. Přitom naši psi byli úplně v klidu, a u nohy. Většinou toho malého psa ani nezaregistrovali a nebo ho viděli, ale ignorovali. Jakmile ho páníček vzal do ruky, tak to začalo být zajímavé a sledovali. Jeden ze psů měl pak i tendence se na psa jít podívat a kňoural, jakože "ukažte mi co to tam máte " .

To je celkem jednoduché - vidí tři psi potenciálně nebezpečného plemene a jednoduše nechtějí zjišťovat, jestli jsou zrovna Ti Vaši hodní ...

Tak znova - já píšu, že psi byli na vodítku, jeden s košem, a těsně u nohy, naprosto v klidu. Mezi námi a těmi lidmi byla "mezera" několik metrů... A ještě jsme psy vždycky dávali k té noze dál od těch lidí...

Ale jako je mi to celkem jedno, ať si to dělají jak chtějí. Jen na tom krásně bylo vidět to, že psy absolutně nezajímá pes na zemi, ale jakmile ho vezmou do ruky, tak je zajímat začne.

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.4.2021 09:39
Uživatel s deaktivovaným účtem

Štefan1 napsal(a):
"Spíš nechápu zvedání v případě, že se míjíme se psy na vodítku - to jsem docela hojně vídala loni na dovolené - měli jsme celkem 3 psy, všechno teda bullové, ale všichni na vodítku, jeden s košem. A i na široké cestě lidi malé psy zvedali do náruče aby prošli a pak je zase dali na zem. Přitom naši psi byli úplně v klidu, a u nohy. Většinou toho malého psa ani nezaregistrovali a nebo ho viděli, ale ignorovali. Jakmile ho páníček vzal do ruky, tak to začalo být zajímavé a sledovali. Jeden ze psů měl pak i tendence se na psa jít podívat a kňoural, jakože "ukažte mi co to tam máte " .

To je celkem jednoduché - vidí tři psi potenciálně nebezpečného plemene a jednoduše nechtějí zjišťovat, jestli jsou zrovna Ti Vaši hodní ...

Upřímně řečeno si tohle obvykle vykládám spíš tak, že vědí, že jejich malí psi budou na ty velké řvát, a protože nevědí, co s tím, jednodušší je pro ně vzít psa do náruče.
Ale třeba je to někdy i o tom, co říkáte vy.

2.4.2021 09:40
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Upřímně řečeno si tohle obvykle vykládám spíš tak, že vědí, že jejich malí psi budou na ty velké řvát, a protože nevědí, co s tím, jednodušší je pro ně vzít psa do náruče.
Ale třeba je to někdy i o tom, co říkáte vy.

No tak co si budeme, oni někteří řvali i v té ruce

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.4.2021 09:43
Uživatel s deaktivovaným účtem

marcelaamax napsal(a):
No tak co si budeme, oni někteří řvali i v té ruce

Jo, jo ... můj pes taky hned přeřazuje do módu "tyjo to je divná veverka, já si doteď myslel, že je to pes, ale takhle se budu muset podívat, co to teda je"

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.4.2021 09:57
Uživatel s deaktivovaným účtem

Štefan1 napsal(a):
"Spíš nechápu zvedání v případě, že se míjíme se psy na vodítku - to jsem docela hojně vídala loni na dovolené - měli jsme celkem 3 psy, všechno teda bullové, ale všichni na vodítku, jeden s košem. A i na široké cestě lidi malé psy zvedali do náruče aby prošli a pak je zase dali na zem. Přitom naši psi byli úplně v klidu, a u nohy. Většinou toho malého psa ani nezaregistrovali a nebo ho viděli, ale ignorovali. Jakmile ho páníček vzal do ruky, tak to začalo být zajímavé a sledovali. Jeden ze psů měl pak i tendence se na psa jít podívat a kňoural, jakože "ukažte mi co to tam máte " .

To je celkem jednoduché - vidí tři psi potenciálně nebezpečného plemene a jednoduše nechtějí zjišťovat, jestli jsou zrovna Ti Vaši hodní ...

Na vodítcích a s košem? To mi přijde jako zbytečná paranoia. A v těch prccích se navíc podporuje tímto přístupem hysterie.

Neregistrovaný uživatel

2.4.2021 10:16
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.47.130

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Jo, jo ... můj pes taky hned přeřazuje do módu "tyjo to je divná veverka, já si doteď myslel, že je to pes, ale takhle se budu muset podívat, co to teda je"

To jste mi připomněli... Babička měla tehdy druhou fenu japoncika. Taková koule chlupů na nožičkách. Zásadně se na prochajdach stávalo že se řítil pes stylem. Jeeee kočka jdeme honit... Supeeer. Pak asi 3m před vyvalil oko hodil brzdu a k fenuli doklouzal sliding stopem a pak vytrestene zíral von je to fakt pes??? A dobrý ale tyhle psi šoky mě nepřestává bavit😁

2.4.2021 11:16
tetrivek

XXX.XXX.82.5

Tak něco podobného se mi stává s čuvačem u cizých ovcí. Už z dálky na našeho psa bečí a běží nám v rámci výběhu naproti. Když jsme v blízkosti zjistí, že je to pes a běží raději od plotu pryč.

4.4.2021 08:12
Mí

XXX.XXX.69.183

Bylo by dobré kdyby fungovala ta žlutá stužka.Jenže když narazíte na
bezohledného člověka s agresorem,je každá rada drahá.Jedině vzít oba přes hlavu.V poslední době se procházky stávají spíš stresem a v určité době ani ven se psem nejdu.Je smutné, že se musí omezovat ten,co všechno dodržuje a chová se ohleduplně.

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.4.2021 08:27
Uživatel s deaktivovaným účtem

jako jo, uz to opravdu neni sranda, co se porad deje kolem volnych psu a utoku.
Ale tohle me pobavilo

4.4.2021 08:31
libuko

XXX.XXX.47.2

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Na vodítcích a s košem? To mi přijde jako zbytečná paranoia. A v těch prccích se navíc podporuje tímto přístupem hysterie.

Zbytecna paranoia to neni ani nahodou. Mela jsem problemoveho xRTW, psy nesnasel. Bydlim na vesnici, takze v obci jen na voditku, venku odvolavat, jakmile se cokoliv objevilo na obzoru. Neverila byste kolikrat k tomu memu u nohy na voditku pribehl pes az k tlame a zdalky volani- nebojte, on je hodnej. Jejich ano, muj ne, takze spatna jsem ja a pes je pejsozrout. Pes na volno s kosem se pral stejne a jak byl sikovnej, dokazal druheho vzdycky zvalchovat pod sebe.
Takze na voditku, s kosem a stejne jsme pro vetsinu ti spatni. Tak to proste je.

4.4.2021 10:14
Terven

XXX.XXX.110.191

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ale jo, já to chápu, že někdy to nejde.
A samozřejmě, pokud pejsek chodí na volno vepředu, potká se s příchozím dřív, než by člověk chtěl. Pak je to otázka na odhad, kde se pohybujeme a co tam hrozí, jestli je bezpečný pouštět pejska dál od sebe.

