Podvodnice z Loun - prodej štěňat

Zlatý retrívr
Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků

Veronika90

18.11.2022 09:56
Veronika90

XXX.XXX.3.133

Měla jsem zkušenost bohužel s podvodem. Paní tady inzerovala prodej štěňat. Vybrala zálohu vše v pohodě. Chtěla jsem kontakt a začalo to. Psala jen email a nic víc. Po připsání peněz na účet přišly samé výmluvy. Dávejte si velký pozor. Je to paní Leona Martincová z Loun.

Uživatel s deaktivovaným účtem

18.11.2022 09:59
Uživatel s deaktivovaným účtem

Žádnou CHS Leony Martincové z Loun neznám. Potvrzení o převzetí zálohy jste doslala?

Uživatel s deaktivovaným účtem

18.11.2022 10:21
Uživatel s deaktivovaným účtem

Veronika90 napsal(a):
Měla jsem zkušenost bohužel s podvodem. Paní tady inzerovala prodej štěňat. Vybrala zálohu vše v pohodě. Chtěla jsem kontakt a začalo to. Psala jen email a nic víc. Po připsání peněz na účet přišly samé výmluvy. Dávejte si velký pozor. Je to paní Leona Martincová z Loun.

Komu není rady, tomu není pomoci.
( Někde vedle se kdosi ptal před tím než poslal zálohu )

Uživatel s deaktivovaným účtem

18.11.2022 12:41
Uživatel s deaktivovaným účtem

Veronika90 napsal(a):
Měla jsem zkušenost bohužel s podvodem. Paní tady inzerovala prodej štěňat. Vybrala zálohu vše v pohodě. Chtěla jsem kontakt a začalo to. Psala jen email a nic víc. Po připsání peněz na účet přišly samé výmluvy. Dávejte si velký pozor. Je to paní Leona Martincová z Loun.

..nezlobte se, ale posíláte zálohu někomu, koho neznáte, neznáte a neviděla jste jeho chovnou stanici a neviděla jste ani na života štěně o které máte zájem....takhle se štěňata nekupuje a peníze neposilaji....

Uživatel s deaktivovaným účtem

18.11.2022 13:08
Uživatel s deaktivovaným účtem

Veronika90 napsal(a):
Měla jsem zkušenost bohužel s podvodem. Paní tady inzerovala prodej štěňat. Vybrala zálohu vše v pohodě. Chtěla jsem kontakt a začalo to. Psala jen email a nic víc. Po připsání peněz na účet přišly samé výmluvy. Dávejte si velký pozor. Je to paní Leona Martincová z Loun.

No jo no...chybama se člověk učí...

18.11.2022 16:40
fikovnice

XXX.XXX.20.198

Veronika90 napsal(a):
Měla jsem zkušenost bohužel s podvodem. Paní tady inzerovala prodej štěňat. Vybrala zálohu vše v pohodě. Chtěla jsem kontakt a začalo to. Psala jen email a nic víc. Po připsání peněz na účet přišly samé výmluvy. Dávejte si velký pozor. Je to paní Leona Martincová z Loun.

Omlouvám se Vám, ale jestli je ta devadesátka v nicku datum Vašeho narození, tak už máte věk poznat něco, co je podvod. A jak Vám psala "chameleonHugo" i ostatní, takto se parťák na třeba dalších 17 let nepořizuje.

Uživatel s deaktivovaným účtem

18.11.2022 18:27
Uživatel s deaktivovaným účtem

fikovnice napsal(a):
Omlouvám se Vám, ale jestli je ta devadesátka v nicku datum Vašeho narození, tak už máte věk poznat něco, co je podvod. A jak Vám psala "chameleonHugo" i ostatní, takto se parťák na třeba dalších 17 let nepořizuje.

Tak když se jedná o to, že čllověk přijde jen o peníze, tak je to ta lepší varianta, horší je, když za těžký prachy koupí nemocný štěňátko. To jsou potom nejenom další výdaje za veterinu, ale hlavně koukat na to bezmocný, nemocný psí miminko....

18.11.2022 18:47
fikovnice

XXX.XXX.20.198

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Tak když se jedná o to, že čllověk přijde jen o peníze, tak je to ta lepší varianta, horší je, když za těžký prachy koupí nemocný štěňátko. To jsou potom nejenom další výdaje za veterinu, ale hlavně koukat na to bezmocný, nemocný psí miminko....

