Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
30.12.2021 13:03
Majdulator007

XXX.XXX.19.153

Dobry den, mam na vas prosbicku.

Mam doma 10ti mesicni stěně malinaka. Mame problem v tom ze i kdyz se s ni chodi ven tak stejne svou potrebu dela jen doma, venku proste ne.
Pravidelne prijdem z venku a ona je schopna se mi doma ze**** Klidne 10x.
Mame jeste 2 cubiny ale malinký a ty doma neudělali nic. Prijde mi to jak naschval nebo nevim.
Krmeni ma od štěněte k9. Ale jak rikam je schopna svou potrebu udelat 10-15x za den.

Dalsi problem mame v tom ze sežere doma vse, nemluvím o ponozkach, spodním prádle a dalších věcech. Nic se nemuze nechat na lince. Vecer musim delat zabranu, aby se nedostala do obyvaku, jelikoz je schopna to tam znecistit.
Po konzultaci s veterinarkou mi potvrdila ze jsou malinaci palicaty a strasne vynervovany. Že už by do toho nesla.
At delam co delam, už si nevim rady.
Prosim, žádné urážky, nadávky atd. Pisu si o rady.
Dekuji.

Uživatel s deaktivovaným účtem

30.12.2021 13:08
Uživatel s deaktivovaným účtem

Majdulator007 napsal(a):
Dobry den, mam na vas prosbicku.

Mam doma 10ti mesicni stěně malinaka. Mame problem v tom ze i kdyz se s ni chodi ven tak stejne svou potrebu dela jen doma, venku proste ne.
Pravidelne prijdem z venku a ona je schopna se mi doma ze**** Klidne 10x.
Mame jeste 2 cubiny ale malinký a ty doma neudělali nic. Prijde mi to jak naschval nebo nevim.
Krmeni ma od štěněte k9. Ale jak rikam je schopna svou potrebu udelat 10-15x za den.

Dalsi problem mame v tom ze sežere doma vse, nemluvím o ponozkach, spodním prádle a dalších věcech. Nic se nemuze nechat na lince. Vecer musim delat zabranu, aby se nedostala do obyvaku, jelikoz je schopna to tam znecistit.
Po konzultaci s veterinarkou mi potvrdila ze jsou malinaci palicaty a strasne vynervovany. Že už by do toho nesla.
At delam co delam, už si nevim rady.
Prosim, žádné urážky, nadávky atd. Pisu si o rady.
Dekuji.

Není normální, aby pes kadil 10-15x denně, jestli jsem to teda dobře pochopila...

30.12.2021 13:18
rapotacka11

XXX.XXX.224.124

Krmeni ma od štěněte k9.
Ale jak rikam je schopna svou potrebu udelat 10-15x za den.

Žádný obavy.
Děláte to dobře.


Ne abyste měnili stravování!
Hlavně škodí pestrá strava.
Jeďte si tu svou k9 - zobněte si se psem
no a ukízejte ,

30.12.2021 13:22
Inspektor Pišišvor

XXX.XXX.197.228

Podle mě jí ta K9 nesedí - není to nic moc (jestli se nezměnily receptury, tak to byl vždycky spíš šrot).
A ta nečistotnost bude jednak dílem psychiky (bojí se venčit venku), druhak dílem špatného trávení a do třetice asi i špatným nácvikem z vaší strany.
To žraní nestravitelných věcí může taky souviset se špatným trávením.

30.12.2021 13:25
Inspektor Pišišvor

XXX.XXX.197.228

Jo, a veterinářka je asi odborník přes maliny, když říká, že jsou paličatý🙄.
Je jen málo plemen, co jsou tak ochotné pro svého pána udělat cokoliv a vyhovět, jako je malina.

30.12.2021 13:26
Aliza

XXX.XXX.167.69

K venčení:
Pozorujete její chování a reakce, když jde ven? Není z něčeho vystrašená nebo nejistá? Nespěcháte na ni, necháváte jí čas na čmuchání a rozkoukání se v novém otevřeném prostranství?