Spíš ale často vidím, že lidi nechají dojít k setkání neznámých psů, drží se vodítka metr za svým psem a nic neudělají a čekají, že co... co se jako asi stane ...
Já se taky bála, dokud jsem si nevyzkoušela naostro, že to zvládnu. Samozřejmě, mít v okolí agresivního bull-psa, taky bych to prožívala jinak.

A určitě se shodneme na tom, že to je deb*ilní situace a neměla by se stávat. Ale stává se a na nás je se s tím naučit co nejlíp fungovat...

Jestli je bezpečný pouštět pejska dál od sebe ...za mě je to v tomto případě jedno. Majitel není robot, nemá zorné pole 360°, občas smrká, sbírá bobek, pozoruje ptactvo, přemejšlí o nesmrtelnosti chrousta. Nebo má pozornost upřenou na druhýho svýho psa.
Když mi Vikinu napadla bull fena, byla prakticky těsně u mě, tuším, že i na vodítku. Bull feně se přerval pásek flexiny, asi únava materiálu z toho, jak se furt s majitelkou přetahovala.
V červnu to budou dva roky, přemejšlím, jestli novýmu vodítku už pomalu nekončí životnost.

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.4.2021 22:39
Uživatel s deaktivovaným účtem

Keriton se to snazi podat srozumitelne.
Souhlasim - znam....


Me rady.

Pes bez majitele (pokud nelze obejit):
Sveho psa beru na velmi kratko a ke vzdalenejsi noze (ma druha noha dokaze min. kopnout...).
1. ... na psa na volno houknout "tahni domu", "padej" atd...
2. ... se proti psu rozebehnout...A klidne i kricet "tahni domu".
3. ... hazet po psu co mam po ruce, kameni, klacky, pisek... ale klidne i drsne.

Pes s majitelem, ktery je ignorant:
to same co na psa bez majitele... +
1. Dotaz jestli psa muze zavolat a chytit.
2. Psa nepustit ke svemu, klidne udelat sto padesat kolecek (viz vyse...)... nez si ho majitel chytit.
3. Opet klidne kopat. Hazet klice. Pisek. Cokoli...
Majitel je.... Domluva uz stejne zadna nebude.

Btw. nevim jak to vsechno vyse popsane konci u malych psu. Ja mam stredne velkeho a snad i gumoveho psa, zadne orezavatko, ktery uz se tedy take naucil branit.. A kdyz se k nemu pridam i ja... Ale obcas je to fakt tezka bezmoc...

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.4.2021 23:01
Uživatel s deaktivovaným účtem

Atheira napsal(a):
Bych teda ještě upřesnila, že všechno, co jsem zažila já, tak napadený pes byl vždycky na vodítku. Nebylo to tak, že by odběhl dopředu. Agresor vždycky přiletěl jak velká voda a šel rovnou do psa. Jednou se moje teta dokonce válela v přikopě, kde psa schovávala pod sebou, zatímco jí na zádech rajtoval RTW.

Shonem se na tom, že stávat by se to nemělo, ale i tak se to stává... Podle mě je potřeba s tím počítat. Ne sice tak, že se vám to stane na každým rohu, ale že takový věci se dějou a můžou se stát. Jedině pak člověk nezamrzne nebo jen hystericky nekřičí. Vždycky nás nejvíc překvapí neočekávané a podle toho se i chováme. A v případě mopse ze zadání, byť se to nedoporučuje, kdybych viděla, že se ke mně tenhle pes zas blíží, klidně beru psa do jedný ruky a druhou tahám paralyzér.
Nevím, jestli jste někdy měla malého psa. Ne nutně mopse, ale třeba pod dvacet kilo. Ona se taková situace jinak hodnotí se psem, co váží jak vy a jinak s malým.

Taky už jsem zažila spoustu podobných situací, taková otevřená bull tlama v amoku před obličejem a 13 kg náklad držený nad hlavou za postroj... Žádný šlágr. Takže jsem si vzpomněla, že si chci koupit Uzi Pen půl mega voltíků a jdu objednávat.

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.4.2021 23:04
Uživatel s deaktivovaným účtem

...a dokazete zit s tim, ze jste to pouzila nevhodne?

...ja o tom take uvazovala - protoze, proc mam tak jasnou situaci kolikrat resit sama...
Ale...

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.4.2021 23:17
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
...a dokazete zit s tim, ze jste to pouzila nevhodne?

...ja o tom take uvazovala - protoze, proc mam tak jasnou situaci kolikrat resit sama...
Ale...

"Účinky na útočníkovi: 0,5 sec krátký úder – svalová křeč, úlek. 1 až 3 sec střední úder – pád k zemi, duševní otřes 4 až 5 sec plný úder – pád k zemi, ztráta orientace, nehybnost na několik minut".

Účinky snad nebudou ani na psu fatální. Na přiměřeně velkém psu. Když dojde pes až ke mně - je to nevhodné? Co je podle vás nevhodné ?

Ale mám problém : budu ho nosit pořád a pořád......Až jednou půjdu v tričku a žádnou kapsu.....A nebo bude v ledvince a zjistím, že bez baterek.

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.4.2021 23:24
Uživatel s deaktivovaným účtem

...ja to vazne nikdy nezkusila - nazazila...
Co panicek?
Magor uz pred tim, kdyz si neumi psa vychovat, zavolat. Co pak? Co s nim?

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.4.2021 23:38
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
...ja to vazne nikdy nezkusila - nazazila...
Co panicek?
Magor uz pred tim, kdyz si neumi psa vychovat, zavolat. Co pak? Co s nim?

Tak ten paralyzér je primárně na lidi.

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.4.2021 23:39
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
...a dokazete zit s tim, ze jste to pouzila nevhodne?

...ja o tom take uvazovala - protoze, proc mam tak jasnou situaci kolikrat resit sama...
Ale...

To bylo na mě?

Až po mě zase bude skákat nějaká vzteklá bestie, tak použití nevhodné nebude, taky jsem nevyvázla zrovna bez škrábance. Tohle psa nezabije, pokud nebude mít třeba vážnou vadu srdce. Ale to nebude můj boj, chci logicky chránit svého psa a sebe. Nedokázala bych naopak žít s tím, že jsem neochránila svého psa, který na mě visí a nesu za něj plnou odpovědnost, zvlášť když je disciplinovaně na vodítku, tj. pod kontrolou.

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.4.2021 23:40
Uživatel s deaktivovaným účtem

V okoli mame jednoho psa (rigbersky terrier), co chodi na volno a jine psy napada uplne bez priciny...
Pribehne kousne, utece...
Majiteli bych dala rada pres usta, ale...
MP nic - ani kdyz byl x-krat odchycen na ulici, bo majiteli utekl z pozemku.
Pes... ten posledni co za to muze..., ale nenavist vuci nemu roste...

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.4.2021 23:42
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
V okoli mame jednoho psa (rigbersky terrier), co chodi na volno a jine psy napada uplne bez priciny...
Pribehne kousne, utece...
Majiteli bych dala rada pres usta, ale...
MP nic - ani kdyz byl x-krat odchycen na ulici, bo majiteli utekl z pozemku.
Pes... ten posledni co za to muze..., ale nenavist vuci nemu roste...

Co že to tam máte za psa?

