Pes se chová k jinému psovi jako k feně

Čivava
Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků

primvera

2.12.2021 07:21
primvera

XXX.XXX.104.252

Nekastrovaný pes (11 let) se začal k druhému psovi (kastrovaný pes, stáří 6 let) začal před třemi týdny chovat jako k fence - očuchává ho, olizuje, naskakuje na něj, žďuchá do něj čumákem, převážnou část dne kňučí a snaží se být v jeho těsné blízkosti.
Ačkoli se zajímá hlavně o fenky, tak už se to v minulosti párkrát stalo, ale byla to otázka dvou tří dnů. Teď už to trvá ten třetí týden a je to obtěžující nejen pro nás, ale především pro toho obtěžovaného pejska.
Třetí pes (kastrovaný, stáří 3 roky) se toho vůbec neúčastní. Neuměl by někdo poradit, proč se to děje? Především proč tak dlouhou dobu?
Děkuji předem za reakce.

2.12.2021 08:32
Atheira

XXX.XXX.209.8

Mně tu jednou někdo řekl, že psi se umí s takovou vervou zajímat i o feny, potažmo psy, kteří mají nějaký jiný problém, že to z nich cítí, voní prostě jinak a tak jim to nedá a otravujou je, jak kdyby to byly háravky. Tehdy jsem byla upozorněná na možný zánět v zažívacím traktu a k mýmu údivu to byla pravda. Stejným způsobem pak reagovali psi na moji fenu se zánětem močáku a nebo i když se jí přeplnily anální žlázy.

Jestli váš pes není známý úchylák, možná bych se zaměřila na to, jestli ten obtěžovaný pes je jinak opravdu zdravý.

2.12.2021 10:39
Zrzavci

XXX.XXX.226.6

taky mě napadlo - jestli u toho nekastrovaného jedenáctiletého, nemůže hrát roli jeho věk, jestli nenastupuje třeba nějaká forma demence? ale to musí vědět majitelka v jaké je kondici.

Rozhodně ale nenechat toho chudáka, aby byl obtěžován. Hárá mi teď fena, taky ji nenechám od pesana otravovat. Kompenzuju mu to příkoří a nepohodu hrou, cvičením, aktivitou.

primvera

2.12.2021 11:16
primvera

XXX.XXX.104.252

Ano, taky mě napadlo, jestli není něco v nepořádku s tím "obtěžovaným", ale anální žlázky mě nenapadly, děkuji za tip. Hned dnes zkontroluji.

primvera

2.12.2021 12:01
primvera

XXX.XXX.104.252

Ten starší - ten, co obtěžuje, je v dobré kondici po fyzické i psychické stránce. Stárne, ale pořád zvládá v pohodě trénovat na zkoušky v dog dancingu . A samozřejmě obtěžování (pokud to je možné) korigujeme. Dám vědět, jak to dopadlo po vyčištění žlázek a pokud to dospěje až k návštěvě u veterináře, dám vědět výsledek vyšetření.

3.12.2021 21:55
juhaj

XXX.XXX.164.121

U nas měli kastrovaného psa a většina psů se k němu chovala jako k fence. Asi změna pachu kvůli kastraci? Moje první fena, ač nekonfliktní, pokud potkala kastrovaného psa, útočila na něj.

primvera

18.1.2022 10:30
primvera

XXX.XXX.104.252

Ano, také to pozoruji, že se ostatní psi chovají k našim kastrovaným tak trochu jako k fenkám . U nás to dopadlo tak, že jsme se objednali s "obtěžovaným" pejskem k veterinářce na kontrolu. Bohužel se nám nepovedlo odebrat vzorek moči a tak nebylo možné stanovit přesnou diagnózu. Veterinářka se přikláněla k verzi, že někde v okolí máme háravou fenku a s tím druhým pejskem to tak cvičí, že si touhu přenáší na kastrovaného psa. Za další dva týdny nepříjemné chování přestalo samo od sebe. Celkem to trvalo pět týdnů a jsem opravdu ráda, že to máme za sebou a doufám, že se to už nebude opakovat. Děkuji všem za příspěvky do diskuze.

18.1.2022 10:53
Terven

XXX.XXX.110.191

To je běžná věc, že kastráti jsou terčem sexuálního obtěžování jiných samců.