Pes nezná věci jako naschvály, je nesmysl mu něco takového přisuzovat. Pravděpodobně koná potřebu doma, jelikož se Vám snaží dát najevo, že něco není špatně. Mou první volbou by byla návštěva veterináře, který ví o čem mluví a nebude tvrdit věci, jako že ta a ta rasa je paličatá, tudíž smolík a nashledanou...

Ke kkrmení:
Pokud jste ochotná věnovat tomu více času, zkuste přejít na pestrou syrovou stravu, jak naznačila rapotacka. I já jsem si v tomto ohledu nechala poradit hned ze startu a pejsek je spokojený, vyprazdňuje se pravidelně venku 2-3x denně a někdy i v noci či k ránu.

K ničení věcí v bytě:
Jaké aktivity s pejskem podnikáte? Věnujete se mu dostatečně, hrajete si s ním, učíte ho novým věcem? Podobné chování je typické pro nevyužitého, frustrovaného nebo znuděného psa.

30.12.2021 13:27
Aliza

XXX.XXX.167.69

Inspektor Pišišvor napsal(a):
Jo, a veterinářka je asi odborník přes maliny, když říká, že jsou paličatý🙄.
Je jen málo plemen, co jsou tak ochotné pro svého pána udělat cokoliv a vyhovět, jako je malina.

To mě též pokaždé pobaví, když tu lidé píšou, s jakými "odbornými veterináři" mají zkušenosti... Zjevně jich spousta koukne problémovému psovi maximálně na zuby, poslechne si srdce a pak si naúčtuje několik stovek za prohlídku.

Uživatel s deaktivovaným účtem

30.12.2021 14:27
Uživatel s deaktivovaným účtem

"Krmeni ma od štěněte k9. Ale jak rikam je schopna svou potrebu udelat 10-15x za den."

jako jestli je to "ze..... " zes.rat, tak s tím 15x denně mám zkušenost a ta říká giardie
Krom toho tento problém může dělat pro daného jedince nevhodné krmení.

30.12.2021 15:17
lesnížínka

XXX.XXX.132.8

Naprosto špatné krmení a 10měsíční štěně velkého plemene se bojí kadit venku?? No tak to je něco hodně špatně

Uživatel s deaktivovaným účtem

30.12.2021 15:24
Uživatel s deaktivovaným účtem

Aliza napsal(a):
To mě též pokaždé pobaví, když tu lidé píšou, s jakými "odbornými veterináři" mají zkušenosti... Zjevně jich spousta koukne problémovému psovi maximálně na zuby, poslechne si srdce a pak si naúčtuje několik stovek za prohlídku.

..a předepíše kastraci...

Uživatel s deaktivovaným účtem

30.12.2021 16:44
Uživatel s deaktivovaným účtem

10 15x ? To už je dehydrovaný na kost, nebo mrtvý, ne? Schválně, kdyby se to dělo člověku, už utíká k padesáti doktorům, ale pes to asi dělá naschvál a utrácet za doktora nebudeme. Sorry, nemůžu si pomoct, tohle má být silvestrovský vtip?
Jiný veterinář, nějaký opravdový, a něco si o výchově psů přečíst také neuškodí.
"Moučka z kuřecího masa, mletá žlutá kukuřice, mletá pšenice, pšeničná mouka, kuřecí tuk (stabilizovaný vitamínem E), kuřecí maso, chlorid sodný, cholinchlorid, kyselina sorbová, acetát vitamínu A, d-aktivovaný živočišný sterol, di-alfa tokoferol acetát"
No fuj, to toho psa nenávidíte nebo co? Nejlevnější nejhnusnější hnusy tam dali.
Když granule, tak bezobilné a bez kuřete, a mohlo by to být lepší.
Lepší, ne vyřešené. Vet.
Hele ta cena trapná a nižší dávkování
https://www.bitiba.cz/shop/krmivo_pro_psy/granule_pro_psy/purizon
https://www.bitiba.cz/search/results?ct=Krmivo%20pro%20psy%7CGranule&q=simpsons

