Noční veterinární pohotovost, příjezd veterináře k nemocnému pejskovi ohroženému na životě

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.11.2022 14:39
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Díky, kouknu na to, na youtube se právě kvůli jízdám dívám denně.

Udělejte si výlet, vezmu vás kamionem na Slovensko. Naučím vás předvídat o 6 aut dopředu

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.11.2022 14:56
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Udělejte si výlet, vezmu vás kamionem na Slovensko. Naučím vás předvídat o 6 aut dopředu

Ani mi nemluvte.

To jsou vždycky divy, co vymýšlejí ti dem.nti, když mám hengr s herkama.
Mozek si na tom můžu zavařit, abych to upřemýšlela i za ně.

Pak je mi jedno, jestli mám automat nebo šaltpáku nebo šoupnu nohama po zemi

Hustota bezmozků je 2 ks na 10 km. Mám to spočítané z minulé jízdy, která byla fakt chutná.

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.11.2022 14:56
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
A co si myslíte o tříválcových motorech, máte ho někdo? Novější škodovky už s jiným ani nejsou...

Na normální ježdění asi na počtu válců nezáleží. Motor má další parametry, podle kterých je buď živý, nebo líná mrcha.
U mého auta třeba hrozně záleží na tom, jestli s ním jedu já, nebo řidič.

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.11.2022 16:05
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ani mi nemluvte.

To jsou vždycky divy, co vymýšlejí ti dem.nti, když mám hengr s herkama.
Mozek si na tom můžu zavařit, abych to upřemýšlela i za ně.

Pak je mi jedno, jestli mám automat nebo šaltpáku nebo šoupnu nohama po zemi

Hustota bezmozků je 2 ks na 10 km. Mám to spočítané z minulé jízdy, která byla fakt chutná.

Asi tak. Přijedu na křižovatku, klasický kříž, za sebou dvě herky v hengru, váha soupravy asi 4 tuny. Chci odbočit vlevo, ženská naproti na křižovatce taky vlevo (z jejího pohledu). Super, začnu se rozjíždět, že se jako budeme míjet pravými boky aut a co myslíte? Jo, začla mě objíždět zleva Herkám se to zahamtnutí na místě fakt nelíbilo a to jsem jela tak 5-10 km/h. Vedle ní seděl na sedadle spolujezdce chlap a viditelně nadával a klepal si na čelo. Zajímalo by mě, komu

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.11.2022 16:22
Uživatel s deaktivovaným účtem

O herkach mi ani nemluvte. Nejlepší zážitek ve starém náklaďáku, v něm 4 herky, za tím vozík, v něm kobyla s hribetem, prokluzujici spojka, kopajici nas*ana hemela, no měla jsem po 100 im dost jako po celodenní jízdě

Kazdy měl pocit že na cestě jedu s rozestupem jako kráva asi pro srandu králíkům, takže neustále mi někdo parkoval přímo před čumák, ve městě v koloně pak ještě lepší. Když vozím neživé zboží tak mě to až tak netankuje, nakládám si vše tak, ať to můžu zaslapnout a nehne se to. Ale ti živí tvorové, to je kumst...

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.11.2022 16:41
Uživatel s deaktivovaným účtem

Jj a to ještě v kamionu není cítit, když ten hengr ty herky rozhoupou...

22.11.2022 17:20
fikovnice

XXX.XXX.133.55

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Jj a to ještě v kamionu není cítit, když ten hengr ty herky rozhoupou...

To je super diskuze se super výrazivem na diskuzi o psech!

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.11.2022 17:26
Uživatel s deaktivovaným účtem

fikovnice napsal(a):
To je super diskuze se super výrazivem na diskuzi o psech!

Tak ono spousta koňáků má psa. Nebo naopak.

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.11.2022 19:34
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Tak ono spousta koňáků má psa. Nebo naopak.

Já teda ne a fakt nerozumím řeči vašeho kmene.

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.11.2022 19:44
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Já teda ne a fakt nerozumím řeči vašeho kmene.

Vždyť to chce jen trochu fantazie.
Jsou horší pády : strím, podkást, fejsttufejst, welnes ( to jednou vyhrála paní v rádiu v nějaké soutěži, moderátoe jí do nekonečna blahopřál...na druhé straně ticho, a pak paní pípla "a co jsem to vyhrála?")
Takže hengr, herky, hajtry.....brnkačka :-))

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.11.2022 20:34
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Já teda ne a fakt nerozumím řeči vašeho kmene.

tak já rozumim a - nebaví mě to ...
diskuze o řízeni auta s koňským přívěsem je težce OT -akorát Vás děsí...

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.11.2022 21:18
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
tak já rozumim a - nebaví mě to ...
diskuze o řízeni auta s koňským přívěsem je težce OT -akorát Vás děsí...

Asi tím chěly říct, že řízení osobáku ( ať s manuální převodovkou nebo s automat.) je brnkačka. Že jsou horší věci na světě :-))
To mělo saraho1 uklidnit, ne vyděsit :-)

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.11.2022 21:29
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Asi tím chěly říct, že řízení osobáku ( ať s manuální převodovkou nebo s automat.) je brnkačka. Že jsou horší věci na světě :-))
To mělo saraho1 uklidnit, ne vyděsit :-)

nevim no.
Vzdycky muze byt hure.
Motat kamion, jizdu s tezkym vlekem / zivym nakladem sem - je OT.
Protoze pak je i vlak a letadlo - mozna lod? , ze....

Smirte se s tim, ze lidem automat vyhovuje - i kdyz to sami mate jinak.

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.11.2022 21:37
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
nevim no.
Vzdycky muze byt hure.
Motat kamion, jizdu s tezkym vlekem / zivym nakladem sem - je OT.
Protoze pak je i vlak a letadlo - mozna lod? , ze....

