Zlatý retrívr - výhřez ploténky

Zlatý retrívr
Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
5.6.2021 16:21
Želvounek

XXX.XXX.123.10

Dobrý den,
máme desetiletého zlaťáka. V roce 2019 více času prospal, na podzim začal zrychleně dýchat, časem se přidalo mručení. Vyšetřilo se srdce, udělalo CT, endoskopie dýchacích cest, žaludku, magnetická rezonance páteře. Máme diagnostikovanou protruzi meziobratlové ploténky L7 - S1, loni přidala hypotyreóza a letos reflux.

Poslední měsíc už jsme ve fázi, kdy mručí i v noci při každém pohybu, takže se ani pořádně nevyspíme. K tomu si přes den neustále přelehává, nedokáže spát, chodit odmítá, max. kolem domu(pokud sebou neflákne hned před vchodem), doma se v klidu zadýchává. Radikálně se změnilo i chování - na lidi štěká, na cizí psy útočí, kromě žrádla ho nic nezajímá.

Léky na bolest jsme měli snad všechny - momentálně dostal na zkoušku i Tramadol s Gabapentinem a bez efektu. Nejlépe jsme dopadli na Jaggy v Praze - schopen chůze, subjektivně bez bolesti. Když ho prohmátnul na páteři minulý týden jiný veterinář bolest tam byla.

Má tohle vůbec řešení? Loni jsme do něj nasypali pře sto tisíc. Teď máme doma vystresovaného šílence, který pendluje po bytě nebo leží a mručí. Udělal bych pro něj všechno, jenom se nemohu zbavit pocitu, že trpí a bude to už jenom horší.

5.6.2021 16:26
Agnes1

XXX.XXX.76.175

Má tohle vůbec řešení?

5.6.2021 17:15
janaa

XXX.XXX.38.22

A operovat nejde?

Uživatel s deaktivovaným účtem

5.6.2021 19:27
Uživatel s deaktivovaným účtem

A něco takového?
http://www.fyziopes.cz/pripady-z-praxe/arci-uspesna-rehabilitace-psa-vyhrezem-meziobratlove-plotenky/
Když se bolest nedá tlumit a nemůže dýchat, bude se muset pes uspat.
Tady píší, že úspěšnost až 90%, to je hodně.
http://www.vetcentrum.net/specializace-v-oborech/chirurgie/operace-patere
Znám případ takového psa, kde veterinář ortoped řekl, že operace bude stát 30 tisíc a majitelé toho psa nechali uspat. Kdyby mi řekli, že je taková šance, jak se píše v odkaze, tak neváhám a peníze si půjčím. A to dýchání? Nedovolí narkózu, souvisí to s tímhle, nebo je nemocné srdce?

5.6.2021 19:41
rapotacka11

XXX.XXX.232.32

100x
dík za příspěvek.

5.6.2021 20:28
šavlozubka

XXX.XXX.238.209

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
A něco takového?
http://www.fyziopes.cz/pripady-z-praxe/arci-uspesna-rehabilitace-psa-vyhrezem-meziobratlove-plotenky/
Když se bolest nedá tlumit a nemůže dýchat, bude se muset pes uspat.
Tady píší, že úspěšnost až 90%, to je hodně.
http://www.vetcentrum.net/specializace-v-oborech/chirurgie/operace-patere
Znám případ takového psa, kde veterinář ortoped řekl, že operace bude stát 30 tisíc a majitelé toho psa nechali uspat. Kdyby mi řekli, že je taková šance, jak se píše v odkaze, tak neváhám a peníze si půjčím. A to dýchání? Nedovolí narkózu, souvisí to s tímhle, nebo je nemocné srdce?

Pokud není potřeba zoperovat akutně, dělá se předoperační vyšetření, ne? Aktuálně řešíme plotýnky u našeho dedouška. Je zároveň kardiak (zaléčený). Aktuálně má za sebou předoperační, aby bylo možno zvolit co nejvhodnější narkózu s ohledem na jeho chronické potíže. Čeká ho CT a podle výsledku tedy operace.
V případě, že by se jeho stav zhoršil ještě před vyšetřením (došlo ochrnutí), bylo nám řečeno jet okamžitě a byl by operován i bez předchozího vyšetření, protože to je pak akutní. Což by bylo mnohem riskantnější a dovedu pochopit, že u starého psa někdo v takovém případě raději přistoupí na uspání. Protože ani operace nezaručuje úspěch nebo že nezůstane na stole. A třicet tisíc prostě není málo.

Uživatel s deaktivovaným účtem

5.6.2021 20:54
Uživatel s deaktivovaným účtem

šavlozubka napsal(a):
Pokud není potřeba zoperovat akutně, dělá se předoperační vyšetření, ne? Aktuálně řešíme plotýnky u našeho dedouška. Je zároveň kardiak (zaléčený). Aktuálně má za sebou předoperační, aby bylo možno zvolit co nejvhodnější narkózu s ohledem na jeho chronické potíže. Čeká ho CT a podle výsledku tedy operace.
V případě, že by se jeho stav zhoršil ještě před vyšetřením (došlo ochrnutí), bylo nám řečeno jet okamžitě a byl by operován i bez předchozího vyšetření, protože to je pak akutní. Což by bylo mnohem riskantnější a dovedu pochopit, že u starého psa někdo v takovém případě raději přistoupí na uspání. Protože ani operace nezaručuje úspěch nebo že nezůstane na stole. A třicet tisíc prostě není málo.

Ale tak to nebyl starý pes a majitelé po ničem nepátrali, znám je..
Tak já nevím, byli na klinice a ještě někde a operaci nikdo nedoporučil? Já se ptám na to dýchání, já to nevím - jestli stojím před rozhodnutím, že spravíme plotýnky, ale on pak vlastně stejně nic neudýchá.. nezabírají léky.. tak snad ti lékaři něco doporučili, ne, já to nechápu. Jestli to operovat nelze, pak je jediná možnost.

Uživatel s deaktivovaným účtem

5.6.2021 21:04
Uživatel s deaktivovaným účtem

A prognóza veterinářů?
Já svýho psa nenechala dojít tak daleko. Diagnóz bylo víc a nejméně u dvou byla otázka času (minut, hodin, dnů, možná týdnů?), kdy se zhorší tak, že prášky na bolest už nezaberou. Nechala jsem ho uspat dřív, než to nastalo. Dožil se dobrýho věku a nic nám nedlužil.

7.6.2021 13:54
Želvounek

XXX.XXX.21.202

Potíž je asi v tom, že není omezena hybnost, jenom bolest je permanentní. Navíc bolest špatně snáší, když ho jednou pokousal pes, taky to byla několikadenní histerie. Na Jaggy operaci nedoporučili, vyznělo to tak, že je prostě starý a na bolest si zvykne.

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.6.2021 14:11
Uživatel s deaktivovaným účtem

Želvounek napsal(a):
Potíž je asi v tom, že není omezena hybnost, jenom bolest je permanentní. Navíc bolest špatně snáší, když ho jednou pokousal pes, taky to byla několikadenní histerie. Na Jaggy operaci nedoporučili, vyznělo to tak, že je prostě starý a na bolest si zvykne.

Kdyby ten pes byl můj, už by byl patrně utracený... proč by měl snášet bolest, navíc takovou, že z ní začíná šílet? Sama vidíte, že ze života asi už moc nemá, a asi se to samo od sebe nezlepší. Má solidní věk - ano, někteří se dožijí vyššího věku, ale někteří odcházejí dřív. Pokud si s tím veterinární věda nedokáže poradit tak, aby mohl fungovat bez bolesti, nečekala bych...

7.6.2021 14:55
šavlozubka

XXX.XXX.238.209

Konzultovali jste i s jiným vetem. Ideálně takovým, který má s operací páteře zkušenosti? Protože mně přijde šílené, že veterinář dá závěr, že pes si na bolest zvykne. K takovému už bych nešla. Vyhrez plotýnky se obvykle léčí buď přísným klidovým režimem (a ne týden fakt nestačí) a nebo operativně. Operace samozřejmě není všespásná, má svoje rizika, nemusí se podařit a je po ní potřeba rehabilitace. Anebo psa operovat nejde, klidový režim na omezeném prostoru (klidně dva tři měsíce) viditelně nezabírá a pak bych se přiklonila k názoru Keriton. Nechat psa trpět bolestí několik měsíců či let... No nekomentuju. My si s plotýnkama našeho jezevčíka užili svý už v minulosti. Naštěstí tehdy ty dva měsíce klidu vážně zabraly (a nález na ct nebyl takový, aby se muselo operovat). Teď navzdory věku o operaci (podle toho jak tento týden dopadne CT) zvažujeme, protože se mu problém vrátil v poměrně krátké době (na podzim zabral klid), ale zároveň když by ho ty zatrolený plotýnky nechytly, pořád je to navzdory stařeckým neduhům čilý a dobře naložený pes. Což se podle mě o psu dlouhodobě trpícím bolestí k nepříčetnosti říct nedá.

7.6.2021 19:05
Želvounek

XXX.XXX.200.119

Bohužel ta bolest je subjektivní, on nám neřekne jak moc ho to bolí, vycházím pouze ze změn v chování. Ještě v zimě jsme jezdili na výlety, až poslední měsíc se to zhoršilo. Většina psů má ploténky akutní, u nás se to zhoršuje hodně pomalu a už rok a půl. Zítra máme další konzultaci.

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.6.2021 19:22
Uživatel s deaktivovaným účtem

"on nám neřekne jak moc ho to bolí"

To máte stejné jako s lidmi. Nemůžete cítit jejich bolest a posoudit, jestli už je to moc, musíte jim věřit, když vám to říkají. Stejně tak toho psa nejlíp znáte vy a můžete porovnat, jak se choval předtím a jak se chová teď. Pokud říká, že ho něco bolí, asi si nevymýšlí.
Já na tohle byla cíťa - pes byl celej život hyperaktivní, a když najednou chodil pomalu, zdráhal se vstávat nebo měl "o promile" méně zájmu o okolí, přišlo mi to moc a říkala jsem si, že jestli bude takovej i další den, končíme. Že prostě nechci, aby musel dojít do stavu, kdy už nebude moct. Bylo jasný, že líp nebude a že jeho život tak jako tak končí. Bylo na mým rozhodnutí, v jak moc špatným stavu skončí. I když tu ještě několik dnů možná mohl být, teď po třech týdnech jsem si jistá, že to bylo správně.

7.6.2021 19:42
arosek

XXX.XXX.33.151

Muzete ho zbavit bolesti? Operace? Leky? Rehabka? Neco? - Tak to udelejte.
Nemuzete ho zbavit bolesti? - Tak ho netrapte.

10.6.2021 16:10
Želvounek

XXX.XXX.123.10

Bylo nám doporučeno uspat nebo Jaggy v Praze. Objednáni jsme na středu, trochu mám z vyšetření obavy. Pokud budou ochotni odoperovat a dobře to dopadne, stejně nám zůstane reflux, takže se dál bude krmit trávou a bude se mu zvedat žaludek. Pravděpodobně se to bude dál zhoršovat a vzhledem k tomu, že jedna biopsie jícnu byla pozitivní mám obavy z možného budoucího rozvoje rakoviny.

Uživatel s deaktivovaným účtem

10.6.2021 17:27
Uživatel s deaktivovaným účtem

tak pokud jde o reflux, tak to se dá vcelku řešit dietou a léky

10.6.2021 18:11
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

Ono se to špatně posuzuje, když člověk toho psa nevidí, nezná...

Poslední měsíc už jsme ve fázi, kdy mručí i v noci při každém pohybu, takže se ani pořádně nevyspíme. K tomu si přes den neustále přelehává, nedokáže spát, chodit odmítá, max. kolem domu(pokud sebou neflákne hned před vchodem), doma se v klidu zadýchává. Radikálně se změnilo i chování - na lidi štěká, na cizí psy útočí, kromě žrádla ho nic nezajímá.

Ale pokud si představím tohle u jednoho ze svých psů, tak pro mě už by to bylo "za hranicí". Je jasný, že stáří má nějaké neduhy, že pes už nebude "štramák" jako za mlada, ale tohle už mi přijde moc. Prostě si nedokážu představit, že psa zajímá už jen žrádlo a jinak nic. Mám psy, kteří jsou hodně impulzivní? nebo jak to říct, hodně projevují radost, jsou pro každou blbost, milujou hračky, mazlení, hrozně moc se těší na procházky, na návštěvy, nadšeně vítají, občas chytí "rapla" jen tak.... Je mi jasné, že ve stáří už to nebude takové, že nebudou tolik lítat, skotačit, budou víc odpočívat, ale myslím si, že dokud budou "v pořádku", tak budou stále projevovat radost a budou je zajímat věci okolo. Omlouvám se, ale když si představím psa, který při každém pohybu mručí, nedokáže spát, odmítá chodit, v klidu se zadýchá, je nevrlý na celý svět a jedinou radost má ze žrádla, tak na mě to upřímně působí už jako trápení, rezignace.