30.12.2021 17:00
Inspektor Pišišvor

XXX.XXX.197.228

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
10 15x ? To už je dehydrovaný na kost, nebo mrtvý, ne? Schválně, kdyby se to dělo člověku, už utíká k padesáti doktorům, ale pes to asi dělá naschvál a utrácet za doktora nebudeme. Sorry, nemůžu si pomoct, tohle má být silvestrovský vtip?
Jiný veterinář, nějaký opravdový, a něco si o výchově psů přečíst také neuškodí.
"Moučka z kuřecího masa, mletá žlutá kukuřice, mletá pšenice, pšeničná mouka, kuřecí tuk (stabilizovaný vitamínem E), kuřecí maso, chlorid sodný, cholinchlorid, kyselina sorbová, acetát vitamínu A, d-aktivovaný živočišný sterol, di-alfa tokoferol acetát"
No fuj, to toho psa nenávidíte nebo co? Nejlevnější nejhnusnější hnusy tam dali.
Když granule, tak bezobilné a bez kuřete, a mohlo by to být lepší.
Lepší, ne vyřešené. Vet.
Hele ta cena trapná a nižší dávkování
https://www.bitiba.cz/shop/krmivo_pro_psy/granule_pro_psy/purizon
https://www.bitiba.cz/search/results?ct=Krmivo%20pro%20psy%7CGranule&q=simpsons

Souhlasím, že K9 je šunt, ale dnes už se ví, že není ideální krmit psa jen bezobilnými granulemi (mj. i pro zvýšenou četnost onemocnění srdce u takto krmených psů)

Uživatel s deaktivovaným účtem

30.12.2021 17:11
Uživatel s deaktivovaným účtem

Inspektor Pišišvor napsal(a):
Souhlasím, že K9 je šunt, ale dnes už se ví, že není ideální krmit psa jen bezobilnými granulemi (mj. i pro zvýšenou četnost onemocnění srdce u takto krmených psů)

Ale on tohle nedává a já si myslím, že to je kukuřicí nebo kuřetem nebo obojím, proto bude lepší dát opak. Jinak je to s DCM pravda, tak když už granule, tak je aspoň střídat... no a Sportmix otrávil psy aflatoxinem (obilí), tak... zkouším to opatrně postupně :-)
Nejlepší by byla rýže, co mám k večeři s hovězím, ale to by se hned začalo vztekat, že je to složité... no já to shrnula na talíř a je vymalováno.
Bezobilné granule a vůbec všechny by měly mít přídavek taurinu, tam byla ta souvislost s DCM, tuším, Wolfsblut to dělá určitě, Purizon má také.

30.12.2021 17:23
Inspektor Pišišvor

XXX.XXX.25.97

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ale on tohle nedává a já si myslím, že to je kukuřicí nebo kuřetem nebo obojím, proto bude lepší dát opak. Jinak je to s DCM pravda, tak když už granule, tak je aspoň střídat... no a Sportmix otrávil psy aflatoxinem (obilí), tak... zkouším to opatrně postupně :-)
Nejlepší by byla rýže, co mám k večeři s hovězím, ale to by se hned začalo vztekat, že je to složité... no já to shrnula na talíř a je vymalováno.
Bezobilné granule a vůbec všechny by měly mít přídavek taurinu, tam byla ta souvislost s DCM, tuším, Wolfsblut to dělá určitě, Purizon má také.