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.4.2021 23:45
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
V okoli mame jednoho psa (rigbersky terrier), co chodi na volno a jine psy napada uplne bez priciny...
Pribehne kousne, utece...
Majiteli bych dala rada pres usta, ale...
MP nic - ani kdyz byl x-krat odchycen na ulici, bo majiteli utekl z pozemku.
Pes... ten posledni co za to muze..., ale nenavist vuci nemu roste...

Pokud by mi šel natvrdo po psu, tak by mi bylo celkem fuk, kdo za to může. Tak útlocitná opravdu nejsem. Spíš mám obavu, jestli bych byla dost pohotová a obratná, abych nedostala ránu já, až by pes uhnul a byla tam moje noha. Ale snad je lepší mít v ruce něco než nic.

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.4.2021 23:45
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
To bylo na mě?

Až po mě zase bude skákat nějaká vzteklá bestie, tak použití nevhodné nebude, taky jsem nevyvázla zrovna bez škrábance. Tohle psa nezabije, pokud nebude mít třeba vážnou vadu srdce. Ale to nebude můj boj, chci logicky chránit svého psa a sebe. Nedokázala bych naopak žít s tím, že jsem neochránila svého psa, který na mě visí a nesu za něj plnou odpovědnost, zvlášť když je disciplinovaně na vodítku, tj. pod kontrolou.

...ja se jen ptam. A mam jen jisty pocit, ze tak jednoduche to neni...

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.4.2021 23:47
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Co že to tam máte za psa?

Vorech.
Ale i ja se vedle neho vypracovala... Bojova kdyz je treba...

Uživatel s deaktivovaným účtem

9.4.2021 23:12
10.4.2021 08:10
Štefan1

XXX.XXX.208.238

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
...mimo tema, ale prosim, vite nekdo vice? Dohledala PCR strelce/pachatele... nevim jak to nazvat?
https://www.blesk.cz/clanek/zpravy-krimi/674546/tri-fenky-barzoje-utekly-majitelce-zaznely-vystrely-a-pak-jsme-nasli-uz-jen-ulomky-kosti-a-vytrzenou-tkan-popsala-nestastna-zena.html

... a jak dopadl ten pes, kterého ty tři feny napadly? ... a třeba nebyl jenom jeden.

P.S. Takže to zas nemusí být tak úplně mimo téma.

Uživatel s deaktivovaným účtem

10.4.2021 08:18
Uživatel s deaktivovaným účtem

Kdoví jak to bylo. Na profilu chovatelky na FB jsem četla, že feny venčil někdo jiný a pustil je na volno. Profil jí prý byl zablokován, takže teď už nejde nic najít.

10.4.2021 08:46
rapotacka11

XXX.XXX.232.32

Akce a reakce
Zločin a trest
Oko za oko

Neregistrovaný uživatel

10.4.2021 08:51
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.46.109

Co cekat kdyz psi zdrhnou a delaj zle... Treba se jiny poucej

Uživatel s deaktivovaným účtem

10.4.2021 10:39
Uživatel s deaktivovaným účtem

Štefan1 napsal(a):
... a jak dopadl ten pes, kterého ty tři feny napadly? ... a třeba nebyl jenom jeden.

P.S. Takže to zas nemusí být tak úplně mimo téma.

Dle informací napadly ty feny starostku obce a jejího psa. Nevím, no, chtělo by to vědět všechno, i když i mě by netěšilo, kdybych ze svých psů našla jen torza.

Našla jsem pro ty, co mají FB, jen toto:

https://m.facebook.com/groups/1284018191650184/permalink/4084233778295264/

https://m.facebook.com/story/graphql_permalink/?graphql_id=UzpfSTEwMDAwMDY5NjgyNDQzMDpWSzo0MDU3OTM2MTEwOTE3Mzcz

Uživatel s deaktivovaným účtem

10.4.2021 10:50
Uživatel s deaktivovaným účtem

Štefan1 napsal(a):
... a jak dopadl ten pes, kterého ty tři feny napadly? ... a třeba nebyl jenom jeden.

P.S. Takže to zas nemusí být tak úplně mimo téma.

Paní ze sousední vesnice vedla svého pejska na vodítku a tihle 3 psi ji ho před očima potrhali a zabili, nebylo pomoci ani u veterináře, to je taky strašný

Je to z diskuze pod článkem.

Neregistrovaný uživatel

10.4.2021 11:19
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.46.109

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Paní ze sousední vesnice vedla svého pejska na vodítku a tihle 3 psi ji ho před očima potrhali a zabili, nebylo pomoci ani u veterináře, to je taky strašný

Je to z diskuze pod článkem.

Majitelka kaca no a ten co hlidal taky. Psu je skoda ale co cekala kdyz ji to zdrhne a este napadne jiny. Ze ji lidi politujou? Dik takovymhle akorat pribude zbytecne zastrelenych utekaru co nikomu neskodi

Bfgh

10.4.2021 20:52
Bfgh

XXX.XXX.241.249

Takže někomu uteče smečka velkých psů, na útěku napadne a zabije psa na vodítku a najdou se pejskaři, kteří na nezodpovědného majitelé dělají sbírku, když jeho útěkáře někdo zabil a zbavil okolí hrozby. Hustý, dost hustý

Uživatel s deaktivovaným účtem

11.4.2021 10:24
Uživatel s deaktivovaným účtem

Bfgh napsal(a):
Takže někomu uteče smečka velkých psů, na útěku napadne a zabije psa na vodítku a najdou se pejskaři, kteří na nezodpovědného majitelé dělají sbírku, když jeho útěkáře někdo zabil a zbavil okolí hrozby. Hustý, dost hustý

Psů je mi určitě líto, byli krásní. Ale celá odpovědnost padá na majitele. Nikdo neví, co dalšího cestou zabili. Nikdo neví, kolikátý to byl útěk.

11.4.2021 13:45
lupus4

XXX.XXX.205.61

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Psů je mi určitě líto, byli krásní. Ale celá odpovědnost padá na majitele. Nikdo neví, co dalšího cestou zabili. Nikdo neví, kolikátý to byl útěk.

majitelka byla marod, tohle způsobili "hlídači"...

11.4.2021 13:59
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

Když jsme u těch hlídačů, tak tohle je taky "dobrý"...

https://www.facebook.com/1655124218/videos/10216347193146508/

Ani by mě nenapadlo pustit psa, kterého hlídám. Ale na druhou stranu kdybych dala někomu hlídat psy, tak by taky dostal jasné instrukce, že je nemá pouštět... No, hlavně, že to dobře dopadlo.

11.4.2021 14:14
lupus4

XXX.XXX.205.61

jj, totál blb co měl kliku, a nejhorší je těch cca 90 "obdivných Jitek"

11.4.2021 14:17
Terven

XXX.XXX.110.191

lupus4 napsal(a):
jj, totál blb co měl kliku, a nejhorší je těch cca 90 "obdivných Jitek"

Mně teda jako větší Jitka přijde majitelka, pokud půjčí někomu do hor vyvenčit huskyho bez návodu k použití.

Uživatel s deaktivovaným účtem

11.4.2021 14:20
Uživatel s deaktivovaným účtem

marcelaamax napsal(a):
Když jsme u těch hlídačů, tak tohle je taky "dobrý"...

https://www.facebook.com/1655124218/videos/10216347193146508/

Ani by mě nenapadlo pustit psa, kterého hlídám. Ale na druhou stranu kdybych dala někomu hlídat psy, tak by taky dostal jasné instrukce, že je nemá pouštět... No, hlavně, že to dobře dopadlo.