Smirte se s tim, ze lidem automat vyhovuje - i kdyz to sami mate jinak.

ale tak kdyby nevyhovoval, tak se neprodává

asi spíš jde o to, že pokud člověk už má funkční dobré auto, které má jedinou vadu a to, že je to manuál, zbavovat se ho a pokusit se koupit stejně dobrý automat má spoustu rizik a nebude to úplně levné.

imho je jednodušší vzít na milost to, co je. ale i to může mít každý hozené jinak.

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.11.2022 21:40
Uživatel s deaktivovaným účtem

Smirte se s tim, ze lidem automat vyhovuje - i kdyz to sami mate jinak.

To absoulutně nemíním rozporovat.

Tak třeba chtěly dámy od koní trošku zobdivovat. A přiznám, že je obdivuju. I když jsem s náklaďáčkem jezdila, s velkým a ještě s vlekem a živým nákladem......To bych tedy nedala :-)).
Ale třeba neřídily, jen se klepaly vedle řidiče... :-))

Uživatel s deaktivovaným účtem

23.11.2022 06:43
Uživatel s deaktivovaným účtem

To jsem začala já, tak se omluvuju. Měla jsem za to, že jsme už úplně OT, když se místo veteriny bavíme o rozdílech automat/manuál

Pro Sarah: v osobáku tolik dem.ntů nepotkávám - a zmatené paní, které se na začátku křižovatky zaseknou, a nevědí, kam dál, velmi opatrně a ohleduplně objíždím

Uživatel s deaktivovaným účtem

23.11.2022 06:51
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
To jsem začala já, tak se omluvuju. Měla jsem za to, že jsme už úplně OT, když se místo veteriny bavíme o rozdílech automat/manuál

Pro Sarah: v osobáku tolik dem.ntů nepotkávám - a zmatené paní, které se na začátku křižovatky zaseknou, a nevědí, kam dál, velmi opatrně a ohleduplně objíždím

Křižovatky už v pohodě, ale včera jsem opět nestíhala sledovat značky, takže v obytné zóně překročení rychlosti a při odbočování doleva přejíždím do protisměru.

Uživatel s deaktivovaným účtem

23.11.2022 07:13
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Křižovatky už v pohodě, ale včera jsem opět nestíhala sledovat značky, takže v obytné zóně překročení rychlosti a při odbočování doleva přejíždím do protisměru.

Důležité je, že si ty chyby uvědomujete.
Všichni je děláme.

Pouštím si videa z této autoškoly https://www.youtube.com/@AutoskolaStejskal
Velmi nedávno jsem zjistila, že z jedné jednosměrky vyjíždím směrem doleva pořád z pravého pruhu. A zase jsem se naučila něco nového

No a když se splete jeden, v druhém autě přeci sedí ještě druhý, který má také přemýšlet, být ohleduplný a předvídat....

Uživatel s deaktivovaným účtem

23.11.2022 08:01
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Křižovatky už v pohodě, ale včera jsem opět nestíhala sledovat značky, takže v obytné zóně překročení rychlosti a při odbočování doleva přejíždím do protisměru.

Kolikátou jste měla jízdu? Nic nejde úplně hned... a žádný učený z nebe nespadl (u nás se dodává - ale blbce jako by shazovali - což nemyslím na vás, to je obecná hláška). Vyjezdíte se, uvidíte, že až budete jezdit sama, tak každá jízda bude lepší a lepší.

Uživatel s deaktivovaným účtem

23.11.2022 08:10
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Kolikátou jste měla jízdu? Nic nejde úplně hned... a žádný učený z nebe nespadl (u nás se dodává - ale blbce jako by shazovali - což nemyslím na vás, to je obecná hláška). Vyjezdíte se, uvidíte, že až budete jezdit sama, tak každá jízda bude lepší a lepší.

Včera večer jsem to počítala a myslím, že cca dvanáctou.
Lidičky, ten učitel by zasloužil svatozář.

Jako sednu do auta a vždycky na něco zapomenu, i když si myslím, že už jsem zkontrolovala všechno....nejdřív to byly pásy, pak světla (na to jsem ale brzo přišla a sama, protože nebyla podsvícená přístrojová deska), aby to nakonec byla jen blbě stočená kola.

23.11.2022 08:13
aluska

XXX.XXX.197.205

Mě teď v mým věku začíná víc děsit to, že třeba po dvouhodinový jízdě v tom sedu nějak zatuhnu a dlouho se pak po vylezení z auta rozpohybovávám

Uživatel s deaktivovaným účtem

23.11.2022 09:00
Uživatel s deaktivovaným účtem

Hodně se mně líbí videa této autoškoly:
https://www.youtube.com/@AutoskolaAura

Uživatel s deaktivovaným účtem

23.11.2022 09:04
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Já teda ne a fakt nerozumím řeči vašeho kmene.

Ježiš, co jsem napsala tak nesrozumitelně? Že spousta lidí, co má koně, má i psa (psy). A naopak, že hodně lidí, co má psa (psy), mají i koně. Podle toho, co si pořídili dřív.

Ano, uznávám, diskuze poněkud odbočila od původního tématu. Ale to se tady stává docela často. Si myslím.

Uživatel s deaktivovaným účtem

23.11.2022 09:05
Uživatel s deaktivovaným účtem

aluska napsal(a):
Mě teď v mým věku začíná víc děsit to, že třeba po dvouhodinový jízdě v tom sedu nějak zatuhnu a dlouho se pak po vylezení z auta rozpohybovávám

Já už po 45 minutách. Dojezd do Hvozdna.

Uživatel s deaktivovaným účtem

23.11.2022 09:11
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ježiš, co jsem napsala tak nesrozumitelně? Že spousta lidí, co má koně, má i psa (psy). A naopak, že hodně lidí, co má psa (psy), mají i koně. Podle toho, co si pořídili dřív.

Ano, uznávám, diskuze poněkud odbočila od původního tématu. Ale to se tady stává docela často. Si myslím.

Ne, to jsem nemyslela, měla jsem na mysli ty termity.