On ten přechod na lepší granule musí být stejně pozvolný - pokud psovi, co je na takovém šuntu a ještě má rozhašené trávení dáte najednou nadupané granule, tak se z toho rozstřelí tuplem

Uživatel s deaktivovaným účtem

30.12.2021 17:28
Uživatel s deaktivovaným účtem

Inspektor Pišišvor napsal(a):
On ten přechod na lepší granule musí být stejně pozvolný - pokud psovi, co je na takovém šuntu a ještě má rozhašené trávení dáte najednou nadupané granule, tak se z toho rozstřelí tuplem

To určitě, ty Simpsons adult mají všeho tak akorát. Ještě by šly Essential. Ale myslím, že pro tohoto psa bude asi vše vykoupením :-/
Začala bych dietou a opravdovým vyšetřením. Chudák malej.
DCM, jsem chtěla říct, že pokud je ta strava z masa, je tam těch potřebných aminokyselin dostatek, pokud je ale kvůli ceně většina pytle z luštěnin atp. (mají stejně proteinu jako maso, takže je to extra výhodné), tak může být problém, protože to není kompletní protein a je dost blbý. Když není dost taurinu, musí být dost cysteinu a methioninu, někdo přidává L-carnitin, je prý ale drahý, nevím, každopádně
kombinace "hodně hrachu + špetka možná masa" je špatně a nemusí to být jen v bezobilných granulích.
Jsem myslela, že K9 už je dávno zapomenuto :-)

Uživatel s deaktivovaným účtem

30.12.2021 17:29
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
10 15x ? To už je dehydrovaný na kost, nebo mrtvý, ne? Schválně, kdyby se to dělo člověku, už utíká k padesáti doktorům, ale pes to asi dělá naschvál a utrácet za doktora nebudeme. Sorry, nemůžu si pomoct, tohle má být silvestrovský vtip?
Jiný veterinář, nějaký opravdový, a něco si o výchově psů přečíst také neuškodí.
"Moučka z kuřecího masa, mletá žlutá kukuřice, mletá pšenice, pšeničná mouka, kuřecí tuk (stabilizovaný vitamínem E), kuřecí maso, chlorid sodný, cholinchlorid, kyselina sorbová, acetát vitamínu A, d-aktivovaný živočišný sterol, di-alfa tokoferol acetát"
No fuj, to toho psa nenávidíte nebo co? Nejlevnější nejhnusnější hnusy tam dali.
Když granule, tak bezobilné a bez kuřete, a mohlo by to být lepší.
Lepší, ne vyřešené. Vet.
Hele ta cena trapná a nižší dávkování
https://www.bitiba.cz/shop/krmivo_pro_psy/granule_pro_psy/purizon
https://www.bitiba.cz/search/results?ct=Krmivo%20pro%20psy%7CGranule&q=simpsons

Simpsons? To jsou ti, jak vymýšlejí nové živočišné druhy?
https://www.bitiba.cz/shop/krmivo_pro_psy/granule_pro_psy/simpsons_premium/simpsons_premium_80_20/582574?origin=hopps&q=simpsons&i=2&ro=1&ct=Krmivo%20pro%20psy%7CGranule

Chtěla bych vidět 2% vykostěná bělice, opravdu bych moc chtěla...

Pokud pes doma kadí 15x denně přesto, že je venčen, je první volbou veterinář (ve smyslu opravdový doktor) a druhou volbou změna krmení z amarounů na něco vhodnějšího.

Uživatel s deaktivovaným účtem

30.12.2021 17:31
Uživatel s deaktivovaným účtem

Jo a zítra je poslední pracovní den, pohotovost na Nový rok bude veliká zábava, jestli je tohle pravda, že odpad 10x denně, tak ten pes prostě musí být polomrtvý už teď. Nechápu.

Uživatel s deaktivovaným účtem

30.12.2021 17:40
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Simpsons? To jsou ti, jak vymýšlejí nové živočišné druhy?
https://www.bitiba.cz/shop/krmivo_pro_psy/granule_pro_psy/simpsons_premium/simpsons_premium_80_20/582574?origin=hopps&q=simpsons&i=2&ro=1&ct=Krmivo%20pro%20psy%7CGranule

Chtěla bych vidět 2% vykostěná bělice, opravdu bych moc chtěla...

Pokud pes doma kadí 15x denně přesto, že je venčen, je první volbou veterinář (ve smyslu opravdový doktor) a druhou volbou změna krmení z amarounů na něco vhodnějšího.