Měl frajer docela kliku, že to dobře dopadlo. Aspoň, že to poučení.

Uživatel s deaktivovaným účtem

11.4.2021 14:20
Uživatel s deaktivovaným účtem

marcelaamax napsal(a):
Když jsme u těch hlídačů, tak tohle je taky "dobrý"...

https://www.facebook.com/1655124218/videos/10216347193146508/

Ani by mě nenapadlo pustit psa, kterého hlídám. Ale na druhou stranu kdybych dala někomu hlídat psy, tak by taky dostal jasné instrukce, že je nemá pouštět... No, hlavně, že to dobře dopadlo.

Tak to je dobrý

A tady bych teda viděla vinu jen a pouze v majitelce.....když někomu svěřuji psa, tak já jsem přeci ta, co musí sdělit, že pes je takový a makový.
Dotyčný hlídající může být totální nepejskař a může předpokládat...a asi dle toho, co je na videu....že psi jsou prostě všichni stejní, že je pustíte z vodítka a že když je zavoláte, tak přijdou.....což i potvrzuje dotyčný v popisu.

Ve své podstatě to vypadalo jako nějakej mladej pes, ne-li odrostlý štěně....to je jak kdybych viděla Ginu, když si hraje na honěnou. Tak naštěstí se jich držel, nikam neutekl, dobře to dopadlo a myslím, že pejsan si to fakt užil
A doufám, že už ho z vodítka pouštět nebudou.

Uživatel s deaktivovaným účtem

11.4.2021 14:25
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Tak to je dobrý

A tady bych teda viděla vinu jen a pouze v majitelce.....když někomu svěřuji psa, tak já jsem přeci ta, co musí sdělit, že pes je takový a makový.
Dotyčný hlídající může být totální nepejskař a může předpokládat...a asi dle toho, co je na videu....že psi jsou prostě všichni stejní, že je pustíte z vodítka a že když je zavoláte, tak přijdou.....což i potvrzuje dotyčný v popisu.

Ve své podstatě to vypadalo jako nějakej mladej pes, ne-li odrostlý štěně....to je jak kdybych viděla Ginu, když si hraje na honěnou. Tak naštěstí se jich držel, nikam neutekl, dobře to dopadlo a myslím, že pejsan si to fakt užil
A doufám, že už ho z vodítka pouštět nebudou.

Nejlepší byl dron :-)). Jak ho honil. Tam by se dal i odchytit, ale to by ten člověk nesměl jen tak natahovat ruku, ale skočit pěknou robinzonádu.
A vůbec - měli kliku, že pes nezmizel v dáli jednou pro vždy.
A kdo ví, jak to bylo. Mně kdyby utekl cizí pes.....asi bych neměla myšlení natáčet ho
( i sebe ). Ale každý jsme jiný.

11.4.2021 14:31
Terven

XXX.XXX.110.191

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Tak to je dobrý

A tady bych teda viděla vinu jen a pouze v majitelce.....když někomu svěřuji psa, tak já jsem přeci ta, co musí sdělit, že pes je takový a makový.
Dotyčný hlídající může být totální nepejskař a může předpokládat...a asi dle toho, co je na videu....že psi jsou prostě všichni stejní, že je pustíte z vodítka a že když je zavoláte, tak přijdou.....což i potvrzuje dotyčný v popisu.

Ve své podstatě to vypadalo jako nějakej mladej pes, ne-li odrostlý štěně....to je jak kdybych viděla Ginu, když si hraje na honěnou. Tak naštěstí se jich držel, nikam neutekl, dobře to dopadlo a myslím, že pejsan si to fakt užil
A doufám, že už ho z vodítka pouštět nebudou.

Ono když si to pustíte se zvukem, tak chlap tam říká, že volal majitelce, jestli nemá nějakej trik, jak psa dostat zpátky na vodítko a majitelka, že prý ne. Že samotné ji to tuhle trvalo hodinu.
Čili další adept na potrhaný srny je na světě

Uživatel s deaktivovaným účtem

11.4.2021 17:54
Uživatel s deaktivovaným účtem

Terven napsal(a):
Ono když si to pustíte se zvukem, tak chlap tam říká, že volal majitelce, jestli nemá nějakej trik, jak psa dostat zpátky na vodítko a majitelka, že prý ne. Že samotné ji to tuhle trvalo hodinu.
Čili další adept na potrhaný srny je na světě

Mně to na videu připadalo, že nemá zájem úplně prchnout, spíš si z nich dělal legraci a hrál na babu.

11.4.2021 18:04
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Mně to na videu připadalo, že nemá zájem úplně prchnout, spíš si z nich dělal legraci a hrál na babu.

To sice jo, ale kdyby uviděl srny tak nevím nevím...

11.4.2021 19:01
Terven

XXX.XXX.110.191

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Mně to na videu připadalo, že nemá zájem úplně prchnout, spíš si z nich dělal legraci a hrál na babu.

To sice jo, ale tipuju to na odrostlé štěně. Pokud se o huskounech říká, že pohyb navolno je až na výjimky nemožný, nebude to proto, že by si hráli na babu.
Dospělý husky mojí známé strhnul a zabil kozu.

Uživatel s deaktivovaným účtem

11.4.2021 19:36
Uživatel s deaktivovaným účtem

Terven napsal(a):
To sice jo, ale tipuju to na odrostlé štěně. Pokud se o huskounech říká, že pohyb navolno je až na výjimky nemožný, nebude to proto, že by si hráli na babu.
Dospělý husky mojí známé strhnul a zabil kozu.

Určitě máte pravdu, já jsem mluvila o tom jediném konkrétním případě. Vypadalo to přesně na odrostlé štěně, které nehodlá opustit své lidi. Proto se mi i zdálo, že ten člověk pro něj nebyl cizí.

Uživatel s deaktivovaným účtem

11.4.2021 19:58
Uživatel s deaktivovaným účtem

Ještě "lepší" než to původní video je tenhle komentář pod ním... 🤦‍♀️

Uživatel s deaktivovaným účtem

11.4.2021 20:01
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ještě "lepší" než to původní video je tenhle komentář pod ním... 🤦‍♀️

Ježíš. Doufám, že ti lidi nebydlí někde tady.

11.4.2021 20:02
Terven

XXX.XXX.110.191

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ještě "lepší" než to původní video je tenhle komentář pod ním... 🤦‍♀️

Šílený...jak je vidět, spoustě lidí přijde normální, že se pes venku pohybuje bezprizorně a sem tam si něco uloví.