To jo, to máš plnou pravdu!
Ono v současnosti bolí moc i ta ztráta peněz, jenže se to asi bude dít pořád a pořád; lidi jsou zřejmě nepoučitelní...

Uživatel s deaktivovaným účtem

18.11.2022 18:54
Uživatel s deaktivovaným účtem

fikovnice napsal(a):
To jo, to máš plnou pravdu!
Ono v současnosti bolí moc i ta ztráta peněz, jenže se to asi bude dít pořád a pořád; lidi jsou zřejmě nepoučitelní...

Když někdo pošle statisíce vojákovi - veteránu někam do Ameriky... Já teda nejsem extra chytrá... A navíc ty statisíce nemám. Naštěstí.

Uživatel s deaktivovaným účtem

18.11.2022 19:02
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Když někdo pošle statisíce vojákovi - veteránu někam do Ameriky... Já teda nejsem extra chytrá... A navíc ty statisíce nemám. Naštěstí.

tihle lidi si na toho vojáka normálně i půjčí.

18.11.2022 19:38
fikovnice

XXX.XXX.20.198

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Když někdo pošle statisíce vojákovi - veteránu někam do Ameriky... Já teda nejsem extra chytrá... A navíc ty statisíce nemám. Naštěstí.

Jo, to mě dostává snad ještě víc než ta koupě psa...
Plus, když přijde mail, že jste jediná dědička nějakého multimilionáře někde z Afriky a aby Vám bylo dědictví vyplaceno, zaplaťte poplatky, právníka, atd. atd.
Nechci přát nikomu nic zlého, ale tady si snad tu ztrátu peněz lidé i zaslouží...

Uživatel s deaktivovaným účtem

18.11.2022 19:44
Uživatel s deaktivovaným účtem

fikovnice napsal(a):
Jo, to mě dostává snad ještě víc než ta koupě psa...
Plus, když přijde mail, že jste jediná dědička nějakého multimilionáře někde z Afriky a aby Vám bylo dědictví vyplaceno, zaplaťte poplatky, právníka, atd. atd.
Nechci přát nikomu nic zlého, ale tady si snad tu ztrátu peněz lidé i zaslouží...

No prostě si tak člověk říká proč chodí do práce...jedna chovka s imaginárními štěňátky, jeden fiktivní americký voják nebo něco podobného a zdroj financí zajištěn..

18.11.2022 23:47
Šarina

XXX.XXX.200.119

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
No prostě si tak člověk říká proč chodí do práce...jedna chovka s imaginárními štěňátky, jeden fiktivní americký voják nebo něco podobného a zdroj financí zajištěn..

Nojo, ale vemte si, že ten člověk, který dneska (při všech možnostech!) není schopný si dohledat informace (nehledě vůbec na způsob "nákupu") by se stal majitele živého tvora, za kterého dalších 10 -15 let ponese odpovědnost.... to je děsivá představa.

Uživatel s deaktivovaným účtem

19.11.2022 06:23
Uživatel s deaktivovaným účtem

fikovnice napsal(a):
Jo, to mě dostává snad ještě víc než ta koupě psa...
Plus, když přijde mail, že jste jediná dědička nějakého multimilionáře někde z Afriky a aby Vám bylo dědictví vyplaceno, zaplaťte poplatky, právníka, atd. atd.
Nechci přát nikomu nic zlého, ale tady si snad tu ztrátu peněz lidé i zaslouží...

A tak já mám třeba příbuzné v Austrálii. Ale dědictví fakt nečekám.

Uživatel s deaktivovaným účtem

19.11.2022 07:25
Uživatel s deaktivovaným účtem

Šarina napsal(a):
Nojo, ale vemte si, že ten člověk, který dneska (při všech možnostech!) není schopný si dohledat informace (nehledě vůbec na způsob "nákupu") by se stal majitele živého tvora, za kterého dalších 10 -15 let ponese odpovědnost.... to je děsivá představa.