Už v mrazáku žádné ryby nemám, ale koukněte na video, v receptuře je white fish 2 %, tak se označuje prostě ryba, co není losos atp., je to např. i treska, to už vygůglíte ;-)
https://www.youtube.com/watch?v=DdHgyHx1YHM&ab_channel=OutdoorCanadaMagazine
Tyto granule zrovna úplně vhodné nebudou, mají moc tuku na start, ale příště si přečtěte originální složení... tohle jsou naše nejoblíbenější :-)
Dala jsem ty značky jako příklad, že lepší granule nejsou ani dražší a není problém je sehnat.

Uživatel s deaktivovaným účtem

30.12.2021 21:30
Uživatel s deaktivovaným účtem

White fish....konkrétně co je ale v těch granulích? Cejn, treska, síh, plotice....?

Na této planetě neexistuje zvíře bělice. Nepůjdete si zaplavat a nepotkáte bělici - můžete vidět kapra, cejna, plotici, okouna....ale bělici si holt musíte vyrobit ve zkumavce, zatím neexistuje.

Ve složení je uvedeno kdeco, 2% vaječného prášku - budiž, dokážu si to představit, 4% sušeného lososa taky, ale 2% vykostěné bělice si představit neumím.

Tak když už to prodávají, ať složení uvádějí korektně. Ne že by to upřesnění přidalo amarounům na hodnotě.

Ale legrace, no.

Uživatel s deaktivovaným účtem

30.12.2021 22:33
Uživatel s deaktivovaným účtem

Zrovna u masa ta 2 % ve složení absolutně nechápu. Třeba taková bílá ryba tímhle množstvím složení keksů vyloženě osudově nakopne. Jó, třeba takové kari, to je jiná. Jsem ňoumovi omylem hodila do objednávky přílohy nesmazaný úlet mé tvůrčí aktivity a už třetí měsíc žere čínu. A to je tam toho kari pouhé 1 %.

Uživatel s deaktivovaným účtem

30.12.2021 22:38
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
White fish....konkrétně co je ale v těch granulích? Cejn, treska, síh, plotice....?

Na této planetě neexistuje zvíře bělice. Nepůjdete si zaplavat a nepotkáte bělici - můžete vidět kapra, cejna, plotici, okouna....ale bělici si holt musíte vyrobit ve zkumavce, zatím neexistuje.

Ve složení je uvedeno kdeco, 2% vaječného prášku - budiž, dokážu si to představit, 4% sušeného lososa taky, ale 2% vykostěné bělice si představit neumím.

Tak když už to prodávají, ať složení uvádějí korektně. Ne že by to upřesnění přidalo amarounům na hodnotě.

Ale legrace, no.

Bělice je to samé jako v angličtině white fish, což používá celý svět kromě Repty :-) akorát to naše slovo se takhle nepoužívá, ale bílá ryba ano, u krmení lidí i zvířat. Do krmiv se dá, čeho je čas. Je to taková levnější ryba na výrobu rybích prstů, filé v kostce a krmiv například. Teď je k dispozici 20 tun tresky, koupí se treska, příště to může být halibut. Najděte si recept na domácí rybí prsty, skoro vždy je tam white fish, všichni tomu rozumí, buďte v klidu ;-)

Vaječný prášek je normální krmivářská surovina, nic zvláštního, ale v těchto granulích jsou celá sušená vejce.

Za správný překlad je odpovědný ten, kdo poprvé krmivo uvádí na ten trh.
Ale napište jim, budou rádi.

Co tam máte dál?

Uživatel s deaktivovaným účtem

30.12.2021 22:43
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Zrovna u masa ta 2 % ve složení absolutně nechápu. Třeba taková bílá ryba tímhle množstvím složení keksů vyloženě osudově nakopne. Jó, třeba takové kari, to je jiná. Jsem ňoumovi omylem hodila do objednávky přílohy nesmazaný úlet mé tvůrčí aktivity a už třetí měsíc žere čínu. A to je tam toho kari pouhé 1 %.