Uživatel s deaktivovaným účtem

11.4.2021 20:08
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ještě "lepší" než to původní video je tenhle komentář pod ním... 🤦‍♀️

Tohle přeci není normální....chápu, že se může stát nehoda, že pes zdrhne, nemělo by, ale budiž...ale doprčic, když se něco takovýho stane, tak si dám kurňa pozor, aby se to už nestalo a takhle mi přijde, že jednomu pravidelně zdrhá husky, druhému kavkazák a ještě vždycky něco uloví.....tomu fakt říkám "zodpovědný majitel"

Uživatel s deaktivovaným účtem

11.4.2021 20:11
Uživatel s deaktivovaným účtem

A ještě se tím ti lidé chlubí na internetu... 🤦🏻‍♀️

11.4.2021 20:13
Terven

XXX.XXX.110.191

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Tohle přeci není normální....chápu, že se může stát nehoda, že pes zdrhne, nemělo by, ale budiž...ale doprčic, když se něco takovýho stane, tak si dám kurňa pozor, aby se to už nestalo a takhle mi přijde, že jednomu pravidelně zdrhá husky, druhému kavkazák a ještě vždycky něco uloví.....tomu fakt říkám "zodpovědný majitel"

Jako jo, já taky chápu, že stát se může ledacos, ale způsob, jakým to ti lidi podávají, naznačuje, že si z toho moc těžkou hlavu nedělají.

Uživatel s deaktivovaným účtem

11.4.2021 20:14
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Tohle přeci není normální....chápu, že se může stát nehoda, že pes zdrhne, nemělo by, ale budiž...ale doprčic, když se něco takovýho stane, tak si dám kurňa pozor, aby se to už nestalo a takhle mi přijde, že jednomu pravidelně zdrhá husky, druhému kavkazák a ještě vždycky něco uloví.....tomu fakt říkám "zodpovědný majitel"

Mně dnes říkala cvičitelka, že se jí ptali nějací známí, zda by k ní mohli dát na výcvik křížence moskeváka, kterýho pořídili babičce.

Neregistrovaný uživatel

11.4.2021 20:15
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.46.109

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Tohle přeci není normální....chápu, že se může stát nehoda, že pes zdrhne, nemělo by, ale budiž...ale doprčic, když se něco takovýho stane, tak si dám kurňa pozor, aby se to už nestalo a takhle mi přijde, že jednomu pravidelně zdrhá husky, druhému kavkazák a ještě vždycky něco uloví.....tomu fakt říkám "zodpovědný majitel"

Tak zrovna ty kocky mi az tak zily netrhaj.. Je to přemnoženy a zastavam nazor ze kdyz nemuzr lítat navolno pes aby neco neproved nema to právo ani kocka. Ja se dík cicinte malem vysekala i s triletou dcerou. Od te doby jsem striktni odpůrce kocko prirozene litej kde ti libo

Uživatel s deaktivovaným účtem

11.4.2021 20:20
Uživatel s deaktivovaným účtem

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Tak zrovna ty kocky mi az tak zily netrhaj.. Je to přemnoženy a zastavam nazor ze kdyz nemuzr lítat navolno pes aby neco neproved nema to právo ani kocka. Ja se dík cicinte malem vysekala i s triletou dcerou. Od te doby jsem striktni odpůrce kocko prirozene litej kde ti libo

Když kočku radši srazíte autem, než abyste se zabila, nikdo Vám nadávat nebude, to je snad jasné.
Když by takhle pes lovil hady, které máte ráda, to by bylo na houby, co.
S tím, že kočka venku může umřít, se musí počítat.
Že ji srazí auto, třeba odnese orel, UFO, zabije konkurence.
Ale že bude lovena psy? Jsme v pravěku?

Uživatel s deaktivovaným účtem

11.4.2021 20:23
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Určitě máte pravdu, já jsem mluvila o tom jediném konkrétním případě. Vypadalo to přesně na odrostlé štěně, které nehodlá opustit své lidi. Proto se mi i zdálo, že ten člověk pro něj nebyl cizí.

Že jo? Dyť tam byli dva dospělí, on furt ten pes běhal okolo, to je normální akční rádius, a měli dokonce dron, co psa hodně zajímal, tady nešlo o několikahodinový problém, ale o slávu po vystavení se na netu, legrace by byla,
kdyby se zjistilo, že to bylo v národním parku a dostal sto tisíc pokutu :-)

Uživatel s deaktivovaným účtem

11.4.2021 20:26
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Když kočku radši srazíte autem, než abyste se zabila, nikdo Vám nadávat nebude, to je snad jasné.
Když by takhle pes lovil hady, které máte ráda, to by bylo na houby, co.
S tím, že kočka venku může umřít, se musí počítat.
Že ji srazí auto, třeba odnese orel, UFO, zabije konkurence.
Ale že bude lovena psy? Jsme v pravěku?

Jenže ono to moc příjemný není, když tu kočku přejedete. Navíc je to asi instinktivní, že se živýmu tvorovi snažíte vyhnout. Když ho vidíte.

Uživatel s deaktivovaným účtem

11.4.2021 21:11
Uživatel s deaktivovaným účtem

lupus4 napsal(a):
majitelka byla marod, tohle způsobili "hlídači"...

a jinde psali, ze navsteva blbe zavrela.
pravdu uz se asi nikdo nedozvi.

Uživatel s deaktivovaným účtem

11.4.2021 21:18
Uživatel s deaktivovaným účtem

Terven napsal(a):
Jako jo, já taky chápu, že stát se může ledacos, ale způsob, jakým to ti lidi podávají, naznačuje, že si z toho moc těžkou hlavu nedělají.

Jo...u popisu, jak jim husky hezky loví je smajlík...no děsná legranda.

Uživatel s deaktivovaným účtem

11.4.2021 21:20
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Jenže ono to moc příjemný není, když tu kočku přejedete. Navíc je to asi instinktivní, že se živýmu tvorovi snažíte vyhnout. Když ho vidíte.

U mě rozhodně. Já se vyhýbám i žábám, když je jejich čas a korsujou po silnici.

Neregistrovaný uživatel

11.4.2021 21:22
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.46.109

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
U mě rozhodně. Já se vyhýbám i žábám, když je jejich čas a korsujou po silnici.

Ja se snazim taky a moc dobře vím jak to muze dopadnou. Segra myho ex. Dva mesice v komatu kvuli kocce. Trvala ztrata cichu a chuti... Proste domaci zvirata na volno ne. A je mi fuk jestli to ma bejt ovce, papoušek, pes kocka nebo tygr.

Uživatel s deaktivovaným účtem

11.4.2021 21:26
Uživatel s deaktivovaným účtem

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Tak zrovna ty kocky mi az tak zily netrhaj.. Je to přemnoženy a zastavam nazor ze kdyz nemuzr lítat navolno pes aby neco neproved nema to právo ani kocka. Ja se dík cicinte malem vysekala i s triletou dcerou. Od te doby jsem striktni odpůrce kocko prirozene litej kde ti libo

No to já mám teda podstatně víc setkání blízkého druhu se srnkama. Naštěstí teda zatím bez ztráty kytičky. Myslím, že srážka se srnou by byla určitě nebezpečnější než s kočkou....no přesto si nemyslím, že by v noci měli pobíhat volně psi a ty srny lovit.
Před lety do mě naboural chlap...nedal mi přednost, dceři byl asi rok....tak by možná bylo fajn, kdyby nějací bezprizorní psi lovili mladý chlapy.

Samozřejmě nikomu jeho názor neberu....jen, že chápu vaší antipatii a nebudu vám jí rozmlouvat, ale těch kandidátů na lovnou zvěř, protože mi ohrozili dítě by bylo vícero

Uživatel s deaktivovaným účtem

11.4.2021 21:31
Uživatel s deaktivovaným účtem

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Ja se snazim taky a moc dobře vím jak to muze dopadnou. Segra myho ex. Dva mesice v komatu kvuli kocce. Trvala ztrata cichu a chuti... Proste domaci zvirata na volno ne. A je mi fuk jestli to ma bejt ovce, papoušek, pes kocka nebo tygr.

