Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků

anonym123451234554321

26.8.2021 11:08
anonym123451234554321

XXX.XXX.228.54

Dobry den,
chtěli bychom labradora do bytu, moje sestra ma skolu do 13:00 a ja asi do 14:30. Mam se z prace vrací asi v 13:00 nebo 16:00, samozdrejme o psa by bylo postaráno pred školou/praci po skole a cele odpoledne. Mame byt 3+1 ale bojíme se toho, tak prosim napiste nějaké moudra.

26.8.2021 11:13
Zrzavci

XXX.XXX.226.6

Bojíte se toho, myslím, oprávněně. O psech odhaduju asi moc nevíte, co to obnáší, co se musí, co pes potřebuje. Nepíšu to ve zlém, naopak. Je dobré si opravdu dobře nastudovat, co život se psem obnáší (základní péče o štěně, výchova, učení základních dovedností, aby pes i vy jste žili spokojeně, následně výcvik, veterinář, krmení, jak psa zabavit....) , abyste pak nebyli nešťastní vy a hlavně ten pes.

26.8.2021 11:53
rapotacka11

XXX.XXX.224.79

anonym123451234554321 napsal(a):
Dobry den,
chtěli bychom labradora do bytu, moje sestra ma skolu do 13:00 a ja asi do 14:30. Mam se z prace vrací asi v 13:00 nebo 16:00, samozdrejme o psa by bylo postaráno pred školou/praci po skole a cele odpoledne. Mame byt 3+1 ale bojíme se toho, tak prosim napiste nějaké moudra.

Jaký je teď u vás počasí?
U nás je průtrž.
Šla bys venčit?
Pes má třeba průjem ...
Pes venku v dešti.
Víš jak pak vypadá byt, dveře, stěny?
Vyber si nějakýho trpajzlíka
nebo na psa zapomeň.
Čti si, uč se.
https://www.ifauna.cz/psi/clanky/r/

Uživatel s deaktivovaným účtem

26.8.2021 12:03
Uživatel s deaktivovaným účtem

labradora v bytě chovat zcela jistě lze, pokud má dostatečné venčení a zaměstnání

26.8.2021 12:06
rapotacka11

XXX.XXX.224.79

To potřebovala slyšet.

Ten byt by měl především být majitelky psa.

26.8.2021 12:26
Dasvo

XXX.XXX.101.12

Mou širší rodinou prošlo už několik labradorů, většina z nich žila vevnitř v domě. Takže to samozřejmě lze.
Jiná věc jsou ale potřeby psa žijícího v bytě! Venčení, zabavování, zaměstnávání... a především úklid. Není to vůbec, ale vůbec jednoduché! Pes líná, když je vlhký, tak smrdí, dělá po bytě ťapky, ničí, má silný ocas, kterým shazuje věci v dosahu, slintá, cáká vodu, roznáší pamlsky a matlá je po zdech, když je malý, čurá a kadí doma (než se naučí)...
Mít psa je především velká zodpovědnost a závazek! Až potom ta zábava a třeba závist spolužáků. Jak je psáno výše, do bytu je lepší a jednodušší pořídit malého psa společenského plemene, ideálně s PP, abyste měli předpoklad povahy a velikosti.

anonym123451234554321

26.8.2021 12:37
anonym123451234554321

XXX.XXX.228.18

samozdrejme ze bych sla chtěli by jsme pejska az na prázdniny a by jsme se o nej jako o štěňátko staraly co nejvíce nedělejte tady ze me 9ti lete dite

26.8.2021 12:44
rapotacka11

XXX.XXX.224.79

No tak si ho kup.
Ty články akorát stačíš pročíst.

Uživatel s deaktivovaným účtem

26.8.2021 12:56
Uživatel s deaktivovaným účtem

anonym123451234554321 napsal(a):
samozdrejme ze bych sla chtěli by jsme pejska az na prázdniny a by jsme se o nej jako o štěňátko staraly co nejvíce nedělejte tady ze me 9ti lete dite

Ta čeština ale na víc jak 9 nevypadá.

