Německý ovčák s PP - zbarvení černá se znaky (REX)

Prodám Německého ovčáka - 🎉 MÁME ŠTĚŇÁTKA! 🐶❤️ S velkou radostí oznamuje...
Dohodoumarvel...
XXX.XXX.54.79
Dobrý den,
tento rok dokončím základní vzdělání. vzhledem k tomu že studuji na víceletém gymnáziu, tak se pro mně nabízí dvě možnosti: zůstat na gymplu, nebo si vybrat nějakou jinou střední školu.
Chtěla bych se stát vojenským psovodem, ale nikde se mi nedaří najít jaké vzdělání, které bych pro toto povolání měla mít a jestli se tímto povoláním vůbec zabývají ženy.
Nevíte o tom prosím něco víc?
Myslím, že tady by Vám mohli odpovědět - https://kariera.army.cz/kontakt
marvel...
napsal(a):
Dobrý den,
tento rok dokončím základní vzdělání. vzhledem k tomu že studuji na víceletém gymnáziu, tak se pro mně nabízí dvě možnosti: zůstat na gymplu, nebo si vybrat nějakou jinou střední školu.
Chtěla bych se stát vojenským psovodem, ale nikde se mi nedaří najít jaké vzdělání, které bych pro toto povolání měla mít a jestli se tímto povoláním vůbec zabývají ženy.
Nevíte o tom prosím něco víc?
Nejdříve je potřeba stát se vojákem.
Uživatel s deaktivovaným účtem
Dokončit gymnázium a potom tady : https://ftvs.cuni.cz/FTVS-1247.html
Při studiu dál pracovat se psy ve sportovní kynologii na patřičné úrovni.
Byl by z něj instruktor-pedagog a ne psovod.
Na psovoda není potřeba vysoká a pokud mu gympl jde, není hloupý, tak ať si udělá pořádnou vejšku (bez urážky !), ta se bude hodit, až půjde ve 40 do důchodu.. :-) protože víte, jak to bylo loni a letos, sportoviště zavřená, komu bude dělat trenéra.. Vyškov a Grabštejn jich tolik opravdu nepobere :-)