Já už mockrát brzdila nejen před volně pobíhajícími kočkamí, ale i slepicemi, bažanty, veverkami, srnami nebo psem, který se vyvlíknul z vodítka. Prostě jezdím opatrně a předvídavě, pro spoustu řidičů srabácky. A ťuk ťuk, za 30 let jsem nic nepřejela.

11.4.2021 21:38
Atheira

XXX.XXX.209.8

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Já už mockrát brzdila nejen před volně pobíhajícími kočkamí, ale i slepicemi, bažanty, veverkami, srnami nebo psem, který se vyvlíknul z vodítka. Prostě jezdím opatrně a předvídavě, pro spoustu řidičů srabácky. A ťuk ťuk, za 30 let jsem nic nepřejela.

Popravdě třeba nikdy nepochopím lidi, co se mezi lesy řítí jako prasata a pak se diví, že si při srážce se srnou rozsračkovali auto a v horším případě i nějaký spolujezdce...
Ano, jsou mimo vesnici, ne, nemusí jet 50 (ale co si budem, to mnoho řidičů nejezdí ani ve vesnici, tak co čekat mimo ni, že ano), ale trocha rozumu by je mohla od takový zkušenosti ušetřit.

Neregistrovaný uživatel

11.4.2021 22:01
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.46.109

Atheira napsal(a):
Popravdě třeba nikdy nepochopím lidi, co se mezi lesy řítí jako prasata a pak se diví, že si při srážce se srnou rozsračkovali auto a v horším případě i nějaký spolujezdce...
Ano, jsou mimo vesnici, ne, nemusí jet 50 (ale co si budem, to mnoho řidičů nejezdí ani ve vesnici, tak co čekat mimo ni, že ano), ale trocha rozumu by je mohla od takový zkušenosti ušetřit.

A tak ja ridim pro nektere jak dobytek. Nicmene. Ano par srazenych zvířat mam vvetne dvou prasat na triku ale nikdy ani skrabanec na aute. Naucila jsem se. Kazdej komi cestou ze zabavy skoci do cesty troje prasata liška a naky srny se casem nauci. Nej byla posledni cesta od kamaradky 60 zvirat pred autem za 2h cesty... Sileny... Bez ztraty kyticky pro vsecky.

Uživatel s deaktivovaným účtem

11.4.2021 22:17
Uživatel s deaktivovaným účtem

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
A tak ja ridim pro nektere jak dobytek. Nicmene. Ano par srazenych zvířat mam vvetne dvou prasat na triku ale nikdy ani skrabanec na aute. Naucila jsem se. Kazdej komi cestou ze zabavy skoci do cesty troje prasata liška a naky srny se casem nauci. Nej byla posledni cesta od kamaradky 60 zvirat pred autem za 2h cesty... Sileny... Bez ztraty kyticky pro vsecky.

Máte nějakou special power, že srazíte prase a ani škrábanec na autě? Prozradíte, jak na to? Jak se to dělá?
Mně vběhla jednou v noci do cesty srnka, jela jsem asi 30. Nestihla jsem udělat nic. Odnesl to jen zlehka pošramocený přední nárazník. Srnka vstala a odešla.

Uživatel s deaktivovaným účtem

11.4.2021 22:23
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Máte nějakou special power, že srazíte prase a ani škrábanec na autě? Prozradíte, jak na to? Jak se to dělá?
Mně vběhla jednou v noci do cesty srnka, jela jsem asi 30. Nestihla jsem udělat nic. Odnesl to jen zlehka pošramocený přední nárazník. Srnka vstala a odešla.

To by mě taky zajímalo. Kamarádovi vběhl kanec přímo před auto, nestihnul udělat vůbec nic. Nový auto hnedle o devadesát tisíc dražší. A rychle nejel.

Uživatel s deaktivovaným účtem

11.4.2021 22:35
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Jo...u popisu, jak jim husky hezky loví je smajlík...no děsná legranda.

Jo, ona tam pak o lidech, co jí naznačili, že je nezodpovědná, prohlásila, že psa neviděli ani z rychlíku, jinak by věděli, že to je normální psí chování. A naopak ona je hodně zodpovědná, protože jí zas tak často neutíkal.
U takovejch lidí můžete fakt jen doufat, že bydlí daleko od vás a nikdy je nepotkáte.

Bfgh

12.4.2021 06:31
Bfgh

XXX.XXX.241.249

Při leithian, pokud někdo pravidelně autem sráží zvířata už to není náhoda a řídí jako dobytek. Vaše argumentace je na úrovni lidí chlubících se jak jejich psi chodí v noci lovit a oni to vlastně nemohou ovlivnit. Pokud vozíte navíc v autě dítě, měla byste se chovat zodpovědně aspoň kvůli vlastní dceři.

12.4.2021 08:02
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

Opravdu se najdou lidi, kterým je úplně jedno, že jim někde venku běhá pes. Máme to samé v bledě modrém hned vedle.. Většinou už fenu ani nechodí hledat, však ona se vrátí... Nevím, jestli někdy něco ulovila, ale samy majitelé říkají, že od zvěře neodvolají (přesto pouští navolno, když už s ní jdou) a kolikrát se z procházky vrací bez psa s tím, že ona snad přijde. Už jsem ji viděla jednou na poli u silnice nahánět srny..

Zrovna včera taková klasika - dělali jsme odpoledne na zahradě, vedle se vrátil domů syn a slyším jak oznamuje, že čuba utekla, takže tentokrát asi proběhla jemu. Hned na to ji vidíme u tíkat po chodníku do vesnice. Kluk dostane vynadáno a dál se to neřeší, všichni dál pracují na zahradě...Asi po půl hodině to vypadá, že jde čubu hledat alespoň ten kluk...Za dvě hodiny slyším naprosto klidným hlasem "jé pes je doma"...

Já se jen modlím, že ji někdy někde nepotkám se psema .

12.4.2021 08:09
Atheira

XXX.XXX.209.8

Když se to tu stočilo k těm psům na volno. Mám dotaz na místní znalce.
Je něco, co vypadá jako kavkazák, ale není to kavkazák?
Jde mi o to, že ve vedlejší vsi mají být lidi, co mají dva tyhlety medvědy, ale chodí prý na volno. Jedna paní se psem s nimi sice měla mít nějakou potyčku, ale pes žije, předpokládám, že to jen hystericky vyhrotila právě paní a hrozně ječela, že tkaoví psi na volno mají mít koše, takže teď pravidelně nosí koše.

Potkává je moje sestra a když se vidíme, tak mi o nich vždycky vypráví, protože jí přijdou úžasní. Vykládá, jak za ní vždycky doběhnou a podávají packy a mazlí se a že takhle vítaj úplně kohokoli, kdo je v tu chvíli v dosahu. Zároveň mi tvrdila, že si to googlila a že jsou to určitě kavkazáci, což mi právě podle popisu přijde úplně nemyslitelný. Zároveň říkala, že ten jeden by snad měl být dvoubarevnej. Ona psí plemena moc nerozezná, ale kavkazáky jsme tu ve vsi měli, tak ty ví, jak vypadají. Já je asi ještě neviděla, nebo o tom nevím, ale docela by mě zajímalo, jestli existuje plemeno, které se dá s kavkazským splést, ale je to něco úplně jiného a zvládne to být až takhle přátelské k cizím?