Uživatel s deaktivovaným účtem

23.11.2022 09:12
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ježiš, co jsem napsala tak nesrozumitelně? Že spousta lidí, co má koně, má i psa (psy). A naopak, že hodně lidí, co má psa (psy), mají i koně. Podle toho, co si pořídili dřív.

Ano, uznávám, diskuze poněkud odbočila od původního tématu. Ale to se tady stává docela často. Si myslím.

Asi může být nesrozumitelný ten koňácký slang...

Uživatel s deaktivovaným účtem

23.11.2022 09:12
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ne, to jsem nemyslela, měla jsem na mysli ty termity.

Jako hengr a tak?

Uživatel s deaktivovaným účtem

23.11.2022 10:53
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Jako hengr a tak?

Asi ano. Hengr je asi vlek pro koně... Ale mě zaráží, že milovník koní hovoří a píše o koních (svých!) jako o herkách. Pro mě je herka pejorativní výraz... Ale třeba je to právě ten koňácký slang...

Uživatel s deaktivovaným účtem

23.11.2022 10:55
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Asi ano. Hengr je asi vlek pro koně... Ale mě zaráží, že milovník koní hovoří a píše o koních (svých!) jako o herkách. Pro mě je herka pejorativní výraz... Ale třeba je to právě ten koňácký slang...

Je.

23.11.2022 11:10
aluska

XXX.XXX.197.205

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Asi ano. Hengr je asi vlek pro koně... Ale mě zaráží, že milovník koní hovoří a píše o koních (svých!) jako o herkách. Pro mě je herka pejorativní výraz... Ale třeba je to právě ten koňácký slang...

u koňáků úplně normální výraz pro koně

Uživatel s deaktivovaným účtem

23.11.2022 11:10
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Včera večer jsem to počítala a myslím, že cca dvanáctou.
Lidičky, ten učitel by zasloužil svatozář.

Jako sednu do auta a vždycky na něco zapomenu, i když si myslím, že už jsem zkontrolovala všechno....nejdřív to byly pásy, pak světla (na to jsem ale brzo přišla a sama, protože nebyla podsvícená přístrojová deska), aby to nakonec byla jen blbě stočená kola.

Ty činnosti před jízdou si zautomatizujete ve svém autě - budete vědět, že musíte zapnout světla, pokud nemáte denní svícení nebo pojedete potmě. Zrcátka nebudete muset kontrolovat, protože je budete mít pořád nastavené správně, když budete s autem jezdit sama. Pásy si zvykněte zapnout, než šlápnete na plynový pedál. Časem se z toho stane samozřejmý rituál, nad kterým nebudete téměř přemýšlet.

Uživatel s deaktivovaným účtem

23.11.2022 11:21
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Asi ano. Hengr je asi vlek pro koně... Ale mě zaráží, že milovník koní hovoří a píše o koních (svých!) jako o herkách. Pro mě je herka pejorativní výraz... Ale třeba je to právě ten koňácký slang...

Viz efe. Je.

23.11.2022 11:39
Terven

XXX.XXX.103.178

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Asi ano. Hengr je asi vlek pro koně... Ale mě zaráží, že milovník koní hovoří a píše o koních (svých!) jako o herkách. Pro mě je herka pejorativní výraz... Ale třeba je to právě ten koňácký slang...

Stejně jako když svý psy nazvu čoklama 🤣
a přitom si žijou jako princezny, žerou bio maso a bio vejce a mají dražší oblečení než já
O výrazivu to není.
Koňáci svým herkám běžně slibujou, že půjdou do salámu a přitom jsou ochotní obětovat jim veškerej čas a přijít kvůli nim na mizinu.

Uživatel s deaktivovaným účtem

23.11.2022 12:42
Uživatel s deaktivovaným účtem

Terven napsal(a):
Stejně jako když svý psy nazvu čoklama 🤣
a přitom si žijou jako princezny, žerou bio maso a bio vejce a mají dražší oblečení než já
O výrazivu to není.
Koňáci svým herkám běžně slibujou, že půjdou do salámu a přitom jsou ochotní obětovat jim veškerej čas a přijít kvůli nim na mizinu.

Tak nějak.

23.11.2022 12:53
aluska

XXX.XXX.197.205

Terven napsal(a):
Stejně jako když svý psy nazvu čoklama 🤣
a přitom si žijou jako princezny, žerou bio maso a bio vejce a mají dražší oblečení než já
O výrazivu to není.
Koňáci svým herkám běžně slibujou, že půjdou do salámu a přitom jsou ochotní obětovat jim veškerej čas a přijít kvůli nim na mizinu.

jo, čokli, mršiny, zmeťouři.... a přitom si spinkají v posteli, v noci je ještě přikrývám když se odkopou, baští masíko se zeleninkou, na polštářích u krbu mají flísový povlaky...

Uživatel s deaktivovaným účtem

23.11.2022 13:01
Uživatel s deaktivovaným účtem

Terven napsal(a):
Stejně jako když svý psy nazvu čoklama 🤣
a přitom si žijou jako princezny, žerou bio maso a bio vejce a mají dražší oblečení než já
O výrazivu to není.
Koňáci svým herkám běžně slibujou, že půjdou do salámu a přitom jsou ochotní obětovat jim veškerej čas a přijít kvůli nim na mizinu.

Nepoužívám čokl, mršina apod, ale tuhle jsem rozesmála sousedku, když jsem žížale vyhrožovala, že "z ní udělám štyry malý psy"

Neregistrovaný uživatel

23.11.2022 13:32
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.42.82

aluska napsal(a):
jo, čokli, mršiny, zmeťouři.... a přitom si spinkají v posteli, v noci je ještě přikrývám když se odkopou, baští masíko se zeleninkou, na polštářích u krbu mají flísový povlaky...

