Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků

AUO

13.10.2021 12:31
AUO

XXX.XXX.9.64

Dobrý den,

mám 5měsíční fenku AUO, studuji VŠ, tudíž je se mnou v bytě. Chodím ji pravidelně venčit, nejdéle je v bytě sama 4 hodiny. Bohužel když dorazím domů, najdu většinou něco zničeného-dekorace, vytrhaný koberec, rozkousaná podložka atd.
Je něco, co byste mi poradili?
Mám možnost psa nechat u rodičů na zahradě, ale bojím se, že pak bude fenka zvyklá více na ně a já nebudu u ní páníčkem na prvním místě.
Děkuji za reakce.

13.10.2021 12:34
rapotacka11

XXX.XXX.224.71

- bojím se, že pak bude fenka zvyklá více na ně a já nebudu u ní páníčkem
na prvním místě.

O tom to fakt není.
Je blbý, že to nevíte.

Páníčkem?
Vztah je opravdu o něčem jiným.
A neznamená to neposlušnýho psa.
Ale ...

13.10.2021 12:36
assil

XXX.XXX.121.3

Venčíte blbě, když má ještě energii na ničení bytu, musíte ji víc utahat, nejen fyzicky, ale i psychicky.

Vicky.Pollard

13.10.2021 12:39
Vicky.Pollard

XXX.XXX.110.35

V 5 mesicich muze prezubovat (=hryze, aby ulevila zubum). Davejte ji pod dozorem vic veci na hlodani a niceni, at nici rizene, pod kontrolou. Zbytek viz assil.

13.10.2021 12:55
janaa

XXX.XXX.40.57

Štěňata prostě ničí. Pokud máte možnost dát fenu na dobu nepřítomnosti k rodičům na zahradu,a víte,že tam o ní bude postaráno,není co řešit.Vztah opravdu o tomhle není

14.10.2021 09:19
Zrzavci

XXX.XXX.226.6

Přesně tak - štěňata ničí. takže rada zní

při odchodu štěněti přizpůsobit prostor - naši psi jsou v době nepřítomnosti ve velké světlé hale, která se v období štěněčím změní v "holobyt" tedy vše je pryč, zůstává jejich psí domeček, botník, prázdný věšák a skříň. Tím pádem pro štěně bezpečný prostor, když se stane nehoda, díky dlažbě žádný problém.