Stafordšírský bulteriér s PP

Prodám Stafordšírského bulteriéra - Hledáme nový milující domov pro našeho...
11999 KčZdravím, chtěla bych si pořídit stafíka a sice jsem si načetla info na různých stránkách, ale zkušenost chovatelů je nad zlato. Nejsem uplný začátečník, doma jsme měli borderku o kterou jsem se starala primárně já, ale zase bych se rozhodně zkušeným chovatelem nenazvala. Jako studentka jsem často doma, ráda a dost často běhám (6 km každé ráno) a o víkendech jezdím s partou po chatách, kam bych si psa ráda vzala. Se cvičákem počítám, chtěla bych s pejskem chodit klidně celý jeho život (nebo aspoň tu hodně aktivní část) Přes den by byl max 5-6 hodin sám, ráno by semnou běhal, potom velká procházka nebo běh u kola a zase před spaním ven. Moc si přeju mazla co bude moct mezi lidi a bude semnou hodně aktivní. Nevím jestli by ale zvládl vyjít s dalším psem? Část týdne trávím u rodičů (mám to blízko ke škole) a ti už mají šeltii…
Uživatel s deaktivovaným účtem
"S vašimi požadavky bych volila plemeno, u kterého je předpoklad, že bude vycházet s ostatními psy, větší"
já bych to řekla až tak, že si má vybrat plemeno, u kterého je předpoklad, že bude vycházet s ostatními psy. Tečka.
A tak zase pokud jde jen o toho jednoho psa v rodině? Šeltie je pes nebo fena? Vy chcete psa nebo fenu? Pokud by to měla být stejná pohlaví, máte nějaký plán jak to řešit, kdyby se v dospělosti nesnesli? Bylo by pak možné je třeba oddělovat? Pokud byste zvolila opačné pohlaví, tak by problém být neměl. Akorát co mě ještě teda napadá - šeltie bývají často velké citlivky a úplně nemusí dávat tvrdší hry stafíka, ale tak i to se dá pořešit.
Pokud ale vyloženě chcete ke psům nekonfliktního psa, chodit na hromadné venčení s ostatními, pokud mají třeba psy i kamarádi, se kterýma jezdíte na chatu, prostě pokud je pro vás důležité, aby vycházel se psy a nejde jen o toho jednoho psa, tak bych taky zvolila jiné plemeno.