Ten náš zmetek si včera dopřával odřezky ze srnčího hřbetu 😂😂😂 hajzlik zrzavá

23.11.2022 13:36
aluska

XXX.XXX.197.205

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Ten náš zmetek si včera dopřával odřezky ze srnčího hřbetu 😂😂😂 hajzlik zrzavá

čokl jeden

Uživatel s deaktivovaným účtem

23.11.2022 13:38
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Nepoužívám čokl, mršina apod, ale tuhle jsem rozesmála sousedku, když jsem žížale vyhrožovala, že "z ní udělám štyry malý psy"

Té naší říkáme když zlobí, že půjde na Kociánku. Tam je nechvalně proslulý soukromý útulek.

23.11.2022 13:38
janaa

XXX.XXX.174.242

Čoklové,čubky, tuhle se mužskej smál,když jsem na ně řvala,zrůdy jedny

23.11.2022 13:39
aluska

XXX.XXX.197.205

Jo a lidožravce říkám občas sviňucha zrzavá slovenská

Uživatel s deaktivovaným účtem

23.11.2022 15:16
Uživatel s deaktivovaným účtem

Poníci jsou zmetečci, xichti, zrůdičky, hajzlíci, sviňátka, parchantíci....

23.11.2022 16:34
Trickyvoo

XXX.XXX.62.63

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Asi může být nesrozumitelný ten koňácký slang...

Je nesrozumitelný. Myslela jsem, že se efe a cstmr baví pořád o autech a náklaďácích. Ty údajné koně jsem v textech nikde nezaznamenala, jelikož neovládám ani řeč kamióňáku, říkala jsem si, že to budou výrazy pro nějaký cajky na tom kamióně, třeba přívěs, dveře, plachta, kdo ví

23.11.2022 16:39
Trickyvoo

XXX.XXX.62.63

Jinak inspirována Čapkem, říkám Malině ňuňánku, pišišulko a podobně. Když mě naštve, je to černá potvora, démon, pekelnice, bestie. Pokud zlobí jen trošku, je to lumpajznice, potvůrka, rošťanda

Neregistrovaný uživatel

23.11.2022 17:00
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.8.247

Trickyvoo napsal(a):
Jinak inspirována Čapkem, říkám Malině ňuňánku, pišišulko a podobně. Když mě naštve, je to černá potvora, démon, pekelnice, bestie. Pokud zlobí jen trošku, je to lumpajznice, potvůrka, rošťanda

Já se přiznám že jako dítě jsem milovala kresleného Asterixe a Obelixe. A velice mě fascinovala nadávka z dílu Překvapení pro Césara. Celý život bylo její použití jaksi nemožné... Do chvíle než jsem si pořídila Alexandry velké (papoušek o chlup menší jak žako a zelený) a rázem s jejich temperamentem a schopností bobra na amfetaminu dochází k častému použití 😂😂😂 (kdo neví jedna se o výraz : deb ile zelenej) pro utlocitne duše - použito jen pri prehlodani kabelu od lustru, sejmutí televize, vyliti myho hrnku caje kterej je prej jejich soukromy pitko. Smeteni flasky s pivem. Ohlodani dveří, zdi, a vlastně všeho v dosahu. Likvidace kalendare, korenek, snahy rozložit mi knížku nebo mobil na atomy atd.

Neregistrovaný uživatel

23.11.2022 17:02
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.8.247

Ale úplně nej top výraz je z mayovek odehrávající se v poušti. Který použije ve druhém díle Halef. Kdo si ho pamatuje? To je dokonalost 😁

Uživatel s deaktivovaným účtem

23.11.2022 18:27
Uživatel s deaktivovaným účtem

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Ale úplně nej top výraz je z mayovek odehrávající se v poušti. Který použije ve druhém díle Halef. Kdo si ho pamatuje? To je dokonalost 😁

Nepamatuji... můžete připomenout?

23.11.2022 19:09
fikovnice

XXX.XXX.60.20

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
To jsem začala já, tak se omluvuju. Měla jsem za to, že jsme už úplně OT, když se místo veteriny bavíme o rozdílech automat/manuál

Pro Sarah: v osobáku tolik dem.ntů nepotkávám - a zmatené paní, které se na začátku křižovatky zaseknou, a nevědí, kam dál, velmi opatrně a ohleduplně objíždím

Víte, co je síla? Že máme podobné myšlení...ve smyslu, že bych také napsala "zmatené paní" a ne "zmatení pánové"; a toto napíšeme my - ženské!

23.11.2022 19:13
fikovnice

XXX.XXX.60.20

janaa napsal(a):
Čoklové,čubky, tuhle se mužskej smál,když jsem na ně řvala,zrůdy jedny

Tak já na svého nejmilovanějšího kocoura onehdá řvala:"Ty haj.le jeden, Ty jsi mi už zase roztrhal recept?! Proč to děláš? Řekni mi, proč mi to děláš?? Proč si nemůžeš normálně říct, že chceš jít ven?" No, pokud je to slyšet k sousedům, tak si můžou i myslet, že mívám občas nějakou konfliktní a možná mentálně postiženou návštěvu, která mi z nepochopitelných důvodů trhá recepty a účtenky...

23.11.2022 19:26
janaa

XXX.XXX.174.242

V létě soused řve - ty svině tlustá líná, z domu potáhneš, nikdo tě tu nechce. Tak řvu já - Petře, to bys neměl,takhle mluvit se svojí milovanou ženou řval na kočku,že chytla kosáka ale slyšet to někdo neznámý,tak to bylo dokonalý

Uživatel s deaktivovaným účtem

23.11.2022 19:40
Uživatel s deaktivovaným účtem

Co řvu já, radši nepublikovat :D Ono totiž po NORINO! velmi snadno vyklouznou všechna ostatní slova, co v sobě mají to zvučné RR

Na kočky pak křičím zcela neosobní DEB1LE, obvykle následované cos to zas, případně kde zas.

Na slípky a morčata volám, ahoj blbky, ale to je čistě v dobrém. A jinak jsem za slušňáka a sprostá jsem jen, když si sáhnu na elektrický ohradník. To pak jde nějak samo.

