Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
4.8.2021 13:57
erica_mojzisova

XXX.XXX.29.174

Dobrý den, chci se zeptat, jestli je tu někdo, kdo čeká na stěně zlatého retrívra od pána z Jindřichova Hradce. Mám bohužel pouze tel.číslo ( +420 792 358 920) na které pán reagoval a před dvěma týdny volal, že odběr bude možný 18.8-20.8.
Momentálně je nedostupný a bohužel nemám email.
Pokud má někdo stejný problém prosím kontaktujte mě, pokud má někdo email, budu také ráda za zaslání. Začínám být zoufala.
V příloze fotografie z inzerátu.
Dekuji,
Mojžíšová

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.8.2021 14:20
Uživatel s deaktivovaným účtem

A o jakou chovatelskou stanici se, prosím, jedná?
Jinak seznam CHS najdete na webu KCHLS, jen nevím, jak moc je ta databáze aktuální.

4.8.2021 14:22
erica_mojzisova

XXX.XXX.29.174

Bohužel se jedná o pána, který má první štěňátka od své fenky. Není to chovná stanice.
Ale děkuji za reakci !

4.8.2021 14:25
impact

XXX.XXX.48.115

Doufám, že Vás okrade aspoň o dvacet litrů a žádný štěně nedodá. Abyste se naučila, že nemáte podporovat množitele.

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.8.2021 14:25
Uživatel s deaktivovaným účtem

"Bohužel se jedná o pána, který má první štěňátka od své fenky. Není to chovná stanice."

V tom případě bych na vašem místě byla naopak ráda, že se pán neozývá, a že tudíž máte čas najít si jiné štěně, kde budete mít přinejmenším záruku toho, že se bude jednat skutečně o zlatýho retrívra :) Což byste tady neměla.

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.8.2021 14:27
Uživatel s deaktivovaným účtem

erica_mojzisova napsal(a):
Bohužel se jedná o pána, který má první štěňátka od své fenky. Není to chovná stanice.
Ale děkuji za reakci !

Tak on má každý štěňátka od své fenky. Pokud jste ale vybírala někde v inzerci bezpapíráky, tak ho už ani nedohledáte. Zrovna jedna chovatelka GR tento týden řešila ukradené fotky svých papírových štěňat na Bazoši.

4.8.2021 14:33
Zrzavci

XXX.XXX.226.6

Já se budu opakovat, stejně jako v jiném vlákně

Zadavatelko, dobře si koupi psa bez průkazu původu (tzv. PP) rozmyslete:

https://olomoucky.denik.cz/zlociny-a-soudy/kauza-gangu-prekupniku-psu-stene-uhynulo-20210729.html

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.8.2021 16:17
Uživatel s deaktivovaným účtem

erica_mojzisova napsal(a):
Dobrý den, chci se zeptat, jestli je tu někdo, kdo čeká na stěně zlatého retrívra od pána z Jindřichova Hradce. Mám bohužel pouze tel.číslo ( +420 792 358 920) na které pán reagoval a před dvěma týdny volal, že odběr bude možný 18.8-20.8.
Momentálně je nedostupný a bohužel nemám email.
Pokud má někdo stejný problém prosím kontaktujte mě, pokud má někdo email, budu také ráda za zaslání. Začínám být zoufala.
V příloze fotografie z inzerátu.
Dekuji,
Mojžíšová

Začínám být zoufala.

Začínáte být zoufalá proč....protože jste se těšili na štěňátko a teď reálně hrozí, že žádné nebude a nebo už jste poslala zálohu??

Zadavatelko pozor na množírny....i zodpovědný člověk, kterému se stane nehoda a má třeba nakrytou fenku voříška nebo i ten člověk, co si nutně myslí, že jeho Asta je tak úžasná, že nutně musí mít alespoň jednou za život štěňata, by měl jednat seriózně, zodpovědně, s budoucími majiteli komunikovat...často posílá i fotečky, videíčka štěňátek, protože ví, že noví páníčci už se nemůžou dočkat.
A hlavně prodej štěněte probíhá standardně tak, že když si jedete pro štěně, tak vidíte maminku štěňat a sourozence, kteří ještě nebyli odebráni novými majiteli.
Vidíte je v "odchovně" nevím, jak to nazvat, tam, kde skutečně bydlí a ne, že vám jedno jediné štěně přinesou do obýváku....nedej bože předají ve dveřích nebo ještě hůře někde na parkovišti a nebo benzínce, což se ani nesmí.

Mějte na paměti, že standardně se prodej štěněte uskutečňuje s kupní smlouvou, štěňátko jde do nového domova 2x odčerveno, 1x očkováno a očipováno, což je samozřejmě potvrzeno v očkovacím průkazu.

A hlavně pokud kupujete štěňátko bez PP, tak se může stát, že vám z malého štuce nevyroste dané plemeno, že nebude čistokrevný...v tom lepším případě budete mít zdravého voříška za x tisíc, v tom horším nemocné štěňátko.

Hlavně pozor na výmluvy typu....mámu štěňat nemůžu ukázat momentálně je na veterině....pro štěně si přijeďte k mojí tetě, my zrovna nejsme doma.....těch výmluv je hromada...a většinou to značí jedno jediné...množírnu v pravém slova smyslu, tak jak si jí ve strašidelných snech představujete.

Nezapomeňte prohlídnout štěňátku oči, uši...zda je má čisté, okolí řitního otvoru, jestli něco nenaznačuje průjem.....jestli nemá nafouklé bříško, není apatické (neplést s ospalé), prohlídnout kožíšek, jestli není zablešené a pod.

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.8.2021 17:15
Uživatel s deaktivovaným účtem

erica_mojzisova napsal(a):
Dobrý den, chci se zeptat, jestli je tu někdo, kdo čeká na stěně zlatého retrívra od pána z Jindřichova Hradce. Mám bohužel pouze tel.číslo ( +420 792 358 920) na které pán reagoval a před dvěma týdny volal, že odběr bude možný 18.8-20.8.
Momentálně je nedostupný a bohužel nemám email.
Pokud má někdo stejný problém prosím kontaktujte mě, pokud má někdo email, budu také ráda za zaslání. Začínám být zoufala.
V příloze fotografie z inzerátu.
Dekuji,
Mojžíšová

Buďte ráda, že se pán "ztratil". Aspoň nenalítnete jako jiní, kteří tady pak zoufale píšou, že koupili nějaké podivné štěně a ještě navíc nemocné. Přečtěte si pozorně příspěvek od sardullah.

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.8.2021 17:16
Uživatel s deaktivovaným účtem

erica_mojzisova napsal(a):
Bohužel se jedná o pána, který má první štěňátka od své fenky. Není to chovná stanice.
Ale děkuji za reakci !

Nemá CHS...Jak říkaly naše babičky - pán bůh s námi a zlé pryč.