12.4.2021 08:14
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

A nejsou to třeba ještě odrostlá štěňata? Jinak mě napadá ještě šarplaninec, ale tam bude povaha podobná. A nebo leonberger? Ty co jsem znala, tak ti byli venku na procházkách přátelští i k cizím lidem...

No a nebo to můžou být zaručeně čistokrevní KAO bez PP, kteří mají tu povahu úplně mimo standard

12.4.2021 08:20
Atheira

XXX.XXX.209.8

marcelaamax napsal(a):
A nejsou to třeba ještě odrostlá štěňata? Jinak mě napadá ještě šarplaninec, ale tam bude povaha podobná. A nebo leonberger? Ty co jsem znala, tak ti byli venku na procházkách přátelští i k cizím lidem...

No a nebo to můžou být zaručeně čistokrevní KAO bez PP, kteří mají tu povahu úplně mimo standard

Mladí budou, ale štěňata už úplně ne... jestli tak tři roky přibližně? Do té doby totiž v té rodině jeden podobný pes totiž byl taky a sestra z něj byla unesená naprosto stejně a choval se taky úplně stejně přátelsky. Zřejmě už ho nemají a pořídili si tyhle dva.
Takže mi právě přijde divný, že by ti lidi trefili na tři psy se stejnou povahou i přes nějaký vrtkavý původ "zaručeně čistokrevný bez PP".

Já bych je ráda viděla, co je to zač... ale na druhou stranu je úplně asi potkat nechci, i když jsou hodní. Sestra je potkává, když jde sama bez psa.

12.4.2021 08:33
Gerhild

XXX.XXX.149.105

Landseer? Vícebarevný fundlák? Nebo třeba i moskevák, tam se najdou jak ostří, tak hodní medvědi.
U nás máme přítulnou a hodnou šarplaninku (s PP).
Nejpravděpodobnější bude asi ten kříženec, jak píše Marcela. Nebo to jsou ještě mladí psi, kteří zatím nezačali hlídat, pastevci dospívají dost pozdě. A zažila jsem i pastevce, který svoje teritorium hlídal nekompromisně, ale mimo něj byl mazel.

Neregistrovaný uživatel

12.4.2021 08:34
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.46.109

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
To by mě taky zajímalo. Kamarádovi vběhl kanec přímo před auto, nestihnul udělat vůbec nic. Nový auto hnedle o devadesát tisíc dražší. A rychle nejel.

Ja nevim jak to popsat bydlela sem ve vsi kde jakakoli cesta do mesta hrozila x bazanty a srnkami v ceste dost casto i prasátky. Zasadne mezi vesnickami tam kde je videt dopredu jezdim prostředkem silnice. V hustém provozu to nejde ale to zas nejsou oblasti zvyseneho vyskytu zvere. Pak je vic mista kam auto strhnout. Samozrejme nejezdit echt rychle. A popravde zasadne jsem tyhle zvirata lajzla bud levym nebo pravym prednim rohem. U aut s plast nárazníky by to alo blbe ale mela jsem tehdy staricke typu peugeot 205 z 85, fiestu z 98, opla z 98 apod nebo podobne peugeoty. Myslím starim. Bud sem to zvireti strhla pred cumak nebo za pr del. Nekdy brzdila. Nekdy naopak musela přidat aby se zvire rozstrelilo o ten roh ci prinejhorsim bok a nezdemolovalo predek. Kdyz uz se neslo vyhnout uplne. Dodavam jen ze x desitkam sem se vyhla a dosneska vyhybam a uz par let ani přejeta mys. No a vyslo to. Vetsinou to zvirata i tak rozchodily bez ujmy kytičky a tech par co ne bylo na miste mrtvych. Fakt nevim jak to popsat. Jsem celkem rada ze uz tam nebydlim protože ty cesty to byly nervy....

Bfgh

12.4.2021 08:38
Bfgh

XXX.XXX.62.226

Náš sao by byl ochotný se k některým lidem chovat podobně, pokud by se s nimi setkal mimo domov. Většinu lidí a psů mimo domov s nadhledem ignoruje , ale pokud mu je někdo sympatický chová se přátelsky. Jiné by to bylo za plotem.

Neregistrovaný uživatel

12.4.2021 08:38
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.46.109

Bfgh napsal(a):
Při leithian, pokud někdo pravidelně autem sráží zvířata už to není náhoda a řídí jako dobytek. Vaše argumentace je na úrovni lidí chlubících se jak jejich psi chodí v noci lovit a oni to vlastně nemohou ovlivnit. Pokud vozíte navíc v autě dítě, měla byste se chovat zodpovědně aspoň kvůli vlastní dceři.

Milej oane az pojedete v noci 15km mezi vesnickami kde jsou sama policka lesicky a remizky a cesty huste obrostle krovim skrz ktere nevidite nic zadny pachovy ohradniky nic a zijou tam. Stada zvirat. 100hlave stadk srnek tam videt nebyl problem. Ktera si proste nonstop. Litaji ores silnici jak je jim libo tak i kdyz pojedete 40 celou cestu tak kdyz vam z krovi na svahu metr nad autem a dva metry pred skoci lod kola srna garantuju ze ji taky sejmete a nevyhnete se ji. Nebo jate superman? To co popisuju se fakt bestalo behem roku, ani během tri. A zvirat kterym jsem se dokazala vyhnout jsou tisice. Ale holt. Kdo jezdi jen po meste a dalnicich tomu se to mekta dobre. Par srazenych zvirat za 12 let... Tisoce nesrazenych... Po tech 12 letech mam na triku jen jednu kocku a nejspíš dve nejake mysi ci co to bylo.

12.4.2021 08:42
Atheira

XXX.XXX.209.8

Bfgh napsal(a):
Náš sao by byl ochotný se k některým lidem chovat podobně, pokud by se s nimi setkal mimo domov. Většinu lidí a psů mimo domov s nadhledem ignoruje , ale pokud mu je někdo sympatický chová se přátelsky. Jiné by to bylo za plotem.

Tak já jí snad řeknu, ať mi je jednou vyfotí.

Uživatel s deaktivovaným účtem

12.4.2021 09:17
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Jo, ona tam pak o lidech, co jí naznačili, že je nezodpovědná, prohlásila, že psa neviděli ani z rychlíku, jinak by věděli, že to je normální psí chování. A naopak ona je hodně zodpovědná, protože jí zas tak často neutíkal.
U takovejch lidí můžete fakt jen doufat, že bydlí daleko od vás a nikdy je nepotkáte.

A naopak ona je hodně zodpovědná, protože jí zas tak často neutíkal.

....co na to říct, každý si tu zodpovědnost představuje asi jinak.

Uživatel s deaktivovaným účtem

12.4.2021 09:26
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
U mě rozhodně. Já se vyhýbám i žábám, když je jejich čas a korsujou po silnici.