23.11.2022 19:46
aluska

XXX.XXX.168.15

Nebudu vůbec vypisovat, co řvu na hafany, když je táhnu z lesa od ježka, nebo když se uráčí přikráčet potom, co si pohonili zajdu

Uživatel s deaktivovaným účtem

23.11.2022 19:48
Uživatel s deaktivovaným účtem

aluska napsal(a):
Nebudu vůbec vypisovat, co řvu na hafany, když je táhnu z lesa od ježka, nebo když se uráčí přikráčet potom, co si pohonili zajdu

no tak když si pohonili,

tak to nezbývá než říct, no, tak jdem.

23.11.2022 20:13
Terven

XXX.XXX.110.191

aluska napsal(a):
Nebudu vůbec vypisovat, co řvu na hafany, když je táhnu z lesa od ježka, nebo když se uráčí přikráčet potom, co si pohonili zajdu

Nic ve zlým, jo? Ale řvete na ně zbytečně, oni za nic nemůžou. Jsou to psi a jednají, jak jim velí pudy. Od toho mají majitele, aby to korigoval.

Neregistrovaný uživatel

24.11.2022 01:00
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.20.7

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Nepamatuji... můžete připomenout?

"Ty následku chvilkové lásky mezi švábem a prašivou kozí kůží."

Tohle netrumfne nic😂

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.11.2022 06:06
Uživatel s deaktivovaným účtem

fikovnice napsal(a):
Víte, co je síla? Že máme podobné myšlení...ve smyslu, že bych také napsala "zmatené paní" a ne "zmatení pánové"; a toto napíšeme my - ženské!

Zmatení pánové se totiž nezaseknou uctivě na začátku křižovatky, neb nezačnou přemýšlet Prostě to někam pošlou a děj se vůle páně.

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.11.2022 06:31
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Zmatení pánové se totiž nezaseknou uctivě na začátku křižovatky, neb nezačnou přemýšlet Prostě to někam pošlou a děj se vůle páně.

Tak já nepřemýšlím, ale právě to dopadá tak, že když instruktor řekne Pojedeme rovně, tak prostě jedu po hlavní, i když je to do zatáčky.

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.11.2022 06:47
Uživatel s deaktivovaným účtem

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
"Ty následku chvilkové lásky mezi švábem a prašivou kozí kůží."

Tohle netrumfne nic😂

Tak to nevím. Je to moc dlouho, co jsem tyhle knížky četla.

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.11.2022 07:10
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Tak já nepřemýšlím, ale právě to dopadá tak, že když instruktor řekne Pojedeme rovně, tak prostě jedu po hlavní, i když je to do zatáčky.

Ale tak to nakonec úplně nevadí. Hlavně, že jedete bezpečně a plynule. Nejhorší je když se člověk někde zmateně zasekne, a teď nevíte absolutně, co udělá.

Navíc, když to instruktor hlásí tomu klientovi těsně před, tak kolikrát toho času na přemýšlení moc není (když má člověk ještě sledovat značky, hlídat zrcátka, chodce, řadit, chce se mu na záchod, prší nebo mu svítí slunko rovnou do xichtu...). Zatímco až budete jezdit samostatně, budete vědět, kam jedete, a nebudete muset dumat, kam vede hlavní, pojedete prostě jak jste si naplánovala trasu (a když si ji předem "projedete" na streetview v mapách, tak budete i vědět, jak máte přednosti na křižovatkách). To bude pohoda :-)

No a když nevím, kam chci jet, tak si v klidu pokračuji po stávající cestě na nějaké vhodné místo, kde si zastavím, a pohrabu se v navigaci nebo v mapách, zeptám se místního a tak. To se mi stává, když si načtu pěkně cestu na mapě předem, pak zapnu navigaci, ujistím se, že navigace mě vede stejně jako jsem si to naplánovala, a pak je na té důležité odbočce uzavírka

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.11.2022 08:01
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Tak já nepřemýšlím, ale právě to dopadá tak, že když instruktor řekne Pojedeme rovně, tak prostě jedu po hlavní, i když je to do zatáčky.

To je v pohodě. Když mi v autoškole instruktor řekl do prava a já mu tvrdila, že mě posílá do zákazu vjezdu, který byl vlevo, tak jsem měla příště mašle na rukou. A instruktor říkal vpravo - to je modrá. Na levé ruce jsem měla červenou.
Dělala jsem autoškolu v Liberci v únoru, kdy je na ulicích sněhová břečka permanentně - tedy v těch letech ještě bývala.
Výhoda byla, že mé první auto byla oktávka ( ta stará ) a když jsem drhla v zatáčce o zábradlí, licitovala jsem, jestli povolí zábradlí nebo auto.

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.11.2022 16:31
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
To je v pohodě. Když mi v autoškole instruktor řekl do prava a já mu tvrdila, že mě posílá do zákazu vjezdu, který byl vlevo, tak jsem měla příště mašle na rukou. A instruktor říkal vpravo - to je modrá. Na levé ruce jsem měla červenou.
Dělala jsem autoškolu v Liberci v únoru, kdy je na ulicích sněhová břečka permanentně - tedy v těch letech ještě bývala.
Výhoda byla, že mé první auto byla oktávka ( ta stará ) a když jsem drhla v zatáčce o zábradlí, licitovala jsem, jestli povolí zábradlí nebo auto.

vpravo je řadící páka a vlevo je pes

ale pletu to kolikrát i tak a když navigace říká, kam zahnout, tak pro jistotu mrknu na mapu, kam ukazuje ta šipka.

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.11.2022 16:39
Uživatel s deaktivovaným účtem

Dříve jsem si myslela, že jsem blbá, pak jsem se dočetla, že je to pravolevá kontuze.
Jak můžete mít vlevo psa? Já tam mám dveře.
Edit : konfuze - to si zas telefon myslel, že je chytrý .