26.8.2021 13:03
Markéta80

XXX.XXX.227.151

anonym123451234554321 napsal(a):
samozdrejme ze bych sla chtěli by jsme pejska az na prázdniny a by jsme se o nej jako o štěňátko staraly co nejvíce nedělejte tady ze me 9ti lete dite

A co pak po prázdninách? Navíc až si štěně zvykne že je neustále s ním někdo doma tak se pak v září zblázní. Navíc někdy nejde si říct vezmu si štěně v červenci. Většinou je hodně zájemců a ještě řešit datum odběru. Hlavně si zjistit co vše ten pes potřebuje. Já mám válecí psy. Těm stačí málo. Ale pak jsou plemena co potřebují hodně pohybu a i tak počítat že štěně toho doma zničí fakt hodně.

Uživatel s deaktivovaným účtem

26.8.2021 15:39
Uživatel s deaktivovaným účtem

anonym123451234554321 napsal(a):
samozdrejme ze bych sla chtěli by jsme pejska az na prázdniny a by jsme se o nej jako o štěňátko staraly co nejvíce nedělejte tady ze me 9ti lete dite

Jaké prázdniny? Vždyť už pomalu končí. A co pak?

Uživatel s deaktivovaným účtem

26.8.2021 16:05
Uživatel s deaktivovaným účtem

anonym123451234554321 napsal(a):
Dobry den,
chtěli bychom labradora do bytu, moje sestra ma skolu do 13:00 a ja asi do 14:30. Mam se z prace vrací asi v 13:00 nebo 16:00, samozdrejme o psa by bylo postaráno pred školou/praci po skole a cele odpoledne. Mame byt 3+1 ale bojíme se toho, tak prosim napiste nějaké moudra.

Mame byt 3+1 ale bojíme se toho, tak prosim napiste nějaké moudra.

Moudra psát nebudu, nebudu psát ani o tom, co máte nebo nemáte se psem dělat za aktivity a jak ho vychovávat a podobně.

Napíšu čistě prakticky...labrador v bytě = chlupy a bordel, zvýšená frekvence úklidu je nutností. Speciální lahůdkou bývá období línání a blátivé, deštivé počasí.
A když takový zmoklý a špinavý pes přijde z prochajdy a stihne se ještě v chodbě oklepat, tak je to prostě žůžo dobrodrůžo.

No a pak tu máme další možné úskalí a to, že štěně a mladý pes může ničit byt...vyrabovaným odpadkovým košem počínaje a rozkousaným gaučem nebo ztrhanými tapetami nebo zničenou podlahovou krytinou konče....podrápané dveře nepočítám.

Prostě mít doma labradora...jakéhokoliv psa a psa velkého plemene obzvláště, není jen o tom, že venku je krásně a šťastný pes běhá po louce poseté pampeliškami a domů přijdete s krásně čistým, suchým a voňavým psím přítelem.

Myslím, že každý začátečník, který neví, co obnáší pes v bytě by si měl totot uvědomit a pokud mávnete rukou a řeknete si "no jo, ta Sardullah je nějaká chytrá, to je jasný, že pes se občas ušpiní, občas z něj spadne chlup", tak až přijdete domů z blátivou, mokrou koulí, až takhle budete chodit 3x denně třeba 14 dní v kuse, protože deštivý blátivý podzim, tak si na mě vzpomeňte....já vám to říkala

26.8.2021 16:41
arosek

XXX.XXX.60.11

Ono jako kazda mince to ma dve strany.

LR v byte klidne, pokud mu date to, co potrebuje. Za me osobne radeji davam stenata do bytu nez na zahradu, protoze retrieveri jsou obecne radi nalepeni na sve lidi a ten byt tak nejhak nuti jit ven ... jinak ma clovek dost tendence sklouzavat ke stereotypu "vzdyt ma zahradu".

Ma to ale prave i tu druhou stranu - rano vstat tak o hodinu driv a jit psa unavit. Odpoledne hned domu a jit psa unavit a zamestnat. O bordelu doma a znicenych vecech uz bylo napsano dost, s tim je proste nutne pocitat. Vyziva velkeho a na kliuby nachylneho plemene neco stoji, plus samo veterinar ... a to cele treba 15 let ...

26.8.2021 16:57
marcelaamax

XXX.XXX.189.248

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Mame byt 3+1 ale bojíme se toho, tak prosim napiste nějaké moudra.

Moudra psát nebudu, nebudu psát ani o tom, co máte nebo nemáte se psem dělat za aktivity a jak ho vychovávat a podobně.