16.8.2021 21:02
Zlatý retrivr

XXX.XXX.179.219

Dobrý den paní Mojžíšová, mám stejnou zkušenost s tel.cislem a divnym jednáním.prosim napište mi na můj osobní email : helenherod@volny.cz kontakt na vás.zavolam vám během zítřka.Herodkova

16.8.2021 21:12
Terven

XXX.XXX.110.191

V současné době bohužel množičům nahrávají astronomické ceny papírových štěňat.
Zrovna dneska jsem potkala známou...povídala, že naší společné známé umřel pudlík. A že sháněli nového, ale narazili i na cenu 50 tisíc...a to že nedají.
Co na to říct? Poslat do útulku někoho, kdo chce pudla?
Já bych tam klidně šla, ale zas chápu, že někdo prostě chce konkrétní plemeno.
Tak snad jedině počkat, až ceny zase spadnou dolů - jinak nevím, co takovým lidem poradit. A množiči si mnou ruce.

Uživatel s deaktivovaným účtem

16.8.2021 21:47
Uživatel s deaktivovaným účtem

Terven napsal(a):
V současné době bohužel množičům nahrávají astronomické ceny papírových štěňat.
Zrovna dneska jsem potkala známou...povídala, že naší společné známé umřel pudlík. A že sháněli nového, ale narazili i na cenu 50 tisíc...a to že nedají.
Co na to říct? Poslat do útulku někoho, kdo chce pudla?
Já bych tam klidně šla, ale zas chápu, že někdo prostě chce konkrétní plemeno.
Tak snad jedině počkat, až ceny zase spadnou dolů - jinak nevím, co takovým lidem poradit. A množiči si mnou ruce.

..no jo, ale když ta vaše známá pudla mít stejně nebude, pokud bude šetřit a koupí bez PP....ja když vidím ty sídlištní skoropudly, to je děs běs...to ji vyjde nastejno a s útulném ještě ušetří....

Uživatel s deaktivovaným účtem

16.8.2021 21:47
Uživatel s deaktivovaným účtem

Terven napsal(a):
V současné době bohužel množičům nahrávají astronomické ceny papírových štěňat.
Zrovna dneska jsem potkala známou...povídala, že naší společné známé umřel pudlík. A že sháněli nového, ale narazili i na cenu 50 tisíc...a to že nedají.
Co na to říct? Poslat do útulku někoho, kdo chce pudla?
Já bych tam klidně šla, ale zas chápu, že někdo prostě chce konkrétní plemeno.
Tak snad jedině počkat, až ceny zase spadnou dolů - jinak nevím, co takovým lidem poradit. A množiči si mnou ruce.

..no jo, ale když ta vaše známá pudla mít stejně nebude, pokud bude šetřit a koupí bez PP....ja když vidím ty sídlištní skoropudly, to je děs běs...to ji vyjde nastejno a s útulném ještě ušetří....

16.8.2021 21:50
Terven

XXX.XXX.110.191

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
..no jo, ale když ta vaše známá pudla mít stejně nebude, pokud bude šetřit a koupí bez PP....ja když vidím ty sídlištní skoropudly, to je děs běs...to ji vyjde nastejno a s útulném ještě ušetří....

Jenomže to ti lidi zjistí, až když už je pozdě

Uživatel s deaktivovaným účtem

16.8.2021 21:55
Uživatel s deaktivovaným účtem

Terven napsal(a):
Jenomže to ti lidi zjistí, až když už je pozdě

..no jo no....chtělo by je vzít na procházku a ukázat jim ty jakojorky, skoropudly....ať vidí...ale ono to fakt asi nemá cenu...

Uživatel s deaktivovaným účtem

17.8.2021 07:51
Uživatel s deaktivovaným účtem

erica_mojzisova napsal(a):
Dobrý den, chci se zeptat, jestli je tu někdo, kdo čeká na stěně zlatého retrívra od pána z Jindřichova Hradce. Mám bohužel pouze tel.číslo ( +420 792 358 920) na které pán reagoval a před dvěma týdny volal, že odběr bude možný 18.8-20.8.
Momentálně je nedostupný a bohužel nemám email.
Pokud má někdo stejný problém prosím kontaktujte mě, pokud má někdo email, budu také ráda za zaslání. Začínám být zoufala.
V příloze fotografie z inzerátu.
Dekuji,
Mojžíšová

Zeptala bych se : Kolik peněz dostal předem ?
Možná, když se najdete a sečtete částky, že to bude na trestní oznámení. Ale na koho podané ?
Pak asi bude platit jediné : Za bl.bost se platí.
Třeba na té fotce někdo svá štěňátka pozná.

17.8.2021 07:53
erica_mojzisova

XXX.XXX.10.74

Je nás více, situace se bude řešit.
Všem děkuji za zprávy.

Uživatel s deaktivovaným účtem

17.8.2021 07:54
Uživatel s deaktivovaným účtem

erica_mojzisova napsal(a):
Je nás více, situace se bude řešit.
Všem děkuji za zprávy.

Prosím, napište, jak to dopadlo.

17.8.2021 08:16
janaa

XXX.XXX.38.22

Terven napsal(a):
V současné době bohužel množičům nahrávají astronomické ceny papírových štěňat.
Zrovna dneska jsem potkala známou...povídala, že naší společné známé umřel pudlík. A že sháněli nového, ale narazili i na cenu 50 tisíc...a to že nedají.
Co na to říct? Poslat do útulku někoho, kdo chce pudla?
Já bych tam klidně šla, ale zas chápu, že někdo prostě chce konkrétní plemeno.
Tak snad jedině počkat, až ceny zase spadnou dolů - jinak nevím, co takovým lidem poradit. A množiči si mnou ruce.

Hele,přesně,naši jediní sousedi mají celý život trpasličí pudlíky. Poslední fenečka jim umřela na vánoce, tak se začali ohlížet po jiné a sousedka přišla,že nejlevnější štěňata za 40,jestli je to normální. Nakonec dospěli k tomu,že tohle vyžírkovství podporovat nechtějí a počkají, až ceny půjdou zase dolů. A ony půjdou, už teď jsou vidět inzeráty na štěňata, což před půl rokem vůbec nebylo

Uživatel s deaktivovaným účtem

17.8.2021 08:30
Uživatel s deaktivovaným účtem

Přesně tak, u goldenů to bylo ještě na jaře všechno rezervovaný už před porodem, začátkem léta se začali objevovat nabídky pejsků a teď už je sem tam i i fenka. Chce to vytrvat, trh se nasytí, štěňat bude dost a ceny půjdou dolů.

Uživatel s deaktivovaným účtem

17.8.2021 08:38
Uživatel s deaktivovaným účtem

Je to tak. Kdybych nechtěla štěně po konkrétní feně, mohla jsem mít štěňata už asi ze čtyř vrhů, a to sleduji jen velmi omezené množství CHS. (Kdybych se koukala bez omezení na libovolné vrhy v rámci plemene, jistě by jich bylo o dost víc). Už to začíná opadat.