24.11.2022 19:05
elisak

XXX.XXX.194.232

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
To je v pohodě. Když mi v autoškole instruktor řekl do prava a já mu tvrdila, že mě posílá do zákazu vjezdu, který byl vlevo, tak jsem měla příště mašle na rukou. A instruktor říkal vpravo - to je modrá. Na levé ruce jsem měla červenou.
Dělala jsem autoškolu v Liberci v únoru, kdy je na ulicích sněhová břečka permanentně - tedy v těch letech ještě bývala.
Výhoda byla, že mé první auto byla oktávka ( ta stará ) a když jsem drhla v zatáčce o zábradlí, licitovala jsem, jestli povolí zábradlí nebo auto.

To já něco podobnýho vyšvihla na závěrečných zkouškách. Instruktor řekl pojedeme doleva a já suverénně odbočila vpravo. Ale dal mi to.
S pravou/levou mám problém celý život, moje máma taky. Je sranda, když jedna z nás řídí a ta druhá naviguje...

Neregistrovaný uživatel

24.11.2022 19:17
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.42.82

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Tak to nevím. Je to moc dlouho, co jsem tyhle knížky četla.

Je to z filmu. Ne z knížek.

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.11.2022 19:44
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Dříve jsem si myslela, že jsem blbá, pak jsem se dočetla, že je to pravolevá kontuze.
Jak můžete mít vlevo psa? Já tam mám dveře.
Edit : konfuze - to si zas telefon myslel, že je chytrý .

tak kdyby tam byl pes, tak by byl vlevo.

25.11.2022 03:32
fikovnice

XXX.XXX.61.244

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Zmatení pánové se totiž nezaseknou uctivě na začátku křižovatky, neb nezačnou přemýšlet Prostě to někam pošlou a děj se vůle páně.


...nezačnou přemýšlet...

25.11.2022 03:36
fikovnice

XXX.XXX.61.244

elisak napsal(a):
To já něco podobnýho vyšvihla na závěrečných zkouškách. Instruktor řekl pojedeme doleva a já suverénně odbočila vpravo. Ale dal mi to.
S pravou/levou mám problém celý život, moje máma taky. Je sranda, když jedna z nás řídí a ta druhá naviguje...

Hmm, to tu tedy čtu zvláštnosti. Trpěl tím můj ex. Na křižovatce jsem mu prostě musela ukazovat rukou, kam má odbočit. Vlevo, vpravo - slovně zásadně pletl. Pamatuji si, že jsem si tu poruchu pak nějak sestudovávala a tehdy jsem vyčetla, že je častější u mužů. A tady jste to napsaly už asi 3 ženy...

25.11.2022 03:38
fikovnice

XXX.XXX.61.244

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
tak kdyby tam byl pes, tak by byl vlevo.

Nic ve zlým, ale já mám stejně jako "orionka" vlevo dveře...a pes by se tam rozhodně už nevešel.
Co to tu na nás "bodlinko" zkoušíte? Vy máte dovoz z Británie?

Uživatel s deaktivovaným účtem

25.11.2022 06:56
Uživatel s deaktivovaným účtem

Pes přece u nohy chodí vlevo. Já mám vlevo psa a vpravo koně. Jasný jako facka. Každýmu kromě instruktora

Uživatel s deaktivovaným účtem

25.11.2022 09:20
Uživatel s deaktivovaným účtem

fikovnice napsal(a):
Nic ve zlým, ale já mám stejně jako "orionka" vlevo dveře...a pes by se tam rozhodně už nevešel.
Co to tu na nás "bodlinko" zkoušíte? Vy máte dovoz z Británie?

Tak to nebude, to by byla vlevo i ta šaltrpáka. Kdyby tam byl pes, bylo by to levo, protože pes bývá vlevo.

25.11.2022 11:40
Zrzavci

XXX.XXX.226.6

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Tak já nepřemýšlím, ale právě to dopadá tak, že když instruktor řekne Pojedeme rovně, tak prostě jedu po hlavní, i když je to do zatáčky.

Sarah - já jsem taky začala řídit - ač řidičák mám od osmnácti - až teď. Vím, že je to neuvěřitelně těžký, že člověk se bojí jako blásen, zodpovědnost je 10000000000000000x větší, než v těch osmnácti. Ale - udělala jste ten nejpodstatnější krok - začala jste a jedete. To je úžasný, úžasný, musíte se chválit, zasloužíte si to, buďte na sebe hrdobec, znám spoustu ženských, který to nedokážou. Já jsem začínala tak, že jsem jela nakoupit do vedlejší vesnice, do jiný jsem si dojela pro vajíčka a byla neskutečně pyšná, jak jsem velká pani. Vy taky jste velká pani, dokážete to - v podstatě jste to už dokázala. Tak hlavu vzhůru, vypnout prsíčka a směle do dalších kilometrůch

Uživatel s deaktivovaným účtem

25.11.2022 11:47
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Tak já nepřemýšlím, ale právě to dopadá tak, že když instruktor řekne Pojedeme rovně, tak prostě jedu po hlavní, i když je to do zatáčky.

To je jasně chyba instruktora. Rovně je vždycky pokračovat po hlavní. I když je hlavní do zatáčky, odbočit je do prava nebo do leva. Něco jiného tedy je, když rovně znamená vjet na hlavní. To jsou takové ty zrádné křižovatky.

Uživatel s deaktivovaným účtem

25.11.2022 12:47
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
To je jasně chyba instruktora. Rovně je vždycky pokračovat po hlavní. I když je hlavní do zatáčky, odbočit je do prava nebo do leva. Něco jiného tedy je, když rovně znamená vjet na hlavní. To jsou takové ty zrádné křižovatky.

Já nevím... fakt je rovně pokyn pro pokračování po hlavní silnici, i když se třeba zatáčí a rovně z ní odbočuje vedlejší?

Uživatel s deaktivovaným účtem

25.11.2022 12:53
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
To je jasně chyba instruktora. Rovně je vždycky pokračovat po hlavní. I když je hlavní do zatáčky, odbočit je do prava nebo do leva. Něco jiného tedy je, když rovně znamená vjet na hlavní. To jsou takové ty zrádné křižovatky.