16.6.2021 19:47
Želvounek

XXX.XXX.230.192

Tak jsme po magnetické rezonanci, tam kde je protruze, je nebolestivý. Na jiné místě je bolestivost na pohmat, ale na rezonanci není vidět nic. Ve finále jsme na tom stejně jako předtím. Ale poslední dvě noci byly lepší, ty v klidu prospal.

25.6.2021 18:43
Želvounek

XXX.XXX.200.119

Nikdy není tak špatně, aby nemohlo být ještě hůř. Teď už se chová jako šílenec. Od rána courá po bytě a dožaduje se venčení. Když vylezeme ven, lehne si na chodník a obtěžuje kolemjdoucí. Domů jít odmítá, to si lehne před výtah a cení zuby. Do toho nahodilé štěkání. Jestli to není stres v důsledku bolesti, tak mu přeskočilo. Od veta jsme dostali už i Prednison.

Uživatel s deaktivovaným účtem

25.6.2021 19:37
Uživatel s deaktivovaným účtem

Myslela jsem, že už je bez bolesti za duhovým mostem.

ekatěrinka

25.6.2021 21:27
ekatěrinka

XXX.XXX.0.122

dobrý den,

a MRI hlavy se dělalo? nebo jen záda? jak to popisujete, tak to může být klidně i nádor mozkz, který dost často takto rapidně mění chování.
Být to můj pes, tak ho utratím, vždyť kvalita jeho života je velmi nízká. On z něj už moc nemá a vy pomalu taky ne. A vzhledem k popisované progresi si nemyslím, že lze očekávat ještě zlepšení..Je mi to fakt líto, ale možná byste měla zvážit možnost eutanazie, probrat to veterinářem..

Uživatel s deaktivovaným účtem

25.6.2021 22:13
Uživatel s deaktivovaným účtem

Želvounek napsal(a):
Nikdy není tak špatně, aby nemohlo být ještě hůř. Teď už se chová jako šílenec. Od rána courá po bytě a dožaduje se venčení. Když vylezeme ven, lehne si na chodník a obtěžuje kolemjdoucí. Domů jít odmítá, to si lehne před výtah a cení zuby. Do toho nahodilé štěkání. Jestli to není stres v důsledku bolesti, tak mu přeskočilo. Od veta jsme dostali už i Prednison.

Vůbec nechápu, na co čekáte.

25.6.2021 22:42
Ebi

XXX.XXX.104.139

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
A něco takového?
http://www.fyziopes.cz/pripady-z-praxe/arci-uspesna-rehabilitace-psa-vyhrezem-meziobratlove-plotenky/
Když se bolest nedá tlumit a nemůže dýchat, bude se muset pes uspat.
Tady píší, že úspěšnost až 90%, to je hodně.
http://www.vetcentrum.net/specializace-v-oborech/chirurgie/operace-patere
Znám případ takového psa, kde veterinář ortoped řekl, že operace bude stát 30 tisíc a majitelé toho psa nechali uspat. Kdyby mi řekli, že je taková šance, jak se píše v odkaze, tak neváhám a peníze si půjčím. A to dýchání? Nedovolí narkózu, souvisí to s tímhle, nebo je nemocné srdce?

Za Dornovu metodu se přimlouvám, se dvěma našimi jezevčíky v rozmezí dvou let jsem na ni chodila - po problémech s páteří jedna fenka téměř ochrnula, jen co se její stav po medikaci trochu zlepšil, byly jsme na masáži několikrát - je to sice finančně náročnější, ale výsledky velmi dobré. Asi po dvou letech totéž s druhým jezevčíkem a opět od té doby také bez problémů.

26.6.2021 07:02
Huskyjanina

XXX.XXX.252.62

Želvounek napsal(a):
Nikdy není tak špatně, aby nemohlo být ještě hůř. Teď už se chová jako šílenec. Od rána courá po bytě a dožaduje se venčení. Když vylezeme ven, lehne si na chodník a obtěžuje kolemjdoucí. Domů jít odmítá, to si lehne před výtah a cení zuby. Do toho nahodilé štěkání. Jestli to není stres v důsledku bolesti, tak mu přeskočilo. Od veta jsme dostali už i Prednison.

Okamžitě tu situaci musíte nějak řešit. Buď operaci a nebo uspanim psa. Vám nevadí se koukat na psa, který bolesti už pomalu šílí?

26.6.2021 10:34
šavlozubka

XXX.XXX.18.48

Já hlavně nechápu... Nikde v celém vlákně nečtu nic o přísném klidovém režimu, který je u vyhřezlé plotýnky první varianta. Ne týden ani dva, ale třeba dva měsíce. Nic o druhém názoru. Ten pes měl tohle za a) absolvovat. Za b) pokud konzervativní léčba nezabírá, mělo být dávno udělané předoperační a pes buď zoperovanej a rehabikitující nebo uspanej. Tohle je akorát trápení.
Mám teď čerstvě zoperovaneho dvanactiletého jezevčíka a ta péče je zahul a operace je drahá, ale vidíme drobná zlepšení každý den.

26.6.2021 15:46
šavlozubka

XXX.XXX.18.48

Ještě bych tedy dodala, že to chce vyšetření u odborníka - neurologa, který se na operace páteře a vyhřezlé plotýnky specializuje. Na jedné klinice, kam nás odkázali z domovské veteriny, nám na rovinu řekli, že specialista přešel jinam a jejich současný neurolog s tím nemá zkušenost. My jeli do Brandýsa n. L., kde jsme se starochem byli už na podzim a byli jsme s péčí spokojení. Druhý neurolog, na kterého jsme dostali tip, je aktuálně myslím v Mělníku. Jména si bohužel nepamatuji.

Uživatel s deaktivovaným účtem

26.6.2021 16:40
Uživatel s deaktivovaným účtem

šavlozubka napsal(a):
Ještě bych tedy dodala, že to chce vyšetření u odborníka - neurologa, který se na operace páteře a vyhřezlé plotýnky specializuje. Na jedné klinice, kam nás odkázali z domovské veteriny, nám na rovinu řekli, že specialista přešel jinam a jejich současný neurolog s tím nemá zkušenost. My jeli do Brandýsa n. L., kde jsme se starochem byli už na podzim a byli jsme s péčí spokojení. Druhý neurolog, na kterého jsme dostali tip, je aktuálně myslím v Mělníku. Jména si bohužel nepamatuji.

V Mělníku zřejmě máte na mysli MVDr. H. Velebného.

26.6.2021 18:24
šavlozubka

XXX.XXX.238.209

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
V Mělníku zřejmě máte na mysli MVDr. H. Velebného.

Ano, to bude on. :) Díky!

26.6.2021 22:26
arosek

XXX.XXX.60.11

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Vůbec nechápu, na co čekáte.

To nechape nikdo, kdo ma vic jak dve funkcni mozkove bunky :(

6.8.2021 20:06
Želvounek

XXX.XXX.200.119

Tak jsme dostali na zkoušku antidepresiva. Vám se tady radí, ale co mám dělat? On je schopen normálně chodit, jenom se chová jako šílenec. Teď se i v klidu zadýchává a podle veterinářů je prostě starý a bolí ho záda. Ani na Prednison nereaguje.

Uživatel s deaktivovaným účtem

6.8.2021 21:53
Uživatel s deaktivovaným účtem

Želvounek napsal(a):
Tak jsme dostali na zkoušku antidepresiva. Vám se tady radí, ale co mám dělat? On je schopen normálně chodit, jenom se chová jako šílenec. Teď se i v klidu zadýchává a podle veterinářů je prostě starý a bolí ho záda. Ani na Prednison nereaguje.

Za mě těžko radit něco jinýho, než to, že bych psa nechala utratit, a to nejméně před 3-5 měsícema.
Tyjo můj pes byl schopnej dokonce i cválat, přesto jsem ho nechala uspat. Prostě to nebylo k životu, bylo to o nervy, brzy by mu bylo hůř. Neměla jsem koule na to čekat, až mu bude opravdu blbě, až nebude moct.... natož aby byl v takových psycho stavech, jako popisujete vy. To by bylo něco, co bych si opravdu vyčítala, až by pes odešel. Protože pak má člověk moře času vzpomínat, přemýšlet o detailech a vybavovat si momenty, za který se psovi zpětně omlouvá.

Uživatel s deaktivovaným účtem

6.8.2021 23:22
Uživatel s deaktivovaným účtem

Želvounek napsal(a):
Tak jsme dostali na zkoušku antidepresiva. Vám se tady radí, ale co mám dělat? On je schopen normálně chodit, jenom se chová jako šílenec. Teď se i v klidu zadýchává a podle veterinářů je prostě starý a bolí ho záda. Ani na Prednison nereaguje.

1) lžete, přečtěte si svůj úvodní příspěvek, ten pes nemůže vůbec nic
2) porušujete zákon na ochranu zvířat proti týrání
Každý je povinen zabezpečit zvířeti v zájmovém chovu přiměřené podmínky pro zachování jeho fyziologických funkcí a zajištění jeho biologických potřeb tak, aby nedocházelo k bolesti, utrpení nebo poškození zdraví zvířete
!!!!
Jste sobec a týráte psa, tvora, který Vám byl více jak deset let nejlepším přítelem. Stoupněte si před zrcadlo, podívejte se na sebe.
On trpí, všechno ho bolí, pes to nedává znát jako člověk, musíte se oprostit od toho "je to můj pes". Není Váš, není to Váš majetek, je to živý tvor, který velmi trpí. Když už léky na bolest nepomáhají, je jen jedna možnost. Nechte ho jít tam, kde bolest neexistuje. On si své odsloužil, byl tu vždy pro lidi, když jej potřebovali, buďte tu jednou na oplátku pro něj.
Nemůže dýchat, čekáte, až se třeba udusí, utopí uvnitř, zemře nejšílenější bolestí z vnitřního krvácení?
Neuvěřitelné.
Přiznám se, že potkat takového "člověka", tak mi asi ujede.. buďte tu, za to vše, co pro Vás ten pes udělal, jednou PRO NĚJ.

7.8.2021 00:02
arosek

XXX.XXX.60.11

Želvounek napsal(a):
Tak jsme dostali na zkoušku antidepresiva. Vám se tady radí, ale co mám dělat? On je schopen normálně chodit, jenom se chová jako šílenec. Teď se i v klidu zadýchává a podle veterinářů je prostě starý a bolí ho záda. Ani na Prednison nereaguje.

Co mate delat?

Bud mu zajistit radne a proadne vysetreni u specilaisty - napriklad MRI mozku a patere.
Nebo si rict ze na to nemate cas/penize/chut a nechat psa odejit dustojne a bezbolestne.

To co predvadite ted je sobectvi nejtezsiho kalibru. Nebo debilita. Nebo oboji.

7.8.2021 00:08
šavlozubka

XXX.XXX.239.108

To že pes chodí, neznamená, že netrpí. Náš staroch taky chodil navzdory bolesti a byli jsme rozhodnutí, že pokud by nebylo možné operovat a konzervativní léčbě by nezabírala, že to ukončíme. Protože takový život není život. Ještě jednou se zeptám. Konzultovali jste jeho stav s odborníkem - neurologem, který má s výhřezem zkušenost? Je pes v péči kardiologa? Zoperovat lze i starého kardiaka. Jeden takový mi teď, měsíc a kus po operaci vyhřezlé plotýnky, už zase běhá jako jura, že ho musíme krotit. Rozhodně to není pes na utracení. Ale nechat to zvíře trpět bolestmi několik měsíců, že je z toho nepříčetné pardon, ale z toho mi je zle.

24.8.2021 23:07
Želvounek

XXX.XXX.200.119

Tak uběhla nějaká doba a my se vůbec neposunuli dál. Teď už špatně spí i v noci. Specialistu v Mělníku jsme navštívili, žádná extrémní bolest tam prostě není. Dnes jsme absolvovali RTG v narkóze, po probuzení chodil sedm hodin v kuse před barákem, pak si konečně lehnul a usnul. Ještě je podezření, jestli problém není v jeho hlavě. Už jsme z toho na prášky, o půlnoci usne a po páté začne courat. To je těžké psycho. Navíc má v žaludku kost, za týden bude kontrolní rentgen.

Uživatel s deaktivovaným účtem

25.8.2021 07:12
Uživatel s deaktivovaným účtem

Želvounek napsal(a):
Tak uběhla nějaká doba a my se vůbec neposunuli dál. Teď už špatně spí i v noci. Specialistu v Mělníku jsme navštívili, žádná extrémní bolest tam prostě není. Dnes jsme absolvovali RTG v narkóze, po probuzení chodil sedm hodin v kuse před barákem, pak si konečně lehnul a usnul. Ještě je podezření, jestli problém není v jeho hlavě. Už jsme z toho na prášky, o půlnoci usne a po páté začne courat. To je těžké psycho. Navíc má v žaludku kost, za týden bude kontrolní rentgen.