Uživatel s deaktivovaným účtem

17.8.2021 08:44
Uživatel s deaktivovaným účtem

erica_mojzisova napsal(a):
Je nás více, situace se bude řešit.
Všem děkuji za zprávy.

..a vam vůbec nevadí že by jste takovou koupi podpořila množení psů a odsuzuje feny - matky vašich vysněných štěňat k ohavnemu účelu- výrobny stenat, zivorici v otresnych podmínkách....zamyslela jste se někdy nad timto?

17.8.2021 08:49
erica_mojzisova

XXX.XXX.10.157

Prosim Vás, štěňátka zřejmě ani neexistují, nikde neuvádím informaci odkud měla být, tak přestaňte mít domněnky a názory jak bych podpořila množírny a další útočné zprávy.
Ano samozřejmě v životě bych si psa nepřevzala na benzínce atd… rozhodně chci vidět rodiče, chci poznat majitele.
Tato diskuze měla sloužit k nalezení dalších podvedených, které nechutným způsobem tento člověk využil, volal a psal do poslední chvíle. Neměl sloužit k urážkám a poučkám, myslím, že každý, kdo se spálí si chybu pamatuje.
Poškození se našli a dotyčná osoba ponese následky.
Hezký den.

Uživatel s deaktivovaným účtem

17.8.2021 09:05
Uživatel s deaktivovaným účtem

erica_mojzisova napsal(a):
Prosim Vás, štěňátka zřejmě ani neexistují, nikde neuvádím informaci odkud měla být, tak přestaňte mít domněnky a názory jak bych podpořila množírny a další útočné zprávy.
Ano samozřejmě v životě bych si psa nepřevzala na benzínce atd… rozhodně chci vidět rodiče, chci poznat majitele.
Tato diskuze měla sloužit k nalezení dalších podvedených, které nechutným způsobem tento člověk využil, volal a psal do poslední chvíle. Neměl sloužit k urážkám a poučkám, myslím, že každý, kdo se spálí si chybu pamatuje.
Poškození se našli a dotyčná osoba ponese následky.
Hezký den.

..to není urážka, to je pouze dotaz...opravdu mně to zajímá....pokud by byla stenata z ch.st., dá se vše velmi dobře dohledat....a ne nemusíte si stěně z mozky brát pouze na pumpě benzínové....už i v pěkném čistém bytě se přebírá produkt množení....no a pokud chcete vidět i rodiče a odkud stěně je, není nic snadnější napsat a domluvit si návštěvu v rodině štěňat tak poznáte i osobu pana inzerujiciho štěňata, tohle asi nenastalo.....

17.8.2021 09:12
Terven

XXX.XXX.110.191

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
..a vam vůbec nevadí že by jste takovou koupi podpořila množení psů a odsuzuje feny - matky vašich vysněných štěňat k ohavnemu účelu- výrobny stenat, zivorici v otresnych podmínkách....zamyslela jste se někdy nad timto?

Spíš podpořila jiného podvodníka - pokud pán schramstne zálohy a slehne se po něm zem, téměř jistě žádná štěňata nemá.

Uživatel s deaktivovaným účtem

17.8.2021 09:16
Uživatel s deaktivovaným účtem

erica_mojzisova napsal(a):
Prosim Vás, štěňátka zřejmě ani neexistují, nikde neuvádím informaci odkud měla být, tak přestaňte mít domněnky a názory jak bych podpořila množírny a další útočné zprávy.
Ano samozřejmě v životě bych si psa nepřevzala na benzínce atd… rozhodně chci vidět rodiče, chci poznat majitele.
Tato diskuze měla sloužit k nalezení dalších podvedených, které nechutným způsobem tento člověk využil, volal a psal do poslední chvíle. Neměl sloužit k urážkám a poučkám, myslím, že každý, kdo se spálí si chybu pamatuje.
Poškození se našli a dotyčná osoba ponese následky.
Hezký den.

Takže nakonec je to ten lepší z možných scénářů. Štěňata nejsou, nejedná se o množírnu, není ani trpící fena. Jen několik štěněte chtivých lidí přišlo o peníze a dostalo se jim poučení, že takhle se štěně nekupuje.
Docela by mě potěšilo, dozvědět se výsledek. Že byl podvodník dohledán a po zásluze "odměněn".

Uživatel s deaktivovaným účtem

17.8.2021 09:21
Uživatel s deaktivovaným účtem

Terven napsal(a):
Spíš podpořila jiného podvodníka - pokud pán schramstne zálohy a slehne se po něm zem, téměř jistě žádná štěňata nemá.

...zbytečně se paní čili a ja jim tohle vcelku přeji....a jen ať jich přibývá, alespon pochopí snad tedy, že takhle se živý tvor neporizuje.....

Uživatel s deaktivovaným účtem

17.8.2021 10:07
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
...zbytečně se paní čili a ja jim tohle vcelku přeji....a jen ať jich přibývá, alespon pochopí snad tedy, že takhle se živý tvor neporizuje.....

Já bych paní zase tak moc neodsuzovala. Komunikovala, viděla fotky......Divné je, že čím víc se kolem prodeje psů činí tanečky, čím delší se sepisují smlouvy.....tím je víc podvodníků.
Když jsme kupovali první štěně: Pro štěně jsme se rozhodli v únoru. Dohodli jsme se na plemeni. V dubnu našla kolegyně v Průboji inzerát ( o internetu se nám ani nezdálo ), 30. 4. jsme si jeli pro štěně. Byly mu bez 2 dnů dva měsíce. Před tím šel jeden dopis k chovatelce, jeden zpátky. Poseděli jsme, dostali jsme instrukce, spojení na místního poradce chovu.....Asi jsme ani žádnou smlouvu nepodepsali. Měli jsme skvělé štěně, ze skvělého chovu a nechci se plácat po rameni, ale byli jsme skvělí majitelé a fenečka se u nás měla famfárově.
Nějak se vztahy mezi lidmi divně posunuly. Že by to bylo tím, že se nemodlíme...?
A když to vezmu přes finance - cena tenkrát byla cca polovina mého měsíčního platu. Který byl půměrný.

Uživatel s deaktivovaným účtem

17.8.2021 10:31
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Já bych paní zase tak moc neodsuzovala. Komunikovala, viděla fotky......Divné je, že čím víc se kolem prodeje psů činí tanečky, čím delší se sepisují smlouvy.....tím je víc podvodníků.
Když jsme kupovali první štěně: Pro štěně jsme se rozhodli v únoru. Dohodli jsme se na plemeni. V dubnu našla kolegyně v Průboji inzerát ( o internetu se nám ani nezdálo ), 30. 4. jsme si jeli pro štěně. Byly mu bez 2 dnů dva měsíce. Před tím šel jeden dopis k chovatelce, jeden zpátky. Poseděli jsme, dostali jsme instrukce, spojení na místního poradce chovu.....Asi jsme ani žádnou smlouvu nepodepsali. Měli jsme skvělé štěně, ze skvělého chovu a nechci se plácat po rameni, ale byli jsme skvělí majitelé a fenečka se u nás měla famfárově.
Nějak se vztahy mezi lidmi divně posunuly. Že by to bylo tím, že se nemodlíme...?
A když to vezmu přes finance - cena tenkrát byla cca polovina mého měsíčního platu. Který byl půměrný.