Myslím, že se to dělá pro chuť nebo vůni, protože bývá 10 20 40 sušeného a takovéhle malé množství čerstvého. A tyto granule teda úplně náhodou voní, nejsou extra mastné, no jako že když vedle sebe položím tohle a vyvíteco, tak z jednoho mám kopřivku.
Pouhé 1 % :-) můj pes se mnou nehraje, furt jenom kuře a nemíchat, občas přemluvím k hovězímu a jednou za x let omylem spolkne mrkev, co je přilepená na mase.

30.12.2021 22:44
lesnížínka

XXX.XXX.132.8

Nevím, jestli se ve světě používá bělice ale u nás je bělice jelec a jelec by té rybě nikdo nikdy neřekl, krom rybářů asi ani nikdo neví, že je to správně jelec.

Uživatel s deaktivovaným účtem

30.12.2021 22:53
Uživatel s deaktivovaným účtem

lesnížínka napsal(a):
Nevím, jestli se ve světě používá bělice ale u nás je bělice jelec a jelec by té rybě nikdo nikdy neřekl, krom rybářů asi ani nikdo neví, že je to správně jelec.

Toho náhodou znám :D znáte vranku? Ptám se stopadesátého člověka a nikdo nic. Přitom takové pěkné zvířátko, chytali jsme je do ruk a mají skvělé anglické jméno :-) Repta určitě napíše, že to neexistuje, tak jdu

30.12.2021 22:58
lupus4

XXX.XXX.205.61

dámy, máte pravdu obě Repta i megi


bělice je lidový název pro plotici obecnou

bělice - je rovněž zkratka (či zkomolenina?) slova bílá ryba

30.12.2021 23:32
GAELLE

XXX.XXX.66.235

Ano je to tak. Bělice říkají rybáři ploticím.
U nás se jim říká červenopeřice.
jelec je jesen a tloušť.

Uživatel s deaktivovaným účtem

31.12.2021 00:52
Uživatel s deaktivovaným účtem

lupus4 napsal(a):
dámy, máte pravdu obě Repta i megi


bělice je lidový název pro plotici obecnou

bělice - je rovněž zkratka (či zkomolenina?) slova bílá ryba

Chybný překlad to je, možná jakýsi podivný oslí můstek překladatele.
Lidové, místní či folklorní názvy čehokoliv ve složení amarounů nejsou na místě.

To už tam rovnou mohli napsat vykostěný jednorožec 2%, z pohledu legislativy nemlich to samé.

Uživatel s deaktivovaným účtem

31.12.2021 09:26
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Chybný překlad to je, možná jakýsi podivný oslí můstek překladatele.
Lidové, místní či folklorní názvy čehokoliv ve složení amarounů nejsou na místě.

To už tam rovnou mohli napsat vykostěný jednorožec 2%, z pohledu legislativy nemlich to samé.

Z pohledu eshopu je to ale ok, když jim takový překlad dal distributor.
Jinak i ČR zná whitefish, říká se tak síhům, esi řeknete, že to neexistuje, tak Coregonus. Legislativa EU (např. reg. 218/2009) zná whitefish a říká: Název musí být doplněn druhem, pokud se jedná o výrobu z farmových chovů.
To jste si ale mohla vygůglit hned, jenže to není vono, že jo :-) Zkrátka jediný, kdo neví, co je whitefish a bělice (s tou bělicí jste teda překvapila), jste Vy.
Ale jednorožec se mi líbí víc a megý taky, hned to šla sníst! Děkuji!
Granule s jednorožcem!

31.12.2021 10:32
lesnížínka

XXX.XXX.132.8

Vranku sice znám, našla jsem si ji kdysi, protože se mi to objevilo v jezeře(přinesla jsem potěr, když jsem zachraňovala ryby z vyschlého potoka) ale nakonec to nebyla vranka, ale vyrostl z toho okoun U nás nevím, že by byla, možná výš proti proudu. U nás jen hrouzci.

Přidejte reakci

Přidat smajlík