Nám jednou skočila kočka přímo pod kola, bylo to ve vesnici, jeli jsme fakt pomalu, protože byla tma. Skočila v místě, kde byl sráz, osvětlení nic moc, to fakt nešlo předvídat. Manžel se šel kouknout, jestli to přežila, no, nebyl to hezkej pohled.

12.4.2021 09:37
marcelaamax

XXX.XXX.249.37

Atheira napsal(a):
Tak já jí snad řeknu, ať mi je jednou vyfotí.

A nebo ať se zeptá majitelů, co je to za psy 😀

Uživatel s deaktivovaným účtem

12.4.2021 09:38
Uživatel s deaktivovaným účtem

Bfgh napsal(a):
Při leithian, pokud někdo pravidelně autem sráží zvířata už to není náhoda a řídí jako dobytek. Vaše argumentace je na úrovni lidí chlubících se jak jejich psi chodí v noci lovit a oni to vlastně nemohou ovlivnit. Pokud vozíte navíc v autě dítě, měla byste se chovat zodpovědně aspoň kvůli vlastní dceři.

Z jejího příspěvku jsem pochopila, že u leithan je to už minulost.

Bfgh

12.4.2021 10:06
Bfgh

XXX.XXX.62.226

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Milej oane az pojedete v noci 15km mezi vesnickami kde jsou sama policka lesicky a remizky a cesty huste obrostle krovim skrz ktere nevidite nic zadny pachovy ohradniky nic a zijou tam. Stada zvirat. 100hlave stadk srnek tam videt nebyl problem. Ktera si proste nonstop. Litaji ores silnici jak je jim libo tak i kdyz pojedete 40 celou cestu tak kdyz vam z krovi na svahu metr nad autem a dva metry pred skoci lod kola srna garantuju ze ji taky sejmete a nevyhnete se ji. Nebo jate superman? To co popisuju se fakt bestalo behem roku, ani během tri. A zvirat kterym jsem se dokazala vyhnout jsou tisice. Ale holt. Kdo jezdi jen po meste a dalnicich tomu se to mekta dobre. Par srazenych zvirat za 12 let... Tisoce nesrazenych... Po tech 12 letech mam na triku jen jednu kocku a nejspíš dve nejake mysi ci co to bylo.

Ano, typická reakce lidí vašeho typu. Nic jiného se nedá čekat🤣🤣🤣

Neregistrovaný uživatel

12.4.2021 11:25
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.46.109

Bfgh napsal(a):
Ano, typická reakce lidí vašeho typu. Nic jiného se nedá čekat🤣🤣🤣

Dalsi troll co sezral salamounovo vymesek protoze kdyz on nic tak proste nikdo jinej taky ne... Prosim uz me ignorujte 😁

Uživatel s deaktivovaným účtem

13.4.2021 01:20
Uživatel s deaktivovaným účtem

Štefan1 napsal(a):
... a jak dopadl ten pes, kterého ty tři feny napadly? ... a třeba nebyl jenom jeden.

P.S. Takže to zas nemusí být tak úplně mimo téma.

...tak ja vycetla max. to, ze fenky pustil delnik... (ale kdo vi...)
Feny nasledne napadly psa (starostky... mozna to je dulezite, ale mozna ne...?) a toho usmrtily...
Hruza urcite...- vsak to tu resime...

Po te pobihaly nekde kolem... potom je nekdo strelil... sebral tela... a konec.

Ja...jen nechapu, proc si da nekdo tu praci s odvozem tel?
Tri celkem velkych fen. Proc se s tim nekdo taha?

...btw - chtit to udelat poradne? - tak tam ani chlup nenecham....
Oc tu jde?

13.4.2021 07:01
rapotacka11

XXX.XXX.232.32

- tak tam ani chlup nenecham....
Oc tu jde?
""""""""""""""
Spěchal-i, takže nestihl uklidit
nebo to tam nechal schválně, aby
bylo majitelce jasno.
Myslím, že jsem četla, že neběhaly
poprvé.

Uživatel s deaktivovaným účtem

13.4.2021 08:31
Uživatel s deaktivovaným účtem

rapotacka11 napsal(a):
- tak tam ani chlup nenecham....
Oc tu jde?
""""""""""""""
Spěchal-i, takže nestihl uklidit
nebo to tam nechal schválně, aby
bylo majitelce jasno.
Myslím, že jsem četla, že neběhaly
poprvé.

Možná kecám, ale nedá se podle kulky poznat zbraň a následně dohledat střelec?
Nebyli si jistí, jestli náboje nezůstaly v tělech?
A ještě jeden dohad - jsou psi opravdu po smrti? Ono střelit 3 taková torpéda najednou.....Střelců bylo víc?

13.4.2021 08:34
rapotacka11

XXX.XXX.232.32

Dá, ale proč?
Vidím se v kůži té paní, od toho zabitého psa. . .

Uživatel s deaktivovaným účtem

13.4.2021 08:45
Uživatel s deaktivovaným účtem

rapotacka11 napsal(a):
Dá, ale proč?
Vidím se v kůži té paní, od toho zabitého psa. . .

Co, proč?
Dohledat střelce? Kdyby měli náboje, střelec by se určitě dohledával. Bez kůže majitelky zakouslého psa.

13.4.2021 08:53
rapotacka11

XXX.XXX.232.32

Snad ho nenajdou.

Uživatel s deaktivovaným účtem

13.4.2021 09:07
Uživatel s deaktivovaným účtem

Protože mám ráda konspirace, přikláním se k možnosti, že psi vůbec nejsou střeleni.
Krev a kosti ze slepice.....a pár chlupů ustřižených. Ať někdo udělá ze vzorků DNA.
Teď jde jen o to, jestli je má majitelka, nebo zloděj.

Uživatel s deaktivovaným účtem

13.4.2021 09:07
Uživatel s deaktivovaným účtem

Jedna fena byla prý březí. Jako nevím no, ale nechat venčit někoho cizího tři feny, z toho ještě navíc jednu březí a on je klidně pustí navolno.....podle mě nezodpovědnost majitelky. Já bych svoje psy nikomu cizímu nesvěřila, na to je mám moc ráda.

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.4.2021 21:28
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Protože mám ráda konspirace, přikláním se k možnosti, že psi vůbec nejsou střeleni.
Krev a kosti ze slepice.....a pár chlupů ustřižených. Ať někdo udělá ze vzorků DNA.
Teď jde jen o to, jestli je má majitelka, nebo zloděj.

Preeesne. Taky tak :)
...psiky uz ma novy majitel....

Mam rada stastne konce...

Uživatel s deaktivovaným účtem

19.4.2021 23:44

Uživatel s deaktivovaným účtem

20.4.2021 09:12
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Preeesne. Taky tak :)
...psiky uz ma novy majitel....

Mam rada stastne konce...

Takže ti chrti se našli? Jak to víte? Moc by mě to zajímalo, díky.

Uživatel s deaktivovaným účtem

20.4.2021 09:38
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Takže ti chrti se našli? Jak to víte? Moc by mě to zajímalo, díky.

nemyslim si. To byly konspiracni teorie, ne fakta

Uživatel s deaktivovaným účtem

20.4.2021 10:59
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
nemyslim si. To byly konspiracni teorie, ne fakta

Aha, takže ...psiky uz ma novy majitel.... je blbost.

Přidejte reakci

Přidat smajlík