..ja pro prvního psa NO s PP vlkosedy z pracovního spojení- můj sen - na inzerát v PPČ, byl to poslední pejsek, zavolala jsem, po domluvě jsem prijela, dala si kávu s paní chovatelkou, ukázala mi fenu - matku, cvičák na který chodí a pak jsem si mimi odvazela, kdykoli jsem potřebovala poradit, poradila....

Uživatel s deaktivovaným účtem

17.8.2021 10:39
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
..ja pro prvního psa NO s PP vlkosedy z pracovního spojení- můj sen - na inzerát v PPČ, byl to poslední pejsek, zavolala jsem, po domluvě jsem prijela, dala si kávu s paní chovatelkou, ukázala mi fenu - matku, cvičák na který chodí a pak jsem si mimi odvazela, kdykoli jsem potřebovala poradit, poradila....

No právě, kam se to všechno posunulo !

Uživatel s deaktivovaným účtem

17.8.2021 10:47
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
No právě, kam se to všechno posunulo !

..do pekel pomalu a jistě...

Uživatel s deaktivovaným účtem

17.8.2021 11:39
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Já bych paní zase tak moc neodsuzovala. Komunikovala, viděla fotky......Divné je, že čím víc se kolem prodeje psů činí tanečky, čím delší se sepisují smlouvy.....tím je víc podvodníků.
Když jsme kupovali první štěně: Pro štěně jsme se rozhodli v únoru. Dohodli jsme se na plemeni. V dubnu našla kolegyně v Průboji inzerát ( o internetu se nám ani nezdálo ), 30. 4. jsme si jeli pro štěně. Byly mu bez 2 dnů dva měsíce. Před tím šel jeden dopis k chovatelce, jeden zpátky. Poseděli jsme, dostali jsme instrukce, spojení na místního poradce chovu.....Asi jsme ani žádnou smlouvu nepodepsali. Měli jsme skvělé štěně, ze skvělého chovu a nechci se plácat po rameni, ale byli jsme skvělí majitelé a fenečka se u nás měla famfárově.
Nějak se vztahy mezi lidmi divně posunuly. Že by to bylo tím, že se nemodlíme...?
A když to vezmu přes finance - cena tenkrát byla cca polovina mého měsíčního platu. Který byl půměrný.

No, to je právě to, že podvodníci už jsou vynalézavější, než byli dřív. My prvního psa taky kupovali na inzerát z novin, přijeli jsme po písemné domluvě na osobní návštěvu a pak už rovnou pro štěně a peníze se hezky předaly z ručky do ručky. Dnes je všechno na internetu a když chce někdo poslat zálohu na účet, tak to nikomu nepřijde divný. Fotky se normálně kradou, na internetu snadná věc, účet si taky nijak nemůžete prověřit a i když banku požádáte, aby platbu stáhla, tak už to nejde.
Tihle lidi si vždycky vyčíhnou, kde se dají nejsnadněji "vydělat" peníze, dřív to třeba byly dětský značkový hadříky nebo hračky na různých bazárcích. Já třeba takhle přišla o 2 stovky, ta podvodnice se dostala i k soudu a byla odsouzena k tomu, že musí všem škodu nahradit, tehdy mně přišel rozsudek v obrovské obálce, poškozených bylo hrozně moc, všechno podobně malé částky, ale celkově se to vyšplhalo na stovky tisíc. A co myslíte? Ty peníze nikdy nevrátila.

17.8.2021 15:58
juhaj

XXX.XXX.164.121

Ale je rozdíl kupovat štěně s PP, třeba bez písemné smlouvy ( i ústní smlouva platí), chovatel je dohledatelný a byl i v době neinternetové. Jenže lidi klidně koupi bez jakéhokoli ověření od koho kupují, nic je nezajímá, nic si nezjistí. Ano, kdysi jsem kupovala psa bez PP, dala jsem zálohu, ale až když jsem viděla všechna štěňata, matku a podmínky, kde byla chována. Kdyby se mi cokoli nezdálo, byla bych se otočila a jela pryč. A popravdě, pred těmi mnoha lety to zas nebyl až takový risk jako teď. A taky co se tyče peněz, bylo to za par korun oproti dnešku.

Uživatel s deaktivovaným účtem

17.8.2021 18:06
Uživatel s deaktivovaným účtem

A taky co se tyče peněz, bylo to za par korun oproti dnešku.

Ono to zas tak za pár korun nebylo. V příspěvku výš píšu, za polovinu tehdejšího platu.
To je ( předcovidová) cena štěňat i dnes. Pokud počítám cenu nevyšroubovanou do astronomické výše, tedy cenu cca 15 až 20 tis.

Uživatel s deaktivovaným účtem

17.8.2021 18:36
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
A taky co se tyče peněz, bylo to za par korun oproti dnešku.

Ono to zas tak za pár korun nebylo. V příspěvku výš píšu, za polovinu tehdejšího platu.
To je ( předcovidová) cena štěňat i dnes. Pokud počítám cenu nevyšroubovanou do astronomické výše, tedy cenu cca 15 až 20 tis.

No tak je pravda, že my jsme ovčandu bez PP kupovali v roce 1989, stála 500,- Kč a můj chlap tehdy pracoval první rok po vyučení v autoservisu a plat měl 1200-1400 Kč.

17.8.2021 18:56
juhaj

XXX.XXX.164.121

juhaj napsal(a):
Ale je rozdíl kupovat štěně s PP, třeba bez písemné smlouvy ( i ústní smlouva platí), chovatel je dohledatelný a byl i v době neinternetové. Jenže lidi klidně koupi bez jakéhokoli ověření od koho kupují, nic je nezajímá, nic si nezjistí. Ano, kdysi jsem kupovala psa bez PP, dala jsem zálohu, ale až když jsem viděla všechna štěňata, matku a podmínky, kde byla chována. Kdyby se mi cokoli nezdálo, byla bych se otočila a jela pryč. A popravdě, pred těmi mnoha lety to zas nebyl až takový risk jako teď. A taky co se tyče peněz, bylo to za par korun oproti dnešku.

Myslela jsem tehdejšího psa bez PP, bylo to už po revoluci a dala jsem pánovi 3000,-, což z mého platu zas tolik neukrojilo.

Uživatel s deaktivovaným účtem

17.8.2021 20:09
Uživatel s deaktivovaným účtem

juhaj napsal(a):
Myslela jsem tehdejšího psa bez PP, bylo to už po revoluci a dala jsem pánovi 3000,-, což z mého platu zas tolik neukrojilo.