Jste bezcitná

25.8.2021 07:25
Štírek666

XXX.XXX.163.181

Někdo kecá, takhle nikdo nemůže trápit svého parťáka, který mu byl po boku několik let.
A pokud to je pravda, přeji majiteli stejnou bolest a strasti, co prožívá ten pes

Uživatel s deaktivovaným účtem

25.8.2021 08:05
Uživatel s deaktivovaným účtem

Želvounek napsal(a):
Tak uběhla nějaká doba a my se vůbec neposunuli dál. Teď už špatně spí i v noci. Specialistu v Mělníku jsme navštívili, žádná extrémní bolest tam prostě není. Dnes jsme absolvovali RTG v narkóze, po probuzení chodil sedm hodin v kuse před barákem, pak si konečně lehnul a usnul. Ještě je podezření, jestli problém není v jeho hlavě. Už jsme z toho na prášky, o půlnoci usne a po páté začne courat. To je těžké psycho. Navíc má v žaludku kost, za týden bude kontrolní rentgen.

Tak na co čekáte? Buďte "chlap" a rozsekněte to.

Uživatel s deaktivovaným účtem

25.8.2021 16:47
Uživatel s deaktivovaným účtem

Želvounek napsal(a):
Tak uběhla nějaká doba a my se vůbec neposunuli dál. Teď už špatně spí i v noci. Specialistu v Mělníku jsme navštívili, žádná extrémní bolest tam prostě není. Dnes jsme absolvovali RTG v narkóze, po probuzení chodil sedm hodin v kuse před barákem, pak si konečně lehnul a usnul. Ještě je podezření, jestli problém není v jeho hlavě. Už jsme z toho na prášky, o půlnoci usne a po páté začne courat. To je těžké psycho. Navíc má v žaludku kost, za týden bude kontrolní rentgen.

.Vy jste troll, na tohle se nemůže přeci někdo trochu soudnej a s trochou citu dívat....

31.10.2021 20:15
Želvounek

XXX.XXX.255.177

Zítra máme kontrolu. Kámen byl operativně vyjmut, ale stav se moc nezlepšil. Když leží, mručí. Přes den skoro nespí, je permanentně neklidný. Chodit nechce, ale paradoxně může, večer klidně obejde kvůli žrádlu stadion. Hraje si i s hračkami a tahá se o klacky ( částečně asi proto, že dostává antidepresiva). Na veterině se chová normálně, je to divný, na pohmat tam prostě žádná výrazná bolestivost není. Nejlepší je to na chatě, tam chodí po zahradě a štěká nebo zalézá do křoví. Začíná to být těžké psycho. Tím, že mručí i v noci, se s ním člověk výborně vyspí.

Uživatel s deaktivovaným účtem

31.10.2021 20:34
Uživatel s deaktivovaným účtem

Želvounek napsal(a):
Zítra máme kontrolu. Kámen byl operativně vyjmut, ale stav se moc nezlepšil. Když leží, mručí. Přes den skoro nespí, je permanentně neklidný. Chodit nechce, ale paradoxně může, večer klidně obejde kvůli žrádlu stadion. Hraje si i s hračkami a tahá se o klacky ( částečně asi proto, že dostává antidepresiva). Na veterině se chová normálně, je to divný, na pohmat tam prostě žádná výrazná bolestivost není. Nejlepší je to na chatě, tam chodí po zahradě a štěká nebo zalézá do křoví. Začíná to být těžké psycho. Tím, že mručí i v noci, se s ním člověk výborně vyspí.

Ty seš ko.kot.

31.10.2021 22:21
Želvounek

XXX.XXX.200.119

Proč? Podle veterinářů máme prostě starého psa. Nasypali jsme do něj přes dvěstě tisíc a kromě štítné žlázy, refluxu a plotýnek s mírnou bolestivostí na pohmat se nenašlo nic.

3.11.2021 08:09
fikovnice

XXX.XXX.135.203

Želvounek napsal(a):
Proč? Podle veterinářů máme prostě starého psa. Nasypali jsme do něj přes dvěstě tisíc a kromě štítné žlázy, refluxu a plotýnek s mírnou bolestivostí na pohmat se nenašlo nic.

Jak mírnou bolestivostí? Vždyť jste dříve psal/a, že trpí velkými bolestmi!!! Vy si z nás děláte ďupu, že jo?!

3.11.2021 18:48
Želvounek

XXX.XXX.200.119

Ale no tak! Určit míru bolesti je u psů vždy problém, veterinář určuje podle pohmatu, já pouze podle změn v chování. A zrovna zlaťák je strašná citlivka.

3.11.2021 20:08
rapotacka11

XXX.XXX.225.200

Ty, buď rádo, že cíťa nejsi.
A vůbec, proč nás tady tím krmíš?
Nás utrpení nerajcuje.
"Skvělý" a drahý "život" tvýho psa mě nezajímá.

Uživatel s deaktivovaným účtem

3.11.2021 20:32
Uživatel s deaktivovaným účtem

Želvounek napsal(a):
Ale no tak! Určit míru bolesti je u psů vždy problém, veterinář určuje podle pohmatu, já pouze podle změn v chování. A zrovna zlaťák je strašná citlivka.

Znovu jsem si přečetla všechny vaše příspěvky. A nechápu, o co vám jde. Máme vás obdivovat, že jste do psa nasypala přes 200 000? I když trpí?

3.12.2021 22:07
Želvounek

XXX.XXX.200.119

Trpí, ale my stále nevíme proč. Utratit? A jaký má být důvod? Vyšetření jsme absolvovali snad všechny. Pokud chce, chodit může perfektně. Věnuji se mu od rána do večera, i pro mne už je to likvidační, jsem rád když se vůbec vyspím. On už přes den téměř nemá potřebu spát, to neustálý neklid, mručení, protahování, venku štěkání na lidi. Před vchodem si klidně lehne v mrazu na chodník a odmítá jít domů. A prášky bez jakékoliv odezvy. Ještě je otázka, jestli ten problém není spíš v hlavě, jenže to znamená znovu na MRI v narkóze. Otec ho měl na hlídání a tvrdí, že mu normálně spal.

Mě už jenom nenapadá co dál, to je jako žít s psychopatem. My ho vyvezeme na sníh na Komáří vížku, dvě hodiny máme normálního psa, který běhá ve sněhu, přijedeme domů a psycho opět začíná. Normální lidi chodí do práce, já postávám v mrazu před barákem

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.12.2021 07:45
Uživatel s deaktivovaným účtem

Želvounek napsal(a):
Trpí, ale my stále nevíme proč. Utratit? A jaký má být důvod? Vyšetření jsme absolvovali snad všechny. Pokud chce, chodit může perfektně. Věnuji se mu od rána do večera, i pro mne už je to likvidační, jsem rád když se vůbec vyspím. On už přes den téměř nemá potřebu spát, to neustálý neklid, mručení, protahování, venku štěkání na lidi. Před vchodem si klidně lehne v mrazu na chodník a odmítá jít domů. A prášky bez jakékoliv odezvy. Ještě je otázka, jestli ten problém není spíš v hlavě, jenže to znamená znovu na MRI v narkóze. Otec ho měl na hlídání a tvrdí, že mu normálně spal.

Mě už jenom nenapadá co dál, to je jako žít s psychopatem. My ho vyvezeme na sníh na Komáří vížku, dvě hodiny máme normálního psa, který běhá ve sněhu, přijedeme domů a psycho opět začíná. Normální lidi chodí do práce, já postávám v mrazu před barákem

..a já myslela, že už jste ho nechali důstojně odejít, takže jeho trápení pokračuje dál....

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.12.2021 08:12
Uživatel s deaktivovaným účtem

Želvounek napsal(a):
Trpí, ale my stále nevíme proč. Utratit? A jaký má být důvod? Vyšetření jsme absolvovali snad všechny. Pokud chce, chodit může perfektně. Věnuji se mu od rána do večera, i pro mne už je to likvidační, jsem rád když se vůbec vyspím. On už přes den téměř nemá potřebu spát, to neustálý neklid, mručení, protahování, venku štěkání na lidi. Před vchodem si klidně lehne v mrazu na chodník a odmítá jít domů. A prášky bez jakékoliv odezvy. Ještě je otázka, jestli ten problém není spíš v hlavě, jenže to znamená znovu na MRI v narkóze. Otec ho měl na hlídání a tvrdí, že mu normálně spal.

Mě už jenom nenapadá co dál, to je jako žít s psychopatem. My ho vyvezeme na sníh na Komáří vížku, dvě hodiny máme normálního psa, který běhá ve sněhu, přijedeme domů a psycho opět začíná. Normální lidi chodí do práce, já postávám v mrazu před barákem

Proč utratit? Protože trpí. A vy taky.

4.12.2021 08:25
rapotacka11

XXX.XXX.225.200

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Proč utratit? Protože trpí. A vy taky.

Myslíte, že trpí?
Možná je trochu zvláštní a ...
(nemyslím psa)

4.12.2021 08:54
šavlozubka

XXX.XXX.239.44

Já hlavně žasnu, že někdo nechá psa z vyhřezlou plotýnkou lítat dve hodiny ve sněhu a přijde mu to v pořádku.

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.12.2021 08:56
Uživatel s deaktivovaným účtem

Shrnula bych, co tomu psovi teda v posledním půlroce bylo:
"protruze meziobratlové ploténky L7 - S1, hypotyreóza, reflux
mručí i v noci při každém pohybu
nedokáže spát
doma se v klidu zadýchává
radikálně se změnilo i chování
bolest při prohmatání páteře
bolestivost na pohmat
vystresovaný šílenec
jedna biopsie jícnu byla pozitivní
Bylo nám doporučeno uspat nebo Jaggy v Praze.
Jestli to není stres v důsledku bolesti, tak mu přeskočilo.
Teď už špatně spí i v noci.
Navíc má v žaludku kost
Kámen byl operativně vyjmut
je permanentně neklidný"


A tím je to podle mě jasné jestli tu někdo je psychopat, ten pes to určitě není, a pak by to ještě mohl být troll nudící se na distančce

4.12.2021 09:54
fikovnice

XXX.XXX.135.100

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Shrnula bych, co tomu psovi teda v posledním půlroce bylo:
"protruze meziobratlové ploténky L7 - S1, hypotyreóza, reflux
mručí i v noci při každém pohybu
nedokáže spát
doma se v klidu zadýchává
radikálně se změnilo i chování
bolest při prohmatání páteře
bolestivost na pohmat
vystresovaný šílenec
jedna biopsie jícnu byla pozitivní
Bylo nám doporučeno uspat nebo Jaggy v Praze.
Jestli to není stres v důsledku bolesti, tak mu přeskočilo.
Teď už špatně spí i v noci.
Navíc má v žaludku kost
Kámen byl operativně vyjmut
je permanentně neklidný"


A tím je to podle mě jasné jestli tu někdo je psychopat, ten pes to určitě není, a pak by to ještě mohl být troll nudící se na distančce

Já to celé nečetla. Jen si dovolím podotknout protruze nerovná se výhřez. Ale bolet to samozřejmě může a o míře utrpení dotyčného psa můj příspěvek není. To tam asi popsáno dle vašich reakcí je, ale asi to ani nechci číst!

7.12.2021 23:05
Želvounek

XXX.XXX.200.119

Zítra domluvím konzultaci s dalším veterinářem, ani vyspat už mě nenechá. Dostali jsme Tramal 150, tak uvidíme. To neustálé mručení je šílené. V klidovém režimu lépe spí v noci, ale to je bohužel jediný rozdíl. O míře bolesti mám pochybnosti kvůli tomu, že v mládí měl absces na krku po pokousání psem a vyváděl úplně stejně. Tohle je bohužel ten typ psa, který vyvádí i při kousnutím klíštětem. Tohle dopadne blbě

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.12.2021 23:36
Uživatel s deaktivovaným účtem

Želvounek napsal(a):
Zítra domluvím konzultaci s dalším veterinářem, ani vyspat už mě nenechá. Dostali jsme Tramal 150, tak uvidíme. To neustálé mručení je šílené. V klidovém režimu lépe spí v noci, ale to je bohužel jediný rozdíl. O míře bolesti mám pochybnosti kvůli tomu, že v mládí měl absces na krku po pokousání psem a vyváděl úplně stejně. Tohle je bohužel ten typ psa, který vyvádí i při kousnutím klíštětem. Tohle dopadne blbě

..Želvounek vy také....

8.12.2021 00:17
fikovnice

XXX.XXX.132.104

Želvounek napsal(a):
Zítra domluvím konzultaci s dalším veterinářem, ani vyspat už mě nenechá. Dostali jsme Tramal 150, tak uvidíme. To neustálé mručení je šílené. V klidovém režimu lépe spí v noci, ale to je bohužel jediný rozdíl. O míře bolesti mám pochybnosti kvůli tomu, že v mládí měl absces na krku po pokousání psem a vyváděl úplně stejně. Tohle je bohužel ten typ psa, který vyvádí i při kousnutím klíštětem. Tohle dopadne blbě

Jako že máte dávat 150 mg tramadolu psovi (?)... DTS u lidí je obvykle 50 mg, max. denní dávka 400 mg. Dávka 150 mg se mi tudíž jeví jako velmi vysoká!!!
Nevím, zda nejste troll, psa obviňujete z jakési hypochondrie...vložte tedy video se záznamem toho mručení!