18.1.2022 12:22
lesnížínka

XXX.XXX.132.8

Běžná věc je i to, že v době hárání kolem, po sobě lezou všichni Řešíte tu kastráty, přičemž při hárání po sobě taktéž lezou nekastrované feny....mám příklad vedle. Teda už bude klid, jedna už je vyjastrovaná.

18.1.2022 13:57
Terven

XXX.XXX.110.191

lesnížínka napsal(a):
Běžná věc je i to, že v době hárání kolem, po sobě lezou všichni Řešíte tu kastráty, přičemž při hárání po sobě taktéž lezou nekastrované feny....mám příklad vedle. Teda už bude klid, jedna už je vyjastrovaná.

On tady někdo tvrdí, že v době hárání nikdo po nikom neleze?
Nechápu, proč máte potřebu dávat paleček dolů...
Že kastrovaní samci jsou terčem obtěžování od těch nekastrovaných, to je častej problém. S háráním to nijak nesouvisí.
Asi slyšíte trávu růst, nikdo tady neodsuzuje kastraci, jen se zadavatelka ptá, zdali nevíme, co se děje, tak jí odpovídáme, že to, co se děje, je běžná věc.

Uživatel s deaktivovaným účtem

18.1.2022 14:16
Uživatel s deaktivovaným účtem

Terven: možná je paleček dole kvůli těm nemilým zkušenostem z minulosti...?

18.1.2022 14:22
Terven

XXX.XXX.110.191

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Terven: možná je paleček dole kvůli těm nemilým zkušenostem z minulosti...?

Jako myslíte ze starších diskuzí?
Takže jsme zadavatelce raději neměli odpovídat? Pokud vím, nikdo z odpovídajících se negativně nevyjadřoval ke kastraci jako takové.

Uživatel s deaktivovaným účtem

18.1.2022 14:33
Uživatel s deaktivovaným účtem

lesnížínka napsal(a):
Běžná věc je i to, že v době hárání kolem, po sobě lezou všichni Řešíte tu kastráty, přičemž při hárání po sobě taktéž lezou nekastrované feny....mám příklad vedle. Teda už bude klid, jedna už je vyjastrovaná.

Rozhodně nespoléhejte na to, že kastrované čuby po sobě nelezou. I několikrát denně, mají se prostě rády

18.1.2022 14:40
Terven

XXX.XXX.110.191

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Terven: možná je paleček dole kvůli těm nemilým zkušenostem z minulosti...?

Jo, takhle...tak asi slyším trávu růst já

18.1.2022 14:46
lesnížínka

XXX.XXX.132.8

Palec dolů byl na to, že při hárání někde kolem, ztrácejí mozek a slušné vychování nekastrovaní psi běžně a pak je jim jedno, na koho vlezou. Worick by si nikdy nedovolil vlézt na Berču, ale při hárání jejich milé, jí nejprve olizoval přes plot uši, pak utíkal skočit na Berryho a zase mazal olizovat uši. Bylo to jako by měl nutkání letět mu vysvětlit, čí tahle holka je, aby nepojal nápad, že třeba jeho To, že zadavatelky druhý pes je kastrovaný...je v tomto případě úplně jedno

18.1.2022 14:48
Terven

XXX.XXX.110.191

lesnížínka napsal(a):
Běžná věc je i to, že v době hárání kolem, po sobě lezou všichni Řešíte tu kastráty, přičemž při hárání po sobě taktéž lezou nekastrované feny....mám příklad vedle. Teda už bude klid, jedna už je vyjastrovaná.

Pokud to bylo myšleno jako povzdech nad vašima sousedkama, tak omluva.
Ale jak píše efe, asi se netěšte, že kastrací jedný z nich to skončí

18.1.2022 14:54
lesnížínka

XXX.XXX.132.8

Terven napsal(a):
Pokud to bylo myšleno jako povzdech nad vašima sousedkama, tak omluva.
Ale jak píše efe, asi se netěšte, že kastrací jedný z nich to skončí

Né, to byl povzdech nad tím, jak to s nima cvičilo. Sousedky...no čekám co bude, protože kastrovaná byla matka. Dcera je velmi podřízená, už měla měsíc hárat a zatím nic.

Přidejte reakci

Přidat smajlík