Otázka je kdy po revoluci. Po revoluci je velice vágní vyjádření. "Po revoluci" na jednu stranu stál 3000 NO s PP. A 3000,-- z platu byla i "po revoluci" značná část. Po revoluci máme téměř 32 let a to je jen o 9 let méně než celá doba vlády Ks.
A je to o 12 let více než doba, po kterou trvala 1. republika.
Čas letí jako bláznivý......

17.8.2021 20:14
juhaj

XXX.XXX.164.121

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Otázka je kdy po revoluci. Po revoluci je velice vágní vyjádření. "Po revoluci" na jednu stranu stál 3000 NO s PP. A 3000,-- z platu byla i "po revoluci" značná část. Po revoluci máme téměř 32 let a to je jen o 9 let méně než celá doba vlády Ks.
A je to o 12 let více než doba, po kterou trvala 1. republika.
Čas letí jako bláznivý......

Zhruba 17 let? Jednalo se o labradora, když jsem se přistěhovala k manželovi, měl u rodičů fenu typu labrador, nalezence, před Vánoci jim tehdy odešla, všichni to dost těžce nesli. Tak jsem otci k narozeninám sehnala štěně.

Uživatel s deaktivovaným účtem

17.8.2021 20:17
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
No tak je pravda, že my jsme ovčandu bez PP kupovali v roce 1989, stála 500,- Kč a můj chlap tehdy pracoval první rok po vyučení v autoservisu a plat měl 1200-1400 Kč.

..v roce 1991 ovcoun vlkosedy s PP z dobrého pracovního spojení za 3 000 korun....

Uživatel s deaktivovaným účtem

17.8.2021 20:21
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
..v roce 1991 ovcoun vlkosedy s PP z dobrého pracovního spojení za 3 000 korun....

A o dalších 9let později taktéž NO (fena) s pp z velmi dobrého chovu stála 5000Kč.

Uživatel s deaktivovaným účtem

17.8.2021 20:24
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
A o dalších 9let později taktéž NO (fena) s pp z velmi dobrého chovu stála 5000Kč.

.naši mladí kupovali dva pracaky vlkosedé - psa a fenu s PP, na jaře a nejsem si teď jista zda 13 nebo 15 000 korun

Uživatel s deaktivovaným účtem

17.8.2021 20:29
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
.naši mladí kupovali dva pracaky vlkosedé - psa a fenu s PP, na jaře a nejsem si teď jista zda 13 nebo 15 000 korun

Letos?

Uživatel s deaktivovaným účtem

17.8.2021 20:31
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Letos?

...ano....

Uživatel s deaktivovaným účtem

17.8.2021 20:31
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
...ano....

Tak to koupili lacině.

Uživatel s deaktivovaným účtem

17.8.2021 20:34
Uživatel s deaktivovaným účtem

Před 13ti lety byla moje psice za 20. A ani to ji nezachránilo od údělu nechtěného psa.
( To až já :-) )

Uživatel s deaktivovaným účtem

17.8.2021 20:39
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Tak to koupili lacině.

..takže je brali leden a březen 2021 za 15 000....no u těch pracovních NO to tak asi je.....a jeví se zatím vcelku dobre....

Uživatel s deaktivovaným účtem

21.8.2021 19:16
Uživatel s deaktivovaným účtem

Dobrý den, chci vám napsat svou zkušenost. Netušila jsem, co se spustí za hrůzu tím, že jsem se rozhodla po smrti mé psí kamarádky si znovu pořídit zlatého retrívra. 7. 7. 2021 jsem odpověděla na bazoš.cz na inzerát prodáme štěně zlatého retrívra v Č. Krumlově. Naprosto Vám věřím, v jaké jste situaci paní Mojžíšová. "Pan Karlov", tak se ten člověk představoval, mě podvedl s tím, že ode mne vyinkasoval 5 tisíc korun jako zálohu. Fotky štěňátek byly stejné jako ty, co jsou zveřejněné zde. Bohužel jsem si fotky nestáhla a tak jsem prosila o zaslání nových, žádné nepřišly. Přišel kolotoč výmluv, že není čas, že je pán v nemocnici, že jsou na svatbě příbuzných a podobně. Jaká je se štěňátky práce a pak že jsou na chatě rodičů. Štěňátko jsem si měla převzít 17. 8., k čemuž samozřejmě nedošlo. Netušila jsem, že bych měla podporovat množírnu. Podpořila jsem podvodníka, kterému není nic svaté. Před 13 let jsem si pořídila štěně za 4.500,- Kč a bylo naprosto v pořádku. Ceny se vyšroubovaly díky covidu, protože lidi se nudili a pořizovali si štěňátka, která se teď postupně do útulků vrací. A podvodníci jen využili situace a našli trh s "dírou" a rychle se přizpůsobili. Nemám na to, abych si pořizovala štěně za 25 tisíc a výše, ale mám srdce, které je otevřené přijmout štěňátko, které budu milovat jako svou první fenku.
"Pan Karlov" je podvodník a na takové je třeba si dát pozor a není to o podporování množíren, ale o tom, že kdyby byly zákony a tresty tak nastavené, jak by měly být, tak se nikdy nemůže dít to, co se nyní děje.
Když jsem chtěla vrátit zálohu a odstoupit od ústní dohody, pán slíbil, že peníze vrátí, nevrátil. A jak je toto možné? Ano, je to má hloupost, že jsem poslala peníze někomu, koho neznám. Peníze už asi neuvidím, ale budu psát na všechny strany, aby se něco změnilo. Jenže změní se lidé? Jejich chuť podvádět? Pást se na druhých? Lačnit a okrádat? Lhát? Ano, budou, protože v této zemi je to podvodníků s naprostým klidem dovoleno, jak je vidno na příběhu z Odrovic. To je o množírně a bude paní potrestána? Budou jí trpící a týraná zvířátka odebrána? Ta se nám vysměje zrovna jako "Pan Karlov" a jemu podobní. Vše hraje do karet jim. Nikoho týrání bezbranných tvorů nezajímá. Kdy se začne obchodovat na bazoši a jiných inzercích s dětmi? Protože ty jsou stejně bezbranné jako ta zubožená zvířátka v Odrovicích. Udělá s tím konečně někdo něco? Budou konečně někoho zajímat práva bezbranných tvorů? Dokud bude tato doba nahrávat do karet podvodníkům, lhářům, zlodějům a jiným a budou stále moci beztrestně běhat po světě, nemá cenu se tady přít o tom, kdo je příznivce množíren a kdo ne.
"Pan Karlov" se teď směje někde na dovolené a v Odrovicích trpí retrívři nedostatkem jídla.
A to píši o retrívrech. Kolik podvodníků "operuje" v jiných inzertních skupinách.