Napíšu čistě prakticky...labrador v bytě = chlupy a bordel, zvýšená frekvence úklidu je nutností. Speciální lahůdkou bývá období línání a blátivé, deštivé počasí.
A když takový zmoklý a špinavý pes přijde z prochajdy a stihne se ještě v chodbě oklepat, tak je to prostě žůžo dobrodrůžo.

No a pak tu máme další možné úskalí a to, že štěně a mladý pes může ničit byt...vyrabovaným odpadkovým košem počínaje a rozkousaným gaučem nebo ztrhanými tapetami nebo zničenou podlahovou krytinou konče....podrápané dveře nepočítám.

Prostě mít doma labradora...jakéhokoliv psa a psa velkého plemene obzvláště, není jen o tom, že venku je krásně a šťastný pes běhá po louce poseté pampeliškami a domů přijdete s krásně čistým, suchým a voňavým psím přítelem.

Myslím, že každý začátečník, který neví, co obnáší pes v bytě by si měl totot uvědomit a pokud mávnete rukou a řeknete si "no jo, ta Sardullah je nějaká chytrá, to je jasný, že pes se občas ušpiní, občas z něj spadne chlup", tak až přijdete domů z blátivou, mokrou koulí, až takhle budete chodit 3x denně třeba 14 dní v kuse, protože deštivý blátivý podzim, tak si na mě vzpomeňte....já vám to říkala

Můžu jen potvrdit, že většina lidí si psa v bytě opravdu představuje jednoduše. Kamarádka měli vždy psy venku, a mě záviděla, že by taky chtěla psa domů, nejlépe velkého. A pak se mnou jednou byla na procházce, kdy bylo zrovna dost bahno. Pak šla na kafe, takže absolvovala i tu očistu potom, a bylo na ni vidět, že to není nic pro ní, když pak viděla i ty chlupy (přesto, že každy den jede robot a minimalne ob den vytru, tak ty chlupy prostě jsou), tak sama uznala, ze tohle by rozhodně nechtěla 😀. A to mám tu výhodu, že nejsem v bytě, můžu psy alespoň z toho nejhoršího nechat "opadat" venku.

26.8.2021 19:30
Dindy

XXX.XXX.223.240

Záleží na temperamentu každého jedince.Máme fenu zlatýho retrívra,která je pohodová. Žije s námi doma už 9let a to máme zahradu,ale je to společenský pes a venku smutní.Tak je s námi doma.Chlupy všude to je fakt,ale máme robotický vysavač a je to v pohodě Chodíme do práce a 9hodin je tu sama a nikdy nic nezničila akorát jednou měla průjem a to byl pak masakr na několika mistech😒Měli jsme štěstí, že když jsme ji pořizovali tak jsme na ni byli ještě čtyři z dětma tak tu nebyla sama a nic nezničila a to jí zůstalo.Za mě do bytu klidně

26.8.2021 19:34
rapotacka11

XXX.XXX.224.79

Dindy.
Ptá se holčina ze ZŠ.
Matka se na to necítí, tak proč radit, že je to v pohodě?!
NENÍ.

Uživatel s deaktivovaným účtem

26.8.2021 19:37
Uživatel s deaktivovaným účtem

rapotacka11 napsal(a):
Dindy.
Ptá se holčina ze ZŠ.
Matka se na to necítí, tak proč radit, že je to v pohodě?!
NENÍ.

protože to v pohodě být může (i u nás byl velký pes v paneláku absolutní pohoda )
a rozhodovat bude stejně matka, ne dítě

26.8.2021 19:38
rapotacka11

XXX.XXX.224.79

Možná žije jen s matkou.
Má osmiletou sestru, na kterou spoléhá,
že budou spolu o psa pečovat.

15.11.2021 17:06
EviceD

XXX.XXX.8.172

My jsme měli labradora v domku se zahradou. Byl domácí, ale zahradu měl k dispozici. Vždy spal v domě, ale přes den byl rád na zahradě, když nepršelo a nemrzlo (to neměl rád). I tak dokázal zasmradit a zachlupatit celý barák. Milovali jsme ho, byl to člen rodiny, ale mít k dispozici jen byt, do labradora bych nešla. Jejich srst je mnohem mastnější, než srst většiny psů a zejména na stará kolena fakt smrdí. Ovšem jestli Vám to nevadí, pořiďte si ho.Labrador je rád v úzkém kontaktu s lidmi, což v bytě bude. Sice Vám ho asi trochu přerovná svým silným ocasem, kterým v jednom kuse švihá, ale on bude v bytě šťastný. Myslím, že Vy už tolik ne :-)