Jo.. ale kdyby si kupoval sekačku nebo mobil, minimálně se podívá na recenze, zeptá se kámošů, známých.. no nic

Uživatel s deaktivovaným účtem

19.11.2022 09:24
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Jo.. ale kdyby si kupoval sekačku nebo mobil, minimálně se podívá na recenze, zeptá se kámošů, známých.. no nic

Minimálně??....to žhaví internet horem dolem...
Ale jak se jedná o živého tvora?? Co je na tom koupit čokla...odpovím na inzerát, přivezu si štěně a když už se zadaří, nikdo mě nepodvede a mám doma zdravé štěňátko, tak řeším jak a čím krmit a že štěně kouše, ničí, nerozumí česky neposlouchá, dělá loužičky, bobany....
A je to tak u všeho, další příklad jsou rybičky...rodinka přijde do obchodu a děti jééé, my chceme rybičky a tak se koupí pidiakvárečko, umělé rostlinky, barevné kamínky na dno a naprosto nevhodná rybí osádka, k tomu prodejce přidá xy zázračných vodiček a všechno si přinesou domů, nalijí do akvárka vodu, do kamínků zastrčí "krásné" umělé rostlinky, zapnou světýlko a minifiltříček a jééé, to je to krásné, to nám to hezky plave a za nějakou dobu to plave taky všechno, ale břichem vzhůru, dle odolnosti rybích jedinců...no co ryby jedny blbý, nic nevydrží, tak ale nevadí jdeme a koupíme nový a zase to chcípne a teprve dotyčný dá na fóra dotaz "proč mi umírají ryby"... Proč nejdřív načerpat informace, co to obnáší a jak na to...

Uživatel s deaktivovaným účtem

19.11.2022 09:56
Uživatel s deaktivovaným účtem

Já to znám z druhé strany, jako prodavač - to dorazi rodinka a chtějí zakrslé čichavce, betu a závojnatky.. ptám se: do jedné nádrže? Joo .. atd..
Dokud bude zvíře bráno jako spotřební zboží, živá dekorace, doplněk interiéru.. nic se nezmění a zákony nepomohou, pokud chybí cit nebo aspoň chuť něco zjistit dopředu?

Uživatel s deaktivovaným účtem

19.11.2022 13:39
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Já to znám z druhé strany, jako prodavač - to dorazi rodinka a chtějí zakrslé čichavce, betu a závojnatky.. ptám se: do jedné nádrže? Joo .. atd..
Dokud bude zvíře bráno jako spotřební zboží, živá dekorace, doplněk interiéru.. nic se nezmění a zákony nepomohou, pokud chybí cit nebo aspoň chuť něco zjistit dopředu?

Jo jo, taky jsem zažila v akvaristice rodinku, co zálibně koukala na placky (terčovce)...z rozhovoru jsem odvodila, že mají doma akvo tak 60 litrů a v něm mix barevných živorodek a neonek...prostě co nejbarevnější hustá rybí polívka, ale tak jim tam chybí velká barevná rybička.....naštěstí je od koupi odradila cena terčů.

Jako pokud je prodávající alespoň slušný a vyptá se a popř. doporučí vhodnou osádku a v tom lepším případě si kupující nechá poradit...což v dobrých akvaristikách bývá, tak může být spokojenost na obou stranách....ale tam, kde je jim to šuma fuk nasáčkujou, co si zákazník naporoučí...případně je ještě ujistí, že samozřejmě do jejich akva 20 litrů je neonka ok, protože je to malá rybička....no a čím dřív ryby pomřou, tím dřív se zákazník vrátí pr nové...ano akvarijní rybky, alespoň ty běžně dostupné, bývají často spotřební zboží...

Ale nechci to tady plevelit rybičkami....se akorát rozčílím.

Uživatel s deaktivovaným účtem

19.11.2022 13:57
Uživatel s deaktivovaným účtem

jo, rybičky

kdysi jsem měla v ruce knihu věnovanou jejich nemocem a v předmluvě bylo něco v tom smyslu, že kdyby průměrný člověk vyprávěl v práci, že koťata zase všechna do týdne pozdechala, že by se dočkal všeobecného opovržení, ale když někdo nevhodnými podmínkami chovu ve velkým likviduje jiné vnímající obratlovce, akorát jsou to rybičky, tak to všem připadá tak nějak normální.

Uživatel s deaktivovaným účtem

19.11.2022 16:43
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
jo, rybičky

kdysi jsem měla v ruce knihu věnovanou jejich nemocem a v předmluvě bylo něco v tom smyslu, že kdyby průměrný člověk vyprávěl v práci, že koťata zase všechna do týdne pozdechala, že by se dočkal všeobecného opovržení, ale když někdo nevhodnými podmínkami chovu ve velkým likviduje jiné vnímající obratlovce, akorát jsou to rybičky, tak to všem připadá tak nějak normální.