8.12.2021 00:19
fikovnice

XXX.XXX.132.104

Želvounek napsal(a):
Zítra domluvím konzultaci s dalším veterinářem, ani vyspat už mě nenechá. Dostali jsme Tramal 150, tak uvidíme. To neustálé mručení je šílené. V klidovém režimu lépe spí v noci, ale to je bohužel jediný rozdíl. O míře bolesti mám pochybnosti kvůli tomu, že v mládí měl absces na krku po pokousání psem a vyváděl úplně stejně. Tohle je bohužel ten typ psa, který vyvádí i při kousnutím klíštětem. Tohle dopadne blbě

Jinak, na moji zborcenou páteř tramadol pomáhá, resp. pomáhal. Teď už de facto ne. Nevím, jak je to s paracetamolem u psů, u lidí je VELMI výhodná kombinace tramadolu a paracetamolu - dělají se i fixní kombinace (třeba Zaldiar, Doreta).

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.12.2021 08:23
Uživatel s deaktivovaným účtem

Zajímalo by mě, co si želvounek představuje pod "tohle dopadne blbě". Kdyby ten pes mohl mluvit (bohužel umí pouze mručet), myslím, že by souhlasil s tím, že už dost blbě dopadnul.

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.12.2021 08:36
Uživatel s deaktivovaným účtem

paracetamol pro psy toxický
ale možná bych to měla zamlčet

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.12.2021 08:59
Uživatel s deaktivovaným účtem

Jan Hlavatý týrá svého psa.
Dám tomu do večera a pak vás udám.
Prtscreeny fb a tady toho celého beru s sebou.
Taková hovada musí vědět, že se jich nikdo nebojí.

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.12.2021 10:07
Uživatel s deaktivovaným účtem

Mě fascinuje ta nehoráznost, že pes je odmalička cíťa na bolest, a to znamená, že přehání a vymýšlí si a vlastně ho nic nebolí
S takovou by mýho psa nebolelo asi nic v životě, když měl týranej výraz jako svůj základní xicht, kterým se tvářil i v průměrné klidové situaci při odpočinku na měkkém gauči v dobře vyhřáté místnosti.

8.12.2021 12:41
Želvounek

XXX.XXX.200.119

Kdyby to bylo už na utrácení, veterinář by ho určitě doporučil, jsme pod stálým dohledem. Teď je na tom evidentně líp, ráno spal až do devíti a dopoledne si hrál i s plyšáky. Venku si hledá jídlo a žere normálně. Tramal se u psů používá běžně a 150mg je fakt v limitu, u psů je vždycky vyšší dávkování. Lidi taky bolí záda a musí s tím žít, jde jen o to, zda se nám podaří medikamentózně stabilizovat.

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.12.2021 14:46
Uživatel s deaktivovaným účtem

Želvounek napsal(a):
Kdyby to bylo už na utrácení, veterinář by ho určitě doporučil, jsme pod stálým dohledem. Teď je na tom evidentně líp, ráno spal až do devíti a dopoledne si hrál i s plyšáky. Venku si hledá jídlo a žere normálně. Tramal se u psů používá běžně a 150mg je fakt v limitu, u psů je vždycky vyšší dávkování. Lidi taky bolí záda a musí s tím žít, jde jen o to, zda se nám podaří medikamentózně stabilizovat.

Je to marné, je to marné, je to marné....Včera 23 05 vás nenechá ani vyspat kvůli šílenému mručení a dneska si už hraje s plyšáky?

4.1.2022 19:43
Želvounek

XXX.XXX.200.119

Je to jako na houpačce. Vyvezeme ho autem za město - on tam krásně běhá, o klacek se přetahuje, máme zdravého psa. Přijedeme domů a začne psycho. Ten neklid, štěkání, chození před vchodem a zadýchávání je stres. Otázkou je, co je spouštěč, jestli bolest zad nebo něco jiného. Zítra jedeme do Prahy a necháme udělat i rezonanci hlavy, aby ten problém nakonec nebyl třeba nádor v hlavě. Dneska v noci to vylepšil - ve tři ráno mě vzbudil a hodinu jsme courali venku v dešti, pak mručel až do rána. Tohle už je fakt likvidační. Přitom minulou noc spal normálně.

4.1.2022 19:52
rapotacka11

XXX.XXX.224.124

- chození před vchodem je stres.
Otázkou je, co je spouštěč,

TY

4.1.2022 20:00
šavlozubka

XXX.XXX.197.109

To je jak u blbečků na dvorečku. Pokud má vyhřezlou plotýnku, nemá ten pes co lítat za klackama a přetahovat se. Má mít striktní klidovej režim na omezeném prostoru (prostorná klec/ohrádka), žádné skákání, běhání ani pochodování. Ven jen na krátkém vodítku vyprázdnit a domů. A ne týden nebo dva, ale tak dva měsíce. Jo je to voser pro toho psa i pro majitele. A samozřejmě pořádné vyšetření u odborníka. Pokud klidový režim nepomáhá je jediné řešení operace. A po ní klidový režim a následná rehabilitace. Jo je to drahý. Je to náročný. Už ho viděl odborník na vyhřezlé plotýnky? Nemůžu si pomoct, ale celé to na mě dělá dojem, že toho psa sice tahate po bambilionu vyšetřeních, ale vlastně nic neřešíte, bolavé psa necháte lítat za klacky.

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.1.2022 20:19
Uživatel s deaktivovaným účtem

Nevidím jedinej důvod, proč sem ten člověk stále píše, než že je to troll.

4.1.2022 22:11
Želvounek

XXX.XXX.200.119

Nejsem troll a u odborníka byl. Proto ještě jedeme na rezonanci hlavy.

Uživatel s deaktivovaným účtem

5.1.2022 07:16
Uživatel s deaktivovaným účtem

Želvounek napsal(a):
Nejsem troll a u odborníka byl. Proto ještě jedeme na rezonanci hlavy.

A proč sem teda píšete? Pro radu si sem evidentně nejdete, protože udělené rady ignorujete. Takže sem spíš chodíte sr*át místní tím, jak týráte starýho psa. Takže troll, ať už je to pravda nebo ne. A jestli to je pravda, můžete si to klidně nechat pro sebe, nás to fakt nezajímá.

Uživatel s deaktivovaným účtem

5.1.2022 07:40
Uživatel s deaktivovaným účtem

Želvounek napsal(a):
Nejsem troll a u odborníka byl. Proto ještě jedeme na rezonanci hlavy.

..to jděte, ale té vaší.....

5.1.2022 08:56
fikovnice

XXX.XXX.68.17

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Nevidím jedinej důvod, proč sem ten člověk stále píše, než že je to troll.

Jsem si jistá, že je to troll!
Nekrmit!!!

5.1.2022 09:36
arosek

XXX.XXX.130.20

Želvounek napsal(a):
Nejsem troll a u odborníka byl. Proto ještě jedeme na rezonanci hlavy.

Vite co? Ja mam reseni - dejte mi toho psa.

Mam zkusenosti s duchodci, mam zkusenosti se psy z kategorie LDN, mam zkusenosti se psy co potrebuji intenzivni peci.
Mam cas, misto, prostor, finance i nervy na to, se o nej starat. A predevsim mam chut to se o nej starat, neobtezuje me to. A take mam - v pripade ze opravdu kvalitni vysetreni ukazi ze to neni k zivotu - odvahu udelat to nejtezsi rozhodnuti a psa dustojne vyprovodit za duhu.

Vy si muzete najit jiny cil na sve pokusy a v klidu se vyspat.

Uživatel s deaktivovaným účtem

5.1.2022 13:13
Uživatel s deaktivovaným účtem

fikovnice napsal(a):
Jsem si jistá, že je to troll!
Nekrmit!!!

nemyslím, že troll, spíš trotl

9.1.2022 22:26
Želvounek

XXX.XXX.200.119

Jsme po rezonanci hlavy, negativní. Prý se jedná o behaviorální problém a doporučili nám vysadit i Tramal.

Po narkóze opět chodil šest hodin v kuse, jak si lehnul, hned vyskočil. Za mne jsou to záda, jeho to evidentně bolí při ležení, tam ho musí něco dráždit v páteřním kanále. Co byste dělali Vy na mém místě? Venku krásně chodí ve sněhu a doma mručí skoro nonstop, do toho si přelehává a spí čím dál míň. Mě už to začíná ubíjet, v jednu ráno jdeme spát a po šesté mě budí mručením a to má v sobě Tramal. A veterinář tvrdí, že je prostě starý, ještě nás chválí, jak krásně chodí.

Klidový režim žádný efekt neměl, celé léto jsme se váleli před barákem u lavičky, to ještě vydržel klidně ležet a v noci spát. O plyšáky si přetahuje vleže a klacky nenosí, ale okusuje.

Taky mám zkušenosti se psy, byli samá choroba, ale tohle je fakt psycho.

9.1.2022 23:57
fikovnice

XXX.XXX.133.118

Želvounek napsal(a):
Jsme po rezonanci hlavy, negativní. Prý se jedná o behaviorální problém a doporučili nám vysadit i Tramal.

Po narkóze opět chodil šest hodin v kuse, jak si lehnul, hned vyskočil. Za mne jsou to záda, jeho to evidentně bolí při ležení, tam ho musí něco dráždit v páteřním kanále. Co byste dělali Vy na mém místě? Venku krásně chodí ve sněhu a doma mručí skoro nonstop, do toho si přelehává a spí čím dál míň. Mě už to začíná ubíjet, v jednu ráno jdeme spát a po šesté mě budí mručením a to má v sobě Tramal. A veterinář tvrdí, že je prostě starý, ještě nás chválí, jak krásně chodí.

Klidový režim žádný efekt neměl, celé léto jsme se váleli před barákem u lavičky, to ještě vydržel klidně ležet a v noci spát. O plyšáky si přetahuje vleže a klacky nenosí, ale okusuje.

Taky mám zkušenosti se psy, byli samá choroba, ale tohle je fakt psycho.

Co bychom udělali???

Vložte sem video Vašeho mručícího psa, pak se uvidí.

otázka

10.1.2022 08:52
otázka

XXX.XXX.230.195

Nemáte z toho taky pocit, že cvok je majitel? Ono to snad má i odborný název masthausenův syndrom nebo tak něco. Měla jsem před lety kolegyni, která takhle nechávala neustále vyšetřovat a dokola operovat svoji jezevčici, doslova se chlubila 42 operacemi. Ten pes měl smůlu, že našla veterináře, kterej byl k tomu ochotnej. Pak měl jednou dovolenou a zastupující veterinář fenu na místě utratil. Vřeštěla prý na něj, že ho dá k soudu a on jí řekl, že on jí taky, ale za týrání. Brzy na to si bohužel pořídila štěně a rychle to začalo znovu.
Nepodporujte toho magora konverzací. Ta ženská nám v práci podobná story vyprávěla pořád a čím víc na ni člověk reagoval, tím přitvrzovala. I nadávání je pro tyhle cvoky odměna, baží po pozornosti i kdyby byla negativní.

Uživatel s deaktivovaným účtem

10.1.2022 09:28
Uživatel s deaktivovaným účtem

otázka napsal(a):
Nemáte z toho taky pocit, že cvok je majitel? Ono to snad má i odborný název masthausenův syndrom nebo tak něco. Měla jsem před lety kolegyni, která takhle nechávala neustále vyšetřovat a dokola operovat svoji jezevčici, doslova se chlubila 42 operacemi. Ten pes měl smůlu, že našla veterináře, kterej byl k tomu ochotnej. Pak měl jednou dovolenou a zastupující veterinář fenu na místě utratil. Vřeštěla prý na něj, že ho dá k soudu a on jí řekl, že on jí taky, ale za týrání. Brzy na to si bohužel pořídila štěně a rychle to začalo znovu.
Nepodporujte toho magora konverzací. Ta ženská nám v práci podobná story vyprávěla pořád a čím víc na ni člověk reagoval, tím přitvrzovala. I nadávání je pro tyhle cvoky odměna, baží po pozornosti i kdyby byla negativní.

Proboha a proč tomu týrání někdo nezabránil a babu nenahlásil i s veterinářem, který toho psa dokola operoval? Proč to nehlásil ten zastupující veterinář? Já bych jí asi dala normálně přes držku

Uživatel s deaktivovaným účtem

10.1.2022 09:30
Uživatel s deaktivovaným účtem

otázka napsal(a):
Nemáte z toho taky pocit, že cvok je majitel? Ono to snad má i odborný název masthausenův syndrom nebo tak něco. Měla jsem před lety kolegyni, která takhle nechávala neustále vyšetřovat a dokola operovat svoji jezevčici, doslova se chlubila 42 operacemi. Ten pes měl smůlu, že našla veterináře, kterej byl k tomu ochotnej. Pak měl jednou dovolenou a zastupující veterinář fenu na místě utratil. Vřeštěla prý na něj, že ho dá k soudu a on jí řekl, že on jí taky, ale za týrání. Brzy na to si bohužel pořídila štěně a rychle to začalo znovu.
Nepodporujte toho magora konverzací. Ta ženská nám v práci podobná story vyprávěla pořád a čím víc na ni člověk reagoval, tím přitvrzovala. I nadávání je pro tyhle cvoky odměna, baží po pozornosti i kdyby byla negativní.