15.11.2021 17:09
janaa

XXX.XXX.0.170

Tak jednak trošku s křížkem po funuse, jednak s tímhle Jejich srst je mnohem mastnější, než srst většiny psů a zejména na stará kolena fakt smrdí. zásadně nesouhlasím. Nikdy mi žádný labrador nesmrděl,mladý,starý. Pokud je pes zdravotně v pořádku, smrdět nebude, pokud smrdí,něco není jak by mělo být. A to jsem psy v životě nekoupala

15.11.2021 17:39
EviceD

XXX.XXX.8.172

S křížkem po funuse - může být, ale třeba si čte diskuzi i někdo, kdo řeší to samé. Za tou mastnou srstí si stojím, jelikož mám srovnání, různé psy chovám skoro 40 let. Labradoří srst je jednoznačně nejmastnější. Pokud Vám psi nesmrdí, je to možné, každý vnímá pachy jinak.
Jinak předpokládám, že diskuze je tu od toho, aby každý, kdo chce přispět, mohl vložit svou vlastní zkušenost.

15.11.2021 17:42
janaa

XXX.XXX.0.170

EviceD napsal(a):
S křížkem po funuse - může být, ale třeba si čte diskuzi i někdo, kdo řeší to samé. Za tou mastnou srstí si stojím, jelikož mám srovnání, různé psy chovám skoro 40 let. Labradoří srst je jednoznačně nejmastnější. Pokud Vám psi nesmrdí, je to možné, každý vnímá pachy jinak.
Jinak předpokládám, že diskuze je tu od toho, aby každý, kdo chce přispět, mohl vložit svou vlastní zkušenost.

To určitě můžete,ale tvrdit,že smrdí a zasmradí celý byt, a na stará kolena fest,je prostě nesmysl

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.11.2021 18:24
Uživatel s deaktivovaným účtem

A hlavně tvrdit, že pes bude v bytě šťastný, ale my ne? Tak buď psa chci se vším všudy, nebo mně teda vadí chlupy a smrad a psa si nepořídím. Psa mám jako parťáka a prostě chceme být spolu a je úplně jedno, jestli v domku nebo v bytě.

15.11.2021 19:46
lesnížínka

XXX.XXX.132.8

S křížkem po funuse i já, ale mám čerstvé info do diskuse, hlavně pro Janaa Jak jsem se ptala pro sestřenku na tu chovku ze slovenského Holíče a vy jste mi zjistila, že je OK...tak to tedy potvrzuju Dneska u setřenek někdo zazvonil a tam chovatelé jejich 10týdenní labradůry...že jedou na kontrolu No překvapení to bylo, trochu úlek ale oni jsou velmi pohostinná rodina, takže ,,kontrola" snad dopadla k oboustranné spokojenosti. Krmí granulema, co jim doporučili Chovatel si ji dokonce převážil, jestli je tabulkově v pořádku A nabídnul pomoc, přihlášení na slovenskou výstavu a pomoc při předvedení. Z toho měla sestřenka co dělat, se vykoktat ale možná se nakonec nechá ukecat. Bohužel(nebo bohudík ) ony absolutně neumí psa vychovat, natož nějaký výcvik, takže se zkouškama k uchovnění to nevidím. Jednu výhodu tenhle aktivní chovatel má...strach jim nedovolí práskat bezpapíráky...měly už tiky na což jsem na ně taky už nějaké bububu udělala

A k tématu: v rodině je momentálně jeden půlroční zlaťák a tahle malá labradůra. Ta už trhá dětem nohavice zlaťák...tak ten už udělal přestavbu dvora i zahrady něco takového v bytě si absolutně nedovedu představit, není nic, co by se dalo před ním uchránit. Mí psi za život zničili dohromady asi 6věcí: jednu magnolii, lopatku, klobouk, rukavice, pytel rašeliny, vyhrabané kytky z čerstvě vysazeného truhlíku. Neměli jsme okousané nic, žádný nábytek, světla, neničili si boudu apod, co tak poslouchám od majitelů ostatních zahradních pejsů.