21.8.2021 19:58
erica_mojzisova

XXX.XXX.10.193

Děkuji za Vaši zprávu, stala se nám samozřejmě podobná věc. Nejde nám o peníze, které byli dotyčnému poslány, ale o to, že tato hiena nás do poslední chvile kontaktovala, věděl o tom jak se těšíme, jaký pelíšek máme atd... Užíval si naši radost. Naštěstí štěňátka neexistují. Vše bylo podáno na policii, protože jsem díky této diskuzi nalezla další oběti a nějak jsme se spojili. Netuším, jestli policie něco vyřeši. Protože mi posledně doslova řekli, že stejný věci se dějí třeba při koupi pračky, ale to, že pro mě pes opravdu nemá stejnou cenu jako pračka nechápali.
Co se dá dělat. Přesně jak píšete naše zákony jsou na podvodníky krátké.
Ale my se snažili udělat, co jsme mohli. Poučili jsme se, při příštím výběru budeme jednat jinak, byli jsme zaslepení radostí a uvěřili jsme hloupostem.
Každý se někdy spálil.
Důležité je, aby se o tom lidé informovali a byli ohleduplnější.
Bohužel jsem byla v této diskuzi označena za podporovatelku množíren a další, mým cílem bylo pouze najít stejné poškozené a situaci řešit, což se mi podařilo !!

Uživatel s deaktivovaným účtem

21.8.2021 20:26
Uživatel s deaktivovaným účtem

Napsala jsem to pro druhé lidi, aby byli opatrnější a nebyli tak důvěřiví jako já, protože jsem poslala 5 tisíc podvodníkovi. Ozvalo se mi spoustu lidí a nikdo z nich, ani já, nechceme podporovat množírny, naopak, teď jsem napsala policejnímu prezidentovi o případu z Odrovic. Jen jsem chtěla štěňátko a nemám prostředky na to, abych si pořídila pejska od 25 tisíc výš. A je mi jasné, že to samé jste chtěla i Vy. Je jen na lidech, jak si to přeberou. Svůj příběh budu klidně psát dál na všechny inzerce a je mi jedno, jak budou ostatní reagovat. Já jsem při hledání štěňátka absolutně neměla ponětí, že se takto ve velkém kupčí se živými tvory a kdyby fungovalo právo v tomto státě, tak k tomuto nemusí docházet. Beztrestně běhají po světě podvodníci, lháři a zloději, to je celé.

21.8.2021 20:27
erica_mojzisova

XXX.XXX.10.193

Presne tak, mate pravdu! Delate to Dobre, jen at se to dozví, co nejvice lidi!

Uživatel s deaktivovaným účtem

21.8.2021 21:18
Uživatel s deaktivovaným účtem

Ceny se vyšroubovaly díky covidu, protože lidi se nudili a pořizovali si štěňátka

Z toho, co tak pozoruju byly vyšroubované ceny hlavně u módních plemen.....například frbulů. ale třeba u plemen, které jsem sledovala já, ceny zůstali plus mínus stejné...převážně pastevecká plemena. Tam byl sice taky nedostatek štěňat, ale to myslím bylo způsobeno spíš loňským lockdownem, kdy chovatelé třeba raději nekryli, protože situace s pohybem obyvatelstva byla nejistá.

Uživatel s deaktivovaným účtem

21.8.2021 21:21
Uživatel s deaktivovaným účtem

Zodpovědnost je nejen na těch množírnách, ale i na lidech, kteří je podporují. A to prostě nákupem bezpapíráka děláte. Pokud na psa nemám peníze, tak si ho prostě nekupuji a jdu směr útulek.

Uživatel s deaktivovaným účtem

21.8.2021 21:29
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Zodpovědnost je nejen na těch množírnách, ale i na lidech, kteří je podporují. A to prostě nákupem bezpapíráka děláte. Pokud na psa nemám peníze, tak si ho prostě nekupuji a jdu směr útulek.

Nebo šetřím a až našetřím, tak jdu vybírat kvalitního chovatele fci.

Ivana_busin

22.8.2021 18:42
Ivana_busin

XXX.XXX.47.73

Dobrý den paní Mojžíšová, s největší pravděpodobností jsem další obětí pána, v mém případě Lukáč ze severních Čech, ale telefonní čísla se shodují. Je mi jasné, že štěněte se nedočkáme ani my.
Mrzí mě to, ale nejste sama.

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.8.2021 19:08
Uživatel s deaktivovaným účtem

Dobrý den, nejlépe je to dojít nahlásit na policii. Podvedených lidí je mnoho a nenechte to jen tak, podvodníci v tom budou pokračovat, naopak přitvrzují. Když jsem zveřejnila na bazos.cz, co se mi stalo, pán mi poslal vyhrožující mail.

22.8.2021 19:28
Fiona.Praha

XXX.XXX.71.101

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Dobrý den, nejlépe je to dojít nahlásit na policii. Podvedených lidí je mnoho a nenechte to jen tak, podvodníci v tom budou pokračovat, naopak přitvrzují. Když jsem zveřejnila na bazos.cz, co se mi stalo, pán mi poslal vyhrožující mail.

Vy jste mu poslala nějaké peníze?

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.8.2021 20:28
Uživatel s deaktivovaným účtem

Ano, poslala jsem mu 5 tisíc

23.8.2021 12:58
GAELLE

XXX.XXX.66.235

No za blbost se holt platí ................

23.8.2021 19:41
Fiona.Praha

XXX.XXX.237.251

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ano, poslala jsem mu 5 tisíc

Pochybuji, že se Vám vrátí.

Uživatel s deaktivovaným účtem

23.8.2021 19:47
Uživatel s deaktivovaným účtem

Ano, za blbost se platí a peníze se nevrátí, ale o to přece nyní nejde. Jde o to, aby si to přečetlo co nejvíce lidí a nenaletěli tak jako já.

23.8.2021 19:53
Fiona.Praha

XXX.XXX.237.251

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ano, za blbost se platí a peníze se nevrátí, ale o to přece nyní nejde. Jde o to, aby si to přečetlo co nejvíce lidí a nenaletěli tak jako já.

No nevím, osvěty už bylo podle mého dost a dost a stejně se pořád najdou lidi, kteří jsou důvěřiví, naletí a peníze pošlou. A pak mají prd.
Vy jste toho důkaz.

Doufám, že jste poučená a dalšího psa už si pořídíte jinak.

Uživatel s deaktivovaným účtem

23.8.2021 22:27
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ano, za blbost se platí a peníze se nevrátí, ale o to přece nyní nejde. Jde o to, aby si to přečetlo co nejvíce lidí a nenaletěli tak jako já.

Doufám, že si to přečte hodně lidí.

Já se prostě nestačím divit, kolik peněz jsou lidi ochotni poslat nějakému anonymnímu člověku. Jak podobným podvodníkům usnadňují podnikání.

Nejsem žádný PP fanatik...měla jsem za život 6 psů a z toho byli s PP dva....ale koupě štěněte z CHS s PP má jednu obrovskou výhodu, je možné o chovateli dohledat informace a pokud je chovka nějak problémová, tak se na to stačí vyptat ve skupině příslušného plemene na FB nebo obecně zadat název CHS do strýčka gůglu a něco někde vyplave, někdy je i varování na stránkách klubu atd atd.
Jasně, že i tak člověk naletět může, ale ta pravděpodobnost je podstatně menší....úměrná tomu, kolik práce si člověk dá při výběru chovatelské stanice.