No právě, že rovně je prostě rovně, jinak by řekl Pojedeme pořád po hlavní.

Uživatel s deaktivovaným účtem

25.11.2022 12:57
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
No právě, že rovně je prostě rovně, jinak by řekl Pojedeme pořád po hlavní.

Taky myslím.

Edit: u nás je podobná křižovatka, hlavní se stáčí doprava, vedou tam šalinové koleje a rovně vede vedlejší. Zleva žádná komunikace není. Jedu jako na obrázku řidič z výhledu a jedu-li po hlavní doprava, tak blikám pravým blinkrem. Někteří neblikají. Někteří, jedoucí rovně na vedlejší, blikají levým. Já, pokud jedu rovně, neblikám.

Uživatel s deaktivovaným účtem

25.11.2022 13:15
Uživatel s deaktivovaným účtem

I když ona ta křižovatka není přesně tak, jak na obrázku výš, proto to může poprvé člověka zmátnout. Dávám pro jistotu obrázek z mapy.cz, ty pruhy jsem dokreslila, snad je to srozumitelný. Ono ještě navíc, pokud jedete rovně, tak musíte odbočit vlevo do jiného pruhu, úplně rovně se prostě jet nedá.

Uživatel s deaktivovaným účtem

25.11.2022 13:21
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
I když ona ta křižovatka není přesně tak, jak na obrázku výš, proto to může poprvé člověka zmátnout. Dávám pro jistotu obrázek z mapy.cz, ty pruhy jsem dokreslila, snad je to srozumitelný. Ono ještě navíc, pokud jedete rovně, tak musíte odbočit vlevo do jiného pruhu, úplně rovně se prostě jet nedá.

A v těch pruzích je jaké vodorovné značení? V pravém je šipka rovná nebo doprava? V levém je šipka rovná nebo doleva? Mrkla bych sama na mapy.cz, tam na leteckém snímku to bude jistě vidět, ale nevím, kde to je.

Uživatel s deaktivovaným účtem

25.11.2022 13:25
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
A v těch pruzích je jaké vodorovné značení? V pravém je šipka rovná nebo doprava? V levém je šipka rovná nebo doleva? Mrkla bych sama na mapy.cz, tam na leteckém snímku to bude jistě vidět, ale nevím, kde to je.

jo, vidíte, mě ten letecký snímek vůbec nenapadl.

25.11.2022 13:29
Dája6

XXX.XXX.236.105

fikovnice napsal(a):
Hmm, to tu tedy čtu zvláštnosti. Trpěl tím můj ex. Na křižovatce jsem mu prostě musela ukazovat rukou, kam má odbočit. Vlevo, vpravo - slovně zásadně pletl. Pamatuji si, že jsem si tu poruchu pak nějak sestudovávala a tehdy jsem vyčetla, že je častější u mužů. A tady jste to napsaly už asi 3 ženy...

Dobrý den,
no já spíš slyšela, že touhle poruchou trpí ženy. Poprvé čtu, že tím trpěl Váš ex, je fakt, že chlapi se nepřiznají, že něco nevědí, ženy jo.
Dája

Uživatel s deaktivovaným účtem

25.11.2022 13:36
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
jo, vidíte, mě ten letecký snímek vůbec nenapadl.

Pokud vidím dobře, je značení v levém pruhu rovná šipka, a v pravém pruhu šipka doprava. Teď záleží na tom, jak to instruktor myslel, pokud řekl jedeme rovně... Mohl myslet rovně v pruhu, ve kterém jste jela, abyste nepřejížděla do levého... a to by znamenalo zůstat na hlavní... Nebo rovně, tedy přejet do levého pruhu a jet do vedlejší... To chtělo upřesnění z jeho strany...

Uživatel s deaktivovaným účtem

25.11.2022 13:48
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Pokud vidím dobře, je značení v levém pruhu rovná šipka, a v pravém pruhu šipka doprava. Teď záleží na tom, jak to instruktor myslel, pokud řekl jedeme rovně... Mohl myslet rovně v pruhu, ve kterém jste jela, abyste nepřejížděla do levého... a to by znamenalo zůstat na hlavní... Nebo rovně, tedy přejet do levého pruhu a jet do vedlejší... To chtělo upřesnění z jeho strany...

No, asi to měl být chyták, který pak může na chudáka žáka připravit komisař. Instruktor myslel prostě rovně na Krnovskou a tedy odbočit do toho levého pruhu, kde je rovná šipka.

Uživatel s deaktivovaným účtem

25.11.2022 14:29
Uživatel s deaktivovaným účtem

Pokud tam jsou pruhy, tak měl říct jednoznačně vlevo, chyták nechyták. Autoškola je snad na to, naučit jezdit a ne dávat chytáky. Když pojedete sama, tak vám nikdo nic říkat nebude a budete vědět, jestli vlevo nebo po hlavní. Protože to není o řízení, ale jen o slovíčkaření.
Však také navigace by vám říkala "do levého pruhu".

Uživatel s deaktivovaným účtem

25.11.2022 16:18
Uživatel s deaktivovaným účtem

Sarah prosím, jak je to s tlapinou Vaší fenky? Přišlo se na to, proč měla otok a bolest? A jak jste se na veterinu dopravily? Jestli jste to někde psala, tak se omlouvám...

Uživatel s deaktivovaným účtem

25.11.2022 17:44
Uživatel s deaktivovaným účtem

Myslím, že jsem to psala, ale už to bude hodně vpředu, jela jsem nakonec busem, zastávka přímo u veteriny. Byl to opravdu jen zánět svalu, na kosti nic vidět nebylo. Včera dobrala antibiotika, udržet ji v klidu byla pěkná dřina. V pondělí jsme byly na kontrole a to mě z autobusové zastávky pořád táhla pryč na louku. Zítra už to neukecám.