Munchausenův (neumím dát přehlasované u). Ale jinak máte asi pravdu. Zadavatel(ka) potřebuje být chválen(a) a poplácávan(a) po ramenou, jak úžasně se o psa stará. Vždyť už do něj investoval(a) 120 000! A nakonec se zjistilo, že má behavoriální problém a Tramal netřeba. No není to k vzteku?

Uživatel s deaktivovaným účtem

10.1.2022 09:33
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Proboha a proč tomu týrání někdo nezabránil a babu nenahlásil i s veterinářem, který toho psa dokola operoval? Proč to nehlásil ten zastupující veterinář? Já bych jí asi dala normálně přes držku

Myslím, že tohle se dost blbě prokazuje. Můžete nahlásit veterináře, který evidentně zvrzal léčbu. To by asi Komora řešila. Ale dokázat, že operace byly zbytečné, je horší. A pokud není žalobce...

otázka

10.1.2022 12:00
otázka

XXX.XXX.230.195

Já si taky myslím, že tohle se špatně prokazuje. Vemte si, že se tu řešili psi týraní hladem, špínou, všemi možnými způsoby a nic nebo za dlouho. Tady byl pes, se zdánlivě milující paničkou, krmený vip stravou. To že má rozřezaný všechno možný, vyřezaný uši zevnitř atd, se dá všechno odůvodnit, zvlášť když máte za zadkem veterináře, co vám v tom pomůže.

Uživatel s deaktivovaným účtem

10.1.2022 12:01
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Myslím, že tohle se dost blbě prokazuje. Můžete nahlásit veterináře, který evidentně zvrzal léčbu. To by asi Komora řešila. Ale dokázat, že operace byly zbytečné, je horší. A pokud není žalobce...

Opravdu se 42 zbytečných operací těžko prokazuje? Přece kdyby se někdo začal tímto zabývat, tak se musí dobrat pravdy. Když ten zastupující veterinář tu fenu uspal, tak musel vidět, že je to týrání, proč jen vyhrožoval, že babu nahlásí, proč to rovnou neudělal? Veterinář nemá povinnost hlásit podezření na týrání? Kór ještě když si pak baba pořídí další štěně, které zase mrzačí? Ptám se, protože to nevím.
Mě tyhle věci strašně rozčilují, je mi z toho na zvracení a to doslova.

10.1.2022 12:20
fikovnice

XXX.XXX.135.123

otázka napsal(a):
Nemáte z toho taky pocit, že cvok je majitel? Ono to snad má i odborný název masthausenův syndrom nebo tak něco. Měla jsem před lety kolegyni, která takhle nechávala neustále vyšetřovat a dokola operovat svoji jezevčici, doslova se chlubila 42 operacemi. Ten pes měl smůlu, že našla veterináře, kterej byl k tomu ochotnej. Pak měl jednou dovolenou a zastupující veterinář fenu na místě utratil. Vřeštěla prý na něj, že ho dá k soudu a on jí řekl, že on jí taky, ale za týrání. Brzy na to si bohužel pořídila štěně a rychle to začalo znovu.
Nepodporujte toho magora konverzací. Ta ženská nám v práci podobná story vyprávěla pořád a čím víc na ni člověk reagoval, tím přitvrzovala. I nadávání je pro tyhle cvoky odměna, baží po pozornosti i kdyby byla negativní.

Myslíte Munchhausenův syndrom v zastoupení? (přehlasované "u")
Ano, to se občas děje, nejhorší je ten dovětek "v zastoupení", tj. když to osoba praktikuje třeba na svém dítěti... Jestli je znám takový případ z veterinární praxe, nevím, ale ty z humánní praxe, jsou opravdu otřesné!

10.1.2022 12:20
fikovnice

XXX.XXX.135.123

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Munchausenův (neumím dát přehlasované u). Ale jinak máte asi pravdu. Zadavatel(ka) potřebuje být chválen(a) a poplácávan(a) po ramenou, jak úžasně se o psa stará. Vždyť už do něj investoval(a) 120 000! A nakonec se zjistilo, že má behavoriální problém a Tramal netřeba. No není to k vzteku?

Aha, "Kometo" předběhla jste mě...

10.1.2022 12:22
fikovnice

XXX.XXX.135.123

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Munchausenův (neumím dát přehlasované u). Ale jinak máte asi pravdu. Zadavatel(ka) potřebuje být chválen(a) a poplácávan(a) po ramenou, jak úžasně se o psa stará. Vždyť už do něj investoval(a) 120 000! A nakonec se zjistilo, že má behavoriální problém a Tramal netřeba. No není to k vzteku?

A vůbec, dává se psům na bolest tramadol? On je to takový divný opioid, tak mě to poněkud překvapuje... Mimochodem na neuropatickou bolest příliš nefunguje...

Uživatel s deaktivovaným účtem

10.1.2022 12:28
Uživatel s deaktivovaným účtem

fikovnice napsal(a):
A vůbec, dává se psům na bolest tramadol? On je to takový divný opioid, tak mě to poněkud překvapuje... Mimochodem na neuropatickou bolest příliš nefunguje...

Ve veterině se dává Tralieve nebo jak se to jmenuje.

Uživatel s deaktivovaným účtem

10.1.2022 12:30
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Opravdu se 42 zbytečných operací těžko prokazuje? Přece kdyby se někdo začal tímto zabývat, tak se musí dobrat pravdy. Když ten zastupující veterinář tu fenu uspal, tak musel vidět, že je to týrání, proč jen vyhrožoval, že babu nahlásí, proč to rovnou neudělal? Veterinář nemá povinnost hlásit podezření na týrání? Kór ještě když si pak baba pořídí další štěně, které zase mrzačí? Ptám se, protože to nevím.
Mě tyhle věci strašně rozčilují, je mi z toho na zvracení a to doslova.

Ono u veterinářů kolega kolegu většinou nepodtrhne. Drží při sobě, stejně jako humánní.

Uživatel s deaktivovaným účtem

10.1.2022 12:31
Uživatel s deaktivovaným účtem

fikovnice napsal(a):
A vůbec, dává se psům na bolest tramadol? On je to takový divný opioid, tak mě to poněkud překvapuje... Mimochodem na neuropatickou bolest příliš nefunguje...

Moc ne.

Uživatel s deaktivovaným účtem

10.1.2022 12:33
Uživatel s deaktivovaným účtem

fikovnice napsal(a):
A vůbec, dává se psům na bolest tramadol? On je to takový divný opioid, tak mě to poněkud překvapuje... Mimochodem na neuropatickou bolest příliš nefunguje...

.Tramal mi hematolog předepsal na tu pokousanou ruku, kdy to vcetně uzlin bolelo jak čert a také vůbec nezabral ani kdysi na zlomené zápěstí....

10.1.2022 12:33
fikovnice

XXX.XXX.135.123

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ve veterině se dává Tralieve nebo jak se to jmenuje.

Aha, tak to je tramadol...
Já jsem totiž zrovna aktuálně diskutovala účinek tramadolu u neuropatické bolesti...a je prostě sporný. Nicméně, zde u zadavatele nevím, jestli vůbec nějaký pes existuje... Je to divný troll, napíše vždy tak cca jednou za 14 dní. Nechápu, co jej na tom baví!

10.1.2022 12:34
fikovnice

XXX.XXX.135.123

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
.Tramal mi hematolog předepsal na tu pokousanou ruku, kdy to vcetně uzlin bolelo jak čert a také vůbec nezabral ani kdysi na zlomené zápěstí....

No, u mě je to to jediné, co funguje...ale i tak sporně. Je to laicky řečeno divný opioid, odborně atypický opioid s vícečetným mechanismem účinku. A v ČR je hodně oblíbený a předepisovaný, teda v humánní medicíně.

otázka

10.1.2022 12:34
otázka

XXX.XXX.230.195

Jasně, je Munchhausenův syndrom v zastoupení. Vím že to poprvé snad popsali u nějaký ženský, co postupně umořila snad 6 svých dětí, než to někdo začal opravdu vyšetřovat. Tady jsem o tom našla povídání. Klidně by to mohlo sedět i na hysterku, co naštěstí nemá přístup k dětem. Nakonec, dneska si spousta lidí psy pořizuje místo dětí, holt i takhle si to ti chudáci odnáší.
https://www.reflex.cz/clanek/zajimavosti/77682/munchhausenuv-syndrom-by-proxy-kdyz-matka-zabiji-sve-dite-aby-byla-litovana.html

Uživatel s deaktivovaným účtem

10.1.2022 12:36
Uživatel s deaktivovaným účtem

fikovnice napsal(a):
Aha, tak to je tramadol...
Já jsem totiž zrovna aktuálně diskutovala účinek tramadolu u neuropatické bolesti...a je prostě sporný. Nicméně, zde u zadavatele nevím, jestli vůbec nějaký pes existuje... Je to divný troll, napíše vždy tak cca jednou za 14 dní. Nechápu, co jej na tom baví!

Já o něm slyšela v návaznosti na pooperační stavy, ale můj pes ho logicky nikdy předepsaný neměl (protože epilepsie), takže jsem se blíž nezajímala…

Ke zbytku už se radši nevyjadřuju, to nemá smysl.

10.1.2022 12:37
fikovnice

XXX.XXX.135.123

fikovnice napsal(a):
Myslíte Munchhausenův syndrom v zastoupení? (přehlasované "u")
Ano, to se občas děje, nejhorší je ten dovětek "v zastoupení", tj. když to osoba praktikuje třeba na svém dítěti... Jestli je znám takový případ z veterinární praxe, nevím, ale ty z humánní praxe, jsou opravdu otřesné!

Btw, znám takovýto případ u kojence. Matka byla s dítětem hospitalizovaná ve špitále, dítě se vůbec nelepšilo. Pak zjistili, že matka dítěti odpojovala infúze, nedávala jídlo, dokonce malému nechala kapat cosi jiného - už si to přesně nepamatuji, byl to opravdu šílený případ!

10.1.2022 12:39
fikovnice

XXX.XXX.135.123

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Já o něm slyšela v návaznosti na pooperační stavy, ale můj pes ho logicky nikdy předepsaný neměl (protože epilepsie), takže jsem se blíž nezajímala…

Ke zbytku už se radši nevyjadřuju, to nemá smysl.

No, on i pooperačně by se neměl příliš dávat. Mně jej po jedné z mých mnoha operací rvali a efekt NULA! Břicho jsem měla rozříznuté nejmíň 20cm jizvou, měli nasadit silný opioid a vykašlali se na to...:-(.

Uživatel s deaktivovaným účtem

10.1.2022 12:39
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
.Tramal mi hematolog předepsal na tu pokousanou ruku, kdy to vcetně uzlin bolelo jak čert a také vůbec nezabral ani kdysi na zlomené zápěstí....

Tak mně Tramal, později Tramadol na zlomeniny zabral. A pak jsem ho "dojídala", když mě chytla záda více než obvykle a Brufen už nestačil.

Uživatel s deaktivovaným účtem

10.1.2022 12:41
Uživatel s deaktivovaným účtem

fikovnice napsal(a):
No, on i pooperačně by se neměl příliš dávat. Mně jej po jedné z mých mnoha operací rvali a efekt NULA! Břicho jsem měla rozříznuté nejmíň 20cm jizvou, měli nasadit silný opioid a vykašlali se na to...:-(.

No jasně, ale tak je operace a operace. A vůbec, třeba se i pletu, já bohužel žádné medicínské vzdělání nemám, takže mě ber s rezervou.

10.1.2022 12:44
fikovnice

XXX.XXX.135.123

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
No jasně, ale tak je operace a operace. A vůbec, třeba se i pletu, já bohužel žádné medicínské vzdělání nemám, takže mě ber s rezervou.

Ne, nepleteš se. Dává se... A někteří dr. jej mají v oblibě. To já spíš psala, že mně jej tehdy naindikovali blbě.

Uživatel s deaktivovaným účtem

10.1.2022 12:46
Uživatel s deaktivovaným účtem

fikovnice napsal(a):
Ne, nepleteš se. Dává se... A někteří dr. jej mají v oblibě. To já spíš psala, že mně jej tehdy naindikovali blbě.

To je hrozné. U nás v nemocnici se zase “na všechno” dáva Novalgin.

10.1.2022 12:53
fikovnice

XXX.XXX.135.123

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
To je hrozné. U nás v nemocnici se zase “na všechno” dáva Novalgin.

Jj, i ten je hodně oblíbený. Ba dokonce, ještě víc. Logicky se snaží vše pořešit napřed neopiáty, a až když to nefunguje, tak jdou do nich, a ještě ne vždy do těch správných. Ono asi co špitál, tak mají zaužívaný úzus na pooperační stavy, takže jsem po stejné operaci zažila aplikaci tramadolu, jinde morfinu a ještě jinde piritramidu (a ten by měl být number one na pooperační stavy).

Uživatel s deaktivovaným účtem

10.1.2022 13:13
Uživatel s deaktivovaným účtem

otázka napsal(a):
Jasně, je Munchhausenův syndrom v zastoupení. Vím že to poprvé snad popsali u nějaký ženský, co postupně umořila snad 6 svých dětí, než to někdo začal opravdu vyšetřovat. Tady jsem o tom našla povídání. Klidně by to mohlo sedět i na hysterku, co naštěstí nemá přístup k dětem. Nakonec, dneska si spousta lidí psy pořizuje místo dětí, holt i takhle si to ti chudáci odnáší.
https://www.reflex.cz/clanek/zajimavosti/77682/munchhausenuv-syndrom-by-proxy-kdyz-matka-zabiji-sve-dite-aby-byla-litovana.html

A nesedělo by to i na případ toho medika, co dělal pokusy na svým psovi a tvrdil, že ho léčil?

