Francouzský buldoček spp

Prodám Francouzského buldočka - CHS V. I. Puppy z nejlepší adresy Matka: Fa...
Dohodougti
XXX.XXX.39.34
Ahojte lidi, jsem pejskař začátečník😊, mám fr. buldočka, 6 měsíců a nechce se mu chodit na vodítku.
Ne že by to neuměl, umí to, ale prostě někdy vyjdeme ven a rozhodne se že nejde a nejede přes to vlak.
Někde jsem četl, že je to buldok a nemá se mu ustupovat, tzn. i za cenu toho že ho potáhnu "na smyka", mu mám dát najevo, že musí prostě jít.
Co vy na to?
Díky moc za rady.
Pokud to štěně neumí a vodítko je mu cizí předmět tak nejdříve ho na něm samozřejmě musíme naučit. Pokud to štěně umí a najednou si řekne, že prostě nepůjde, tak mu musíme ukázat, že nám je jedno že nechce jít. Takže například pustíme vodítko na zem, necháme psa ať si tam sedí a pokračujeme dál v cestě sami. Ze zkušenosti vím, že štěňata mají ještě pudy držet se matky (kterou nahrazujete vy) a když jste v dostatečné vzdálenosti, samo se za vámi rozeběhne. Tohle však děláme na bezpečných místech kde takto štěňátko můžeme nechat (ne nikde u silnice ale například v parku nebo v lese). Hned od štěněte si člověk musí určit, kdo je tu pán. Když on se vám takhle zasekne a vy ho tam budete prosit aby se rozešel tak mu akorát ukážete že se všechno bude dělat po jeho. Když bude pánem pes, v jeho pubertě pak budete mít problémy s autoritou.
Za mne pomáhá zůstat stát s napjatým vodítkem a štěně pobídnout a povzbudit slovně (pozitivně), maximálně lehce potáhnout vodítko, a ta naše se pokaždé rozejde. Rozhodně se psem nesmýkejte. Může mít spoustu důvodů, proč má problémy jít dál (nové vnější podněty, chce si očuchat terén, neznámé zvuky a pachy, celkový nezvyk na neznámé prostředí...) Jestliže ho totiž budete moc nutit, zatímco bude pes ve stresu, může si vytvořit psychický blok, který pak budete těžko odstraňovat.