otázka

15.11.2021 19:54
otázka

XXX.XXX.230.195

Labrador je pes sice milý, ale do bytu už nikdy. Línání hrůza, labrador se nadšeně vyválí v těch nejsmradlavějších věcech - mršiny všeho druhu, výkaly nejlíp lidské, skočí do jakéhokoli bláta a vody, miluje procházky za každého počasí, sežere všechno co najde. Náš se dožil 15 let, ke konci neměl žádné bolesti a fyzicky na tom byl relativně dobře, ale zesenilněl a čůral a kálel kdekoli a kdykoli po bytě. Psy jsem měla vždy, ale velkého psa do bytu už nechci a upřímně labradora nechci vůbec. Malý pejsek je v bytě mnohem jednodušší a soužití snazší. Malý pejsek může s člověkem takřka kamkoli, do restaurace, obchodu, hotelu, k moři i na výlety. Já bych dětem malého pejska klidně dovolila, ale velkého z mnoha důvodů ne.

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.11.2021 20:00
Uživatel s deaktivovaným účtem

velký pejsek může s člověkem takřka kamkoli, do restaurace, obchodu, hotelu, k moři i na výlety. Potvrzují čtyři dogy ze čtyř...

15.11.2021 20:04
janaa

XXX.XXX.0.170

otázka napsal(a):
Labrador je pes sice milý, ale do bytu už nikdy. Línání hrůza, labrador se nadšeně vyválí v těch nejsmradlavějších věcech - mršiny všeho druhu, výkaly nejlíp lidské, skočí do jakéhokoli bláta a vody, miluje procházky za každého počasí, sežere všechno co najde. Náš se dožil 15 let, ke konci neměl žádné bolesti a fyzicky na tom byl relativně dobře, ale zesenilněl a čůral a kálel kdekoli a kdykoli po bytě. Psy jsem měla vždy, ale velkého psa do bytu už nechci a upřímně labradora nechci vůbec. Malý pejsek je v bytě mnohem jednodušší a soužití snazší. Malý pejsek může s člověkem takřka kamkoli, do restaurace, obchodu, hotelu, k moři i na výlety. Já bych dětem malého pejska klidně dovolila, ale velkého z mnoha důvodů ne.

Hele,zajímavý, z mojí smečky se v hovnech a mršinách neválí žádna labina,za to buldočka,to je naprostej extrém takže když teď u nás hnojili louky,tak jsem s labinama normálně chodit mohla, za to buldočka měla zaracha
Jinak samozřejmě,že malej pes je v bytě jednodušší,o tom žádná, a každý si to musí rozmyslet a život a obydlí velkému psovi v bytě přizpůsobit

Lesnížínka - tak to je teda mazec upřímně trošku přehnaný,já se přiznám,že na přepadovku kontrolu bez ohlášení bych se vydala,jen kdybych měla podezření, že se děje něco špatnýho. Ale pro otrlého začátečníka to může být fajn

15.11.2021 20:05
eni

XXX.XXX.88.61

Mně se velcí psi líbí, labradoři obzvláště, taky si myslím, že pokud někam může malý pes, může tam i velký a naopak. Sama jsem měla labradora napůl doma, napůl venku..pokud se v něčem vyválel, zůstal prostě chvíli venku nebo jsem ho pořádně umyla, otřela...spal doma, nijak zvlášť cítit nebyl ani ve stáří, občas cítím tu zvláštní vůni i teď, skoro 2 roky po jeho odchodu, cítím na rukách jeho srst a je mi smutno...už nikdy ho nepohladím, neobejmu..

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.11.2021 20:31
Uživatel s deaktivovaným účtem

eni napsal(a):
Mně se velcí psi líbí, labradoři obzvláště, taky si myslím, že pokud někam může malý pes, může tam i velký a naopak. Sama jsem měla labradora napůl doma, napůl venku..pokud se v něčem vyválel, zůstal prostě chvíli venku nebo jsem ho pořádně umyla, otřela...spal doma, nijak zvlášť cítit nebyl ani ve stáří, občas cítím tu zvláštní vůni i teď, skoro 2 roky po jeho odchodu, cítím na rukách jeho srst a je mi smutno...už nikdy ho nepohladím, neobejmu..

Já to miluju zabořit se nosem do kožichu těm mým potvůrkám, mně pes prostě voní. Samozřejmě pokud se v něčem vyválí, tak je vždycky vykoupu, ale s šamponem to nepřeháním.
Jinak s malým psem si to zatím moc představit neumím, jsem zvyklá na velký a taky se cítím bezpečněji, když jdu sama ven.