Ono s těmi nemocemi je to složitější, část se léčit prakticky nedá, každá skupina ryb jinak snáší léčiva apod.. mám bohaté špatné zkušenosti z obchodu, kde stresované rybky padaly jak mouchy občas 🙄
Ale jasně, bez patřičné velkorysosti se tenhle koníček provozovat nedá - myslím patřičnou velikost nádrže, její technické vybavení atd.. plus opustit myšlenku, že lze chovat pospolu vše

Neregistrovaný uživatel

19.11.2022 21:19
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.113.12

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ono s těmi nemocemi je to složitější, část se léčit prakticky nedá, každá skupina ryb jinak snáší léčiva apod.. mám bohaté špatné zkušenosti z obchodu, kde stresované rybky padaly jak mouchy občas 🙄
Ale jasně, bez patřičné velkorysosti se tenhle koníček provozovat nedá - myslím patřičnou velikost nádrže, její technické vybavení atd.. plus opustit myšlenku, že lze chovat pospolu vše

Hele u plazů to neni lepší...

Uživatel s deaktivovaným účtem

19.11.2022 21:21
Uživatel s deaktivovaným účtem

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Hele u plazů to neni lepší...

tak plazi, to je to samé, taky tvor, jehož zdraví je zcela závislé na správných podmínkách chovu. takových utýraných želv a chameleonů je taky hromada, ale zase lidi si jich nepořídí deset najednou.

Neregistrovaný uživatel

20.11.2022 15:19
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.113.12

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
tak plazi, to je to samé, taky tvor, jehož zdraví je zcela závislé na správných podmínkách chovu. takových utýraných želv a chameleonů je taky hromada, ale zase lidi si jich nepořídí deset najednou.

To je jediný plus. Blbý je a to víš sama že u noch ta veterina a léky jsou dost omezené. Oproti chlupacum. Takže jsou na tom skoro jak ty rybky. Njn. Nenadela se nic.

Uživatel s deaktivovaným účtem

20.11.2022 15:25
Uživatel s deaktivovaným účtem

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
To je jediný plus. Blbý je a to víš sama že u noch ta veterina a léky jsou dost omezené. Oproti chlupacum. Takže jsou na tom skoro jak ty rybky. Njn. Nenadela se nic.

tak ono tělesná deformace způsobená metabolickým onemocněním kostí je prostě nevyléčitelný stav.

a tahle zvířata netrpí snad s výjimkou parazitóz nějakými infekcemi, ty jejich nemoci, chřadnutí a úhyny, to je všechno za chovatelem, nebo spíš "chovatelem". plazi to mají horší tím, že se hodně dlouho snaží normálně fungovat a když si teda "chovatel" všimne něčeho divnýho, už je pozdě i na svěcenou vodu.

nebo si třeba ani nevšimne, těch pyramidových želv je tolik, že to lidem připadá snad normální.

Uživatel s deaktivovaným účtem

21.11.2022 12:36
Uživatel s deaktivovaným účtem

Tady taky jeden naletěl:
https://1url.cz/GrTvv

To je u nás málo jezevčíků?

21.11.2022 12:49
aluska

XXX.XXX.197.205

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Tady taky jeden naletěl:
https://1url.cz/GrTvv

To je u nás málo jezevčíků?

Jezevčíků máme dost, jde o to, jestli nechtěl nějakou barevnou raritu

21.11.2022 13:25
Atheira

XXX.XXX.209.8

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ono s těmi nemocemi je to složitější, část se léčit prakticky nedá, každá skupina ryb jinak snáší léčiva apod.. mám bohaté špatné zkušenosti z obchodu, kde stresované rybky padaly jak mouchy občas 🙄
Ale jasně, bez patřičné velkorysosti se tenhle koníček provozovat nedá - myslím patřičnou velikost nádrže, její technické vybavení atd.. plus opustit myšlenku, že lze chovat pospolu vše

Myslím ale, že bodlinka trochu narážela i na to, jakým způsobem je mezi lidmi běžné, že se třeba s kolegy baví o tom, jak jim v řadě za sebou pochcípalo x rybiček, vysáli křečka nebo ho někdo zašláp, mezi lidmi jsou "vtipné historky" o smrti drobných zvířat vlastním zaviněním majitele často brány jako vtipné. Kdyby ovšem ty malé chudáky vyměnili za koťata, reakce se pravděpodobně budou lišit.

Přidejte reakci

Přidat smajlík