Je škoda, že se napálení lidi začnou zajímat, až když je něco špatně, kdyby ty informace hledali před tím než pošlou prachy, tak by pak nemuseli patřit do skupiny napálených.

24.8.2021 08:13
whasabi

XXX.XXX.46.226

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Napsala jsem to pro druhé lidi, aby byli opatrnější a nebyli tak důvěřiví jako já, protože jsem poslala 5 tisíc podvodníkovi. Ozvalo se mi spoustu lidí a nikdo z nich, ani já, nechceme podporovat množírny, naopak, teď jsem napsala policejnímu prezidentovi o případu z Odrovic. Jen jsem chtěla štěňátko a nemám prostředky na to, abych si pořídila pejska od 25 tisíc výš. A je mi jasné, že to samé jste chtěla i Vy. Je jen na lidech, jak si to přeberou. Svůj příběh budu klidně psát dál na všechny inzerce a je mi jedno, jak budou ostatní reagovat. Já jsem při hledání štěňátka absolutně neměla ponětí, že se takto ve velkém kupčí se živými tvory a kdyby fungovalo právo v tomto státě, tak k tomuto nemusí docházet. Beztrestně běhají po světě podvodníci, lháři a zloději, to je celé.

To je něco, co mě fakt sejří, ty kecy, nemám prostředky, abych si pořídila pejska za 25 tisíc. Ale zároveň musím mít štěňátko, a ještě to musí být retrívr. A nechci podporovat množírny, samozřejmě, ale pejska hledám výhradně podle ceny a klidně si koupím za desítku i šestidýdení neočkované, nečipované štěně, hlavně když je levné. Jo, a pak ještě budu psát po netu, jak jsem mu zachránila život, protože byl u hnusných lidí.
Tak když nemám prachy, a nutně potřebuji psa hned teď, tak si vezmu nějakého staršího kříženečka z útulku, ne moc velkého, abych ho uživila, když nemám ty peníze, že ano.
Jinak, pokud prostě toužím po štěněti retrívra, tak si měsíčně odložím ty cca tři tisíce, a za rok si koupím vysněného pejska od slušného chovatele.

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.8.2021 08:46
Uživatel s deaktivovaným účtem

whasabi napsal(a):
To je něco, co mě fakt sejří, ty kecy, nemám prostředky, abych si pořídila pejska za 25 tisíc. Ale zároveň musím mít štěňátko, a ještě to musí být retrívr. A nechci podporovat množírny, samozřejmě, ale pejska hledám výhradně podle ceny a klidně si koupím za desítku i šestidýdení neočkované, nečipované štěně, hlavně když je levné. Jo, a pak ještě budu psát po netu, jak jsem mu zachránila život, protože byl u hnusných lidí.
Tak když nemám prachy, a nutně potřebuji psa hned teď, tak si vezmu nějakého staršího kříženečka z útulku, ne moc velkého, abych ho uživila, když nemám ty peníze, že ano.
Jinak, pokud prostě toužím po štěněti retrívra, tak si měsíčně odložím ty cca tři tisíce, a za rok si koupím vysněného pejska od slušného chovatele.

..ze srdce mi mluvíte....a ono to ve finále stejně nebude ta vysněná rasa, ale předražený vorech....

24.8.2021 08:56
Varaxi

XXX.XXX.150.244

whasabi napsal(a):
To je něco, co mě fakt sejří, ty kecy, nemám prostředky, abych si pořídila pejska za 25 tisíc. Ale zároveň musím mít štěňátko, a ještě to musí být retrívr. A nechci podporovat množírny, samozřejmě, ale pejska hledám výhradně podle ceny a klidně si koupím za desítku i šestidýdení neočkované, nečipované štěně, hlavně když je levné. Jo, a pak ještě budu psát po netu, jak jsem mu zachránila život, protože byl u hnusných lidí.
Tak když nemám prachy, a nutně potřebuji psa hned teď, tak si vezmu nějakého staršího kříženečka z útulku, ne moc velkého, abych ho uživila, když nemám ty peníze, že ano.
Jinak, pokud prostě toužím po štěněti retrívra, tak si měsíčně odložím ty cca tři tisíce, a za rok si koupím vysněného pejska od slušného chovatele.

Taky souhlasím.
Jen je blbé, když na psa šetříte, hledáte vysněné plemeno i spojení a pak dopadnete jako Puma... Přes veškerou péči a snahu, přes všechny papíry a předpoklady je ten pes nemocný. :/
Je třeba si uvědomit, že PP nePP, kupuji zejména živého tvora, který může být jiný, než jsme si na začátku vysnili. Že záruka neexistuje, že tomu štěstí lze jít naproti jen do určité míry.
Zkrátka jít do toho sice s důvěrou (protože kupovat psa od někoho, ke komu důvěru nemám, je na hlavu jaksi z podstaty), ale taky s otevřenýma očima a odhodláním se o to zvíře postarat, i když náhodou nebude odpovídat tomu, co si přejeme.

24.8.2021 09:23
impact

XXX.XXX.44.109

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Zodpovědnost je nejen na těch množírnách, ale i na lidech, kteří je podporují. A to prostě nákupem bezpapíráka děláte. Pokud na psa nemám peníze, tak si ho prostě nekupuji a jdu směr útulek.

Bylo by dobré si uvědomit, že ten útulkový pes bez jakékoliv známé (zdravotní) historie může nakonec přijít na pěknou raketu. Opravdu to nefunguje tak, že nemám peníze, tak si vezmu psa z útulku a svět bude růžovej.

24.8.2021 09:24
impact

XXX.XXX.44.109

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Doufám, že si to přečte hodně lidí.

Já se prostě nestačím divit, kolik peněz jsou lidi ochotni poslat nějakému anonymnímu člověku. Jak podobným podvodníkům usnadňují podnikání.

Nejsem žádný PP fanatik...měla jsem za život 6 psů a z toho byli s PP dva....ale koupě štěněte z CHS s PP má jednu obrovskou výhodu, je možné o chovateli dohledat informace a pokud je chovka nějak problémová, tak se na to stačí vyptat ve skupině příslušného plemene na FB nebo obecně zadat název CHS do strýčka gůglu a něco někde vyplave, někdy je i varování na stránkách klubu atd atd.
Jasně, že i tak člověk naletět může, ale ta pravděpodobnost je podstatně menší....úměrná tomu, kolik práce si člověk dá při výběru chovatelské stanice.

Je škoda, že se napálení lidi začnou zajímat, až když je něco špatně, kdyby ty informace hledali před tím než pošlou prachy, tak by pak nemuseli patřit do skupiny napálených.

