Dobrý den,
omlouvám se, že zakládám nové téma, ale takové, na které bych svým dotazem navázal jsem nenašel.
Jsem začátečník, máme 4 měsíční štěně havanského psíka, je u nás 2 měsíce. Je to fenečka, mazel, přítulná, je v neustálém kontaktu s dětmi, rodinou, snažím se o kvalitní socializaci. Rád bych se zeptal, v jakém věku lze již určit, jakou má inteligenci.
Na youtube jsem viděl řadu videí se štěňaty havaňáků, která uměla základní poslušnost, nicméně, náš pejsek je tak trochu odolný většině povelů. Chodíváme na cvičák, denně trénujeme, jsem a budu trpělivý, nicméně mám pocit, že náš pejsek je trochu mix tvrdohlavosti a mírné natvrdlosti.
Chtěl bych se zeptat, jaké máte s těmito psy zkušenosti. Jestli je to obecně řekněme natvrdlejší plemeno nebo jsou 4 měsíce ještě moc mladý věk na souzení inteligence psů (a ti psi z Youtube byly géniové), nebo může být pejsek i tvrdohlavý (kolikrát při povelu ke mě se na mě jen podívá a až zařvu tak neochotně přijde).
Díky za názory a event. jakoukoliv radu.
kovosrot
napsal(a):
Dobrý den,
omlouvám se, že zakládám nové téma, ale takové, na které bych svým dotazem navázal jsem nenašel.
Jsem začátečník, máme 4 měsíční štěně havanského psíka, je u nás 2 měsíce. Je to fenečka, mazel, přítulná, je v neustálém kontaktu s dětmi, rodinou, snažím se o kvalitní socializaci. Rád bych se zeptal, v jakém věku lze již určit, jakou má inteligenci.
Na youtube jsem viděl řadu videí se štěňaty havaňáků, která uměla základní poslušnost, nicméně, náš pejsek je tak trochu odolný většině povelů. Chodíváme na cvičák, denně trénujeme, jsem a budu trpělivý, nicméně mám pocit, že náš pejsek je trochu mix tvrdohlavosti a mírné natvrdlosti.
Chtěl bych se zeptat, jaké máte s těmito psy zkušenosti. Jestli je to obecně řekněme natvrdlejší plemeno nebo jsou 4 měsíce ještě moc mladý věk na souzení inteligence psů (a ti psi z Youtube byly géniové), nebo může být pejsek i tvrdohlavý (kolikrát při povelu ke mě se na mě jen podívá a až zařvu tak neochotně přijde).