Lesnížínka - to ničení u goldenů je hodně individuální. Můj pes za celou dobu, co ho máme, zničil asi jen 3 plyšáky. Vyloupal oči, ukousal uši a ocásky, u jednoho medvídka mu vadila vestička, tak ji ukousl. Fenky, co je mám odmalička, tak ta starší byla vyloženě ničitel, ohlodala v předsíni úchytky na botníku, roztrhala lino, na zahradě podhrabala boudu a okousala skoro všem domácí obuv. Ta mladší je větší torpédo, ale doma nezničila vůbec nic, jen parůžek ohlodala tak, že zbyl maličký kousek. A docela řádí na zahradě, ale jen v "psí" části, tam je to samá díra. Ale tam mně to nevadí.
Jinak svým psům tímto děkuji, že mně pomohli zpracovat sklizeň mrkve do posledního kousku, mám opravdu radost, o práci míň.

otázka

15.11.2021 20:34
otázka

XXX.XXX.230.195

Já nevím, mám velké psy a malou čubičku, na klín. Ta bydlí doma, velcí venku. Pokud chápu dotaz správně, o psa se mají především starat děti. Já jako malá holka bez problémů zvládla péči o malého pejska, včetně chození na veterinu, do psího salonu, prostě všude, bylo mi deset a rodiče mi sice pomáhali a samozřejmě financovali, ale pes byl můj a péče byla moje odpovědnost. Péče o velkého psa prostě vyžaduje mnohem větší angažovanost dospělých členů rodiny, menšího pejska zodpovědné větší dítě obstará takřka samo, je prostě víc jeho. Navíc nesouhlasím, že velký pes může všude tam kam malý. Malého strčím do batohu a jde se mnou prostě kamkoli a nikomu nevadí, leckdy o něm lidé ani nevědí, to prostě s velkým nejde. U nás byli vždy velcí i malí psi a péče o ty malé byla vždycky po všech stránkách snazší a levnější. Mám velké psy ráda, ale i malý pes je skvělý parťák a do bytu, navíc pro dítě je aspoň pro mě jasná volba.

Uživatel s deaktivovaným účtem

16.11.2021 13:29
Uživatel s deaktivovaným účtem

Velký pes v bytě?? Tak snad jen plémě pastevecké si neumím trvale v bytě představit. Jinak je to spíš o tom, jestli je člověk schopný nabídnout psu adekvátní vyžití v závislosti na plemeni a temperamentu a pak jestli se nezhroutíme z toho, že doma je více či méně chlupů, někdy slintance...no prostě ze psa je vždycky větší "binec" než kdybychom žádné zvíře neměli. A z labíka určo taky a komu to vadí, tak ať si žádnýho do bytu nepořizuje.

Pamatuju si, že před xy lety jsem viděla v televizi v pořadu "Výměna manželek" rodinu, která měla labičku v bytě zavřenou pořád v kleci, aby z ní náhodou nebyl bordel. Dokonce prý jim chovatel řekl, že je to takhle v pořádku, že je to jako by byla v boudě.
To se přiznám, to bylo pro mě hrozný, vůbec nechápu, proč si ty lidi toho psa pořizovali a hlavně, že jim to přišlo normální.

16.11.2021 15:34
lesnížínka

XXX.XXX.132.8

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Velký pes v bytě?? Tak snad jen plémě pastevecké si neumím trvale v bytě představit. Jinak je to spíš o tom, jestli je člověk schopný nabídnout psu adekvátní vyžití v závislosti na plemeni a temperamentu a pak jestli se nezhroutíme z toho, že doma je více či méně chlupů, někdy slintance...no prostě ze psa je vždycky větší "binec" než kdybychom žádné zvíře neměli. A z labíka určo taky a komu to vadí, tak ať si žádnýho do bytu nepořizuje.

Pamatuju si, že před xy lety jsem viděla v televizi v pořadu "Výměna manželek" rodinu, která měla labičku v bytě zavřenou pořád v kleci, aby z ní náhodou nebyl bordel. Dokonce prý jim chovatel řekl, že je to takhle v pořádku, že je to jako by byla v boudě.
To se přiznám, to bylo pro mě hrozný, vůbec nechápu, proč si ty lidi toho psa pořizovali a hlavně, že jim to přišlo normální.