24.8.2021 09:34
whasabi

XXX.XXX.46.226

Varaxi napsal(a):
Taky souhlasím.
Jen je blbé, když na psa šetříte, hledáte vysněné plemeno i spojení a pak dopadnete jako Puma... Přes veškerou péči a snahu, přes všechny papíry a předpoklady je ten pes nemocný. :/
Je třeba si uvědomit, že PP nePP, kupuji zejména živého tvora, který může být jiný, než jsme si na začátku vysnili. Že záruka neexistuje, že tomu štěstí lze jít naproti jen do určité míry.
Zkrátka jít do toho sice s důvěrou (protože kupovat psa od někoho, ke komu důvěru nemám, je na hlavu jaksi z podstaty), ale taky s otevřenýma očima a odhodláním se o to zvíře postarat, i když náhodou nebude odpovídat tomu, co si přejeme.

Jistě, že nic není u živého tvora se stoprocentní zárukou, to si snad každý soudný člověk uvědomuje.
Ale když se bavíme o čistokrevných psech, tedy o psech, kde se předpokládá nějaká povaha a vzhled, tak tam z mého pohledu není cestou to, vykašlat se na všechno a množit to bez kontroly, protože i s psi s papírama bývají nemocní.

Krásně je to třeba vidět u bull plemen, kam vede množení bez kontroly. Tady chodí haldy bulíků, většina bez PP, velikostně od cca patnácti kil až do padesáti. Někteří úplně klidní flegmatici, někteří jsou hyperaktivní magoři, povahy naprosto různé... To už prostě nemá skoro žádný společný znak plemene, jedině snad, že jsou hladkosrstí. Ale všichni to jsou stafordi nebo pitbulové, někdy obojí, nebo podle nálady, nebo, jak mě poučil jeden odborník, jak to má hodně širokou hlavu, je to pitbul, jinak je to staford.

Jinak chápu i pohled lidí, kteří neradi šlechtěné psy, protože příbuzenská plemenitba, genetické nemoci apod. Ale pak si prostě vyberu nějaký ideálně co největší mix a nepoptávám něco čistokrevného bez PP....

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.8.2021 10:14
Uživatel s deaktivovaným účtem

impact napsal(a):

Jak je to staré? Hodně špatný vtip. Stačí se podívat na plán Liberce ( nemusím tam chodit ), aby mi bylo jasné, že se tam koně pást nemůžou a že tam ani nemůže stát přepravník s koňmi. Jatka už natěstí v Liberci nejsou.

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.8.2021 10:53
Uživatel s deaktivovaným účtem

impact napsal(a):

Očkování proti stresu nejvíc

24.8.2021 11:22
Terven

XXX.XXX.110.191

impact napsal(a):

Fotky samozřejmě ukradený z netu, z cizích profilů...naprosto neuvěřitelný, že na to může někdo naletět.
No, ale v komentářích pod tím se několik lidí z Liberce nabízí, že se do tý ulice skočí podívat

24.8.2021 11:23
Terven

XXX.XXX.110.191

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Očkování proti stresu nejvíc

Škoda, že neexistuje očkování proti blbosti...

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.8.2021 11:25
Uživatel s deaktivovaným účtem

Terven napsal(a):
Škoda, že neexistuje očkování proti blbosti...

Blbostní geny mají neuvěřitelnou schopnost mutovat (dokladem toho jsou přesně takoví lidé, co ta slečna s koňma), že by očkování bylo stejně neúčinné

24.8.2021 11:31
Terven

XXX.XXX.110.191

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Blbostní geny mají neuvěřitelnou schopnost mutovat (dokladem toho jsou přesně takoví lidé, co ta slečna s koňma), že by očkování bylo stejně neúčinné

24.8.2021 12:21
impact

XXX.XXX.44.109

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Jak je to staré? Hodně špatný vtip. Stačí se podívat na plán Liberce ( nemusím tam chodit ), aby mi bylo jasné, že se tam koně pást nemůžou a že tam ani nemůže stát přepravník s koňmi. Jatka už natěstí v Liberci nejsou.

Včera čerstvé zboží.

https://www.facebook.com/groups/539619666078187/permalink/6256124397760990/

24.8.2021 12:22
impact

XXX.XXX.44.109

Terven napsal(a):
Škoda, že neexistuje očkování proti blbosti...

Vždyť by na to nikdo nešel. Všeci chytří až až.

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.8.2021 14:05
Uživatel s deaktivovaným účtem

impact napsal(a):
Včera čerstvé zboží.

https://www.facebook.com/groups/539619666078187/permalink/6256124397760990/

Jen jestli to není všechno tím ( psi, koně, auto......), že se u nás peníze ( přestože pořád brečíme ) vydělávají moc snadno. Přece bych své těžce vydělané peníze neodeslala jen tak, protože někdo napíše "pošli" a "pošli další".
Ale to, že si vymyslí, že pohyb koně může sledovat......to už je "vyšší podvodnická". Ale to, že je kupec dosleduje do Janské v Liberci - no to už je výsměch na druhou. To se ti podvodníci řehtají, až se za břicha popadají. Docela by mě zajímalo, jestli jsou tak blbí jen Češi, nebo to podvodníci zkouší i v jiných zemích ( Polsku, v tom vysmívaném Rumunsku...atp. )
Nevěřím tomu, že se tím policie bude zabývat, že něco vyřeší a že podvedená dostane korunu zpátky. Stejně tak banka už nezachrání nic.

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.8.2021 17:23
Uživatel s deaktivovaným účtem

Já mám asi výhodu, že jsem chudá a tak pokud kupuju cokoliv mimo kamennou prodejnu, tak prostě informace hledám, zda je prodejce spolehlivý....a při nákupu z eshopů kupuju zboží na dobírku.

Mě teda nejvíc fascinujou lidi, co kupují čistokrevné papírové štěně ze zahraničí tzv. za hubičku.....proč si nekoupit nádherné modrooké štěně haskounka za 5000,- tisíc a pak zaplatit za pojištění, letenku, přepravku, pobyt na letišti, náklady na uskladnění a stravu, poplatek za to, že štěně dýchá vzduch v letadle a další a další prachy.
Ve finále víc peněz, než kolik by stálo papírové štěně tady v u nás a to by nebylo imaginární.

Když se nad tím inzerátem jako naprostý laik zamyslím, tak mě napadne, proč ty levná a kvalitní štěňata chovatel neprodá ve svém okolí, ve svém regionu, ve své zemi, ruce by mu tam určo utrhali, proč si komplikuje život tím, že bude štěně složitě letecky někam posílat....

To s těmi koníky snad ani není realita, to se neděje, to není možný.....

Si tak říkám, proč chodím do práce...prodám pár imaginárních štěňat, koní a pak ještě jako zahraniční voják sbalím po netu nějakou opuštěnou ženskou duši, co mi ráda pošle na letenku, drahou operaci matky, mojí rehabilitaci po válečném zranění....ale pak se určo vezmeme, jen co si pro tebe přeletím....
No a budu mít vystaráno

Přidejte reakci

Přidat smajlík