25.11.2022 19:20
fikovnice

XXX.XXX.62.143

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Myslím, že jsem to psala, ale už to bude hodně vpředu, jela jsem nakonec busem, zastávka přímo u veteriny. Byl to opravdu jen zánět svalu, na kosti nic vidět nebylo. Včera dobrala antibiotika, udržet ji v klidu byla pěkná dřina. V pondělí jsme byly na kontrole a to mě z autobusové zastávky pořád táhla pryč na louku. Zítra už to neukecám.

Uf, super zpráva v záplavě těch zpráv nedobrých!!!

26.11.2022 01:50
Trickyvoo

XXX.XXX.62.63

Dája6 napsal(a):
Dobrý den,
no já spíš slyšela, že touhle poruchou trpí ženy. Poprvé čtu, že tím trpěl Váš ex, je fakt, že chlapi se nepřiznají, že něco nevědí, ženy jo.
Dája

Já žádného chlapa neznám, že by si pletl levou a pravou. Já zrovna tou poruchou trpím. Srandovní třeba bylo, když jsme jeli po Brně a já povídám kámošce "a tady doprava, že?" ona "jo", zahnula jsem doleva a obě jsme byly spokejné, páč jsme obě myslely doleva .
Nebo můj pes Stypík podával levou a pravou packu a vyprávěla jsem to kamarádovi, na což mi on řekl "a jak ty poznáš, že to dělá správně?" Drzoun jeden
No a pes opravdu podával bravurně levou pravou bez jediné chyby. Jednou jsem se zrovna zase spleta, říkala jsem mu pravou a on mi pořád podle mé momentální indispozice podával levou a když jsem asi potřetí řekla "pravou" a on mi cpal stále stejnou packu, tak mi docvalko, že to dělá dobře, že mi podává opravdu pravou. No zbla jsem ho, tedy ne že by si on začal plést packy, ale vždy mi packu podával hodně nejistě s výrazem "tohle je pravá, ale jako vím, že ty to prostě máš jinak a nevím, jestli mi to dneska uznáš"
No brácha si z toho dělal srandu, jaký to prý je, když zjistím, že pes je chytřejší než já .

26.11.2022 05:09
Dája6

XXX.XXX.236.105

Trickyvoo napsal(a):
Já žádného chlapa neznám, že by si pletl levou a pravou. Já zrovna tou poruchou trpím. Srandovní třeba bylo, když jsme jeli po Brně a já povídám kámošce "a tady doprava, že?" ona "jo", zahnula jsem doleva a obě jsme byly spokejné, páč jsme obě myslely doleva .
Nebo můj pes Stypík podával levou a pravou packu a vyprávěla jsem to kamarádovi, na což mi on řekl "a jak ty poznáš, že to dělá správně?" Drzoun jeden
No a pes opravdu podával bravurně levou pravou bez jediné chyby. Jednou jsem se zrovna zase spleta, říkala jsem mu pravou a on mi pořád podle mé momentální indispozice podával levou a když jsem asi potřetí řekla "pravou" a on mi cpal stále stejnou packu, tak mi docvalko, že to dělá dobře, že mi podává opravdu pravou. No zbla jsem ho, tedy ne že by si on začal plést packy, ale vždy mi packu podával hodně nejistě s výrazem "tohle je pravá, ale jako vím, že ty to prostě máš jinak a nevím, jestli mi to dneska uznáš"
No brácha si z toho dělal srandu, jaký to prý je, když zjistím, že pes je chytřejší než já .

Dobrý den,
no vždyť píšu, že jen ženské tím trpí i já to mám. Není porucha u mě tak moc, ale se přiznám, že jak to všichni tady popisují přesně i já to tak mám👍.
Dája

26.11.2022 08:55
Bella04

XXX.XXX.96.140

Ad leva x prava - pomaha mi rikat: jedu do pravyho prava nebo levyho leva... Kdyz si to takhle reknu, nikdy se nespletu.

Sranda byla, kdyz jsem jako "oko" vedla nevidomou kamaradku (zavesenou do ramene) a hlasim - jdeme do leva, a natacim ji kam? no doprava. A ona me pretlacuje, protoze jsem prece jasne rekla, ze do leva... Zase, od ty doby co rikam jedme do pravyho prava a levyho leva uz se mi to nestalo.

S cim mam problem je vnitrni a vnejsi. Nejhorsi je to v jezdectvi. Jede se po obvodu jizdarny na levou ruku (leva ruka je dovnitr), intruktor rekne - vnitrni otez tohle, vnejsi holen tamto... a ja nez to prechroustam... a pak zmenime smer na pravou ruku... a najednou vnitrni je vnejsi a obracene... a jsem v piheli...

26.11.2022 22:45
Trickyvoo

XXX.XXX.62.63

Bella04 napsal(a):
Ad leva x prava - pomaha mi rikat: jedu do pravyho prava nebo levyho leva... Kdyz si to takhle reknu, nikdy se nespletu.

Sranda byla, kdyz jsem jako "oko" vedla nevidomou kamaradku (zavesenou do ramene) a hlasim - jdeme do leva, a natacim ji kam? no doprava. A ona me pretlacuje, protoze jsem prece jasne rekla, ze do leva... Zase, od ty doby co rikam jedme do pravyho prava a levyho leva uz se mi to nestalo.

S cim mam problem je vnitrni a vnejsi. Nejhorsi je to v jezdectvi. Jede se po obvodu jizdarny na levou ruku (leva ruka je dovnitr), intruktor rekne - vnitrni otez tohle, vnejsi holen tamto... a ja nez to prechroustam... a pak zmenime smer na pravou ruku... a najednou vnitrni je vnejsi a obracene... a jsem v piheli...

Když mi instruktor řekl to s těma mašličkama, tak mě to uráželo, ale asi by to bylo někdy lepší, růžovou a modrou bysme si nespetly

Přidejte reakci

Přidat smajlík