10.1.2022 13:17
fikovnice

XXX.XXX.135.123

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
A nesedělo by to i na případ toho medika, co dělal pokusy na svým psovi a tvrdil, že ho léčil?

Přesně na něj jsem myslela, když jsem sem psala příspěvek o Munchhausenovi. Nevím, těžko říct. Každopádně magor!

10.1.2022 13:18
fikovnice

XXX.XXX.135.123

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
A nesedělo by to i na případ toho medika, co dělal pokusy na svým psovi a tvrdil, že ho léčil?

Když jsem to četla v médiích, vybavil se mi Mengele...

otázka

10.1.2022 14:13
otázka

XXX.XXX.230.195

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
A nesedělo by to i na případ toho medika, co dělal pokusy na svým psovi a tvrdil, že ho léčil?

Možný to je, ale mám pocit , že tahle porucha by se měla týkat hlavně ženských.
Na druhou stranu, v tom článku co jsem sem dala odkaz, píší, že i když obětmi jsou obvykle děti, už zaznamenali případy týrání starých lidí a domácích mazlíčků. Oběť prostě musí trpět, aby šla dokola zachraňovat. Takže určitě se okolo nás tihle cvoci pohybují a nejspíš v hojnějším počtu než by kdo čekal. Přijde se jen na nejkřiklavější případy. Co vím, tak záludné na tom je, že péče je zdánlivě příkladná.

Uživatel s deaktivovaným účtem

10.1.2022 14:48
Uživatel s deaktivovaným účtem

fikovnice napsal(a):
No, u mě je to to jediné, co funguje...ale i tak sporně. Je to laicky řečeno divný opioid, odborně atypický opioid s vícečetným mechanismem účinku. A v ČR je hodně oblíbený a předepisovaný, teda v humánní medicíně.

..no mně nepomohl, tak neberu...

Uživatel s deaktivovaným účtem

10.1.2022 14:51
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Tak mně Tramal, později Tramadol na zlomeniny zabral. A pak jsem ho "dojídala", když mě chytla záda více než obvykle a Brufen už nestačil.

..mně ne, tak jsem to vrátila do lékárny....

11.1.2022 09:48
arosek

XXX.XXX.130.20

Želvounek napsal(a):
Jsme po rezonanci hlavy, negativní. Prý se jedná o behaviorální problém a doporučili nám vysadit i Tramal.

Po narkóze opět chodil šest hodin v kuse, jak si lehnul, hned vyskočil. Za mne jsou to záda, jeho to evidentně bolí při ležení, tam ho musí něco dráždit v páteřním kanále. Co byste dělali Vy na mém místě? Venku krásně chodí ve sněhu a doma mručí skoro nonstop, do toho si přelehává a spí čím dál míň. Mě už to začíná ubíjet, v jednu ráno jdeme spát a po šesté mě budí mručením a to má v sobě Tramal. A veterinář tvrdí, že je prostě starý, ještě nás chválí, jak krásně chodí.

Klidový režim žádný efekt neměl, celé léto jsme se váleli před barákem u lavičky, to ještě vydržel klidně ležet a v noci spát. O plyšáky si přetahuje vleže a klacky nenosí, ale okusuje.

Taky mám zkušenosti se psy, byli samá choroba, ale tohle je fakt psycho.

Tak znovu ...

Pokud je to pro vas psycho, dejte ho nekomu, kdo se o nej postara a psycho to pro nej nebude nebude.

Nebo - pokud mate podezreni na nespecificke silne bolesti zad, ktere nejsou odhalitelna zadnym vysetrenim a resitelna zadnymi leky, nechte ho uspat at se netrapi. Asi by se vam taky nelibilo zit permanentne s chronickou bolesti, bez vyhlidky na zlepseni.

Uživatel s deaktivovaným účtem

11.1.2022 10:15
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Tak mně Tramal, později Tramadol na zlomeniny zabral. A pak jsem ho "dojídala", když mě chytla záda více než obvykle a Brufen už nestačil.

Když jsem před dvěma lety skončila s prvním ústřelem na pohotovosti, kde mi kromě protizánětlivého léku nedali vůbec nic, napsal mi druhý den můj obvoďák Foxis (tramadol s paracetamolem) - po první tabletě neuvěřitelná úleva, po druhé jsem si málem volala záchranku. Strašně mi tlouklo srdce, nemohla jsem dýchat, prostě paráda. Moc jiných léků mi na takovou bolest zad nezabírá - ještě tak trochu Nimesil. A to nemluvím o tom, že když jsem se po ortopedické operaci probudila, bohužel se nechtěně zjistilo, že nějakým způsobem nejsem vnímavá k morfinu. Těch 15 minut šílených bolestí bych nepřála nikomu.

Uživatel s deaktivovaným účtem

11.1.2022 13:19
Uživatel s deaktivovaným účtem

arosek napsal(a):
Tak znovu ...

Pokud je to pro vas psycho, dejte ho nekomu, kdo se o nej postara a psycho to pro nej nebude nebude.

Nebo - pokud mate podezreni na nespecificke silne bolesti zad, ktere nejsou odhalitelna zadnym vysetrenim a resitelna zadnymi leky, nechte ho uspat at se netrapi. Asi by se vam taky nelibilo zit permanentne s chronickou bolesti, bez vyhlidky na zlepseni.

Ale pes přece žádné bolesti nemá, je to behavoriální porucha (9.1. 22 26)

11.1.2022 13:20
rapotacka11

XXX.XXX.224.124

Ani Želvouně?

12.1.2022 11:24
arosek

XXX.XXX.60.11

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ale pes přece žádné bolesti nemá, je to behavoriální porucha (9.1. 22 26)

Behavioralni porchu bych v tomhle pripade hledala na druhem konci voditka. A odsira to pes :(

Uživatel s deaktivovaným účtem

12.1.2022 13:01
Uživatel s deaktivovaným účtem

arosek napsal(a):
Behavioralni porchu bych v tomhle pripade hledala na druhem konci voditka. A odsira to pes :(

To tady všichni víme.

12.1.2022 13:07
rapotacka11

XXX.XXX.224.124

efe
Těch 15 minut šílených bolestí bych nepřála nikomu.

Ani tý želvouně?
Já jo a víc.

Uživatel s deaktivovaným účtem

12.1.2022 13:22
Uživatel s deaktivovaným účtem

rapotacka11 napsal(a):
efe
Těch 15 minut šílených bolestí bych nepřála nikomu.

Ani tý želvouně?
Já jo a víc.

agreed

9.3.2022 17:56
Želvounek

XXX.XXX.123.10

Hezky jste se tady rozepsali.

S diagnostikou jsme skončili, dle mého názoru jsou to evidentně záda. Ono to vypadá, že ho to hlavně bolí když leží. Po poslední narkóze si chtěl lehnout, ale hned vyskočil, tak to bylo krásně vidět. Tohle je šílený. Spí čím dál méně, nevydrží delší dobu ležet(pokud nespí), neustále se protahuje/vyvaluje, na všechno štěká, doma mručí a chodit odmítá, max. si obejde popelnice. Večer se nažere, lehne si a olizuje pelech, min. psychicky je ten pes v háji. Bohužel má asi smůlu, že není ochrnutý a může chodit. Ta bolest nebude extrémní, jak se to ale táhne dva roky a on špatně snáší bolest, dochází zřejmě ke změnám na psychice. To prospané léto před dvěma lety byl asi počátek.
Zítra si budu domlouvat konzultaci na jiném pracovišti, jestli mám pravdu, tak už to hraničí s týráním. Takhle se starý pes nechová. Uvidím jak se vyjádří, je to pes paničky, klidně pošlu udání na OÚ. Co je mi platné, že může chodit, když nevydrží ležet a spát. Předtím jsme měli šarpejku s výrůstky na páteři, sice moc nechodila, ale alespoň mohla v klidu spát a zabírali jí léky.

Pokud žere tak je to prý dobré, podle mne ale kastrovaný zlaťák bude žrát furt.

Uživatel s deaktivovaným účtem

9.3.2022 20:17
Uživatel s deaktivovaným účtem

…tak už to hraničí s týráním…


No nene, po 3/4 roce a více než stu reakcí tady, to začíná docházet? A teď chcete potlesk nebo co?

9.3.2022 20:40
rapotacka11

XXX.XXX.224.124

Samozřejmě, chce.
Je to ÚCH YL.

Uživatel s deaktivovaným účtem

9.3.2022 20:55
Uživatel s deaktivovaným účtem

rapotacka11 napsal(a):
Samozřejmě, chce.
Je to ÚCH YL.

..ja bych řekla že má výhřez mozku...

Uživatel s deaktivovaným účtem

9.3.2022 20:57
Uživatel s deaktivovaným účtem

Želvounek napsal(a):
Hezky jste se tady rozepsali.

S diagnostikou jsme skončili, dle mého názoru jsou to evidentně záda. Ono to vypadá, že ho to hlavně bolí když leží. Po poslední narkóze si chtěl lehnout, ale hned vyskočil, tak to bylo krásně vidět. Tohle je šílený. Spí čím dál méně, nevydrží delší dobu ležet(pokud nespí), neustále se protahuje/vyvaluje, na všechno štěká, doma mručí a chodit odmítá, max. si obejde popelnice. Večer se nažere, lehne si a olizuje pelech, min. psychicky je ten pes v háji. Bohužel má asi smůlu, že není ochrnutý a může chodit. Ta bolest nebude extrémní, jak se to ale táhne dva roky a on špatně snáší bolest, dochází zřejmě ke změnám na psychice. To prospané léto před dvěma lety byl asi počátek.
Zítra si budu domlouvat konzultaci na jiném pracovišti, jestli mám pravdu, tak už to hraničí s týráním. Takhle se starý pes nechová. Uvidím jak se vyjádří, je to pes paničky, klidně pošlu udání na OÚ. Co je mi platné, že může chodit, když nevydrží ležet a spát. Předtím jsme měli šarpejku s výrůstky na páteři, sice moc nechodila, ale alespoň mohla v klidu spát a zabírali jí léky.

Pokud žere tak je to prý dobré, podle mne ale kastrovaný zlaťák bude žrát furt.

Takže to celou dobu nebyl váš pes, ale nějaké paničky? Vy jste opravdu případ. Pro psychiatra. Co že jste se po dvou měsících ozval(a)?

9.3.2022 21:04
vlasta1

XXX.XXX.8.27

Tak jsem si to tady pročet a zarazilo mě, že převážně podle niku je tzv. něžné pohlaví takové rázné.
Měl jsem psa 11 roku a onemocněl. Když už jsem se rozhodl pro utracení a jel k vetoj, tak jsem se tam v dobré víře nechal ukecat, že je ještě brzo a že zkusíme to a to.
Dodnes mě mrzí ze jsem na jeho radu dal. Nějací MVDr. jsou potvory a opravdu jim jde jen o kasičku. Už k němu v životě nepůjdu.
Chtěl jsem říct, že bych taky udělal vše pro prodlouženi jeho života. Ale můj jenom ležel nekňučel a spal.

Uživatel s deaktivovaným účtem

9.3.2022 21:09
Uživatel s deaktivovaným účtem

vlasta1 napsal(a):
Tak jsem si to tady pročet a zarazilo mě, že převážně podle niku je tzv. něžné pohlaví takové rázné.
Měl jsem psa 11 roku a onemocněl. Když už jsem se rozhodl pro utracení a jel k vetoj, tak jsem se tam v dobré víře nechal ukecat, že je ještě brzo a že zkusíme to a to.
Dodnes mě mrzí ze jsem na jeho radu dal. Nějací MVDr. jsou potvory a opravdu jim jde jen o kasičku. Už k němu v životě nepůjdu.
Chtěl jsem říct, že bych taky udělal vše pro prodlouženi jeho života. Ale můj jenom ležel nekňučel a spal.

Opravdu jste pročet všechny příspěvky? A želvounek vám připadá normální a my (něžné pohlaví) rázné?

9.3.2022 21:14
vlasta1

XXX.XXX.8.27

ne ne ten se tady baví

9.3.2022 21:14
vlasta1

XXX.XXX.8.27

nebo kecá

9.3.2022 22:56
fikovnice

XXX.XXX.68.47

rapotacka11 napsal(a):
Samozřejmě, chce.
Je to ÚCH YL.

Je to troll...dle mě.
Nechápu vždy odmlčení se na xy týdnů a pak napsání něčeho, co je jasné, že lidi nase.e!