No já teda nevím, ale žádný z našich psů neležel přes den v boudě, možná tak v -20, ale to už si fakt nepamatuju. Jo a za bouřky, když déšť bičoval všechno a nebylo místo, kam by nepršelo. Řekla bych, že pro velkého psa je bouda právě ten byt.

Uživatel s deaktivovaným účtem

16.11.2021 16:25
Uživatel s deaktivovaným účtem

lesnížínka napsal(a):
No já teda nevím, ale žádný z našich psů neležel přes den v boudě, možná tak v -20, ale to už si fakt nepamatuju. Jo a za bouřky, když déšť bičoval všechno a nebylo místo, kam by nepršelo. Řekla bych, že pro velkého psa je bouda právě ten byt.

Jo vyřídím to holkám.....teď jsem je vykopala ven na zahradu, protože asi od jedenácti dopoledne, kdy byly venku po dobu, kdy jsem jela nakoupit, tak se válej doma na gauči.
Takže dle tvojí teorie já mám ty potvory pastevecký zalezlý v bytové boudě většinu dne, pokud nejsem s nima na zahradě.
Je to asi 3 minuty, co jsem je vykopla a Jessina už škrábe, že chce dom.
O spaní v posteli raději nemluvím, abych nebyla nařčena, že przním pastevecké plémě.

Co se té boudy boudovaté týče, tak to bude asi pes od psa, třeba kamarádky rotvíci, tak ty tam spali každou noc, ale sama znám mnohem víc psů, co do boudy moc nelezou.

16.11.2021 17:40
janaa

XXX.XXX.0.170

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Jo vyřídím to holkám.....teď jsem je vykopala ven na zahradu, protože asi od jedenácti dopoledne, kdy byly venku po dobu, kdy jsem jela nakoupit, tak se válej doma na gauči.
Takže dle tvojí teorie já mám ty potvory pastevecký zalezlý v bytové boudě většinu dne, pokud nejsem s nima na zahradě.
Je to asi 3 minuty, co jsem je vykopla a Jessina už škrábe, že chce dom.
O spaní v posteli raději nemluvím, abych nebyla nařčena, že przním pastevecké plémě.

Co se té boudy boudovaté týče, tak to bude asi pes od psa, třeba kamarádky rotvíci, tak ty tam spali každou noc, ale sama znám mnohem víc psů, co do boudy moc nelezou.

Mám krásnej výběh pro psy. V něm krásnej přístřešek. Psi tam můžu dát tak v létě,když nemá lejt,protože jinak vichr,slejvák,bouřka,mráz,sníh,budou sedět u branky a vyhlížet aspoň že štěňata,když přijde opravdu durch liják ten přístřešek využijou a já tam s nima dvakrát usnula

16.11.2021 18:36
lesnížínka

XXX.XXX.132.8

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Jo vyřídím to holkám.....teď jsem je vykopala ven na zahradu, protože asi od jedenácti dopoledne, kdy byly venku po dobu, kdy jsem jela nakoupit, tak se válej doma na gauči.
Takže dle tvojí teorie já mám ty potvory pastevecký zalezlý v bytové boudě většinu dne, pokud nejsem s nima na zahradě.
Je to asi 3 minuty, co jsem je vykopla a Jessina už škrábe, že chce dom.
O spaní v posteli raději nemluvím, abych nebyla nařčena, že przním pastevecké plémě.

Co se té boudy boudovaté týče, tak to bude asi pes od psa, třeba kamarádky rotvíci, tak ty tam spali každou noc, ale sama znám mnohem víc psů, co do boudy moc nelezou.

Si to špatně pochopila Myslela jsem to tak, že kecy o tom, jak pes v bytě v kleci je vlastně v pohodě, protože je ve své boudičce...fakt neberu. I tvůj barák je pro ně ,,ta bouda", natož byt. Co kdyby jsi tam zkusila dát klec, jestli místo na gauči, budou nadšeně zalezlé v kleci?

Uživatel s deaktivovaným účtem

18.11.2021 08:16
Uživatel s deaktivovaným účtem

"Pamatuju si, že před xy lety jsem viděla v televizi v pořadu "Výměna manželek" rodinu, která měla labičku v bytě zavřenou pořád v kleci, aby z ní náhodou nebyl bordel. "
.. teda sardullah, teď jste mě dostala. Úplně se nesoustředím, čtu jen tak letmo a najednou čtu: ... která měla babičku zavřenou v kleci, aby z ní nebyl bordel ...

Přidejte reakci

Přidat smajlík