9.3.2022 22:57
fikovnice

XXX.XXX.68.47

vlasta1 napsal(a):
Tak jsem si to tady pročet a zarazilo mě, že převážně podle niku je tzv. něžné pohlaví takové rázné.
Měl jsem psa 11 roku a onemocněl. Když už jsem se rozhodl pro utracení a jel k vetoj, tak jsem se tam v dobré víře nechal ukecat, že je ještě brzo a že zkusíme to a to.
Dodnes mě mrzí ze jsem na jeho radu dal. Nějací MVDr. jsou potvory a opravdu jim jde jen o kasičku. Už k němu v životě nepůjdu.
Chtěl jsem říct, že bych taky udělal vše pro prodlouženi jeho života. Ale můj jenom ležel nekňučel a spal.

Četl jste to DUKLADNĚ? ;-)
Ten člověk si vymýšlí a chce rozpoutat flame - jediný jeho zájem!

6.4.2022 22:42
Želvounek

XXX.XXX.25.181

Kéž bych si vymýšlel. Jsou to záda, může chodit, ale nevydrží ležet a spát, ta bolest je permanentní. Zítra budu posílat dokumentaci ještě na jiné pracoviště. Nebudu se dívat jak mi vlastní pes venku zalézá do křoví a doma olizuje pelech. Počátek byl před dvěma lety jak mi prospal celé léto, zpětně to dává smysl. Panička je bohužel jiného názoru, naštěstí po dvou letech mručení je mi to už jedno, takže na ní klidně pošlu udání, at se vyjádří ještě někdo jiný. Je to v háji

7.4.2022 10:36
fikovnice

XXX.XXX.68.26

Želvounek napsal(a):
Kéž bych si vymýšlel. Jsou to záda, může chodit, ale nevydrží ležet a spát, ta bolest je permanentní. Zítra budu posílat dokumentaci ještě na jiné pracoviště. Nebudu se dívat jak mi vlastní pes venku zalézá do křoví a doma olizuje pelech. Počátek byl před dvěma lety jak mi prospal celé léto, zpětně to dává smysl. Panička je bohužel jiného názoru, naštěstí po dvou letech mručení je mi to už jedno, takže na ní klidně pošlu udání, at se vyjádří ještě někdo jiný. Je to v háji

Nechcete už přestat zde s psaním těch litanií a především s trápením Vašeho psa, existuje-li vůbec nějaký?

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.4.2022 11:13
Uživatel s deaktivovaným účtem

fikovnice napsal(a):
Nechcete už přestat zde s psaním těch litanií a především s trápením Vašeho psa, existuje-li vůbec nějaký?

Pozor - teď jsme se po roce dozvěděli, že pes vlastně jeho vůbec není!

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.4.2022 16:04
Uživatel s deaktivovaným účtem

Želvounek napsal(a):
Kéž bych si vymýšlel. Jsou to záda, může chodit, ale nevydrží ležet a spát, ta bolest je permanentní. Zítra budu posílat dokumentaci ještě na jiné pracoviště. Nebudu se dívat jak mi vlastní pes venku zalézá do křoví a doma olizuje pelech. Počátek byl před dvěma lety jak mi prospal celé léto, zpětně to dává smysl. Panička je bohužel jiného názoru, naštěstí po dvou letech mručení je mi to už jedno, takže na ní klidně pošlu udání, at se vyjádří ještě někdo jiný. Je to v háji

Čí ten pes teda vlastně je? Nejste vy Játy?

26.5.2022 20:37
Želvounek

XXX.XXX.244.41

Nenadávejte mi, že nic nedělám. Byli jsme u dvou specialistů, oba tvrdili, že je to stařecká demence. Bohužel pes tvrdí něco jiného, třeba předevčírem v jednu ráno, když mi pobíhal před barákem sem tam a zadýchaval se bolestí. Já už mám vysoký tlak, žaludeční vředy a od psychiatra antidepresiva. A je to akorát čím dál horší.

Dneska jsme změnili medikaci a jestli se to nezlepší, budu po neděli tlačit na utracení. Nebudu se dívat jak se mi zadýchává bolestí. Pes je bohužel přítelkyně.

26.5.2022 21:10
odberryho

XXX.XXX.62.54

Želvounek napsal(a):
Nenadávejte mi, že nic nedělám. Byli jsme u dvou specialistů, oba tvrdili, že je to stařecká demence. Bohužel pes tvrdí něco jiného, třeba předevčírem v jednu ráno, když mi pobíhal před barákem sem tam a zadýchaval se bolestí. Já už mám vysoký tlak, žaludeční vředy a od psychiatra antidepresiva. A je to akorát čím dál horší.

Dneska jsme změnili medikaci a jestli se to nezlepší, budu po neděli tlačit na utracení. Nebudu se dívat jak se mi zadýchává bolestí. Pes je bohužel přítelkyně.

Beztak ten pes neexistuje. Opakovaně jste byl žádán o vložení videa s mručením, ale to se těžko dělá, když je pes vymyšlený.

26.5.2022 21:21
fikovnice

XXX.XXX.132.66

odberryho napsal(a):
Beztak ten pes neexistuje. Opakovaně jste byl žádán o vložení videa s mručením, ale to se těžko dělá, když je pes vymyšlený.

Víte, co jsem v první chvíli myslela? Že ta poslední věta "Pes je bohužel přítelkyně" je myšlena tak, že pes = přítelkyně. V tom kontextu mi ovšem sdělení, že "Želvounek" bude tlačit na jeho/její utracení, přišlo poněkud zvláštní...

Uživatel s deaktivovaným účtem

27.5.2022 07:53
Uživatel s deaktivovaným účtem

se vložím teda tak trošku mimo, časové, jen poznámky :

"Mě už to začíná ubíjet, v jednu ráno jdeme spát a po šesté mě budí mručením"
on v noci tak hezky a dlouho spí?
závidím...... (můj pes je zdráv)

a k tomu neklidu v leže - opět to může být známka kardiologického problému, zavodnění

Uživatel s deaktivovaným účtem

27.5.2022 09:22
Uživatel s deaktivovaným účtem

Želvounek napsal(a):
Nenadávejte mi, že nic nedělám. Byli jsme u dvou specialistů, oba tvrdili, že je to stařecká demence. Bohužel pes tvrdí něco jiného, třeba předevčírem v jednu ráno, když mi pobíhal před barákem sem tam a zadýchaval se bolestí. Já už mám vysoký tlak, žaludeční vředy a od psychiatra antidepresiva. A je to akorát čím dál horší.

Dneska jsme změnili medikaci a jestli se to nezlepší, budu po neděli tlačit na utracení. Nebudu se dívat jak se mi zadýchává bolestí. Pes je bohužel přítelkyně.

Hle, želvounek je zpátky! Neuvěřitelné.

Uživatel s deaktivovaným účtem

27.5.2022 09:24
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
se vložím teda tak trošku mimo, časové, jen poznámky :

"Mě už to začíná ubíjet, v jednu ráno jdeme spát a po šesté mě budí mručením"
on v noci tak hezky a dlouho spí?
závidím...... (můj pes je zdráv)

a k tomu neklidu v leže - opět to může být známka kardiologického problému, zavodnění

To je jedno. Želvounek se tady v nepravidelných intervalech objevuje, aby rozproudil diskuzi. Žádný pes není.

27.5.2022 22:18
Želvounek

XXX.XXX.241.99

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
To je jedno. Želvounek se tady v nepravidelných intervalech objevuje, aby rozproudil diskuzi. Žádný pes není.

Kéž by to tak bylo.

Včera jsme byli na kontrole, jsou to opravdu záda. Má v sobě Librelu a ode dneška dostává Gabapentin. Je to lepší, během víkendu se uvidí. Tím už jsme definitivně vyčerpali možnosti medikace. Jestli se mi i nadále bude přes den zadýchávat a lézt do křoví, tak už to fakt nedám.

27.5.2022 22:22
fikovnice

XXX.XXX.133.124

Želvounek napsal(a):
Kéž by to tak bylo.

Včera jsme byli na kontrole, jsou to opravdu záda. Má v sobě Librelu a ode dneška dostává Gabapentin. Je to lepší, během víkendu se uvidí. Tím už jsme definitivně vyčerpali možnosti medikace. Jestli se mi i nadále bude přes den zadýchávat a lézt do křoví, tak už to fakt nedám.

Víte co? Vezměte si ten gabapentin sám - on má i sedativní účinky!

28.5.2022 23:34
Želvounek

XXX.XXX.136.208

fikovnice napsal(a):
Víte co? Vezměte si ten gabapentin sám - on má i sedativní účinky!

Možná má, ale u něj bohužel moc nefunguje. Jak byste to řešila vy?

Dneska byl další hororový den. V pondělí se budu objednávat na další konzultaci, ať se vyjádří veterinář, za mne je to dlouhodobě neúnosné. Je to i psychika, dva roky ho držíme v bolesti.

28.5.2022 23:48
fikovnice

XXX.XXX.132.255

Želvounek napsal(a):
Možná má, ale u něj bohužel moc nefunguje. Jak byste to řešila vy?

Dneska byl další hororový den. V pondělí se budu objednávat na další konzultaci, ať se vyjádří veterinář, za mne je to dlouhodobě neúnosné. Je to i psychika, dva roky ho držíme v bolesti.

Vložte sem video!

29.5.2022 09:28
Huskyjanina

XXX.XXX.107.230

Želvounek napsal(a):
Možná má, ale u něj bohužel moc nefunguje. Jak byste to řešila vy?

Dneska byl další hororový den. V pondělí se budu objednávat na další konzultaci, ať se vyjádří veterinář, za mne je to dlouhodobě neúnosné. Je to i psychika, dva roky ho držíme v bolesti.

Pokud má pes takový bolesti, že to už nezvládají léky, tak nechte tu plotýnku operovat a nebo ho spíš uspete.

29.5.2022 10:52
Želvounek

XXX.XXX.168.237

Spíš na léky vůbec nereaguje. Jinak jsem stejného názoru. Neustále si přelehává, projít se s ním nemůžu, pak už se mi zbytek dne i zadýchává bolestí. Sice teď v noci spí, ale jinak je to nanic.

29.5.2022 10:55
odberryho

XXX.XXX.24.98

Želvounek napsal(a):
Spíš na léky vůbec nereaguje. Jinak jsem stejného názoru. Neustále si přelehává, projít se s ním nemůžu, pak už se mi zbytek dne i zadýchává bolestí. Sice teď v noci spí, ale jinak je to nanic.

Takže žádné video....hmmm

29.5.2022 11:01
rapotacka11

XXX.XXX.225.176

Jaký video, proč?
Ukájí se tady u snaživek a ještě dlouho bude .

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.5.2022 11:01
Uživatel s deaktivovaným účtem

Jste lhář a nemocný. Najděte si psychiatra a toho psa nechte jít.
https://www.facebook.com/photo/?fbid=8164165136942407&set=a.5640871539271792

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.5.2022 21:13
Uživatel s deaktivovaným účtem

Želvounek napsal(a):
Možná má, ale u něj bohužel moc nefunguje. Jak byste to řešila vy?

Dneska byl další hororový den. V pondělí se budu objednávat na další konzultaci, ať se vyjádří veterinář, za mne je to dlouhodobě neúnosné. Je to i psychika, dva roky ho držíme v bolesti.

Dva roky ho držíte v bolesti...Ne, vy jste fakt troll.

30.5.2022 18:09
Želvounek

XXX.XXX.123.10

Na zítra jsem domluvil další konzultaci a budu se rovnou ptát na názor odborníka.

Panička tvrdí, že je starý a zadýchává se kvůli tloušťce. Ona se válí doma, já postávám od rána do večera venku. Dokud se nezadýchával a vydržel v klidu ležet tak to bylo dobrý.

30.5.2022 18:21
fikovnice

XXX.XXX.166.86

Želvounek napsal(a):
Na zítra jsem domluvil další konzultaci a budu se rovnou ptát na názor odborníka.

Panička tvrdí, že je starý a zadýchává se kvůli tloušťce. Ona se válí doma, já postávám od rána do večera venku. Dokud se nezadýchával a vydržel v klidu ležet tak to bylo dobrý.

A důvod, proč nám sem furt píšete...????

31.5.2022 22:32
Želvounek

XXX.XXX.164.4

Protože si nevím rady. Chodí, na postel vyskočí, žere a podle odborníků je to psychika. Rád bych tomu věřil, jenže jeho chování tomu absolutně neodpovídá. Alespoň že trochu reaguje na ten Gabapentin, jinak by mi zřejmě po večerech pobíhal před barákem bolestí.

4.6.2022 21:00
Želvounek

XXX.XXX.141.61

Zítra bude pohotovost a budu tlačit na utracení. Tak mi držte palce

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.6.2022 21:14
Uživatel s deaktivovaným účtem

Želvounek napsal(a):
Zítra bude pohotovost a budu tlačit na utracení. Tak mi držte palce

Roční výročí.

5.6.2022 00:37
fikovnice

XXX.XXX.134.153

Želvounek napsal(a):
Zítra bude pohotovost a budu tlačit na utracení. Tak mi držte palce

Heleďte, komenty určitého typu nepíšu ráda...
Ale nabízí se zeptat, koho pohotovost bude vyhlášena a na čí utracení budete tlačit...

Jste zvláštní troll, který se zde vyskytuje intermitentně, s několikaměsíčními pauzami. Neměla bych na Vás reagovat...ale tak, nechce se mi spát, tak mě napadlo se prostě poptat, čí že to eutanázie se to chystá...

Uživatel s deaktivovaným účtem

5.6.2022 09:08
Uživatel s deaktivovaným účtem

fikovnice napsal(a):
Heleďte, komenty určitého typu nepíšu ráda...
Ale nabízí se zeptat, koho pohotovost bude vyhlášena a na čí utracení budete tlačit...

Jste zvláštní troll, který se zde vyskytuje intermitentně, s několikaměsíčními pauzami. Neměla bych na Vás reagovat...ale tak, nechce se mi spát, tak mě napadlo se prostě poptat, čí že to eutanázie se to chystá...

To by mě taky zajímalo. Pes se trápí už rok a najednou pohotovost, kde se bude "tlačit" na utracení? Za mě je to nezpochybnitelná indikace k eutanázii. Už dávno dřív.

Uživatel s deaktivovaným účtem

5.6.2022 18:58
Uživatel s deaktivovaným účtem

fikovnice napsal(a):
Heleďte, komenty určitého typu nepíšu ráda...
Ale nabízí se zeptat, koho pohotovost bude vyhlášena a na čí utracení budete tlačit...

Jste zvláštní troll, který se zde vyskytuje intermitentně, s několikaměsíčními pauzami. Neměla bych na Vás reagovat...ale tak, nechce se mi spát, tak mě napadlo se prostě poptat, čí že to eutanázie se to chystá...

A nic. Překvapivě.

5.6.2022 21:13
fikovnice

XXX.XXX.134.226

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
A nic. Překvapivě.

Asi tak...
Teď zas za pár měsíců...

8.6.2022 20:50
Želvounek

XXX.XXX.175.51

Byli jsme tam, dostal akorát něco na zklidnění. Určitě to ještě zkusím zkonzultovat jinde. Panička u veterináře stále omílala, že je přiměřený svému věku, to je pak těžký. Normální pes přes den občas spí, nezadýchává se bolestí, nepřelehává si v pětiminutových intervalech a nechová se jako šílenec.

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.6.2022 21:29
Uživatel s deaktivovaným účtem

Želvounek napsal(a):
Byli jsme tam, dostal akorát něco na zklidnění. Určitě to ještě zkusím zkonzultovat jinde. Panička u veterináře stále omílala, že je přiměřený svému věku, to je pak těžký. Normální pes přes den občas spí, nezadýchává se bolestí, nepřelehává si v pětiminutových intervalech a nechová se jako šílenec.

Jsem se ztratila. Byli jsme tam... Komu teda ten pes patří? Paničce? To je současně i majitelka? A vy jste teda kdo? Ve vztahu k tomu psu? Pokračování telenovely...

8.6.2022 23:29
fikovnice

XXX.XXX.20.198

Želvounek napsal(a):
Byli jsme tam, dostal akorát něco na zklidnění. Určitě to ještě zkusím zkonzultovat jinde. Panička u veterináře stále omílala, že je přiměřený svému věku, to je pak těžký. Normální pes přes den občas spí, nezadýchává se bolestí, nepřelehává si v pětiminutových intervalech a nechová se jako šílenec.

Vložte to video!
Podle mě pes neexistuje...a Vy zde trollíte. Pokud se mýlím, tak se dopředu omlouvám.

12.6.2022 21:13
Želvounek

XXX.XXX.243.67

V úterý ho ještě vezmu na konzultaci jinam. Zdrojem bolesti je pohyb, dopoledne je ještě v pohodě, odpoledne a večer už se zadýchává. Tím že si neustále přelehává se to akorát zhoršuje. Je jenom zvláštní, že nemá větší problém s chůzí.

Uživatel s deaktivovaným účtem

13.6.2022 10:57
Uživatel s deaktivovaným účtem

V úterý jinam... a v sobotu zase jinam... a další týden pro změnu zas jinam...

Jasně.

Uživatel s deaktivovaným účtem

13.6.2022 11:28
Uživatel s deaktivovaným účtem

dovolím se zeptat se ještě jednou - srdce má ten pes zcela prokazatelné v pořádku?
není zavodněný?

Uživatel s deaktivovaným účtem

13.6.2022 12:57
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
dovolím se zeptat se ještě jednou - srdce má ten pes zcela prokazatelné v pořádku?
není zavodněný?

Želvounek na naše otázky neodpovídá. Jenom se potřebuje vypsat. Jak se snaží.

13.6.2022 14:32
fikovnice

XXX.XXX.132.72

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Želvounek na naše otázky neodpovídá. Jenom se potřebuje vypsat. Jak se snaží.

Já myslím, že tady už vůbec nemá smysl reagovat...

13.8.2022 16:35
Želvounek

XXX.XXX.162.104

Já to řeším. Teď už hyperventiluje od rána do noci. Máme diagnostikovanou laryngeální paralýzu, k tomu kalcifikaci plic. Hned v pondělí jdeme na konzultaci. Ano, tento stav je dlouhodobě neúnosný.

14.8.2022 10:47
fikovnice

XXX.XXX.20.198

Želvounek napsal(a):
Já to řeším. Teď už hyperventiluje od rána do noci. Máme diagnostikovanou laryngeální paralýzu, k tomu kalcifikaci plic. Hned v pondělí jdeme na konzultaci. Ano, tento stav je dlouhodobě neúnosný.


Zase jste se zastavil po čtvrt roce na kus řeči. To je od Vás hezké!

14.8.2022 13:31
Terven

XXX.XXX.110.191

fikovnice napsal(a):

Zase jste se zastavil po čtvrt roce na kus řeči. To je od Vás hezké!

Bude se zastavovat tak dlouho, dokud bude na jeho příspěvky někdo reagovat.

14.8.2022 19:12
fikovnice

XXX.XXX.139.21

Terven napsal(a):
Bude se zastavovat tak dlouho, dokud bude na jeho příspěvky někdo reagovat.

A tak já se tím bavím...
Když tu jednou za čtvrt roku napíše, tak co...nic!

Tomu, co píše, tu, předpokládám, nevěří nikdo...

15.8.2022 20:19
arosek

XXX.XXX.60.11

Želvounek napsal(a):
Já to řeším. Teď už hyperventiluje od rána do noci. Máme diagnostikovanou laryngeální paralýzu, k tomu kalcifikaci plic. Hned v pondělí jdeme na konzultaci. Ano, tento stav je dlouhodobě neúnosný.

5.6. jste vznesl prvni dotaz.
13.8. jste prisli na to, ze stav je dlouhodobe neunosny.

Netrklo vas ani mrte udajnych vysetreni u tisice a jednoho veterinare (hlavne ze vzdy hned v pondeli jdete na konzultaci), ani tisic a jedna udajna diagnoza, jedna lepsi nez druha. Takze bud mate vedeni dlouhe 2,5 mesice, nebo jste proste troll, ktery se nudi a vymysli si fiktivniho psa a fiktivni nemoci.

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.8.2022 21:09
Uživatel s deaktivovaným účtem

arosek napsal(a):
5.6. jste vznesl prvni dotaz.
13.8. jste prisli na to, ze stav je dlouhodobe neunosny.

Netrklo vas ani mrte udajnych vysetreni u tisice a jednoho veterinare (hlavne ze vzdy hned v pondeli jdete na konzultaci), ani tisic a jedna udajna diagnoza, jedna lepsi nez druha. Takze bud mate vedeni dlouhe 2,5 mesice, nebo jste proste troll, ktery se nudi a vymysli si fiktivniho psa a fiktivni nemoci.

Jenže 5.6.2021…

17.8.2022 11:10
arosek

XXX.XXX.130.20

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Jenže 5.6.2021…

Tenhle fakt uz ocividne muj mozek nedokazal zpracovat a vyplnul ...

Opravuju - 14,5 mesice.

S tim stavem a udajnejma diagnozama uz by musel bejt pes davno pod drnem.
Lepsi by ovsem bylo, kdyby "panicek" byl na psychiatrii, hezky pod dohledem.

Uživatel s deaktivovaným účtem

17.8.2022 11:35
Uživatel s deaktivovaným účtem

On ten pes naštěstí neexistuje

17.8.2022 22:47
fikovnice

XXX.XXX.132.115

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
On ten pes naštěstí neexistuje

Tak tak...
A ten troll je extrémně zvláštní. Že se fakt zastaví vždy jen tak jednou za čtvrt roku - naštěstí! Na druhou stranu, když zahlédnu jeho nick, tak si říkám, co je asi nového...

20.8.2022 22:21
Huskyjanina

XXX.XXX.107.230

Vy se tady dohadujete, že ten pes musí bejt fiktivní, po tom co tady zadavatel vypisuje. No já už bych se nedivila ničemu. Po stavech Worky, co popisuje Žínka, si říkám, že přece někdo vědomě nenechá svýho psa takhle trápit. Kolikrát se mi chce úplně brečet a je mi toho psa neskutečně líto. A pořád si říkám, že to přece neni možný. Jak může koukat na psa, kterej ani nevstane a musí mu pomoct, kterej tam naříká, aby ho přišla zvednout, kterej je úplně vyčerpanej tím štěkáním, protože se nemůže zvednout, přehřátej a dehydrovanej v těhle vedrech.........a přece to možný je a děje se to.....takže bych se vůbec nedivila, že je tady takovej další vypravěč a další nebohej pes trpí....

20.8.2022 22:30
Terven

XXX.XXX.110.191

Huskyjanina napsal(a):
Vy se tady dohadujete, že ten pes musí bejt fiktivní, po tom co tady zadavatel vypisuje. No já už bych se nedivila ničemu. Po stavech Worky, co popisuje Žínka, si říkám, že přece někdo vědomě nenechá svýho psa takhle trápit. Kolikrát se mi chce úplně brečet a je mi toho psa neskutečně líto. A pořád si říkám, že to přece neni možný. Jak může koukat na psa, kterej ani nevstane a musí mu pomoct, kterej tam naříká, aby ho přišla zvednout, kterej je úplně vyčerpanej tím štěkáním, protože se nemůže zvednout, přehřátej a dehydrovanej v těhle vedrech.........a přece to možný je a děje se to.....takže bych se vůbec nedivila, že je tady takovej další vypravěč a další nebohej pes trpí....

Worka ještě žije? Já jsem v červenci faunu pár tejdnů flákala a když jsem se vrátila zpět, žínka tu nebyla.

20.8.2022 22:39
Huskyjanina

XXX.XXX.107.230

Terven napsal(a):
Worka ještě žije? Já jsem v červenci faunu pár tejdnů flákala a když jsem se vrátila zpět, žínka tu nebyla.

Bohužel pro něj, jo. Zatoulala jsem se na kočky, když jsem hledala něco kvůli tý naší kočindě. No zas mám zkaženej večer po těch jejích popiscích .

20.8.2022 23:36
Terven

XXX.XXX.110.191

Huskyjanina napsal(a):
Bohužel pro něj, jo. Zatoulala jsem se na kočky, když jsem hledala něco kvůli tý naší kočindě. No zas mám zkaženej večer po těch jejích popiscích .

Na to už snad ani nejde nic napsat - a to jsem nahlídla jenom letmo.

Uživatel s deaktivovaným účtem

21.8.2022 11:04
Uživatel s deaktivovaným účtem

fikovnice napsal(a):

Zase jste se zastavil po čtvrt roce na kus řeči. To je od Vás hezké!

Já si taky říkala, že je čas na želvounka. Že už tady dlouho nebyl.

Uživatel s deaktivovaným účtem

21.8.2022 11:05
Uživatel s deaktivovaným účtem

Želvounek napsal(a):
Já to řeším. Teď už hyperventiluje od rána do noci. Máme diagnostikovanou laryngeální paralýzu, k tomu kalcifikaci plic. Hned v pondělí jdeme na konzultaci. Ano, tento stav je dlouhodobě neúnosný.

Je vidět, že pilně studujete.

21.8.2022 15:15
fikovnice

XXX.XXX.20.198

Huskyjanina napsal(a):
Bohužel pro něj, jo. Zatoulala jsem se na kočky, když jsem hledala něco kvůli tý naší kočindě. No zas mám zkaženej večer po těch jejích popiscích .

Ano, z vícero důvodů radím spíše na "Kočky" nechodit!

21.8.2022 15:16
fikovnice

XXX.XXX.20.198

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Já si taky říkala, že je čas na želvounka. Že už tady dlouho nebyl.

Že jo? Má takovou pravidelnou frekvenci.
Ale v jeho případě v existenci psa fakt nevěřím...i když možné je nakonec vše.

21.8.2022 22:11
odberryho

XXX.XXX.62.17

fikovnice napsal(a):
Že jo? Má takovou pravidelnou frekvenci.
Ale v jeho případě v existenci psa fakt nevěřím...i když možné je nakonec vše.

Hlavní je vždy zdůraznit, že tento stav je dlouhodobě neúnosný. To už tu bylo tolikrát, že to absolutně ztrácí kouzlo.

22.8.2022 17:42
fikovnice

XXX.XXX.20.198

odberryho napsal(a):
Hlavní je vždy zdůraznit, že tento stav je dlouhodobě neúnosný. To už tu bylo tolikrát, že to absolutně ztrácí kouzlo.

Přidejte reakci

Přidat smajlík